خواص قرص فارماتون برای ریزش مو

خواص دارویی و گیاهی

خواص قرص فارماتون برای ریزش مو
خواص قرص فارماتون برای ریزش مو

می خواهیم امروز در مورد مولتی ویتامین فارماتون صحبت کنیم. مولتی ویتامینی که اکثر افراد  از خواص و مزایای آن تعریف های …

رژیم لاغری از شنبه؛ برنامه غذایی کاهش وزن صددرصد تضمینی اینبار قراره که به هدفتون برسید. ما تا لحظه ای که به …

هماهنگی جهت تبلیغات: 02184215883 – 09128833237

کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است

ریزش مو احتمالا یکی از رایج ترین مشکلاتی است که افراد با آن مواجه هستند. سن دیگر ملاک نیست. این روزها حتی کودکان هم ریزش مو دارند. دلایل مختلفی برای ریزش مو وجود دارد، برخی از متداول ترین آن ها آلودگی، استرس، رژیم غذایی نامناسب و عدم خواب کافی است . راههای جلوگیری ریزش مو در دو بخش تغذیه و دارو درمانی تجویز می شود.

ویتامین ها و مواد معدنی بسیاری برای تقویت و استحکام موها شناخته شده است که با مصرف به اندازه آنها موهایتان پرپشت و محکم خواهد شد. چنانچه پیش از این هم بارها در بخش سلامت نمناک گفته ایم روش های مختلفی برای درمان ریزش مو وجود دارد. یکی از روش هایی که به شدت در کنترل و جلوگیری از ریزش مو موثر بوده است، مصرف ویتامین ها است.

مصرف ویتامین مکمل و یا مصرف غذاهایی که غنی از ویتامین هستند برای درمان ریزش مو به کار می رود بسیار موثر است . انتخاب دارو با توجه به بیماری خاص فرق می کند و می تواند از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد. قبل از شروع مصرف هر گونه مکمل های غذایی با یک متخصص مشورت کنید تا به این ترتیب ریزش را درمان کنید.

اغلب ما ویتامین را به صورت روزانه مصرف می کنیم چون به ساخت سلول های جدید پوست و مو کمک می کند. کدام ویتامین برای کنترل ریزش مو خوب است؟ :ویتامین ب5، ویتامین ب6، بیوتین ، فولیک، فولیک اسید، ویتامین آ، ویتامین ث، و ویتامین ایی به طور مستقیم بر پوست، بدن و به خصوص مو تاثیر می گذارند.ویتامین های خاص ریزش مو را کنترل می کنند، اما تا زمانی که به طور مناسب و به اندازه مصرف شوند. مهم است اول بدانیم کدام ویتامین در درمان این وضعیت موثر است.

خواص قرص فارماتون برای ریزش مو

ویتامین A

این ویتامین سنتز اسید ریتونیک فولیکول مو را تنظیم می کند. نه تنها برای مراقبت پوست مفید است بلکه به رشد مو نیز کمک می کند. همچنین موها را مرطوب می کند و آن را سالم نگه می دارد . ویتامین آ در:هویج ، سیب زمینی های شیرین ، اسفناج ، سبزیجات سبز تیره ، ماهی ، کاهو ، فلفل قرمز شیرین و انبه

این یکی از بهترین ویتامین هاست که با کنترل استرس به رشد مو کمک می کند. اینوزیتل و ویتامین ب2 برای رشد مو مفید هستند. ویتامین ب در:تخم مرغ ، گوشت ، پاپایا ، پرتقال ، حبوبات، مرغ

این ویتامین به بدن کمک می کند تا آهن را از غذا جذب کند که برای رشد مو ضروری است. همچنین تولید کلاژن را افزایش می دهد که برای حفظ ساختار مو و بازسازی آسیب ضروری است . ویتامین ث در:اسفناج ، سبزیجات سبز ، فلفل دلمه ای زرد ، بروکلی ، کیوی ، پرتقال ، لیمو شیرین ، لیمو ، نخود ، پاپایا

این ویتامین برای ریزش مو، فولیکول و سلول های مو را تحریک می کند به طوری که ساقه مویشان را شکل می دهند. ویتامین د در:ماهی ، گوشت ران ، شیر سویا ، تخم مرغ ، قارچ ، محصولات لبنی غنی شده

این دو ویتامین یکی از منابع عالی برای رشد مو و درمان ریزش آن هستند منابع حاوی ویتامین B6 شامل آووکادو، لوبیا سبز، غلات سبوس دار ، اسفناج ، مرغ، موز، و غذاهای دریایی می باشند . همچنین ویتامین B12 را می توان در غذاهایی مانند جگر، تخم مرغ ، شیر، غلات و غذاهای دریایی یافت.

مویرگ ها را تحریک می کند و باعث افزایش گردش خون روی پوست سر می شود. این به رشد مو به دلیل خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی کمک می کند ویتامین ایی در:اسفناج ، آوکادو ، بادام ، تخم آفتاب گردان ، روغن زیتون ، بروکلی و کدو

پانتوتنیک اسید یا همان ویتامین B5 ، نیز مثل سایر ویتامین هایی که در این بخش از سلامت نمناک معرفی کردیم باعث توقف ریزش مو می شود. همچنین معروف به ویتامین B5 یا panthenol (که عمدتا در طبیعت یافت می شوند)، این یکی از داروهای مهم کنترل ریزش است. غذاهای غنی از ویتامین B5:قارچ ، پنیر ، ماهی چرب ، تخم مرغ ، آوکادو ، گوشت گاو ، تخم آفتاب گردان، سیب زمینی های شیرین و گوشت

اگر می خواهید موی بلندتر ، سالم تر داشته باشید بیوتین را فراموش نکنید. این به سرعت تبدیل به یکی از مکمل های مورد استفاده برای رشد موی بهتر می شود. بیوتین ویتامین ب است و نقش مهمی در حفظ سلامتی مو بازی می کند. در حالی که بیشتر مردم مقدار زیادی مواد مغذی را از غذایی که هر روز می خورند دریافت می کنند، آن یک ویتامین قابل حل در آب است. این به این معنی است که بدن نمی تواند آن را حفظ کرده و از آن خارج شود. بنابراین باید هر روز به اندازه کافی از آن بهره مند شوید. بسیاری از محصولات مراقبت از مو در حال حاضر حاوی بیوتین هستند.

منابع غذایی حاوی ویتامین :قارچ، آوکادو ، تخم مرغ، سالمون، کره بادام زمینی و غیره.

نیاسین یا ویتامین B3 دارای مزایای بسیار زیاد برای مو است و همچنین برای افزایش و تقویت گردش خون در پوست سر مفید است و سبب می شود چربی مناسب و طبیعی در پوست سر ایجاد شود.. نیاسین را می توان با مصرف مرغ، بوقلمون، ماهی و جوانه گندم به دست آورد.

این ویتامین به همراه اسید فولیک، برای تقویت مو و جلوگیری از ریزش آن مناسب است. عدم وجود این ویتامین ممکن است به سفیدی زودرس منجر شود. منابع مهم PABA شامل جگر ، مخمر و انواع مختلف از غلات سبوس دار است.

بهتر است بدانید که یکی از عللی که مردان مستعد طاسی می باشند کمبود ویتامین اینوزیتول می باشد. البته برخی از زنان نیز به این مشکل دچار هستند. از غلات سبوس دار ، سبزیجات، موز، میوه های خانواده مرکبات ،جگرو کشمش در رژیم غذایی خود استفاده نمایید.

آن هایی که پروتئین های کافی مصرف نمی کنند و زیاد کربوهیدرات و چربی می خورند، اغلب از ریزش مو رنج می برند چون رژیم غذایی آن ها ناکافی است. بنابراین از این مواد مغذی ضروری استفاده نکنید.در رژیم غذایی پروتئین، را به شکل ماهی، مرغ، انواع مختلفی از عدس، لوبیا خشک ، پنیر سویا، پنیر روستایی و البته شیر است مصرف کنید .

ویتامین آ و ث را به شکل میوه ها مرکبات، لیمو ، گوجه فرنگی روزانه مصرف کنید چراکه بیشتر غذاها مواد غذایی مورد نیاز و ویتامین های بدن را تامین می کنند. می توانید مکمل ها را به غذا اضافه کنید چون این ها تاثیر بیشتری در تحریک رشد مو و در نتیجه کنترل ریزش مو دارند. تغذیه سالم فواید متعددی دارد و تقویت رشد مو و یا کنترل ریزش مو یکی از آن ها است. مطمئن شوید مقدار کافی روزانه غذای سالم را دریافت می کنید .

 

توجه : ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.

فارماتون برای درمان اختلال در نعوظ آلت تناسلی ، ریزش مو ، آکنه ، دیابت ، کمبود ویتامین A و مشکلات چشمی استفاده میشود.

کپسول های فارماتون حاوی بیوتین ، کلسیم ، مس ، ویتامین D3 ، فولیک اسید ، آهن ، لسیتین ، منیزیم ، منگنز ، نیکوتین آمید ، پاناکس (جین سنگ) ، سلنیوم ، ویتامین A ، B1 , B12 , B2 , B6 , C , E و روی میباشد.

کپسول فارماتون برای درمان ، کنترل ، پیشگری و بهبود بیماری ها ، شرایط و علایمی که در لیست زیر به آنها اشاره شده است مورد استفاده قرار میگیرد:

در لیست زیر تعدادی از اثرات جانبی که با مصرف قرص فارماتون ممکن است پیش بیاید ذکر شده است. عوارض جانبی همیشه اتفاق نمی افتند و احتمال وقوع آنها کم است. برخی از اثرات جانبی میتوانند به ندرت رخ دهند و در عین حال خطرناک باشند. در صورت بروز هریک از علایم زیر به پزشک معالج اطلاع دهید بویژه اگر علایم قطع نشوند و مداوم باشند:

پیش از مصرف فارماتون در مورد داروهای دیگری که مصرف میکنید از جمله داروهای بدون نیاز به نسخه مانند ویتامین ها و داروهای گیاهی ، آلرژی ، سابقه بیماری ، شرایط پزشکی تان در حال حاضر مانند باردار بودن و یا برنامه ریزی جهت انجام جراحی با پزشک مشورت کنید. برخی از شرایط پزشکی ممکن است شما را در برابر اثرات جانبی دارو آسیب پذیرتر کند. دارو را طبق دستور پزشک مصرف کنید و راهنمایی های موجود در بسته بندی دارو را به دقت مطالعه کنید. میزان و نحوه مصرف دارو با توجه به شرایط پزشکی شما ممکن است متغیر باشد. در صورتی که پس از مصرف دارو علایم بیماری همچنان ادامه داشت و یا رو به وخامت گذاشت به پزشک مراجعه کنید.

خواص قرص فارماتون برای ریزش مو

موارد مهمی که پیش از مصرف فارماتون باید دانست و با پزشک در میان گذاشت:

اگر همزمان با فارماتون از داروهای دیگری استفاده میکنید ممکن است اثربخشی فارماتون تحت تاثیر قرار گیرد. این وضعیت ممکن است باعث تشدید اثرات جانبی شود و یا حتی تاثیر فارماتون بر بدن را از بین ببرد. اگر از داروهای دیگری استفاده میکنید اعم از ویتامین ها و داروهای گیاهی؛ پزشک را در جریان بگذارید تا در پیشگیری و مدیریت تداخلات دارویی شما را راهنمایی کند.

فارماتون میتواند با دارو ها و محصولات زیر تداخل ایجاد کند:

در صورتی که هریک از موارد زیر در مورد شما صادق است از مصرف فارماتون خودداری کنید:

آیا میتوان از فارماتون در دوران بارداری و شیردهی استفاده کرد؟در مورد مزایا و معایب مصرف فارماتون در دوران بارداری و شیردهی بهتر است با پزشک مشورت کنید.

آیا میتوان از فارماتون برای درمان اختلالات نعوظ و ریزش مو استفاده کرد؟بله؛ ریزش مو و اختلالات نعوظ از رایج ترین موارد مصرف کپسول های فارماتون است. لازم به ذکر است که در این موارد بدون تجویز پزشک نباید از فارماتون استفاده کرد

از زمان شروع مصرف فارماتون تا بهبود علایم بیماری چقدر طول میکشد؟اغلب مصرف کنندگان فارماتون گزارش کرده اند که از زمان شروع مصرف فارماتون تا بهبود علایم حد اکثر سه ماه به طول انجامیده است. البته ممکن است تجربه شما در این مورد متفاوت باشد. در مورد مدت زمان مصرف دارو دستورات پزشک را مد نظر داشته باشید.

زمان بندی مصرف فارماتون به چه شکل است؟اغلب افرادی که از فارماتون استفاده کرده اند گزارش کرده اند که روزانه یک یا دو عدد از کپسول ها ی فارماتون را مصرف میکنند. در هر صورت دستورات پزشک در مورد زمانبندی مصرف فارماتون در اولویت قرار دارد.

فارماتون را بعد از غذا مصرف کنیم ا یقبل از غذا؟اغلب مصرف کنندگام فارماتون گزارش کرده اند که این دارو را بعد از غذا مصرف میکنند؛ اما ممکن است شیوه مصرف در مورد شما متفاوت باشد. در این باره بهتر است با پزشک مشورت کنید.

آیا در طول مصرف فارماتون لازم است حین رانندگی و کارهایی که به دقت عمل نیاز دارند احتیاط بیشتری کرد؟اگر سرگیجه ، خواب آلودگی و افت فشار خون به شکل عوارض جانبی مصرف فارماتون برایتان اتفاق افتاد بهتر است از انجام کارهایی مثل رانندگی که به دقت و توجه بالا نیاز دارند اجتناب کنید. طبق توصیه داروساز ها در طول مصرف فارماتون نباید از مشروبات الکلی استفاده کرد زیرا مشروبات الکلی میتوانند اثرات جانبی مانند خواب آلودگی را تشدید کنند.

آیا میتوان مصرف دارو را بطور ناگهانی قطع کرد؟ یا باید به تدریج و در طول زمان اینکار را انجام داد؟مصرف برخی از دارو هارا به دلیل بازگشت علایم بیماری نمیتوان به یکباره قطع کرد. در مورد نحوه صحیح قطع مصرف فارماتون با پزشک معالج مشورت نمایید.

در صورت فراموش کردن مصرف دارو : اگر متوجه شدید مصرف دارو را فراموش کرده اید هرچه سریعتر آنرا مصرف کنید؛ در صورتی که به نوبت بعدی مصرف دارو زمان اندکی باقی مانده است از مصرف داروی فراموش شده صرف نظر کنید و مصرف دارو را طبق برنامه پیش ببرید. اگر بصورت مکرر مصرف دارو را فراموش میکنید از تنظیم آلارم استفاده کنید و یا از اعضای خانواده بخواهید مصرف دارو را برایتان یادآوری کنند. در صورتی که تعداد داروهای مصرفی فراموش شده زیاد است جهت نحوه صحیح جبران داروهای فرامووش شده به پزشک مراجعه کنید.

سوء مصرف (اووردوز)  فارماتون: دارو را بیش از مقدار تجویز شده مصرف نکنید؛ مصرف دارو به مقدار زیاد تاثیری در سرعت بهبود علایم بیماری نخواهد داشت بلکه ممکن است موجب مسمومیت و بروز عوارض جانبی جدی شود؛ در صورتی که مشکوک به اووردوز هستید به اورژانس مراجعه نمایید و جهت کمک به پزشک در تسریع درمان جعبه دارو را همراه خود داشته باشید.داروهای خود را در اختیار افراد دیگر قرار ندهید حتی اگر شرایطی مشابه با بیماری شما داشته باشند؛ مصرف فارماتون بدون تجویز پزشک میتواند اثرات مضری به دنبال داشته باشد.

شیوه صحیح نگهداری دارو: دارو را در دمای اتاق و به دور از گرما و نور مستقیم نگهداری کنید؛ از قرار دادن دارو در فریزر خودداری کنید؛ دارو را دور از دسترس کودکان و حیوانات خانگی نگهداری کنید.از ریختن دارو در مسیر فاضلاب ( دستشویی و یا سینک ظرف شویی) خودداری کنید زیرا ممکن است باعث آلودگی محیط زیست شود؛ در مورد نحوه صحیح دفع داروهای بلا استفاده با دکتر داروساز صحبت کنید.

در صورت مصرف فارماتون تاریخ گذشته: مصرف فارماتون تاریخ گذشته برای یکبار نمیتواند اثرات جدی داشته باشد با این همه اگر احساس ناخوشی میکنید بهتر است به پزشک مراجعه کنید؛ فارماتون تاریخ گذشته میتواند روی سایر دارو های مصرفی تاثیر بگذارد؛ در صورتی که از یک دارو بصورت مداوم مصرف میکنید(مثلا در بیماران قلبی) هنگام مصرف فارماتون حتما تاریخ مصرف آنرا بررسی کنید.

اگر هنوز سوالی در رابطه با قرص فارماتون دارید. میتوانید آن را در انجمن پرسش و پاسخ مطرح کرده و متخصصین مربوطه در وب سایت به آن جواب دهند.

مترجم:
فرهاد نامدار

نوشته شده در 16 شهر 1396

مرجع : www.tabletwise.com

عالی بود.

ارسال جواب

چه مدت بعد از باز شدن درب دارو ميتران از محتواي ان استفاده كرد؟

ارسال جواب

سلام
تا زمانی که تاریخ انقضا آن فرا برسد.

می بخشید هر قرص فارماتون حاوی چه مقدار کلسیم و چه مقدار ویتامین D3 است؟

ارسال جواب

سلام
۹۰ میلی گرم کلسیم و ۴۰۰ واحد ویتامین D

ایا فارماتون برایه فوتبالیستهاهم تاثییر داره وچندساعت قبل بایدمیل شود

ارسال جواب

سلام
مصرف این مکمل باعث افزایش کارایی بدن می شود. شما می توانید روزانه یک عدد بعد از صبحانه مصرف کنید.

سلام من سابقا مشکل استرس و معده عصبی داشتم که بعد از مصرف قرص ضد افسردگی چن ماهه که بهبود یافتم و اسم خفیفم دارم بنظرتون استفاده کنم یا نه؟و من چون سال کنکورمه کم میخوابم میخواستم استفاده کنم

ارسال جواب

سلام
شرایط شما باید توسط پزشک بررسی شود و بعد از انجام آزمایش پزشک باید تصمیم بگیرد که مصرف این مکمل برای شمابلا مانع است.

سلام من سابقا مشکل استرس و معده عصبی داشتم که بعد از مصرف قرص ضد افسردگی چن ماهه که بهبود یافتم و اسم خفیفم دارم بنظرتون استفاده کنم یا نه؟و من چون سال کنکورمه کم میخوابم میخواستم استفاده کنم

ارسال جواب

سلام من مادرم سرطان سينه دارن البته الان بر طرف شده ولى هنر قرص زلوداك٥٠٠وآمپول هرسپتين رو تزريق ميكنن هر ٢١ روز آيا اين دارو ممنوعيت دارد چون من حدود ٢ ماه دارم اين قرص رو براى تقويت به ايشون ميدم

ارسال جواب

خواص قرص فارماتون برای ریزش مو

سلام
با توجه به شرایط بیمار و دارو هایی که مصرف می کنند پزشک معالج باید تصمیم بگیرد که آیا می تواند از این مکمل استفاده کند یا خیر.

سلام من روزبه روز وزن کم میکنم می توانم ازاین قرص به عنوان چاق کننده استفاده کنم.

ارسال جواب

سلام
این قرص می تواند کمبود ویتامین و مواد معدنی را در بدن شما جبران کند اما برای افزایش وزن نمی توان فقط از این مکمل استفاده کرد. بهتر است در این رابطه با یک پزشک متخصص مشورت کنید.

سلام کجا میتونم این قرصو تهیه کنم

ارسال جواب

سلام ازکجا میتونم این قرصو تهیه کنم

ارسال جواب

سلام
شما می توانید از طریق خرید اینترنتی این مکمل را تهیه کنید.

ببخشید نوجوان ۱۵ سال هم میتونه ازش استفاده کنه؟؟

ارسال جواب

شما می توانید سوال های خود را در انجمن پرسش و پاسخ وب سایت داروی مطرح کنید و پزشکان و متخصصین داروی در این رابطه پاسخ دهند.

برای در این وب سایت شما بایستی قوانین وب سایت را در این رابطه مطالعه کنید.

اپلیکیشن موبایل داروی

کلیه حقوق مادی و معنوی برای سایت داروی محفوظ میباشد و استفاده از محتوا و امکانات آن وابسته به رعایت قوانین آن میباشد.

تماس با باهمانه : 9400350-0935 | 66492546-021


فروشگاه باهمانه

Publisher – دانستنی‌های سلامتی، آرایشی و بهداشتی

آنچه در این مقاله می خوانید:

قرص
فارماتون (Pharmaton) یک مولتی ویتامین و مینرال طبیعی است که حاوی عصاره
گیاهی به نام جنسینگ می‌باشد. این مکمل به تأمین بخش عمده‌ای از نیازهای
روزانه بدن به ریزمغذی‌ها و عناصر کم یاب کمک کرده، خستگی را کاهش و توان
بدنی را بالا می‌برد. مطالعات متعددی در زمینه اثربخشی این مکمل فوق‌العاده
در درمان اختلالات و بیماری‌های مختلف فیزیکی و روانی انجام شده است که
همگی آن‌ها، تأثیرات مثبت فارماتون را تائید کرده‌اند.

خواص قرص فارماتون برای ریزش مو

بر اساس مطالعات، از خواص فارماتون می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پیشنهاد می‌کنیم مقاله ” درباره قرص ضد پیری ایمدین تایم پرفکشن بیشتر بدانید ” را نیز در وبلاگ باهمانه بخوانید.

فارماتون در بدنسازی
و دیگر انواع ورزش‌ها، می‌تواند نقش بسیار مؤثری داشته باشد. ورزشکارانی
که قصد انجام یک ورزش حرفه‌ای را دارند، می‌بایست به تغذیه خود همگام و یا
حتی بیشتر از تمرینات ورزشی اهمیت بدهند. حتماً می‌پرسید نقش فارماتون در
بدنسازی چیست؟ این قرص از طرق مختلفی، عملکرد ورزشی شما را بهبود می‌بخشد:

بنابراین،
قرص فارماتون در بدنسازی و دیگر انواع ورزش‌های قدرتی و استقامتی به
کارتان خواهد آمد؛ زیرا حاوی تمام ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن
شماست. در صورتی که قصد دارید از این مکمل استفاده کنید، می‌توانید همراه
با هر وعده غذایی خود، از یک کپسول آن استفاده کنید.

پیشنهاد می‌کنیم مقاله ” قرص هیرویت چیست و چه خواصی دارد؟ ” را نیز در وب سایت باهمانه بخوانید.

علاوه بر بهبود عملکرد ورزشی، قرص فارماتون برای ریزش مو هم بسیار مؤثر است. ریزش مو در افراد مختلف به دلایل مختلفی اتفاق می‌افتد، با این وجود در اکثر موارد علت آن، کمبود مواد مغذی مورد نیاز برای رشد موها می‌باشد. استفاده از این قرص در بسیاری از افراد، به توقف سیکل ریزش مو و همچنین تحریک رشد مجدد موها، کمک کرده است.حتماً می‌پرسید چرا قرص فارماتون برای ریزش مو توصیه می‌شود؟ این مکمل گیاهی بسیاری مؤثر، سرشار از مواد معدنی و ویتامین‌هایی است که می‌توانند جلوی ریزش مو را بگیرند و ممکن است شما از طریق تغذیه آن‌ها را دریافت نکرده باشید، از جمله:

فارماتون تقلبی که متأسفانه در برخی موارد به جای فارماتون اصل به افراد فروخته می‌شود، می‌تواند عوارض جبران‌ناپذیری برای سلامتی فرد به همراه داشته باشد؛ بنابراین بسیار مهم است که بتوانید فارماتون اصل را از فارماتون تقلبی تشخیص دهید.یکی از نشانه‌های مهم برای تشخیص فارماتون اصل از فارماتون تقلبی این است که می‌بایست حتماً دارای هولوگرام و مجوز وزارت بهداشت باشد. داروهایی وارداتی دارای کدی به نام irc هستند، این یک کد اختصاصی است که وزارت بهداشت بر روی انواع داروهای وارداتی مجاز نصب می‌کند؛ بنابراین یک فارماتون اصل حاوی علائم زیر است:

برای فارماتون قیمت
ثابتی را نمی‌توان ارائه کرد. همان‌طور که همه ما می‌دانیم قیمت فارماتون
خارجی تحت تأثیر نوسانات قیمت ارز قرار می‌گیرد؛ بنابراین نمی‌توان یک پاسخ
مشخص داد.

برخی از کاربران اینترنتی به دنبال خرید فارماتون آمریکایی
هستند، در حالی که اصلاً وجود خارجی ندارد! فارماتون تحت لیسانس کشور
سوئیس قرار دارد؛ بنابراین اگر فردی قصد داشت قرص فارماتون آمریکایی به شما
بفروشد، به اصل بودن این قرص شک کنید. کشور سوئیس یکی از معتبرترین کشورها
در زمینه تولید محصولات دارویی و مکمل‌ها می‌باشد. البته ممکن است
مکمل‌هغای مجازی با خواص مشابه با این مکمل در بازار وجود داشته باشند، اما
نام آنها متفاوت خواهد بود.

شما می توانید برای مشاهده و خرید قرص فارماتون ۳۰ عددی بر روی کلمه فارماتون کلیک نمایید.

منبع:

www.livestrong.com

پست قبلی

سرطان چیست و چگونه به وجود می آید؟

پست بعدی

مقایسه قرص ژریاتریک فارماتون در برابر رقیب جدید خود قرص ویتالی تون

معرفی انواع مکمل‌های بدن‌سازی

معرفی انواع مکمل‌های بدن‌سازی

درمان پوکی استخوان برای افراد مسن

ایکس اید جایگزینی مناسب برای ویگرکس

مشخصات من را برای دفعات بعدی ذخیره کن

آخرین خبرها

ارتباط باکتری‌های روده با افزایش فشارخون

تولید ۸ واکسن انسانی و ۱۷ واکسن دامی در کشور


ناباروری ۲۰ درصد از زوجین کشور!


مشکلی در تأمین داروی تولید داخل نیست!

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت به باهمانه تعلق دارد.

پیام فرم ورود

خواص قرص فارماتون برای ریزش مو

شما

رمز عبور به ایمیل شما فرستاده شد

خواص قرص فارماتون برای ریزش مو
خواص قرص فارماتون برای ریزش مو
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *