داروی درمان دیر انزالی زنان

خواص دارویی و گیاهی




خانه

موبایل

علت دیر ارگاسم شدن و دیر ارضا شدن زنانرابطه جنسی، بهترین راه برای ایجاد یک رابطه ی عمیق جسمی و روحی با شریک زندگی است؛ بنابراین احساس خوبی در شما ایجاد می کند. اما اگر در این رابطه ارگاسم حاصل نشود، هر دو نفر احساس نارضایتی می کنند. نرسیدن به اوج لذت جنسی می تواند دلایل جسمی و روحی متفاوتی داشته باشد، اما تشخیص صحیح و معاشقه درمانی به شما آموزش می دهد که چگونه در یک رابطه جنسی به ارگاسم برسید و از آن لذت ببرید.

اگر چه در جریان آمیزش جنسی، تعدادی از خانم ها به سختی به اوج لذت جنسی می رسند و یا هرگز آن را تجربه نمی کنند، اما این مشکل، همیشه یک مشکل زنانه نیست، و همچنین ممکن است آقایان هم برای رسیدن به ارگاسم مشکلاتی داشته باشند. به ویژه برخی از مشکلات جسمی و روحی در یک رابطه، رسیدن به ارگاسم را برای طرفین مشکل تر می شود. ولی راه حل هایی برای مشکل وجود دارد.

داروی درمان دیر انزالی زنان

 

عدم حصول لذت جنسی شامل:- ارگاسم به هیچ عنوان حاصل نمی شود- ارگاسم با تاخیر حاصل می شود (رسیدن به ارگاسم زمان زیادی طول می کشد و یا تحریکات زیادی نیاز است)- ارگاسم رضایت بخش حاصل نمی شود- انزال دیررس- انزال بدون ارگاسم

برخی از دلایل بالقوه ی این مشکل در خانم ها و آقایان :- وجود مشکلی در رابطه- یکنواختی و خسته کننده بودن اتاق خواب- آسیب جسمی یا روحی، مانند حس تجاوز یا سوء استفاده جنسی- میزان سلامتی افراد که بر روی اعصاب و سطح هورمون آن ها اثر می گذارد- احساس خجالت نسبت به رابطه جنسی- عدم اطلاعات کافی در مورد ارگاسم، رابطه ی جنسی و تحریکات مؤثر- اثرات جانبی برخی از داروها، مانند داروهای ضد افسردگی

احساس ترس مانع ارگاسم می شود،ایزادورا المان متخصص ازدواج و مشاور خانواده می گوید:«افراد از نظر فیزیولوژیکی ممکن است به درستی تحریک نشوند. اگر خانم یا آقایی به دست خودشان تحریک شوند، به سختی توسط دیگران تحریک می شوند.»

تشخیص مشکل عدم ارگاسمدکتر المان میگوید: « اگر شما با مشکل ارگاسم رو به رو هستید، توصیه می شود که به درمانگر جنسی مراجعه نمایید تا منشاء مشکل شما را بیابد و شما را به درستی درمان کند. ممکن است نرسیدن به ارگاسم ناشی از یک مشکل جسمی باشد و درمانگر شما را راهنمایی می کند که به پزشک مربوطه مراجعه نمایید.»درمانگر جنسی درمورد نحوه برقراری روابط جنسی، شریک جنسی و همچنین انتظارات و خواسته های شما در یک رابطه جنسی سؤال هایی می پرسد، و شما باید با آمادگی و صداقت به تمام سؤالات او پاسخ دهید.

راه حل درمان مشکلات ارگاسماگر با مشکل جسمی رو به رو هستید، پزشک مربوطه درمان مناسب را تجویز خواهد کرد، و اگر با مشکل روانی رو به رو هستید، درمانگر جنسی راه کارهای مناسب را پیشنهاد می دهد.دکتر المان در مورد خانم ها می گوید: «آنها باید دریابند که چگونه و با چه تحریک هایی به ارگاسم می رسند، و گاهی برای رسیدن به ارگاسم نیاز دارند که در ذهن خود خیال پردازی کنند. اگر خانمی متوجه شد از نظر فیزیکی به چه تحریکات جنسی نیاز دارد، در این هنگام باید دید آیا می تواند به راحتی نیازهایش را به همسرش بگوید؟! بنابراین برای حل مشکل ابتدا باید منشاء فیزیولوژیکی مسئله پیدا شود و سپس به بررسی راه حل های روابطی پرداخت.»درمورد آقایان نیز روش درمان به همین صورت است. مهم ترین مسئله برای داشتن یک رابطه جنسی خوب، صحبت کردن درمورد این مسئله با همسرتان است. اگر می خواهید به اوج لذت جنسی برسید یا فقط می خواهید در اتاق خوابتان احساس آرامش و راحتی کنید، در هر صورت باید نیاز ها و خواسته هایتان را برای شریک زندگیتان بیان کنید.

اگرچه ممکن است صحبت درمورد مسائل جنسی در ابتدا کمی خجالت آور  و نحوه برخورد طرف مقابل نسبت به این مسئله کمی نگران کننده باشد ولی بالاخره باید از یک جایی شروع کرد، و تمام مسائل و مشکلات حل نشده را مطرح نمود. حتی اگرمسائلی مانند محیط رتب خانه، مانع ایجاد آرامش در شما می شود باید با صحبت کردن حل و فصل شوند تا در نهایت با آرامش ایجاد شده به اوج لذت در رابطه جنسی خود برسید.

در مورد اینکه چه می خواهید؟ چه چیزی را دوست دارید؟ و نیازهای شما چیست؟ صحبت کنید. زیرا نرسیدن به ارگاسم تاثیرات منفی روی شما می گذراد و متقابلا این اثرات منفی به شریک زندگیتان منتقل خواهد شد. صحبت درمورد رابطه جنسی موجب افزایش احساس صمیمیت و نزدیکی در بین شما می شود و موجب می شود شعله های عشقی که انتظارش را می کشیدید در اتاق خواب بر افروخته شود.منبع : ir-med.com


باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر و آدرس سایت مجاز می باشد .


دیر انزالی یک مشکل یا عدم توانایی یک مرد برای رسیدن به ارگاسم و انزال مایع منی است. به طور کلی، اگر با وجود نعوظ طبیعی از 3 دقیقه پس از رابطه جنسی با دخول طول بکشد، به عنوان دیر انزالی در نظر گرفته می شود.


عوارض دیرانزالی در مردان

 دیر انزالی می‌تواند پریشانی روانی قابل توجهی هم در مرد و هم همسر وی ایجاد کند. این مشکل می‌تواند باعث ایجاد مشکلاتی در رابطه، نگرانی در مورد وضعیت سلامی، کاهش میل جنسی و نارضایتی جنسی برای هر دو طرف شود. چنین وضعیتی می تواند باعث ایجاد سوء تفاهم بین زوجین شود. به عنوان مثال، ممکن است همسر فرد بر این باور باشد که فرد مبتلا به دیر انزالی در واقع او را جذاب نمی‌بیند.

مردان مبتلا به دیر انزالی مستعد اضطراب و افسردگی هستند. پریشانی روانی و مشکلات رابطه که در اثر دیر انزالی ایجاد می‌شوند اغلب برای زوج‌هایی که در تلاش برای تشکیل یک خانواده هستند دشوارتر است. دیرانزالی هنگامی تشخیص داده می‌شود که یک مرد در مورد یک تاخیر قابل ملاحظه یا تعداد دفعات رسیدن به انزال در طول رابطه‌های جنسی خود طی یک دوره 6 ماهه یا بیشتر، و هنگامی که مشکلات دیگری وجود نداشته باشند، نگران باشد.

داروی درمان دیر انزالی زنان


دلایل دیر انزالی چیست؟!

دیر انزالی می‌تواند علل روانی یا بیولوژیکی داشته باشد. همچنین می‌تواند ترکیبی از هر دو علت باشد. این وضعیت می‌تواند یک مشکل مادام‌العمر باشد که در آن یک مرد همواره برای رسیدن به ارگاسم با مشکل مواجه است، اما دیرانزالی اغلب پس از یک دوره عملکرد طبیعی رخ می‌دهد.


علل فیزیکی دیرانزالی

عوارض جانبی دارو: تاخیر در انزال ممکن است اثر سوء داروهای ضد افسردگی (به خصوص SSRI- مهار کننده‌های انتخابی بازجذب سروتونین)، داروهای ضد اضطراب، داروهای فشار خون (عوامل ضد فشار خونی)، مسکن‌ها، و سایر داروها باشد.
الکل یا استفاده از برخی داروهای روانگردان
آسیب عصبی (دلایل عصبی): سکته مغزی، آسیب نخاعی، جراحی، بیماری ام اس، و دیابت شدید همگی می‌تواند منجر به عملکرد غیر عادی انزال شوند.
افزایش سن می تواند حساسیت آلت تناسلی مرد به تحریک جنسی را کاهش دهد.
یک مورد اکتسابی اگر تنها در شرایط خاصی اتفاق بیفتد معمولاً به دلیل یک عامل روانی رخ می‌دهد. برای مثال، در صورتی که یک مرد هنگام خود ارضایی قادر به انزال طبیعی باشد اما هنگام رابطه جنسی با شریک خود دچار دیرانزالی شود، احتمال دارد که تاخیر در انزال یک مبنای روانی داشته باشد.


عوامل روانی دیرانزالی

سابقه مشکلات زودهنگام در زندگی از جمله سوء استفاده، مشکل در ارتباط برقرار کردن، بی‌توجهی توسط پدر و مادر، تربیت جنسی نادرست
خشم ابراز نشده
عدم تمایل به لذت بردن
عقاید مذهبی، به این گمان که فعالیت جنسی یک گناه است.
ترس از مثلاً مایع منی یا دستگاه تناسلی زن، یا ترس از نوعی صدمه زدن یا بی حرمتی به همسر از طریق انزال
ترس از بارداری
مسائل مربوط به کمبود اعتماد به نفس یا نگرانی در مورد عملکرد، برای مثال اضطراب در مورد تصویر بدن خود که باعث اختلال در روند تحریک جنسی می شود.
خود ارضایی در گذشته یکی از عواملی است که بسیار مرتبط با انزال غیر عادی است. برخی از انواع رفتار خود ارضایی می‌توانند نقش مهمی در ابتلا به دیر انزالی ایفا کنند. متخصصین در زمینه دیرانزالی رابطه‌ای را بین شرایط و الگوهای خود ارضایی زیر پیدا کرده‌اند:

خودارضایی به دفعات زیاد که از سه بار در هفته انجام شود.
داشتن سبکی از خود ارضایی که نمی‌تواند با رابطه جنسی تطبیق داده شود، به خصوص با سرعت بالا، فشار بالا یا شدت بالا.
دست، دهان یا واژن همسر نمی‌توانند به راحتی سبک مورد نظر مرد را تکرار کنند.
شریک جنسی متفاوت از فانتزی تصور شده در طول خود ارضایی مرد برای رسیدن به ارگاسم است.
برخی از مردان مبتلا به این وضعیت نیاز به استفاده از شکل ویژه‌ای از خود ارضایی برای رسیدن به ارگاسم دارند، مانند مالش آلت تناسلی مرد بر روی رختخواب، خودارضایی با فشار بر روی یک نقطه خاص هنگام خواندن کتاب‌های شهوانی و حتی خود ارضایی با ابزار مخصوص، مثلا قرار دادن یک جسم خارجی برای باز کردن آلت تناسلی مرد.


چرا دیر انزالی باعث مشکل می شود؟

دیر انزالی می‌تواند باعث مشکلات اعتماد بنفس و احساس عدم کفایت شود. اما در یک رابطه حمایتی و صادقانه، به یک مسئله بزرگ تبدیل نمی‌شود. مانند هر شرایط دیگری، در صورتی که در زندگی جنسی خود مشکلاتی دارید، بهتر است تا آنجا که ممکن است با همسر خود صحبت کرده و دغدغه‌های خود را صادقانه با وی در میان بگذارید.

اما باید یادآور شد که ارگاسم برای مرد و زن همواره در قالب زمانی مورد نظر رخ نمی‌دهد، و این موضوع چیزی نیست که باعث شرمندگی شود. هر شخصی متفاوت است و یک زندگی جنسی رضایت‌بخش نباید صرفاً بر رسیدن به اوج لذت متمرکز شود.


تشخیص دیر انزالی

به منظور تشخیص، پزشک با فرد در مورد علائم و تعداد دفعات رخ دادن دیرانزالی صحبت خواهد کرد. سپس احتمال وجود سایر مشکلات پزشکی مانند عفونت، عدم تعادل هورمونی، و غیره اغلب با استفاده از آزمایش خون و ادرار بررسی می‌شود.


درمان دیرانزالی

درمان دیر انزالی به علت آن بستگی دارد. برای مثال، اگر داروهای ضد افسردگی باعث این مشکل باشند، ممکن است یک داروی جایگزین تجویز شود.

به طور مشابه، در مواردی که مصرف بیش از حد الکل یا داروهای بدون نسخه علت دیر انزالی باشد، کاهش یا حذف این عوامل می‌تواند موثر باشد. هنگامی که سایر شرایط پزشکی دلیل زمینه‌ای باشند، مدیریت مشکلی اصلی، برای مثال یک مشکل عصبی، ممکن است به برطرف شدن مشکل دیر انزالی کمک کند. با این حال ممکن است موارد اصلی دیرانزالی به سادگی قابل درمان نباشند و اغلب نیاز به کمک مشاوران حرفه‌ای خواهد بود.

پزشکان تشخیص می‌دهند که هیچ مداخله و اقدام منحصر به فردی وجود ندارد که برای تمام بیماران موثر باشد و کلید درمان موفقیت آمیز، شناسایی منشأ مشکل و استفاده از درمان مناسب و هدفمند برای مقابله با عوامل روانی است که باعث این مشکل می شوند یا در آن نقش دارند.

برخی داروها ممکن است به بهبود علائم دیر انزالی کمک کنند، اما هیچ یک هنوز به طور خاص برای درمان این مشکل مورد تایید قرار نگرفته‌اند.


داروها با برخی فواید گزارش شده عبارتند از:

سیپروهپتادین (Periactin): یک داروی آلرژی
آمانتادین (Symmetrel): داروی پارکینسون
بوسپیرون (Buspar): یک داروی ضد اضطراب

لطفاً درباره این مطلب نظر بدهید؛ نظرات و سوالات شما بعد از تایید نمایش داده خواهد شد.

تمامي حقوق مادي و معنوي سايت براي ني ني نما محفوظ مي باشد و استفاده از مطالب فقط بادرج و لينک سايت مجاز است.

نشان‌گذاری

عجب سازنده ی این علامت عرب دولاب است

آدرس موردنظر یافت نشد


بازگشت به صفحه اصلی

برجسته کردن لب در سال ‌های اخیر به طور فزاینده ‌ای محبوب شده ‌است، به طوری که مردم سراسر دنیا به دنبال راه ‌هایی برای پرتر و برجسته تر کردن لب هایشان هستند. در حالی که برجسته سازی لب معمولا به وسیله پر کننده اسید هیالورونیک انجام می ‌شود، اما بوتاکس روش دیگری برای آن ‌هایی است که به دنبال حجم دهی هستند. در این مقاله از بخش زیبایی، پوست و موی دکتر سلام به بررسی بوتاکس لب می پردازیم و عوارض و فواید

روزه داری متناوب و رژیم غذایی کتوژنیک، دو الگوی پرطرفدار در میان علاقه مندان به سلامتی و افرادی است که دارای رژیم غذایی هستند. با این حال، در حالی که تفاوت‌ های زیادی بین روزه گرفتن متناوب و کتو وجود دارد، در واقع آنها می توانند با هم ترکیب شوند تا به تقویت نتایج کمک کنند و حتی سریع‌ تر به حالت کتوز برسید. در حقیقت، با تمرین روزه داری متناوب در کتو، شما می توانید از مزیت ‌های منحصر به فردی که هر دو

پنیر لبنه ، دارای طعمی تند، خامه ای و فوق‌ العاده مغذی است و یک جزء ضروری مورد استفاده در غذاهای خاورمیانه برای هزاران سال است. در واقع، در برخی از مناطق، این پنیر را میتوان در هر چیزی پیدا کرد، از پیش غذا و دسر گرفته تا چیزهای دیگر. نه تنها دارای تنوع زیادی است بلکه با چند دستور ساده، می توانید آن را در آشپزخانه خود تهیه کنید. این پنیر، همچنین در لیست غذاهای پروبیوتیک قرار می گیرد که برای سلامتی روده مفید

در مورد لیپوساکشن چقدر اطلاعات دارید؟ آیا می دانید فرق این روش با تامی تاک چیست؟ هر دو روش به برگرداندن زیبایی شکم پس از بارداری یا کاهش وزن زیاد، کمک می کنند. ولی آیا اطلاع دارید که کدام یک بهتر چربی های اضافی شکم را خارج می کنند؟ با عوارض آنها آشنایی دارید؟ آیا میتوان هر دو روش را با هم مورد استفاده قرار داد؟ در این مقاله از بخش پزشکی دکتر سلام به بررسی دو تکنیک لیپوساکشن و تامی تاک می پردازیم. لیپوساکشن شکم

زخم اثنی عشر که به عنوان زخم معده نیز شناخته می شود، شامل یک زخم بر روی پوشش داخلی معده یا اثنی عشر (ابتدای روده کوچک) است. زخم های دردناکی روی سطح معده وجود دارند و می توانند تاثیر بدی بر روی معده و روده کوچک شما داشته باشند. این مشکل به دلیل عدم تعادل آنزیم های گوارشی اتفاق می افتد. این ضایعات زمانی رخ می دهد که پوشش معده، دوازدهه و بافت زیرین، بدون محافظ باقی می مانند. زخم معده چهار برابر از

داروی درمان دیر انزالی زنان

آیا شما دلایل اصلی اینکه چرا روغن نارگیل از فواید و مزایای قابل ‌توجه زیادی برخوردار است را می دانید؟ این به لطف یک جزء کلیدی به

در مورد گلوکزامین چه می دانید؟ این مکمل را چه کسانی می توانند مصرف کنند و در چه زمینه هایی کاربرد دارد؟ آیا عوارض خاصی شما را تهدید

برجسته کردن لب در سال ‌های اخیر به طور فزاینده ‌ای محبوب شده ‌است، به طوری که مردم سراسر دنیا به دنبال راه ‌هایی برای پرتر و برجسته

در روز ۲۴ اکتبر سال ۲۰۱۸، اداره غذا و داروی آمریکا داروی جدیدی را برای درمان آنفولانزا تصویب کرد. زوفلوزا اولین داروی جدیدی است که در ۲۰ سال

در این مقاله از بخش زیبایی، پوست و موی دکتر سلام می خواهیم به بررسی راه های درمان خانگی افتادگی و شل شدن پوست ، بپردازیم. همه دوست

در مورد کلستاز بارداری چقدر اطلاعات دارید؟ آیا تا به حال خارش پوست در بارداری را تجربه کرده اید؟ این کاملا طبیعی و شایع

سرکه سیب برای خشک کردن زگیل ها و کشتن ویروس ها مفید است. خواص ضد میکروبی قوی دارد که در از بین بردن زگیل های تناسلی موثر است. اسید استیک موجود در سرکه سیب می تواند برخی از ویروس ها و باکتری ها را از بین ببرد.

روغن بابونه رومی یک ضد التهاب معروف است که هم برای انسان و هم برای سگ در صورت داشتن مشکلات پوستی مشابه مانند سوزش، سوختگی، جراحات، زخم یا اگزما بسیار عالی می باشد. این یک روغن بسیار ملایم است که به آرام کردن استرس سگ نیز کمک می کند.

روغن اسطوخودوس یک درمان مهم  موضعی برای مشکلات پوستی سگ مانند آلرژی و سوختگی است. این روغن  یک انتخاب رایج در بین روغن های ضروری  برای زخم ها و خارش پوست سگ می باشد.

برای درمان افسردگی و بد اخلاقی، صبح یک عدد موز بخورید. این میوه سروتونین مغز را افزایش داده و خوش اخلاقی را برایتان به ارمغان می آورد.

برای افزایش سوخت و ساز بدن، ناشتا آب بنوشید. نوشیدن آب لیمو ناشتا، باعث چربی سوزی می شود و میل کردن آب هویج ناشتا، کبد چرب را درمان می کند. همچنین خوردن آب سیب ناشتا، باعث درمان جوش و آکنه می شود.

جوشانده شنبیله می تواند خارش پوست سر را درمان کند. برای این منظور کمی شنبیله را در آب در حال جوش ریخته و پس از 15 دقیقه آن را صاف کنید و موهای خود را با این مایع بشویید. شما همچنین شاهد خوش حالتی موهای خود خواهید بود.

اثبات شده است که رژیم پالئو برای بهبود عدم تحمل گلوکز مفید است و به طور خاص، رژیم غذایی پالئو بیش از یک رژیم غذایی مدیترانه ای به منظور بهبود تحمل گلوکز در افراد مبتلا به بیماری های قلبی اثر بخش بوده است.

هر دو رژیم غذایی اتکینز و پالئو، افراد را به مصرف تمام غذاهای مغذی، از جمله گوشت تازه، ماهی، غذاهای دریایی، سبزیجات تازه، چربی های سالم و تشویق می کنند.

گزینه سالمی که برای مبتلایان به سرطان پروستات مناسب می باشد، خوردن گوجه فرنگی پخته است. گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدانی قوی به لیکوپن می باشد که زمانی که گوجه فرنگی پخته می شود، بدن به راحتی می تواند آن را جذب کند.

آلوئه ورا به علت خواص ضد باکتری و ضد التهابی، برای درمان زخم ها به طور طبیعی مفید است. همچنین باعث آبرسانی به پوست شده و چربی بیش از حد پوست را از بین می برد. علاوه بر این، یک نرم کننده طبیعی است که مرمت پوست آسیب دیده کمک می کند.

چگونه میتوان باعث افزایش قد در نوجوانان شد؟ هر کسی، خواهان یک اندام متناسب با قدی ایده آل می باشد، به ویژه نوجوانان. اگرچه

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *