بهترین قرص گیاهی لاغری بدون عوارض

خواص دارویی و گیاهی

قیمت قرص لاغری ریلاکر

قرص لاغری فیل اسلیم

طرز تهیه قرص لاغری

قرص لاغری قوی تضمینی

بهترین قرص لاغری گیاهی ایرانی

قرص لاغری اسلیم

بهترین قرص لاغری بدون عوارض در ایران

قرص لاغری مورد تایید وزارت بهداشت

به‌روز‌ترین مطالب مرتبط را در دریافت کنید.

به‌روز‌ترین مطالب مرتبط را در دریافت کنید.

دریافت مشاوره پزشکی به صورت مستقیم از پزشک.

شریعتی، بالاتر از حسینیه ارشاد، ابتدای خیابان قبا، پلاک ۶، طبقه پنجم.

در زیر قرص های لاغری برتری هستند که می توانند به شما کمک کنند تا در ۳ ماه حداقل ۱۲ کیلوگرم کم کنید.

  Adipex از انواع قرص لاغری جدید نیست . در حقیقت، بیش از ۶۵ سال است که مصرف می شود و دلیل آن این است که امتحان خود را پس داده!
با درنظر گرفتن اینکه هر ساله قرص های لاغری جدیدی وارد بازار می شوند حتی به روز رسانی خود با آنها کار مشکلی است. واقعیت این است که اکثر این داروها بی تاثیرند. ولی در مورد برخی از آنها این امر صادق نیست. مسئله مهم این جاست که این مسئله را تشخیص دهیم.

قرص لاغری Phentermine دارویی است که توسط افراد بی شماری بارها و بارها استفاده شده است. با این حال، آیا می توان گفت که این یک داروى معجزه آسا و بهترین قرص لاغری برای کاهش وزن است؟ قطعا نه! چرا؟ خب، قطعا عوارضى نیز دارد.

اول از همه، این قرصی نیست که بتوانید در همه جا از آن استفاده کنید .این دارو یک تجویز بسیار جدی برای افرادی است که در حال حاضر به طور بیماری زا و کشنده ای چاق هستند (۱۳۵ کیلو و بیشتر). بنابراین، اگر به دنبال کاهش وزن هستید و اضافه وزن شما هنوز مشکل جدی ایجاد نکرده، این دارو برای شما مناسب نیست. در واقع، اکثر پزشکان این قرص لاغری را تجویز نمی کنند مگر اینکه در معرض خطری جدی به دلیل اضافه وزن باشید.

اساسا این دارو محصولی است که شما در صورت نبودن گزینه های دیگر از آن استفاده می کنید. اساس کار این دارو از بین بردن اشتهای شماست یعنی زمانی که بدن شما به طور طبیعی به شما می گوید وقت آن است که غذا بخورید،شما چیزی نمی خورید و خودتان باید بفهمید که زمان آن چه موقعی است. این امر می تواند برای بسیاری از افراد خطرناک باشد، به همین دلیل است که این دارو فقط با داشتن نسخه قابل دسترسی است (یک دلیل از هزاران دلیل).

با این حال، اگر در حال حاضر بسیار چاق هستید یا عادت دارید که بدون توجه به اینکه گرسنه هستید یا خیر غذا بخورید می توانید از آن استفاده کنید تا بتوانید عادات غذا خوردن مثبت را به دست بیاورید.

اگر آماده ی تغییر عادات غذایی خود به عادت های مثبت تر هستید، این گزینه قطعا برای شما مناسب است اما اگر آماده نیستید که عادت های غذایی خود را بهبود ببخشید، بهتر است منتظر بمانید تا زمانی که این آمادگی را پیدا کنید.

در واقع، هر گونه مکمل لاغری که مصرف می کنید در تغییر عادات غذا خوردن شما موثر است اما خودش این کار را برای شما انجام نمی دهد (خودتان باید انجام دهید)، با این حال Phentermine نسبت به سایر قرص های لاغری در این امر به شما بیش تر کمک می کند.

علاوه بر محدود کردن اشتها، انرژی زاست و سبب می شود که وزن بیشتری کم کرده و البته وقتی که بخواهید ورزش کنید تاثیر آن بیش تر خواهد شد.

بعد از ۱۸۰ روز مصرف این قرص لاغری دیگر موثر نبوده و عملکرد آن متوقف می شود. این بدان معنی است که شما ۱۸۰ روز برای ترک عادات غذایی خود وقت دارید و اگر قادر به انجام آن در زمان مذکور نباشید، متاسفانه ،شانس خود را از دست می دهید. با این حال، اگر عادت های غذایی خود را مدیریت کنید، مطمئناً فنترمین به شما در انجام این امر بسیار کمک خواهد کرد. سپس وزن خود را کم کرده و آن را نگه می دارید که بخاطر مزیت بزرگ Phentermine است.

قرص های لاغری Phentermine در ۵٧٪‏ موارد موفقیت آمیز است ، در حالی که بعضی از افراد‏ می گویند که در رابطه با صحت این نتایج مطمئن نیستند. شایان ذکر است که ساختار شیمیایی Phentermine بسیار شبیه به آمفتامین هاست، بنابراین بدانید دارویی که مصرف می کنید ماده ای بسیار قوی است.

اگر حتما باید وزن خود را کم کنید و احساس می کنید که اضافه وزن شما یک خطر جدی برای سلامتی تان است که نیاز به درمان فوری دارد، تنها راهی که دارید این است که ریسک استفاده از فنترمین را بپذیرید. در غیر اینصورت، یکی از گزینه های دیگر ذکر شده در زیر که ایمن تر هستند را انتخاب کنید. با این حال، اگر وزنتان از کنترل خارج شده و مجبور به کاهش آن هستید، Phentermine بهترین گزینه برای شماست و با پزشک خود برای تجویز آن مشورت کنید.

قرص Phen375 جایگزین قرص فنترمین است، اما بسیار متفاوت عمل می کند. قرص Phen375 مانند فنترمین سرکوب کننده ی اشتها نیست، بنابراین این دارو خطرات کمتری دارد. این دارو می تواند بسیار گمراه کننده باشد، در صورتیکه کار و عملکرد آن با Phentermine شباهتی ندارد. این دارو بر خلاف فنترمین بدون نسخه فروخته می شود چرا که بسیار ایمن است.

گذشته از آن، این قرص لاغری اشتهای شما را سرکوب نکرده و تنها با افزایش متابولیسم بدن ،کمک می کند وزن به صورت طبیعی کاهش یابد.

البته، با این عملکرد تغییر دادن عادت های غذایی مشکل است. اما، در نهایت، از اینکه گزینه ی ایمن تری را به جای فنترمین انتخاب کردید راضی خواهید بود.

با Phen375، هضم غذا همزمان با توانایی شما در سوزاندن چربی ها افزایش خواهد یافت.

هنگامی که از قرص لاغری Phen375 استفاده می کنید، به راحتی کالری زیادی را می سوزانید و بدون هیچ زحمتی وزن کم می کنید و با مزیت بزرگ این دارو که هیچگونه عوارض جانبی بدی ندارد (بر خلاف فنترمین) نگرانی نخواهید داشت.

این قرص به چند دلیل از  انواع بهترین قرص لاغری است. اولین دلیل این است که ٣ نتیجه را با یک دارو میگیرید. این دارو با داشتن مزایای زیاد که هیچکدام درحد افراط نیستند،به شما کمک می کند.

قرص لاغری PhenQ به ویژه برای کسانی که به دلیل استرس و زندگی شلوغ پرخوری می کنند، بسیار مفید است.

این دارو بسیاری از عوارض جانبی که سایر محصولات و قرص های لاغری به ویژه فنترمین دارد را نداشته و ما در مورد اینکه چگونه PhenQ اینقدر ایمن و موثر است، به شدت شگفت زده شده ایم. بدون شک، در آینده محصولات بهتری به بازار خواهند آمد، اما در حال حاضر، به نظر می رسد این دارو از بهترین قرص های لاغری است.

اگر قصد استفاده از قرص های بالا را ندارید نیز می توانید از سه راه موثر پایین برای کاهش وزن استفاده کنید.

هنگامیکه بدن شما دچار کم آبی می شود به طور طبیعی احساس گرسنگی خواهید کرد و در نتیجه کالری بیش تری مصرف می کنید. اگر شما به جای آب از نوشابه و یا آب میوه های حاوی شکر استفاده می کنید کالری و چربی از حد لازم دریافت خواهید کرد در حالیکه آب هیچ گونه کالری ، چربی ، قند و یا موارد دیگر را ندارد و تماماً سودمند است.

همچنین نوشیدن آب باعث دفع سموم از بدن شما خواهد شد. خانم ها ٨ لیوان و آقایان ١٢ لیوان آب باید هر روز مصرف کنند. بسیاری از افراد وسط غذا خوردن آب می نوشند که این امر اشتباه است و باعث خوردن غذای بیشتری می شود. شما می توانید(و باید) ٢٠ دقیقه قبل و ۵٠ دقیقه بعد از غذا آب بنوشید.

چه باور کنید چه نکنید زود خوابیدن یک راهی است که به کاهش وزن کمک می کند. شب ها حداکثر بین ساعات ٨-٩ بخوابید. در این ساعات بدن شما ۵-۶ مرتبه ،ماده ای به ملاتونین تولید می کند که باعث می شود روز ها سرحال بوده، استرس تان کم شده و آرام باشید  (استرس یک عامل بزرگ افزایش وزن است).

هله هوله ها غذاهایی هستند که فاقد ارزش غذایی و حاوی کالری ،قند و چربی بالایی می باشند  که شامل اسنک ها و فست فود ها. اسنک ها مثل کیک های کوچک ، کاپ کیک ها وغیره و فست فود ها شامل برگر ها و مرغ هاى سوخاری می شوند. نوشابه ها هم در این دسته قرار دارند.

پزشکان معتقدند که این غذا ها علاوه بر افزایش وزن و چاقی بیش تر ، اثرات مخرب تری از جمله فشار خون غیر قابل کنترل، پوسیدگی دندان ها ،انواع سرطان ها و دیگر مشکلات را شامل می شوند.

غذاهای زیر را جایگزین کنید:

علی اسدی کارشناس تغذیه و بدنسازی مرکز پزشکی فوتبال | مرکز رژیم آنلاین و بدنسازی ایده آل شو

پست قبلی

پست بعدی

طب سنتی و داروهای گیاهی

درج نظر

امروزه راهکاره ای زیادی برای کم کردن وزن پیش روی افراد وجود دارد ، می توان گفت عده ی کثیری از کسانی که دچار اضافه وزن هستند تمایل دارند که به راحت ترین شیوه ی ممکن وزن خود را کم کنند ، یکی از این روش ها استفاده از قرص های لاغری است. آسمونی در این مقاله اطلاعات کاملی در مورد قرص های لاغری و همچنین طرز تهیه قرص لاغری طبیعی و گیاهی در خانه را برای شما عزیزان منتشر می کند..

در مورد مسائل پیچیده‌تر و اساسی‌تر مثل لاغر کردن، باید کمی تحقیق کنیم وگرنه نه‌تنها مشکل‌مان حل نمی‌شود، بلکه ممکن است مشکلات جدیدی سراغ‌مان بیاید که خودمان هم از آن بی‌خبریم. اینجا با هم می‌خواهیم ببینیم که تا چه حدی در مورد لاغر‌تر شدن‌مان با قرص و دارو به راه درست می‌رویم و تا چه حدی اشتباه می‌کنیم.

 ونوستات، زنیکال، زنولیپ

عملکرد: این قرص ها چربی‌ها را به سرعت دفع می کنند. ماده موثر این قرص‌ها در بدن مهارکننده آنزیم لیپاز هستند، مانع از جذب چربی شده و دفع مستقیم آن را ممکن می‌کنند.

عوارض: این قرص حین روند دفع چربی در بدن، ویتامین‌های محلول در چربی نظیر ویتامین‌های A، E، KوD هم که برای جذب شدن در بدن به محیط چرب احتیاج دارند، دفع می‌کنند.

همچنین  میزان چربی در مدفوع فرد را هم افزایش می‌دهند و اسهال چرب ایجاد می‌کنند و ممکن است  مدفوع  به شکل غیر ارادی دفع ‌شود. ایجاد نفخ در معده یکی دیگر از عوارض ناخواسته آن است.

دوز مصرف : این دارو عوارض زیادی دارد اما  معمولا روزی سه بار و هر بار دو عدد با وعده غذای چرب تجویز می‌کنند.

قیمت: قیمت تمام‌شده این دارو به نسبت دوز مصرفی آن بسیار بالاست  درنهایت روزی ۶ عدد از این قرص‌ها را باید خورد که باتوجه به قیمت حدود ۲۵ هزار تومانی هر بلیستر آن، هفته‌ای ۲۵ هزار تومان و ماهی ۱۰۰ هزار تومان خواهد شد.

قرص چای سبز

عملکرد: مهم‌ترین ویژگی چای سبز خاصیت آنتی‌اکسیدانی آن است. این ماده آنتی‌اکسیدان بالایی دارد و متابولیسم و روند سوخت و ساز را افزایش می‌دهد.. هم دمنوش و هم قرص این خاصیت را دارا هستند اما قرص‌ها در مقایسه با دم‌نوشها، دوز بالاتری دارند.

عوارض : برای این قرص عوارض خاصی ذکر نشده است .

دوز مصرف : دوزی که از این نوع دارو تجویز می‌شود روزانه بین چهار تا شش عدد است و باید با هر وعده غذایی دو عدد از این قرص‌ها خورده شود. ادعای شرکت تولید کننده این است که با مصرف چنین دوزی، فرد می‌تواند یک تا ۵/۱ کیلو گرم طی یک دوره ۱۵ روزه از وزن خود را کم کند و اثرگذاری‌شان بهتر خواهد بود.

قیمت :  هزینه تهیه این نوع قرص‌ها، برای هر بسته‌، حدود  ۱۰ تا ۱۲ هزار تومان است.

گرین تی دایت (green tea diet)

عملکرد : این محصول ترکیبی از چای سبز، پیکولینات کروم، کافئین و کاتچین است. پیکولینات کروم ماده‌ای است که در بدن مقاومت به انسولین را کم می‌کند و سبب می‌شود سلول‌ها بتوانند به راحتی گلوکز موجود در خون را بسوزانند. به این ترتیب روند سوخت و ساز کربوهیدرات‌ها را در بدن کم می‌کند .کاتچین موجود در چای سبز هم سبب افزایش متابولیسم می‌شود.

عوارض : برای این قرص عوارض خاصی ذکر نشده است .

دوز مصرف : بهترین نتیجه وقتی به دست می‌آید که دو بار در روز به صورت یک ساعت قبل از وعده‌های ناهار و شام، استفاده شود.

قیمت: این قرص‌ها با قیمت بسته‌یی ۳۱هزار و ۷۰۰ تومان توزیع می‌شوند. یک بسته از این قرص‌ها برای ۱۵ روز کافی است

ویتامین پلاس

عملکرد: از سرکه سیب قرص‌های ترکیبی تهیه شده که ازجمله معروف‌ترین آنها، ویتامین پلاس است. سرکه سیب  روند هضم و متابولیسم بدن را افزایش می‌دهد و کاهش اشتها را هم در افراد ایجاد می‌کند، درنتیجه مصرف سرکه سیب چربی‌ها می‌سوزن. این قرص، حاوی سرکه سیب، لسیتین، ویتامین‌های گروه B و کلپ است. کلپ، حاوی ید است و می‌تواند روی فعالیت غده تیروئید اثر مثبت بگذارد.

عوارض: در صورت مصرف خارج از دستور پزشک مشکلات گوارشی و متابولیک را در پی دارد .

دوز مصرف: مصرف ۶ قرص در روز همراه با غذا و طی سه وعده صبحانه و ناهار و شام

قیمت: قرص‌های ویتاتین پلاس در قوطی‌های ۱۰۰ عددی با قیمت ۲۳هزار تومان عرضه می‌شوند

ریداکتیل

عملکرد: سیبوترامین، ریداکیتل و مریداکتیل همه درواقع از یک خانواده‌اند. این قرص‌ها از طریق کاهش اشتها عمل می‌کنند. اثربخشی این  ریداکتیل در افراد مختلف، فرق می‌کند. در بعضی افراد، مصرف این قرص اشتها را واقعا کم می‌کند و در بعضی افراد اصلا تاثیر قابل توجهی ندارد.

عوارض : این قرص حدود سال ۲۰۱۰ در ایالات‌متحده به‌دلیل گزارش بروز خونریزی داخل مغزی، ممنوع و کنار گذاشته شد.

دوز مصرف : به هیچ وچه مصرف این گروه از دارو پیشنهاد نمی شود .

قیمت : چنین دارویی در حال حاضر مورد تایید نیست ولی متاسفانه برخی افراد باز هم سرخود این قرص را از خارج کشور تهیه و مصرف می‌کنند.

ال کارنیتین (L CARNITIN)

عملکرد : ماده موثره آن شبه‌ویتامینی است که در بدن به شکل طبیعی ساخته می‌شود. البته در کل بدن نیازی به وارد کردن آن ندارد و برای افرادی تجویز می‌شود که کمبود این اسید آمینه را در بدن نشان می‌دهند. این ماده با تسهیل ورود اسید‌های چرب به سلول‌های عضلانی، سبب چربی‌سوزی می‌شود.

عوارض: مصرف خارج از دستور پزشک عوارض گوارشی و متابولیک را در پی دارد .

دوز مصرفی: این دارو معمولا در دوز‌های خاصی همراه با ورزش تجویز می‌شود. با توجه شرایط بدنی و میزان چاقی هر فرد دوز مصرف متفاوت است .

قیمت :  ۶۰ عدد از این کپسول، قیمتی برابر ۲۶دلار دارد.

پودر‌های فیبر و فایبر کلییرها

عملکرد : این مدل ترکیبات اول اشتها را کاهش می‌دهند و دوم اینکه روند دفع را افزایش می‌دهند. این پودر‌ها باید در آب یا هر نوشیدنی غیرشیرین دیگری حل شده و به‌صورت شربت خورده شوند.

عوراض: در صورت مصرف خارج از دوز مپیشنهادی یا دستور پزشک عوارض گوارشی گزارش شده است .

دوز مصرف: توصیه می‌شود یک قاشق چای‌خوری از آن در یک لیوان آب حل شود و روزی حداقل یک لیوان مصرف شود .

قیمت: این پودر‌ها در بسته‌های ۳۵۸ یا ۳۶۸ گرمی تهیه شده و در بازار وجود دارند. به دلیل تعدد شرکت های تولید و توزیع کننده قیمت دقیقی از این محصول در بازار موجود نیست

اسلیم فول – اسلیم مکس- اسلیم کوئیک

عملکرد : ماده موثره این نوع داروها، از گروه افدرین‌هاست که جزء داروهای محرک هستند و کاهش اشتها را به‌دنبال دارند. اسلیم فول ترکیباتی از چای سبز، سرکه سیب و جلبک‌های دریایی در آنها استفاده می‌شود و برای بیماری‌های قلبی- عروقی و کاهش وزن تجویز می‌شود. مکانیسم آن کاهش جذب مواد غذایی در روده و افزایش دفع است. همراه با این قرص هم، متخصص تغذیه ممکن است برحسب شرایط بدنی بیمار، مولتی ویتامین تجویز کند.

عوارض: عوارض خاصی برای این دارو گزارش نشده است .

دوز مصرف: به‌طور معمول دو عدد در روز یکی، دو ساعت بعد از صبحانه و یک تا سه ساعت بعد از ناهار، توصیه می‌شود.

قیمت:  ۶۰ عدد کپسول اسلیم فول، قیمتی حدود ۳۰هزار تومان دارد.

آلگومد

عملکرد: ترکیبی که این روزها به‌شدت بین مصرف‌کنندگان محصولات لاغری رواج پیدا کرده ترکیبی گیاهی با آلگومد است. این محصول به‌طور مستقیم روی کاهش وزن اثر ندارد بلکه بر پایه میزان فیبر بالایی که دارد، می‌تواند روی لاغر شدن موثر باشد. آلگومد محصولی است غنی از اسید‌های آمینه که از یک نوع جلبک به Colora Volgaris تهیه می‌شود. این ترکیب هم شامل املاح معدنی است و هم آنتی‌اکسیدان‌های مفیدی را در بر دارد و با داشتن طیف وسیعی از ویتامین‌ها، یک ترکیب منحصر به فرد برای حفظ سلامت عمومی بدن است.

عوارض:  این محصول باتوجه به طبیعی بودنش حداقل تاکنون، هیچ نوع عارضه‌ای در بر نداشته است.»

دوز مصرف: مصرف این قرص‌ها به‌منظور کاهش وزن ۶ عدد در روز است و توصیه شده برای کسب بیشترین اثر آن، بهتر است یک ربع قبل از هر وعده غذایی استفاده شود. در هر صورت حتی مصرف آن هم باتوجه به طبیعی بودنش برای بدن زیان‌آور نیست.

قیمت:  این قرص در بسته های ۱۰۰ عددی عرضه می شود که با قیمتی ۶۰ تا ۹۰ هزار تومان بسته به کشور سازنده قابل تهیه است.

 ۶-ABS+

عملکرد : ترکیبی از چای سبز و اسید لینولئیک است. چای سبز متابولیسم را افزایش می‌دهد و اسید لینولئیک چربی‌ها را می‌سوزاند. سازندگان این نوع کپسول‌ها ادعا می‌کنند که این ترکیب در کاهش چربی‌های ناحیه شکمی موثرتر است. طبق نظر هانیه جباریان متخصص تغذیه، این مسئله تا حدودی با واقعیت فاصله دارد، ضمن اینکه از آن هم برای کاهش وزن و هم برای ثابت نگه داشتن وزن استفاده می‌شود.

عوارض: عوارض خاصی برای مصرف این قرص ذکر نشده است .

دوز مصرف : معمولا پیشنهاد مصرف برای کسانی که کاهش وزن را مدنظر دارند، ۶ کپسول در روز همراه با سه وعده غذایی است و کسانی که قرار است وزن‌شان را ثابت نگه دارند، مجاز هستند که یک کپسول را با هر وعده غذایی مصرف کنند.

قیمت : می‌توانید بسته‌های شامل ۹۰ عدد قرص را با قیمت ۶۳هزار و ۵۰۰تومان تهیه کنید

طرز تهیه یک نوع قرص لاغری بسیار قوی در خانه

تعجب نکنید، شما خودتان می توانید قرص لاغری بسازید.

برای اینکار، کافی است یک قاشق زردچوبه، یک قاشق زنجبیل، یک قاشق زیره که نوع آن فرقی نمی کند سیاه یا سبز باشدو یک قاشق دارچین را با هم در ظرفی کوچک مخلوط کنید .

در صورتیکه یبوست دارید یک قاشق پودر سنا هم به این مواد خشک اضافه کنید.حالا این مخلوط را با یک قاشق عسل به صورت یک خمیر آماده کنید و از آن به اندازه یک نخود برداشته ، در دست گرد کنید و به شکل قرص درست کرده و کنار بگذارید تا خشک شود.

حالا یک یا دو قرص را در روز مصرف کرده و تا رسیدن به وزن مطلوب ادامه دهید.

این قرص طبیعی، سوخت و ساز و متابولیسم بدن را افزایش داده و موجب کاهش وزن شما می شود.

همه چیز درباره: تناسب اندام قرص لاغری

بسیاری از افراد از مشکلات صفرا رنج می برند و به دنبال روش هایی برای

نشانی شما منتشر نخواهد شد.

سفارش تبلیغ در این صفحه:

21-2272529

asemooni.com/advertising



آرایش

مدل مو

مدل لباس

اخبار

سبزی خردکن

یکی از دغدغه های افرادی که اضافه وزن دارند یا به دنبال تناسب اندام هستند نوع رژیم غذایی و خوراکی های چاق کننده است. ادویه ها به عنوان جزو فرعی غذاها مورد استفاده قرار می گیرند و بنابراین شاید کمتر کسی بداند که این ادویه ها باعث لاغری نیز می شوند. در این مقاله شما را با روش لاغری با دارچین و زنجبیل آشنا می کنیم.

به گزارش آکاایران: طرز تهیه یک نوع قرص لاغری بسیار قوی و موثر در کاهش وزن را به علاقمندان به کاهش وزن و تناسب اندام آموزش میدهیم. تعجب نکنید، با ما همراه شوید یکی از شیوه های خیلی طبیعی برای پایین آوردن وزن، مصرف ادویه ها است. این ادویه ها اگر به شیوه درست و به اندازه مناسب استفاده شوند، برای سلامتی آنها آسیبی نمی رساند، و به وزن دلخواه خود هم می رسند.

تعجب نکنید، شما خودتان می توانید قرص لاغری بسازید. برای اینکار، کافی است یک قاشق زردچوبه، یک قاشق زنجبیل، یک قاشق زیره که نوع آن فرقی نمی کند سیاه یا سبز باشد و یک قاشق دارچین را با هم در ظرفی کوچک مخلوط کنید و میکس کنید.

آکاایران: بهترین قرص لاغری گیاهی فاقد عوارض طرز تهیه

در صورتیکه یبوست دارید یک قاشق پودر سنا هم به این مواد خشک اضافه کنید. حالا این مخلوط را با یک قاشق عسل به صورت یک خمیر آماده کنید و از آن به اندازه یک نخود برداشته، در دست گرد کنید و به شکل قرص درست کرده و کنار بگذارید تا خشک شود. حالا یک یا دو قرص را در روز مصرف کرده و تا رسیدن به وزن مطلوب ادامه دهید. این قرص طبیعی، سوخت و ساز و متابولیسم بدن را افزایش داده و موجب کاهش وزن شما می شود.

منبع : namnak.com

شما احتمالا با جستجوی کلمات زیر وارد مقاله شده اید چنانچه مطلب مرتبط با جستجوی شما نبوده همان کلمه را در جستجوی سایت وارد کنید


قرص لاغری بدون عوارض

سلامت ، درمان بیماری ها ، مقالات پزشکی ، اطلاعات دارویی ، تغذیه ، رژیم درمانی9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *