داروهای ژنریک ایران اندروید

خواص دارویی و گیاهی

راهنمای استفاده از کد QR

داروهای ژنریک ایران اندروید

م

نرم افزار داروهای ژنریک  یک نرم افزار جامع در زمینه اطلاعات دارویی میباشد که 12 نوع قلم داروی شیمیایی و گیاهی را به صورت افلاین و بیش از 6 دارو را به صوزت انلاین در حال حاضر در خود جای داده و برای همه اقشار جامعه بخصوص پزشکان و پرستاران بسیار کاربردیست و در لحظه به صورت آفلاین و انلاین به اطلاعات داروها دسترسی خواهید داشت.

بخش جستجوی نرم افزار هم نسخه پیچ هست و هم شامل اطلاعات دارویی ، یعنی با وارد کردن بیماری یا دارو به راحتی میتوانید داروی مناسب برای بیماری خود یا اطلاعات داروی مورد نظر خود را بیابید و در صورت پیدا نشدن دارو در بخش افلاین از جستجوی انلاین که شامل ده ها هزار دارو است کمک بگیرید.

 

‏اطلاعات داروها شامل :

‏✔ موارد مصرف

‏✔ مکانیسم اثر

✔ فارماکوکينتيک

‏✔ موارد منع مصرف

‏✔ هشدار ها

‏✔ عوارض جانبی

‏✔ تداخل دارویی

‏✔ نکات قابل توصیه

‏✔ مقدار مصرف

‏✔ اشکال دارویی

می باشد.

همچنین نرم افزار دارای بخش روزه پزشکی هست که علاقه مندان میتوانند از آن بهره ببرند.

و بخشی هم به اصالت دارو هست که طبق تصاویر راهنما میتوانید از اصالت دارو آگاه شوید.

و دو بخش هم برای شرکت های تولید کننده و وارد کننده دارو تعبیه شده که به صورت انلاین بوده و میتوانید اطلاعات شرکت ها و تعداد ونوع داروهای تولیده شده یا وارد شده توسط ان شرکت را مشاهده کنید.

راهنمای استفاده از کد QR

داروهای ژنریک ایران اندروید

بزرگترین مرجع اطلاعات تخصصی دارویی کشوراین بره از نظر مفاهیم و مطالب توسط پزشکان متخصص و عمومی ارزیابی گردید و کاملا ارزشمند و کارآمد شناخته شد.در این بره به تعداد 5 دارو با فارسی و انگلیسی قابل استفاده می باشد.این بره،  جنبه ی تشخیص وتجویز دارو ندارد و همچنین هیچگونه مسئولیتی درباره خود سرانه دارو نمی پذیرد.جستجوی بسیار سریع از لیست داروهاامکان اندازه، رنگ و فونت قلم توسط کاربراشتراک گذاری مطالبلیست منتخب و با تشکراز انتخابتون!

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

تسهیلات بدون بهره سود ۶/۲ درصد ماهانه دریافت و پرداخت سریع و آسان بصورت آنلاین با پشتیبانی ۴ بانک معتبر بین المللی تجربه ای متفاوت در دنیای تجارت الکترونیک

داروهای ژنریک ایران اندروید

نسخه بره: 1.

اندروید مورد نیاز: 2.2 and up

آخرین بروزرسانی: 6 بهمن 1391

دسته بندی: اپلیکیشن ایرانی، بره اندروید – Apps

IranDarou پس از مدت طولانی نسخه آندروید نرم افزار ایراندارو عرضه شد.

شما در این نرم افزار می توانید در لیست دارو های ژنریک ایران به صورت آفلاین جستجو کنید.

جهت راحتی کاربران در خرید نرم افزار سیستم فعال سازی جدایی را پیاده کرده ایم که شما نرم افزار را به صورت رایگان از سایت ما یا Google Play دریافت می کنید و از بره به نشانی khoddamdrugs.com اعتبار تهیه می کنید. به جهت این کار باید وارد قسمت فعال سازی سایت شوید. ثبت کنید و پس از آن اقدام به تهیه اعتبار کنید. پس از انجام این مراحل کافیست بره را دانلود کنید. کاربری و رمز عبور خود را در نرم افزار کنید و بره فعال می شود.

ﻣﻨﻆﻮﺭﻡ. ﻧﺮﻡ اﻓﺰاﺭاﻳﺮاﻥ ﻓﺎﺭﻣﺎ ﺑﻮﺩ

ﺳﻼﻡ.ﻧﺘﻮﻧﺴﺘﻢ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﺭﻭ ﻓﻌﺎﻝ و ﺑﺎﺯ ﻛﻨﻢ.ﻫﺰﻳﻨﻪ 69 ﺭﻳﺎﻝ ﺭﻭ ﭘﺮﺩاﺧﺖ ﻛﺮﺩﻡ.ﺭاﻫﻨﻤﺎﻳﻲ ﻛﻨﻴﺪ.ﻣﻤﻨﻮﻧﻢ

منم گول خوردم بره اصلا نمی تونه با سرورش ارتباط برقرار کنه که فعال بشه در ضمن قبل از خرید به روز ترین نسخه رو از گوگل استور بگیرید شاید فعال شد

کد فعالسازی ایرانداروی اندروید چطوره؟لطفا راهنمایی کنید.

بره درباره دکترا باشه بزارین مثل ایران دارو ممنون

سلام خسته نباشی ممنون بابت سایت خوبتون و همچنین نرم افزار عالی اطلاعات دارویی،،سایتتون عالیه

با سلام خدمت مدیر محترم وب سایت اندروید بزرگترین مشکل کاربران اندرویدی مشکل به اشتباه اکسترک کردن فایل های apk هستش اما این کار به اجبار انجام میشه چرا که وقتی دانلود منیجر فایل های apk رو به زیپ تبدیل میکنه از دسته کسی کاری بر نمیاد لاقل خودم کاری نمیتونم کنم حالا شما اگر راه حلی سراغ دارید حتما چند روز توی وب سایتتون به نمایش در بیاریداگر هم راه حلی نباشه میتونید مطرح کنید که هنگام دانلود با ای دی ام حتما فرمتشونو تغییر بدن من خودم مدت ها قربانی این اشتباه بودم. با تشکر.

با تشکر یک راهنمایی کامل در مورد iran daru روی اندروید میخواستم هر کاری کردم نشد اصلا فایلی با apk.* ندیدم ممنون

فایل رو به اشتباه اکسترکت کردید .

تمامی حقوق مادی و معنوی قالب متعلق به اندرویدینا بوده و کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد!

مرور برخی از ویژگی های دیجی دارو

دیجی دارو، طبق به روزترین اصول طراحی اپلیکیشن در دنیا و به صورت کاملا نوین، زیبا و کارا طراحی شده است. اهداف شما، اهداف ماست و رابط کاربری نیز به گونه ای طراحی شده که در هر سنی که باشید، از 9 سال تا 99 سال، به آسانی با آن ارتباط برقرار خواهید کرد.

دسترسی سریع و قابل اعتماد به جامع ترین بانک اطلاعات دارویی، پزشکی، مراکز پزشکی و شرکت های دارویی.

یادآور دارو، به جای شما به فکر زمان مصرف داروها خواهد بود.

بانک های اطلاعاتی دیجی دارو، با همراهی کاربران و جامعه عزیز پزشکی و البته با نظارت تیم بانک اطلاعاتی پنجره دهم به صورت مداوم و پیوسته در حال تکمیل اطلاعات است.
داروهای ژنریک ایران اندروید

دریافت اطلاعات داروهای جدید و کامل کردن بانک اطلاعاتی با همکاری شرکت های معتبر دارویی فعال در این حوزه.

صرفه جویی قابل توجه در هزینه ها و زمان و برخورداری از پشتیبانی همیشگی ما.

دیجی دارو، همیشه درحال رشد و تکامل است. با فراهم آمدن امکان گزارش نقص اطلاعاتی یا عملکردی در هر قسمت از نرم افزار و مخابره ی خودکار اطلاعات به بخش فنی شرکت پنجره دهم، تیم متخصص سریعا آن را بررسی و در صورت لزوم ارتقا می دهد و با هربار وصل شدن به اینترنت، این اصلاحات به صورت خودکار و با کمترین حجم ممکن اعمال می شود.

یک پرستار همراه که به شما زمان مصرف داروهایتان را یادآوری می کند و در صورت تاخیر در مصرف دارو، آن را به شما گزارش خواهد داد.

در این مجموعه، فقط داروهای شیمیایی در نظر گرفته نشده است. بلکه اطلاعات اکثر داروهای گیاهی یا گیاهان دارویی نیز برای علاقه مندان به طب سنتی در دسترس قرار دارد.

فراهم آوردن امکان جستجو بر اساس فیلترهای متنوع در بانک اطلاعات دارویی، پزشکان و مراکز دارویی، یکی دیگر از راهکارهای ما برای دسترسی راحت تر شما به اطلاعات مورد نظرتان است.

با توجه به تجاربی که در پروژه نرم افزار دارویاب کسب و بازخوردهایی که در فرآیندهای مختلف آن دریافت شد، دیجی دارو با ویژگی های ممتاز تری متولد شد. دیجی دارو بسیار کامل تر، سریع تر و طراحی آن نزدیکتر به سلیقه مخاطبان امروزی است.

یکی دیگر از ویژگی های ممتاز دیجی دارو، دارا بودن جامع ترین بانک اطلاعاتی شامل 6 هزار دارو بر اساس 52 گروه دارویی، محصولات 4 شرکت داروسازی داخلی و خارجی و 9 شرکت واردکننده با توضیحات داروها به زبان فارسی به همراه امکاناتی نظیر گیاهان دارویی، گروه های دارویی و می باشد.

برخی از ویژگی های اپلیکیشن دیجی دارو عبارتند از: جستجوی سریع داروها بر اساس گروه های دارویی‌ شرکت سازنده، شرکت وارد کننده و اطلاعات تخصصی دارو نظیر موارد مصرف، نحوه مصرف، مکانیسم اثر، فارماکوکینتیک، عوارض جانبی، گیاهان دارویی و داروهای گیاهی.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید و از آن طریق با ما در ارتباط باشید.

خیابان حافظ . کوچه سیمی پلاک 16 واحد 2
66755687

© 218 DIGIDAROO

TenthWindow.com

تمام اطلاعاتی که در مورد دارو‌ها و نکات کاربردی و بالینی آن‌ها نیاز دارید، هم‌اکنون قابل استفاده بر روی آیفون، آیپد و دستگاه‌های اندرویدی. همگی درون جیب و همراه شما

کتاب راهنمای جیبی کاربرد داروهای ژنریک ایران برای اولین بار در سال ۱۳۶۹ تهیه و عرضه شد و از آن زمان با توجه به حمایت کاربران گرامی، بیش از چهل بار و با تیراژی بالغ بر دویست هزار جلد، چاپ شده است. کتاب حاوی اطلاعات کاربردی و بالینی داروهای موجود در نظام دارویی ایران است.

برای آشنایی با اطلاعات ارائه شده در این نرم​‌افزار، داروی مورد نظر خود (به زبان انگلیسی) را در مستطیل زیر تایپ و علامت جستجو را کلیک نمایید:

کتاب راهنمای جیبی کاربرد داروهای ژنریک ایران برای اولین بار در سال ۱۳۶۹ تهیه و عرضه شد و از آن زمان تاکنون و با توجه به اقبال و حمایت کاربران گرامی، بیش از چهل بار و با تیراژی بالغ بر دویست هزار جلد، چاپ و منتشر شده است. این کتاب حاوی اطلاعات کاربردی و بالینی داروهای موجود در نظام دارویی ایران است و برای استفاده پزشکان و پیراپزشکان شاغل در بخش بهداشت و درمان تهیه و تدوین شده است. در حال حاضر و به مناسبت انتشار دویست هزارمین نسخه از این کتاب، ویرایش ششم آن همزمان با انتشار نسخه دوم نرم​‌افزار ایراندارو تقدیم علاقمندان و عزیزان شده است.

آیا برای استفاده از جستجوی آنلاین در سایت حتما باید در سایت ثبت کرد؟داروهای ژنریک ایران اندروید

آیا اطلاعات مندرج در سایت و یا نرم‌افزار را می‌توان در سایت‌​ها و یا مقالات و کتاب‌​ها استفاده نمود؟

آیا با یکبار خرید این نرم‌افزار می‌توان آن را بر روی چند دستگاه نصب کرد؟

آیا در صورت آپدیت و یا آپگرید کردن دستگاه و یا پاک شدن و نصب مجدد ایراندارو، مجدداً باید اعتبار خریداری کرد؟

آیا اعتبار خریداری شده برای نصب ایراندارو، محدودیت حجمی و یا زمانی دارد؟

آیا برای استفاده از نرم​‌افزار ایراندارو لازم است به اینترنت وصل باشیم و آیا استفاده از نرم​‌افزار نیاز به مصرف اینترنت دارد؟

با وجود تایپ داروی مورد نظر در باکس جستجو، اطلاعات دارو نشان داده نشد. علت چیست؟

آیا برای جستجوی دارو در سایت و یا نرم​‌افزار فقط باید از ژنریک دارو استفاده کرد؟

آیا می‌توان بیماری‌ها و یا علایم آن‌ها را برای یافتن داروی مناسب در درمان آن‌​ها را هم جستجو کرد؟

در این نرم‌​افزار اصطلاحات پزشکی زیادی بکار رفته و معنای بسیاری از اصطلاحات برای من روشن نیست.

از سال ۱۳۸۷ و همزمان با انتشار ویرایش پنجم کتاب راهنمای جیبی کاربرد دارو‌های ژنریک ایران، برای نخستین
بار در ایران بانک الکترونیک اطلاعات دارویی برمبنای اطلاعات ارائه شده در این کتاب برای سیستم عامل
ویندوز در قالب یک مینی‌سی‌دی و به صورت رایگان همراه کتاب توزیع شد. با توجه به استقبال گسترده کاربران
و گسترش کاربرد گوشی‌های هوشمند، این نرم‌افزار برای استفاده در گوشی‌های هوشمند باز طراحی، تولید و تحت
عنوان نرم‌افزار ایراندارو عرضه شد. در حال حاضر نسخه دوم آن با کیفیتی جدید و به روز عرضه و از طریق
اپ‌استور و گوگل‌پلی‌استور قابل دریافت و نصب است.

کاربر گرامی پرداخت‌های موفق شما به شرح زیر می‌باشد:1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *