خواص قرص vigrx plus

خواص دارویی و گیاهی

خواص قرص vigrx plus
خواص قرص vigrx plus

170,000 تومان

قرص ویگرکس پلاس اصل دارویی کاملا گیاهی برای افزایش سایز کلی آلت تناسلی مردان.

ساخت : آمریکا

برند : ویگرکس پلاس

محتویات : 60 عدد کپسول ویگاریکس پلاس . ارسال محرمانه و بدون درج نام محصول روی بسته ارسالی.

خواص قرص vigrx plus

دارای گارانتی و مجوز از بهداشت ، بدون عوارض جانبی

 

ویگرکس پلاس (VigRX Plus) داروی گیاهی صد در صد طبیعی بزرگ کننده آلت و دارای مجوز بهداشت

قرص ویگرکس پلاس اصل

قرص ویگرکس پلاس اصل دارویی ۱۰۰% گیاهی بوده و کاملا برای بدن ایمن میباشد نسخه اولیه اصلی این دارو با نام ویگرکس vigrx در سال ۲۰۰۱ وارد بازار شد. موفقیت بیش از اندازه قرص ویگرکس منجر به توسعه این قرص شد و با افزوده شدن ترکیباتی جدیدتر با نام ویگرکس پلاس معرفی گردید.

چرا این واقعیت ارزش یاد آوری و تاکید دارد؟ پاسخ کاملا ساده و روشن است وقتی فرمول خاصی برای یک دارو به موفقیت چشمگیری دست میابد قطعا ارزش بهبود پیدا میکند. از خصوصیات اصلی ویگرکس پلاس افزودن به قطر و درازای آلت تناسلی مردان  بصورت مداوم در حین مصرف دارو و بالا رفتن میل جنسی و نعوظ عالی میباشد.

بسیاری از افرادی که از ویگرکس پلاس استفاده کرده اند تجربه خوبی داشته اند و هیچ گونه عوارضی را تجربه نکرده اند .علاوه بر افزایش سایز کلی آلات تناسلی از تجربه داشتن نعوظ سخت تر و بهتر رضایت کامل خودشان را اعلام کرده اند و از رابطه طولانی و دیر انزالی لذت کامل را برده اند.

قرص ویگرکس پلاس گیاهی اصل

ویگرکس پلاس قویترین و بهترین قرص بزرگ کننده آلت تناسلی مردان در دو نمونه ویگرکس پلاس درجه یک اصل و اورجینال ساخت آمریکا و نمونه درجه دو قرص ویگرکس (بدون پلاس) ساخت کانادا موجود میباشد.

هر دو این محصولات دارای کارایی و تاثیرات خوبی میباشند ولی توصیه ما استفاده از نمونه اصل و درجه یک این محصول میباشد . قرص ویگرکس پلاس آمریکائی اصل همانطور که از نامش مشخص میباشد دارای ترکیبات بیشتری از نمونه قرص ویگرکس کانادایی میباشد.

قرص ویگارکس برای اولین بار در کمپانی بیوتک لیمیتید (biopak limited) که یک شرکت کانادایی میباشد ساخته شد. این شرکت در زمینه تولید محصولات زناشویی , افزایش توان جنسی آقایان و خانمها شهرت جهانی دارد. محصول توسعه یافته با فرمولاسیون پیشرفته تر ویگرکس پلاس با همکاری این شرکت کانادایی و شرکت leading edge herbals آمریکا تولید و در بازارهای جهانی به فروش میرسد.

شما دچار اختلال نعوظ هستید شاید ساده ترین راه برای شما استفاده از قرص سیالیس و یا ویاگرا باشد . یک جایگزین سالم، کارآمد و ارزان تر در انتظار شماست. چه اطلاعاتی باعث می شود بهترین درمان را انتخاب نمایید؟ شما می خواهید کمی بیشتر بدانید. این کاملا خوب است در ادامه با ما همراه باشید کدام محصول بیشتر به نفع شماست؟ بنابراین، بیایید ببینیم که چه کارهایی می تواند ویگرکس پلاس VigRX plus برای شما انجام دهد.

در اینجا یک مرور کلی از مهمترین مزایای قرص ویگرکس پلاس به شما یک ایده قدرتمند میدهد.

♦ افزایش طول و قطر آلت

♦ تنظیم و درمان اختلال نعوظ و برقراری نعوظ بزرگتر و قوی تر

♦ نعوظ طولانی مدت و مداوم

♦ افزایش میل جنسی مردان

♦ تاخیری طولانی ، داشتن توانایی تا زمانی که شما میخواهید مقاربت جنسی را ادامه دهید.

♦ ارگاسم قوی تر و لذت بخش تر

همه داروهای تقویت کننده جنسی مردان ماموریت مشابهی دارند. آنها قرار است جریان خون را به ناحیه آلت تناسلی افزایش دهند. شما لازم نیست که یک دانشمند و متخصص اورولوژی باشید تا به مهم بودن این قضیه پی ببرید. موضوع کاملا روشن است بدون جریان خون مطلوب، نعوظ سخت و طولانی مدت وجود ندارد. در عین سادگی پیچیدگی هایی نیز دارد. برای دستیابی به این هدف، جذب مواد مؤثر، سالم و گیاهان دارویی در دسترس و مقرون به صرفه موجود در بازار است.

در اینجا برخی از اصطلاحات علمی و پزشکی در مورد آلت تناسلی شما وجود دارد که در ادامه به شرح آنها خواهیم پرداخت قطعا این اطلاعات ارزش مطالعه و به خاطر سپردن را دارد. خون بیشتری که ویگرکس پلاس با فرمول گیاهی پیشرفته و ارتقاء یافته قادر به تحویل دادن به اتاق های corpora cavenosa آلت تناسلی شماست، موجب بزرگتر و قوی تر شدن آلت تناسلی شما می شود.

ضروری است که خونرسانی این اتاقها را به مدت طولانی و پایدار تضمین کنند. اختلال نعوظ بدان معنی است که این اتاقها خون را به اندازه کافی دریافت نمی کنند یا به اندازه کافی آلات تناسلی مرد رشد نمیکنند و موقع تحریک جنسی بلند نمیشوند. ویگرکس پلاس VigRX Plus قادر به حل هر دو این مشکلات است. هدف نهایی دستیابی به فرمولی برای گسترش اتاق های دریافت خون بصورت دائمی است. اکنون، بیایید نگاهی دقیق تر به مواد اولیه و مواد بعدا اضافه شده به ویگرکس پلاس آمریکایی داشته باشیم.

عبارت پلاس (plus) از اضافه شدن ۳ ترکیب به نمونه اولیه ویگرکس بوجود آمد که به شرح زیر میباشد:

Damiana, Tribulus, Bioperine

این مواد به منظور افزایش میل جنسی و بهبود عملکرد جنسی با موفقیت به محصول قبلی با نام ویگرکس (vigrx) ترکیب داده شده اند که موجب قویتر شدن و بالاتر رفتن اثر بخشی و افزایش جذب نسبت به مکمل گیاهی ویگرکس گردیده است . این سه ترکیب خصوصا بیوپرین که روی قوطی آن با عنوان   now with bioperine با پس زمینه زرد رنگ نوشته شده است انحصارا در این محصول به کار رفته اند و در محصولات مشابه وجود ندارند.

 

عصاره برگ های Epimedium

اثبات شده است که عصاره حاصل از برگ Epimedium اثرات مشابهی مانند ویاگرا دارد. این عصاره خود یک مهار کننده بسیار قدرتمند PDE-5 را فراهم می کند که اکسید نیتریک را تولید می کند، ما نیاز به آرامش و صاف کردن عضلات coruste cavemosom را داریم. در نتیجه، گردش خون بسیار بهتر و به همین ترتیب نعوظ بسیار مورد نیاز است.

دامینه (Damiana)

این عنصر دارای تاریخچه ای طولانی است که قرن ها را به عنوان یک محرک قابل اعتماد و کارآمد دربر می گیرد. دامینه (Damiana) می تواند به میزان قابل توجهی کیفیت نعوظ و قدرت ماندن در حالت نعوظ را بهبود بخشد. این یکی از عناصر موجود در این محصول است که قطعا ارزش یادآوری و قدردانی دارد. نتایجی که به دست می آورید، ارگاسم های شدید و بلند مدت است. جالب ترین موضوع در مورد این عنصر این است ; همه مردانی که مشکل نعوظ دارند حتی افراد مبتلا به دیابت نیز می توانند مسائل مربوط به ناتوانی جنسی خود را با این مکمل درمان و کنترل کنند.

 گینگو بلیبا (Ginkgo Biloba)

استفاده از این مکمل گیاهی به عنوان تقویت حافظه و تقویت تمرکز کاملا مشهور است. زمانی ارزش این ماده بیشتر میشود که با دیگر عناصر بکار رفته ترکیب داده میشود. با این فرمول پیشرفته کاملا گیاهی عملکرد جنسی شما به طور قابل توجهی بهبود میابد، و اصلا نگران نباشید زیرا  گینگو بلیبا (Ginkgo Biloba) هیچ عارضه جانبی ندارد.

جینسینگ (Panax ginseng)

جینسنگ قرمز آسیایی، همچنین به عنوان جینسینگ (Panax ginseng) شناخته می شود، می تواند برای افزایش عملکرد جنسی مفید باشد. از این عنصر به عنوان مترادفی برای داروهای گیاهی جهت برقراری نعوظ سخت و طولانی مدت یاد میکنند.

بیوپرینن (Bioperine)

خواص قرص vigrx plus

این یک ماده مؤثر و کاملا ایمن است که به عنوان مکمل غذایی قدرتمند طبقه بندی شده است. تقریبا بلافاصله بعد از اینکه بدن شما آن را جذب میکند، میل جنسی شما افزایش میابد و با استفاده مداوم افزایش قدرت جنسی و بهبود عملکرد جنسی را حس خواهید کرد.

چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که مصرف ویگرکس پلاس VigRX Plus بدون ریسک است؟ خوب، شما باید توجه داشته باشید که فهرست مواد تشکیل دهنده آن کاملا بی ضرر است. بنابراین، اگر شما مواد ۱۰۰٪ طبیعی داشته باشید، احتمال اینکه چیزی به اشتباه برسد، در منطقه خطاهای آماری و استثنایی نیز نادر است.بنابر این با اطمینان میتوان گفت ویگرکس پلاس عاری از هرگونه عوارض جانبی میباشد. دارویی که ۱۷ سال در بازار موجود میباشد و هر روز به محبوبیت آن در سراسر دنیا افزوده میشود.

بهترین راه برای اطمینان از انتخاب درست شما این است که به دقت همه مزایا و معایب مربوط به یک محصول که مورد علاقه شما است نگاه کنید. ویگرکس پلاس نیز در این مورد استثنا نیست. بیایید نگاهی به مزایا و معایب آن داشته باشیم.

ویگرکس پلاس اصل در داروخانه تینا

این تنها محصول موجود در بازار است که همراه با ماده معجزه آسای کارآمد – BIOPERINE می باشد.
از طریق مطالعات بالینی گسترده و کامل به تایید FDA و GMP رسیده است.
این در بازار بیش از ۱۷ سال موجود است که یک واقعیت چشمگیر است.
کیفیت و بهره وری محصول به طور مداوم در حال توسعه و بهبود است.

ویگرکس پلاس برخلاف ویاگرا و سیالیس میتواند طول و قطر الت را به طور چشمگیری افزایش دهد.

معایب ویگرکس پلاس

یک محصول ارزان نیست بلکه مقرون به صرفه است.
متاسفانه انواع تقلبی این دارو در بازار ایران وجود دارد که ساخت پاکستان است.

متاسفانه شاهد هستیم برخی از سایتها و داروخانه های آنلاین تقلبی محصول تقلبی را بجای محصول اصل بفروش میرسانند . البته تشخیص این سایتها هم کار سختی نیست . مثلا در توضیحات خود به مشتریان میگویند : محصول اصل هولوگرام ندارد ولی محصول تقلبی دارد! در حالی که اصلا اینطور نیست ویگرکس پلاس اصل دارای تاریخ انقضا ، بارکد و هولوگرام ۳ بعدی میباشد که به هیچ طریقی قابل جعل کردن نیست ، با کمی جستجو در اینترنت میتوانید به این قضیه پی ببرید .

بنابر این توصیه میکنیم جدا خرید از سایتهای سود جو ، وبلاگ های بی نام و نشان که از اعتماد مردم سوء استفاده کرده و محصولات تقلبی را بفروش میرسانند بپرهیزید. سلامتی شما در اولویت اول ما قرار دارد.

بیشتر بخوانید :  قرص مگنارکس پلاس

ویگرکس پلاس علاوه بر افزودن به سایز کلی الت تناسلی از انزال زود رس نیز جلوگیری میکند و باعث افزایش میل و قدرت جنسی در مردان شده و اعتماد به نفس آنها را برای برقراری و داشتن رابطه جنسی و نزدیکی طولانی مدت بطور چشمگیری بالا میبرد.

نتایج مطالعات بالینی در ۷۵ مرد

… که با ۸۴ روز استفاده از ویگرکس پلاس به طور قابل توجهی عملکرد جنسی مردان افزایش یافته است شرکت کنندگان در این مطالعه:

♥ افزایش ۵۸٫۹۷٪ در توانایی نفوذ به شریک

♥ افزایش ۷۱٫۴۳٪ در دیر انزالی و لذت جنسی 

♥ افزایش ۴۷ درصدی در افزایش میل جنسی

♥ افزایش ۶۲٫۸۲ در توانایی حفظ نعوظ

♥ افزایش ۲۲٫۴۹٪ در فرکانس و کیفیت ارگاسم

♥ افزایش ۶۱٪ در رضایت جنسی

♥ نتایج فردی ممکن است متفاوت باشد

برای مطالعه آزمایشات و نتایج بدست آمده مطالعات بالینی از مصرف کنندگان ویگرکس پلاس, روی تصویر زیر کلیک کنید، که در BioMed Central منتشر شده و در کتابخانه ملی ایالات متحده و موسسه ملی بهداشت منتشر شده است.

فایل pdf نتایج اثر گذاری ویگرکس پلاس

پس از گذشت ۲ سال از انجام مطالعه ی سه گانه در مورد افراد ۲۵ تا ۵۰ ساله که در آن نیمی از مصرف کنندگان VigRX Plus را مصرف می کردند و نیمی از آنها یک دارونما دریافت کردند، آنها یک گزارش ۵۶ صفحه ای ارائه دادند که شامل نتایج زیر است :

افزایش ۵۸٫۹۷٪ در توانایی نفوذ به شریک! †

افزایش ۴۷ درصدی در میل جنسی ! †

برخی از ویژگیها و مزیتهای قرص ویگرکس پلاس :

افزایش قطر  , درازا و سایز کلی آلت تناسلی

افزایش فوق العاده میل جنسی و میزان ترشح اسپرم در مردان

جلوگیری از انزال زود رس و طولانی شدن مدت زمان عمل جنسی

بالا رفتن قابل توجه لذت جنسی و افزایش رضایت شریک جنسی

افزایش اعتماد به نفس و شور و اشتیاق جوانی

چقدر زمان میبرد تا ویگرکس پلاس در بدن ما تاثیر بگذارد؟

داروهای ویگرکس پلاس برای مدت ۳۰-۶۰ روز ساخته شده اند …

… به عنوان مواد تشکیل دهنده در سیستم شما!

ویگرکس پلاس برای کمک به بهبود کیفیت نعوظ، کنترل و افزایش سایز الت جنسی شما طراحی شده است، بنابراین شما می توانید از رابطه جنسی نامحدود و خود به خود لذت ببرید …

اما به یاد داشته باشید: هنگامی که VigRX Plus را برای ۶۰ تا ۹۰ روز مصرف می کنید، باید آن را برای حفظ نتایج، ادامه دهید. در غیر این صورت، مواد تشکیل دهنده به آرامی از سیستم  بدن شما ناپدید می شوند، و نارضایتی های جنسی قبلی شما به احتمال زیاد دوباره رخ می دهد.

زمان مورد نیاز برای گرفتن نتیجه کامل از این محصول دو تا سه ماه بوده که سن ، وضعیت جسمانی ، سابقه پزشکی و بهداشت عمومی فرد تعیین کننده طول دوره درمان وی میباشد. هر قرص ویگرکس پلاس را بهمراه یک لیوان آب میل نمایید.

موارد منع مصرف

ویگرکس پلاس (VigRX Plus)فقط برای مردان بالای ١٨ سال بوده و لذا مصرف آن توسط افراد زیر ١٨ سال و بانوان ممنوع می باشد.از مصرف نامرتب و قطع مصرف قبل از پایان دوره تعیین شده خودداری نمایید.توصیه میشود روزانه دو عدد قرص ویگرکس پلاس را بهمراه یک لیوان آب بعد از صرف صبحانه و شام میل نمایید.

بزرگ کننده الت, کلفت کننده الت, افزایش سایز کلی الت, درمان زود انزالی, تنظیم نعوظ, بهبود عملکرد جنسی مردان

دارای فرمولاسیون کاملا گیاهی بوده و هیچ گونه عوارض جانبی مشاهده نشده است

مناسب برای آقایان بالای 18 سال

بانوان و افراد زیر 18 سال

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما *

نام *

ایمیل *

داروخانه آنلاین تینا با مجوز رسمی در زمینه فروش محصولات زناشویی اصل و مجاز ،مکمل های بدنسازی، چاقی و لاغری ، افزایش قد ، آرایش و بهداشتی و تجهیزات پزشکی ، امکان خرید آنلاین راحت و مطمئن را در هر ساعت شبانه روزی فراهم کرده است.

ارسال سریع به سراسر ایران پرداخت در محل ویژه تهران ارسال با پیک در تهران ارسال با پست پیشتاز به سراسر ایران

پشتیبانی و خدمات پس از فروش

 

قرص ویگرکس پلاس اصل دارویی کاملا گیاهی برای افزایش سایز کلی آلت تناسلی مردان

درمان مشکلات زناشویی مردان با قرص ویگرکس پلاس اصل

بهترین دارو برای درمان مشکلات جنسی مردان

خواص قرص vigrx plus

دارویی کاملا گیاهی با اثرگذاری تضمینی و بدون بازگشت

.بهترین دارو برای بزرگ کردن طول و قطر آلت تناسلی بدون بازگشت


ساخت : آمریکا

برند : ویگرکس پلاس


قیمت:170 هزارتومان

برای خرید قرص ویگرکس پلاس اصل کلیک کنید

محتویات : 60 عدد کپسول ویگاریکس پلاس . ارسال محرمانه و بدون درج نام محصول روی بسته ارسالی.

دارای گارانتی و مجوز از بهداشت ، بدون عوارض جانبی

قرص ویگرکس پلاس اصل دارویی ۱۰۰%
گیاهی بوده و کاملا برای بدن ایمن میباشد نسخه اولیه اصلی این دارو با نام
ویگرکس vigrx در سال ۲۰۰۱ وارد بازار شد. موفقیت بیش از اندازه قرص ویگرکس
منجر به توسعه این قرص شد و با افزوده شدن ترکیباتی جدیدتر با نام ویگرکس
پلاس معرفی گردید.چرا این واقعیت ارزش یاد آوری و تاکید دارد؟ پاسخ
کاملا ساده و روشن است وقتی فرمول خاصی برای یک دارو به موفقیت چشمگیری
دست میابد قطعا ارزش بهبود پیدا میکند. از خصوصیات اصلی ویگرکس پلاس افزودن
به قطر و درازای آلت تناسلی مردان  بصورت مداوم در حین مصرف دارو و بالا
رفتن میل جنسی و نعوظ عالی میباشد.بسیاری از افرادی که از ویگرکس
پلاس استفاده کرده اند تجربه خوبی داشته اند و هیچ گونه عوارضی را تجربه
نکرده اند .علاوه بر افزایش سایز کلی آلات تناسلی از تجربه داشتن نعوظ سخت
تر و بهتر رضایت کامل خودشان را اعلام کرده اند و از رابطه طولانی و دیر
انزالی لذت کامل را برده اند.

برخی از امكانات و مزایای محصول جدید ویگرکس پلاس اصل کانادا: دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشكی افزایش طول آلت تا  12 سانتیمتر و افزایش قطر تا 1.5 سانتیمتر دارای 5 كارآیی بزرگ كنندگی و كلفت كنندگی ، افزایش میل و شـ.ـهوت جنسی در مردانافزایش دهنده قوی ، سریع و طولانی مدت زمان نزدیكی و درمان كننده مشكل زودانــزالی افزایش قابل توجه لذت نزدیكی و میزان ترشح اسپرم در مردان افزایش دهنده مدت و میزان نعــوظ (راست و شق شدن آلــت) بصورت بسیار دلچسب و شیرین- ساخت كمپانی بسیار معتبر بیوپك لیمیتد كانادا (مخصوص مردان) هر 1 بسته 60 عددی (شامل 4 ورق 15عددی) ویگركس پلاس اصلی استفاده بسیار راحت تر و نتیجه گیری سریعتر نسبت به كرمها و دستگاههای موجود مردانه 100% پلمپ شده و دارای هولوگرام نقره ای برای اطمینان از اصل و اورجینال بودن محصول تاثیرات بیشتر به دلیل فرمولاسیون قویتر ، كاملا گیاهی و بدون عوارض ، محصولی جدید تاریخ مصرف محصول تا سال 2020 نیز به همراه سریال نامبر بر روی آن درج گردیده است . ارسال محصول بصورت 100% محرمانه و شخصی با 2 پوشش و غیر قابل مشاهده برای سایر افراد

جدیدترین قرصهای گیاهی خوراكی جهت درمان ناتوانی جنـ.ـسی 


قیمت:170 هزارتومان

Read Next

 

توجه: لطفا بعد از کلیک روی لینک خرید 10 ثانیه منتظر بمانید تا لینک خرید باز شود. با تشکر

توجه: لطفا بعد از کلیک روی لینک خرید 10 ثانیه منتظر بمانید تا لینک خرید باز شود. با تشکر

توجه: لطفا بعد از کلیک روی لینک خرید 10 ثانیه منتظر بمانید تا لینک خرید باز شود. با تشکر

توجه: لطفا بعد از کلیک روی لینک خرید 10 ثانیه منتظر بمانید تا لینک خرید باز شود. با تشکر

خواص قرص vigrx plus

 

توجه: لطفا بعد از کلیک روی لینک خرید 10 ثانیه منتظر بمانید تا لینک خرید باز شود. با تشکر

 


Go Back

There are currently no blog comments.

© Enter your own copyright or footer content here.

داروخانه آنلاین صبا دارو ارائه دهنده محصولات اورجینال دارویی ؛ ارائه دهنده خدمت خرید اینترنتی دارو هایی که فروش آنها بدون نسخه مجاز است

ویگرکس پلاس قویترین قرص بزرگ کننده آلت مردان و همچنین بهترین داروی گیاهی تقویت کننده قوای جنسی برای مردان می باشد که نمونه تقویت شده محصول قبلی این شرکت است

قرص ویگرکس پلاس یکی از قوی ترین و بهترین قرص های حجم دهنده آلت تناسلی و درمان ناتوانی جنسی آقایان است. این قرص کاملا گیاهی بوده و در مقایسه با داروهای مشابه شیمیایی دارای بهترین اثر و نتیجه می باشد. با استفاده از این قرص به راحتی می توان شور جوانی خود را دوباره به دست آورد. لازم به ذکر است که قرص ویگرکس پلاس ساخت کشور آمریکا می باشد. این قرص از معتبرترین برندهای داروی جنسی در سراسر دنیا محسوب می شود. این قرص از طرف پزشکان و متخصصان امریکا کاملا تایید شده و دارای گواهی FDA و GMP است.

قرص گیاهی ویگرکس پلاس دارای اثرات مثبت بسیاری در تقویت قوای جنسی مردان است. از جمله این مزایا می توان به اثر آن در افزایش حجم، قطر، طول و چگالی آلت تناسلی اشاره کرد. همچنین این قرص از انزال زود هنگام به طور قابل توجهی جلوگیری می کند. مردانی که از این قرص استفاده می کنند در هنگام تحریک شدن آلت تناسلی آنها به نعوظ کامل می رسد (کاملا سفت می شود) . از دیگر مزایای استفاده از این قرص می توان به افزایش مدت زمان نزدیکی و بهبود نارسایی نعوظی اشاره داشت. استفاده از این قرص دارای تاثیر چشمگیری در قدرت و تمایل جنسی خواهد بود. همچنین قرص ویگرکس پلاس باعث افزایش فشار و حجم خونپذیری بافت اسفنجی آلت تناسلی مردان می شود.

خواص قرص vigrx plus

استفاده از این قرص باعث افزایش حالت شق پذیری هر چه بیشتر آلت تناسلی مردان در هنگام تحریک جنسی خواهد شد. از دیگر مزیت های استفاده از این قرص گیاهی می توان به قدرت و کیفیت نزدیکی و تسلط بر زمان اشاره کرد. همچنین مصرف قرص ویگرکس پلاس باعث رسیدن به اوج لذت جنسی می شود. همچنین استفاده از این قرص باعث بهبود وضعیت جنسی فرد می شود.

Gingko Biloba : کُهَن‌دار یا جینکو یک گونه از سردهٔ کهن‌دار و تیره کهن‌داریان است. درختی بزرگ و خزان‌پذیر با برگ‌های بادبزنی شکل است. فراورده‌های کهن‌دار که امروزه در دسترس می‌باشند از برگ آن بدست می‌آید و عصاره خالص برگ این گیاه از نظر داروشناسی، دارای عمل بازکنندگی عروق شریانی و فعال‌کننده گردش خون در شرائین است که خود موجب رساندن خون بیشتر به بافتها می‌شود. (این ماده موجب افزایش جریان خون به بافت های آلت تناسلی می گردد)

Benzocaine : بنزوکائین به عنوان ضددرد و مسکن جهت تسکین دردهای موضعی و مهارکننده هدایت ایمپالسهای اعصاب حسی است. (این ماده در اکثر تولیدات دارویی به عنوان داروی تاخیری وجود دارد)

Wild Yam : یام وحشی گیاه بومی شرق آمریکای شمالی است. از قدیم برای افزایش انرژی و دردهای جنسی در مردان و افزایش سایز سینه در زنان و افزایش سایز آلت در مردان مورد استفاده بوده است.

Rubus Idaeus : تمشک قرمز نام یک گونه از سرده تمشک است. عصاره آن دارای خواص دارویی و غذایی بالایی است و حاوی انواع ویتامین‌ها، آنتی اکسیدان‌ها و مواد معدنی مفید به میزان زیاد می‌باشد.

Glycyrrhiza Glabra (Licorice) Root : ریشه شیرین بیان ، که دارای خواص دارویی بسیاری می باشد و از آن جمله می توان به افزایش تحریک و قدرت جنسی اشاره نمود.

Lepidium Meyenii : جینسینگ پرویی، که به ماکا هم شهرت دارد، اثرات زیادی در سلامتی انسان دارد و باعث افزایش قدرت جنسی می‌شود و در درمان ناباروری نیز تاثیر مثبتی دارد.

Panax Ginseng : جینسنگ آسیایی یا جینسنگ چینی یکی از گونه‌های یازده گانهٔ سردهٔ جینسنگ است. عصاره این گیاه برای تقویت قوای جنسی و همچنین افزایش باروری مردان مورد استفاده است. پژوهش دانشمندان کشور کره جنوبی درسال ۲۰۰۲ نشان داده است که ۶۰ درصد از مردانی که دچار ناباروری بوده اند با مصرف جینسنگ صاحب فرزند شده‌اند و قدرت باروری آن‌ها افزایش یافته است.

Turnera Aphrodisiaca : دامیانا یک بوته وحشی است که در مکزیک، آمریکای مرکزی و غرب هند رشد می کند. Damiana برای درمان سردرد، خواب آلودگی، افسردگی ، پیشگیری و درمان مشکلات جنسی و تقویت قوای جنسی استفاده می شود.

Cimicifuga Racemosa : کوهوش سیاه ، یک گونه از گیاه گلدار از خانواده آلاله ها است که برای تقویت قدرت جنسی مردان از دیرباز استفاده شده و تحقیقات جدید نشان میدهد در درمان علائم مربوط به یائسگی موثر می باشد.

Cinnamomum Zeylanicum Bark : دارچین سیلان، دارای دو ترکیب فوق‌العاده است که ضد آلزایمر بوده و از مغز حفاظت می‌کنند. همچنین مصرف این ماده موجب افزایش میل جنسی می گردد.

Paeonia Albiflora Root : یک گونه از گیاهان چند ساله از خانواده Paeoniaceae است که از شرق تبت و از شمال غربی چین به شرق سیبری بومی می شود. از قرن 18 ام که این گیاه به اروپا آورده شد تحقیقات پزشکی روی آن انجام شده که نشان دهنده تاثیرات مثبت این گیاه در تقویت سیستم ایمنی بدن و افزایش انرژی کلی بدن دارد.

با نگاهی کوتاه به ترکیبات این قرص درمیابیم که این دارو از مواد اولیه کاملا گیاهی ساخته شده و در ساخت آن از مواد شیمیایی پرخطر استفاده نشده است. بنا بر این این دارو از لحاظ عوارض جانبی یک داروی کاملا ایمن می باشد و می توانید بدون نگرانی از عوارض جانبی از این دارو استفاده نمایید.

در واقع مواد اولیه گیاهی که در بالا ذکر گردید در هر دو نمونه قرص های ویگرکس موجود است و تفاوت اصلی در سه ترکیب جداگانه ای است که در نمونه قبلی این دارو موجود نمی باشد و در نمونه جدید قرص ویگرکس پلاس به ترکیبات بالا اضافه شده است. این سه ترکیب جدید Damiana – Tribulus – Bioperine هستند که موجب اثر بخشی فزاینده در محصول پلاس گردیده و با اضافه شدن این ترکیبات قرص جدید ویگرکس پلاس قویترین قرص تقویت قوای جنسی مردان شده است.

اما در تحقیقاتی که طبق ادعای کمپانی سازنده این دارو انجام شده است و در سایت www.vigrx.co.uk گزارش شده است نتایج بدست آمده از نمونه جدید این قرص ها 61 درصد کارایی بیشتر را نشان میدهد. و همچنین در نتایج این تحقیقات تاثیرات مثبت زیر نیز درج شده است:

افزایش ۵۸٫۹۷٪ در توانایی ارتباط با شریک جنسی – افزایش ۷۱٫۴۳٪  در زمان انزال – افزایش ۴۷ درصدی در افزایش میل جنسی – افزایش ۶۲٫۸۲ در لذت جنسی هر دو طرف – افزایش ۲۲٫۴۹٪ در فرکانس و کیفیت ارگاسم – افزایش ۶۱٪ در بوجود آمدن نعوظ کامل و حفظ نعوظ در طول رابطه

نحوه مصرف این قرص با توجه به شرایط جسمانی و فیزیکی، وزن و سن فرد متفاوت است. اما به صورت کلی نحوه مصرف به صورت زیر است:

افراد ۱۸ تا ۲۸ سال تا وزن ۷۵ کیلو گرم روزانه ۲ عدد و افراد بالای وزن ۷۵ کیلوگرم و بالای ۲۸ سال روزانه 4 عدد مصرف نمایند.

طول دوره درمان این دارو ۲ الی ۳ ماه است و برای گرفتن نتیجه دلخواه از این نوع درمانی، حتما باید قرص ها به طور مرتب و مداوم مصرف شوند.

سن مجاز برای استفاده از این قرص بالای 18 سال می باشد.

برای عملکرد بهتر قرص ویگرکس پلاس بهتر است از این قرص همراه با ناهار و  همراه با شام مصرف شود.

برای دریافت مشاوره در مورد میزان مصرف مناسب این دارو کارشناسان ما با دریافت اطلاعات فیزیکی و سنی شما میزان دقیق مصرف دارو را برای شما توضیح خواهند داد. توجه نمایید خدمات مشاوره دارویی توسط کارشناسان داروخانه آنلاین صبا کاملا رایگان است.

متاسفانه شاهد هستیم برخی از خریداران ذکر می کنند که محصولی که از وبلاگ ها و وبسایت های غیر معتبر خریداری نموده اند فاقد اثربخشی هستند و در برسی ها متوجه شدیم که این محصول دارای نمونه درجه دو و تقلبی در بازار ایران است که از نوع بسته بندی و همچنین رنگ خود قرص ها قابل تشخیص است. که البته این نکته وجود دارد که برای تشخیص باید دو نمونه اصل و تقلبی را در کنار هم قرار داد ، که این کار برای خریداران غیر ممکن است.

چند تفاوت محصول اورجینال و درجه دو:

در مدل تقلبی تاریخ انقضا با برچسب روی کارتون چسبانده می شود و  در مدل اصلی این تاریخ روی بسته حک شده است

قرص های نمونه اصلی دارای رنگ قرمز تیره هستند اما نمونه های تقلبی روشن تر هستند.

وقتی قرص ها شکسته شوند رنگ محتویات داخل قرص نمونه اورجینال کرم رنگ مایل به سبز است و مشخص است که کاملا گیاهی است ولی محتویات داخل قرص نمونه درجه دو سفید و رنگ گچ است

هولوگرام های روی بسته بندی ها نشانه اصالت کالا نیستند و روی بعضی از کارتون های نمونه درجه دو ، هولوگرام نقره ای یا طلایی چسبانده شده است که این هولوگرام داخل خود ایران تولید می شوند و به هیچ عنوان معتبر نمی باشد. این هولوگرام ها به صورت مجزا در ایران تولید می شوند و هر کسی می تواند به راحتی از بازار خریداری کند.

*** نمونه اورجینال ویگارکس پلاس VigRx+ هیچ هولوگرامی ندارد و شما برای اطمینان بیشتر می توانید تصاویر این قرص را در سایت های آمریکایی جستجو کرده و مشاهده می کنید که نمونه های خارجی و اصلی هیچ کدام هولوگرام ندارند.

اما در کل بهترین راه برای دریافت محصولات اورجینال خریداری این محصولات از داروخانه های معتبر و یا سایت های اینترنتی داروخانه های آنلاین است.

ما در داروخانه اینترنتی صبا افتخار می کنیم که هزاران نفر از هموطنان را با روش خرید محرمانه و حفظ اطلاعات شخصی تحت پوشش قرار دادیم. ما همچنین افتخار می کنیم که محصولات اورجینال و درجه یک را برای مشتریان ارسال نموده و رضایتمندی مشتریانمان را جلب نموده ایم. و ما تلاش می کنیم تا حد ممکن اطلاعات کامل مربوط به محصول را ارائه دهیم و در صورت نیاز مشتری به صورت رایگان با خریدار تماس گرفته و اطلاعات تخصصی مورد نیاز را ارائه می نماییم.

خواص قرص vigrx plus

بسیاری از خرده فروشان بدون مجوز آنلاین در اینترنت وجود دارد و ما به شما توصیه می کنیم همیشه اطمینان حاصل کنید که خرید آنلاین را از یک منبع معتبر انجام نمایید. ما درک می کنیم چقدر اهمیت دارد که برای مشتریان خدمات سریع، ایمن و مناسب ارائه کنیم. به همین دلیل است که ما اطمینان حاصل کردیم که پرداخت های ما و روش های پستی به صورت امن و آسان و کاملا محرمانه صورت بپذیرد. ما همچنین در مورد حفظ اختیار مشتریان خود متمرکز هستیم و ما تنها محصول را در یک بسته بندی ساده ارسال خواهیم کرد. اگر در مورد محصول یا خدمات ما سوالی دارید، تیم خدمات مشتری ما در دسترس شما است. تیم ما نیز در اینجا است تا مطمئن شوید که سفارش خود را بدون هیچ مشکل یا ناراحتی دریافت می کنید.

با تشکر از انتخاب داروخانه اینترنتی صبا دارو برای خرید آنلاین این محصول لطفا از طریق فرم خرید زیر ثبت سفارش نمایید

** دقت کنید به منظور انجام مشاوره قبل از خرید شماره موبایل خود را با دقت وارد نمایید

*** قرص ویگرکس پلاس در بسته بندی 60 عددی با قیمت 250000 تومان ارائه می گردد

فرم سفارش قرص ویگرکس پلاس اصل

ایا امکان دارد محصول به صورت محرمانه به دست من برسد.

درود، بله تمامی محصولات به صورت محرمانه بسته بندی شده و برای خریداران ارسال می گردد.

من پارسال خریدم 40تومن شما گذاشتی 165 تومن

با سلام
دوست عزیز قیمت این محصولات به صورت مستقیم به قیمت ارزهای خارجی بستگی دارد و با بالا رفتن قیمت ارزهای خارجی قیمت خرید ما هم بسیار بالا رفته و مجبوریم بر اساس قیمت خرید ، قیمت فروش محصولات را تعیین کنیم

سلام وقت بخیر، میخوام بدونم میزان رضایت از این محصول چقدر هست،و اینکه درمان قطعی داره برای همیشه، عوارضی ک نداره این قرص،چون میخوام ازدواج کنم میتونم کمتر از 3ماه به فرم مطلوب برسم؟

درود
به صورت عمومی این قرص بهترین گزینه است برای افزایش سایز ؛ نمونه اورجینال این دارو در داروخانه صبا موجود می باشد و این نمونه در دیگر سایتها موجود نیست
برای مشاوره تخصصی لطفا یک سفارش ثبت کنید تا به صورت رایگان مشاوره ارائه شود.

سلام،پرداخت پول ب چ صورت باید پرداخت شود، و اگر محصول مورد نظر اصلی نبود پاسخگو هستین ی ن..شرایطتون رو بفرمایید

با سلام
پس از ثبت سفارش ، کارشناسان ما با شما تماس میگیرند و مشاوره دریافت می نمایید. در صورت مورد تایید بودن خرید برایتان ارسال می گردد.
محصولات ما همگی مجاز و نمونه اصلی داروخانه ای میباشند . محصولات دارای گارانتی بازگشت وجه می باشد یعنی در صورت عدم رضایت مشتری هزینه ها را بر میگردانیم و محصول را تحویل می گیریم.

سلام…چرا کپسول SEREXIN ندارید این که از همه بهتر هست.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب‌سایت

داروخانه اینترنتی صبا با پرسنل مجرب و با دانش خود و با تکیه بر بستر وب ، به صورت 24 ساعته آماده دریافت سفارشات شما عزیزان می باشد.

خدمات مشاوره ای در زمینه خرید محصولات به صورت رایگان انجام می شود و ارسال سفارشات پس از قطعی شدن سفارش به صورت محرمانه می باشد.

داروخانه اینترنتی صبا دارو اولین داروخانه آنلاین دارای مجوز رسمی در زمینه فروش اینترنتی داروهای کمیاب ، با امکان خرید دارو به صورت آنلاین و 24 ساعته ؛ ارائه دهنده محصولات اصل و مطمئن با ضمانت اصل بودن محصولات ارائه شده

عضو هستید؟
 
وارد شوید

قویترین و بهترین قرص بزرگ کننده آلت و افزایش توان جنسی ویگرکس پلاس VigRx+ ساخت آمریکا


 


توضیحات بیشتر

خواص قرص vigrx plus


درمان ناتوانی جنسی آقایان


 


ویگرکس پلاس ساخت آمریکا و قرص ویگرکس  ساخت کانادا می باشد .

نمونه اورجینال هر یک از این دو محصول دارای جوابدهی خوبی می باشد


 

 

از برتری های این محصول اضافه شدن ۳ ترکیب فوق و علی الخصوص ماده Bioperine می باشد . 

 

ویگارکس پلاس VigRx+ در دو کیفیت درجه یک ( اورجینال آمریکایی ) و درجه دو ( سفارش پاکستان ) موجود می باشد


قیمت قرص ویگرکس پلاس اصل  :

برای اطلاع از قیمت و شرایط محصول با مشاورین ما تماس حاصل بفرمایید


 


تلفن سفارشات و مشاوره رایگان :


09197205208  –  09129518450


 


ساعت کاری شرکت :

شنبه تا چهارشنبه  9 الی 20    —-   پنجشنبه ها  9 الی 16 

 


 

(دقت کنید این تفاوت ها فقط برای قرص ویگرکس پلاس آمریکایی است و برای قرص ویگرکس کانادایی یا قرص های دیگر صدق نمی کند)

1 – ویگارکس پلاس VigRx+ اورجینال ساخت کمپانی leading edge herbals می باشد که لوگو و آدرس این کمپانی روی کارتون قرص خورده شده است که نمونه درجه دو یا همان پاکستانی هیچ کدوم اینها را ندارد

2- ویگارکس پلاس VigRx+ اورجینال دارای تاریخ انقضای معتبر است که این تاریخ انقضا روی جعبه ( کارتون ) قرص خورده شده است ولی نمونه درجه دو یا همان پاکستانی کلا تاریخ انقضا ندارد. نه روی ورق قرص ها و نه روی کارتون قرص تاریخ انقضا ندارد.. 


 

 

در مدل تقلبی تاریخ انقضا روی یک بروشور زده شده که چاپی و غیر معتبر است و یا تاریخ انقضا با برچسب روی کارتون چسبانده می شود


 

 

خواص قرص vigrx plus

3 – رنگ قرص های نمونه اورجینال قرمز سیر (تیره) است ولی نمونه درجه دو کمی روشن تر است


 

 

4- در صورت شکستن قرص ها می توانید مشاهده کنید که رنگ محتویات داخل قرص نمونه اصلی کرم رنگ است و مشخص است که کاملا گیاهی است ولی  محتویات داخل قرص نمونه درجه دو سفید و رنگ گچ است


 

 

5 – دقت کنید : روی بعضی از کارتون های نمونه درجه دو یک هولوگرام نقره ای یا طلایی چسبانده شده است که این هولوگرام داخل خود ایران و توسط خود فروشندگان چسبانده می شود و به هیچ عنوان معتبر نمی باشد . این هولوگرام های آماده را هر کسی می تواند به راحتی از بازار خریداری کند.


 

 

ولی نمونه درجه یک و اورجینال ویگارکس پلاس VigRx+ هیچ هولوگرامی ندارد و شما برای اطمینان بیشتر می توانید تصاویر این قرص را در سایت های آمریکایی جستجو کرده و مشاهده می کنید که نمونه های خارجی و اصلی هیچ کدام هولوگرام ندارند


 

 

6- کلمه VigRx+ هم در نمونه اصلی و هم در نمونه درجه دو روی تک تک قرص ها حک شده است و از روی این مشخصه تفاوت جنس اصل و تقلبی مشخص نمی شود


 

 

( دقت کنید نمونه اصلی قرص ویگارکس پلاس VigRx+ ساخت کمپانی leading edge herbals می باشد که در تعداد محدود و بصورت مسافری وارد می شود و این نمونه از ویگارکس پلاس فقط توسط شرکت فرازطب با قیمت ثابت و شرکتی عرضه می شود )


 



 

 


– افزایش حجم قطر طول و چگالی آلت

 – جلوگیری از انزال زود هنگام با تاثير دائمی( PE )

– افزودن به حالت سختي هرچه بيشتر آلت تناسلي در هنگام تحريک

   افزایش زمان نزدیکی و بهبود نارسایی نعوذی (ED)

– افزایش فشار و حجم خونپذیری بافت اسفنجی آلت تناسلی (ICP)


– افزایش تمایل جنسی (Libido)


– افزایش شور جوانی (vigor)


 

 

این محصول کاملا گیاهی بوده و با درمان های مشابه شیمیائی موجود نظیر داروهای سیلدنافیل, تادالافیل و … که فقط بر روی عدم نعوذ تاثیر دارند متفاوت می باشد.

افزودن به درازا ، ضخامت و سختی آلت تناسلی در حالت نعوظ و به اصطلاح عامیانه بلند شده به صورت دائمی
بالابردن حالت شق پذیری هر چه بیشتر آلت تناسلی در هنگام تحریک جنسی (Bigger Harder Erection) که از آن به عنوان سختی  یاد میشود

افزایش سایز آلت تناسلی به شکل همیشگی ، بدون خطر ، بدون دردسر
جلوگیری از انزال زود هنگام  و افزایش زمان مقاربت

تسلط بر زمان ، قدرت و کیفیت نزدیکی
نگهداری حالت نعوظ آلت در هنگام نزدیکی
حالت رسیدن به اوج لذت جنسی که نهایتاً به انزال منجر میشود
بهبود وضعیت جنسی فرد


 

 

برای اطلاع از قیمت و شرایط محصول با مشاورین ما تماس حاصل بفرمایید


 


تلفن سفارشات و مشاوره رایگان :


09197205208  –  09129518450


 ساعت کاری شرکت :

 

شنبه تا چهارشنبه  9 الی 20    —-   پنجشنبه ها  9 الی 16


 


 

شرکت فرازطب :  قدیمی ترین و معتبرترین شرکت عرضه کننده قرص های چاقی لاغری و زناشویی و AHCC در ایران با 12 سال سابقه درخشان

شرکت فرازطب نمایندگی فروش معتبترین کمپانی های آمریکایی و اروپایی


شروع موضوع توسط admin ‏19/6/17 در انجمن قرص های ویگاریکس

نام های کاربری را با استفاده از کاما (،) از هم جدا کنید.

خواص قرص vigrx plus
خواص قرص vigrx plus
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *