داروی بالا برنده ضربان قلب

خواص دارویی و گیاهی

تحقیقات نشان داده است که انجام برخی فعالیت ها ، تنها به مدت ۳۰دقیقه ، تاثیر مثبتی در سلامت بدن و بالا بردن ضربان قلب دارد.
چرا که ضربان قلب پایین با بالا رفتن سن ، موجب احساس سرما شدید می شود و برای مقابله با این شرایط لازم است برخی فعالیت های روزانه را انجام دهید و تا زمانی که قادر به انجام این فعالیت ها هستید نیازی به تمرینات سنگین نیست.
همچنین تمرینات ورزشی بدنسازی و سنگین تاثیر سالمی نخواهند داشت.

۱-وضعیت نشستن خود را تغییر دهید:

به جای نشستن روی صندلی معمولی روی توپ های بزرگ ورزشی بنشینید ، چرا که این کار جهت حفظ تعادل و صاف نگهداشتن بدن موجب تقویت عضلات می شود و حتی اگر قادر هستید از نشستن اجتناب کرده و زمان بیشتری را بایستید که نتیجه ای مشابه دارد ، چرا که همین تغییرات کوچک روی ضربان قلب تاثیر گذارند.

۲-برخی فعالیت های ساده ی روزانه را تغییر دهید:

داروی بالا برنده ضربان قلب

در هنگام رفتن به محل کار یا خرید ، به جای قرار دادن ماشین در نزدیک ترین محل ، آن را در دورترین نقطه ممکن پارک کنید و به جای استفاده از آسانسور از پله استفاده کنید.

۳-تمرینات کششی:

انجام حرکات کششی ساده ، مثل کشش ساق پا ، کشش ران و شانه ها ، پس از حرکات روزانه باعث بالا رفتن ضربان قلب می شود.

۴-پیاده روی کنید:

چه برای انجام کارهای روزانه و یا تنها جهت پیاده روی کردن ، پیاده روی کنید ، چرا که این روش یکی از بهترین راه های بالا بردن ضربان قلب است.
حتی نیازی نیست که با سرعت بالا راه برید تنها لازم است با سرعت عادی پیاده روی کنید ، این کار ضربان قلب را بالا برده و به سلامت بدن کمک می کند.

۵-رابطه ی جنسی:

شاید عجیب باشد اما رابطه ی جنسی یکی از بهترین روش ها برای بالا بردن ضربان قلب است ، چرا که رابطه جنسی همراه با عشقبازی قادر است ضربان قلب را تا ۳۰بار در دقیقه بالا برده و ۱۰۰کالری بسوزاند.

۶-یوگا و تای-چی:

اگر قادر به انجام میزان استاندارد تمرینات ورشی نیستید ، انجام یوگا و تای-چی گزینه ی مناسبی می باشد ، چرا که علاوه بر بالا بردن ضربان قلب موجب برطرف شدن مشکلات وزن ، عضلات و مفاصل می شود.

۱-آهسته بدوید:

دویدن آهسته (آهسته اما با حالت و فرم دویدن (Jogging)جاگ) راه بسیار خوبی برای بالا بردن ضربان قلب است ، اما حتما پیش از این کار تمرینات جزئی جهت گرم کردن انجام بدید چرا که اگر در وحله یاول ورزش های سنگین را شروع کنید ، این کار موجب آسیب دیدن عضلات می شود.

۲-پیاده روی کوهستانی:

این کار نه تنها در بالا بردن ضربان قلب تاثیر دارد ، بلکه باعث قرار گرفتن فرد در طبیعت و لذت بردن از آن می شود.
برای این کار می توانید به طبیعت محل زندگی خود یا حتی اطراف شهر مراجعه کنید چرا که تنها چیزی که نیاز دارید مسیری با سطحی شیب دار است.

۳-شنا کنید:

شنا کردن یکی از بهترین تمرینات ورزشی است ، چرا که در این روش ضربه و آسیبی به استخوان وارد نمی شود.
همچنین اگر دچار اضافه وزن هستید شنا بهترین گزینه است ، چرا که وزن بدن در آب تقسیم شده و بدون وارد شدن فشاری به بدن ، قادر به انجام فعالیت هستید.

۴-دوچرخه سواری:

دوچرخه سواری در محلی نزدیک به محل زندگی و یا مکان های مخصوص و یا برای انجام فعالیت های روزانه مثل رفتن به محل کار تاثیر مفیدی خواهد داشت.
برای ایجاد تاثیری جزئی بر سطوح صاف و برای تاثیر در مسیرهای کوهستانی دوچرخه سواری کنید.

۵-طناب زدن:

شاید طناب زدن کاری کودکانه به نظر برسد اما این کار تاثیر فوق العاده ای دارد.
با دشوار شدن تنفس ، ضربان قلب سریع تر از آنچه فکرش را بکنید بالا خواهد رفت.
فقط از اندازه بودن طناب اطمینان حاصل کنید ، چرا که طناب بازی کودکان برای افراد بالغ مناسب نمی باشد.

۱-صخره نوردی:

می توانید حتی در فضای بسته و در شرایطی امن و به آسانی و به تنهایی یا با کمک مربی صخره نوردی را امتحان کنید که یکی از بهترین روش ها برای بالا بردن ضربان قلب و تناسب اندام است.
البته این ورزش شاید پرهزینه باشد اما کاملا ارزشش را دارد.

۲-دویدن:

از دویدن آهسته شروع کرده و آهسته آهسته سرعت را افزایش بدید.
اما اننتخاب مسیر مناسب برای حفظ سرعت و کاهش احتمال آسیب دیدگی ضروری است.
این کار ضربان فلب را تا حد زیادی بالا می برد.

داروی بالا برنده ضربان قلب

۳-شنا:

شاید شنا رفتن در باشگاه کار سخت و دشواری باشد اما این تمرینات در بالا بردن ضربان قلب و تقویت عضلات اساسی بدن نقش بسیاری دارد.
اما پیش از انجام آن حتما گرم کنید.

۴-اسکات:

تمرین اسکات به این صورت انجام می شود که ، به صورت ایستاده و با فاصله در زانوها ، به آرامی باسن خود را مثل حالت قرار گرفتن بر روی صندلی ، به سمت پایین بکشید.
انجام این تمرین موجب بالا رفتن ضربان قلب ، تقویت عضلات و صاف نشستن می شود.

۵-بورپی:

بورپی یکی از تمرینات روتین اکثر باشگاه ها می باشد.
برای انجام بورپی ، بایستید بعد بپرید و به شکم دراز کشیده ، شنا برید و بعد با پرش دوباره به حالت ایستاده برگردید و این حرکت را با سرعتی که می توانید انجام بدید.

سلام
ضربان من در حالت عادی ۵۳ در هنگام فعالیت ورزشی تا ۱۵۰هم میرە و در حالت خواب و استراحت حتی تا ۴۱هم میاد.
مشکل از کجاست؟

با سلام در بعضی موارد این اتفاق طبیعی است اما باید توسط یک متخصص قلب برای مشکلاتی همچون آریتمی قلبی چک بشوید.

سلام.
من مشکل ارتیمی دارم .من درحالت عادی ضربان قلبم زیر ۵۰ هست دکتور گفت عمل بشم ولی من مشکل خاصی ندارم میشه بدون عمل ضربان قلبم بالا ببرم وعمل نکنم.
ممنونم

با سلام.خیر

سلام ٢٨ سالمه و دیس ریتمی دارم غالب دیس ریتمی تاکی کاردی تا ١۶٠ بوده اما ١ هفته است برادی کارد شدم ۴٨ اما همچنان در نوسان و تا تاکی کاردی پیش میره ،دکتر بارها رفتم اما میگن چیزی نیست ، این موضوع هم نگران و هم اذیتم میکنه لطفا راهنمایی کنید

با سلام چیزی نیست و لطفا نگران نباشید اما در صورت ادامه این اتفاق حتما به پزشک مراجعه کنید

سلام
به نظرم من شما باید هرروز ناشتا آب جوش را همراه لیمو ترش حداقل تا سه لیوان مصرف نموده و همین کار را شب قبل خوابیدن باید ناشتای شب هم ادامه بدهید و حداقل روزی یک ساعت پیاده روی داشته باشید تا به جراحی نیاز نداشته باشید

سلام، خسته نباشید.قلب من گاهی وقت ها کند میزنه و بی نظم میشه و سرم سبک میشه و گیج میشم، یه بار هم انگار می خاست از هوش برم .اکو و تست ورزشم خوب بود.تفقط کمی pvc داشتم بایدچه کار کنم.ممنونم

سلام من ناراحتی قلبی دارم و حتی بعضی وقت ها ضربان قلبم به ۲۴۵ یا ۳۷۰ نیز رسیده اما دکتر برام هیچ دارویی تجویز نکرده است و میگه که اگه از این زیاد تر بشه با اشعه میسوزون نش امه من گشادگی دریچه ی میترال هم دارم و یه سوراخ خوی بتن چپم میشه راهنمایم کنین

سلام.بنده هم همینطورکه دوستان عرض کردن گاهی ضربان قلبم به ۴۴ هم میرسد لطفابفرماییدمشکل من چی هست.ضمنا دوبارتست ورزش رفتم یبارهم توسط دکترکسرائیان بستری شدم.ابتداپیش هردکتری میرم بهم میگه ورزس میکنی.بله درسنین جوانی ورزش میکردم.ولی درحال حاضر۶۰سال سن دارم.لطفا راهنمایی بفرماییدچطوراندکیرضربان قلبم رابالا ببرم

نظر شما در مورد این مطلب چیست ؟

آدرس


Current ye@r *


Leave this field empty

عفونت ادراری مردان، ممکن است به صورت فوقانی یا تحتانی ایجاد شود. عفونت ادراری بخش هایی از بدن شامل کلیه

بیماری مالاریا، در اثر انگلی ایجاد می شود که به دنبال نیش پشه آلوده منتقل می گردد. مالاریا سبب ایجاد

شواهدی در دست نیست که نشان دهد سیاه زخم از فردی به فرد دیگر منتقل می شود، اما این احتمال

بیماری سپسیس، یک عارضه مهلک از یک عفونت است. سپسیس زمانی اتفاق می افتد که مواد شیمیایی آزاد شده به



همه چیز درباره بیماری برادیکاردی (کند تپشی)

برادیکاردی یعنی ضربان قلبتان بسیار آهسته باشد. در اکثر افراد قلب بین 6 تا 1 ضربه در دقیقه در زمان استراحت می‌زند. اگر قلبتان کمتر از 6 مرتبه در دقیقه بزند، یعنی تپش قلبتان کندتر از حد نرمال است.

کندتپشی قلب می‌تواند نرمال و سالم بوده و یا نشانه مشکلی در سیستم الکتریکی قلب باشد.

در بعضی افراد، کند بودن ضربان قلب مشکلی به وجود نمی‌آورد و حتی می‌تواند نشان سالم بودن باشد. افراد بزرگسال و ورزشکاران معمولا دارای ضربان قلبی پایین‌تر از 6 ضربه در دقیقه هستند.

اما در افراد دیگر برادیکاردی نشانه مشکلی در سیستم الکتریکی قلب است. به این معنی که ضربان‌ساز طبیعی قلب درست کار نمی‌کند و یا مجراهای الکتریکی قلب دچار اختلال شده‌اند. در اشکال جدی‌تر برادیکاردی، قلب آنقدر کند می‌زند که نمی‌تواند خون کافی برای نیازهای بدن پمپاژ کند. این علائمی در فرد ایجاد کرده که می‌تواند جان او را به خطر بیندازد.

داروی بالا برنده ضربان قلب

مردان و زنان در سن 65 سال و بالاتر دچار کندتپشی می‌شوند که نیاز به درمان دارد. با بالا رفتن سن، سیستم الکتریکی قلب معمولا به طور نرمال کار نمی‌کند.

برادیکاردی چه علت‌هایی دارد؟

عوامل زیر می‌توانند موجب بروز برادیکاری در فرد شوند:

– تغییرات قلب که در اثر بالا رفتن سن ایجاد می‌شوند.

– بیماری‌هایی که به سیستم الکتریکی قلب آسیب می‌زنند. این بیماری‌ها عبارتند از: بیماری عروق کرونر، حمله قلبی، عفونت‌هایی مثل اندوکاردیت و میوکاردیت.

– وضعیت‌هایی که می‌توانند پالس‌های الکتریکی را در قلب کند کنند. نمونه‌های آن می‌تواند پایین بودن سطح تیروئید (کم‌کاری تیروئید) یا عدم‌توازن الکترولیت‌ها مثل بالا بودن میزان پتاسیم در خون باشد.

– بعضی داروهایی که برای درمان مشکلات قلبی یا فشارخون بالا استفاده می‌شوند مثل بتا-بلاکرها، آنتی‌هیستامین‌ها و دیگوکسین.

برادیکاردی چه نشانه‌هایی دارد؟

بیش از اندازه کند بودن ضربان قلب می‌تواند موجب بروز نشانه‌های زیر شود:

– احساس سرگیجه یا سبکی سر
– احساس تنگی‌نفس و مشکل در ورزش کردن
– احساس خستگی
– درد سینه
– احساس سردرگمی و مشکل در تمرکز
– غش، اگر کند بودن ضربان قلب موجب افت فشار خون شود.

بعضی افراد مبتلا به برادیکاری هیچ علائم و نشانه‌ای را تجربه نمی‌کنند و یا علائمشان آنقدر خفیف است که تصور می‌کنند بخاطر بالا رفتن سن باشد.

با گرفتن نبض می‌توانید سرعت ضربان‌قلب خودتان را اندازه بگیرید. اگر ضربان‌قلبتان کند و یا نظم بود، حتما با پزشکتان در میان بگذارید.

برادیکاردی چطور تشخیص داده می‌شود؟

پزشک برای تشخیص برادیکاردی نبض شما را می‌گیرد. همچنین ممکن است یک معاینه فیزیکی از شما انجام داده، سوالاتی درمورد سوابق سلامتی‌تان بپرسد و یا الکتروکاردیوگرام (EKG یا ECG) برایتان انجام دهد. EKG سیگنال‌های الکتریکی کنترل‌کننده ریتم قلب را اندازه‌گیری می‌کند.

برادیکاردی معمولا به طور ناپیوسته اتفاق می‌افتد، به همین دلیل ممکن است با EKG استاندارد که در مطب پزشک انجام می‌شود، این مشکل تشخیص داده نشود. EKG فقط زمانی می‌تواند برادیکاردی را تشخیص دهد که در زمان انجام آزمایش دچار آن باشید.

ممکن است لازم باشد یک الکتروکاردیوگرام قابل‌حمل با خود داشته باشید. این ابزار سبک هولتر مانیتور هم یده می‌شود. این مانیتور را یک یا چند روز به خود وصل می‌کنید و ریتم قلب شما را در طول روز ثبت می‌کند.

همچنین ممکن است برای تشخیص اینکه مشکل دیگری موجب بروز کند شدن ضربان قلب شما شده است یا نه، از شما آزمایش خون گرفته شود.

برادیکاردی چطور درمان می‌شود؟

اینکه برادیکاردی چطور درمان می‌شود به علت بروز آن بستگی دارد. نوع درمان به علائم آن هم مرتبط است. اگر برادیکاری موجب بروز هیچ علائمی نشده باشد، معمولا مورد درمان قرار نمی‌گیرد.

اگر آسیب به سیستم الکتریکی قلب موجب کند شدن ضربان قلب شما شده باشد، احتمالا لازم خواهد بود که یک ضربان‌ساز داشته باشید. ضربان‌ساز ابزاری است که زیر پوست شما قرار می‌گیرد و به اصلاح ضربان قلبتان کمک می‌کند. افراد بالاتر از 65 سال معمولا دچار برادیکاردی می‌شوند که نیاز به ضربان‌ساز دارد.

اگر مشکل جسمی دیگری مثل کم‌کاری تیروئید یا عدم‌توازن الکترولیت‌ها موجب کند شدن ضربان قلب شده باشد، درمان آن مشکل، برادیکاردی را نیز برطرف خواهد کرد.

اگر مصرف دارویی موجب کند شدن بی‌اندازه ضربان قلب شده باشد، دکتر دوز مصرفی دارو شما را تغییر داده و یا دارویتان را عوض خواهد کرد. اگر نمی‌توانید مصرف آن دارو را قطع کنید، احتمالا به ضربان‌ساز نیاز خواهید داشت.

هدف درمان بالا بردن ضربان قلب تا اندازه‌ای است که بدن خون موردنیاز خود را دریافت کند. اگر برادیکاری حاد مورد درمان قرار نگیرد، می‌تواند موجب بروز مشکلات بسیاری شود. این مشکلات عبارتند از غش و آسیب‌های ناشی از آن و حتی مرگ.

چه اقداماتی را می‌توانید در خانه برای بهبود برادیکاردی انجام دهید؟

برادیکاردی معمولا نتیجه یک مشکل قلبی دیگر است، به همین دلیل انجام اقداماتی برای داشتن سبک‌زندگی سالم‌تر می‌تواند سلامت عمومی شما را بالا ببرد. این اقدامات عبارتند از:

– داشتن یک بره‌غذایی که برای سلامت قلب مفید بوده و سرشار از میوه‌ها، سبزیجات، غلات کامل، ماهی و لبنیات کم‌چرب باشد.

– داشتن فعالیت بدنی در اکثر یا تمام روزهای هفته. پزشکتان به شما خواهد گفت که چه سطح از فعالیت بدنی برای شما بی‌اشکال و سالم است.

– پایین آوردن وزن در صورت لزوم.

– سیگار نکشیدن.

– کنترل سایر مشکلات جسمانی مثل فشارخون یا کلسترول بالا.

اگر دچار غش، درد سینه یا تنگی‌نفس حاد شدید، حتما به دنبال کمک اضطراری باشید. اگر احساس کردید ضربان‌قلبتان پایین‌تر از حد نرمال است، ممکن است دچار غش شوید و یا احساس تنگی‌نفس شدید داشتید، فورا با پزشکتان تماس بگیرید.

ضربان‌سازها یا پیس‌میکرها

اکثر کسانیکه از دستگاه‌های ضربان‌ساز استفاده می‌کنند، زندگی طبیعی و سالمی را دنبال می‌کنند. ممکن است لازم باشد که از چیزهایی که میدان‌های مغناطیسی یا الکتریکی قوی دارند دوری کنید زیرا عملکرد دستگاه شما را دچار اخلال می‌کنند. اما استفاده از اکثر دستگاه‌ها و تجهیزات الکتریکی خالی از مشکل است.

دکتر دستگاه پیس‌میکر شما را به طور منظم چک خواهد کرد. اگر دچار علائمی شدید که نشان می‌داد دستگاه به خوبی کار نمی‌کند، حتما با پزشکتان تماس بگیرید. این علائم عبارتند از:

– ضربان‌قلبتان خیلی تند یا خیلی کند شد.
– احساس سرگیجه، سبکی سر یا غش داشتید.
– دچار تنگی نفسی شدید که قبلا برایتان پیش نیامده بود و یا رو به وخامت بود. / مردمان

داروی بالا برنده ضربان قلب

روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال حافظ

کپی برداری ممنوع !

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب کوکا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.
هر گونه کپی برداری از محتوای سایت کوکا پیگرد قانونی دارد.

محل لینک سایت شما

مطالب بخش سلامت و پزشکی سایت کوکا فقط جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارند. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان کرد.

کامل (هلپ کده)

خواص و مضرات گیاهان و داروها

چگونه میتوان جای جوش را درمان کرد؟ درست است که روش های پزشکی زیادی برای درمان جای جوش وجود دارد، اما آیا می دانید با کمک روش های خانگی و طبیعی هم میتوان آن را درمان کرد؟ آکنه یک مشکل پوستی رایج است که هم بر روی مردان و هم زنان تاثیر می گذارد. آکنه ناشی از انسداد فولیکول های مو است. آکنه ای که  بر روی پوست شما ظاهر می شود گاهی قرمز، دردناک و متورم می شود. در این مقاله از بخش زیبایی،

مکمل های ضد پیری چه هستند؟ از ابتدای تاریخ، افراد به دنبال روش هایی برای بازگرداندن جوانی و روند آهسته پیر شدن هستند. با اینکه هنوز درباره منبع و سرچشمه جوانی تحقیق و تفحص می شود، ولی قرص ها، داروها، سرم ها و دیگر مکمل های ضد پیری ، در سراسر بازار متعهد شده اند که زمان را به عقب برگردانند و شما را جوان نگه دارند. متأسفانه، بسیاری از این محصولات، قیمت های گزافی دارند و به سبب تنوع زیادی که دارند، تعیین اینکه

گاز گرفتن گونه ، فشردن محکم دندان ها بر روی قسمت داخلی گونه است. اغلب اوقات هنگام خواب اتفاق می افتد و این گاز گرفتن فراتر از یک عادت بد است. گاز گرفتن گونه می‌ تواند نشانه استرس یا اضطراب بیش از حد باشد. زمانی که جویدن و یا گاز گرفتن در یک دوره طولانی انجام می‌ شود، باعث آسیب به دهان و منجر به زخم و جراحت می ‌شود. این عمل تکرار شونده ممکن است نشانه ‌ای از اضطراب باشد که به عنوان رفتار

داروی بالا برنده ضربان قلب

شما ممکن است درباره بتاکاروتن، لیکوپن، زاکسانتیین، لوتئین و کانتاگزانتین، مطالبی را شنیده باشید، اما آیا درباره استاگزانتین هم چیزی شنیده اید؟ استاگزانتین به عنوان یکی از قوی ترین کاروتنوئیدها و آنتی اکسیدان ها در طبیعت است که از جنبه های بسیاری برای سلامت مفید است، از کاهش چین و چروک گرفته تا بهبود و افزایش سرعت کارهای روزمره شما. این رنگدانه قدرتمند به انواع خاصی از غذاهای دریایی، رنگ قرمز_ نارنجی می دهد و سلامت بینایی وسلامت مغز و قلب را ارتقاء می بخشد

طب فشاری نوعی روش درمانی جایگزین است که از روش چین باستان پیروی می کند. هدف آن، کاهش بیماری های مختلف با تلاش بر اصلاح و بهبود گردش خون و نیروی زندگی در بدن انسان می باشد. در این مقاله از بخش پزشکی و زنان و زایمان دکتر سلام، به بررسی طب فشاری می پردازیم. این روش، مشکلات باروری در زنان و مردان را بهبود می بخشد. ناباروری امروزه به دلیل شیوه زندگی ناسالم و استرس زا افزایش یافته است. اگر چه مداخلات پزشکی مختلف طریقه مصرف قرص های پیشگیری از بارداری

با مشکلات پوستی در نوجوانان چه کنیم؟ آیا فرزند شما نگران سلامتی پوستش می ‌باشد و روزانه زمان زیادی را در مقابل آینه می ‌گذراند؟ آیا پس از

چگونه میتوان جای جوش را درمان کرد؟ درست است که روش های پزشکی زیادی برای درمان جای جوش وجود دارد، اما آیا می دانید با کمک روش های

کورتاژ دلهره آور است. هیچ راهی برای جایگزینی نوزاد از دست رفته وجود ندارد و مهم نیست که این اتفاق در چه مرحله ای از بارداری افتاده است.

در مورد رویای شفاف چه می دانید؟ شاید پیش خودتان فکر کنید آیا من هم رویای شفاف داشته ام؟ اصلا رویای شفاف چیست؟ آیا تا به حال اتفاق

مکمل های ضد پیری چه هستند؟ از ابتدای تاریخ، افراد به دنبال روش هایی برای بازگرداندن جوانی و روند آهسته پیر شدن هستند. با اینکه هنوز درباره منبع

سرکه سیب برای خشک کردن زگیل ها و کشتن ویروس ها مفید است. خواص ضد میکروبی قوی دارد که در از بین بردن زگیل های تناسلی موثر است. اسید استیک موجود در سرکه سیب می تواند برخی از ویروس ها و باکتری ها را از بین ببرد.

روغن بابونه رومی یک ضد التهاب معروف است که هم برای انسان و هم برای سگ در صورت داشتن مشکلات پوستی مشابه مانند سوزش، سوختگی، جراحات، زخم یا اگزما بسیار عالی می باشد. این یک روغن بسیار ملایم است که به آرام کردن استرس سگ نیز کمک می کند.

روغن اسطوخودوس یک درمان مهم  موضعی برای مشکلات پوستی سگ مانند آلرژی و سوختگی است. این روغن  یک انتخاب رایج در بین روغن های ضروری  برای زخم ها و خارش پوست سگ می باشد.

برای درمان افسردگی و بد اخلاقی، صبح یک عدد موز بخورید. این میوه سروتونین مغز را افزایش داده و خوش اخلاقی را برایتان به ارمغان می آورد.

برای افزایش سوخت و ساز بدن، ناشتا آب بنوشید. نوشیدن آب لیمو ناشتا، باعث چربی سوزی می شود و میل کردن آب هویج ناشتا، کبد چرب را درمان می کند. همچنین خوردن آب سیب ناشتا، باعث درمان جوش و آکنه می شود.

جوشانده شنبیله می تواند خارش پوست سر را درمان کند. برای این منظور کمی شنبیله را در آب در حال جوش ریخته و پس از 15 دقیقه آن را صاف کنید و موهای خود را با این مایع بشویید. شما همچنین شاهد خوش حالتی موهای خود خواهید بود.

اثبات شده است که رژیم پالئو برای بهبود عدم تحمل گلوکز مفید است و به طور خاص، رژیم غذایی پالئو بیش از یک رژیم غذایی مدیترانه ای به منظور بهبود تحمل گلوکز در افراد مبتلا به بیماری های قلبی اثر بخش بوده است.

هر دو رژیم غذایی اتکینز و پالئو، افراد را به مصرف تمام غذاهای مغذی، از جمله گوشت تازه، ماهی، غذاهای دریایی، سبزیجات تازه، چربی های سالم و تشویق می کنند.

گزینه سالمی که برای مبتلایان به سرطان پروستات مناسب می باشد، خوردن گوجه فرنگی پخته است. گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدانی قوی به لیکوپن می باشد که زمانی که گوجه فرنگی پخته می شود، بدن به راحتی می تواند آن را جذب کند.

آلوئه ورا به علت خواص ضد باکتری و ضد التهابی، برای درمان زخم ها به طور طبیعی مفید است. همچنین باعث آبرسانی به پوست شده و چربی بیش از حد پوست را از بین می برد. علاوه بر این، یک نرم کننده طبیعی است که مرمت پوست آسیب دیده کمک می کند.

باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر و آدرس سایت مجاز می باشد .

موبایل

یکی از روشهای پیشگیری از بارداری استفاده از قرص های Ld, Hd است

طریقه مصرف قرص های پیشگیری از بارداری

نحوه مصرف قرص های پیشگیری از بارداری و مسائل مرتبط با آنروز آغاز خونریزی قاعدگی روز اول محسوب می شود و روز پنچم چه خونریزی تمام شده و یا هنوز ادامه داشته باشد اولین قرص را بخورید. پس از آن، هر شب در ساعت معینی که ترجیجا پس از شام و قبل از خواب است، یک قرص مصرف کنید تا ۲۱ قرص هورمون دار موجود در بسته تمام شود. پس از پایان ۲۱ قرص حاوی هورمون، هفت روز کامل هیچ قرصی نخورید (در بسته بندی ۲۱ روزه) و یا تنها قرص های تقویتی فاقد هورمون مصرف کنید (در بسته بندی ۱۸ روزه) توجه: در طی این هفت روز که هورمون به بدن نمی رسد بایستی قاعدگی اتفاق بیفتد. در غیر اینصورت باید مصرف قرص را قطع کرده و به پزشک مراجعه کنید.پس از گذشت ۷ روز کامل، مصرف قرص های بسته بعدی را آغاز کنید. برای مصرف قرص پس از این ۷ روز، تنها شرط اتفاق افتادن قاعدگی است. زمان خونریزی و اینکه آیا هنوز خونریزی ادامه دارد یا خیر تأثیری در زمان شروع مصرف دوره بعدی قرص ندارد.

داروی بالا برنده ضربان قلب

نکته مهم در مصرف قرصهای پیشگیری از بارداری آن است که قرص های ضد بارداری باید هر روز در ساعت معینی بدون توجه به اینکه آیا فرد رابطه جنسی دارد یا خیر مصرف شوند تا بهترین کارآیی را داشته باشند هرگز نباید از قرص های شخص دیگری  استفاده کنید زیرا بسته بندی ها به نحوی آماده شده اند که مطابق بره مشخصی به صورت روزانه مقدار مناسبی هورمون را به بدن برسانند و بنابراین قرصهای مربوط به یک روز با قرص روز بعد ممکن است ترکیب مختلفی داشته باشد. پس همیشه قرص هر روز را در همان روز مصرف کنید.اگر خانمی فراموش کرد که یک قرص را مصرف نماید ممکن است خطر حاملگی وجود داشته باشد.در مورد فراموشی قرصهای LD یا HD :

در صورت فراموش شدن قرص یک شب، بایستی تا نوبت بعدی هر موقع به یاد آمد، قرص فراموش شده را بخورید. چنانچه تا شب بعد به یاد نیامد، شب بعد دو قرص با هم مصرف کنید.در صورتی که خوردن قرص دو شب فراموش شود، تا دو شب متوالی هر شب دو قرص بخورید و تا آخر بسته، همزمان از روش جلوگیری دیگری مانند کاندوم هم استفاده کنید در صورت فراموشی قرص ۹ شب متوالی یا بیشتر، از خوردن بقیه قرصها خودداری کنید و تا شروع خونریزی و آغاز دوره قاعدگی جدید از روش جلوگیری دیگری استفاده کنید.

قرص پیشگیری از بارداری از بیماریهای مقاربتی پیشگیری نمی کند

 از روز پنجم قاعدگی بسته جدید را شروع کنید. در مورد فراموشی قرصهای چند مرحله ای:در صورتیکه در فاصله ۱۲ ساعت پس از زمان همیشگی مصرف به خاطر آمد، قرص فراموش شده را مصرف کنید. اگر پس از ۱۲ ساعت بخاطر آمد، نیازی به مصرف قرص فراموش شده نیست. ولی باید تا پایان بسته، بقیه قرصها را همراه با استفاده از یک روش دیگر مانند کاندوم مصرف کنید.قرص نباید به صورت ناپیوسته، مثلا یک ماه درمیان و یا دوماه درمیان و یا چند روز در میان مصرف شود.وجود لکه بینی همزمان با مصرف مرتب قرص برای ۱ تا ۹ ماه اهمیتی ندارد. در صورت تداوم باید به پزشک مراجعه کرد.علائمی مانند تهوع، استفراغ و سردرد همراه با مصرف قرص به تدریج پس از ۱ تا ۹ ماه برطرف می شود. برای پیشگیری از این عارضه بهتر است قرصها را پس از شام و قبل از خواب مصرف کنید. کم شدن حجم خونریزی قاعدگی پس از قطع قرص در مقایسه با حالت قبل از مصرف قرص طبیعی است.اما در صورت کم شدن بیش از حد و لکه بینی یک روز درمیان و یا قطع کامل باید به پزشک مراجعه نمود.برای مصرف قرص LD محدودیت سنی وجود ندارد و می توان آن را تا سن ۱۵ سالگی و حتی تحت نظارت پزشک مصرف کرد. لیکن در مواردی نظیر فشارخون کنترل نشده و مصرف سیگار توصیه می شود که مصرف قرص به سن کمتر از ۹۵ سال محدود گردد.زنان شیرده بهتر است از قرصهای پروژسترونی که ترشح شیر را کم نمی کند، استفاده کنند. بیماریهای قلبی عروقی، بیماریهای عروقی مغز، بیماریهای حاد کبد، سرطان پستان و سرطان رحم، خونریزی رحمی با علت ناشناخته، احتمال حاملگی یا حاملگی ثابت شده موارد منع مصرف قرصهای ضد بارداری است که پزشک پیش از تجویز این قرصها آنها را مد نظر دارد قرص پیشگیری از بارداری از بیماریهای مقاربتی پیشگیری نمی کند. کسانی که رابطه جنسی دارند حتما باید از کاندوم در کنار استفاده از قرص برای پیشگیری از ابتلا به بیماریهای مقاربتی استفاده نمایند.عوارض جانبی احتمالی قرص پیشگیری از بارداری* خونریزی قاعدگی غیر طبیعی*  تهوع*   افزایش وزن*   سردرد، سرگیجه* درد پستان*  تغییر در خلق و خو منبع:zibasho.com

باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر و آدرس سایت مجاز می باشد .

قرص های ضد بارداری به هورمون ها کمک می کنند تا به چند طریق مختلف از بارداری جلوگیری کنند و این بستگی به قرص دارد. ترکیب قرص های ضد بارداری از آزاد شدن تخمک از تخمدان های شما جلوگیری می کند، موجب افزایش موکوس شده تا مانع نفوذ پذیری اسپرم شود و باعث نازک شدن اندومتر می شود که این کار مانع از بارور کردن تخمک توسط اسپرم می شود. قرص مینی پیل (قرص های شیردهی) که باعث افزایش غلظت موکوس و نازک شدن اندومتر رحم می شود و ممکن است که مانع تخمک گذاری هم بشود. در حالی که قرص های مینی پیل در میان عموم مردم به عبارت “همان قرص معروف است، اما در واقع قرص های ضد بارداری انواع مختلفی دارند. اما اگر تا به حال از قرص های ضدبارداری استفاده نکرده اید و می خواهید مطمئن باشید که آنها را برای اثربخشی درست مصرف می کنید، مطمئن باشید که درباره قرص ها تحقیق می کنید و گزینه هایی که دارید را با پزشکتان مطرح می کنید.

۱- راه های موثر و ایمن زیادی برای پیشگیری از بارداری وجود دارند

قرص های ضد بارداری عموما در دسترس و ارزان هستند که باعث می شوند پیشنهاد جذابی به نظر برسند. به هر حال بسته به نیاز های شما، سلامتیتان و پیشینه قبلی پزشکیتان نیاز است که درباره چگونگی پیشگیری از بارداریتان با یک پزشک صحبت کنید.

طریقه مصرف قرص های پیشگیری از بارداری

قرص های ترکیبی عمدتا تجویزی هستند، اما همیشه درست نیستند. شما و پزشکتان تصمیم گیرنده اصلی هستید. اگر هیچ کدام از این قرص ها با بدن شما سازگار نباشند، دکتر به شما خواهد گفت که از این قرص های ترکیبی استفاده نکنید:

قرص های ترکیبی فایده های زیادی دارند که آن ها را برای زنان به انتخاب جذابی تبدیل می کنند. اما ممکن است که عوارض هایی هم به همراه داشته باشند. وقتی که تصمیم گرفتید چه نوع قرصی برای شما مناسب است، شما ممکن است تصمیم بگیرید که قرص را مصرف کنید. مزایای قرص های ترکیبی شامل این ها هستند:

در حالی که قرص های ترکیبی مزایای زیادی دارند، ممکن است عوارض زیادی داشته باشند که باید با پزشکتان در مورد آنها صحبت کنید. این ریسک ها نادر هستند، اما می توانند جدی باشند. اگر شما شرایط خاصی دارید، یا سیگار می کشید این ریسک ها افزایش پیدا خواهند کرد.ریسک های استفاده از قرص های ترکیبی شامل:

مینی پیل یا قرص هایی که در آنها فقط پروژسترون دارند، مزایای کمتری نسبت به قرص های ترکیبی دارند. همچنین ریسک های کمتری هم دارند. باید با پزشکتان درباره اینکه آیا مینی پیل انتخاب خوبی است یا نه صحبت کنید . مزایای مینی پیل شامل:

در حالی که قرص های مینی پیل ریسک کمتری به نسبت قرص های ترکیبی دارند، ممکن است که اثرات جانبی نادر و جدی را تجربه کنید. با پزشکتان صحبت کنید تا ببینید آیا مزایا بر ریسک ها فائق می آیند یا نه ریسک های استفاده کردن از مینی پیل شامل:

اگر شما برای مصرف کردن قرص های ضد بارداری به حد کافی سالم هستید، که زنان همینطورند شما می توانید اگر دلتان می خواهد پریودتان را کوتاه تر کنید.

۸- بدانید که یک سری از داروها ممکن است با قرص هایتان تداخل پیدا کنند

پزشک شما می تواند به شما کمک کند تا تشخیص بدهید آیا داروهایی که می خورید با داروهای ضد بارداریتان اختلال ایجاد می کنند یا نه. داروهایی که با قرص های ضد بارداری تداخل دارند شامل این دارو ها هستند:

۹- به پزشکتان درباره داروهایی که مصرف می کنید بگویید

قبل از اینکه تصمیم بگیرید قرص ضد بارداری مصرف کنید به پزشکتان درباره ی مکمل ها و داروهایی که در حال حاضر مصرف می کنید بگویید، بعضی از داروها با قرص های ضد بارداری تداخل دارند و ممکن است که عوارض جانبی بدی در پی داشته باشند. مطمئن باشید که با پزشکتان درباره داروهایی که در زیر ذکر شده اند صحبت خواهید کرد:

شما باید راهکارهایی که به شما توسط پزشکتان ارائه می شود، رعایت کنید. قرص های مختلف به راهکارهای مختلف نیاز دارند. بعضی از آنها نیاز دارند که از زمان مشخصی شروع شوند و بعضی از آنها نیاز دارند که در زمان مشخصی خورده شوند. با خواندن دستورالعمل ها شروع کنید و سپس قدم های بعدی را بردارید.

سیگار کشیدن باعث این می شود که خوردن این قرص بی نهایت برای سلامتی شما مضر باشد، این دو در کنار همدیگر شما را در ریسک بالای لخته شدن خون قرار می دهند. که این به آسانی می تواند شما را بکشد. زن هایی که بالای ۳۵ سال سن دارند، نباید از هیچ نوع از قرص های ضد بارداری ترکیبی استفاده کنند، اگر شما سیگار می کشید متوقفش کنید حتی اگر مناسبتی سیگار می کشید هم می تواند خطرناک باشد. اگر سیگار نمی کشید شروع نکنید.

براساس نوع قرصی که برای شما تجویز شده، ممکن است نیاز داشته باشید که قرص را در زمان معینی شروع کنید حتما از پزشکتان بپرسید که چگونه باید خوردن قرصتان را شروع کنید. به طور معمول شما چند گزینه دارید

اگر شما قرص های پیشگیری را در همان روزی که پریودتان شروع می شود، مصرف کنید برای جلوگیری از بارداری کاملا مناسب است. اما اگر شما خوردن قرصتان را در یک روز دیگر شروع کردید احتمال بیشتری برای باردار شدن وجود دارد، اگر رابطه جنسی غیر محافظت شده داشته اید.طریقه مصرف قرص های پیشگیری از بارداری

شما می توانید قرص هایتان را صبح یا شب بخورید، اما زن ها در شب هنگام راحت تر یادشان می ماند چون کارهای شب از کارهای روز راحت تر است. اگر فراموش کردید که قرص را سر وقت هر روزه بخورید احتمال این هست که خوب پیشگیری نکند.

قرص های ترکیبی در فازهای مختلفی تولید می شوند. در بعضی از آن ها میزان هورمون در طول ماه تغییر می کند اگر شما هر قرصی را غیر از قرص های تک فاز مصرف می کنید، ممکن است که دستورالعمل های اضافی را برای اینکه اگر قرصی را فراموش کردید بخورید داشته باشند و این وابسته به نوع قرصی که شما مصرف می کنید هستند.

۳- قرص های ترکیبی را با توجه به رژیم انتخابیتان مصرف کنید

قرص های ترکیبی می تواند دوز ادامه دار داشته باشد، بستگی به قرص ترکیبی دارد که شما مصرف می کنید، ممکن است قرص های مختلفی را در طول ماه با توجه به دستورالعمل های مصرف قرصتان، مصرف کنید .

شما ممکن است در ماه اول علائم حاملگی را تجربه کنید، تا بدن شما به هورمون ها عادت کند ( سینه های ورم کرده، نوک سینه های حساس، حالت تهوع ) بعضی از قرص های ضد بارداری ممکن است که جلوی پریود شدن شما را بگیرند، پس مطمئن شوید که شما و دکترتان درباره قرصی که مصرف می کنید نقطه نظر مشترکی دارید.

حواستان به لکه بینی باشد ( خونریزی بین پریود ها) اگر از قرص هایی استفاده می کنید که شما را از پریود شدن باز می دارد یا حتی قرص هایی که به شما اجازه نمی دهند هر ماه پریود شوید می تواند منجر به لکه بینی شوند، این نرمال است. برای بدن شما یک مدت طول می کشد که به بره جدید عادت کنید و لکه بینی در طول سه ماه از بین می رود. اما ممکن است که تا ۶ ماه به طول بیانجامد.

شما نمی خواهید قرص هایتان تمام شود، پس مطمئن باشید قبل از اینکه قرص هایتان تمام شوند با پزشکتان یک ملاقات دارید، عموما وقتی که شما تنها دو بسته قرص باقی مانده دارید باید با پزشکتان ملاقات کنید.

۷- انواع مختلف قرص های ضد بارداری را امتحان کنید اگر نوع اولی با شما سازگار نیست

از امتحان کردن برند های مختلف یا روش های مختلف پیشگیری نترسید. اگر دچار علائم پیش از قاعدگی دردناک شده اید یا حتی عوارض جانبی قرص هایی که دارید استفاده می کنید شما را اذیت می کنند راه های پیشگیری از حاملگی زیادی وجود دارند که با بعضی از آنها راحت تر می شود کنار آمد.

اگر زردی، درد شکمی، درد قفسه سینه، درد پا، سردرد های شدید با مشکلات چشمی تجربه می کنید، به خصوص اگر سیگار می کشید بهتر است که وقتی داروهای ضد بارداری مصرف می کنید، سیگار کشیدن را ترک کنید. مصرف کردن همزمان هر دوی آنها شانس پیدا کردن مشکلات سلامتی همچون لخته های خون را بالا می برد.

قرص های بارداری یک سری از عوارض را افزایش می دهند، اگر هر کدام از این ها را تجربه می کنید، با پزشکتان هر چه سریعتر تماس بگیرید:

۱- سعی کنید هیچوقت فراموش نکنید که این قرص ها را بخورید، اما اگر این اتفاق پیش آمد جبران کنید

وقتی قرصی را فراموش می کنید، به محض به یادآوردن یک قرص را مصرف کنید، و قرص بعدی را سر وقت تعیین شده مصرف کنید. قرص های ترکیبی مشخص، مخصوصا قرص های چند فازه، ممکن است که دستورالعمل های اضافی داشته باشند که شما باید آن ها را دنبال کنید.

اگر شما نمی دانید باید چه کار کنید وقتی خوردن یک قرص را فراموش کردید، یا می خواهید بدانید که آیا نیاز است از روش پیشگیری اورژانسی استفاده کنید ، با دکترتان تماس بگیرید. به او بگویید که دقیقا چه اتفاقی افتاده ( چند قرص فراموش کرده اید، چند روز قرصی نخورده اید و )

۳- از گزینه های دیگر استفاده کنید وقتی مریض هستید

از یک روش دیگر پیشگیری استفاده کنید اگر مریض هستید و اسهال و استفراغ دارید، چون که ممکن است قرص در سیستم گوارش شما برای مدت کافی نماند تا اثر گذار باشد.

بارداری پرخطر، نوعی از بارداری است که در آن مادر یا جنین قبل از زایمان، در طول آن و یا بعد

آی یو آی یا تلقیح درون رحمی (Intrauterine insemination) نوعی لقاح مصنوعی می باشد که برای درمان ناباروری استفاده می

کلستاز کبدی در بارداری یا کلستاز بارداری نوعی بیماری کبدی است که در اواخر بارداری اتفاق می افتد. کلستاز بارداری

درد در طول رابطه جنسی و بعد از آن با اصطلاح دیسپارونی شناخته می شود. اگر چه این مشکل میطریقه مصرف قرص های پیشگیری از بارداری1

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

چگونه میتوان جای جوش را درمان کرد؟ درست است که روش های پزشکی زیادی برای درمان جای جوش وجود دارد، اما آیا می دانید با کمک روش های خانگی و طبیعی هم میتوان آن را درمان کرد؟ آکنه یک مشکل پوستی رایج است که هم بر روی مردان و هم زنان تاثیر می گذارد. آکنه ناشی از انسداد فولیکول های مو است. آکنه ای که  بر روی پوست شما ظاهر می شود گاهی قرمز، دردناک و متورم می شود. در این مقاله از بخش زیبایی،

مکمل های ضد پیری چه هستند؟ از ابتدای تاریخ، افراد به دنبال روش هایی برای بازگرداندن جوانی و روند آهسته پیر شدن هستند. با اینکه هنوز درباره منبع و سرچشمه جوانی تحقیق و تفحص می شود، ولی قرص ها، داروها، سرم ها و دیگر مکمل های ضد پیری ، در سراسر بازار متعهد شده اند که زمان را به عقب برگردانند و شما را جوان نگه دارند. متأسفانه، بسیاری از این محصولات، قیمت های گزافی دارند و به سبب تنوع زیادی که دارند، تعیین اینکه

گاز گرفتن گونه ، فشردن محکم دندان ها بر روی قسمت داخلی گونه است. اغلب اوقات هنگام خواب اتفاق می افتد و این گاز گرفتن فراتر از یک عادت بد است. گاز گرفتن گونه می‌ تواند نشانه استرس یا اضطراب بیش از حد باشد. زمانی که جویدن و یا گاز گرفتن در یک دوره طولانی انجام می‌ شود، باعث آسیب به دهان و منجر به زخم و جراحت می ‌شود. این عمل تکرار شونده ممکن است نشانه ‌ای از اضطراب باشد که به عنوان رفتار

شما ممکن است درباره بتاکاروتن، لیکوپن، زاکسانتیین، لوتئین و کانتاگزانتین، مطالبی را شنیده باشید، اما آیا درباره استاگزانتین هم چیزی شنیده اید؟ استاگزانتین به عنوان یکی از قوی ترین کاروتنوئیدها و آنتی اکسیدان ها در طبیعت است که از جنبه های بسیاری برای سلامت مفید است، از کاهش چین و چروک گرفته تا بهبود و افزایش سرعت کارهای روزمره شما. این رنگدانه قدرتمند به انواع خاصی از غذاهای دریایی، رنگ قرمز_ نارنجی می دهد و سلامت بینایی وسلامت مغز و قلب را ارتقاء می بخشد

طب فشاری نوعی روش درمانی جایگزین است که از روش چین باستان پیروی می کند. هدف آن، کاهش بیماری های مختلف با تلاش بر اصلاح و بهبود گردش خون و نیروی زندگی در بدن انسان می باشد. در این مقاله از بخش پزشکی و زنان و زایمان دکتر سلام، به بررسی طب فشاری می پردازیم. این روش، مشکلات باروری در زنان و مردان را بهبود می بخشد. ناباروری امروزه به دلیل شیوه زندگی ناسالم و استرس زا افزایش یافته است. اگر چه مداخلات پزشکی مختلف

داروی بالا برنده ضربان قلب

با مشکلات پوستی در نوجوانان چه کنیم؟ آیا فرزند شما نگران سلامتی پوستش می ‌باشد و روزانه زمان زیادی را در مقابل آینه می ‌گذراند؟ آیا پس از

چگونه میتوان جای جوش را درمان کرد؟ درست است که روش های پزشکی زیادی برای درمان جای جوش وجود دارد، اما آیا می دانید با کمک روش های

کورتاژ دلهره آور است. هیچ راهی برای جایگزینی نوزاد از دست رفته وجود ندارد و مهم نیست که این اتفاق در چه مرحله ای از بارداری افتاده است.

در مورد رویای شفاف چه می دانید؟ شاید پیش خودتان فکر کنید آیا من هم رویای شفاف داشته ام؟ اصلا رویای شفاف چیست؟ آیا تا به حال اتفاق

مکمل های ضد پیری چه هستند؟ از ابتدای تاریخ، افراد به دنبال روش هایی برای بازگرداندن جوانی و روند آهسته پیر شدن هستند. با اینکه هنوز درباره منبع

سرکه سیب برای خشک کردن زگیل ها و کشتن ویروس ها مفید است. خواص ضد میکروبی قوی دارد که در از بین بردن زگیل های تناسلی موثر است. اسید استیک موجود در سرکه سیب می تواند برخی از ویروس ها و باکتری ها را از بین ببرد.

روغن بابونه رومی یک ضد التهاب معروف است که هم برای انسان و هم برای سگ در صورت داشتن مشکلات پوستی مشابه مانند سوزش، سوختگی، جراحات، زخم یا اگزما بسیار عالی می باشد. این یک روغن بسیار ملایم است که به آرام کردن استرس سگ نیز کمک می کند.

روغن اسطوخودوس یک درمان مهم  موضعی برای مشکلات پوستی سگ مانند آلرژی و سوختگی است. این روغن  یک انتخاب رایج در بین روغن های ضروری  برای زخم ها و خارش پوست سگ می باشد.

برای درمان افسردگی و بد اخلاقی، صبح یک عدد موز بخورید. این میوه سروتونین مغز را افزایش داده و خوش اخلاقی را برایتان به ارمغان می آورد.

برای افزایش سوخت و ساز بدن، ناشتا آب بنوشید. نوشیدن آب لیمو ناشتا، باعث چربی سوزی می شود و میل کردن آب هویج ناشتا، کبد چرب را درمان می کند. همچنین خوردن آب سیب ناشتا، باعث درمان جوش و آکنه می شود.

جوشانده شنبیله می تواند خارش پوست سر را درمان کند. برای این منظور کمی شنبیله را در آب در حال جوش ریخته و پس از 15 دقیقه آن را صاف کنید و موهای خود را با این مایع بشویید. شما همچنین شاهد خوش حالتی موهای خود خواهید بود.

اثبات شده است که رژیم پالئو برای بهبود عدم تحمل گلوکز مفید است و به طور خاص، رژیم غذایی پالئو بیش از یک رژیم غذایی مدیترانه ای به منظور بهبود تحمل گلوکز در افراد مبتلا به بیماری های قلبی اثر بخش بوده است.

هر دو رژیم غذایی اتکینز و پالئو، افراد را به مصرف تمام غذاهای مغذی، از جمله گوشت تازه، ماهی، غذاهای دریایی، سبزیجات تازه، چربی های سالم و تشویق می کنند.

گزینه سالمی که برای مبتلایان به سرطان پروستات مناسب می باشد، خوردن گوجه فرنگی پخته است. گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدانی قوی به لیکوپن می باشد که زمانی که گوجه فرنگی پخته می شود، بدن به راحتی می تواند آن را جذب کند.

آلوئه ورا به علت خواص ضد باکتری و ضد التهابی، برای درمان زخم ها به طور طبیعی مفید است. همچنین باعث آبرسانی به پوست شده و چربی بیش از حد پوست را از بین می برد. علاوه بر این، یک نرم کننده طبیعی است که مرمت پوست آسیب دیده کمک می کند.

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *