داروي زگيل تناسلي اديب

خواص دارویی و گیاهی

18, تومان

پاکسازی و رفع زائده‌های پوستی، بازگشت به حالت طبیعی بدون تغییر رنگ پوست، کاهش هزینه و طول دوره درمان     رتبه برتر کشور در همایش ملی گیاهان دارویی دارای گواهی ثبت اختراع به شماره 49244    

3 در انبار

یکی از ارگانهای بسیار مهم بدن پوست است که سلامت آن برای ادامه زندگی لازم و ضروری است. پوست از جمله مظاهر زیبایی بشر می باشد که کوچکترین بیماری موجود در آن برای انسان بسیار آزار دهنده است. میخچه و زگیل از جمله بیماری های شایع پوستی است که از نظر بافت شناسی حائز اهمیت است. در ادامه با سالم بازار برای معرفی یکی از بهترین پمادهای ضد میخچه و زگیل یعنی پماد ضد میخچه و زگیل ادیب همراه باشید.

زگیل شایع ترین تظاهر ویروس  HPV(ویروس پاپیلومای انسانی)  می باشد که دو عامل Hyperplasy  و Hypertrophy  باعث بوجود آمدن آن می شوند. اما میخچه در اثر فشارهای خارجی یا تحریکات مکانیکی بوجود می آید. هردو از تکثیر سلولهای شاخی لایه اپیدرم بوجود می آیند. روشهای درمان میخچه و درمان زگیل متنوع بوده و شامل استفاده از کراتولیتیکها مانند اسیدلاکتیک و اسید سالیسیتیک، روشهای فیزیکی مانند کرایوسرجری، لیزر و غیره می باشد که هرکدام تا اندازه ای در درمان بیماری موثر بوده اند. همچنین این روش های درمان میخچه و درمان زگیل طولانی مدت بوده و همراه با عوارض جانبی شدید، هزینه های بالا و اثرات درمانی غیره قطعی می باشد. داروي زگيل تناسلي اديب

پماد ضد میخچه و زگیل ادیب توانایی از بین بردن هرنوع میخچه و زگیل را بدون برجای ماندن اثر زخم دارد. زگیل یک بیماری ویروسی است که عامل ایجاد کننده آن پاپیلوما ویروس انسانی است که تاکنون بیش از ۷۰ نوع ویروس زگیل شناخته شده که در ایجاد زگیل موثرند. برخی از این ویروس ها فقط می توانند پوست را گرفتار کنند و برخی دیگر فقط مخاط ها را (مثل نواحی تناسلی بیرونی و حتی نواحی تناسلی داخلی خانم ها و مخاط چشم و بینی و حلق) گرفتار می کنند و برخی هم پوست و هم مخاط را گرفتار می کنند. سلول های پوست به دنبال آلوده شدن به ویروس دچار افزایش سرعت در تکثیر و تقسیم سلولی می شود که این افزایش رشد باعث به وجود آمدن توده گوشتی روی سطح پوست و گاهی سطوح مخاطی می شود اما دلیل ایجاد میخچه ایجاد فشار در پا است که کفش ناسب و تنگ یکی از عوامل ایجاد آن است. میخچه با ایجاد ناراحتی در راه رفتن فرد ایجاد مشکل می کند. از دیگر عوامل ایجاد میخچه اشکال در استخوان بندی خود فرد و فشار های ایجاد شده است که باعث به وجود آمدن میخچه در پا می شود.

پماد ضد میخچه و زگیل گیاهی ادیب از ترکیب سه گیاه موثر در طب سنتی که شامل سیر، شاتره و سیاه دانه است ساخته شده است. ترکیب این سه گیاه یک محلول قوی است که می تواند میخچه و زگیل را سوزانده و از ریشه بیرون بکشد و برای درمان میخچه و درمان زگیل استفاده شود. با توجه به تحقیقات انجام شده روی این پماد ۸۰ % بیماران زگیلی و ۷۷ % بیماران میخچه ای به بهبودی کامل رسیده اند که این در مقایسه با داروهای شیمیایی موجود در بازار از دو برابر بهبودی را نشان می دهد. علاوه بر درصد بالای عددی بهبودی کامل بیماران، کیفیت بهبودی محل میخچه و زگیل نیز حائز اهمیت است که پماد ضد میخچه و زگیل ادیب بدون هیچ اثر زخم در محل میخچه و زگیل کیفیت بالای بهبودی را نشان می دهد.

این پماد برای زگیل تناسلی هم کاربرد دارد و پزشکان هم می توانند از این پماد برای درمان گیاهی زگیل تناسلی بهره ببرند و برای بیمارانشان این پماد را تجویز نمایند.

نتایج مصرف پماد ترکیبی برای درمان میخچه و درمان زگیل در مقایسه با دیگر داروهای رایج درصد بالاتری از بهبودی را نشان داده است (۷۹.۵۵% در مقایسه با ۴۰.۹۱%برای زگیل و ۷۷.۷۷% در مقایسه با ۳۳.۳۳% برای میخچه). همچنین طول متوسط دوره درمان در بیماران نمونه حداکثر دو هفته اما در گروه شاهد حداقل پنچ هفته بود.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Your Ratingرای دهیدعالیخوبمتوسطنه خیلی بدVery Poor

آخرین اخبار، مقالات و پیشنهادات ویژه را هر روز در خود دریافت کنید .

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب سالم بازار تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.

طراحی و توسعه توسط آراد استودیو

9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *