داروخانه اینترنتی تهران

خواص دارویی و گیاهی

جمع هزینه خرید : تومان

ضدآفتاب

برنز

بعد از آفتاب

مرطوب کننده

داروخانه اینترنتی تهران

شوینده

پاک کننده

مغذّی

ضد لک

لیفتینگ

فرم دهنده

ضد قرمزی

ترمیم کننده

ضد ترک

ضد چروک

لایه بردار

ضد جوش

شامپو

سرم

ماسک

محلول

سرم

اسپری

ماسک

لوسیون

کرم

بارداری

پوست

تقویت مادر

غذای کودک

نگهداری

مراقبت

پوشک

تقویتی و رشد

تقویت مادر

لوازم دوران شیردهی

ویلچر

واکر

عصای زیر بغل

توالت فرنگی

داروخانه اینترنتی تهران

بالشت طبی

تشک مواج

بالشت هوشمند

دستگاه تصفیه هوا

دستگاه اکسیژن ساز

بخور سرد و گرم

تشک برقی

پتو برقی

گرمکن پا

کیسه آب گرم

ماساژور

جمع هزینه خرید : تومان

تهران | زعفرانیه | بلوار بهزادی | پلاک ۷  داروخانه شبانه‌روزی دکتر زهرا شهبازی

تلفـن:  4187 268 -21

تلگرام: 943 33 63 991

info@darookhaneonline.com

ابتدا، تعدادی از تولیدکنندگان نوع

سازمان جهانی بهداشت اعلام کرده

مسئول اجرایی، علمی جراحی دهان،

تحقیقات دانشمندان دانشگاه آکسفورد نشان

دیابت یک بیماری سمپتوماتیک است.

داروخانه اینترنتی تهران

در این که شیر مادر

شوره سر به یکی از

امروزه ریزش مو به یکی

زیبایی همیشه مورد توجه انسان

لایه بردار و اسکراب ،

پرسش و پاسخ از دکتر نوشین محمد حسینی درباره ی داروهای تاریخ مصرف گذشته

مشغله های بیش از حد موجود در زندگی های امروزی، زمانی را برای خرید حضوری برایمان باقی نگذاشته است، چالشی که به لطف گسترش فروشگاه های اینترنتی از میان برداشته می شود. داروخانه اینترنتی داروکلیک با هدف ارتقاء سطح سهولت و کیفیت فرآیند خرید و افزایش رفاه شما مشتریان گرامی تاسیس شده، تمامی محصولات ما اصلی بوده و دارای تاییدیه وزارت بهداشت، تاریخ تولید و انقضا هستند. در داروکلیک تیمی متشکل از متخصصین جهت ارائه مشاوره رایگان به مشتری شکل گرفته است؛ در نتیجه شما می توانید جهت کسب اطلاعات تخصصی محصولات و یافتن پاسخ سوالات و ابهامات با کارشناسان ما تماس گرفته و با در اختیار داشتن تمامی اطلاعات مورد نیاز، با دیدی روشن تر نسبت به انجام خرید خود اقدام نمایید. پس از ثبت سفارش، محصولات مورد نظر شما در سریع ترین زمان ممکن برایتان ارسال می شوند. شما در داروکلیک می توانید محصولات تخصصی آرایشی و دارویی از قبیل محصولات مراقبت و نگهداری پوست، نگهداری و مراقبت مو، محصولات مادر و کودک ، محصولات آرایشی و بهداشتی ، طب سنتی و سایر محصولات را با بهترین کیفیت و قیمت خریداری کنید.اگر کیفیت و قیمت محصولات خریداری شده از یک فروشگاه اینترنتی برایتان اهمیت بالایی دارد، خرید از داروکلیک هوشمندانه ترین گزینه پیش روی شماست.

پرخوری بیش از حد، ناپرهیزی و حرص و طمع برای خوردن غذاهای زیان‌آور از ویژگی‌های رایج در جامعه‌ی مدرن امروز است. همگی ما از مضرات غذاهای آماده و فست فودها آگاهی داریم؛ با این وجود انواع فست فودها که هیچ ارزش غذایی ندارند، جای وعده‌های اصلی ما را پر کرده‌اند

در سراسر دنیا و برای تهیه و پخت انواع غذاها، طعم‌های گوناگونی به کار می‌رود که به فرهنگ و نوع ذائقه مردم هر خطه بستگی دارد. طعم تند، یکی از طعم‌های مورد استفاده در غذای بسیاری از مردم دنیاست. در این مقاله از کجارو به معرفی تندترین فلفل‌های دنیا می‌پردازیم.

طبق یافته جدید پژوهشگران، مطالعه‌ای که بر روی ۱۵ هزار نفر صورت گرفته، نشان می‌دهد برخلاف تصورات قبلی، مصرف متوسط غذاهای پر چربی، آنقدرها هم مضر نیست.

حتما تاکنون جمله معروف «پیشگیری مهم‌ترین عامل کاهش بیماری‌ها است» را شنیده‌اید؛ در واقع این جمله اصلی اساسی در زندگی روزمره و به‌ویژه در زمان سفر به شمار می‌رود. شاهد این مدعی، آمار ارائه شده در رابطه با افزایش بیماری‌های گوارشی همانند عفونت‌های ایکولی (E. coli) در طول سال گذشته است. بنابراین، برای داشتن خاطره خوشی از سفر فقط کافی است تا چند نکته ساده را رعایت کرد.

داروخانه دکتر گلشن دوست از سال 1383 آغاز به کار کرد و در سال 1395 با ایجاد یک فروشگاه اینترنتی دامنه فعالیت های خود را گسترش داد و این مجموعه جهت ارائه سرویس به داروخانه ها وفروشگاهای بزرگ جهت تامین محصولات موردنیاز انها میباشد.
کل محصولات قابل جستجو بر اساس خواص وبرند نیز هستند.
داروخانه اینترنتی تهران

تهران – خیابان باستان – پلاک 16
کد پستی : 1311876363

21 66924383

info@darookhaneshoma.com

فروش و پشتیبانی :
(۱۱۰ ) داخلی ۳۳۷۰۹۱۲۰ – ۰۲۱

پست الکترونیکی : info‌[at]144vahidiehpharmacy[dot]ir

اولین فروشگاه اینترنتی فروش محصولات غیر دارویی با ارسال کاملا رایگان

تنها داروخانه آنلاین به همراه جشنواره های تخفیفی

بهترین قیمت ها را در داروخانه وحیدیه ببینید،کافیست مقایسه کنیدداروخانه اینترنتی تهران

کالای اصل را در داروخانه وحیدیه تهیه کنید

221, تومان 185, تومان

24,85 تومان 23,85 تومان

24,85 تومان 23,85 تومان

27,85 تومان 26,75 تومان

27,85 تومان 26,75 تومان

داروخانه آنلاین ، داروخانه اینترنتی ، داروخانه اینترنتی در تهران ، داروخانه آنلاین وحیدیه ، داروخانه اینترنتی وحیدیه

 پاسخگوی شما هستیم

 info[at]144vahidiehpharmacy[dot]ir

پشتیبانی: ( داخلی ۱۱۰ ) ۸۸۸۸ ۳۳۷۳-۰۲۱ |  ۳۳۰۳ ۳۳۲۷-۰۲۱

داروخانه شبانه روزی وحیدیه با امکاناتی منحصر به فرد (وابسته به داروخانه شبانه و روزی وحیدیه با نزدیک ۵۰سال فعالیت) ارائه و فروش محصولات غیر داروئی داروخانه مانند: اقلام آرایشی و بهداشتی(شامل انواع کرم ها ، مرطوب کننده ها ، شوینده ها ، مراقبت از پوست و مو ، دهان و دندان و..) مکمل ها(شامل مکمل های ورزشی ، گیاهی ، تغذیه ، رژیمی ، ویتامین ها ، کودکان و.. ) ، محصولات ارتوپدی، محصولات مادر و کودک ، تجهیزات پزشکی خانگی ، محصولات دیابتیک.
ارسال محصولات غیر داروئی به سراسر ایران در سریع ترین زمان ممکن بوسیله پیک موتوری(برای شهر تهران) و پست پیشتاز(سراسر کشور)، آماده پاسخگویی و مشاوره چتی و تلفنی رایگان جهت انتخاب راحت تر محصولات. دارای مجوز های مربوطه از نهاد های ذیربط ، دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره از وزارت صنعت معدن و تجارت مربوط به کسب و کار های اینترنتی ، لوگوی طلایی ساماندهی از مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال ، مجهز به درگاه های امن پرداخت آنلاین ، تخفیف های دوره ای و جشنواره های مناسبتی ، قرعه کشی های سیستمی از بین شما خریداران محترم می باشد.

ثبت سریع و آسان!

عبارتی را جهت جستجو وارد کنید

جدیدترین ها

درمان سرما خوردگی در 24 ساعت!

سر درد و میگرن خود را تسکین دهید

محبوب ترین ها

داروخانه اینترنتی تهران

مکمل هامو چه جوری بخورم؟؟

حداقل میزان مصرف روزانه پروتئین؟

دسته بندی بر اساس موضوعات

درمان سرما خوردگی در 24 ساعت!

سر درد و میگرن خود را تسکین دهید

41 نکته طلایی برای ساخت 41 پوند عضله!!

امکاناتی فراهم می آورد تا بازدید کنندگان آن بتوانند حضور مجازی در داروخانه فردوسی را تجربه نمایند و با شرایطی مناسب تر قادر باشند انواع محصولات داروخانه را مشاهده نموده ، از قیمت آن مطلع گردیده ، توضیحات آن را مطالعه کرده و کالای مورد نظر خود را انتخاب نمایند ، سپس آن را سفارش داده و در محل مورد نظر خود دریافت کنند.

نشان سبز چیست؟
محصولات از شرکت ها و نمایندگی های معتبر مطاق با قوانین و تاریخ مصرف معتبر تهیه شده است و این نشان، اصالت (Orginal) آن را تضمین می کند.

پکیج تخصصی
بسته ها و راه حل های تخصصی برای مشکلات پزشکی و مراقبتی به همراه دستورالعمل های اجرایی. مانند پکیج های ریزش مو، چاقی، لاغری، مشکلات زناشویی و

مقالات تخصصی
مقالات و محتواهای مختلف علمی و راه حل های بهداشتی و مراقبتی ، با زبانی ساده و خوانا

خرید از سایت Greenmark ، کاملا مشابه خرید حضوری در داروخانه شبانه روزی فردوسی (میدان فاطمی) می باشد . لذا مشتری کاملا مطمئن خواهد بود که کالای خریداری شده ، تمام شرایط استاندارد و نگهداری و اصالت را داراست .تمام کالاهای این سایت زیر نظر داروخانه فردوسی بوده و بر اساس موازین وزارت بهداشت فراهم شده است و داروخانه فردوسی اصل بودن کالا را تضمین می کند.

درباره ما

تمامی حقوق این و بسایت محفوظ و متعلق به داروخانه ی فردوسی میباشد.

طراحی توسط شرکت طوسی


1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *