داروهای گیاهی برای ورم صورت

خواص دارویی و گیاهی

مکمل های ضد پیری چه هستند؟ از ابتدای تاریخ، افراد به دنبال روش هایی برای بازگرداندن جوانی و روند آهسته پیر شدن هستند. با اینکه هنوز درباره منبع و سرچشمه جوانی تحقیق و تفحص می شود، ولی قرص ها، داروها، سرم ها و دیگر مکمل های ضد پیری ، در سراسر بازار متعهد شده اند که زمان را به عقب برگردانند و شما را جوان نگه دارند. متأسفانه، بسیاری از این محصولات، قیمت های گزافی دارند و به سبب تنوع زیادی که دارند، تعیین اینکه

گاز گرفتن گونه ، فشردن محکم دندان ها بر روی قسمت داخلی گونه است. اغلب اوقات هنگام خواب اتفاق می افتد و این گاز گرفتن فراتر از یک عادت بد است. گاز گرفتن گونه می‌ تواند نشانه استرس یا اضطراب بیش از حد باشد. زمانی که جویدن و یا گاز گرفتن در یک دوره طولانی انجام می‌ شود، باعث آسیب به دهان و منجر به زخم و جراحت می ‌شود. این عمل تکرار شونده ممکن است نشانه ‌ای از اضطراب باشد که به عنوان رفتار

شما ممکن است درباره بتاکاروتن، لیکوپن، زاکسانتیین، لوتئین و کانتاگزانتین، مطالبی را شنیده باشید، اما آیا درباره استاگزانتین هم چیزی شنیده اید؟ استاگزانتین به عنوان یکی از قوی ترین کاروتنوئیدها و آنتی اکسیدان ها در طبیعت است که از جنبه های بسیاری برای سلامت مفید است، از کاهش چین و چروک گرفته تا بهبود و افزایش سرعت کارهای روزمره شما. این رنگدانه قدرتمند به انواع خاصی از غذاهای دریایی، رنگ قرمز_ نارنجی می دهد و سلامت بینایی وسلامت مغز و قلب را ارتقاء می بخشد

طب فشاری نوعی روش درمانی جایگزین است که از روش چین باستان پیروی می کند. هدف آن، کاهش بیماری های مختلف با تلاش بر اصلاح و بهبود گردش خون و نیروی زندگی در بدن انسان می باشد. در این مقاله از بخش پزشکی و زنان و زایمان دکتر سلام، به بررسی طب فشاری می پردازیم. این روش، مشکلات باروری در زنان و مردان را بهبود می بخشد. ناباروری امروزه به دلیل شیوه زندگی ناسالم و استرس زا افزایش یافته است. اگر چه مداخلات پزشکی مختلف

چشمان به هم چسبیده یا پر آب، یک وضعیت عادی در کودکان است که در ۲۰ درصد از همه کودکان مشاهده می ‌شود. خوشبختانه این وضعیت بدون ‌ضرر است و به خودی خود برطرف می ‌شود. این به شما بستگی دارد که از تمیزی و سالم بودن چشمان کودک خود مطمئن باشید. با این حال، در برخی موارد، علائم مربوط به چشم ‌های پرآب ممکن است نشان دهنده عوارض جدی باشند که باید توسط پزشک متخصص اطفال مورد بررسی قرار بگیرد. این مقاله از بخش

داروهای گیاهی برای ورم صورت

مکمل های ضد پیری چه هستند؟ از ابتدای تاریخ، افراد به دنبال روش هایی برای بازگرداندن جوانی و روند آهسته پیر شدن هستند. با اینکه هنوز درباره منبع

در مورد گیاه شنگ چه می دانید؟ آیا می دانید با مصرف این گیاه، از چه بیماری هایی میتوان پیشگیری کرد و کدام یک از آنها را میتوان

برای بسیاری از افراد، گیاه دارواش چیزی جز کریسمس را به ذهن نمی آورد. اما علاوه بر این که به عنوان تزئینات جشن تعطیلات مورد استفاده قرار می

آیا می دانید تشخیص کوررنگی به چه صورتی انجام می شود؟ با انواع کوررنگی آشنایی دارید؟ افرادی که به بیماری کوررنگی دچار هستند نمی توانند رنگ های قرمز،

در مورد خیریه کودکان فرشته اند چیزی شنیده اید؟ آیا دوست دارید به جمع این خیریه بپیوندید و در کارهای آنها شریک شوید؟ این خیریه در مراسم های

سرکه سیب برای خشک کردن زگیل ها و کشتن ویروس ها مفید است. خواص ضد میکروبی قوی دارد که در از بین بردن زگیل های تناسلی موثر است. اسید استیک موجود در سرکه سیب می تواند برخی از ویروس ها و باکتری ها را از بین ببرد.

روغن بابونه رومی یک ضد التهاب معروف است که هم برای انسان و هم برای سگ در صورت داشتن مشکلات پوستی مشابه مانند سوزش، سوختگی، جراحات، زخم یا اگزما بسیار عالی می باشد. این یک روغن بسیار ملایم است که به آرام کردن استرس سگ نیز کمک می کند.

روغن اسطوخودوس یک درمان مهم  موضعی برای مشکلات پوستی سگ مانند آلرژی و سوختگی است. این روغن  یک انتخاب رایج در بین روغن های ضروری  برای زخم ها و خارش پوست سگ می باشد.

برای درمان افسردگی و بد اخلاقی، صبح یک عدد موز بخورید. این میوه سروتونین مغز را افزایش داده و خوش اخلاقی را برایتان به ارمغان می آورد.

برای افزایش سوخت و ساز بدن، ناشتا آب بنوشید. نوشیدن آب لیمو ناشتا، باعث چربی سوزی می شود و میل کردن آب هویج ناشتا، کبد چرب را درمان می کند. همچنین خوردن آب سیب ناشتا، باعث درمان جوش و آکنه می شود.

جوشانده شنبیله می تواند خارش پوست سر را درمان کند. برای این منظور کمی شنبیله را در آب در حال جوش ریخته و پس از 15 دقیقه آن را صاف کنید و موهای خود را با این مایع بشویید. شما همچنین شاهد خوش حالتی موهای خود خواهید بود.

اثبات شده است که رژیم پالئو برای بهبود عدم تحمل گلوکز مفید است و به طور خاص، رژیم غذایی پالئو بیش از یک رژیم غذایی مدیترانه ای به منظور بهبود تحمل گلوکز در افراد مبتلا به بیماری های قلبی اثر بخش بوده است.

هر دو رژیم غذایی اتکینز و پالئو، افراد را به مصرف تمام غذاهای مغذی، از جمله گوشت تازه، ماهی، غذاهای دریایی، سبزیجات تازه، چربی های سالم و تشویق می کنند.

گزینه سالمی که برای مبتلایان به سرطان پروستات مناسب می باشد، خوردن گوجه فرنگی پخته است. گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدانی قوی به لیکوپن می باشد که زمانی که گوجه فرنگی پخته می شود، بدن به راحتی می تواند آن را جذب کند.

آلوئه ورا به علت خواص ضد باکتری و ضد التهابی، برای درمان زخم ها به طور طبیعی مفید است. همچنین باعث آبرسانی به پوست شده و چربی بیش از حد پوست را از بین می برد. علاوه بر این، یک نرم کننده طبیعی است که مرمت پوست آسیب دیده کمک می کند.


“آینده در دستان شماست

زیبایی هایی که هنوز ندیده اید

میکس فوق العاده زیبا از آهنگ دل را ببین با صدای علیرضا افتخاری و سفر های مقام معظم رهبری به شهر های مخطلف کشور (زاهدان-زنجان-بم) که چیز پر مغز و قشنگی از آب در آمده حتماً ببینید

داروهای گیاهی برای ورم صورت

موسسه تدوین آثار و نشر اخلاقیات شهدای شهرستان زرند

مداحی مهدی اکبری کاش بودی کرببلا برادر بی حرمم حسن جان




خانه

موبایل

پرخوری، تند خوردن غذا، مصرف غذاهای چرب باعث شیوع مشکلاتی نظیر سوءهاضمه می شود

 

داروهای گیاهی برای ورم صورت

راه های مختلفی برای درمان ورم معده وجود دارد؛ از تغییر در نحوه تغذیه و نوع غذاهای مصرفی گرفته تا انواع داروهای شیمیایی و گیاهی که برای رفع این مشکل تجویز می شود. در این مطلب گیاهان دارویی مفید برای درمان این بیماری آورده شده اندپرخوری، تند خوردن غذا، مصرف غذاهای چرب، مصرف زیاد کافئین و شکلات و همچنین استرس ها باعث شیوع مشکلاتی نظیر سوءهاضمه، سوزش و درد سر دل، نفخ و حالت تهوع می شود. گاز معده اغلب در اثر بلع هوا به خصوص در موقع غذا خوردن به وجود می آید و بهترین روش معالجه آن صرف غذا بدون عجله و با آرامش است. منشأ گاز موجود در روده ها نیز علاوه بر بلع هوا انجام تخمیر توسط میکروب های روده است.

در اغلب بیمارانی که از وجود گاز زیاد در معده و روده شکایت می کنند، حجم گاز افزایش پیدا نکرده است؛ بلکه در اثر اختلال در حرکات روده همان حجم طبیعی گاز، قادر به عبور معمولی از بالا به پائین در روده نیست و بیمار احساس نفخ می کند.

راه های مختلفی برای درمان این عارضه وجود دارد؛ از تغییر در نحوه تغذیه و نوع غذاهای مصرفی گرفته تا انواع داروهای شیمیایی و گیاهی که برای رفع این مشکل تجویز می شود.جامعه امروز به بیماری سرعت و استرس مبتلا است، برای مقابله با عوارض ناشی از این مسئله که اغلب مزمن، هزینه بر و طولانی است، می توان از گیاهانی که به طور روزمره در دسترس ما هستند، استفاده کرد.

گیاه درمانی روشی است که در آن، بعد از معاینه های پزشکی و تشخیص لازم، از عناصر گیاهی با توجه به مواد موثره و خواص آن ها، برای رفع علائم بیماری استفاده می شود. این روش همانند طب جدید به مبارزه با علائم بیماری پرداخته و برای رفع آن ها می کوشد.گیاهان موثر در درمان التهاب و ورم معدهبابونهیکی از بهترین گیاهان برای درمان زخم و ورم معده، بابونه است. این گیاه به آسانی این مرض را درمان می کند و آن هایی که سال هاست با این مرض دست به گریبان هستند می توانند با استفاده از بابونه سلامتی خود را بازیابند.

یکی از بهترین گیاهان برای درمان زخم و ورم معده، بابونه است

  برای درمان زخم معده یک لیوان چای غلیظ بابونه درست کنید (4 قاشق چایخوری بابونه در یک لیوان آب جوش و یا چهار تا چای کیسه ای بابونه در یک قاشق لیوان آب جوش) و در هنگام صبح ناشتا چای را بنوشید و سپس در رختخواب به پشت دراز بکشید و بعد از چهار دقیقه بخوابید و البته بعد از یک ربع ساعت می توانید صبحانه خود را میل کنید. این عمل را به مدت دو هفته ادامه دهید تا زخم و ورم معده به کلی شفا یابد.رازیانهاز تخم و برگ این گیاه می توان به عنوان دم کرده استفاده کرد. رازیانه حاوی ماده ای است که در تحریک ترشحات معده و دستگاه گوارش نقش دارد. 

رازیانه حاوی ماده ای است که در تحریک ترشحات معده و دستگاه گوارش نقش دارد

 نعنابرگ نعنا به عنوان درمانی موثر برای سوء هاضمه، سوزش سر دل، نفخ و درد معده و دستگاه گوارش استفاده می شود. این گیاه مفید همچنین اشتها را تحریک می کند و در درمان حالت تهوع و سردرد موثر است.  

برگ نعنا به عنوان درمانی موثر برای سوء هاضمه، سوزش سر دل و درد معده استفاده می شود

 زنجبیلاز 2 سال قبل تاکنون برای درمان تمامی اختلالات هضم استفاده می شده است. زنجبیل خواص تحریک کننده و درمانی دارد. این چاشنی با بهبود بخشیدن به عملکرد آنزیم های گوارشی به بهتر عمل کردن سیستم هاضمه بدن و کاهش نفخ کمک می کند.  

زنجبیل، به بهتر عمل کردن سیستم هاضمه بدن و کاهش نفخ کمک می کند

 شیرین بیانقسمت مورد استفاده شیرین بیان ساقه های زیرزمینی و ریشه های گیاه است که دارای ترکیبات مختلفی است. ترکیب موجود در ریشه های گیاه پنجاه برابر از شکر شیرین تر است و مقدار آن با توجه به شرایط محیطی و گونه گیاه بین 5 تا 2 درصد است. در طب سنتی از این گیاه برای درمان اسپاسم عضلات و تورم، برونشیت، روماتیسم و ورم مفاصل استفاده می شود. ریشه شیرین بیان محافظ بافت معده در برابر عوامل خطر (داروها و استرس) است و از بروز زخم معده و اثنی عشر جلوگیری می کنند.  

شه شیرین بیان محافظ بافت معده در برابر عوامل خطر (داروها و استرس) است

  ریحانریحان، که دارای خواص ضد اسپاسم است می تواند معده را قوی تر کند و از بسیاری از بیماری های معده، روده مثل اسهال و استفراغ جلوگیری کند.  

ریحان، که دارای خواص ضد اسپاسم است می تواند معده را قوی تر کند

  مخلوط مقدار مساوی از آب ریحان و آب ریشه زنجبیل 2 یا 3 بار در روز برای کاهش درد معده مفید است. همچنین می توانید 1 تا 15 برگ ریحان را در یک فنجان آب جوش بریزید و میل نمایید. چای ریحان را می توانید روزانه با عسل چند بار مخلوط کنید.  

  شنبلیلهبرای درمان زخم معده استفاده می شود. شنبلیله حاوی یک ترکیب لعاب دار است که زخم معده را بهبود می دهد. برای دل درد یک قاشق از دانه شنبلیله را در دو فنجان آب حل کنید. سپس دانه ها را فشار داده تا حل شوند، کمی عسل اضافه کنید. حدود یک هفته دو بار در روز استفاده کنید.

شنبلیله، برای درمان زخم معده استفاده می شود

  

 بومادرانیک چنگ از گیاه گل بومادران را در یک لیوان آب جوش دم کرده یک استکان قبل از ناهار و شام میل کنید. (برای زنان باردار مضر است).

بومادران برای درمان ناراحتی های معده مفید است

منبع:tebyan.net


باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر و آدرس سایت مجاز می باشد .

سایت پیش بینی فوتبال و بازی انفجار

طب گیاهی سنتی ایران

پرسشهاپاسخها        

مزاجسنج


 

توجه:سایت جدید حکیم عباس
با تصاویر بیماری ها وراه اندازی شد
 

Tele:
217767131           
info@hakimabbas.ir

ورم
/*&lt![CDATA[*/

/*]]&gt*/

علت اين بيمارى زياد و متعدد بوده و شناسائى آن لازم است زيرا براى معالجه و درمان ، با شناخت
علت آن مى توان نتيجه مطلوب را به دست آورد مثلا ورمهاى موضعى با ورم عمومى بدن يا ورم هاى داخلى و
خارجى بدن با هم
فرق داشته ، لذا
محل استقرار ورم مهم است .

رب خوردگيها، تصادفات ، تصادمات ، همه باعث ورم موضع آسيب ديده
مى گردند، شكستگى هاى استخوانى تواءم با ورم و خون مردگيهاى زير پوستى و همراه با برآمدگى ، آبسه
ها، عفونتها،
پيدايش مايه در انساج همه تواءم با ازياد حجم خواهند بود، گستردگى و وسعت دامنه ورمها
و متفاوت بودن درمان آنها، توجه خاصى را به خود جلب مى نمايد!
اگر ورم سطحى باشد با چشم ديده مى شود و اگر عمقى باشد از روى علائم و آثار
آن پى به وجودش برده مى شود. ورمهائى كه داراى مبداء بلغمى بوده و در رسوبات و تركيبات آنها بلغم بكار رفته
است كه در حقيقت جمع شدن مواد لنفى مى باشد معمولا بدون درد بوده ولى بيمار سنگينى خاصى را
احساس مى كند اگر عامل بيمارى زا و رسوبات حاصله در محل تورم از مواد سوداوى باشد با صلابت و سفتى همراه است
و آثار ديگر، سودا، در بيمار مشهود مى باشد.

درمان:
درمان اين بيمارى با احتياط و در عفونت هاى شديد بايستى از داروهائى
شيميائى استفاده شود
مثل ورم عمومى بدن به علت نارسائى حاد كليه و يا ورمهاى شديد مفصلى در
روماتيسم حاد و غيره .
داروهاى گياهى كمكى به كم كردن ورم و گاهى در از بين بردن آنها كمك شايانى مى نمايند از جمله
جوشانده حب الغار،
گل بومادران ، افسنطين ، زيره ، ريشه ايرسا، كرويا، پودينه ، مرزنجوش اين داروها در ورمهاى
بلغمى (به علت جمع شدن لنف ) بسيار نافع است ، ضماد زيره ،
ضماد بومادران ، گوگرد و انيسون براى اين نوع ورم ها بسيار مؤثر است.

توجه بايد دانست كه گل بومادران در هنگام احتراق
يا موقعى كه آن را پودر
كرده موضعا به كار برند حرارت بسيار زيادى از خود خارج مى كند زيرا ثابت شده است
كه داراى خاصيت اشعه مادون قرمز مى باشد.

نسخه :
روغن بادام ، روغن بومادران ، به نسبت مساوى كرده آرد باقلا و كمى سركه
اضافه نموده بپزند تا به
شكل خمير در آيد به موضع ورم ضماد نمايند در همان روزهاى اول آثار بهبودى و
كم شدن تورم مشهود خواهد شد اين دستور براى ورم بيضه (اوركيت ) نيز بكار مى رود.

در ورم هائى كه به علت خونريزى زير پوستى
ايجاد شده باشند داروهاى رادع مثل صندل سرخ و سفيد فوفل ، گل ارمنى ، ماميثا، آقاقيا،
گل سرخ و غيره
بكار مى رود بعضى ها معتقدند كه رادع و مرخى با هم داده شود (يعنى داروى پخش كننده و
شل كننده با هم بكار برند)

داروهاى مرخيه (شل كننده )

مثل آرد جو، گشنيز تر، گل خطمى ، گل پنيرك و
غيره

داروهاى محلله مرخيه (شل كننده و حل كنند)

مثل بابونه ، اكليل ، تخم شويد و غيره

داروهاى مرخيه محلله

مثل آرد باقلا، آرد خطمى ، گل پنيرك (خبازى )
بابونه و غيره
.

داروهاى محلله

مثل بابونه اكليل ، تخم شنبليله و غيره.

رعايت دستورات زير براى ورمها بطور كلى لازم
است

1-               
در ابتداى بيمارى هنگام پيدايش و شروع
بايد از داروهاى رادع استفاده شود.

2-               
در استقرار ماده از داروهاى رادع و
مرخمى.

3-               
در انتهاى بيمارى محلل مرخمى .

4-               
 كه مرحله انحطاط است
محلل تنها بكار برند.

5-               
اگر ماده به تحليل نرود و ورم تمام
نشود از داروهاى منضج يا پزنده مثل (تخم كتان ، انجير، چلغور كبوتر و غيره ) استفاده تا ماده
پخته سرباز
كند اگر در اين حال هم سرباز نكند بايستى محل تورم را كه مسلما با چرك زيادى تواءم است ،
شكافت . و اين شكافتن موقعى فرا مى رسد كه : داروى منفجره داده شده باشد اگر با داروى منفجره رك خارج
نشد نوبت شكافتن
فرا مى رسد.

در ورمهاى با علت
خون مردگى ، خرفه را كوبيده در سركه محل كرده ضماد نمايند يا در داروهاى رادع
گذشته را ضماد كنند اگر خون مردگى تواءم با درد شديد و التهاب باشد آب گل خطمى يا آب برگ
خرفه يا كاهو يا ترشك يا خشخاش به كار برند.

نسخه مرهم رادع

اگر خون مردگى به له
شدگى نسج تواءم باشد و مدتى جريان خون قطع گردد و تغذيه عضو آسيب ديده دچار اختلال شود، پوسيدگى
و سياه شدگى در عضو پيدا شده كه باعث غانغاريا (كانگرن ) مى گردد. در اينجاست كه بايستى عمل جراحى انجام
پذيرد. قبل از شروع كانگرن در صورتيكه عضو گرم باشد و جريان خون كمى در آن برقرار
باشد و عضو گنديدگى و سياه
شدگى نداشته باشد محل ورم را شرط زده يعنى تا حد امكان كارى كنند كه از آن محل خون جارى شود تا
خونهاى سياه و فاسد شده خارج گردد، سپس از دستورات زير پيروى كنند.

نسخه براى جلوگيرى
از كانگرن

اين داروها مانع
عفونت و قاطع رطوبت يا ترشحات و گنديدگى هستند. مثل آرد گرسنه (گاودانه) سكنجبين يا مازو و گل ارمنى و زاج از هر كدام 5 گرم نرم كوبيده در 2 قاشق
عسل حل كرده ضماد نمايند.

اگر رنگ ورم آبى
باشد مرتبا آن را با آب گرم شستشو داده از آرد عدس كه در عسل حل كرده باشد ضماد كنند اگر ورم رو به سفتى گذارده
باشد بايد گاهى ملين و زمانى از محللها ضماد كنند تا سفت تر نشود زيرا سفت شدن ورم باعث نرسيدن خون
و شروع كانگرن خواهد شد و اگر كاملا كانگرن پيش آمد بايد هر چه زودتر قطع عضو
نمايند تا سبب آسيب ساير اعضاء نشود.

ورم با علت صفرا كه
شكل آن شبيه باد سرخ مى باشد، درمان با شربت بنفشه ، عناب ، شربت ليمو و نارنج به
مدت سه روز بعدا كدوى رنده
كرده و آب برگ خرفه و كاهو و بارهنگ و تاجريزى و گشنيز و صندل و فوفل با لعاب اسپرزه
و قدرى سركه ضماد نمايند در اينجا به ضمادهاى حل كننده احتياجى نيست .

ورم غدد لنفاوى (پشگ)

علت پيدايش اين
ورمها دفاعى است كه بدن در مقابل ورود ميكروبها، انگلها، قارچها و غيره از خود نشان ميدهد معمولا هر جا پشگى وجود
داشته باشد
زخم ، عفونت و آثار ورود ميكروب به بدن را بايستى در آنجا جستجو كرد. عفونتهاى داخلى بدن
و بيماريهاى بدخيم و بيماريهاى خونى و غيره غدد لنفاوى بدن را بزرگ مى نمايد در هر صورت با مشاهده و لمس ‍
پشگها، بايستى
به عفونتها مشكوك شده راه درمان ، پيدا كردن علت اصلى و رفع آن و پاكسازى بدن از
خلط غالب است ، سپس داروهاى مرخى مثل گل خطمى ، گل بنفشه و تخم مرو را با موم و روغن مخلوط كرده ضماد
نمايند استعمال و به
كار بردن داروهاى رادع در اينجا ممنوع است مخصوصا اگر تعداد پشگها زياد باشد.

پس از دادن داروهاى
مرخى (داروهاى شل و نرم كننده ) بايستى داروهاى محلل به كار برند اگر غدد لنفاوى رو به كوچك شدن گذارده و جمع
شوند، منضج و
منفجر كننده بكار برند.

 در ورمهائى كه مبداء آنها زخم و عفونت يا عامل ديگر باشد 1
گرم زرنباد را كوبيده در آب خمير كرده ضماد نمايند يا برگ توت سياه سائيده ضماد نمايند اگر بخواهند سرباز
كند از گذاردن ضماد
برگ توت موقعى كه پشك خوب نرم شده باشد استفاده كنند ضماد برگ شانه يا تخم كتان ، اسپرزه ، گل خطمى و خمير ترش
مفيد است يا آجر
را پخته نرم كوبيده با روغن كرچك خمير كرده ضماد نمايند تا باعث پخته شدن و
سرباز كردن پشگ گردد.

مالش پشگها بطور
عموم با روغن زيتون اكثرا مفيد واقع مى شود.

اين نكته لازم به
تذكر است كه با دادن مبردات و رادعات ، چون صندل ، آقاقيا، فوفل ، گل ارمنى ، گلاب ، آب گشنيز و كاهو در ابتداى شروع
بيمارى يعنى زمانى كه پشگها در حال بزرگ شدن هستند خيلى مفيد و مؤثرتر است . هنگامى كه
بيمارى استقرار پيدا كرد دادن محلل ها مثل بابونه ، گل خطمى ، تخم شنبليله ، مغزناخنك
توصيه مى گردد در اين موقع فقط داروهاى حل كننده مؤثرند اگر تورم با درد و فشار همراه باشد،
منضجاتى مثل بزرگ ، تخم شنبليله ، انجير، شير مرو به محللها اضافه نمايند.

نسخه های معجون و مجرب دیگرو داروهای
آماده بعداز پرکردن فرم مزاج سنج و تماس با ما به شما ارائه خواهد شد.

 

توجه:سایت جدید حکیم عباس
با تصاویر بیماری ها وراه اندازی شد
 

نوشته شده توسط عباس غفاری
در |  لینک ثابت  
• GetBC(96)


 

داروهای گیاهی برای ورم صورت

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *