بهترین قرص برای زانو درد

خواص دارویی و گیاهی



درمان طبیعی هومیوپاتی! سلامت اتصالات شما سریع!

هر کسی می تواند درد زانو به عنوان یک نتیجه از آسیب، ورم مفاصل و استهلاک عادی در knees.Luckily تجربه، این درد را می توان توسط مکمل بدن با ویتامین vitamins.These ضروری حیاتی در تعمیر کوسن غضروف یا بافت همبند مدیریت می شوند که توسط آرتریت و یا هر ویتامین injury.These تحت تاثیر قرار گرفته به شرح زیر است:

ویتامین D

این نوع ویتامین را از کمک به بدن شما در جذب کلسیم برای رفاه bones.They شما ضروری است، کمک به بدن در جذب و استفاده properly.Calcium کلسیم در تشکیل استخوان های قوی و سالم برای همه people.Apart بسیار مهم ، ویتامین D در پیشگیری و کاهش التهاب joint.This زانو شما مهم است منفعت بزرگ برای افرادی که از التهاب تاندون، ورم مفاصل و آسیب های رنج می برند.

ویتامین D می تواند از طریق نور خورشید به خصوص توسط اجازه دادن به خودتان 5 به 3 قرار گرفتن در معرض دقیقه به نور روز در طول منابع اوج hours.Other منابع شامل مصرف ماهی، قارچ و فراورده های لبنی که در ویتامین D غنیبهترین قرص برای زانو درد

ویتامین B کمپلکس است

این هشت ویتامین های ضروری مورد نیاز body.They در درمان درد زانو از طریق کاهش زانو تورم و همچنین التهاب دسته joints.This زانو از ویتامین حیاتی هستند نیز در حفاظت و تقویت ماهیچه های بدن مهم و tissues.For عنوان مثال، ویتامین B-3 افزایش عرضه موثر و گردش خون خود را به زانو خود را و در نتیجه آنها را قادر می سازد به خوبی عمل.

علاوه بر این، ویتامین B-5 و B-6 کمک به کاهش التهاب و تورم بافت های بدن خود را مانند بافت در زانو خود را joints.Vitamin B-1 و B-12 همچنین می توانید اثر بخشی داروهای افزایش که توسط دکتر تجویز در درمان درد در مفاصل زانو خود را.

ویتامین E

ویتامین E به ویژه در درمان زانو بد را به عنوان یک نتیجه از یک آسیب جدی و یا عمل جراحی در تعمیر و یا اصلاح یک نوع knee.This آسیب دیده از ویتامین ها در نگه داشتن سلولها خود را به عنوان بافت خود را healthy.They کمک ضروری است می مفید در بازسازی بافت ها و سلول آسیب دیده یا تخریب در مفاصل زانو خود را که منجر به زانو قوی و سلامت.

ویتامین E همچنین می توانید در کاهش التهاب از خود knee.The عناصر آنتی اکسیدان موجود در این ویتامین را می توان از خوردن غلات سبوس دار و سبزیجات سبز دریافت کمک کند.

اسیدهای چرب امگا 3 چرب

درمان طبیعی هومیوپاتی! سلامت اتصالات شما سریع!

اجرای این مواد مغذی در رژیم غذایی خود یک راه مناسب برای کاهش زانو pain.They تشویق از انتشار مواد شیمیایی بدن است که برای کمک به جلوگیری و کاهش التهاب در joints.They زانو از ماهی مانند ماهی آزاد و ماهی خال مخالی، برگ انگور منبع می باشد ، گل کلم، دانه کتان، اسفناج و کلم بروکلی.

بنابراین، استفاده از این ویتامین را برای درد مفاصل که در جلوگیری از و شفا زانو خود را مشترک pain.They به میزان کم را به صورت منظم از طریق مواد غذایی خود را مورد نیاز و یا به عنوان توسط دکتر شما تجویز ضروری است.

برچسب ها: آرتروزبافت همبنددرد زانوفرسودگی طبیعیویتامین Dویتامین ها

9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *