داروهای گیاهی برای قطع شدن پریود

خونریزی های سنگین یا طولانی مدت در دوران پریود که “ازدیاد خون در قاعدگی یده می شود، برای هر زنی که دارای چرخه قاعدگی است می تواند اتفاق بیفتد. خونریزی های سنگین می تواند زندگی روزمره تان را تحت تاثیر قرار دهد که شامل فعالیت های جسمی و یا سلامت احساسی تان در زندگی اجتماعی است. همچنین می تواند مشکلات سلامتی جدی مانند کمبود و فقر آهن را نیز موجب شود. به منظور جلوگیری و متوقف کردن خونریزی های سنگین پریودی به صورت طبیعی، می توانید از درمان های خانگی و تغییر در رژیم غذایتان کمک بگیرید.

۱- از گیاهان به منظور کاهش جریان خون استفاده کنید

خیلی از گیاهان خواص قابضو جمع کنندگی دارند و از زمان های دور برای کنترل خونریزی های بیش از حد رحمی استفاده می شده اند. گیاهان هم چنین می توانند تعادل هورمون ها را برقرار ساخته و ازدیاد خون در قاعدگی را کنترل کنند.

۲- چای لیدی منتل (نوعی گیاه) بنوشید

داروهای گیاهی برای قطع شدن پریود

لیدی منتل (lady,s mantle) گیاهی است که اغلب برای موارد قاعدگی استفاده می شود. آن را به صورت چای برای کاهش جریان خون های شدید در پریودی استفاده کنید.

این چای همچنین به alchemilla vulgaris ویا گیاه بانان یده می شود.

۳- برای تسکین سریع می توانید از “کیسه چوپان استفاده کنید

گیاه چوپان گیاهی است که می توان جریان خون را کم کند. از آن برای کاهش جریان خون قاعدگی استفاده کنید.

این گیاه همچنین به capsella bursa یده می شود.

۴- از chasteberry برای متعادل ساختن هورمون های خود استفاده کنید

چاستبری گیاهی است که ترکیباتی از پروژسترون تولید می کند. از این گیاه برای کمک به متعادل کردن هورمون های خود و کم کردن خونریزی های سنگین استفاده کنید.

۵- مخلوطی از دارچین بخورید

دارچینی که در آشپزی و یا پخت و پز استفاده می کنید نیز به عنوان ادویه ای که به کم شدن خونریزی های سنگین کمک می کند شناخته شده است می توانید دارچین بیشتری به غذای خود اضافه کرده و یا به صورت تنها، استفاده کنید تا رحم را آرام کرده و از خونریزی های سنگین جلوگیری کند.

۶- از برگ های تمشک قرمز برای آرام ساختن ماهیچه های رحم خود استفاده کنید

مانند دارچین، برگ های تمشک نیز دارای مواد شیمیایی است که به آرامش ماهیچه های رحمی کمک می کند. برگ های تمشک را داخل آب داغ ریخته و مانند چای برای کاهش خونریزی های شدید استفاده کنید.

۷- به دنبال کوهاش سیاه و یا سابینا باشید

این درمان های خانگی ممکن است به آرام کردن نشانه های خونریزی رحم کمک کنند. مطالعات نشان می دهند که کوهاش سیاه می تواند سطوح استروژن و پروژسترون را تنظیم کند. گیاه سابینا نیز ممکن است شدت خونریزی های رحمی و مدت آن را کاهش دهد.

۸- از یک کیسه یخ برای کاهش خونریزی استفاده کنید

قرار دادن کیسه یخ روی ناحیه شکمی تان ممکن است سبب کاهش خونریزی شود. همچنین ممکن است درد و ورم را کاهش دهد.

۹- مسکن های NSAID استفاده کنید

از مسکن های فروش آزاد NSAID (داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی) زمانی که خونریزی های خیلی سنگین دارید استفاده کنید. این داروها ممکن است که خونریزی را کاهش ندهند اما درد را تسکین می دهند.

۱- رژیم غذایی متعادل و سالم داشته باشید

شما می بایستی مطمئن باشید که عناصر و مواد غذایی سالم برای حفظ سلامتی تان می خورید. با داشتن رژیم غذایی سالم و غنی از عناصر غذایی لازم می توانید مطمئن باشید که چرخه قاعدگی تان منظم است، که این از خونریزی های سنگین جلوگیری می کند.

۲- برای کاهش دردهای قاعدگی ویتامین B مصرف کنید

لوبیای سبز دارای مقادیر بالای فیبر و غنی از ویتامین B است که از دردهای شکمی جلوگیری می کند.

ویتامین B ترکیبی ضروری برای تغییر و تحول استروژن اضافی در کبد است.

۳- غذاهای غنی از آهن را با ویتامین ث همراه کنید تا قدرت لخته شدن خون را افزایش دهید

آهن نقش مهمی را در شکل گیری سلول های قرمز خون بازی می کند و کمبود آهن ممکن است منجر به کم خونی شود. که می تواند علت خونریزی های سنگین باشد. آهن و ویتامین ث با یکدیگر همکاری داشته به طوری که ویتامین ث برای جذب موثر آهن ضروری است. ترکیب غذاهایی شامل این دو (آهن و ویتامین ث) به خونریزی های رحمی کمک می کند.

۴- مصرف منیزیم را برای کاهش استروژن افزایش دهید

داروهای گیاهی برای قطع شدن پریود

منیزیم، ماده معدنی حیاتی برای متعادل ساختن هورمون های زنانه مانند پروژسترون و استروژن است. افزایش مصرف منیزیم، به تعادل در سطوح هورمون ها کمک و خونریزی های شدید را کاهش می دهد.

۵- مکمل های آهن بخورید

اگر از کم خونی رنج می برید می توانید مکمل های آهن را امتحان کنید. این مکمل ها نه تنها کم خونی شما را بهبود می بخشند بلکه سبب کاهش جریان خون قاعدگی نیز می شوند.

۶– طب سوزنی و نوع دیگر این طب که با فشار دست صورت می گیرد مورد توجه قرار دهید

برخی مطالعات نشان می دهند که این دو طب یا آزاد کردن مواد شیمیایی در ماهیچه ها و مغز، چرخه قاعدگی را کنترل می کنند. جلساتی را برای خود زمانبندی کنید تا با کمک شخصی که در این طب دارای گواهی معتبر است به تسکین خونریزی ها بپردازید.

۱- خونریزی های رحمی را درمان کنید، زمانی که زندگی روزانه تان را تحت تاثیر قرار داده اند

خونریزی های سنگین و طولانی مدت می تواند بیش از یک پریودی ساده زندگی تان را به هم بریزد. اگر پریودی شما، انجامکارهای روزمره تان را برایتان دشوار می سازد، درمان برای توقف و یا کاهش خونریزی های سنگین می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

۲- می توانید از درمان های گیاهی، زمانی که حامله و یا شیرده هستید استفاده کنید

اگر به تازگی خونریزی شدیدی داشته اید نمی بایستی بابت حامله بودن نگران باشید. خیلی از این محلول های گیاهی تعادل هورمونی را به هم می زنند و می تواند تاثیر منفی روی حاملگی داشته و یا به جنین آسیب بزنند.مصرف این مکمل های گیاهی قبل از قاعدگی می تواند در صورتی که حامله باشید شما را در معرض خطر قرار دهد. همینطور مصرف این گیاهان در صورتی که در زمان شیردهی به سر می برید، کودکانتان را نیز می تواند در معرض خطر قرار دهد.

۳- درمان های گیاهی را پس از تحقیقات کامل بکار ببرید

“طبیعی ضرورتا به معنای ایمن و بی خطر نیست. با آن که مکمل ها و درمان های گیاهی برای قطع خونریزی عموما برای اغلب زنان بی خطر هستند، بهتر است که قبل از مصرف هر گیاهی خودتان تحقیقاتی را به عمل آورید چرا که برخی از آن ها ممکن است وضعیت های پزشکی وخیمی را بوجود آورند.

به یاد داشته باشید خیلی از محصول های گیاهی به طور گسترده مورد تحقیق قرار گرفته اند. با اینکه ممکن است برای زنان از این درمان ها به خوبی منفعت ببرند، نمونه های علمی شواهدی وجود دارد که حاکی از موثر نبودن این درمان ها و یا عوارض جانبی آن ها و خطرهای استفاده از آن هاست.

۴- قبل استفاده از درمان های طبیعی با پزشکتان مشورت کنید

اغلب درمان هایی طبیعی برای زنانی که از جلوگیری های قاعدگی سنگین رنج می برند، ایمن و بی خطر هستند، با این حال پزشکتان می تواند توصیه کند که کدام نوع درمان برای حالت ویژه شما بهتر است و کدامیک ممکن است باعث بروز مشکلات گردد.

۵- از درمان های طبیعی در صورتی که برایتان موثر بوده استفاده کنید

درمان های طبیعی به خیلی از زنان که از خونریزی های قاعدگی رنج می برده اند کمک کرده است. اگر به کار بردن این درمان ها شما را تاکنون در معرض خطر قرار نداده است و برایتان تاثیر زیادی داشته می توانید در مواردی از آن ها استفاده کنید، با این وجود توصیه می شود گاه و بیگاه با پزشکتان مشورت کنید.

رسانه دکتر سلامت

نظر شما در مورد این مطلب چیست ؟

آدرس


Current ye@r *


Leave this field empty

سنگ مثانه، توده سختی از مواد معدنی در مثانه شما است و زمانی ایجاد می شود که مواد معدنی موجود

زخم معده، اغلب در اثر عفونت هلیکوباکتر پیلوری و یا مصرف داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی ایجاد می شود. این

کلسترول، یک ماده چربی است که برای عملکرد طبیعی بدن ضروری است و معمولا در کبد ساخته می شود، اما در

سنگ کیسه صفرا، سنگ کوچکی است که اغلب از کلسترول ساخته شده و در کیسه صفرا ایجاد می شود. در

قاعدگی برای برخی زنان می تواند به شدت دردناک باشد و مقدار خون زیادی در طول یک پریودی ناخوشایند ایجاد شود. در این جا بسته به نیاز شما راه هایی برای کوتاه کردن، کم کردن و یا حتی متوقف کردن پریود وجود دارد. همیشه در ابتدا با پزشکتان مشورت کنید اما اگر چند روش سریع و فوری احتیاج دارید که چگونه پریودی تان را متوقف کنید.اینجا را بخوانید.

۱- ایبوبروفن مصرف کنید

می توانید از ایبوبروفن با دوز پایین ۴ – ۳ مرتبه در روز استفاده کنید. توجه داشته باشید که از حد مجاز برای هر ۲۴ ساعت تجاوز نکنید. برای اغلب افراد این کار می تواند سبب تسکین درد و کاهش جریان خونریزی به میزان ۵۰ درصد شود. با این حال عده ای فهمیده اند که با مصرف ایبوبروفن پریودی شان متوقف شده است.

۲- مقدار زیادی مایعات بنوشید

داروهای گیاهی برای قطع شدن پریود

این کار باعث می شود همه چیز با سرعت بیشتری از بدنتان خارج و به سبک تر شدن خونریزی قاعدگی کمک می کند.

۳- مقدار زیادی میوه و سبزیجات بخورید

خوراک سالم همیشه برای شما بهتر است، اما مصرف میوه و سبزیجات نسبت به حد معمول می تواند پریودی تان را ملایم تر و راحت تر سازد.

۴- سرکه بخورید

دو قاشق چایخوری سرکه سیب را به یک فنجان آب اضافه کرده و این درمان خانگی را برای نتیجه بهتر ۳ بار در روز بنوشید.

۵- ژلاتین بخورید

یک پاکت پودر ژلاتین را با آب مخلوط کرده و سریع آن را بنوشید. این نوشیدنی می تواند پریودی تان را به مدت سه ساعت متوقف کند.

۶- از درمان های گیاهی استفاده کنید.

ریشه سنبل ختایی، چای درست شده از برگ های تازه و یا خشک شده تمشک، گیاه لیدی منتل، مریم گلی و کیسه کشیش، همگی گمان می رود که به توقف و یا کم کردن قاعدگی کمک کنند.

۷- از کاپ های قاعدگی برای پوشاندن پریودی تان استفاده کنید.

کاپ ها و یا ظروف قاعدگی درست در بالای گردنه رحم قرار گرفته و مانند کاندوم ها از جاری شدن هر مایعی جلوگیری می کنند.در حالی که تامپون ها خون را جذب می کنند، کاپ های قاعدگی آب را جمع آوری می کنند. می توانید از آن ها به مدت ۱۲ ساعت با پنهان سازی موثر و در موارد متوقف کردن سریع و شدید در زمان پریودی تان استفاده کنید.

۱- کمی گرما بگیرید

گرما کمک می کند که مایعات زودتر از بدن خارج شوند. یک کیسه آب گرم یا کیسه آبگرم روی نواحی شکمتان به کار ببرید.

۲- نواحی رحم را ماساژ دهید

این کار سبب کاهش درد های قاعدگی خواهد شد و باعث می شود مواد و مایعات به آرامی در بدن به حرکت در آیند. ممکن است ترجیح بدهید این کار را در مکانی راحت تر و خصوصی مانند حمام و یا اتاق خوابتان انجام دهید.

۳- رابطه جنسی داشته باشید

انقباضاتی که در اثر ارگاسم ( در رسیدن به اوج لذت جنسی ) در بدن ایجاد می شود می تواند به خروج سریع تر مایعات و خون از بدن و تمام شدن سریع تر پریودی کمک می کند. اطمینان حاصل کنید که هم خودتان و هم همسرتان با کثیف کاری های کمی که در ابتدا بوجود خواهد آمد، مشکلی ندارید. پارچه و یا حوله ای را زیر خود بیاندازید و یا برای کمتر کردن کثیف کاری ها می توانید زیر دوش رابطه جنسی داشته باشید.

۱- در مورد گزینه های دراز مدت با پزشکتان صحبت کنید

برای متوقف کردن پریودیتان به مدت ۳ – ۲ ماه می توانید از تزریقی به دپوپرورا ( تجاری نوعی پروژسترون) کمک بگیرید. این یک تزریق است که بر اساس اصول توسط یک پزشک غیر متخصص صورت می گیرد.

۲- به تناسب اندام فکر کنید

تمرین و ورزش به طور کلی امری حیاتی بوده و به تناسب اندام رسیدن به پریودیتان سبک تر و کوتاه تر خواهد شد. این یک روش کوتاه ساختن دوره پریودی است که هم قابل تحمل بوده و هم منافع زیادی برایتان همیشه خواهد داشت.

۳- از قرص های ضدبارداری استفاده کنید

قرص های ضدبارداری اغلب قرص های ۲۱ روزه جلوگیری از آبستنی دارند که به همراه یک هفته قرص های بی اثر هستند. در آن یک هفته که از قرص های بی اثر استفاده می کنید پریود خواهید شد. جلوگیری از آبستنی هورمونی روش مطوئن و موثری است برای تنظیم کردن قاعدگی تان به خصوص برای آن دسته از زنان که از قاعدگی دردناک و سنگین رنج می برند.

رسانه دکتر سلامت

خیلی عالی

داروهای گیاهی برای قطع شدن پریود

من ۱۰روزه پریودم چکارکنممم

واقعا ممنون عالی بود عالیی

سلام خسته نباشید من روز اول پریودی هستم و امروز قرص اورژانسی ۲ عدد خوردم ایا خوردن قرص باعث کاهش خونریزی یا قطع ان میشود؟

با سلام ، استفاده از قرص های جلوگیری از بارداری باعث کاهش خونریزی و حتی قطع آن نیز می شود اما این اتفاق هنگامی رخ می دهد که این قرص ها را برای مدت سه ماه به طور مداوم مصرف کرده باشید.

سلام.روز سووم پربودیم هست و میخوام تا فردا پریودیم قطع شهراهی هست؟

با سلام، هنگامی که یک دوره پریود شروع می شود هیچ راهی برای قطع کردن خونریزی وجود ندارد، اما راهکارهایی برای کم کردن میزان خونریزی همانند استفاده از قرص ها و درمان های طبیعی وجود دارد. که در همین مقاله توضیح داده شده است

با سلام،من بخاطر کیست تخمدان ب مدت دو دوره دوفاستون مصرف کردم و الان از دو هفته هست که دائم لکه بینی دارم،دکتر yazو ال دی رو برام‌تجویز کردن ولی الان ۳ روزه باز هم قطع نمیشه،کی اثر میکنن؟ یا باید صبر کنم یا پریود قطع بشه

سلام شب بخیر ، من دوهفته پیش قرص اورژانسی لورونوژسترول مصرف کردم ، دیروز پریود شدم اما با حجم خونریزی خیلی کم و حتی پد هم خیلی کثیف نمیشد در صورتی که ماه های قبل اینطور نلودم و حالتم کاملا نرمال بود، ممکنه به خاطر مصرف این قرص باشه؟

با سلام خدمت شما. بله امکان خیلی کمی وجود دارد که به خاطر مصرف این قرص باشد. اما باز هم برای احتیاط پزشک خود را ملاقات کنید

سلام
من یکشنبه ۷ آبان پریود شدم و تا امروز که دوشنبه ۱۵ آبان هست پریودیم ادامه داره
داروی طبیعی مثله عرقیات یا دمنوش خاصی برای قطعش وجود داره؟؟؟
(مجرد هم هستم و. یکم تنبلی تخمدان دارم)

با سلام. داروی گیاهی برای قطع کردن پریود وجود ندارد اما شما می توانید از دمنوش های گیاهی برای کم کردن میزان خونریزی استفاده کنید . اما اگر با توجه به سیکل پریودتان به وجود آمدن این اتفاق طبیعی نیست باید با پزشکتان یک ملاقات داشته باشید

سلام، من حدود چهارماه ازدواج کردم و خونریزی پریودی من اغلب زیاده، ولی این ماه خونریزی خیلی کمی دارم ولی الان روز هشتممه و ادامه داره با اینکه کمه، و زیر شکمم و خیلی درد میکنه انگار که زخم شده، برای قطعش چیکار کنم؟

با سلام. برای کمتر شدن درد می توانید از مسکن استفاده کنید. اما حتما به پزشک مراجعه کنید

سلام عذر میخام من به مدت دو هفته خونریزی شدید دارم متأهل هستم زایمان داشتم یک بار میشه راهنمایی کنید دلیل زیاد شدن زمان پریودی و زیاد بودن خونریزی چی میتونه باشه؟؟؟؟

با سلام. زمانی می توان طول پریود را غیرطبیعی خواند که بیش از ۳۵ روز یا کمتر از ۲۱ روز طول بکشد و پریودهای شما نا منظم باشد.
ممکن است تخمک گذاری شما به مشکل خورده باشد یا مشکلات رحمی داشته باشید. برای معاینه شدن به پزشک خود مراجعه کنید

سلام من قصد سفر دارم. تا الان سه تا قرص ال دی برای اینکه توی سفر پریود نشم مصرف کردم الان احساس میکنم علایم پریودی دارم. میخوام اگر واقعا الان میخوام پریود بشم بشه که تا اون موقع تموم بشه. اگر قرص رو قطع کنم پریود میشم یا باید ادامه بدم که نشم؟؟

بهتر است به مصرف قرص ها ادامه دهید تا تمام شوند. اما این قرص ها باید از روز پنجم پریود به بعد مصرف شوند. اما در صورت اتمام خونریزی یا ادامه یافتنش هر روز یک قرص مصرف کنید.اما در صورتی که پریود نشدید به پزشک مراجعه کنید

سلام من ۱۴روزه پریودم دکترم رفتم سونو دادم گفت مشکلی نیس فقط لک میبینم نه درحد زیاد یه امپولم زدن برام و قرص زد بارداری بهم دادن خسته شدم ازلک دیدن باید الان چیکار کنم بخاطر استرس شدید اینجور شدم اولین باره

با سلام اگر به پزشک مراجعه کرده اید و دوره درمان خود را تمام کرده اید،صبور باشید چون به زودی مشکلتان برطرف خواهد شد.

سلام دکتر
من امروز باید پریود شم و میخوام تا نشدم جلوشو برای حداقل دو روز بگیرم
الان قرص ال دی مصرف کنم؟

سلام من دو روز دیگه عازم مشهد هستم ،حدود دو ساعت هست که پریود شدم،اگه هرشب قرص ال دی بخورم و روزی ۴تا ژلوفن تا دوروز دیگه پریودم قطع میشه؟
اگه نه لطفا یه روش سریع بگین

سلام من ده روزه پریود هستم . در روزهای اول مقدار پریودی کم بود اما از روز ۵ام ب بعد شد و الان ک ده روز تمام شده اما هنوز خونریزی دارم . چکار کنم که خونریزی قطع شود و به حالت طبیعی برگردم؟

با سلام.این وضعیت طبیعی نیست و باید توسط یک پزشک معاینه شوید

با سلام خسته نباشید
من ۶روز قبل ۴عدد قرص اورژانسی مصرف کردم بار اولم هستش
الان ۶ روزه به شدت خونریزی دارم چه دارویی رو مصرف کنم تا قطع بشه؟!
متشکرم

با سلام.هیچ دارویی برای قطع خونریزی نباید مصرف کنید.تنها باید صبر کنید تا این خونریزی تمام شود و دوباره بعد یک الی دو ماه به سیکل طبیعی پریود خود بازگردید.اما اگر دیدید خونریزی شما بیش از حد زیاد است و خطرناک به نظر می رسد حتما به یک پزشک مراجعه کنید.

سلام خسته نباشید من حدودا۲۰روزه لکه خون میبینم وعلتشونمیدونم چیه درضمن باراولمه اینطوری شدم لطفا راهنماییم کنیدممنون

با سلام لکه بینی می تواند علت های زیادی داشته باشد.اما دو روز صبر کنید.اگر باز هم لکه بینی شما ادامه داشت به یک پزشک زنان برا ی بررسی و معاینات مراجعه کنید

با عرض سلام من متاهل هستم و الان بعد از گذشت حدود دوازده روز از پریودم همچنان دچار لکه بینی هستم و چ بسا ک طی یکی دو روز اخیر شدید شده خونریزیم و داره دوباره شبیه پریودی میشه.داروی خاصی مصرف نکردم فقط الان حدود چهار شب هس ک از پماد واژینال حاوی بهتادین و قرص داکسی سایکلین استفاده میکنم بدلیل زخمی ک دارم.دلیل این خونریزی چی هست؟

با سلام دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد.لطفا برای گرفتن اطلاعات دقیق تر حتما با پزشک زنانتان ملاقاتی داشته باشید.

سلام خسته نباشید.ببخشیدمن پریودشدم وبرای قطعش قرص ال دی خوردم امااصلاقطع نشده الان ده روز هنوزپریودم چکارکنم قطع بشه؟

با سلام. شما سیکل پریود خود را به هم ریخته اید. حتما به یک پزشک زنان مراجعه کنید

روز دومم هس میخام تا دوروز دیگه ڽاک بشم

سلام ممنون بابت توضیحاتون.من الآن ۲۰روزه که پریود هستم دقیقا باید چه کارکنم

با سلام. دقیقا باید در اسرع وقت به یک پزشک زنان مراجعه کنید

با سلام, من دو هفته اس پریودم برای قطع کردنش راهنمایی کنید لطفا

با سلام به پزشکتان مراجعه کنید

سلام من پریود شدم و سریع یک دونه قرص hd خوزدم میخام بدونم پریودی قطع میشه یا دوره طبیعی رو طی میکنه؟

با سلام. دوره طبیعی را طی خواهد کرد

سلام من روز اول پریودم و ۳روز دیگه جراحی صورت دارم.اگه پریود باشم روز عمل مشکلی پیش میاد؟

با سلام خیر هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد

با سلام من دوماهه ازدواج کردم و قرص مصرف میکنم تو این دوماه دودورا پریودم ۳ روزه و با خونریزی خیلی کم بوده درحالی ک قبلا ۵ روز و باخونریزی زیاد بود دلیلش چیه

دلیلش این است که شما قرص ضد بارداری مصرف می کنید و مکانیسم این قرص ها اینگونه است.نگران نباشید

سلام من ۲

سلام من نه ماه بود که پریود نشده بودم و تازه یک هفتس پریودم که مقدارشم کمه ولی مقدار خونریزیم عوض نمیشه. آیا راهی هست که برای همیشه قطعش کنم؟ مجرد هم هستم

سلام من امروز پریود شدم
میخام پریودیم قطع بشه واسه چن روز میخام برم مسافرت.
باید قرص بخورم تا قطع بشه؟
قرص بخورم کامل قطع میشه ؟

سلام.من از ای یودی استفاده کردم و این سری ک پریودشدم خونریزیم قطع نمیشه زیادم هس الان۱۰روزه امپول ویتامینkهم زدم تاثیرنداشته لطفا راهنماییم ککنیدچجوری خونریزیم قطع کنم؟

سلام من ۱۲مردادلکه بینی داشتم وتا۱۴.۱۵روزاینجوری بودم..بعدپریودشدم حالا۲۹ مردادهست وپریودیم به اتمام نرسیدهبایدچی کارکنم

سلام من می خوام به مدت یک هفته پریودی ام قطع بشه چه قرصی مصرف کنم؟لطفا پاسخ گو باشیم مرسی

سلام من ٢ هفته هست که سقط کردم و الان خونریزی هنوز ادامه داره لطفا جهت کمتر شدن خونریزی و یا قطع شدن آن بفرمایید چه دارویی مصرف کنم ممنونم 🙏🏼🌹

من پریودم از دوازده روز طول میکشه و بعضی مواقع چند ماه لکه بینی و خونریزی دارم ولی هیچ یک از موارد بالا جواب نمیده و قرص بارداری بجای قطع لکه بینی برعکس باعث خونریزی شدید میشه و دکترها حتس اونچیزاییو که خودم انجامش میدم هم نمیگن فقط فکرشون پیش حق ویزیته. ویتامین کا هم اثر نمیکنه. حتی یکی از پزشکا سال ۸۵ بهم یه امپول داده بود که برای سرطان پروستات بود و قطع کامل پریودی ولی من فقط ده روز قطع شدم و روز یازدهم شروع به خونریزی کردم اصلا هم هیچ کدوم نمیخوان اقلا چن روز منو بستری کنن و چن تا ازمایش انجام بدن

سلام ..من ای یو دی گذاشتم یک ماه قبل ، ای یو دی میرنا انقدر خونریزی شدید دارم که سه روز یک پاکت نوار بهداشتی ۱۲ تایی تموم میشه ..خسته شدم .. قرص آهن مصرف میکنم میترسم به کمبود آهن مواجه بشم چون سال گذشته به علت کم خونی شدید دو روز بیمارستان بستری بودم و چندین پاکت خون دریافت کردم .. یک سال با قرص و خوردن هزار جور کوفت و زهرمار بهتر شده بودم که امسال تصمیم گرفتم ای یو دی بزارم بلکه خیالم از بابت حاملگی راحت باشه اما الان یک ماه خونریزی شدید دارم یک ماه قبل هم پریودی وحشتناکی داشتم که دو هفته طول کشیده بود 😔 خسته شدم سرگیجه دارم .. راهروی محل کارم دیروز سرم گیج رفت افتادم عضلات بدنم خیلی شل میشه وقتی کم خون باشم .. کلا زشت میشم ابروهام میریزه..موهای جلوی سرم میریزه.. پوستم رنگ پریده میشه .. ای خدا چیکار کنم 😔😔😣 اروپا زندگی میکنم دکترهاش بدرد لای جرز هم نمیخورن فقط توصیه میکنن پیاده روی کن و روزی ۸ لیوان آب بخور .. فکر میکنن از پشت کوه اومدیم هیچی حالیمون نیست .. هیچ. اعتمادی به دکترهای اینجا ندارم همش فکر میکنم میخوان بهم آسیب بزنن
کمکم کنید چیکار کنم 😣😣

سلام من سقد داشتم و الان ۱۰ روزه خونریزی شدید دارم چیکار کنم قط بشه توروخدا راهنمایی کنید

سلام وقت بخیر من ١۵روز بعد پریودم لکه بینی داشتم ١هفته بعدش شدیدا خونریزی کردم وتا الان که یک ماه ازش میگذره خونریزیم قطع نشده لطفا راهنمایی بفرمایید؟؟؟

سلام . وقت بخیر. من ۱۷م یعنی ۵روز دیگه عمل جراحی بینی دارم و معمولا ۱۸م تا ۲۳م امکان پریود شدن منه. با وجود کم خونی مینور دارم جراح بینیم گفته که شما ازمایشاتتون مشکلی نداره برای جراحی. از طرفی من امکان خون ریزی دارم موقع عمل . از نظرتون خودمو تقویت کنم که پریود بشم یا نشم بهتره.
اصلا بااین وضع که ممکنه خون از دست بدم کار درستیه عمل کنم الان. خیلی استرس دارم

سلام من روز دوم پریودم هس.کلا من در ماه سه روز پریودم.چجوری میتونم امروز قطعش کنم

سلام برای قطع پریودی در چن ساعت بعد یا چن دیقه بعد هیچ دارویی نیست؟؟
چیزی هس ینی تو این دنیااا نباشهه؟
مکتشفامون کوجان پس؟؟
چااره چیهه؟؟؟
اگ امکان داره جواب بدین والله خوبیت نداره

سلام خسته نباشیدقبلا پریودیم۴روزه تموم میشد الان ۶روزه طول کشیده درد و خون ریزی شدید مثل روز اول ۲بارم نشاسته خوردم خونش کم رنگ شده ولی قطع نمیشه چیکار کنم؟؟؟لطفا راهنمایی بفرمایید؟؟؟

سلام عزیزقرص الدی رو شبی دوتا بخور
مصرف ایبوپروفن ومفیک اسیدهم قطع میکنه

سلام من ۳ روزه قرص ال دی مصرف کردم و خونریزیم قطع شده مصرف قرص رو از روز دوم پریودی شروع کردم..ایا این طبیعی هستش؟؟ بار اولم هست که مصرف میکنم

من تا پریود شدم ٣ تا قرص اچ دی خوردم که قطع بشه امکانش هست قطع بشه؟!

عزیز اچ دی عوارضش از الدی بیشتره
الدی بخورشبی دوتا وقتی خونریزیت ولکه بینیت قطع شد شبی یه دونه بخور تاوقتی که میخوای پریودنشی

سلام من یک ماه پریودم و قطع نشده زیاد هم هست متاسفانه
دکتر هم دوست ندارم برم چی کار کنم؟؟قطع بشه

سلام من متاهلم یه ساله ازدواج کردم ‌پریودم نا منظمه ۴۵ روز یه بار میشم تقریبا سه ماه پیش من آمپول زدم که پریود بشم‌که نشدم که بعد اون امپول بیست روز بعد شدم که هفتاد روز پریود پشت سر هم خیلی شدید زیز شکمم درد میکرد رفتم دکتر بهم ال دی داد دو ماه ولی بعد بیستویک روز بعد استفاده از قرص ال دی دوباره پریود شد به مدت بیست روز اینبار کم بعد دو باره بسته ی بعد یمو استفاده کردم ‌تموم شدم .الا پریودم میترسم باز تموم نشم پنج روز خیلی هم میشم ‌کمکم کنید لطفا؟؟؟؟؟؟؟جواب بدید مهمه

با سلام استرس ب خودتون راه ندید مشکل شما با توجه ب اینکه بنده تجربه اش کردم مشکل در وجود استرس استبر استرس حود غلبه کنید خوب میشوید

سوال
سلام
بنده ماه گذشته به مدت ۳۰روز پریود بودمو آخرش هم با ۴تا آمپولی که دکتر زد بهم بند اومد.
دقیقا بعد از ۱۲ روز دوباره پریود شدم
امروز۸ام هس ولی زیاده و بند نیومده
کلافه شدم
دکتر سونو نوشته از ترس اینکه فیبروم باشه میترسم برم
ممنون میشم جوابتونو به م بزنید
باتشکر

سلام، من ۲۸ام ماه گذشته پریود شدم و بعد شروع ب مصرف ال دی کردم که دو هفته بعد دوباره پریود شدم؟ میتونه ب خاطر مصرف نظم و قطع ناگهانی ال دی باشه؟

سلام
من متاهلم و تنبلی تخمدان دارم . دوران قاعدگیم بسیار نظم و طولانیه
با مراجعه به پزشک قرص ال دی مصرف کردم که الان توی یک هفته استراحت هستم که پریود شدم ولی خونریزیم شدیده . چطور میتونم خونریزیمو کاهش بدم تا قبل از شروع ورق بعدی ال دی که ٣.۴ روز دیگه هست؟؟

سلام.من مجردم و تنبلی تخمدان دارم.بیست روز لک بینی و خونریزی داشتم.به دکترم مراجعه کردم گفتند مفیک اسید تا سه روز بخورم اگر باز هم ادامه داشت یک آمپول پروژسترون و یک ویتامین کا تزریق کنم.اما هنوز هم قطع نشده.لطفا راهنمایی کنید.

سلام
من قبل از این دوره پریودی قرص ال دی میخوردم
این دورع که پریود شدم خونریزیم خیلی شدید هستش و الان نزدیک ۹ روز ک همچنان ادامه داره باید چیکار کنم تموم شه این خونریزی ؟ایا قرص ال دی بخورم ضرر داره ؟

سلام من ۴۵روز پیش سقط داشتم و همچنان خونریزی دارم هرچی دکتر میرم بند نمیاد خواهش میکنم یه راهکار بمن بگید خسته شدم دیگه
لطفا جواب بدید

سلام دکتر
من تاریخ پریودیم بهم ریختس ولی از تاریخ پریوده قبلم ۶روز میگذره هنوز مریود نشدم و مجردم چیکار کنم تا ۳روز دیگه پریود نشم؟؟؟
خواهشا جوابمو بدید

سلام من ۱۵روزه پریود هستم بعلت داشتن تیروئید دارو مصرف میکنم بعد از دوماه پریود شدم والان وضع ناجوری دارم ۱۵ روزه ک خونریزی دارم چیکارکنم؟؟؟

سلام من دوماه پیش دکتر رفتم سونو گف یه کیست خیلی کوچک دارم که دکتربرام پروژسترون نوش از وقتی آمپول زدم قطع نمیشم البته باید بگم آی یو دی دارم همزمان ال دی مصرف میکنم فقط ۱۰روز قطع شدم و دوباره شرو شد چیکارکنم؟

سلام . من ۱۴ سالمه چند روز می‌خوام برم . میتونم تاریخ پربودن را عقب بندازم

سلام من امروز پریود شدم دو روز دیگه می خوام برم یک مجلس و نمی خواهم پریود باشم می شه یک کاری بگین برای قطع پریودم البته قرص نمی خواهم مصرف کنم و می خوام یک راه ساده باشه.ممنون

سلام من هشت روزه پریودم و قرص ضد بارداری می خورم اثر نمی کنه چی کار کنم

سلاممن امروز تقریبا روز دومم‌هست ولی میخوام امروز و فردا رو پریود نباشم..باید چکار کنم ؟؟؟؟؟توروخدا کمک کنید

من امشب پریود شدم فردا خونمون مراسم ایام فاطمیه داریم چکنم نشم لطفن زود جوابمو بدین

سلام من آی یودی گذاشتم برای اولین بار ورفتم چکاب کرد آی یودی ودکترگفت عالیه بعد ازمعاینه دکتر پریود شدم پریودیم۸روز بودویک هفته خوب شدم وبعداز یک هفته که پاک شدم باشوهرم نزدیکی داشتم دو روزبعداز نزدیکی افتادم رو خونریزی والان ۱۰ روز خونریزی دارم روزی چهار بار مفیک اسید میخورم ولی خونریزیم قطع نشده دکتر اگه قرصی میشناسید که باعث قطع خونریزی بشه لطفا معرفی کنید

سلام دکتر من ۱۴ سالمه و تابستون پریود شدم و همش لک بوده یا خونریزی خیلی کمی داشتم ولی الان که تواسفندیم و از زمانی که پریود شدم اینهمه گذشته و الان بار اولمه که اینقدر پریودم شدیده و اصلا قطع نمیشه و الان نزدیکه بیست روزه که پریودم باید چیکار کنم؟؟ لطفا راهنماییم کنید.

سلام ببخشید
من می خوام که زودتر پریود بشم یعنی تا ۷ روز دیگه پریودیم تموم بشه و می خوام که هر چه زودتر پریود بشم چه کار کنم آیا میتونم با روش ها خانگی اینکار رو به سرعت انجام بدم؟

سلام من دوره پریودم هر ۴۵ روزه ولی الان مدت زیادیه که پریود نشدم شاید دوماه یا سه ماه دقیق یادم نیست چند روز قبل تمام علایم پریودی رو داشتم ( علایمی که همیشه قبل و موقع پریودی داشتم ) بعد به مدت چند روز مقدار خیلی خیلی کم خونریزی داشتم مثل لکه های خونی ولی اصلا خونریزی زیاد نشد و بلاخره تموم شد میخواستم ببینم این همون پریودی بوده یا مشکل خاصی هست ؟؟؟

نظر شما در مورد این مطلب چیست ؟

آدرس


Current ye@r *


Leave this field empty

سنگ مثانه، توده سختی از مواد معدنی در مثانه شما است و زمانی ایجاد می شود که مواد معدنی موجود

زخم معده، اغلب در اثر عفونت هلیکوباکتر پیلوری و یا مصرف داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی ایجاد می شود. این

کلسترول، یک ماده چربی است که برای عملکرد طبیعی بدن ضروری است و معمولا در کبد ساخته می شود، اما در

سنگ کیسه صفرا، سنگ کوچکی است که اغلب از کلسترول ساخته شده و در کیسه صفرا ایجاد می شود. در

نبض ما مرجع پزشکی و سلامت – دانستنیهای سلامت و مشاوره پزشکی

نبض ما-قاعدگی و تمام دردها و تحریکات آن می تواند در بدترین زمان ها اتفاق بیفتد، مثلا زمانی که شما در تعطیلات هستید، یا در یک جلسه ی مهم و یا در حال بره ریزی برای داشتن یک آخر هفته رمانتیک است. گاهی زنان به عناوین مختلف سعی می کنند، به دنبال راه زودتر تمام شدن دوره پریود هستند.

زنان در دوره ای از ماه باید با تغییرات خلقی، گرفتگی و درد کمر، نفخ معده و ناراحتی های دیگری روبرو شوند. بسته به سلامتی، سبک زندگی، رژیم غذایی و سایر عوامل، دوره قاعدگی شما می تواند از ۳ تا ۷ روز طول انجامد.

داروهای گیاهی برای قطع شدن پریود

اعمال مقداری گرما در ناحیه ی شکم، مایعات قاعدگی را تشویق می کند تا از بدن سریع تر خارج شوند، در نتیجه به پایان سریع تر دوره ی شما می تواند کمک کند.

همچنین عضلات منقبض شده ی رحم را به منظور کاهش درد و گرفتگی، آرام می کند. یک پد حرارتی یا کیسه آب گرم را به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه بر روی شکم خود قرار دهید. ۳ الی ۴ بار در روز از این عمل استفاده کنید.

حوله را با آب گرم خیس کرده و آب اضافی آن را بگیرید و بر روی ناحیه ی شکم خود قرار دهید. حوله را در جای خود نگه دارید تا زمانی که سرد شود. در صورت نیاز این عمل را تکرار کنید. همچنین دوش آب گرم، ۲ تا ۳ بار در روز می تواند در طول دوره ی شما موثر باشد.

ماساژ عضلات شکمی باعث ریلکس شدن انقباضات رحم شده و خون را از رحم منتقل می کند تا دوره سریع تر پایان یابد. همچنین باعث کاهش ناراحتی های مرتبط با چرخه مانند گرفتگی و نفخ می شود.

۶ قطره از روغن مریم گلی و اسطو خدوس را در ۳ قاشق چای خوری روغن بادام گرم مخلوط کنید. با این مخلوط نواحی شکم و لگن خود را به آرامی ماساژ دهید تا زمانی که جذب پوست شوند. تا اتمام دوره ی خود روزانه چندین بار این روش را تکرار کنید. ماساژ با روغن یکی از راههای زودتر تمام شدن دوره پریود است.

رژیم غذایی حاوی ویتامین C به کاهش سطح هورمون پروژسترون در بدن کمک می کند. و این باعث می شود که دیواره های رحم سریع تر جدا شوند و این نیز منجر به کاهش مدت دوره های قاعدگی می شود. همچنین ویتامین C به بدنتان کمک می کند تا آهن را جذب کند و باعث تقویت عروق خونی می شود.

غذاهای غنی از ویتامین C را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. برخی از منابع غنی از ویتامین C عبارتند از لیمو، پرتقال، فلفل دلمه ای، سبزی هایی با برگ تیره، کیوی، کلم بروکلی، انواع توت ها، گریپ فروت، گوجه فرنگی، نخود فرنگی و پاپایا.همچنین شما می توانید مکمل ویتامین C را مصرف کنید، اما تنها پس از مشاوره با پزشک خود.

استفاده ی بیش از حد از مکمل های ویتامین C می تواند باعث ایجاد عوارض جانبی از جمله ناراحتی معده، اسهال و بی خوابی شود.

داشتن یک ارگاسم از طریق نوازش و لمس، راه آسان دیگری برای به پایان رساندن دوره قاعدگی شما می باشد. همچنین می تواند باعث کاهش گرفتگی و سایر علائم شود.

هنگامی که شما ارگاسم داشته باشید، موجب انقباض عضلات رحم می شود که به حرکت خون قاعدگی از رحم کمک می کند. همان طور که رحم سریع تر خون و بافت خود را تخلیه می کند، چرخه قاعدگی شما کوتاه تر می شود.

داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی (NSAIDs) مانند آسپرین، ناپروکسن و ایبوپروفن می توانند باعث کاهش تورم دیواره رحم شوند و این به نوبه ی خود باعث کاهش شدید دوره قاعدگی و درد ناشی از آن می شود.

این دارو ها کمک می کنند تا تولید اضافی گروهی از هورمون ها مانند ترکیبات لیپیدی پروستاگلاندین ها که باعث انقباضات رحم می شود کاهش یابند.

شما می توانید این دارو ها رو ۲ یا ۳ بار در روز مصرف کنید، مراقبت باشید از دوز نوشته شده بر روی جعبه مصرف نکنید.

پیش از مصرف NSAID ها با استفاده ی طولانی مدت از آنها، با پزشک خود مشورت کنید، زیرا ممکن است عوارض جانبی داشته باشد. در واقع آنها اثرات مضر بر روی باروری دارند و ممکن است با داروهای دیگر تداخل نیز داشته باشند.

وزن بدن نقش مهمی در تعیین طول دوره قاعدگی و میزان جریان خون قاعدگی ایفا می کند. زنانی که وزن مناسب و چربی کمتری دارند به طور طبیعی دوره های کوتاه تر و سبک تر را تجربه می کنند. از سوی دیگر، زنان دارای اضافه وزن یا چاقی، دوره های طولانی تر و سنگین تری دارند.

بنابراین اگر شما چند کیلو اضافه وزن دارید و می خواهید دوره های قاعدگی کوتاه تر یا بدون درد داشته باشید، یک بره منظم ورزش می تواند بسیار سودمند باشد.

ورزش حتی در دوران قاعدگی شما می تواند به افزایش گردش خون در بدن کمک کند که به نوبه ی خود باعث کاهش گرفتگی های دردناک و کوتاه شدن دوره می شود. همچنین ورزش کمک می کند تا عضلات رحم برای کاهش یا توقف خون قاعدگی ریلکس شوند.

علاوه بر این، حفظ یک بره ی منظم ورزش، سلامت عمومی را ارتقا خواهد داد. پیاده روی سریع و یا آهسته دویدن به مدت ۲۵ تا ۳۰ دقیقه، تمرینات یوگا، دوچرخه سواری یا شنا تمرینات خوبی برای زنان هستند.

خواص ضد التهابی زنجبیل می تواند باعث کاهش تولید پروستاگلاندین، یک هورمون آزاد شده در طی قاعدگی شود که موجب می شود رحم دیواره ی خود را خارج کند. و این به نوبه خود کمک می کند تا چرخه ی شما کوتاه تر شود.

۲ قاشق غذاخوری زنجبیل خرد شده را در یک فنجان آب داغ برای چند دقیقه دم کنید. ۱ قاشق غذاخوری عسل نیز می توانید به آن اضافه کنید و در حالی که گرم است بنوشید. نوشیدن این دم کرده، ۲ تا ۳ بار در روز به کاهش طول دوره کمک می کند.

تمشک دارای خواص قابض است که به عنوان محرک رحم عمل می کند و انقباضات آن را تحریک می کند و این موجب بهبود جریان قاعدگی از رحم و کاهش درد ناشی از آن می شود. علاوه بر این، این گیاه شامل چندین ماده معدنی و ویتامین است که برای بدن یک زن مفید است.

تعدادی تمشک تازه را در ۲ فنجان آب بجوشانید و اجازه دهید به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بر روی حرارت کم بجوشد. پس از خنک شدن آن را میل کنید. این فنجان را ۲-۳ بار در روز در اوایل دوره خود بنوشید.

مصرف قرص های ضد بارداری باعث کوتاه شدن چرخه های قاعدگی می شود. قرص های ضد بارداری هورمونی مانع تخمک گذاری و لقاح می شوند که به نوبه ی خود بر روی رحم-زمانی که هنوز دیواره های آن ریزش نمی کنند-اثر می گذارند.

قرص های هورمونی را یک دوره قبل از قاعدگی مورد نظر خود مصرف کنید. همچنین این قرص ها در کاهش عوارض و ناراحتی های دیگر مرتبط با دوره ها مفید هستند.

در نظر داشته باشید که مصرف طولانی مدت داروهای ضد بارداری هورمونی می تواند موجب سردرد و عدم تعادل هورمونی در بدن و افزایش خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی و سرطان شود.

از این رو، قبل از شروع قرص های ضد بارداری، بهتر است که با پزشک خود برای تعیین بهترین گزینه برای شیوه زندگی مشورت کنید.

نوشیدن آب و سایر مایعات سالم در کوتاه شدن طول دوره و کاهش ناراحتی هایی مانند نفخ و گرفتگی عضلات بسیار موثر است. مصرف آب کمک می کند تا مایعات سریع تر از بدن شما خارج شوند. همچنین نوشیدن آب کافی، متابولیسم بدن را بهبود می بخشد و آن را هیدراته می کند و در زودتر تمام شدن دوره پریود موثر است.

داروهای گیاهی برای قطع شدن پریود

برای فهمیدن اینکه چه مقدار آب نیاز دارید بنوشید، وزن خود را نصف کنید، این مقدار اونس آبی است که شما باید روزانه مصرف کنید. . به عنوان مثال اگر وزن شما ۱۴۰ پوند (۶۳٫۵ کیلو) است باید سعی کنید ۷۰ اونس (۲ لیتر) آب را به صورت روزانه بنوشید.

نوشیدن چای سبز، آب میوه های تازه و سبزیجات و آب نارگیل همچنین گزینه های خوبی برای افزایش مصرف مایعات شما هستند. از نوشیدن مایعات کافئین دار، الکلی و گازدار که باعث خارج شدن آب بدن و افزایش مشکلات قاعدگی شود پرهیز کنید.

تیم تلگرام نبض ما

منبع:

top1homeremedies

علت مرگ جنین در ماههای مختلف بارداری

۱۱ علت طولانی شدن پریود بیش از ۱۰ روز

آیا تنبلی تخمدان درمان دارد؟

چه چیز باعث لکه بینی در دوران بارداری می شود؟

مسمومیت در بارداری چه علائمی دارد؟

چگونه دوقلو باردار شویم؟

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

واقعا می شود البته چقدر طول میکشه

من پریودم چندروزی عقب افتاده بودولی الان یه هفته ست شدیداخونریزی دارم چیکارکنم زودترتموم شه

شوهرم میخواهد عمل میکروتسه انحام بده همه آزمایشاتش خوب اومده طبیعیه فقط اسپرمش صفر .به نظر شما عمل انجام بده چند درصد امکانش هست اسپرم باشه

دکتر سلام

زیبایی و جوانسازی به کمک فیلرها یا ژل ها+ فیلم (دکتر صمیمی)

راه های مقابله با ابتلا به زگیل تناسلی +ویدئو

تاثیر چاقی در فشار خون بالا

زگیل تناسلی از تشخیص تا درمان +ویدئو

برای چه بیماری هایی به متخصص اورولوژی مراجعه کنیم؟

عوارض و علل گذاشتن باطری قلب +ویدئو

جشنواره فجر

اعلام اسامی زدهای سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر

جشنواره ۳۷/ معرفی و گزارش نشست خبری فیلم سرخپوست

جشنواره ۳۷/ معرفی فیلم متری شش و نیم به کارگردانی سعید

جشنواره ۳۷/ معرفی فیلم شبی که ماه کامل شد اثر نرگس آبیار

جشنواره ۳۷/ معرفی فیلم طلا به کارگردانی پرویز شهبازی

جشنواره ۳۷/ معرفی فیلم ناگهان درخت به کارگردانی صفی یزدانیان

ویدیو های سلامت

بهترین روش کاشت مو sut است یا fut + ویدئو

عوامل موثر در افزایش قد بعد از بلوغ

شایع ترین سرطان در بین زنان

آیا اعتیاد به پورنوگرافی قابل درمان است؟

روش های خانگی رفع چین و چروک صورت +ویدیو

مطالب پیشنهادی

بهترین بره رژیم لاغری برای کاهش وزن

عمل لابیاپلاستی برای این زنان ممنوع است!

مزایا و عوارض لیزر موهای زائد چیست؟

هزینه اصلاح طرح لبخند چقدر است ؟

گردشگری سلامت یا توریسم درمانی چیست؟

آنچه را که باید درباره کاربرد اسکن استخوان بدانید

هزینه آزمایش ایدز چقدر است؟

چه زمانی تست پاپ اسمیر انجام شود؟

زگیل تناسلی از تشخیص تا درمان +ویدئو

بهترین روش کاشت مو sut است یا fut + ویدئو

روش های خانگی رفع چین و چروک صورت +ویدیو

سلام

اول باید تست بارداری بدهید بعد در موردش باید به متخصص مراجعه کنید .

سلام.میتواند به علت قرص اورژانسی باشد که روال عادی پریود را بهم زده .باید صبور باشید و برای پیشگیری راه بهتری پیدا کنی

سلام.این داروها جهت افزایش اسپرم وتحرک ان است ولی عوارضی این چنینی هم دیده شده با ارولوژیست مشورت کنید.1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *