خودروهای بی وای دی در ایران

 خودروی بی وای دی اس6 تنها در یک تیپ (فول آپشن) و با مشخصات فنی و تجهیزات ذکر شده در این صفحه عرضه می گردد.

گیربکس 6 سرعته اتوماتیک DCT با امکان تعویض دستی دنده16 اسب بخارماکزیمم گشتاور موتور 229 نیوتن متر در دور 4 دور در دقیقه

حداکثر قدرت 121 اسب بخار

مصرف 19.5 کیلووات ساعت در هر 1 کیلومتر

پیمایش درون شهری 4 کیلومتر با شارژ کامل 

خودروهای بی وای دی در ایران

حجم موتور 15 سی سی

گیربکس دستی 5 سرعته

حداکثر قدرت : 17 اسب بخار در 58 دور در دقیقه ( 8 کیلو وات )

گشتاور موتور: 145 نیوتن متر در دور 48 دور در دقیقه

بگذارید S7 شاسی بلند محبوب و منتخب شما باشد.

طراحی جدید و نوآوری هایBYD S7 باعث بهبود ایمنی، راحتی، کنترل و جنبه های دیگر این خودرو می شود.طراحی جدید داخلی کابین با افزایش فضا و 7 صندلی بسیار راحت همراه شده است که به شما و خانواده تان این فرصت را می دهد از زمانی که در خودرو صرف می کنید، لذت ببرید.موتور 2 لیتری توربو شارژ با تزریق مستقیم سوخت تجربه یک رانندگی خاص و کنترل کامل بر جاده را به ارمغان می آورد.

موتور 2 لیتری توربوشارژ با حداکثر قدرت 23 اسب بخار و گشتاور 32 نیوتن متر، تجربه رانندگی عالی به همراه تسلط کامل بر جاده DCT گیربکس 6 سرعته اتوماتیک.

بنابر درخواست های مکرر تعداد زیادی از  مشتریان محترم خودروسازی کارمانیا که اقدام به خرید اقساطی خودروی BYD S6  نموده و خودروی خود را تحویل گرفته اند و نیزدر جهت مشتری مداری و حفظ و ادای احترام هرچه تمامتر به آن دسته از مشتریان محترم که تصمیم

بر اساس گزارش ISQI

رشد کیفی خودروسازی کارمانیا در سه ماهه دوم

بر اساس گزارش منتشر شده از شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، کمپانی خودروسازی کارمانیا در سه ماهه دوم سال جاری به ترتیب در شاخه‌های «توجه به خواسته مشتری»

برگزاری دومین دوره آموزش تخصصی سیستم‌های متنوع خودروهای F3 و S7 ویژه کارشناسان فنی نمایندگی‌های خدمات پس از فروش در مرکز آموزش کارمانیا

تیم آموزش فنی شرکت خودروسازی کارمانیا دومین دوره آموزش تخصصی «سیستم‌های متنوع خودروهای F3

برگزاری دوره آموزشی ویژه پرسنل امدادگر نمایندگی‌های خدمات پس از فروش سراسر کشور در مرکز آموزش کارمانیا

در راستای افزایش آگاهی و دانش فنی پرسنل متعهد خانواده شرکت خودروسازی کارمانیا، دوره آموزشی تخصصی ویژه امدادگران نمایندگی‌های مجاز، در

همگام با زنجیره یکپارچه آموزش‌های تخصصی در واحد خدمات پس از فروش شرکت خودروسازی کارمانیا، دوره‌های آموزشی تخصصی ویژه مکانیک‌ها و تکنسین‌های جلوبندی نمایندگی‌های مجاز شرکت خودروسازی کارمانیا، در مرکز آموزش تخصصی کارمانیا

بی‌وای‌دی اس6 محصول سربلند از هر جهت خودروسازی کارمانیا، از پیشرانه‌ای بهره‌مند است که براساس اصول چشم‌ بادامی‌ها طراحی و تولید شده است. پیش‌تر این موتور 16 اسب بخاری که 229 نیوتن متر گشتاور در اختیار راننده قرار می‌دهد،

تهران، جاده مخصوص کرج، کيلومتر 16، بلوار نخل (خيابان 56)، مجتمع اداري صدف (کرمان خودرو)، طبقه اول غربي. کد پستي: 43913-13881
آدرس کارخانـه: بم، منطقه ويژه اقتصادي ارگ جديد بم

© تمامی حقوق این متعلق به شرکت خودرو سازی کارمانیا است.

مصطفی آرایشگر

3 بهمن 97 ساعت 9:35

دیدگاهتان را ثبت کنید

داروهای کورتیکواستروئید (Corticosteroids) برای درمان انواع اختلالات همانند آسم ، آرتریت ، بیماری های پوستی و خودایمنی استفاده می‌شوند. در این مقاله فواید و عوارض داروهای کورتیکواستروئید را معرفی خواهیم کرد.

فائزه تیموری

3 بهمن 97 ساعت 9:

دیدگاهتان را ثبت کنید

خودروهای بی وای دی در ایران

به‌کمک ابزارهای قدرتمند نرم افزار مایکروسافت اکسل (Microsoft Excel) می‌توان فرمول‌های پیچیده و شگفت‌انگیزی خلق کرد؛ در ادامه، برخی کاربردهای شگفت‌انگیز ابزارها و فرمول‌های اکسل را که ممکن است به‌اندازه‌ی کافی از آن‌ها آگاه نباشید، مطرح می‌کنیم.

حسین مرادی

29 بهمن 97 ساعت 23:3

دیدگاهتان را ثبت کنید

شرایط فروش فوری محصولات سایپا در بهمن 97 اعلام شد. شرکت سایپا با هدف کنترل قیمت خودرو در بازار شرایط فروش فوری محصولاتی چون سایپا 131، سایپا 151، تیبا، کوییک، ساینا و نیسان را با موعد تحویل 3 روزه منتشر کرد.

حسین مرادی

29 بهمن 97 ساعت 23:1

دیدگاهتان را ثبت کنید

بر اساس اطلاعیه‌ای که شرکت ایران خودرو برای فروش فوری پژو پارس ال ایکس در 3 بهمن 97 منتشر کرد، این خودرو بدون ترمز دیسکی و رینگ آلومینیومی به بازار عرضه می‌شود.

دانیال حجاری

29 بهمن 97 ساعت 21:5

۲ دیدگاه

سامسونگ گلکسی اس 1 (Samsung Galaxy S1) و سامسونگ گلکسی اس 1 پلاس (+Samsung Galaxy S1) روز چهارشنبه اول اسفند رونمایی می‌شوند. دو روز مانده به این اتفاق، اولین ویدیوی نگاه نزدیک به گلکسی اس 1 و گلکسی اس 1 پلاس منتشر شد.

دانیال حجاری

29 بهمن 97 ساعت 21:15

۴ دیدگاه

کم خوابی که می‌تواند ناشی از استرس یا فشار روزمره باشد، تاثیرات منفی جبران ناپذیری روی بدن خواهد گذاشت. در این مطلب 1 تاثیر مخرب خواب کم برای سلامت انسان را بررسی خواهیم کرد.

حسین مرادی

29 بهمن 97 ساعت 2:51

دیدگاه‌ها برای چگونه از هنگ کردن گوشی های اندرویدی جلوگیری کنیم؟ بسته هستند

هنگ کردن گوشی های اندرویدی به یکی از مشکلات بزرگ مالکان تبدیل شده است که البته آن‌ها سازندگان گوشی های اندرویدی را مقصر می‌دانند، اما بررسی‌ها نشان می‌دهد عملکرد نادرست کاربران چنین مشکلاتی را به همراه دارد.

ندیم نجم آبادی

29 بهمن 97 ساعت 2:4

۴ دیدگاه

با انتشار دفترچه راهنمای گلکسی A5 سامسونگ، وجود سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر این گوشی تایید شد. گلکسی ای ۵۰ نخستین محصول میان رده کمپانی کره‌ای است که به حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای تجهیز می‌شود.

دانیال حجاری

29 بهمن 97 ساعت 2:5

۵ دیدگاه

بهترین بازی های موبایل اندروید کاربران را از خطر سر رفتن حوصله در امان نگه خواهند داشت! در ادامه با بهترین بازی های اندروید در سال 219 آشنا شده و آن‌ها را دانلود خواهیم کرد. آن‌ها در دسته‌بندی‌های متفاوتی قرار دارند.

مصطفی معصوم‌پور

29 بهمن 97 ساعت 19:32

۴ دیدگاه

اینترنت پیشگامان به صورت سرویس‌های +ADSL2 و سرویس اشتراکی پرسرعت بی سیم با قیمت مقرون‌به‌صرفه به مشترکان ارائه می‌شود. در ادامه، جزئیات تعرفه های اینترنت ای دی اس ال پیشگامان را بررسی می‌کنیم.

حسین مرادی

29 بهمن 97 ساعت 19:3

۶ دیدگاه

سریع ترین شارژر بی سیم موبایل بازار توسط شرکت هواوی عرضه شد. این شارژر بی‌سیم 15 واتی شبیه به یک دیسک کوچک است که به راحتی می‌تواند جای شارژرهای کابلی پرسرعت را بگیرد.

حسین مرادی

29 بهمن 97 ساعت 19:16

۸ دیدگاه

قیمت محصولات سایپا در 29 بهمن 97 در حاشیه بازار اعلام شد. سایپا قیمت خودروهای ساینا، کوییک، سراتو، پراید 111، پراید 132، تیبا، چانگان سی اس 35 و خودروهای برلیانس را بر مبنای 5 درصد کمتر از حاشیه بازار منتشر کرد.

عرفان باستانی

29 بهمن 97 ساعت 18:55

۴ دیدگاه

نوع کابل های شبکه ای که در زیرساخت های شبکه مورد استفاده قرار میگیرد یکی از مهم ترین موارد شبکه محسوب می شود که این مورد با معرفی فناوری های جدیدتر مانند سرورهای تیغه ای ، مجازی سازی ، ذخیره سازهای شبکه و به

حسین مرادی

29 بهمن 97 ساعت 18:28

۵ دیدگاه

امروزه با افزایش دسترسی کاربران به گوشی های هوشمند، تبلت ها و کنسول‌های بازی، بهره‌مندی از اینترنت پرسرعت کمی دشوار شده است، اما محصولات شبکه ایسوس با ارائه کامل‌ترین شبکه وای فای این مشکلات را برطرف کرده‌اند.

معین کریمی

29 بهمن 97 ساعت 18:2

۵ دیدگاه

مدیرعامل بخش موبایل ال جی می‌گوید که هنوز برای عرضه گوشی موبایل منعطف این شرکت زود است. با این حساب در MWC 219 تنها گوشی 5 جی این کمپانی در کنار ال جی جی 8 تینکیو معرفی خواهد شد.

خرید هاست و دامنه از میزبان فا

طراحی سایت اینترنتی


27 بهمن 97 ساعت 18:55


25 بهمن 97 ساعت 19:45


24 بهمن 97 ساعت 18:59


2 بهمن 97 ساعت 16:5


19 بهمن 97 ساعت 17:29


16 بهمن 97 ساعت 14:5

خودروهای بی وای دی در ایران


15 بهمن 97 ساعت 22:25


15 بهمن 97 ساعت 17:24



بی‌ وای‌ دی / ‌BYD خودروساز چینی مستقر در شهر شنژن که در زمینه تولید و مونتاژ خودرو، اتوبوس، خودروهای برقی و لیفتراک فعالیت می‌کند.

واردات خودروهای خارجی در سال جاری، برای سال آینده هم تمدید شد. با این شرایط، ادامه‌ی فعالیت و عمل به تعهدات، توسط واردکنندگان خودرو مثل کارمانیا، غیرممکن خواهد بود.

در طول یک دهه‌ی گذشته، خودروسازان چینی بارها از طراحی مدل‌های متنوع برندهای مختلف، در محصولات خود کپی کرده‌اند؛ در این مقاله با نمونه‌هایی از کپی‌کاری‌های چین آشنا خواهید شد.خودروهای بی وای دی در ایران

شرکت کارمانیا، نماینده‌ی رسمی خودروسازی بی‌وای‌دی چین، ناتوان از واردات و تحویل مدل‌های ثبت‌ی، خصوصا BYD S7 است. از سویی دیگر، این شرکت همچنان به پیش‌فروش مدل‌های S6 و F3 ادامه می‌دهد.

فهرست قیمت و شرایط فروش محصولات شرکت خودروسازی کارمانیا شامل خانواده‌ی BYD در ۵ آبان ماه ۱۳۹۷ اعلام شد. در این طرح BYD S6 و BYD F3 عرضه می‌شوند.

ارسال تصویری از نشان ۵۴۲ مربوط به شاسی‌بلند بی‌وای‌دی تانگ در صفحه اینستاگرام کارمانیا، گمانه‌زنی‌هایی در مورد حضور این خودرو در ایران ایجاد کرده است.

در این مطلب به معرفی و برسی فنی بی‌وای‌دی S7، همراه با مقایسه آن با کراس‌اورهای مشابه، مثل دامای S7 و چری تیگو 7 می‌پردازیم. محصولات برند بی‌وای‌دی، توسط شرکت کارمانیا در ایران، عرضه می‌شوند.

حسین سرمد مدیر خدمات پس از فروش کارمانیا با مصاحبه با زومیت از اقدامات این شرکت جهت ارایه‌ی خدماتی ویژه به کاربران BYD می‌گوید.

کارمانیا در مراسم رونمایی از پیست تست‌درایو خود، دو اتفاق دیگر را نیز جشن گرفت.

هفته‌ی گذشته شرکت کارمانیا پیست و امکانات تست عمومی خودروهای BYD را افتتاح کرد.

پس از انتشار خبر توقف فعالیت خودروسازان چینی در ایران به دلیل تحریم‌های آمریکا، کارمانیا به‌عنوان نماینده‌ی رسمی BYD با رد این خبر اعلام کرد که همچنان به فعالیت خود در ایران ادامه می‌دهد.

این امکان وجود دارد که گروه‌های خودروسازی BYD، جیلی، چانگان و MG به دلیل همکاری با خودروسازان خارجی و استفاده از سرمایه‌گذاران آمریکایی، بازار ایران را ترک کنند. شرکت کارمانیا نماینده BYD در ایران، این موضوع را تکذیب کرده است.

شاسی‌بلندهای بی‌وای‌دی چین، با دو مدل S7 و S6 پیش‌فروش می‌شوند. موعد تحویل این خودروها به ترتیب، آذرماه و تیرماه ۱۳۹۷ خواهد بود.

اولین ایستگاه شارژ بی‌سیم اتوبوس‌های برقی با ظرفیت ۲۰۰ کیلووات، در ایالت واشنگتن آمریکا آغاز به‌کار کرد. این مرکز به اتوبوس‌های ساخت BYD چین، امکان شارژ در استگاه می‌دهد.

بر اساس تصمیم دولت چین، شرکت‌های خودروسازی جهانی بدون نیاز به عقد قرارداد با شرکت‌های چینی، می‌توانند به بازار این کشور وارد شوند. این قانون تا سال ۲۰۲۰ اجرایی می‌شود.

گروه خودروسازی دنزا در چین قرار دارد و صرفا به تولید محصولات تمام برقی می‌پردازد. با تکیه بر فناوری دایملر آلمان، خودروی کامپت دنزا 5 آماده‌ی تولید شده است.

کارمانیا به‌عنوان نماینده شرکت BYD چین، در اولین روز نمایشگاه خودروی تهران از محصولی جدید به S7 رونمایی کرد.

برند چینی بی‌وای‌دی با یک شاسی‌بلند نسبتا بزرگ در بازار ایران حضور دارد. در این مطلب به بررسی جامع بی‌وای‌دی S6 همراه با مقایسه‌ی این خودرو با جک S5 و دیگر خودروهای بازه‌ی ۱۰۰ میلیون تومان، می‌پردازیم.

سپتامبر گذشته، پرفروش‌ترین ماه‌ سال میلادی برای خودروهای برقی بوده است و تویوتا پریوس، همچنان پرتقاضاترین خودروی برقی سال ۲۰۱۷ در سطح جهانی محسوب می‌شود، درحالی‌که بی‌وای‌دی سانگ هم فروش بالایی دارد.

مدت زیادی از حضور برند BYD در جمع شرکت‌های چینی حاضر در ایران نمی‌گذرد. محصول جدید این خودروساز، سدان F3 ‌ دارد که با قیمتی رقابتی، وارد بازار خواهد شد.

BYD که حضور فعالی در نمایشگاه خودروی تهران دارد، از نسخه‌ی جدید F3 نیز رونمایی کرد. در ادامه قیمت و مشخصات فنی این خودرو را مرور خواهیم کرد.

کمی از تکنولوژی فاصله بگیرید

زومیت توسط سرورهای آسیاتک میزبانی و پشتیبانی می‌شود تولید و توسعه نرم‌افزار زومیت توسط شرکت آویژه انجام می‌شود.

خرید و فروش خودرو، املاک، آپارتمان، گوشی موبایل، تبلت، لوازم خانگی، لوازم دست دوم، استخدام و هر چه فکر کنید!

خودروهای بی وای دی در ایران

شیراز، والفجر

/

لحظاتی پیش

همدان

/

لحظاتی پیش

۳۵,۰۰۰
تومان

تهران، تجریش

/

لحظاتی پیش

۳۶,۰۰۰
تومان

تهران، پونک

/

لحظاتی پیش

۱۲۲,۰۰۰,۰۰۰
تومان

خراسان رضوی، کاشمر

/

لحظاتی پیش

۸,۵۰۰,۰۰۰
تومان

گیلان، لاهیجان

/

لحظاتی پیش

تهران، منیریه

/

لحظاتی پیش

رهن:
۳۰,۰۰۰,۰۰۰
تومان

اجاره:
۲,۹۰۰,۰۰۰
تومان

مازندران، آمل

/

لحظاتی پیش

۲۷۵,۰۰۰,۰۰۰
تومان

تهران، تجریش

/

لحظاتی پیش

۷۰۰,۰۰۰
تومان

تهران، دارآباد

/

لحظاتی پیش

رهن:
۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰
تومان

قائم شهر، خ تهران

/

لحظاتی پیش

۷۰۰,۰۰۰
تومان

شهر جدید هشتگرد، شنده بخش جندار کوهسار

/

لحظاتی پیش

۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تومان

تهران، چیتگر جنوبی

/

لحظاتی پیش

۲۴۰,۰۰۰,۰۰۰
تومان

تهران، تجریش

/

لحظاتی پیش

۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
تومان

تهران، نیاوران

/

لحظاتی پیش

تهران، اسکندری

/

لحظاتی پیش

۱۲,۸۰۰,۰۰۰
تومان

علی آباد کتول، خیابان کمربندی

/

لحظاتی پیش

۶۸,۰۰۰,۰۰۰
تومان

کرج، اسلام آباد

/

لحظاتی پیش

۱۱۹,۰۰۰
تومان خودروهای بی وای دی در ایران

تهران، تجریش

/

لحظاتی پیش

۸۵۰,۰۰۰
تومان

اراک، 2متری فوتبال برادران2

/

لحظاتی پیش

۳۵,۰۰۰
تومان

اصفهان، شهرستان

/

لحظاتی پیش

رهن:
۳,۰۰۰,۰۰۰
تومان

اجاره:
۳۰۰,۰۰۰
تومان

تهران، تهرانپارس

/

لحظاتی پیش

قزوین، الوند

/

لحظاتی پیش

۱۳,۵۰۰,۰۰۰
تومان

مینودشت، بلوارالغدیر

/

لحظاتی پیش

اتو گالری خودرومن (علیزاده)

املاک پالادیوم

اتو جلالی

ماشین آلات و لوازم صنعتی ویل تک

اتو گالری مجتبی مشیری

گالری پرشیا

نیک خودرو الماس(جعفری/ ناصحی) بهمن موتور 158 و رامک خودرو 47 ( شعبه 2)

جنیدی VIP (ارشام تجارت)

اتو گالری کارنیک

اتو گالری قربانی

ایمن خودرو ارمیا (سایپا فراهانی)

اتو گالری چاپار

اتو گالری جنیدی

فروش محصولات سایپا بداغی

املاک دلتاخزر

اتو گالری یزدان

نمایندگی گروه بهمن کد 348

هدیه سرا (سید مهدی)

گالری اتومبیل محمدزاده

لیمیتد موتور

بازگشت به لیست استان‌ها

بازگشت به لیست شهرها

موردی یافت نشد.لطفا عبارت جستجو را تغییر دهید یا مکان خود را از لیست انتخاب کنید.

مشکلی در دریافت اطلاعات رخ داده است، لطفا صفحه را دوباره بارگذاری کنید.

برای ادامه لطفا کد زیر را وارد کنید.


تغییر کد امنیتی


تایید

9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *