داروي گياهي براي قارچ پوستي

کپی برداری ممنوع !

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب کوکا به هر نحو غیر مجاز می باشد.
هر گونه کپی برداری از محتوای سایت کوکا پیگرد قانونی دارد.
استفاده از مطالب سایت کوکا در سایت های خبر خوان و دارای آی فریم نیز اکیدا ممنوع است.

مطالب بخش سلامت و پزشکی سایت کوکا فقط جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارند. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان کرد.

قارچ یک بیماری پوستی مسری است که می تواند در همه افراد و در هر سنی توسط قارچ عامل این بیماری ایجاد شود. ما در این مقاله علت ها، نوع و روش های درمان خانگی قارچ پوستی را مورد بررسی قرار داده ایم.

عامل بیماری قارچ پوستی یک کرم یا انگل است که باعث عفونت قارچی و ابتلا به این بیماری می شود. اولین نشانه این بیماری یک لکه قرمز است که می خارد و پوسته پوسته است. این بیماری در صورت تماس مستقیم با همان نقطه آلوده، حیوانات خانگی که این مشکل را دارند و سطوحی که مانند لباس در تماس مستقیم بوده اند به راحتی انتقال پیدا می کند. ما در ادامه این مقاله از انواع و درمان خانگی قارچ پوستی برایتان نوشته ایم. همراهمان باشید.

دراماتوفیتوزیس یا عفونت قارچی را انگلی به دراماتوفیت ایجاد می کند و بسته به منطقه بدن انواع مختلفی دارد و وقتی همه بدن را فرا بگیرد به آن کچلی گویند و اما نوع های دیگر آن به شرح زیر است:

در درمان این بیماری پزشکان پماد های موضعی را که سبب کاهش التهاب، قرمزی و خارش پوست می شود را تجویز می کنند. اما مواد طبیعی بسیاری وجود دارد که می شود به راحتی با آنها به درمان خانگی قارچ پوستی پرداخت، ما در ادامه این مواد را ذکر کرده ایم:

داروي گياهي براي قارچ پوستي

بهترین راه پیشگیری از این معضل، جلوگیری از گسترش آن است که به شیوه های زیر باید اقدام کرد:

معمولا درمان خانگی قارچ پوستی دو هفته به طول می انجاند و اما اگر از این زمان گذشت و خارش و التهاب و قرمزی پوست شما رو به بهبودی نرفت به پزشک مراجعه کنید زیرا احتمال پخش شدن این عارضه در تمام بدن بالا است و با تورم بدن این لکه ها شروع به چرکی شدن می کنند.

توصیه های ذکر شده برای پیشگیری در این متن را جدی بگیرید و برای درمان خانگی قارچ پوستی به شیوه ای که گفته شد، عمل کنید و اگر مشکل شما رو به بهبودی نرفت حتما به پزشک مراجعه کنید.

منبع : آرگا






یک ایده شیک، انتخاب شاه گیوه پاشنه بلند با زیره و‌ پاشنه چرم



یک راهنمای محلی برای گشت و گذار در هانگژو


تور اتوبوس شگفت انگیز دبی، تفریحی متفاوت و جذاب


خدمات خانه تکانی و نظافت عید نوروز با کمترین هزینه!

نشانی شما منتشر نخواهد شد.

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *