بهترین قرص جلوگیری از اشتها

خواص دارویی و گیاهی

اخیرا گفته شده این دارو بسیار خطرناک است لطفا قبلش تحقیق کنید.

قرصی ضداشتها یا کم کننده اشتها می باشد که علاقه به خوردن را کاهش می دهد.
ماده تشکیل دهنده سیبوترامین و هیدروکلراید می باشد.
مکانیسم عملکرد این دارو مهار کننده باز جذب مونوآمینها و کاهش میزان اشتها به خوردن غذا و در نتیجه کاهش وزن می باشد در کاهش وزن افرادی که قادر به گرفتن رژیم های غذایی کم کالری و ورزش نیستند بسیار موثر می باشد.

ریداکتیل به شما کمک میکند که با مصرف غذای کمتر احساس بهتری داشته باشید و به عبارتی میزان غذای مصرفی شما را کنترل میکند این دارو کمک میکند که با مصرف غذای کمتری نسبت به قبل احساس سیری کنید در صورتی که در حالت عادی با مصرف همان میزان غذا همچنان احساس گرسنگی دارید. ریداکتیل این کار را از طریق تغییر در میزان دو ماده شیمیایی موجود در مغز انجام میدهد که این دو ماده سروتونین و نور آدرنالین دارند.
قرص لاغری ریداکتیل برای افرادی که استرس و اضطراب در پور خوری آنها تاثیر بالای دارد گزینه عالی مباشد ریداکتیل Reductil باید همراه یک رژیم غذایی کم کالری و ورزش روزانه مصرف شود.

بهترین قرص جلوگیری از اشتها

موارد منع مصرف ریداکتیل:

1- در صورت داشتن هرگونه سابقه بیماری قلبی جدا از مصرف آن خودداری کنید

حمله قلبی، سکته مغزی، آنژین ، نارسایی قلبی( نارسایی قلبی همراه با تنگی نفس و تورم پا یا ساق پا به علت جمع شدن آب میانبافتی درآن) ، ضربان قلب نا منظم (آریتمی) ،سخت شدن جدار عروق داشتن فشار خون بالا – بیش از 145 میلی متر جیوه ( فشار خون سیستولی) و 9 میلی متر جیوه ( فشار خون دیاستولی).

2- سن بالای 65 سال و پایین 18 سال 3- داشتن سابق آلرژی 4-داشتن قصد حاملگی ، دوران شیر دهی

منع مصرف ریداکتیل همزمان با مصرف یکی از داروهای زیر :
1- داروهای ضد افسردگی
2- سایر داروهای کاهش وزن ( شامل داروهای بدون نسخه و داروهای گیاهی)
3- هر داروییکه روی سطح هوشیاری تاثیر بگذارد ( مثلا سبب خواب آلودگی شود یا اینکه شما را بی خواب کند) داروهای مثل آرامبخشها ، ضد افسردگی ها ، تریپتوفان
پزشک خود را از هرگونه دارویی که مصرف میکنید مطلع سازید از جمله داروهایی که بدون نسخه پزشک خودتان از داروخانه تهیه کرده اید.
دستور مصرف داروی ریداکتیل:
دروز معمول : یک کپسول یکبار در روز

نحوه مصرف : بلعیدن یک کپسول همرا با یک لیوان آب ریداکتیل را سر ساعت مصرف کنید ( هر روز در ساعت مشخصی)
بهتر است قبل از غذا ( صبحانه گزینه بهتریست ) مهم نیست که کپسول ریداکتیل را قبل از غذا مصرف کنید یا بعد از آن در صورتی که فراموش کردید دارو را سر موقع مصرف کنید به محض یادآوری آنرا مصرف کنید مگر اینکه تا زمان مصرف دوز بعدی وقت زیادی باقی نمانده بود. از دوبرابر کردن دوز بعدی جدا خودداری کنید

جستار نزدیک&gt یک نوع قرص لاغری بسیار قوی خانگی


بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


کد کپچا *

سلام
ممكنن منو راهنمايي كنيد ،من در آلمان هستم ،از كجا ميتونم دارو را تهيه كنم ؟

https://feminea.net/reductil-kaufen/

من اين دارو رو مصرف كردم واسه سه ماه از المان ميخريدم،خيلي لاغر شدم، سايز كم كردم ، اصلن احساس گرسنگي نميكردم ، غذا خورنم به صفر رسيده بود، همه چي عالي بود، اما سكته كردم و دچار انسداد رگ شدم كه عمل انژيوپلاست انجام دادم ، علت اصليش اين دارو اعلام شد و من الان سه ساله كه داروي قلب ميخورم و از خوردن رداكتيل منع شدم هرچند كه دلم ميخواست دوباره تجربه كنم،

من فکرمیکنم شما زیاد استفاده کردید همه جاهم میگن این قرصو باید یک دوره الی دو دوره استفاده کنید من خودم یه ورق ۱۴ تا خوردم ۴ کیلو کم کردم و واقعا راضی بودم واسه کساییکه اضافه وزنشون زیر ۱۰ کیلو هست بنظرم خوب باشه اونهایی که وزنشون بالاست باید ورزش کنن ولی اولش برای اینکه چندکیلو کم کنن میتونن ازین قرص استفاده کنن. زیاده روی تو هیچ چیز خوب نیست

سلام میشه لطفا عکس بسته دارو رو بزارید میخواستم ببینم دقیقا بسته دارو چه شکلی هست که بتونم تهیه کنم چون من استرالیام اینجا هم مصرف این دارو منع شده میخوام بدونم چه شکلیه اصل دارو که بتونم تهیه کنم ممنونم

سلام من در آلمان هستم چطوری میتوانم تهیه کنم

از داروخانه ها بپرسید کدم شهر هستید؟

Bad krozingen

اثربخشی این ریداکتیل در افراد مختلف، فرق می‌كند. در بعضی افراد، مصرف این قرص اشتها را واقعا كم می‌كند و در بعضی افراد اصلا تاثیر قابل توجهی ندارد.

اخطار: این قرص در ایالات‌متحده به‌دلیل گزارش بروز خونریزی داخل مغزی، ممنوع و كنار گذاشته شد.
چنین دارویی در حال حاضر مورد تایید نیست ولی متاسفانه برخی افراد باز هم سرخود این قرص را از خارج كشور تهیه و مصرف می‌كنند.

دوز مصرف : به هیچ وچه مصرف این گروه از دارو پیشنهاد نمی شود .

سلام برشما. من قبلااین دارو رو مصرف کردم و واقعا راضی بودم. الان در صدد بچه دار شدن هستیم. 38 سال سن منه و این اقدام برای فرزند اول من هست. بنظر شما یک دوره یک ماهه این قرص رو مصرف کنم؟

سلام برشما. من قبلااین دارو رو مصرف کردم و واقعا راضی بودم. الان در صدد بچه دار شدن هستیم. ۳۸ سال سن منه و این اقدام برای فرزند اول من هست. بنظر شما یک دوره یک ماهه این قرص رو مصرف کنم؟

سلام وقت بخیر ببخشید چ ساعتی درروزبهتره ک میتوان از این قر ص استفاده کرد

ساعتش فکر نکنم مهم باشه. قبل مصرف عوارض رو هم مطالعه کنید

سلام، این قرص رو از پاساژ مکمل فروشی بازار مروی میتونید تهیه کنید که قیمتش هفتاد هزار تومان هست که تاثیر فوق‌العاده ای داره که اگر با قرص کافئین همراه بشه بهتره، قرص کافئین هم حدود 35هزار تومان هست

سلام من از تبریزم چطوری تهیه کنم این قرص رو

واقعا يعني اونجا اصله؟

بهترین قرص جلوگیری از اشتها

Salam chejori miShe tahiye kard va haZzinaSh chande?

Salam
Koja mishe kharid ?

سلام وقتتون بخير.اين قرص لاغري رو چه زماني قبل بارداري ميشه مصرف كرد؟

[] _ قرص لاغری ریداکتیل آلمان Reductil []

به‌روز‌ترین مطالب مرتبط را در دریافت کنید.

به‌روز‌ترین مطالب مرتبط را در دریافت کنید.

دریافت مشاوره پزشکی به صورت مستقیم از پزشک.

شریعتی، بالاتر از حسینیه ارشاد، ابتدای خیابان قبا، پلاک ۶، طبقه پنجم.
بهترین قرص جلوگیری از اشتها

در زیر قرص های لاغری برتری هستند که می توانند به شما کمک کنند تا در ۳ ماه حداقل ۱۲ کیلوگرم کم کنید.

  Adipex از انواع قرص لاغری جدید نیست . در حقیقت، بیش از ۶۵ سال است که مصرف می شود و دلیل آن این است که امتحان خود را پس داده!
با درنظر گرفتن اینکه هر ساله قرص های لاغری جدیدی وارد بازار می شوند حتی به روز رسانی خود با آنها کار مشکلی است. واقعیت این است که اکثر این داروها بی تاثیرند. ولی در مورد برخی از آنها این امر صادق نیست. مسئله مهم این جاست که این مسئله را تشخیص دهیم.

قرص لاغری Phentermine دارویی است که توسط افراد بی شماری بارها و بارها استفاده شده است. با این حال، آیا می توان گفت که این یک داروى معجزه آسا و بهترین قرص لاغری برای کاهش وزن است؟ قطعا نه! چرا؟ خب، قطعا عوارضى نیز دارد.

اول از همه، این قرصی نیست که بتوانید در همه جا از آن استفاده کنید .این دارو یک تجویز بسیار جدی برای افرادی است که در حال حاضر به طور بیماری زا و کشنده ای چاق هستند (۱۳۵ کیلو و بیشتر). بنابراین، اگر به دنبال کاهش وزن هستید و اضافه وزن شما هنوز مشکل جدی ایجاد نکرده، این دارو برای شما مناسب نیست. در واقع، اکثر پزشکان این قرص لاغری را تجویز نمی کنند مگر اینکه در معرض خطری جدی به دلیل اضافه وزن باشید.

اساسا این دارو محصولی است که شما در صورت نبودن گزینه های دیگر از آن استفاده می کنید. اساس کار این دارو از بین بردن اشتهای شماست یعنی زمانی که بدن شما به طور طبیعی به شما می گوید وقت آن است که غذا بخورید،شما چیزی نمی خورید و خودتان باید بفهمید که زمان آن چه موقعی است. این امر می تواند برای بسیاری از افراد خطرناک باشد، به همین دلیل است که این دارو فقط با داشتن نسخه قابل دسترسی است (یک دلیل از هزاران دلیل).

با این حال، اگر در حال حاضر بسیار چاق هستید یا عادت دارید که بدون توجه به اینکه گرسنه هستید یا خیر غذا بخورید می توانید از آن استفاده کنید تا بتوانید عادات غذا خوردن مثبت را به دست بیاورید.

اگر آماده ی تغییر عادات غذایی خود به عادت های مثبت تر هستید، این گزینه قطعا برای شما مناسب است اما اگر آماده نیستید که عادت های غذایی خود را بهبود ببخشید، بهتر است منتظر بمانید تا زمانی که این آمادگی را پیدا کنید.

در واقع، هر گونه مکمل لاغری که مصرف می کنید در تغییر عادات غذا خوردن شما موثر است اما خودش این کار را برای شما انجام نمی دهد (خودتان باید انجام دهید)، با این حال Phentermine نسبت به سایر قرص های لاغری در این امر به شما بیش تر کمک می کند.

علاوه بر محدود کردن اشتها، انرژی زاست و سبب می شود که وزن بیشتری کم کرده و البته وقتی که بخواهید ورزش کنید تاثیر آن بیش تر خواهد شد.

بعد از ۱۸۰ روز مصرف این قرص لاغری دیگر موثر نبوده و عملکرد آن متوقف می شود. این بدان معنی است که شما ۱۸۰ روز برای ترک عادات غذایی خود وقت دارید و اگر قادر به انجام آن در زمان مذکور نباشید، متاسفانه ،شانس خود را از دست می دهید. با این حال، اگر عادت های غذایی خود را مدیریت کنید، مطمئناً فنترمین به شما در انجام این امر بسیار کمک خواهد کرد. سپس وزن خود را کم کرده و آن را نگه می دارید که بخاطر مزیت بزرگ Phentermine است.

قرص های لاغری Phentermine در ۵٧٪‏ موارد موفقیت آمیز است ، در حالی که بعضی از افراد‏ می گویند که در رابطه با صحت این نتایج مطمئن نیستند. شایان ذکر است که ساختار شیمیایی Phentermine بسیار شبیه به آمفتامین هاست، بنابراین بدانید دارویی که مصرف می کنید ماده ای بسیار قوی است.

اگر حتما باید وزن خود را کم کنید و احساس می کنید که اضافه وزن شما یک خطر جدی برای سلامتی تان است که نیاز به درمان فوری دارد، تنها راهی که دارید این است که ریسک استفاده از فنترمین را بپذیرید. در غیر اینصورت، یکی از گزینه های دیگر ذکر شده در زیر که ایمن تر هستند را انتخاب کنید. با این حال، اگر وزنتان از کنترل خارج شده و مجبور به کاهش آن هستید، Phentermine بهترین گزینه برای شماست و با پزشک خود برای تجویز آن مشورت کنید.

قرص Phen375 جایگزین قرص فنترمین است، اما بسیار متفاوت عمل می کند. قرص Phen375 مانند فنترمین سرکوب کننده ی اشتها نیست، بنابراین این دارو خطرات کمتری دارد. این دارو می تواند بسیار گمراه کننده باشد، در صورتیکه کار و عملکرد آن با Phentermine شباهتی ندارد. این دارو بر خلاف فنترمین بدون نسخه فروخته می شود چرا که بسیار ایمن است.

گذشته از آن، این قرص لاغری اشتهای شما را سرکوب نکرده و تنها با افزایش متابولیسم بدن ،کمک می کند وزن به صورت طبیعی کاهش یابد.

البته، با این عملکرد تغییر دادن عادت های غذایی مشکل است. اما، در نهایت، از اینکه گزینه ی ایمن تری را به جای فنترمین انتخاب کردید راضی خواهید بود.

با Phen375، هضم غذا همزمان با توانایی شما در سوزاندن چربی ها افزایش خواهد یافت.

هنگامی که از قرص لاغری Phen375 استفاده می کنید، به راحتی کالری زیادی را می سوزانید و بدون هیچ زحمتی وزن کم می کنید و با مزیت بزرگ این دارو که هیچگونه عوارض جانبی بدی ندارد (بر خلاف فنترمین) نگرانی نخواهید داشت.

این قرص به چند دلیل از  انواع بهترین قرص لاغری است. اولین دلیل این است که ٣ نتیجه را با یک دارو میگیرید. این دارو با داشتن مزایای زیاد که هیچکدام درحد افراط نیستند،به شما کمک می کند.

قرص لاغری PhenQ به ویژه برای کسانی که به دلیل استرس و زندگی شلوغ پرخوری می کنند، بسیار مفید است.

این دارو بسیاری از عوارض جانبی که سایر محصولات و قرص های لاغری به ویژه فنترمین دارد را نداشته و ما در مورد اینکه چگونه PhenQ اینقدر ایمن و موثر است، به شدت شگفت زده شده ایم. بدون شک، در آینده محصولات بهتری به بازار خواهند آمد، اما در حال حاضر، به نظر می رسد این دارو از بهترین قرص های لاغری است.

اگر قصد استفاده از قرص های بالا را ندارید نیز می توانید از سه راه موثر پایین برای کاهش وزن استفاده کنید.

هنگامیکه بدن شما دچار کم آبی می شود به طور طبیعی احساس گرسنگی خواهید کرد و در نتیجه کالری بیش تری مصرف می کنید. اگر شما به جای آب از نوشابه و یا آب میوه های حاوی شکر استفاده می کنید کالری و چربی از حد لازم دریافت خواهید کرد در حالیکه آب هیچ گونه کالری ، چربی ، قند و یا موارد دیگر را ندارد و تماماً سودمند است.

همچنین نوشیدن آب باعث دفع سموم از بدن شما خواهد شد. خانم ها ٨ لیوان و آقایان ١٢ لیوان آب باید هر روز مصرف کنند. بسیاری از افراد وسط غذا خوردن آب می نوشند که این امر اشتباه است و باعث خوردن غذای بیشتری می شود. شما می توانید(و باید) ٢٠ دقیقه قبل و ۵٠ دقیقه بعد از غذا آب بنوشید.

چه باور کنید چه نکنید زود خوابیدن یک راهی است که به کاهش وزن کمک می کند. شب ها حداکثر بین ساعات ٨-٩ بخوابید. در این ساعات بدن شما ۵-۶ مرتبه ،ماده ای به ملاتونین تولید می کند که باعث می شود روز ها سرحال بوده، استرس تان کم شده و آرام باشید  (استرس یک عامل بزرگ افزایش وزن است).

هله هوله ها غذاهایی هستند که فاقد ارزش غذایی و حاوی کالری ،قند و چربی بالایی می باشند  که شامل اسنک ها و فست فود ها. اسنک ها مثل کیک های کوچک ، کاپ کیک ها وغیره و فست فود ها شامل برگر ها و مرغ هاى سوخاری می شوند. نوشابه ها هم در این دسته قرار دارند.

پزشکان معتقدند که این غذا ها علاوه بر افزایش وزن و چاقی بیش تر ، اثرات مخرب تری از جمله فشار خون غیر قابل کنترل، پوسیدگی دندان ها ،انواع سرطان ها و دیگر مشکلات را شامل می شوند.

غذاهای زیر را جایگزین کنید:

علی اسدی کارشناس تغذیه و بدنسازی مرکز پزشکی فوتبال | مرکز رژیم آنلاین و بدنسازی ایده آل شو

پست قبلی

پست بعدی

 کاهش وزن شما در ماه اول زیاد بوده توصیه من این هست که حتما تحت یک رژیم اصولی باشید نه رژیمی که فقط وزن رو کاهش بده استفاده از مکمل ها هم حتما باید بعد از بررسی شرایط شما باشه 

 

بهترین قرص جلوگیری از اشتها

به هیچ عنوان ادیوس مصرف نفرمائید شما تا زمانی که یک رژیم اصولی و بره منظم تمرینی نداشته باشید لاغر نخواهید شد پس زمان و پول خودتون رو به هدر ندید و سلامت خودتون رو هم به خطر نندازید

سلام 

این قرص هیچ تاییدیه ی ای نداره و مواد تشکیل دهنده ی اون مشخص نیست بهتره که به فکر سلامت خودتون باشید نه فقط لاغری استفاده از این قرص به هیچ وجه توصیه نمیشه 

 

‘)
sidebar_align ‘left’
content_container_margin parseInt(’29px’)
sidebar_width parseInt(’27px’)
//–&gt

(($) {
$( {
$(‘#vbflat-login’).bind(‘click’, (e) {
e.preventDefault
$(‘#popuplogin’).bPopup({
speed: 14,
})
})
})
})(jQuery)

theSummaries new Array(“هیچ اثر شاهکاری تاکنون به دست افراد تنبل ساخته نشده است. تلاش کن.”,”آدم های بزرگ اراده میکنند، آدم های کوچک آرزو”,”هر وقت داشتی کم می آوردی و خواستی تمومش کنی کافیه یادت بیاد چرا شروع کردی.”,”رود راه خودش را از وسط سنگ پیدا میکند. نه بخاطر قدرتش، بلکه بخاطر تداومش. پس هیچوقت تسلیم نشو.”,”تنها کسی که شما را عقب می اندازد خودتان هستید. بهانه کافیست! وقت آن رسیده است که جور دیگری زندگی کنید.”) theSiteLinks new Array( “#King-Design.Ir”,”#King-Design.Ir”,”#King-Design.Ir”,”#King-Design.Ir”,”#King-Design.Ir” )


با سلام خدمت شما کاربرگرامی

چنانچه قبلا عضو انجمن شدید فیلد های زیر را پر کنید و در صورتی که میخواهید عضو شوید از آیکون سمت راست استفاده کنید

طرز تهیه سالاد بادمجان و کدو رژیمی در منزل

بند انداختن صورت بهتر است و یا شیو کردن ؟!

بهترین قرص جلوگیری از اشتها

مهمترین قدم قبل از اقدام برای لاغری را اینجا بخوانید

زیبا کردن موها و تقویت آنها با استفاده از مواد غذایی

آشنایی با زیباتنی ها

پاسخ به رایج ترین سوالات کاربران

اطلاعیه مدیریت سایت

اخبار، اطلاعیه ها، قوانین و نظرسنجی های عمومی انجمن

در این قسمت قوانین، اطلاعیه ها و تازه های زیباتن قرار میگیرد.

چالش “نیمه خصوصی” کاهش وزن یک

14 دی 1397, 12:47

کلیه آموزش های لازم جهت استفاده از بخش های مختلف زیباتن را می توانید در این قسمت مشاهده نمایید

من میخوام لاغر کنم اما از

14 دی 1397, 14:19

شما میتوانید پیشنهادات و انتقادات خود را در این بخش بصورت یک تاپیک مجزا مطرح فرمایید تا مدیران زیباتن به آن رسیدگی و پاسخ دهند

پیشنهادات و انتقادات

11 شهریور 1397, 18:27

رژیم لاغری

در این قسمت ضمن مشاهده و دانلود جدول کالری مواد غذایی مختلف و جدول میزان کالری مصرفی در فعالیت ها، با انواع مفاهیم و محاسبات مورد نیاز در یک رژیم غذایی آشنا می شوید.

جدول میزان کالری مواد غذایی

14 مهر 1397, 15:

در این قسمت می توانید با انواع روش های رژیم کاهش وزن در دنیا و همچنین بره های آماده ی رژیم آشنا شده و سوالات خود را بپرسید.

نسخه اصلی و کامل رژیم کاهش

13 دی 1397, 16:3

در زیباتن مسابقات رژیمی هفتگی و مناسبتی بین اعضا برگزار می گردد. در این قسمت امور مربوط به اعلام وزن ها، امتیازات اعضا و مدیریت مسابقات قرار میگیرند.

مسابقه کاهش وزن
تلاش ؛زمان (19 الی 25 آبان

9 آذر 1397, 12:27

گروه بندی، گپ و گفتگوی اعضای گروه ها و سایر امور مربوط به گروه ها

کی پایه ست با رژیم پل مکنا

13 دی 1397, 17:3

بحث در مورد قرص ها و مکمل های دارویی که متخصصان تغذیه پیشنهاد میکنند در طی دوره ی رژیم مصرف شوند(مکمل های دارویی با قرص های لاغری غیر مجاز متفاوتند! همچنین به اطلاع میرساند تبلیغ یا خرید و فروش هر نوع مکمل رژیمی یا قرص لاغری بدون مجوز وزارت بهداشت در زیباتن ممنوع است.)

کسی از قرص natural max

11 مهر 1397, 13:5

در این قسمت نکات و مقالات مختلفی در مورد کاهش وزن قرار گرفته و به بحث گذاشته می شود. همچنین نرم افزارها و سایر فایل های دانلودی ارائه می گردد

نکاتی درباره لاغری اصولی از

28 مهر 1397, 18:55

بهترین قرص جلوگیری از اشتها

محل آن دسته از سوالات شما که با سایر تاپیک ها مرتبط نیست

راهنمایی میخوام

4 دی 1397, 15:33

ساق پا

9 آذر 1397, 19:19

در گذشته ی زیباتن این بخش حاوی دفترچه های رژیمی اعضا بود. اما دفترچه ها جای خود را به وبلاگ زیباتنی دادند و بنابراین این بخش صرفا جهت مشاهده باز بوده و پس از آن کاربران روزنوشت های رژیمی خود را در وبلاگ های زیباتنی درج می نمایند. وبلاگ های زیباتنی را در حالت نمایش سایت با موبایل در انتهای صفحه و در حالت نمایش سایت با لپ تاپ و کامپیوتر خانگی در سمت چپ صفحه خواهید دید.

دختر 56کیلویی | ساعده

14 تیر 1397, 7:7

رژیم چاقی

نکات و مقالات موثر در افزایش وزن

چطور با 3 قاشق سرکه سیب 4

24 تیر 1397, 19:6

در این قسمت می توانید با انواع روش های رژیم افزایش وزن در دنیا و همچنین بره های آماده ی رژیم آشنا شده و سوالات خود را بپرسید.

را های چاق شدن

24 آبان 1397, 18:49

تاپیک افزایش وزن من

12 شهریور 1397, 13:3

در این انجمن خواهید دید کاهش وزن غیر ممکن نیست

این بخش مختص افراد موفق زیباتن است

وِیــــــژه
مصاحبه با یه زیباتنی موفق در

3 بهمن 1396, 3:15

در این قسمت برای دوستانی که گروه وزنی آن ها تغییر میکند جشن میگیریم!

جشن خداحافظی از گروه قرمز

3 شهریور 1397, 11:51

انجا مکانیست برای برگذاری جشن های مختلف انجمن، بخصوص جشن رسیدن به وزن هدف

لطفا افراد موفق زیباتن را

14 مرداد 1397, 9:53

در این قسمت تصاویر، مقالات و سایر مطالب انگیزه بخش قرار می گیرد.

معرفی یک سایت برای شبیه سازی

11 مرداد 1397, :41

حرکات ورزشی مختلف که در تناسب اندام موثرند

تجربه ی شما از حرکات ورزشی

18 تیر 1397, 14:39

یوگای هوایی یا معلق

1 مهر 1395, 2:37

نکات کلیدی در مورد استفاده از

8 بهمن 1396, 15:26

حرکات عالی برای تناسب اندام

1 تیر 1397, 12:41

ورزش جامپینگ فیت

22 تیر 1397, 17:38

حرکات ورزشی برای لاغر کردن بخش های مختلف بدن

عسل برای چاقی صورت

12 تیر 1397, 12:39

ورزش دسته جمعی حس خوب تندرستی

21 شهریور 1396, 15:38

زیبایی پوست و مو، آرایش و مدل لباس

مباحث مرتبط با زیبایی، سلامت و شادابی پوست و مو

آموزش رنگ کردن ابرو

29 آبان 1397, 2:1

بهترین روانپزشک تهران

23 مرداد 1397, 16:25

انواع روش های آرایش، مواد آرایشی و آشنایی با آرایشگاه ها

“” رژ لب مومی جدید بورژوآ

12 دی 1397, 18:56

انواع مدل ها و برندهای لباس، کفش و

زیورآلات خاص و شیک

26 آبان 1397, 2:5

طرز پخت انواع غذاهای رژیمی(عمدتا رژیم کاهش وزن)

در این قسمت با انواع غذاهای رژیمی و طرز پخت آن ها آشنا خواهید شد.

طرز تهيه پيتزاي رژيمي

14 آذر 1397, 2:43

در این قسمت با انواع سالادهای رژیمی و روش تهیه آن ها آشنا می شوید.

سالاد چربی سوز و لاغر کننده

26 دی 1396, 14:43

در این قسمت با انواع سس های رژِیمی و طرز تهیه آن ها آشنا خواهید شد.

سس مایونز

3 دی 1396, 17:15

در این قسمت با انواع خوراکی های رژیمی اعم از دسرها، نوشیدنی ها، تنقلات و غیره آشنا خواهید شد

۴ کیلو لاغری در یک هفته با

18 مرداد 1397, 12:7

در این بخش نکات، مقالات و موضوعات مربوط به حوزه ی بهداشت و تغذیه ی عمومی مطرح می شود

رژیم غذایی در کم کاری

24 تیر 1394, 21:1

کلیه ی بحث ها در رابطه با تغذیه(بجز موارد موثر در کاهش و افزایش وزن که در تاپیک مربوط به خود قرار میگیرند)

بدویین بیاین عادات های زندگی

7 آذر 1397, 23:58

لطفا راهنمایی برای بیماری

26 مهر 1397, 1:43

در این قسمت روش ها و مباحث مربوط به رژیم هایی که در درمان و جلوگیری از تشدید بیماری هایی همچون قند، چربی و غیره کاربرد دارند، قرار میگیرد

رفع كم خوني

12 اردیبهشت 1395, 14:13

تاثیر مصرف چای سبز در کاهش وزن

4 تیر 1397, 17:44

با حضور دو روانشناس و مشاور

زیباترین عروس سال باشید

11 اردیبهشت 1397, 15:56

زنان ناآگاه، اتاق خواب های سرد

14 شهریور 1397, 11:41

در این قسمت در مورد سایر مسایل روانشناسی صحبت می شود. همچنین می توانید مشکلات روحی خود را جهت کسب راه حل مطرح نمایید.

66 نکته مثبت که باید به

21 تیر 1396, 22:56

مفاهیم قانون جذب، مراقبه، کمال گرایی، فنگ شویی و

نقاط حساس برای کاهش استرس

15 دی 1394, 13:41

تحصیل در مجارستان

22 آبان 1396, 16:37

عمو موسی مهمان سنگین وزن

1 بهمن 1396, 16:27

مباحث هنری مختلف را فقط در بخش مرتبط با آن ذکر نمایید

ویژگی های جنس فرش ماشینی خوب

2 آبان 1397, 15:3

درصد فوضولی خود را بسنجید

1 مهر 1397, 15:58

آشنايي با مرغ خانگي

24 بهمن 1395, 14:54

کاربرانی که در 24 ساعت گذشته از سایت دیدن کرده اند: 12 کاربر و هزاران مهمان

پیوستن حمیده ع عزیز را به دیگر کاربران تبریک میگوئیم .

آخرین مطلب وبلاگ, هفته پانزدهم توسط Avin_m

سلام :2vsj1nm:من بعد کلی غیبت و کلی پرخوری با کوهی از عذاب وجدان برگشتم 🙂

شاید دوسال پیش عضو زیبا تن بودم . اون موقع واقعا جدی وزنم رو کمکردم و حسابی روی فرم اومدم اما در گیر درس و مدرسه شدن هم فعالیت فیزیکی را از سرم انداخت و هم به بهونه ی فشارم افتاده برای

سلاممم من دوباره برگشتم
الان که دارم نگاه میکنم 4 سال پیش اومدم اینجا با ذوق و شوق بعد رهاش کردم
اینبار خیییلی جدیم و واقعا میخواک یه دختر زیبا لاغر و رهاااا بشم. به امیده موفقیتممم
مممممممممممن

سلام
من بعد از 5 سال دوباره برگشتم
با همون وزن
ولی ایندفعه هدفم فرق میکنه
میخام وزنمو بیارم پایین تا عید
که ایشالا از سال جدید برای بارداری اقدام کنم :899:

سلام دوستان ،منم تصمیم گرفتم به پیروی از سبک کاتینکا جونم اخر هر هفته میزان رضایتم از اون هفته رو بنویسم و پیشرفت هام رو همینجا یادداشت کنم
این هفته که هفته اولم باشه با رژیم پروتئین شروع کردم ولی

سلام دوستان خوبم
چطورین عشقا:6:
امیدوارم همیشه سالم و پر انرژی باشید.

امروز ظهر خونه خواهر شوهرم دعوت بودیم و من یک تجربه عالی پل مکنایی داشتم.
برنجم رو خواهر شوهرم کشید.بسیاااار زیاد. خواهش

سایت زیبــاتـن با عنوان نخستین و بزرگترین انجمن “رایگان” تناسب اندام و زیبایی در ایران با هدف تعامل، تشویق و هدایت کاربران به سمت تناسب اندام از طریق ورزش، رژیم های کاهش و افزایش وزن و نیز سلامت پوست و زیبایی فعالیت می نماید. مطالب و بحث های این انجمن تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و ارائه بره غذایی دانست. استفاده از این سایت بدان معناست که شما قبلاً صفحه “قوانین فعالیت در زیباتن” را مطالعه کرده و به مفاد آن واقفید.1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *