تعرفه گمرک آیفون 10

کاربری

رمز ورود


 ورود با اکانت گوگل (جیمیل)

صفحه‌ای را که می‌خواهید ‌نمی‌توان یافت. لطفا آدرس صفحه را بررسی کنید و مجددا تلاش کنید و یا از قابلیت جستجو استفاده کنید.

۶ دیدگاه

ارسال شده توسط: م. معصوم‌پور

12 آبان 96 ساعت 17:2

گمرک ایران قیمت آیفون 1 و ارزش واقعی این گوشی بر مبنای واحد ارزی یورو را اعلام کرده است. همچنین در ادامه، جدول قیمت روز آیفون ایکس در بازار را مشاهده می‌کنید.

به گزارش گمرک ایران، قیمت واقعی گوشی آیفون ایکس یا همان آیفون 1 (iPhone X) در گمرک برابر 92 یورو است و این قیمت مبنای محاسبه حقوق ورودی گوشی آیفون 1 با حافظه داخلی 256 گیگابایتی خواهد بود. مدل 64 گیگابایتی این گوشی نیز در گمرک 8 یورو ارزش گذاری شده و در سامانه آنلاین ارزش‌گذاری کالاها در گمرک در دسترس است.تعرفه گمرک آیفون 1

 

البته قیمت‌های درج شده در جدول بالا، قیمت پایه گوشی در گمرک است و باید مبلغی به عنوان  عوارض و مالیات به آن اضافه کرد. بر اساس ارزش پایه گوشی که توسط گمرک اعلام شده، 5 درصد حقوق و عوارض ورودی دریافت می‌شود. نرخ ارز نیز برای محاسبه حقوق ورودی انواع گوشی تلفن همراه بر مبنای نرخی است که بانک مرکزی به گمرک اعلام می‌کند. همچنین برای واردات گوشی های تلفن همراه، علاوه بر 5 درصد حقوق ورودی، 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده و 4 درصد مالیات علی الحساب نیز دریافت می‌شود. به این ترتیب می‌توان پیش‌بینی کرد که قیمت واقعی و قانونی آیفون 1 در بازار ایران، حدود 4 میلیون و 5 هزار تومان برای مدل 64 گیگابایتی و حدود 5 میلیون و 2 هزار تومان برای مدل 256 گیگابایتی خواهد بود.

گمرک ایران اعلام کرد در طرح رجیستری با هدف احترام به حقوق شهروندی، مردم می‌توانند به اطلاعات قیمت واقعی گوشی های موبایل، نوع ارز و قیمت ارزی، تاریخ وارد شدن و حتی کشور سازنده دسترسی داشته باشند. این اطلاعات به خریداران گوشی های موبایل کمک می‌کند تا گوشی اصل را از تقلبی تشخیص دهند و قیمت واقعی گوشی را به فروشنده پرداخت کنند.

فروش آیفون 1 در ایران با قیمتی باورنکردنی؛ قیمت آیفون ایکس در ایران نجومی است

این در حالی است که هم‌اکنون آیفون 1 با قیمت نجومی و به صورت قاچاق در بازار به فروش می‌رسد. در ادامه، جدول قیمت آیفون 1 در بازار را مشاهده می‌کنید:

گوشی های آیفون 1 در ایران قاچاق هستند و در شبکه مخابراتی فعال نمی‌شوند

برچسب ها : iPhone X آیفون 1 آیفون ایکس اپل قیمت آیفون گمرک ایران

امتیاز

متوجه هستید که میشه با 5.2 یه لپتاپ cori7 و gtx 15 یا 16 با 2 ترابایت حافظه و 8 یا 12 گیگ رم در اختیار بگیریم؟

4 درصد مالیات علی الحساب یعنی چی دقیقا!!؟

به زودی تو هر دستم یهکی ازت هست ای زیبای بی نقص من

مردان بزرگه خیابان جمهوری مانع خرید اسان ایفون برای مردم شدن رانت بزرگ!!!!!

خر تو ایران زیاده

گمان نکنم گرگهای بازارهای خارجی به این درندگی باشن
برا یه تیکه [موبایل] بی صاحاب فروختن که خونبها نمیخوان
و الله انصاف و مروّت هم خوب چیزایی بودن
بخدا این گرون‌فروشیا به ضرر خودتونه
یه چیز میفروشی، صدچیز میخری

وارد کردن و اجباری است | در سایت ثبت کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

*

.getElementById(“comment”).setAttribute( “id”, “b3a2e339118e8bb7cc3b9d532ffe7c1” ).getElementById(“2dd27c444”).setAttribute( “id”, “comment” )

خرید هاست و دامنه از میزبان فا

طراحی سایت اینترنتی

مستر کارت مجازی

مستر کارت فیزیکی

مستر کارت مسافرتی

شارژ مستر کارت

مقایسه انواع مستر کارت

تعرفه گمرک آیفون 1

مجموعه اپل اِن آی سی از اواخر سال 1384 فعالیت خود را با هدف ایجاد و فروشگاهی متفاوت در ارائه محصولات و خدمات اپل به صورت حرفه‌ای آغاز کرده و در این سال‌ها با استفاده درست از انتقادات و تجربه‌های مختلف توانسته است علاوه بر کسب همراهی و اعتماد طیف وسیعی از کاربران، همیشه در ارائه محصولات و هر نوع خدمات پس از فروشی اعم از بیمه، گارانتی، خدمات نرم‌افزاری، خدمات سخت‌افزاری و متمایز عمل کند و این مهم امروز تنها به یک دلیل که آن هم ساخت لبخندی از رضایت بر روی لبان شماست تحقق یافته است.

تلفن تماس: 21 6697 2336

خط مستقیم:912 4 7278

ساعات پاسخگویی: 9:3 – 19:3

تلفن تماس: 21 6697 2336

خط مستقیم:912 4 7277

ساعات پاسخگویی: 9:3 – 19:3

نمایندگی اپل اِن آی سی تهران امکان “تحویل کالا در روز ثبت سفارش” را فراهم کرده است.

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار اقتصادی ایرنا به نقل از روابط عمومی گمرک جمهوری اسلامی ایران، مدل دیگر گوشی تلفن همراه آیفون X در گمرک با حافظه 64 گیگا بایت 8 یورو ارزشگذاری شده و در سامانه آنلاین ارزشگذاری انواع کالاها در گمرک در دسترس است.حقوق ورودی پنج درصد بر اساس ارزش پایه گوشی تلفن همراه که گمرک مشخص کرده است، محاسبه و بر مبنای آن پنج درصد حقوق و عوارض دریافت می شود.بنا به اعلام گمرک، نرخ ارز برای محاسبه حقوق ورودی انواع گوشی تلفن همراه بر مبنای نرخی است که بانک مرکزی هر هفته به گمرک اعلام می کند و در کانال رسمی و سایت گمرک ایران به آدرس www.irica.ir قرار داده می شود.برای واردات انواع گوشی تلفن همراه علاوه بر پنج درصد حقوق ورودی، مالیات بر ارزش افزوده به میزان 9 درصد و مالیات علی‌الحساب به میزان چهار درصد نیز دریافت می شود.گمرک ایران از دسترسی آزاد به اطلاعات قیمت واقعی گوشی های تلفن همراه در طرح رجیستری خبر داد و اعلام کرد: این اقدام با هدف احترام به حقوق شهروندی و دسترسی آزاد به اطلاعات امور گمرکی صورت گرفته است و خریداران گوشی های تلفن همراه در زمان استعلام کد شناسه بین المللی (IMEI) می توانند از قیمت واقعی این گوشی ها که در گمرک تعیین و بر مبنای آن حقوق ورودی اخذ شده است اطلاع حاصل کنند.علاوه بر این، دسترسی به اطلاعات نوع ارز و قیمت ارزی که بر مبنای آن حقوق ورودی در گمرک اخذ شده در دسترس مشتریان قرار گرفته و با استعلام کد شناسه بین المللی مشتریان می توانند به این اطلاعات دسترسی پیدا کنند.گمرک بر اساس قانون احترام به حقوق شهروندی و دسترسی آزاد و برخط به اطلاعات علاوه بر موارد یاد شده اطلاعات مربوط به تاریخ واردات گوشی تلفن همراه و حتی کشور سازنده را نیز در اختیار مشتریان قرار می دهد. این اقدامات به خریداران گوشی های تلفن همراه وارداتی کمک می کند تا گوشی اصل را از تقلبی تشخیص و قیمت واقعی گوشی تلفن همراه را به فروشنده پرداخت کنند.واردکنندگان انواع گوشی های تلفن همراه می توانند به ارزش گمرکی انواع گوشی ها قبل از واردات دسترسی داشته باشند.ارزش پایه انواع گوشی های تلفن همراه بر اساس قانون دسترسی و انتشار آزاد اطلاعات به تفکیک انواع برندها و مدل های مختلف در سامانه آنلاین ارزش کالایی گمرک (TSC) که یکی از دستاوردهای سامانه جامع گمرکی و پنجره واحد تجارت فرامرزی است قرار داده شده و در دسترس تمامی شهروندان قرار دارد. این اطلاعات به کمک سامانه جامع گمرکی و پنجره واحد تجارت فرامرزی جمع آوری و در بزرگترین بانک اطلاعات تجارت خارجی کشور ذخیره سازی و تجمیع می شود و بخشی از این اطلاعات که امکان انتشار دارد بر اساس قانون دسترسی آزاد به اطلاعات در اختیار شهروندان قرار می گیرد. بانک اطلاعاتی گمرک به روز و به لحظه موجود است و تمامی اطلاعات به صورت آنلاین در این بانک اطلاعاتی جمع آوری می شود.خریداران انواع گوشی‌های تلفن همراه می توانند با شناسه 15 رقمی (IMEI) گوشی از طریق لینک پنجره واحد تجارت فرامرزی گمرک به آدرس https://epl.irica.ir/ImeiInfoView? استعلام بگیرند. اقتصام**163**144خبرنگار:رفعت کرمی مهر*انتشار: گلشن

اقتصاد

آيفون x

گمرك

تلفن همراه

تعرفه گمرک آیفون 1

ارتباط با سردبیر newsroom@irna.ir

تماس بی واسطه با مسئولین

بالای صفحه

خبر گزاری جمهوری اسلامی       پست الکترونیک : irna@irna.ir

© کلیه حقوق این سایت متعلق به خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است.9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *