بهترین قرص برای کلاژن سازی پوست

خواص دارویی و گیاهی

ثبت برای به روز رسانی مکمل، تخفیف و Giveaways!

آدرس :

نگران نباشید، ما هرزه نداریم

لطفا بخوانید:

خانه » مواد معدنی » کلاژن

پرش به سوی بهترین محصولات کلاژن

مفاصل، تاندون ها، استخوان ها، پوست، مو و ناخن ها همه چیز یک چیز مشترک است: کلاژن. کلاژن یک پروتئین است که از اسیدهای آمینه خاص تشکیل شده و شامل حدود 3 درصد پروتئین موجود در بدن شما است. این سخت است و کمک می کند تا ساختارهای بدن خود را ساختار، و آن را با این نسخهها کار در ارتباط است الاستین پروتئین ساختاری.

با هم، این پروتئین مهم کمک می کند تا از مفاصل و تاندون ها، چربی پوست، علائم کشش و چین و چروک حمایت کند. آنها همچنین به حمایت از ساختار و یکپارچگی بافت های شما کمک می کنند. به طور کلی، کلاژن رباط ها، تاندون ها، پوست، موها و ناخن ها را قوی و سالم نگه می دارد. این پروتئین ضروری ممکن است توسط بدن تولید شود و همچنین به عنوان مکمل مصرف شود.

کلاژن در بدن تولید شده از مواد مغذی است که از طریق رژیم غذایی حاصل می شود که پیش ماده آن پروکلولژن است. Procollagen برای تولید کلاژن و سپس استفاده می شود آن را به غشاهای سلولی وصل کنید. مکمل کلاژن بدن شما را با مواد تشکیل دهنده تغذیه ای برای پروکولاژن تامین می کند و به افزایش تولید کلاژن کمک می کند. الف مطالعه انجام شده در 214 متوجه شد که مصرف مکمل کلاژن خوب می تواند میزان تولید پروکلولن را با 65٪ افزایش دهد.

چندگانه وجود دارد انواع مختلف کلاژن، اما تنها برخی از آنها برای مکمل مهم هستند. کلاژن نوع 1 در همه جا به جز در غضروف یافت می شود، در حالی که نوع کلاژن 2 جزء اصلی غضروف است.

کلاژن نوع 3 اغلب در ارتباط با نوع 1 یافت می شود و ساختار دیواره های شريانی و اندام های توخالی را تشکیل می دهد. نوع 4 در غشای سلولی یافت می شود و نوع 5 و 11 در مقادیر کم در بافت ها همراه با انواع 1 و 2 یافت می شود. نوع 5 نیز جزء در مخچه مو است. بسیاری از مکمل های کلاژن بالا ترکیبی از انواع مختلف کلاژن مفید است.

این نوع ها برای سلامت شما مهم ترین هستند و اکثریت کلاژن موجود در بدن را تشکیل می دهند و همچنین در افزایش میزان کلاژن موثر هستند. مکمل کلاژن ممکن است از غذاهای کلاژن مانند استخوان و ژلاتین بدست آید. براث استخوان حاوی کلاژن از رباط ها، تاندون ها و غضروف حیوانات است.

این فهرست رسمی ما از بهترین محصولات کلاژن در بازار امروز است.

کلاژن به پشتیبانی از مفاصل، رباط ها، استخوان ها، تاندون ها، پوست، مو و ناخن کمک می کند. همچنین می تواند به عنوان یک پروتئین نیز باشد ترویج سیری. این پودر پروتئین پروتئین کاملا مضر و مضر است و این یک مکمل پروتئینی عالی است.

استخوان نه تنها از مواد معدنی تشکیل شده، بلکه از کلاژن تشکیل شده است. کلاژن در واقع تشکیل می دهد یک سوم بافت استخوانی، و آن را جزء مهمی برای کلیه استخوان ها و سلامت استخوان می داند.

در آزمایشات بالینی، کولاژن وعده زیادی در مورد تعدادی از نگرانی های بهداشتی نشان داده است. در اینجا برخی از بهترین مزایای کلاژنی مستند شده است:

به طور کلی، کولاژن به نظر می رسد برای بسیاری از نگرانی های بهداشتی بسیار مفید است. این خصوصا برای افراد پیری موثر است که سطح کلاژن طبیعی آنها در طول زمان کاهش می یابد.

مکمل کلاژن به علت بسیاری از عوارض جانبی منفی شناخته شده نیست و به طور کلی خوب تحمل می شود و در هنگام مصرف مکمل های کلاژن سالم ایمن است. با این حال، کلاژن ممکن است باعث واکنش های آلرژیک یا عوارض جانبی گوارشی مثل سوزش سر دل، اسهال و یبوست شود. مکمل کلاژن از منابع دریایی ممکن است سطح کلسیم را در بدن افزایش دهد.

مکمل کلاژن به عنوان پودر، کپسول و قرص های کلاژن در دسترس هستند. مکمل های کلاژن قوی بهتر از حداقل یک ساعت پس از خوردن، در معده خالی، مصرف می شوند. این به این دلیل است که کلاژن باید آن را به روده خود متصل کند تا موثر باشد، و وقتی که بخورید، معده بیشتری تولید می کند.

یک مکمل کلاژن خوب باید توسط یک شرکت قابل اعتماد تولید شود و شامل یک لیست کامل و شفاف از مواد آن باشد. بهترین مکمل های کلاژن اغلب شامل می شود کلاژن هیدرولیز شدهکه کلاژن پودری است که از استخوان ها و غضروف ماهی، گاو، خوک یا جوجه ها می آید. این فرم کلاژن نیز به عنوان کلاژن هیدرولیزات و یا یده می شود پپتید کلاژن.

این در مکمل های کلاژن استفاده می شود زیرا از نظر وزن مولکولی آن کمبود زیستی را افزایش داده است. برخی از مکمل های کلاژن بالا همچنین ممکن است شامل ویتامین C یا اسید هیالورونیک باشند. ویتامین C مهم است نقش در سنتز کلاژن، و همچنین به محافظت از آسیب رادیکال آزاد کمک می کند. اسید هیالورونیک ترکیباتی است که به کمک اتصال کلاژن به الاستین کمک می کند که ترکیبی مکمل است که انعطاف پذیری بافت نرم را پشتیبانی می کند.

مکمل های کلاژن خوب با فرمول های مختلف در نقاط مختلف قیمت وجود دارد. مهمترین چیز در مورد انتخاب محصول مناسب برای شما، تعیین محصول موثر است که توسط سازنده ترین قابل اعتماد ساخته شده است که متناسب با بودجه شما است. شما همچنین می خواهید محصولی را انتخاب کنید که به اندازه خالص باشد و شامل مواد پرکننده، رنگ مصنوعی، طعم دهنده ها یا نگهدارنده ها نباشد.

سرانجام، وجود داردلینک های وابستهدر این مقاله، بنابراین اگر شما چیزی بخرید، ما یک برش از فروش را دریافت می کنیم.

یوگا کولاژ فرم پیشرفته شما ترکیبی از انواع کلاژن 1، 2 و 3 را فراهم می کند. تمام این سه نوع کلاژن با یکدیگر برای حمایت از کلاژن سنتز کار می کنند.

این ترکیب شامل کلاژن هیدرولیز شده از جوجه ها و گاوهاست. این محصول همچنین با ویتامین C غنی شده است. در قیمت مقرون به صرفه، این قرص های کلاژن برای انتخاب شما مناسب است.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست:

که این باعث می شود: Youtheory یک تجاری تکمیلی طبیعی است که بر کمک به مردم برای زیبایی از طریق تغذیه تمرکز دارد. هدف آنها این است که به مصرف کنندگان “به زیبایی سن” کمک کنند و از سلامتی و سلامتی کلی آنها با مکمل های غذایی با کیفیت بالا حمایت کنند. محصولات آنها شامل مکمل های طبیعی و مواد مغذی مانند مکمل زردچوبه، ریشه ماکا، کلاژن، رزوراترول و می باشد.

خط پایین: این یکی از بهترین مکمل های کلاژن در بازار است و شما را با قرص های کلاژن روزانه با کیفیت بالا و مقرون به صرفه ارائه می دهد. این محصول توسط یک شرکت قابل اعتماد در ایالات متحده تولید می شود و بدون مواد حاوی گلوتن، سویا یا لبنی است.

این تنها با بهترین کلاژن هالوژل کلاژن ساخته شده است و همچنین با ویتامین C تقویت شده است. در کل، مکمل کلاژن بالا برای هر کسی که علاقمند به دستیابی به مزایای کلاژن است، ایجاد می کند.

ⓘ اگر چیزی را با استفاده از لینک زیر بخرید، کمیسیون کمی دریافت می کنیم.

Neocell Super Collagen + C Type یک مکمل کلاژن قوی است که با ویتامین C تقویت شده است. این قرص کلاژن بدون گلوتن، گندم، مخمر، نشاسته، سویا، لاکتوز یا طعم های مصنوعی است.

این شامل انواع کلاژن 1 و 3 است که بعضی از فرم های فراوان کلاژن در بدن هستند و پوست شما را تشکیل می دهد.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست:

که این باعث می شود: Neocell یک تجاری مکمل غذایی است که محصولات طبیعی کلاژن را متمرکز بر حمایت از سلامت پوست و سلامتی کلی تولید می کند. فرمول کلاژن خود را به عنوان برند کولاژن 1 آمریکا مورد آزمایش قرار داده و از نظر بالینی آن را آزمایش کرده اید و 92٪ در بهبود دهنده هیدراتاسیون پوست و سلامت کلی پوست موثر است. آنها درباره کلاژن دیوانه هستند و حتی مصرف کنندگان خود را تشویق می کنند با ارائه دستور العمل برای پخت و پز با کلاژن با آن خلاق باشند.

خط پایین:این شامل مهم ترین فرم های کلاژن برای پوست شماست و با ویتامین C تقویت می شود. در مجموع، این یک مکمل کلاژن خوبی برای تقریبا هر کسی است.

ⓘ اگر چیزی را با استفاده از لینک زیر بخرید، کمیسیون کمی دریافت می کنیم.

بهترین کلاژن دکتر بهترین داروی ویتامین C برای بهبود کلاژن در بدن است و غیر GMO، گلوتن و سویا است. همچنین شامل کلسیم است.

تولید شده توسط Doctor Best، از یک محصول پپتیدهای کلاژن با peptan استفاده می کند که از نظر بالینی آزمایش شده است.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست:

که این باعث می شود: Doctor Best تجاری مکمل تغذیه ای است که توسط پزشک توسط 199 تأسیس شده است. محصولات آنها عمدتا با استفاده از مواد بالینی تست شده و مارکدار ساخته شده است که به خوبی از علم برای اثربخشی و ایمنی آنها پشتیبانی می شود. امکانات تولیدی آنها همه گواهیه GMP هستند و حقایق مکمل در مورد آنچه که در هر محصول است روشن و شفاف است.

خط پایین: بهترین کلاژن دکتر بهترین مکمل کلاژن است که از یک ماده کلاژن آزمایشگاهی شناخته شده به پپتان استفاده می کند که از پپتیدهای کلاژن نوع 1 و 3 ساخته شده است. این ویتامین C غنی شده و همچنین شامل کلسیم است. به طور کلی، این یک مکمل کلاژنی مقرون به صرفه و موثر است.

ⓘ اگر چیزی را با استفاده از لینک زیر بخرید، کمیسیون کمی دریافت می کنیم.

پروتئین های حیاتی کپسول کلاژن گیاه دارویی یک مکمل کلاژن قوی ساخته شده از مواد با کیفیت بالا است. مواد اولیه به صورت مرتب بالا و گوجه فرنگی تغذیه شده با چمن است که به منافع مکمل کلاژن مؤثر می رسد.

نکات برجسته:

اشکالاتی:

چه چیزی داخل این هست:

که این باعث می شود: این محصول توسط Vital Proteins، یک شرکت بهداشتی متخصص در تولید محصولات کلاژن ساخته شده است. پروتئین های حیاتی یک شرکت معتبر محسوب می شود، حتی در صورتی که عنوان رسمی کلاژن از توله های شیکاگو را کسب کند! هنگامی که یک محصول پروتئینی حیاتی خریداری می کنید، می توانید بدانید که می خواهید یک محصول عالی دریافت کنید.

خط پایین: به طور کلی، این یکی از قوی ترین مکمل های کلاژن و یک انتخاب عالی برای هر کسی که به دنبال خرید است. تولید کننده، پروتئین های حیاتی، متخصص محصولات کلاژن است و همه چیز را به یک علم می رسانند!

ⓘ اگر چیزی را با استفاده از لینک زیر بخرید، کمیسیون کمی دریافت می کنیم.

Bulksupplements کلاژن هیدرولیز خالص یک پودر کلاژن هیدرولیز شده خالصی است که آزمایشگاهی برای آزمایش خالص تضمین شده است.

این مقدار در حجم های بزرگ است و یک مکمل کلاژن بالا برای کسانی است که به دنبال مقدار زیادی از کلاژن هیدرولیز شده از ماهی در قیمت مناسب است. همچنین به دلیل شکل پودری آن کاملا چند منظوره است. رایگان از شکر، سویا، لبنیات، مخمر، ذرت، گلوتن و مواد افزودنی، یکی از بهترین و مناسب ترین مکمل های کلاژن در بازار است.

نکات برجسته:

اشکالاتی:

چه چیزی داخل این هست:

که این باعث می شود: Bulksupplements یک منبع مکمل مکمل است که مواد تشکیل دهنده مکمل خالص را برای مصرف کنندگان و تولید کنندگان تولید می کند. آنها مواد تشکیل دهنده 2 را در اندازه های مختلف از گرم به تن متریک عرضه می کنند. امکانات آنها FDA ثبت شده و GMP گواهی شده است.

خط پایین: این یک مکمل کلاژن خوب برای کسی است که منبع دریایی را ترجیح می دهد، اما با توجه به منابع دریایی آن نیز گران تر از برخی از گزینه ها است. این یک تجاری قابل اعتماد و در دسترس در مقادیر زیادی تولید می شود، بنابراین آن نیز یک مکمل کلاژن خوب برای کسانی است که متعهد به کلاژن مکمل هستند. شکل خالص آن، پودر، باعث انعطاف پذیری کلاژن مکمل نیز می شود.

ⓘ اگر چیزی را با استفاده از لینک زیر بخرید، کمیسیون کمی دریافت می کنیم.

Logics Health BioCell Collagen قرص کلاژن مشتق شده از نوع کلاژن هیدرولیز شده 2 است. این محصول کلاژن بالا بدون GMO، گلوتن، سویا، صدفها، ماهی، تخم مرغ، شیر، بادام زمینی و قند است.

نکات برجسته:

اشکالاتی:

چه چیزی داخل این هست:

که این باعث می شود: Logics Health یک تولید کننده مکمل طبیعی است که در 1998 با هدف ایجاد محصولات موثر و علمی تحقیقاتی در زمینه محصولات سلامتی طبیعی تاسیس شده است. محصولات آنها طراحی شده اند تا پتانسیل بازسازی بدن را باز کنند و جوان و زنده گی را حفظ کنند. محصولات ضد پیری طبیعی خود را در ایالات متحده ساخته شده و ساخته شده در تاسیسات گواهی GMP.

خط پایین: آن با سولفات کاندرویتین و اسید هیالورونیک غنی شده است. با این حال، آن را یک دوز پایین تنها از نوع کلاژن 2 فراهم می کند.

Perfotek هیدرولیز پودر کلاژن یک مکمل کلاژن با کیفیت بالا از گاوهای خوراکی علفی است. Perfotek با شروع از یک منبع با کیفیت بالاتر (گاوهای چمن دار و گاو پرورش یافته) و با استفاده از تکنیک های تولیدی پیشرو صنعت، قادر به تولید محصول با کیفیت بالا و بسیار موثر است.

نکات برجسته:

اشکالاتی:

چه چیزی داخل این هست:

که این باعث می شود: این محصول توسط Perfotek، تولید کننده مکمل های بهداشتی متخصص در محصولات کلاژن ساخته شده است. Perfotek تبدیل به یک رهبر صنعت شده است، در طول سالیان متمادی از صنایع دستی خود برای تولید فرمولها و محصولات بهتر استفاده کرده است.

خط پایین: به طور کلی، این محصول کلاژن بالا از یک شرکت با کیفیت بالا است. تولید کننده، Perfotek، متخصص در مکمل های کلاژن می باشد، بنابراین می توانید اطمینان حاصل کنید که شما یک محصول با کیفیت بالا و به خوبی تصفیه می کنید.

مکمل های فلامینگو 1 کلاژن یک کلاژن است که شامل انواع کلاژن هیدرولیز 1 و 3 می باشد. این در یک گواهیه GMP در ایالات متحده ساخته شده است و از گندم، گلوتن، تخم مرغ، بادام زمینی یا سویا آزاد نیست. این میوه ها مانند میوه های پرتقال طعم دارند، جایگزین خوشمزه ای برای پودر کلاژن بی کیفیت هستند.

نکات برجسته:

اشکالاتی:

چه چیزی داخل این هست:

که این باعث می شود: مکمل های فلامینگو، LLC یک شرکت مکمل کوچک در لس آنجلس است که در 214 تاسیس شد. آنها در مکمل های چسبنده هستند که از سلامت و زیبایی کلی شما حمایت می کنند. آنها تولید کننده کلاژن، بیوتین و مولتی ویتامین در تجهیزات گواهی GMP هستند.

خط پایین: این یک مکمل کلاژن خوب برای افرادی است که دوست ندارند کمبود طعم پودر کلاژن داشته باشند و جایگزین شیرین و خوشمزه ای را ارائه دهند. با این حال، گران تر از برخی از گزینه ها است. همچنین حاوی قند اضافه و دوز کم کلاژن مکمل است.

تغذیه پرواز کلاژن پپتید یک پودر پپتید کلاژن است که از مرتع پرورش می یابد و علف گاوهای برزیلی را تغذیه می کند. این نوع کلاژن خالص 1 و 3 پودر است که شامل هیچ پرکننده و گلوتن آزاد، غیر GMO و پائولو دوستانه است.

این پودر بی شیرینی می تواند به راحتی به نوشیدنی انتخابی شما اضافه شود و انعطاف پذیری کلاژن مکمل برای مصرف کننده را فراهم کند. شما می توانید دوز خود را بسته به اهداف و نیازهای خود انتخاب کنید. به طور کلی، Flight Nutrition Collagen Peptide یک مکمل کلاژن خوب است.

نکات برجسته:

اشکالاتی:

چه چیزی داخل این هست:

که این باعث می شود: Flight Nutrition LLC تجاری مکمل تغذیه ای است که پروتئین آب پنیر و کلاژن پودر را از گاوهای خوراکی برزیلی آزاد می کند. محصولات آنها در برزیل تولید شده و بسته بندی شده در ایالات متحده است.

خط پایین: این یک پودر کلاژن خالص است که انعطاف پذیری مصرف کلاژن مکمل مصرف کننده را ارائه می دهد و از نظر اخلاقی از گاوهای برزیلی که گاوهای برزیلی تولید می کنند، اختراع می شود. با این حال، آن گران است، و برخی از مصرف کنندگان می گویند که آن را به خوبی حل نمی شود. اطلاعات کمی در مورد تولید کننده وجود دارد.

بهار دره کلاژن یک مکمل کلاژن خوب است که با ویتامین C غنی شده است تا بدن شما را با تمام مواد ضروری برای سنتز کلاژن تامین کند. این شامل انواع کلاژن 1 و 3 می باشد. قرص کلاژن بسیار ارزان است که حاوی گلوتن، افزودنی های نگهدارنده، رنگ مصنوعی یا طعم دهنده ها نیست.

نکات برجسته:

اشکالاتی:

چه چیزی داخل این هست:

که این باعث می شود: ویتامین های بهار دره یک تجاری ویتامین Walmart است که ویتامین ها، مواد معدنی و مکمل ها را در قیمت های مناسب تولید می کند. این در 1969 تاسیس شد و توسط یک مرد به Ken Elwood در 1981 خریداری شد.

خط پایین: این یک مکمل کلاژن خوب برای کسانی است که می خواهند ارزان ترین محصول را پیدا کنند. این هنوز یک مکمل کلاژن مؤثر است. با این حال، کیفیت پایین تر است و شامل پرکننده ها و سطوح بیشتری از گزینه ها می باشد.

ما به شما جدیدترین اخبار مکمل و پیشنهادات پیشنهادات را به صورت رایگان ارسال میکنیم!

آدرس :

نگران نباشید، ما هرزه نداریم

بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *

اظهار نظر

پست الکترونیک *

سایت اینترنتی

این سایت از Akismet برای کاهش هرزه استفاده می کند. بدانید که چگونه نظر شما پردازش می شود.

آستین میدواس یک نویسنده و مشاور مستقل است که متخصص در موضوعات بهداشت و سلامتی است. با بیش از 7 سال تجربه نوشتن در صنعت سلامت طبیعی، آستین تلاش می کند به ارائه اطلاعات دقیق، مختصر و تحقیق به خوانندگان خود. شما می توانید از کار آستین درOlympic-Createur.com، یا با او ارتباط برقرار کنیدلینک.

لطفا توجه داشته باشید: این محتوا توسط پزشک، حرفه ای پزشکی یا متخصص بهداشت حرفه ای نوشته نشده، مورد بازبینی یا تایید قرار نگرفته و بنابراین نباید مورد استفاده برای پیشگیری، تشخیص و یا درمان بیماری یا بیماری باشد. Top1supplements.com مسئولیتی در قبال اقدامات انجام شده پس از خواندن این اطلاعات را نمی پذیرد و در صورتی که یکی از محصولات مورد استفاده در این وب سایت را نادرست بداند، مسئولیتی ندارد. شما باید دستورالعمل هایی را که بر روی برچسب هر محصولی که خریداری کرده اید بخوانید و آن را دنبال کنید. قبل از مصرف هر یک از محصولات برجسته شده در این سایت همیشه با پزشک خود صحبت کنید. نتایج ممکن است در مورد هر اثر محصول متفاوت باشد.

سلب مسئولیت: همه محصولات و مارک های موجود در این وب سایت می باشد علامت تجاری از شرکت های مربوطه می باشند. اطلاعات در مورد این وب سایت لزوما منعکس کننده ها و یا نظرات Top1supplements.com نیست. این اطلاعات برای مقاصد تفریحی تنها در نظر گرفته شده و می کند و حرفه ای، مشاوره درمانی و بهداشتی یا تشخیص نیست، و ممکن است به عنوان مثل استفاده نمی شود. اطلاعات در این سایت نوشته شده است نیست و یا بررسی های پزشکی حرفه ای، و فقط به در معرض خطر خود شما استفاده می شود. تحت هیچ شرایط باید اطلاعات موجود در این سایت به عنوان توصیه های پزشکی گرفته و یا مورد استفاده برای جلوگیری، تشخیص، و یا درمان هر بیماری یا بیماری. اطمینان حاصل کنید که به دنبال دستورالعمل برچسب برای هر کدام محصول شما خرید. قبل از استفاده از محصولاتی که در این وب سایت مشاهده می کنید همیشه با پزشک خود مشورت کنید.

افشای: تحت قوانین فدرال، کمیسیون تجارت فدرال نیاز به افشای اطلاعات مربوط به هر رابطه ای دارد که در هر زمانی جبران خسارت می کند. Top1Supps در بره های مختلف بازاریابی وابسته شرکت می کند، بدین معنی که Top1Supps در صورت خرید از طریق لینک های ما به سایت های فروش خرده فروشی ها پرداخت می شود.

در حال بارگذاری

© 218 Top1Supplements.com

محمود احمدی نژاد لپ تاپی لاکچری استفاده می کند در ادامه عکس لپ تاپ محمود احمدی نژاد را مشاهده کنید

© کلیه حقوق متعلق به سایت نیک صالحی می باشد. باز نشر مطالب تنها با ذکر منبع مجاز می باشد .

در مورد قرص دمیترون چه می دانید؟ آیا شما آن را با اندانسترون می شناسید؟ از عوارض این دارو با خبر هستید؟ آیا می دانید که این دارو حتما باید با تجویز پزشک و زیر نظر ایشان مصرف گردد؟ چون می تواند عوارض شدید و خطرناکی مثل سندروم سروتونین ایجاد کند. برای کاهش عوارض آن باید بهترین دوز مصرف نسبت به سن و شرایط بیماری شما تجویز گردد. در این بخش از داروهای دکتر سلام در مورد علل مصرف، تداخلات دارویی، عوارض، نحوه مصرف این

دوران بارداری یکی از مهمترین بخش های زندگی زناشویی است. در این عرصه از زندگی، زنان باردار دچار تغییراتی در جسم و روان خود می شوند که با داشتن آگاهی و دانش در مورد دوره بارداری هفته به هفته می توانند این دوران را با موفقیت پشت سر بگذارند. اینکه بدانید در هر هفته جنین شما چه تغییراتی کرده و به چه مواد غذایی احتیاج دارد، می تواند بسیار هیجان برانگیز و کمک کننده باشد. دکتر سلام برای راهنمایی شما عزیزان، کلاس آمادگی بارداری

آبا می دانید ترنس چیست ؟ آیا ترنس همان تراجنسی است؟ تا چه حد با ترنسکشوال (Transsexual)، آشنایی دارید؟ تفاوت بین ترنسکشوال را با همجنسگرایی می دانید یا شما هم فکر می کنید این دو مسئله، یکی هستند؟ جالب است بدانید که ترنس ها در چه شرایطی زندگی می کنند  و روحیات آنها چگونه است. در این مقاله از دکتر سلام می خواهیم به بررسی ترنس ، انواع آن ، درمان هورمونی آن و شرایط لازم برای انجام عمل جراحی تغییر جنسیت بپردازیم. اگر می

این زائده گوشتی نرم که بر روی اندام تناسلی ظاهر می شود، زگیل تناسلی خفیف دارد. یک عفونت منتقله از راه جنسی ( STI ) ناشی از ویروس پاپیلوم انسانی یا همان HPV می باشد که این روزها زیاد به گوش تان خورده است. زگیل تناسلی خفیف ممکن است باعث درد، ناراحتی و خارش شود. زگیل تناسلی خفیف چیست؟ زگیل های تناسلی به خصوص برای زنان بسیار خطرناک هستند چرا که برخی انواع اچ پی وی می توانند باعث ایجاد سرطان واژن و سرطان

در چند وقت اخیر در شبکه های اجتماعی اینفلوئنسرهای آرایشی و بهداشتی مژه هایی را تحت عنوان مژه مگنتی یا مژه مغناطیسی یا حتی مژه آهنربایی معرفی کرده اند. در این پست قصد داریم ببینیم که مژه های مگنتی که افرادی مثل صدف بیوتی یا هدی بیوتی به شدت این روزها در حال معرفی اونها هستن، دقیقا چی هستن و چه کاربردی دارند. مژه مگنتی (مژه مغناطیسی) چیست؟ یکی از مشکلات مژه های مصنوعی استفاده نسبتا دشوار و برخی عوارض اونهاست. مژه های برای

در مورد اضافه وزن در بارداری چه می دانید؟ آیا تا به حال به این مشکل مواجه شده اید؟ چاقی و اضافه وزن در بارداری ، شما را

سندروم سیندرلا چیست؟ در مورد این سندروم چقدر اطلاعات دارید؟ آیا تا به حال فکر کرده اید که آیا شما هم به این سندروم مبتلا هستید یا خیر؟

درمورد اکستنشن مو چقدر اطلاعات دارید؟ در این بخش که با عنوان عوارض و ضررهای اکستنشن مو ، در مجله پزشکی دکتر سلام منتشر شده است شما را

کلوئید هر چند می تواند به هر جایی از بدن ایجاد شود ولی اغلب در لاله گوش، قسمت بالای قفسه سینه و شانه ها  بوجود می آید. این

روغن اکالیپتوس خواص درمانی زیادی دارد از جمله ضد درد، ضد ویروس، ضد باکتری و ضد عفونی کننده قوی است. در اینجا چند استفاده از این روغن را

زنان در هنگام بارداری به افسردگی دچار می شوند و از لحاظ ذهنی با اختلالاتی مواجه می شوند که بهترین راهکار برای کنترل و

بارداری یکی از سخت ترین دوران در زندگی هر مادری به شمار می آید. در این زمان مادر علاوه بر اینکه می بایست مراقب

آش اسفناج با گشنیز، برای سردردهایی كه ناشی از سوء هاضمه و اختلال دستگاه گوارشی است، مفید می باشد.

نوشیدن نوشابه ‌درهنگام تشنگی یک اشتباه برای جبران آب از دست رفته بدن است زیرا آسیب فراوانی به کلیه‌ها وارد می‌کند و به مرور از کار افتادگی کلیه‌ها می شود.

یک چرت 2 دقیقه ای برای بدن لازم است.
خواب کوتاه نیمروزی علاوه‌ بر کاهش استرس و افزایش شادابی در فرد، احتمال مرگ و میرناشی ازسکته قلبی را کاهش میدهد.

روزانه 3 دقیقه داخل وان حمام با محلول سرکه سیب و اب وارم بنشینید.
برای درمان مشکلات زنانه مفید است.

جالب است بدانید جنین در داخل رحم مادر نسبت به نور محیط واکنش دارد، همچنین مزه غذاها را نیز احساس می‌کند و همراه با مادر نگران می‌شود

یکی از مهمترین و قدرتمندترین عضلات بدن،عضله های قسمت چهار سر ران هستند که نقش باز و بسته کردن زانو را نیز دارند،در این

مفصل ها محل اتصال دو استخوان به یکدیگر هستند. مفصل زانو یکی از مهم ترین مفصل ها در بدن به شمار می آید. به

9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *