داروی درمان تبخال تناسلی مردان

خواص دارویی و گیاهی

توت فرنگی برای سلامتی انسان فواید زیادی دارد. مثلا با خوردن توت فرنگی میتوانید بیماریهای دیابت، سرطان و بیماریهای قلبی را کنترل کنید. همچنین توت فرنگی به کاهش وزن و افزایش انرژی در بدن شما کمک میکند. در این پست از مجله پزشکی آسان طب به بررسی خواص توت فرنگی و فواید توت فرنگی می پردازیم.

یکی از خواص توت فرنگی اینست که دارای نوعی فلانوئید به  آنتوسیانین است. طبق بررسی های بدست امده مصرف منظم آنتوسیانین خطر حمله قلبی را تا 32 درصد در زنان جوان و میانسال کم می کند. همچنین کوئرستین، نوعی دیگری فلانوئید موجود در توت فرنگی است که یک ضدالتهاب طبیعی بوده و منجر به کاهش تصلب شریان میشود. در تحقیقاتی که برروی حیوان ها انجام شد، یکی از خواص توت فرنگی اینست که  آسیب ناشی از کلسترول بد خون (LDL) را کاهش میدهد .

یکی از فواید توت فرنگی اینست که از سکته قلبی جلوگیری می کند . طبق گزارشات بدست امده آنتی اکسیدان های موجود در توت فرنگی و همچنین پتاسیم بالای درون توت فرنگی باعث کاهش خطر لخته های خون خطرناک در مغز خواهد شد . این لخته ها دلیل اصلی سکته مغزی است .

توت فرنگی دارای فیبر و آب زیادی است . همه میوه هایی که دارای فیببر و اب هستند مانع بیماری یبوست می شوند و شکم را روان میکنند .

طبق بررسیهای بدست امده توت فرنگی دیابت را کنترل میکند . چون توت فرنگی قندی پایین و میزان فیبری بالا دارد. تحقیقات نشان می دهد که خوردن 37 توت فرنگی در روز می تواند بطرز چشم گیری عوارض دیابت همچون نارسایی کلیه و نوروپاتی محیطی را کاهش دهد. بنابراین از توت فرنگی زیاد استفاده کنید .

داروی درمان تبخال تناسلی مردان

زنان باردار توت فرنگی بخورند . دریافت میزان کافی اسید فولیک برای زنان باردار لازم می باشد و توت فرنگی حاوی مقادیر مناسبی فولیک اسید است.

طرز تهیه مربای توت فرنگی با وانیل یا ژلاتین چگونه است ؟

برای درمان افسردگی توت فرنگی بخورید. فولیک اسید موجود در توت فرنگی برای افسردگی نیز می تواند مفید باشد.

طبق بررسی های بدست امده اگر میخواهید حافظه کوتاه مدتان بهبود یابد و تقویت شود توت فرنگی بخورید .

توت فرنگی از رشد سلول های سرطانی جلوگیری میکند. به گزارش اسان طب توت فرنگی دارای آنتی اکسیدان هایی بوده که در برابر رادیکال های آزاد عمل کرده، رشد سلول های سرطانی را مهار کرده و  التهاب بدن را کاهش میدهد .

برای کنترل فشار خون توت فرنگی میل کنید. بدلیل پتاسیم بالا در توت فرنگی، این میوه به کسانی که دچار فشارخون بالا هستند، پیشنهاد می شود. پتاسیم به خنثی کردن اثر سدیم در بدن کمک می نماید. مصرف کم پتاسیم همانقدر برای فشارخون بالا بداست که مصرف بالای سدیم برای فشارخون بالا بد می باشد. بنابراین کسانی که فشار خون دارند باید به نوع تغذیه شان دقت کنند .

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه


سایت آسان طب یک مجله پزشکی آنلاین است که همه روزه مقالات مرتبط با سلامت و تندرستی، بررسی علل و راه های درمان انواع بیماری ها، معرفی انواع داروهای گیاهی و شیمیایی و همچنین مقالات مربوط به سبک زندگی و مراقبت از حیوانات خانگی را برای بهتر زیستن ایرانیان سراسر دنیا ارائه می کند.

اگر چنانچه پیرامون بخش های مختف سایت پزشکی آسان طب نقطه نظرات یا مقالاتی دارید، آسان طب با کمال میل آماده همکاری با شما عزیزان می باشد. از طریق بخش تماس با ما می توانید مشخصات، درخواست و تجارب خود را به همراه اطلاعات تماس برای ما ارسال فرمائید.

نشان‌گذاری

عجب سازنده ی این علامت عرب دولاب است

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *