تعرفه گمرکی گوشی تلفن همراه 97

۱۱ دیدگاه

ارسال شده توسط: م. معصوم‌پور

8 آذر 96 ساعت 16:54

میزان دقیق عوارض گمرکی واردات گوشی موبایل مسافری اعلام شد. مسافران موظف هستند تا به محض ورود به کشور، گوشی خریداری شده خود را در گمرک ثبت کنند.

گمرک ایران، میزان دقیق حقوق و عوارض مربوط به واردات گوشی های تلفن همراه مسافری را اعلام کرد. بر این اساس، عوارض گمرکی واردات گوشی موبایل در مجموع 16 درصد است که در ادامه به تشریح جزئیات آن می‌پردازیم.تعرفه گمرکی گوشی تلفن همراه 97

بر اساس اعلام گمرک ایران، واردات گوشی های تلفن همراه توسط مسافران، مشمول 4 درصد حقوق گمرکی و 1 درصد سود بازرگانی می‌شود که طبق بخشه مرکز واردات گمرک ایران، سود بازرگانی دو برابر محاسبه خواهد شد. همچنین 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده و 1 درصد عوارض هلال احمر توسط گمرک دریافت می‌شود. به این ترتیب، مجموع حقوق و عوارض گمرکی واردات گوشی موبایل توسط مسافران به 16 درصد می‌رسد و در سرویس مسافری گمرک‌های سراسر کشور اخذ می‌شود. اطلاعات شناسه بین المللی گوشی تلفن همراه (IMEI) نیز جهت فعال‌سازی در سامانه جامع گمرکی و پنجره واحد تجارت فرامرزی توسط ماموران گمرک ثبت خواهد شد.

طبق این گزارش، مسافرانی که خارج از کشور گوشی موبایل خریده باشند، موظف هستند در زمان ورود به کشور، تلفن همراه خود را به گمرک محل ورود خود اظهار کنند. گمرک ایران هم با رعایت مقررات مسافری و لحاظ کردن شرایط غیر تجاری صرفا یک دستگاه تلفن همراه، با اخذ حقوق گمرکی و 2 برابر سود بازرگانی و عوارض متعلقه، اطلاعات شناسه IMEI گوشی مربوطه را ثبت می‌کند. در صورت عدم اظهار تلفن همراه و پرداخت حقوق و عوارض ورودی و درج اطلاعات فوق در سامانه مذکور، امکان رجیستری گوشی موبایل وجود نخواهد داشت و مسئولیت آن بر عهده مسافر است.

رجیستری گوشی برای مسافرانی که کمتر از 3 روز در ایران بمانند الزامی نیست

لازم به ذکر است که خریداران انواع گوشی های تلفن همراه می‌توانند به وسیله شناسه 15 رقمی IMEI گوشی و از طریق پنجره واحد تجارت فرامرزی گمرک به آدرس https://epl.irica.ir/ImeiInfoView از اصالت و غیر قاچاق بودن موبایل خود اطمینان حاصل کنند.

برچسب ها : طرح رجیستری گمرک واردات گوشی موبایل واردات موبایل

امتیاز

سلام انشاالله که . سوال: من یک گوشی هواوی مت بیست لایت یکی از دوستان هدیه برایم آورده است و در گمرک راجستر نکرده است حالا راهنمایی کنید تکلیف من چیست باید چکار کنم؟ در ضمن هزینه راجستر کردنش چند تومن می شود.

سلام ببخشید هزینه ی گمرک ایفون ایکس اس مکس 512 گیگابایت چند در میاد؟
هزینه گمرک ایفون ایکس اس 512 گیگابایت چی؟

سلام بین ۷۰ تا ۱۰۰تومن

من الان سوئد هستم و یک آیفون ۷ پلاس کارکرده خریدم . کسی میدونه هزینه گمرکیش چقدر میشه تو فرودگاه !؟؟

با عرض سلام .
بنده یک عدد گوشی A8+ از بازار دست فروشی با جعبه گرفتم و پیغام روی گوشی آومده که تا ۲۹ دی ماه مهلت ریجسترکردن دارید که فاقد کد ۴ رقمی است وکد ۱۶ رقمی رو جعبه رو وارد کردیم پیغام داد که در سایت ثبت نشده است .حالا موندم باید چه کار کنم .لطفا راهنمایی بفرمایید.

من یه گوشی کارکرده رو ریجستری کردم ۲۲۵هزارتومان انترنتی پرداخت کردم برای گوشی دست دوم سامسونگ ۷ خدارو خوش میاد انقدر پرداخت کردم بعد شماره پاسپورت وسیم کارت هم باید به خودت باشه وگرنه فعال نمی شه

خدایا ففط از شر آدمهای بی مسئولیت و عذاب آور و تشنه ب خون مردم،همه ملت هارو نجات بده

مدیران کوته بین،، جلوی قاچاقو گرفتین درست، دستتون درد نکنه،، قیمت گوشیو دو برابر کردین، بازم دستتون درد نکنه،،16 درصد از مردم میگیرین بازم دمتون گرم
جنس رو تامین کنید دیگه،،، فقط دریافتی هاتونو خوب و بدون نقص انجام میدین،، پرداختی ها با کیست؟
اگه نمیتونستین ارز ورود گوشیو تامین کنین چرا جلوی قاچاقو گرفتین
چند درصدی هم واسه ارتش و سپاه و اموزش و.. هم بگیرین،،، دست مردم که بجایی بند نیست،، چون نیاز دارن و مجبورن،، هرچی شما بگین پرداخت میکنند
نوش جانتون،، حقتونه
خود کرده را تدبیر نیست

1 درصد سود بازرگانی که دو برابر محاسبه خواهد شد!
1 در صد عوارض هلال احمر!
من موندم اینا رو از کجاشون در میارن ؟؟؟!!!!!!
دقیقا مشخصه که هدفشون کسب سود و درآمد بیشتره و اصلا قصدی برای مبارزه با قاچاق موبایل ندارن!

ye meyloon toman bara x mishe

11.7731÷365

وارد کردن و اجباری است | در سایت ثبت کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

*

.getElementById(“comment”).setAttribute( “id”, “a6cfeeba952e94dbe98a4ed5eb461” ).getElementById(“67c4764dd”).setAttribute( “id”, “comment” )

خرید هاست و دامنه از میزبان فا

طراحی سایت اینترنتی

تعرفه گمرکی گوشی تلفن همراه 97

براساس آمار گمرک ایران طی فروردین ماه سال‌جاری تعداد 249 هزار و 154 دستگاه گوشی تلفن همراه به کشور وارد شد.

سه شنبه، 21 فروردین 1397 ساعت 12: توسط لست سکند

3444 بار نمایش

مسافرینی که به کشور وارد می شوند در صورتی که خارج از کشور گوشی همراه خریداری کرده باشند ، موظف هستند تلفن همراه خود را از طریق سامانه آنلاین رجیستری گوشی تلفن همراه پس از ورود به گمرک اظهار کنند.

4759

1

تعرفه گمرکی گوشی تلفن همراه 97

24 اسفند 97 ساعت 8:

مطالب جالب و خواندنی

24481

5

29 بهمن 97 ساعت 8:

پیشنهاد ایرانگردی

46983

5

26 دی 97 ساعت 1:

خبر ها

15674

3

3 آذر 97 ساعت 8:

جشنواره و نمایشگاه

4611

15

28 آذر 97 ساعت 9:

مطالب جالب و خواندنی

39957

5

17 آذر 97 ساعت 7:

پیشنهاد ایرانگردی

از:
7,89,تومان

از:
8,41,تومان

از:
3,79,تومان

از:
7,58,تومان

از:
2,49,تومان

نویسنده: حوریا کریمی

نویسنده: لست سکند

نویسنده: لست سکند

نویسنده: حوریا کریمی

نویسنده: لست سکند

نویسنده: حوریا کریمی

نویسنده: حوریا کریمی

نویسنده: حوریا کریمی
تعرفه گمرکی گوشی تلفن همراه 97

نویسنده: حوریا کریمی

نویسنده: زهرا میرزایی

نویسنده: حوریا کریمی

نویسنده: حوریا کریمی

نویسنده: حوریا کریمی

نویسنده: حوریا کریمی

نویسنده: زهرا میرزایی

در صورتیکه تمایل دارید پیامک و آفرهای ما را دریافت کنید فرم زیر را تکمیل نمایید

لست سکند در سال 89 با هدف ارائه خدمات متفاوت و با کیفیت به شما عزیزان در صنعت گردشگری تاسیس شده است. سیاست اصلی سایت، ارائه اطلاعات کامل و صحیح و بدون جهت گیری و جانب داری و بدون واسطه میباشد. همچنین اشتراک گذاری تجارب مسافران در بخشهای مختلف از ویژگیهای بارز و خاص سایت محسوب میشود و با استقبال بسیار زیاد کاربران نیز مواجه شده است.

کليه حقوق اين سايت متعلق به لست سکند می باشد | 1397-1389

کاربری

رمز ورود


 ورود با اکانت گوگل (جیمیل)

صفحه‌ای را که می‌خواهید ‌نمی‌توان یافت. لطفا آدرس صفحه را بررسی کنید و مجددا تلاش کنید و یا از قابلیت جستجو استفاده کنید.

جدول زیر ارزش گمرکی انواع مدل ها و مارکهای مختلف گوشی موبایل برای واردات را نشان می دهد که توسط گمرک تهیه شده است

مدیریت اصلی انجمن تجارت بین الملل

کیان باتری   Call Us : 21 88 2 2 ☎

مسافرینی که به کشور وارد می شوند در صورتی که خارج از کشور گوشی تلفن همراه خریداری کرده باشند، موظف هستند تلفن همراه خود را در بدو ورود به گمرک محل ورود خود اظهار کنند و حقوق و عوارض گمرکی آن را پرداخت کنند.

واردات گوشی تلفن همراه توسط مسافران مشمول ۴ درصد حقوق گمرکی و یک درصد سود بازرگانی است که بر اساس بخشه مرکز واردات گمرک ایرانسود بازرگانی دو برابر محاسبه می شود. علاوه بر این ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده و یک درصد عوارض هلال احمر نیز توسط گمرک ایران اخذ می گردد که مجموع حقوق و عوارض گمرکی واردات گوشی تلفن همراه مسافری ۱۶ درصد محاسبه و در سرویس مسافری گمرکات اخذ و اطلاعات شناسه بین المللی گوشی تلفن همراه (IMI) در سامانه جامع گمرکی و پنجره واحد تجارت فرامرزی توسط ماموران گمرک جهت فعال سازی ثبت می‌شود.بنابراین گزارش؛ مسافرینی که به کشور وارد می شوند در صورتی که خارج از کشور گوشی تلفن همراه خریداری کرده باشند، موظف هستند تلفن همراه خود را در بدو ورود به گمرک محل ورود خود اظهار کنند.بر این اساس گمرک ایران با رعایت مقررات مسافری و لحاظ کردن شرایط غیر تجاری صرفا یک دستگاه تلفن همراه، با اخذ حقوق گمرکی و دو برابر سود بازرگانی و عوارض متعلقه مراتب اظهار ذی نفع را در سامانه مسافری از طریق گزینه ثبت اطلاعات وارد کرده و سپس از آیکون مقابل هر رکورد ثبت شده نسبت به درج اطلاعات شناسه IMEI و مبالغ عوارض مربوطه اقدام می کنند.در صورت عدم اظهار تلفن همراه و عدم پرداخت حقوق ورودی و درج موارد فوق در سامانه مذکور در هنگام ورود به کشور امکان رجیستری تلفن همراه وجود نخواهد داشت و مسئولیت آن با مسافر است.

گردآوری: گروه خبر سیمرغseemorgh.com/newsمنبع:isna.ir

(اجباری)

آدرس پست الکترونیکی (اجباری است اما نمایش داده نمی‌شود)تعرفه گمرکی گوشی تلفن همراه 97

تصویر امنیتی جدید

اتهام اختلاس مرجان شیخ‌الاسلامی در ایران و سرمایه‌گذاری‌هایش در کانادا دوباره پرونده محمودرضا خاوری، مدیرعامل پیشین بانک ملی ایران و پیوندش با اختلاس سه‌هزار میلیاردتومانی را بر سر زبان‌ها انداخت. عضو هیات مدیره کنگره ایرانیان کانادا درباره پیگیری‌های این

سخنگوی سازمان آتش نشانی از نجات سی نفر از اهالی یک ساختمان به دلیل حریق در یک مجتمع خبر داد

رئیس کل دادگستری استان تهران در پاسخ به سئوالی مبنی بر سرنوشت حکم دادگاه یکی از نمایندگان مجلس، گفت: این رای تازه صادر شده و غیرقطعی است

جوان 35 ساله ای که قصد میانجی گری در نزاع به خاطر اختلاف در بازی والیبال را داشت در حالی با شلیک گلوله از سلاح کلاشینکف به قتل رسید که مهاجم مسلح در بازسازی صحنه جنایت مدعی شد هیچ وقت قصد کشتن دوست قدیمی ام را نداشتم و تنها می خواستم دیگران را بترسانم! و از

All Rights Reserved – © 219 | باز نشر مطالب پورتال سیمرغ تنها با ذکر و آدرس seemorgh.com مجاز می باشد.9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *