داروهای گیاهی برای افزایش حجم عضلات

خواص دارویی و گیاهی



باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر و آدرس سایت مجاز می باشد .

ساخت توده‌ی عضلانی نمی‌تواند فقط بوسیله‌ی استفاده از گیاهان انجام شود. برای ساخت و تقویت عضلات، شما باید با وزنه تمرین کنید و یک رژیم غذایی سالم داشته باشید. با اینحال، برخی از انواع گیاهان برای تکمیل هر رژیم بدنسازی، بسیار مفیدند. این گیاهان دارای ترکیباتی هستند که بافت‌های عضلانی را تحریک می‌کنند که رشد کرده، و از پاسخ استرس بدن حمایت کنند. در ادامه، ۵ گیاه معرفی می‌کنیم که می‌توانند به شما کمک کنند توده‌ی عضلانی‌تان را پرورش داده و شکل دهید.

درخت آمالاکی، در مناطق نیمه حاره وجود دارد و بطور سنتی برای تحریک رشد عضلانی بکار می‌رود. این گیاه بخاطر چوب قرمز، پوست خاکستری و میوه‌های سبز روشنش معروف است. قسمتهای مختلف درخت آمالاکی در تونیک‌ها و سایر تمهیدات برای ترویج سلامت بهتر، افزایش انرژی، بهبود عملکرد کبد، طبیعی کردن آنزیم‌های گوارشی و بازگرداندن درخشش مو استفاده می‌شود. آمالاکی همچنین به افزایش سنتز پروتئین، افزایش رشد عضله خالص، بهبود توده عضلانی و افزایش قدرت عضلانی نیز کمک می‌کند.

جینسنگ، یک ماده غذایی محبوب برای سلامتی و یک نوع گیاه دائم الرشد با ریشه‌های گوشتی است. این گیاه در آسیا بخاطر خواص دارویی اش ارزشمند است، و بدلیل مزایای سلامتی بسیاری که دارد، اغلب در انواع تونیک‌های مختلف و محصولات زیبایی از آن استفاده می‌شود. یکی از مزایای اصلی جینسنگ، این است که به کاهش استرس، افزایش سطوح انرژی، و دادن حس تندرستی کمک می‌کند. همچنین یک ماده غذایی سالم محبوب در میان بدنسازان است، زیرا به آنها امکان می‌دهد که از عهده‌ی تمرینات قدرتی سخت بربیایند و در عین حال، نوسانات در خلق و خو، اشتها و خواب را به حداقل می‌رساند.

شنبلیله، یک گیاه دارویی محبوب است که معمولا در طب آیورودا برای بازگرداندن سلامتی و طبیعی کردن عملکردهای بدن استفاده می‌شود. شنبلیله، رشد عضلانی را نیز تحریک می‌کند، زیرا داری اسیدهای آمینه است. شنبلیله به غیر از اینکه یک منبع غنی از اسید آمینه تریپتوفان و ۴-هیدروکسی ایزولوسین است، حاوی نیاسین، کولین، پتاسیم و ویتامین سی نیز می‌باشد. تمام این ترکیبات، بافت‌های عضلانی را تقویت می‌کنند، انرژی و استقامت را افزایش می‌دهند، و همچنین از بدن در برابر آسیب رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کنند.

دانه کتان، حاوی مقدار زیادی پروتئین است. به غیر از مقدار پروتئین شگفت انگیز آن، دانه کتان حاوی پتاسیم، روی، آهن، ویتامین E و منیزیم نیز می‌باشد. همچنین حاوی آلفا لینولنیک اسید است، که حساسیت به انسولین در عضلات را افزایش می‌دهد. ورزشکاران حرفه‌ای از دانه‌ی کتان استفاده می‌کنند، زیرا به افزایش انرژی کمک می‌کند، زمان ریکاوری را سرعت می‌دهد، و مصرف اکسیژن در بدن را بهبود می‌بخشد.

داروهای گیاهی برای افزایش حجم عضلات

به رودی اولا، یا ریشه طلایی نیز معروف است. ریشه رز حاوی ترکیبات طبیعی است که موجب افزایش ترشح آنزیم‌ها و RNA (هر دوی آنها برای رشد عضلانی ضروری هستند) می‌شود. این گیاه، سنتز پروتئین ماهیچه و فعالیت آنابولیک را نیز افزایش می‌دهد که منجر به رشد عضلانی و افزایش قدرت می‌شود. از آنجا که ریشه‌ی رز حاوی ترکیباتی قوی است، افرادی که مشکلات قلبی یا بیماری فشار خون دارند، از مصرف این گیاه منع می‌شوند.

آشواگاندها، یک درختچه کوچک همیشه سبز است، که بومی هند، آفریقا و خاورمیانه می‌باشد. این گیاه بطور سنتی برای ایجاد مقاومت در برابر فشار بکار می‌رود. آشواگاندها حاوی سطوح بالایی از آنتی اکسیدان هاست که انرژی را بهبود می‌بخشند، استقامت را افزایش می‌دهند و از زمان ریکاوری می‌کاهند. ورزشکاران حرفه‌ای برای کمک به مقابله با فشار تمرینات شدید طولانی مدت و همچنین برای افزایش توده عضلانی از این گیاه استفاده می‌کنند.

سلام
آیا برای خانمها زمان مناسب تر جهت افزایش حجم با توجه به دوران ماهیانه و تغییر سطح هورمونها وجود داره؟

بله وجوددارد

کلیه حقوق مطالب برای مجله تناسب اندام محفوظ است؛ لطفاً در صورت استفاده ، لینک و مجله تناسب اندام را درج کنید. کانال بدنسازی

هر دو مکمل تهیه شده از مواد طبیعی برای افزایش حجم عضله و افزایش وزن، برای افرادی مناسب است که به صورت مستمر ورزش می کنند و در صورت نداشتن تمرینات ورزشی بهتر است از مصرف آنها خودداری نمایید.

 

همه مواد را  آسیاب کرده و با یکدیگر مخلوط کنید.

 

داروهای گیاهی برای افزایش حجم عضلات

یک قاشق غذاخوری صبح پس از بیدار شدن ،2 قاشق قبل از تمرین و سه قاشق بعد از تمرین به تنهایی یا همراه با شیر میل نمایید.

 

*مخلوط را در یخچال نگهداری کنید.

*میتوانید وزن مواد را تا حدودی تغییر دهید.

 

 

همه مواد را  آسیاب کرده و با یکدیگر مخلوط کنید.

*هنگام مخلوط کردن مواد اولیه با یکدیگر، برای جلوگیری از گلوله گلوله شدن پودر، شیرخشک را در آخرین مرحله به مخلوط پودری اضافه نمایید.

یک تا دو قاشق غذاخوری قبل از صبحانه حتما با شیر میل شود. کازئین موجود در شیر هضم پروتئین موجود در سفیده تخم مرغ را طولانی کرده و سبب جذب پروتئین خواهد شد. پس حتما ترکیب را با شیر میل نمایید.2 قاشق غذاخوری 3-4 دقیقه قبل از تمرین و 3 قاشق غذاخوری بلافاصله پس از تمرین میل کنید.

 

تذکر : هر دو مکمل گفته شده  برای افرادی است که به صورت مستمر ورزش می کنند و در صورت نداشتن تمرینات ورزشی بهتر است از مصرف آنها خودداری نمایید.

تذکر: هر دو مکمل گفته شده را به کسانی پیشنهاد می کنیم که از سلامت کامل برخوردارند و در غیر اینصورت توصیه می کنیم که برای افزایش حجم عضله و افزایش وزن به کارشناس تغذیه مراجعه کنند.گردآوری:گروه سلامت سیمرغ/ واحد تحقیق و توسعه “به مالت”seemorgh.com/healthاختصاصی سیمرغ

 

 

(اجباری)

آدرس پست الکترونیکی (اجباری است اما نمایش داده نمی‌شود)

مرا برای دیدگاه‌های بعدی به یاد بسپار

تصویر امنیتی جدید

اگر در هر یک از زمینه های خانواده، ترس، اضطراب،افسردگی، روابط عاطفی، روابط زناشویی و مسائل جنسی نیاز به راهنمایی و مشاوره داریدمشکل خود را با یکی از مشاوران آنلاین ما در میان بگذارید

All Rights Reserved – © 218 | باز نشر مطالب پورتال سیمرغ تنها با ذکر و آدرس seemorgh.com مجاز می باشد.




تصور كنيد داشتن بازوهايي قطور و قدرتمند چقدر مي تواند به يك بدنساز ابهت بدهد! اگر بازوهايتان پرورش يافته باشند، ديگر هميشه منتظريد تا يك نفر از شما خواهش كند بازوهايتان را ببيند واين لذت بزرگي است. .

 

داروهای گیاهی برای افزایش حجم عضلات


:7 بره براي توسعه دادن بازوها

بازواني توسعه يافته يكي از تعيين كننده ترين عوامل در مسابقات خواهند بود. اولين فيگوري كه در مسابقات بايد اجرا كنيد جفت بازو از جلو است كه بسيار در صادر شدن راي نهايي داوران تاثير دارد. البته نا گفته نماند كه تناسب كل بدن از گردن تا مچ ها بسيار حايز اهميت مي باشد. توسعه و رشد همزمان اين گروهها است كه موجب كسب امتياز مي شود.

اما چرا به بازوها تاكيد كرديم؟ چون همه دراولين نگاه به بازوها نگاه مي كنند و داوران نيز از اين قاعده مستثنا نمي باشند. 21 بره در اين مقاله وجود دارد كه تمامي بدنسازان روي كره زمين را در چهار چوب خود جاي داده، از كسي كه اولين روز تمرينش است گرفته، تا قهرمان جهان. مطمئن باشيد كه اين مقاله شما را در ساختن بازوهايي استثنايي ياري خواهد كرد. بدون توجه به اينكه در چه سطحي از آماتور، متوسط يا حرفه اي قرار داريد. به شما اطمينان مي دهيم كه مطالب جديدي اينجا خواهيد آموخت يا حداقل خواهيد خواند. براي هر سطحي بره طراحي شده و علاوه بر اين از آنجايي كه بازوها در مرحله پيشرفته ها كمي سخت رشد مي كنند، دو سوم بره ها را براي سطح پيشرفته تنظيم كرده ايم كه بتوانند از توقف رشد بازوهايشان نجات پيدا كنند. اگر مبتدي هستيد مي توانيد بازوهاي خود را ابتدا به قطر يك ستون برسانيد و پس از آن به قطر درخت، همه چيز وابسته به تلاش، پيروي از بره اصولي، تغذيه و استراحت كافي است.

بخش اول

بره خود را انتخاب كنيد

7 بره اول، بره هاي پايه اي و بنيان ساز هستند كه مبتدي ها را با حركات پايه اي آشنا مي كنند تا زماني كه به سطح متوسط و حرفه اي رسيدند و خواستند شدت و مقدار تمرين را افزايش دهند با حركات مشكلي نداشته باشند.

14 بره باقي مانده هم بره هاي شدت يافته و مشكل هستند. بره هايي كه داراي حركات غير معمول و جديد هستند تا شدت تمرين را به حداكثر برسانند و حتي در بره اي مي بينيد كه براي يك حركت 1 ست 1 تكراري در نظر گرفته شده است، چنين ساختاري را فقط براي دوباره جان گيري بازوهاي بدنسازان پيشرفته لحاظ كرده ايم.

بدنسازان متوسط – پيشرفته مي توانند از بره هاي شماره8، 9، 1، 11 استفاده كنند يعني بره هايي كه با استفاده از سيستم هاي تكرارهاي كم، تكرارهاي زياد، پيش خستگي و سوپرست طراحي شده اند. اما نكته قابل توجه اينجاست كه هر 6 جلسه يكبار اجازه دارند از اين بره ها استفاده كنند.

بدنسازان پيشرفته مي توانند از بره هاي شماره 13،2و14 استفاده كنند اما بايد توجه كنند كه فقط هر 3 جلسه يكبار مي توانند به جاي تمرين معمول بازوهايشان از اين بره ها استفاده كنند.

بدنسازان سابقه دار و آنهايي كه خود را براي مسابقات آماده مي كنند يا آن دسته كه حداقل 5 سال سابقه تمرين دارند، قادرند كه با شدت بيشتري نسبت به ديگران تمرين كنند و از اين رو مي توانند از بين بره هاي 15و16و17و18و19و2و21 براي خود بره انتخاب كنند. اين گروه از بدنسازان جهت جلوگيري از بروز تمرين زدگي يا تمرين بيش از حد نبايد زودتر از يك هفته در ميان از اين بره ها استفاده كنند.

بره هاي پر شدتي كه دو سوم اين بره ها را در بردارند، مي توانند واقعاً يك تجربه پر شدت براي عضلات كوچك بازوهايتان شوند.

هر چه كمتراز يك بره شخص و خاص استفاده كنيد( و از بكارگيري شيوه پايبند ماندن به يك بره) خود داري كنيد، عضلات تان با اجراي بره هاي مختلف بيشتر به رشد تحريك مي شوند. از بره هايي كه اينجا ارائه كرده ايم به شكلي عاقلانه و منطقي استفاده كنيد و از بكارگيري بيش از حد، زودتر از حد مجاز آنها خود داري كنيد. ضمن اينكه، استراحت كافي رشد عضلات بازوهايتان را تضمين خواهد كرد، پس از استراحت كافي غافل نشويد.

بخش دوم

گرم كردن خوب

براي اجراي اولين حركات جلوبازو و پشت بازوها در بره، يك يا 2 ست سبك با 15 الي 2 تكرار جهت گرم كردن عضلات مذكور اجرا كنيد. خيلي ازاين 21 بره با حركت پشت بازو ايستاده با كابل آغاز مي شوند كه يك حركت عالي براي گرم كردن مفاصل آرنج و پشت بازوها به حساب مي آيد.

پشت بازو قبل از جلو بازو

براي حفظ تنوع مي توانيد جلو بازوها را قبل از پشت بازو تمرين دهيد، اما در اكثر مواقع ابتدا از پشت بازوها شروع كنيد. جلو بازوهاي پمپ شده و پر از خون مي توانند دامنه اجراي حركات پشت بازو را محدود كنند. هر چه بازوهايتان بزرگتر باشند، اين مشكل بيشتر نمود خواهد داشت.

همه بخشها را تمرين دهيد

بره هاي تمريني بازوهايتان بايد داراي تنوع حركتي و ابزاري (هالتر، دمبل و دستگاه ها) زيادي باشند. علاوه براين نبايد از ساعدهاي خود غافل شويد، مگر اينكه داراي ساعدهاي توسعه يافته و مستعدي باشيد كه به فشارهاي جانبي و غير مستقيم حاصل از اجراي حركات جلو بازو به رشد تحريك شوند.

علاوه براين بايد هر از گاهي عضلات بر اچياليس ( عضلاتي كه درست زير جلو بازوها قرار دارند.) خود را تمرين دهيد، البته در اين بره ها با گنجاندن 2 حركت جلو بازو چكشي يا ساعد با هالتراين مهم لحاظ شده است.

فاصله روز هاي تمرين را رعايت كنيد

توصيه مي كنيم فعلاً تا جايي كه بره عادي تان به رشد بازوهايتان موثر مي افتد، آنرا دنبال كنيد و زماني كه به توقف رشد رسيديد آنوقت سراغ اين بره ها بياييد.

جهت گنجاندن بره هاي اين مقاله مبتدي ها بدانند كه بين جلسات تمريني بازوهايشان بايد حداقل 3 روز فاصله را رعايت كنند، بدنسازان سطح متوسط بايد 4 روز و بدنسازان حرفه اي حداقل 5 روز بين 2 بره بازو فاصله رعايت كنند، البته به شرطي كه در آن جلسات تنها بازوهايشان را تمرين دهند نه بخش هاي ديگر را.

از دستگاهها كمك بگيريد

دستگاهها ابزار سودمندي هستند كه مفيد بودن آنها در مورد بازوها ويژه مي باشد. حركاتي همچون پشت بازو ايستاده با كابل و جلو بازو لاري با دستگاه، كشش وانقباض خاصي روي عضلات اعمال مي كنند كه توسط دمبل ها و هالتر نمي توان چنين فشاري را به عضلات تحميل كرد. بيشتر بره هاي اين مقاله روي حركات وزنه آزاد متمركز هستند، اما اگر در باشگاه خود از دستگاههاي پيشرفته بهره مي بريد، شكي به خود را راه ندهيد كه از آنها نيز اصولي استفاده كنيد تا روند رشد بازوهايتان سرعت و شتاب يابد.

پيروي از شكل و فرم صحيح

فرم صحيح اجراي حركات نكته حايز اهميتي است كه در مورد تمرينات بازو يك عامل كليدي تر به حساب مي آيد. اگر اجازه دهيد حركات چرخشي يا ضربه اي بخشي از دامنه حركاتي مثل پشت بازو ايستاده با كابل، جلو بازو ايستاده با هالتر و يا پشت بازو خوابيده با هالتر را اجرا كنند، تقريباً اجازه مي دهيد تمام فشار حركت از جلو بازوها و پشت بازوهايتان خارج شود و روي عضلات ديگري اعمال شود.

بنابر اين هميشه از فرم صحيح اجراي حركات استفاده كنيد و حين اجراي تمامي ست هاي تمريني كششي ادامه داري را روي عضله هدف حفظ كنيد و اجازه ندهيد در بخش بالا يا پايين حركت عضله استراحت كند. اگر مي خواهيد به چيزي فراتر از ناتواني برسيد، هر ست تمريني را با تكرار هاي كامل اجرا كنيد و از تقلب خود داري كنيد.

كشش خوب است

آنها تقريباً عضلات كوچكي هستند! حركات مفاصل آرنج را كنترل مي كنند و شما مي توانيد با آنها ارتباط ذهني را حفظ كنيد! تمامي اين جملات تمركز شما را در حين تمرينات پشت بازو، جلو بازو و ساعد بيشتر مي سازد.

شما بايد حين اجراي هر تكرار از تمرينات بازو، عضله را كامل تحت كشش و فشار پيوسته قرار دهيد، كششي كه تا پايان ست از روي عضله برداشته نشود. حفظ اين فاكتور مهم در طول اجراي تمرينات باعث سخت تر شدن اجراي حركات مي شود.

از ميله خم كمك بگيريد

سليقه شخصي يك مسئله است، اما ما عموماً استفاده از ميله خميده يا همان ميله EZ را در حركاتي مثل پشت بازو خوابيده با هالتر، جلوبازو لاري يا جلو بازو با هالتر ايستاده توصيه مي كنيم تا فشار كمتري به مچ ها اعمال گردد. البته گاهي اوقات هم پيشنهاد مي كنيم حركت پشت بازو ايستاده با كابل را با يك ميله زاويه دار و كج اجرا كنيد.

داروهای گیاهی برای افزایش حجم عضلات

براي سايز نه براي شكل

نبايد از اينكه بازوهايتان شكل شان را از دست دهند نگران شويد، براي اينكه فاكتورهاي مثل ارتفاع جلوبازو و طول ساعد دست تان يك سري عوامل وابسته به ژنتيك هستند كه كاري نمي توان براي آنها كرد. در بره هاي اين مقاله شما بازوهاي خود را از زواياي متعددي تحت تمرين و فشار قرار خواهيد داد، بنابر اين جلو بازوهايتان از تمامي جهات رشد خواهد كرد، پشت بازوها نيز به همين منوال و ساعدها هم به حداكثر توان بالقوه شان مي رسند.

در طول مدتي كه هدف تان كسب حجم است، فرم و شكل بازوها را فراموش كنيد چرا كه دنبال كسب قطر و سايز عضلات هستيد نه تفكيك كردن و فرم دادن.

مقدار كم، شدت بالا

عضلات جلوبازو، پشت بازو و ساعد جزو گروههاي كوچك عضلاني بدن به حساب مي آيند، بنابر اين براي تحريك شدن به رشد، نيازي به مقدار تمرين بالا ندارند يا به عبارتي نيازي به اجراي ستها و تكرارهاي زياد ندارند. در اين بره ها به حد متوسط مقدار تمرين در نظر گرفته شده است. بدنسازاني كه حدود يكسال است منظم تمرين مي كنند، بايد هر تكرار خود را با دامنه كامل و هر ست تمرين را تا ناتواني اجرا كنند. با درد مبارزه كنيد و تا زماني كه همه توان خود را بكار نگرفتيد و به ناتواني كامل نرسيديد، مبارزه را ادامه دهيد.

بخش سوم

بره هاي پايه اي

بره شماره 1

مبتدي هاي تازه كار( الي 3 ماه سابقه تمرين )


1-12

3

پشت بازو ايستاده با كابل

پشت بازو

1-12

3

پشت بازو خوابيده با هالتر

1-12

3

جلو بازو ايستاده با هالتر

جلوبازو

1-12

3

جلو بازو با دمبل نشسته

15-12

3

مچ با هالتر

ساعد

اين بره براي افرادي است كه تا به حال تجربه تمرين با وزنه نداشته اند و يك مبتدي كامل هستند. اين بره شما را با حركت پايه اي آشنا مي سازد و هدف تان بايد تنها آموختن شيوه صحيح اجراي حركات باشد.

بره شماره 2

مبتدي هاي پيشرفته (3 الي 6 ماه سابقه تمرين )


1

4

پشت بازو ايستاده با كابل

پشت بازو

1

3

پرس سينه دست جمع

1

4

جلو بازو با هالتر ايستاده

جلو بازو

1

3

جلو بازو با هالتر لاري

12

4

مچ با هالتر

ساعد

اين بره براي مبتدي هايي است كه اندكي تجربه در تمرينات دارند. تعداد ستها در اين حركت افزايش يافته است و حركات جديدي نسبت به بره قبل به چشم مي خورد. در اين بره هم شما بايد تمام تمركز را روي فرا گيري فرم صحيح اجراي حركات قرار دهيد.

بره شماره 3

بدنسازي سطح متوسط ( 6 الي 12 ماه سابقه تمرين )

8-1

4

پشت بازو خوابيده باهالتر

پشت بازو

8-1

4

پرس سينه دست جمع

8-1

4

جلو بازو با دمبل نشسته

جلوبازو

8-1

4

جلو بازو با هالتر لاري

12

3

مچ با هالتر

12

2

مچ با هالتر برعكس

ساعد

اين بره براي بدنسازاني است كه از حالت مبتدي خارج شده اند. تمامي حركات وزنه آزاد هستند و تعداد تكرارها كمتر شده اند. تمركز اين بره روي ساخت حجم و قدرت پايه براي بدن است.

بره شماره 4

بدنسازان متوسط حرفه اي ( 1 الي 2 سال سابقه تمرين )

8-1

3

پشت بازو ايستاده با كابل

پشت بازو

8-1

3

پرس سينه دست جمع

8-1

3

پشت بازو خوابيده با هالتر

8-1

3

جلو بازو با هالتر ايستاده

جلوبازو

8-1

3

جلو بازو با دمبل نشسته

8-1

3

جلو بازو با هالتر لاري

12

3

مچ با هالتر

ساعد

12

3

مچ با هالتر

بره شماره 5

بدنسازان متوسط حرفه اي ( 1الي 2 سال سابقه تمرين )


1

3

جلو بازو با دمبل روي ميز بالا سينه

جلو بازو

1

3

جلو بازو با دستگاه

1

3

جلو بازو تك دمبل خم (تمركزي)

1

3

پشت بازو ايستاده با كابل ( دستگيره طنابي

پشت بازو

1

3

پشت بازو با دستگاه

1

3

پشت بازو تك دمبل

15

3

مچ با هالتر سوپر ست با مچ برعكس

ساعد

اين بره هم براي بدنسازاني است كه حداقل يكسال سابقه تمريني داشته اند. و به نوعي يك انتخاب براي بدنسازان متوسط حرفه اي است.

بره شماره 6

بدنسازان پيشرفته ( بيش از2 سال سابقه تمريني )

تكرار

ست

حركت

عضله

8-1

4

8-1

4

8-1

4

پشت بازو تك دمبل

8-1

4

جلو بازو با دمبل نشسته

جلو بازو

8-1

4

جلو بازو با دستگاه

8-1

4

جلو بازو تك خم ( تمركزي )

8-1

4

مچ با هالتر

8-1

4

مچ با هالتر برعكس

اين بره سطح پيشرفته روي تعداد تكرارهاي متوسط رو به كم طراحي شده است و بازوها را از زواياي مختلفي تحت تمرين قرار مي دهد. تاكيد و تمركز شما بايد روي خسته كردن عضله هدف تان باشد و بايد ستها را با شدت تا ناتواني اجرا كنيد.

بره شماره 7

بدنسازان پيشرفته ( بيش از 2 سال سابقه تمريني )

تكرار

ست

حركت

عضله

6-8

4

پشت بازو خوابيده باهالتر

پشت بازو

8-1

3

پشت بازو جفت دمبل پشت سر

8-1

4

پشت بازو ايستاده با كابل (دستگيره طنابي)

6-8

4

جلو بازو لاري

جلو بازو

8-1

3

جلو بازو با دمبل روي ميز بالا سينه

8-1

4

جلو بازو با كابل

15

4

مچ با كابل

ساعد

15

4

مچ بر عكس با كابل

اين يك بره ديگر در سطح پيشرفته است كه مي تواند با بره قبلي به صورت تناوبي استفاده شود. اين بره حركات جديدي در بر دارد كه عضلات را از روش جديدي به كار وا مي دارد.

 

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است – آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد –


پاک کردن دیدگاه


تمامی حقوق مطالب برای “مجله ادکوان، پایگاه تخصصی بدنسازی و پاورلیفتینگ”محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.

طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.

طراحی : کلکسیون طراحی — پشتیبانی و اجرا : ایده نو

همه انسان ها مرتبا دچار فراموشی می شوند خصوصا وقتی که در زندگی مشغله زیادی دارند. کم شدن حافظه ممکن است حتی باعث مختل شدن زندگی روزمره شود. در مواجهه با چنین مشکلات جدی ای، بهترین راه مراجعه به یک متخصص یا پزشک برای تشخیص و درمان است. به علاوه تحقیقات انجام شده نشان می دهد تغییر در نحوه زندگی، رژیم غذایی و درمان های طبیعی تاثیر بسزایی در تقویت حافظه دارند. در این مقاله از بخش طب سنتی و داروهای گیاهی دکتر سلام به

در روزهای اول بارداری زمانی که شما به پزشک خود مراجعه می کنید، لیستی از آزمایشات به شما داده می شود که باید در مراحل مختلف و قبل از زایمان انجام دهید. این آزمایش ها اطلاعات ضروری در مورد سلامتی شما و نوزادتان که هنوز به دنیا نیامده به پزشکان می دهد. این آزمایشات به شناسایی هر گونه مسائلی مانند اختلالات ژنتیکی و نقص های مادر زادی کمک می کند و به شما در بره‌ریزی نیازهای بهداشت و درمانی کمک می کند. اغلب آزمایش خون،

کلمه وزوز گوش از یک کلمه لاتین به معنی “زنگ زدن گرفته شده است. اکثر افراد فکر می کنند که وزوز گوش، باعث زنگ زدن گوش می شود. با این حال، وزوز گوش شامل احساسات و دیگر صداهای غیر طبیعی نیز می شود. در این مقاله از بخش گوش، حلق و بینی دکتر سلام، 9 درمان طبیعی و به اثبات رسیده برای درمان وزوز گوش را به شما نشان می دهد و امیدواریم که با پیدا کردن مناسبترین روش، بهترین نتایج را کسب کنید. وزوز

چگونه میتوان با کمک گیاهان به افزایش سلامتی دست یافت؟ طب گیاهی بخشی جدایی ناپذیر از فرهنگ و طب سنتی چینی است. گفته شده است که امپراتور شن نانگ 1 گیاه را مورد بررسی قرار داده تا مردم چین بتوانند از آنها در رژیم غذایی و درمان بیماری هایشان استفاده کنند. این گیاهان چینی بسیار عالی به حفظ تعادل بدن کمک می کنند. همچنین چی به عنوان مقدار انرژی که برای سلامت کلی بدن ضروری است و جینگ، به عنوان جوهر و خمیر مایه ما

چگونه میتوان جای جوش را درمان کرد؟ درست است که روش های پزشکی زیادی برای درمان جای جوش وجود دارد، اما آیا می دانید با کمک روش های خانگی و طبیعی هم میتوان آن را درمان کرد؟ آکنه یک مشکل پوستی رایج است که هم بر روی مردان و هم زنان تاثیر می گذارد. آکنه ناشی از انسداد فولیکول های مو است. آکنه ای که  بر روی پوست شما ظاهر می شود گاهی قرمز، دردناک و متورم می شود. در این مقاله از بخش زیبایی،

داروهای گیاهی برای افزایش حجم عضلات

همه انسان ها مرتبا دچار فراموشی می شوند خصوصا وقتی که در زندگی مشغله زیادی دارند. کم شدن حافظه ممکن است حتی باعث مختل شدن زندگی روزمره شود.

در روزهای اول بارداری زمانی که شما به پزشک خود مراجعه می کنید، لیستی از آزمایشات به شما داده می شود که باید در مراحل مختلف و قبل

چگونه میتوان با ورزش به بهبودی رابطه جنسی پرداخت؟ همه ما می دانیم که مزایای ورزش کردن برای سلامتی بسیار زیاد است، از جمله سوزاندن کالری، امّا آیا

کلمه وزوز گوش از یک کلمه لاتین به معنی “زنگ زدن گرفته شده است. اکثر افراد فکر می کنند که وزوز گوش، باعث زنگ زدن گوش می شود.

آیا تولد نوزاد شما نزدیک است؟ آیا دوست دارید بدانید نوزادتان روز آخر زندگی در رحم تان، چه کارهایی را انجام می دهد؟ آیا می دانید هنگام تولد

سرکه سیب برای خشک کردن زگیل ها و کشتن ویروس ها مفید است. خواص ضد میکروبی قوی دارد که در از بین بردن زگیل های تناسلی موثر است. اسید استیک موجود در سرکه سیب می تواند برخی از ویروس ها و باکتری ها را از بین ببرد.

روغن بابونه رومی یک ضد التهاب معروف است که هم برای انسان و هم برای سگ در صورت داشتن مشکلات پوستی مشابه مانند سوزش، سوختگی، جراحات، زخم یا اگزما بسیار عالی می باشد. این یک روغن بسیار ملایم است که به آرام کردن استرس سگ نیز کمک می کند.

روغن اسطوخودوس یک درمان مهم  موضعی برای مشکلات پوستی سگ مانند آلرژی و سوختگی است. این روغن  یک انتخاب رایج در بین روغن های ضروری  برای زخم ها و خارش پوست سگ می باشد.

برای درمان افسردگی و بد اخلاقی، صبح یک عدد موز بخورید. این میوه سروتونین مغز را افزایش داده و خوش اخلاقی را برایتان به ارمغان می آورد.

برای افزایش سوخت و ساز بدن، ناشتا آب بنوشید. نوشیدن آب لیمو ناشتا، باعث چربی سوزی می شود و میل کردن آب هویج ناشتا، کبد چرب را درمان می کند. همچنین خوردن آب سیب ناشتا، باعث درمان جوش و آکنه می شود.

جوشانده شنبیله می تواند خارش پوست سر را درمان کند. برای این منظور کمی شنبیله را در آب در حال جوش ریخته و پس از 15 دقیقه آن را صاف کنید و موهای خود را با این مایع بشویید. شما همچنین شاهد خوش حالتی موهای خود خواهید بود.

اثبات شده است که رژیم پالئو برای بهبود عدم تحمل گلوکز مفید است و به طور خاص، رژیم غذایی پالئو بیش از یک رژیم غذایی مدیترانه ای به منظور بهبود تحمل گلوکز در افراد مبتلا به بیماری های قلبی اثر بخش بوده است.

هر دو رژیم غذایی اتکینز و پالئو، افراد را به مصرف تمام غذاهای مغذی، از جمله گوشت تازه، ماهی، غذاهای دریایی، سبزیجات تازه، چربی های سالم و تشویق می کنند.

گزینه سالمی که برای مبتلایان به سرطان پروستات مناسب می باشد، خوردن گوجه فرنگی پخته است. گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدانی قوی به لیکوپن می باشد که زمانی که گوجه فرنگی پخته می شود، بدن به راحتی می تواند آن را جذب کند.

آلوئه ورا به علت خواص ضد باکتری و ضد التهابی، برای درمان زخم ها به طور طبیعی مفید است. همچنین باعث آبرسانی به پوست شده و چربی بیش از حد پوست را از بین می برد. علاوه بر این، یک نرم کننده طبیعی است که مرمت پوست آسیب دیده کمک می کند.

چگونه میتوان باعث افزایش قد در نوجوانان شد؟ هر کسی، خواهان یک اندام متناسب با قدی ایده آل می باشد، به ویژه نوجوانان. اگرچه


دارو و پودر های چاقی و انواع روش های چاق شدن در جامعه به وفور به چشم میخورد ولیکن هریک از موارد به نحوی موجبات ضرر و زیان را به اندام های ارگانیک و حیاتی بدن میرسانند و لذا استفاده از محصولات هورمونی افزایش وزن به هیچ عنوان تویه نشده و راه کار آسان و کم خرج و مطمئن و بی عارضه برای چاقی با استفاده از داروهای گیاهی و طبیعی  معرفی میشود.

افزایش وزن وچاق شدن درنگاه
اول ودر نگرشی غیر کارشناسی کاری بسیار دشوار وصعب مینماید درحالیکه به هیچ
عنوان به این شکل نیست . افزایش وزن یک نکته بسیار مهم وکلیدی دارد  :

داروهای گیاهی برای افزایش حجم عضلات

چنانچه میزان کالری ورودی به بدن
شما از طریق تغذیه متوازن کمتر از میزان کالری مصرفی باشد بدن شما با کاهش
تدریجی وزن مواجه خواهد بود . اگر کالری ورودی شما مساوی با میزان کالری
مصرفی باشد شما وزن فعلی خود را حفظ خواهید نمود . ولی اگر کالری ورودی
وکالری دریافتی شما بیش از میزان کالری مصرفی باشد شما تدریجا بر وزن خود
خواهید افزود .

اما در راه دریافت کالری
اضافی برای افزایش وزن موانعی هم وجود دارند که اصلی ترین عوامل بازدارنده
افزایش وزن میباشد .

1-     گاهی
افراد پرخوری در اطراف خود مشاهده میکنیم که لاغرند زیرا یا معده آنها
قابلیت هضم وقابل جذب کردن مواد مغزی راندارد ویا اینکه روده آنها بواسطه
مشکلات بسیارکوچک وقابل حل توان جذب را ندارند وکالری مواد غذایی بدون
اینکه در بدن آنها جذب شود دفع میشود و

2-     بعضی
افراد هم ذاتا که کم خوراک هستند وبه واسطه کم اشتهایی کالری کمتری را
دریافت میکنند که باید برای افزایش خوراک خود فکری بکند البته نه فکری
براساس مصرف داروهای شیمیایی همچون سیپروهپتادین .

3-    
افرادی هستند خیلی پرخورند ولی غذاهای بدون ارزش تغذیه ای مصرف میکنند .

4-    
افرادی هستند که بسیار نا موتوازن تغذیه میکنند هم از لحاظ عدم نظم زمانی
وعده ها وهم ترکیب تغذیه ای .

بنابراین با افزون خوری هم نمی توان چاق تر شد
.افرادی بروزن خود میافزایند ولی خیلی زود آنرا از دست میدهند وبه وزن اولیه
خود بازمیگردند . چون افزایش وزن آنها براساس افزایش آب میان بافتی بوده
وبر توده عضلانی وتراکم استخوانهای خود نیافزوده اند . عضلات انسان از
پروتئدن تشکیل شده وپروتئین از آمینو اسیدهای مختلف متشکل است این
آمینواسیدها یا اسیدهای آمینه مانند قطعات یک موتور هستند که کمبود یکی
کافی است تا موتور کار نکند . پودر چاق کننده ای که بشما معرفی میکنیم تمام
نقایص را رفع کرده است وخصوصیات مثبت ومورد لزوم را در خود دارا میباشد .
این محصول(پودرچاقی پرنیان) با افزایش اشتها در حد معقول ضمن اینکه غذای
مصرفی را افزایش  میدهد قابلیت جذب رانیز برای روده ها ونیز قابلیت هضم را
برای معده افزایش میدهند. این ترکیب بواسطه گیاهی بودنش اعصاب را نیز آرام
واسترس را کاهش میدهد  که خود عاملی اصلی در افزایش وزن است .پودرچاقی
پرنیان و ترکیب مورد بحث آن بصورت بسیار موثر واثربخش آمینواسیدهارا بصورت
متوازن ونیز درحجم بالا در اختیار متابولیسم قرار میدهد تا پروتئین های
تشکیل شده بصورت کار آمد بافت های عضلانی را تقویت نمایند وبصورت ماندگار
افزایش وزن ماهانه حد اقل 5 کیلورا شاهدباشید . ویتامین ها واملاح معدنی
ومواد ریز مغزی موجود در این پودر ذائقه پسند ضمن رفع هر گونه کمبود مواد
غذایی بر افزایش توده استخوانی ورفع وپیش گیری از پوکی استخوان موثر است
وقدرت بدنی وقدرت عضلانی را افزایش میدهد .بدون عارضه بودن آن مهم ترین
فاکتور برای مقایسه با محصولات شیمیایی ومشابه است . برای افزایش وزن بصورت
مطمئن  پایدار  مقرون به صرفه و سریع وبدون عارضه حتما ازپودرچاقی پرنیان
استفاده کنید .این محصول در بین چاق کننده های واقعی بعنوان افزایش دهنده
حجم ووزن صادق مشهور است وبا اینکه کیفیت را دارد ارزان ترین راه
چاق شدن را بخود اختصاص داده است .

 

مقدار مصرف یک بسته: برای
چاقی حداقل ۵ کیلو گرم کافی است و کل آن باید با ۱کیلو عسل مخلوط شود و
روزانه بعد از هر وعده غذایی ۱قاشق غذاخوری خورده شود.

قیمت : 
۲۸ هزار تومان

روی دکمه اضافه به سبد خرید کلیک کرده و آدرس بدهید .

نیازی به واریز
کرن به حساب نیست :مامور
اداره پست هنگام تحویل دادن
بسته پول را از شما خواهد گرفت .

9198428966    

تقویت جنسی مردان

با فورتین هربال جادوئی ( کاملا گیاهی
و موثر )

معجون گیاهی چاق کننده و افزایش حجم عضلات

مهره مار جذابیت آفرین برای زنان و
مردان

بهترین شامپوی ضدریزش

مو و تقویت پیاز موی سر

تقویت
حافظه با گیاهان داروئی

لاغری و تناسب اندام سریع و بی
ضرر با چای لاغری

عقیق

اصل و منقش به طلسم شرف

الشمس


تقویت جنسی با داروی گیاهی

(3)

داروهای جنسی

(3)

دانستنیهای جالب

(31)

اطلاعات پزشكی و داروئی

(234)

دانستنیهای سلامتی

داروهای گیاهی برای افزایش حجم عضلات

(396)

طب گیاهی

(239)

طب سنتی

(176)

گیاهان داروئی

(122)

داروهای گیاهی

(15)

لاغری

(118)

حكیم عطار

(124)

POWERED BY MIHANBLOG.COM
Theme is created by: www.designdisease.com

9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *