بهترین قرص برای رشد مجدد موهای ریخته شده

خواص دارویی و گیاهی

بهترین قرص برای رشد مجدد موهای ریخته شده
بهترین قرص برای رشد مجدد موهای ریخته شده

02166900487

بهترین قرصهای ویتامین افزایش سرعت رشد مو 2018

ریزش مو یکی از بدترین کابوس های ممکن است . و بدترین بخش آن این است که  این کابوس را با چشم های باز می بینید .قطعا برای قطع ریزش موها از داروهای متعددی استفاده کرده اید و نتیجه نگرفته اید . پس قطعا خواندن این مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم.در این مقاله تنها بر روی بهترین قرص ویتامین برای رشد مو تمرکز کرده و انها را فهرست می کنیم . بگذارید ببینیم که کدام یک برای شما جواب می دهد .

دکتر نوروزیان مدیریت داروخانه دکتر نوروزیان که عرضه کننده بهترین داروی رشد مو با نام لاناریا میباشد.

بهترین قرص برای رشد مجدد موهای ریخته شده

ویتامین ها چگونه برروی رشد و بهبود وضعیت مو ها تاثیر می گذارند؟

اکثر مردم به طور مرتب از ویتامین ها برای کمک به رشد و احیای موهای خود استفاده می کنند.درحالی که اگربا یک متخصص پوست تماس بگیرید اعلام می کند نیاز است ویتامین های بدن شمابررسی شود. مهمترین ویتامین ها برای رشد مو B5، B6، A، C و E.  است.سایر موارد مهم بیوتین و اسید فولیک هستند.

برخی از ویتامین ها باعث کاهش ریزش مو می شود اما رشد مو را بهبود نمی بخشند.

انتخاب بهترین ویتامین ها برای رشد سریع مو بسیار مهم است، زیرا این معادل با انتخاب درمان صحیح برای طاسی است. برخی از نکات مهمی که برای انتخاب ویتامین باید در ذهن داشته باشید به شرح زیر است:

بهبود رشد و کاهش اسیب ها: محصولی که انتخاب می کنید  نباید میزان چربی مو را کاهش دهد بلکه باید فولیکول مو را تحریک و ان را از حالت خاموش خارج نماید.

این ویتامین مکمل بلوک DHT   ، دی هیدروتستوسترون یا DHT را مسدود می نماید، این مکمل یکی از عوامل ایجاد کننده ریزش مو است. به دنبال محصولاتی  باشید که حاوی مسدود کننده های DHT هستند، .

مواد مغذی ضروری: ویتامین ها برای رشد رشد مو به تنهایی کافی نیستند وگرنه می شد از شما خواست که تنها رژیم غذایی ویتامین مصرف کنید . درست است که ویتامین ها موجب درخشش و ترمیم موها می شوند اما نباید املاح معدنی و مواد مغذی را نادیده بگیرید.

به دنبال عصاره های گیاهی باشید:هر مکملی را استفاده نکنید  اما مکمل هایی که حاوی عصاره گیاه دم اسب، دانه کدو،برگ گزنه و …. بهترین گزینه های هستند.

داروهایی که از نظر کلینکی اثبات شده است: اولین چیزی که قبل از استفاده یک محصول مهم است این است که ایا محصول از نظر بالینی اثبات  و ازمایش شده یا نه.

تمامی محصولاتی که ما برای شما در اینجا لیست نموده ایم بر اساس قیمت و امتیاز مورد بررسی و نقد قرار گرفته که به شما کمک می کند 5 ویتامین برتر برای رشد مو ها را بشناسید:

شما ممکن است بدانید که کراتین یک ساختار موی است، در حالی که DHT باعث تسریع و ریزش مو میشود. زمانی که ما این ماده را به بدنمان می افزاییم انتظار داریم که رشته های موهایمان سالم و ضخیم شوند .

یک محصول مانند Ultrax Labs Supplement Vitamin Supplements به شما کمک خواهد کرد که به هدف مورد نظر خود  که رشد موهاست ،برسید. این محصول با دسته ای کراتین منحصر به فرد همراه است که قطعا  موهای شما را تغذیه می نماید و البته حاوی مواد مغذی ضروری است که DHT را مسدود می کند علاوه بر این محصول شامل 23 وماده معنی و عصاره گیاهانی است که پوست و مو را تغذیه می نماید . اگر در معرض طاسی هستید، این سریعترین راه حل است که می توانید آن را جستجو کنید.

بیوتین یکی از بهترین چیزهایی است که موهای شما رازنده می کند . اگر به دنبال یک محصول خوب هستید حتما روی محصولاتی که دارای بیوتن هستند سرمایه گذاری نمایید.این دارو یکی از بهترین محصولاتی است که سرشاراز بیوتن است . محصول بیوتین خالص محتوای کلیدی است که به شما کمک می کند تا موهایی سالم داشته باشید .این محصول نه تنها شامل بیوتن است  بلکه ویتامین B، E و C، که  علاوه بر تغذیه موها نتایج مثبتی برای کل بدن خود برای شما به ارمغان می اورد.. پس از درمان اولیه موها  ،به بهبود وضعیت پوست و ناخن ها شما هم می پردازد. بیوتین خالص  باعث کاهش شکنندگی و شکستگی ناخن می شود. همچنین علائم پیری را از بین می برد و پوست را نرم می کند در نهایت باعث می شود مژه های بلندی داشته باشید.

اگر به دنبال فریبندگی هستید باید مطمئن شوید که همه چیز در بدن شما سالم است.این دارو مکملی ایده ال برای شماست . این محصول Nested Naturals یکی از مکمل های بیوتین کامل بدن شما است . این ارگانیسم است و از منابع GMO تولید نمی شود. این حاوی 5000 میکروگرم  علاوه بر بیوتن همراه با ویتامین هایی نظیر C، B3، B6، B12 و E می باشد. این محصول به شما کمک می کند تا از طاسی جلوگیری شده  و از سرعت ریزش مو می کاهد .

 این محصول میتواند به رشد موها  کمک نماید.این مکمل حاوی 20 ماده طبیعی ضروری است . این دارو با فرمول پزشكی است كه مقادیر مناسب مواد مغذی و گیاهان را در بر دارد. این محصول بدون عوارض جانبی احتمالی است و به صورت مصنوعی ساخته نمی شود.

Flawless Botanics داروهای شتاب دهنده رشد مو

این محصول با بلاک DHT موجب کاهش ریزش مو و جلوگیری از طاسی می گردد.این مکمل دارای بالاترین میزان بیوتن می باشد.

این محصول یکی از مهمترین جنبه ها را شامل می شود – کارآزمایی بالینی..این محصولموجب رفع طاسی و کم مویی شده و بعد به تقویت پوست سر می پردازد. این قرص ها با استفاده از فناوری AminoMarTM برای افزودن تغذیه و کاهش ریزش مو، از لحاظ علمی ساخته شده است

توصیه می شود که این دارو را با شامپو بیوتن مصرف نمایید.

آدرس مطب و داروخانه پکیج رشد مو:

مطالب دیگر رشد مو

مرکز اطلاعات رشد مو دکتر نوروزیان

رشد سریع مو برای خانمها و آقایانی که از ریزش مو و یا عدم داشتن موی سر رنج میبرند بسیار مهم است و سعی در یافتن مرکزی برای درمان این مشکل که مربوط به زیبایی میشود هستند، از اینرو مرجع رسمی رشد سریع مو دکتر نوروزیان بر آن شد تا مراکز معتبر و مجرب فعال در زمینه رشد مو از طریق تولید داروها(قرص و شامپوهای رشد سریع مو) یا محلول های ترکیبی یا مکمل های گیاهی و پکیج های درمانی و موثر در درمان ریزش مو و رویش مجدد و تقویت مو در سریع ترین زمان که در راس آنها پکیج رشد مو دکتر نوروزیان قرار دارد را به این افرادی که به دنبال درمان و قطع ریزش موهای خود و رشد موهایشان میباشند معرفی بنماید. به گفته متخصصان موی معرفی شده در مرکز رشد سریع مو اثرات رویش مو از یک هفته تا 1 ماه قابل مشاهده میباشد.

معرفی و بررسی بهترین قرص رشد مو، شامپو و داروهای گیاهی برای رشد سریع مو، تقویت و درمان ریزش موی سر، همچنین جدیدترین روشهای موثر جهت رشد مو در سریع ترین زمان در مرجع کاملا تخصصی رشد سریع مو.

آدرس کانال تلگرام و ارتباط با مشاورین رشد مو:

تلگرام رشد سریع مو

کانال تلگرام رشد سریع مو

راهنمای دکتر نوروزیان و پکیج رشد مو دکتر نوروزیان، برترین پکیج درمان ریزش مو و رشد مو به همراه جدیدترین اطلاعات از آدرس و تلفن داروخانه و مطب دکتر نوروزیان

محلول رشد مو دکتر نوروزیان که همراه با پکیج رشد مو دکتر نوروزیان ارائه میگردد توانسته است رتبه بهترین پکیج درمان ریزش مو و رشد مجدد موهای ریخته شده در 3 سال متوالی را کسب نماید.

پکیج رشد مو دکتر نوروزیان 09190737370 – 02166900487

آگهی هایی از طرف مرکز اطلاعات دکتر نوروزیان(مطب و داروخانه) در مرجع رشد سریع مو درج شده است که شما متقاضی گرامی میتوانید از این طریق برای مشاوره و سپس مراجعه حضوری جهت ویزیت و دریافت نسخه از پزشک مربوطه و سپس دریافت پکیج رشد مو دکتر نوروزیان اقدام و با هماهنگی قبلی به آدرس داروخانه و مطب دکتر نوروزیان مراجعه نمایید.

کانال تلگرام

تلگرام

لازم به ذکر است هیچ تفاوتی بین مراکز چند قدم بالاتر از فلکه دوم صادقیه به سمت اشرفی اصفهانی روبروی پل عابر پیاده داروخانه دکتر فخری و فاطمی وجود ندارد و تمامی این مراکز زیر نظر دکتر نوروزیان بوده و پزشکان پوست و مو در این مرکز دانش پکیج دکتر نوروزیان را داشته و طبق شرایط الگوی ریزش بیمار، دوره درمان و جنسیت پکیج دکتر نوروزیان را تعریف مینمایند.

آدرس مطب و داروخانه دکتر نوروزیان

بهترین قرص برای رشد مجدد موهای ریخته شده

آدرسمطب و داروخانه پکیج دکتر نوروزیان

*چند قدم بالاتر از فلکه دوم صادقیه به سمت اشرفی اصفهانی – بعد از چهار راه سازمان آب – سمت چپ(روبروی پایانه تاکسی و اولین پل عابر پیاده) – داروخانه و مطب دکتر فخری، انتقال پیدا کرده است که پس از ویزیت و دریافت نسخه از پزشک در آدرسهای مذکور قادر به دریافت پکیج دکتر نوروزیان در آن آدرسها خواهید بود.

آدرس مطب و داروخانه پکیج مو لاناریا دکتر نوروزیان:

9:30 صبح الی 9 شب یکسره بدون نیاز به تعیین وقت

02166900487

09190737370

تمامی حقوق این سایت مربوط به رشد سریع مو دکتر نوروزیان میباشد.

شناسه آگهی :

لطفا توضیحی در مورد تخلف آگهی مورد نظر ارائه دهید

گزارش شما با موفقیت ارسال شد و در اسرع وقت توسط مدیریت بررسی خواهد شد

در آینه که نگاه می کنید مدام حسرت زمانی را می خورید که موهایتان هنوز پرپشت بود و نریخته بود اما افسوس هیچ سودی نخواهد داشت. برای رشد مجدد موهای ریخته شده بهتر است خودتان دست به کار شوید.

مثل همیشه استفاده از راه و روش گیاهی و طب سنتی بهترین گزینه ی پیشنهادی است که در این بخش از سلامت پوست و موی نمناک بهترین ماسک ها و گیاهان دارویی برای تقویت و پرپشت شدن موهای ریخته شده را به شما معرفی می کنیم.

موهای ریخته شده را می توانید برگردانید و موجب رشد و رویش مجدد آنها شوید. این یک شعار و یا تبلیغ نیست بلکه حقیقت درمان ریزش مو در طب سنتی است. در اغلب اوقات، ریزش مو یک روند طبیعی مربوط به سن است، که از دید پزشکان جز بیماری های خطرناک محسوب نمیشود با این حال، با گذشت زمان ریزش مو ، به یک نگرانی مشترک در بسیاری از مردم تبدیل شده است.

در این بخش از روش های درمان ریزش موی سر در نمناک تعدادی از درمان های خانگی برای ریزش و رشد مجدد مو،و یا در کل جلوگیری از ریزش مو آورده شده است. 

بهترین قرص برای رشد مجدد موهای ریخته شده

1. شیر نارگیل

روش 1.شیر نارگیل:

یک عدد نارگیل تازه یا خشک شده را بشکنید و پوست قهوه ای آن را بشکنید و سپس گوشتش را بیرون بیاورید. آب نارگیل را بگیرید و میوه تازه نارگیل را در مخلوط کن بریزید و خوب مخلوط کنید سپس آن را با پارچه صاف کنید.این مخلوط را به مدت 5 دقیقه حرارت دهید. 

صبر کنید تا خنک شود و سپس درون یک بطری بریزید و در یخچال یا فریزر بگذارید تا یخ زده شود سپس آنرا روی پوست سر و موی خود بمالید. به مدت 5 دقیقه روی سرتان ماساژ دهید و بعد از 30 تا 45 دقیقه موهایتان را با شامپو و بعد با نرم کننده بشویید و این روند را 2 بار در هفته تکرار کنید.

روش 2: شیر نارگیل و عسل:

هم نارگیل و هم عسل محبوب هستند و به راحتی در همه جا پیدا می شوند. مخلوطی از عسل و شیر نارگیل برای تغذیه موهای آسیب دیده و افزایش رشد مو عالی میباشد.این راه حل همچنین نقش مهمی در جلوگیری از ریشه مو نیز دارد.

نارگیل کاملا تازه یا خشک را بشکنید و گوشت آن را از پوسته قهوه ای نارگیل جدا کنید ،سپس گوشت را با آب نارگیل مخلوط کنید و کمی آب نیز به آن بیفزایید و سپس درون یک پارچه صاف کنید و به مدت 5 دقیقه حرارت دهید،سپس اجازه دهید تا خنک شود ،چند قطره عسل را به آن اضافه کنید و این مخلوط را به طور مستقیم روی پوست سر و موی خود اعمال کنید.

بعد از 35 دقیقه با شامپوی معمولی و بعد با نرم کننده شستشو دهید و در صورت نیاز این درمان را 2 بار در هفته تکرار کنید.

نکته:شما میتوانید مخلوط باقی مانده از شیر نارگیل و عسل را برای استفاده دفعه بعد در یخچال ذخیره کنید.

روش 3 ؛ شیر نارگیل ، ماست و آبلیمو:

همانطور که قبلا ذکر شد ، شیر نارگیل را تهیه کنید ، آبلیمو و یک دبه ماست را به آن اضافه کنید و سپس روی پوست سر و موی خود اعمال کنید.به مدت 5 دقیقه ماساژ دهید و سپس با آب گرم و نرم کننده شستشو دهید در صورت نیاز این درمان را 2 بار در هفته تکرار کنید. 

2. روغن نارگیل:

ابتدا موهای خود را با آب گرم شستشو دهید. مقداری روغن نارگیل را در دستانتان بریزید و سپس به طور مستقیم بر روی پوست سر و موی خود اعمال کنید.حداقل 5 دقیقه ماساژ دهید، و از یک کلاه دوش یا حوله برای پوشاندن موهایتان استفاده کنید و پس از 30 دقیقه یا حتی بیشتر ، کلاه را برداشته و مو را به طور کامل با شامپو شستشو دهید.این درمان را1 یا 2 بار در هفته تکرار کنید.

نکته:اگر روغن نارگیل شما جامد یا نیمه جامد است ، قبل از استفاده آن را گرم کنید.

3. آلوئه ورا:

روش1 : ژل آلوئه ورا

1 برگ تازه آلوئه ورا را ببرید و ژل داخل آن را استخراج کنید، این ژل را به طور مستقیم روی پوست سر خود اعمال کنید و بعد از 1 ساعت با یک شامپوی ملایم شستشو دهید. این درمان را 2 تا 3 بار در هفته تکرار کنید. 

روش2 : آلوئه ورا و روغن نارگیل

طبق روش قبل ، ژل آلوئه ورا را استخراج کنید، 2 تا 3 قاشق غذا خوری روغن نارگیل و 2 قاشق غذا خوری از این ژل را با هم ترکیب کنیدو به طور کامل بر روی پوست سر و موی خود بمالید و به مدت 5 دقیقه ماساژ دهید،سپس موهای خود را با کلاه دوش بپوشانید و بعد از 1 ساعت با یک شامپوی ملایم شستشو دهید.این درمان را 2 تا 3 بار در هفته تکرار کنید. 

روش3: آلوئه ورا و عسل:

2 قاشق غذا خوری ژل آلوئه ورا و 2 قاشق غذا خور یعسل را درون یک کاسه ترکیب کنید و با استفاده از یک قاشق به خوبی هم بزنید و بعد بر روی پوست سر و موهای خود اعمال کنید و با استفاده از یک کلاه حمام سرتان را بپوشانید و بعد از 1 ساعت با یک شامپوی ملایم شستشو دهید.این درمان را 2تا 3 بار در هفته تکرار کنید.

روش4 ؛ آلوئه ورا و روغن زیتون:

2 قاشق غذا خوری ژل آلوئه ورا و 3 قاشق غذا خوری روغن زیتون را درون یک کاسه بریزید و با استفاده از یک قاشق به خوبی هم بزنید. بعد بر روی پوست سر و موهای خود اعمال کنید و بعد به مدت 10 دقیقه ماساژ دهید و با استفاده از یک کلاه حمام سرتان را بپوشانید و بعد از 1 ساعت با یک شامپوی ملایم شستشو دهید.این درمان را 2تا 3 بار در هفته تکرار کنید. 

روش5 : آلوئه ورا و تخم مرغ:

2 عدد تخم مرغ را بشکنید و سفیده های آن را درون یک کاسه بریزید و یک قاشق غذا خوری ژل آلوئه ورا نیز به آن اضافه کنید،آنها را به خوبی هم بزنید بعد بر روی پوست سر و موهای خود اعمال کنید و بعد به مدت 5 دقیقه ماساژ دهید و با استفاده از یک کلاه حمام سرتان را بپوشانید و بعد از 20 تا 30 دقیقه با یک شامپوی ملایم شستشو دهید.این درمان را 2تا 3 بار در هفته تکرار کنید.

4.چریش:

روش 1: روغن چریش:

قبل از استفاده ، این روغن را گرم کنید. دو تا سه قطره از این روغن را کف دست هایتان بریزید. و به صورت مستقیم روی مو ها و کف سر خود اعمال کنید. به مدت 5 دقیقه، به خوبی ماساژ دهید. با استفاده از یک کلاه حمام سرتان را بپوشانید و بعد از یک ساعت با آب گرم شستشو دهید.این درمان را دوبار در هفته تکرار کنید.

نکته:ممکن است که روغن چریش بوی بدی داشته باشد.

بهترین قرص برای رشد مجدد موهای ریخته شده

روش 2 : پودر برگ چریش:

این پودر را با کمی آب گرم مخلوط کنید تا یک ماسک به دست آید و بعد به صورت مستقیم روی مو ها و کف سر خود اعمال کنید. کمی صبر کنید تا خشک شود. بعد با آب گرم بشویید. این درمان را دو بار در هفته تکرار کنید. 

روش 3: برگ های چریش تازه ی خرد و آسیاب شده:

مقداری برگ چریش را تهیه کنید. به خوبی با آب تمیز کنید و آسیاب کنید. سپس با کمی آب گرم مخلوط کنید تا یک ماسک بدست آید. سپس آن را در تمام پوست سر خود و از ریشه تا ساقه موهایتان بمالید. با استفاده از یک کلاه حمام سرتان را بپوشانید و بعد از یک ساعت با شامپوی ملایم شستشو دهید. این درمان را دوبار در هفته تکرار کنید. 

روش 4 : برگ های چریش جوشانده شده:

1 مشت برگ های چریش تازه را تهیه کنید و به خوبی با آب بشویید و سپس آنها را در آب بجوشانید. بعد از جوشیدن صبر کنید تا رنگ آب به قهوه ای تیره تغییر کند ، سپس اجازه دهید تا خنک شود و سپس موهایتان را با یک شامپوی ملایم بشویید و بعد از این آب استفاده کنید و دوباره موهایتان را شستشو دهید و بعد اجازه دهید تا موهایتان به صورت طبیعی خشک شود.این درمان را 2 بار در هفته تکرار کنید.

5. ماست:

نصف فنجان ماست را بر روی کف سر و مو های خود به صورت مستقیم اعمال کنید.با استفاده از یک کلاه حمام سرتان را بپوشانید و بعد از 20 دقیقه با شامپوی ملایم شستشو دهید.این درمان را دوبار در هفته تکرار کنید. 

6. آب پیاز:

روش 1. فقط پیاز:

پوست یک عدد پیاز تازه را بکنید و بعد از شستشو ، به قطعات کوچک برش دهید و سپس آب آنها را بگیرید.سپ آن را بر روی پوست سر و موهایتان اعمال کنید و به آرامی به مدت 5 دقیقه ماساژ دهید. با استفاده از یک کلاه حمام سرتان را بپوشانید و بعد از 30 دقیقه با شامپوی ملایم شستشو دهید.این درمان را دوبار در هفته تکرار کنید.

روش 2. پیاز و آلوئه ورا:

1 قاشق غذا خوری ژل آلوئه ورا و یک قاشق غذا خوری آب پیاز را درون یک کاسه مخلوط کنید.آن را بر روی پوست سر و موهایتان اعمال کنید و به بعد از 15 تا 20 دقیقه موهایتان را با شامپوی ملایم شستشو دهید.این درمان را دوبار در هفته تکرار کنید. 

روش3. پیاز و روغن زیتون:

آب پیاز را درون یک کاسه بریزید و سپس یک قاشق غذا خوری روغن زیتون بهآن اضافه کنید ، ترکیب را به خوبی هم بزنید و سپس روس پوست سر و موهایتان اعمال کنید و به مدت 5 دقیقه ماساژ دهید،با استفاده از یک کلاه حمام موهای خود را بپوشانید و بعد از یک ساعت با یک شامپوی ملایم شستشو دهید. این درمان را 2 تا 3 بار در هفته تکرار کنید.

7.چای سبز:

نیم لیتر آب و 3 عدد چای کیسه ای سبز را تهیه کنید و آنها را به مدت 5 دقیقه بجوشانید.سپس موهایتان را با استفاده از یک شامپوی ملایم شستشو دهید و بعد از این چای ولرم برای شستشوی آنها برای بار دیگر استفاده کنید.سپس اجازه دهید تا کاملا خشک شود.این درمان را 2 بار در هفته تکرار کنید. 

8. ماسک سفیده تخم مرغ:

2 عدد تخم مرغ تازه را بشکنید و سفیده و زرده آن را جدا کنید،سفیده آن را به طور مستقیم روی پوست سر و موهایتان اعمال کنید و بعد از نیم ساعت با شامپوی ملایم شستشو دهید.این درمان را 2 تا 3بار در هفته تکرار کنید.

نکته: برای موهای چرب فقط از سفیده تخم مرغ و موهای خشک از تخم مرغ کامل استفاده کنید.

9. سیب زمینی:

پوست 2 عدد سیب زمینی متوسط را بکنید ، آنها را برش دهید و آب سیب زمینی را بگیرید بعد به طور مستقیم روی پوست سر و مو هایتان اعمال کنید، به مدت 5 دقیقه ماساژ دهید ، و با استفاده از یک کلاه حمام موهایتان را بپوشانید. بعد از 20 تا 25 دقیقه با شامپو بشویید و این درمان را هر 20 روز یکبار تکرار کنید. 

10.سیر:

6 تا 8 عدد سیر را تهیه کنید و آن را به قطعات کوچک برش دهید و بعد آنها را له کنید و با کمی آب مخلوط کنید. سپس آن را به طور مستقیم روی سر و موهای خود بمالید و به مدت 5 دقیقه ماساژ دهید و بعد از نیم ساعت با شامپوی ملایم شستشو دهید.این درمان را 2 بار در هفته تکرار کنید. 

نکته:شما میتوانید چند قطره از آب سیب را به شامپو یا نرم کننده خود اضافه کنید و به عنوان شامپوی روزانه ار آن استفاده کنید.

11.آبلیمو:

مقداری آبلیمو را روی پوست سر خود ، به مدت 5 تا 10 دقیقه به آرامی ماساژ دهید و بعد از نیم ساعت با شامپوی ملایم و آب ولرم شستشو دهید.این دذمان را یکبار در هفته تکرار کنید. 

نکته:شما همچنین میتوانید به مخلوط آبلیموی خود مقداری روغن نارگیل ، روغن زیتون، روغن کرچک یا آلوئه ورا برای گرفتن نتایج بهتر اضافه کنید. 

12. روغن کرچک:

3 قاشق غذا خوری روغن کرچک را کمی گرم کنید و روی مو و پوست سر خود اعمال کنید و به مدت 5 دقیقه ماساژ دهید و با استفاده از یک کلاه حمام موهایتان را بپوشانید و بعد از حداقل نیم ساعت با شامپو مناسب موهای خود و آب ولرم شستشو دهید.این درمان را 2 بار در هفته تکرار کنید.

نکته:برای گرفتن نتایج بهتر ، شما میتوانید روغن کرچک را با کمی روغن جوجوبا ، رز ماری و یا روغن درخت چای ترکیب کنید.

برای استفاده از گیاه گزنه برای رشد و پرپشت شدن موهای ریخته شده باید به این روش ها که در ادامه بخش سلامت پوست و موی نمناک گفته ایم عمل کنید.

روش 1: دم کردن گزنه

مقدار 40 گرم برگ گزنه را در یک لیتر آبجوش ریخته و بمدت 10 دقیقه دم کنید . از شب تا صبح روی موهایتان باشد .

روش 2: گزنه و الکل

اگر ریشه ی گزنه را داخل الکل شصت درجه خیس کنید، و آن را پانزده روز در آفتاب نگهداری کنید و سپس صاف کنید مایعی بدست می آید که چنانچه سه قاشق آنرا با آب مخلوط کرده ، به سر بمالید از ریزش مو جلوگیری می نماید و موجب پرپشتی موهای سر می شود.

روش 3: جوشانده گزنه

به اندازه 30 گرم گزنه را در یک لیتر آب ریخته و بمدت 10 دقیقه آن را بجوشانید و وقتی خنک شد آن را روی سر ماسک کنید.

 

مرسی ولی تاچه مدتی باید روی سر بماند

وای اگه جواب بده خیلی عالیه دارم دیوونه میشم موهام خیلی کم شده

سلام خودم استفاده کردم عالی هست تا سه الی پنج روز موهام پُرشد عالیه شماهم استفاده کنید نتیجه میگیرید من تخم مرغ سیب زمینی گذاشتم پیاز برای رشدمو زیاد میکنه .

واقعا موهاتون دوباره دراومد؟

سلام دوستا فقط روغن رزماری یا لیسون رزماری از داروخانه بگیرد هر شب 15 قطر بزنید به مدت 15دقیقه ماساژ بده خدا شایده جواب میده ولی اگر 6ماه استفاده کنید 100در100جواب میده

برای رشد مجددمو ام خوبه

ممنون از راهنماییتون ، میخواستم در ترکیب آب سیب زمینی ، زده تخم مرغ ، و عسل ، میشه سفیده ی تخم مرغ رو هم اضافه کرد؟

دوستان گلم من شنیدم اگر پوست سبز گردو تازه را به قسمتهای ریخته مو بمالید بعد از دو هفته همه موها در می آید . امتحانش ضرر ندارد

سلام . من 10ساله ریزش مو دارم. الان 23سالمه . موهایم هم ریخته و هم کم پشته .بخدا از زندگی سیر شدم . نمیدونم چکار کنم . موهای ریخته شده زیاد دارم ولی رشد نمی کنه . توروخدا یکی کمکم کنه .

سلام کپسول زینک پلاس رو تهیه کنید از داروخانه یک پک سه تایی روزی دو عدد یکی صبح بعد صبحانه یکی شب قبل از خواب ایشالا ک جواب میگیری

واقعا تاثیر داره ؟شما نتیجه گرفتید؟؟؟

داداش چرا الكي ميگي زينك پلاس يه مدت قطع ميكنه بعد يه مدتي دوباره شروع ميشه تنها راهش استفاده از همين ماسك هاي گياهيه

به نظر من از زندگی سیر نشو. برو دکتر متخصص مو ، بعد از یک مدت موهای سرتون چون دختر هستین پسر نیستین زود می یان ، فقط باید تمرکز کنی رو موهای سرت و رو چیز دیگری تمرکز نکنی خوب و با دقت به یک متخصص پوست. ومو فکر کن بعد هر هفته یا ماه برو پیشش برای بدست اوردن شانس و اقبال دو باره ، چون سنتون واقعا هنوز پایینه باید موهای پر پشتی داشته باشید برای عرض اندام ، سلامت باشید فقط یک متخصص خوب پوست و مو برو ، به نظرم متخصصان پوست و مویی که تو تبریز و شهر های شمالی و تهران بری بهتره .

به طور کلی ریزش مو دارای سه علت میباشد:۱کمبود ویتامین و مواد مغذی۲هورمونها۳ژنتیکتمام موارد طبیعی فقط مشکل ۱ را حل میکنند اما برای درمان موارد ۲ و۳ باید از دارو استفاده شود و تنه داروهای تائید شده ماینوکسیدیل و فیناستراید میباشند البته ناگفته نماند ماینوکسیدیل باید مادام العمر استفاده شود

سلام دوست عزیز من هم چند سالیه ریزش شدید مو داشتم ولی با درست کردن یک محلول آب لیمو طبیعی ونمک رامخلوط کردم ته استکان آب لیمو ویک قاشق غذا خوری نمک را خوب حل کردم وبعد داخل شامپوم ریختم توانستم ریزش مورا کاملا قطع کنم وبازدن یک روغن آرگان رویش مجدد موهام را مشاهده کردم به شماهم پیشنهاد میکنم اگر سرتون چرب ازاین روش استفاده کنید

فایده داره اما بايد تا چند ماه مکررا انجام بدى

دوستان و عزیزان من میگم روغن سیاه دانه برای مو خوبه روغن بادام تلخ هم همچنین .مقداری روغن سیاه دانه و هنا و روغن سوسن رو قاطی کرده و ضماد درست کنید و به جاهای کم پشت بزنید …بهداشت سر را رعایت کنید…موها را در شست و شو چنگ نزنید …و از همه مهم تر اینه که عذر خواهی میکنم که اینو میگم شرمنده ام لطفا خواهشا استمنا یا همون خود ارضایی هم انجام ندید چون جدا باعث ریزش مو میشه ..استرس هم نداشته باشید ..سالم و زلفمند باشید

حنا به هیچ عنوان استفاده نکنید که پشیمان میشید قطعا سفیدی مو را بیشتر نشان میدهد

سلام موهای جلوی سرم براثر کشیده شدن از ریشه کنده شده پوست سرم معلومه ایا علاج داره؟

سلام من دارم هرشب یک عددتخم مرغ وپودرنخود وپودرعدس وپودربرگ مورد باهم ترکیب می کنم میزنم به کف سرم پلاستیک می کشم روی سرم وروسری میبندم صبح هم میشورم خیلی خوب شده دیگه اصلا موهام نمیریزه تایک ماه بایدبزنی هرشب خودم پودرشونوآماده کردم

یه سوال داشتم از شما که شما این مواد رو بهسرتون میزنید مواد تا صبح خشک نمیشه بعد موقع شستشو ریزش ندارید؟؟؟

سلام دوستان فکر نمیکنم این روش ها جواب بده بنظر من اصلاح کردن موها بصورت مداوم برای مثال هردوماه چند سانت کوتاه کنید نتیجه بده یا از سبوس غلات ک شامل انواع ویتامین ها و مواد معدنی واملاح مفید برای رشد مو تاثیر داره

سلام دوستان من خیلی دوست دارم موهای بلند داشته باشم به نظرتون چکار کنم

س.روغن ارگان اویل صادقانه هم رشد مو هم ابرو رو دو برابر میکنه بهت قول میدم استفاده کن

چ مدت باید استفاده کنی

سلام دوستان من ۱۸ سالمه و با این سن کم ریزش مو دارن اونم هرروز. حالا گفتم اگه میشه یه روز موثر که باعث رشد مجدد موهای سر میشه رو بهم پیشنهاد کنید ممنون میشم

سلام دوست گرامی شما می توانیدآب برنج جوشیده شده راباآرد گندم راهم زده و اب آن به مویتان آغشته کرده و اردش رابه صورتتان بگزارید ماسک صورت باعث از بین بردن قرمزی صورت میشود

سلام من دوسال پیش موهای خودم را قیچی کردم و موی سرم دیگر رشت نکرد من از این موضوع خیلی ناراحتم

قرص بیوتن بخرین و مصرف کنید. هم ایرانی هست هم خارجی ، فرقی هم ندارن . رشد مو و ناخن بیشتر میکنه .

وقتی سن آدم به جوانی می رسه و کودکی و نو جوانی رد میشه ریزش مو شروع میشه این طبیعیه اگر موهای ریخته شده در بیاد و مو خالی نشه باز هم نگرانی نداره اما اگر موی سر داره خالی میشه تنها دارویی که خیلی موثره پودر سبوس برنج رو تو نمکدون بریزید و هرروز روي هر غذایی که ميخوريد بریزید به مدت چهار ماه مطمئنا نتیجه ميگيريد

به نظرمن واسه اونایی ک موهاشون کامل ریخته یاارثی هستن فقط وفقط گزینــــــه کاشت مو موثره الکی وقت خودتونوهدرندیدبااین چیزا اینافقط واسه کسایی هست ک موهاشون اسیب دیده وکم پشت ونازک شدن موهاشون ـ…فقط اقدام به کاشت موطبیعی کنید دوستان گلم

دوستان اصلا از ماسک پیاز قرمز و سیب زمینی استفاده نکنید من موهام خوب بود فقط میخواستم پر پشت تر شه زد موهامو داغون کرد.

سلام از اب سیب زمینی و مقداری پودر گل ختمی و در نهایت دو تا قاشق غذا خوری گل گندم بهش اضافه کنید و رو سرتون بزارید تاثیرش فوقالعادس بخاطر مواد مغنی ک داخل گل گندم وجود داره

سلام دوستان خرگوشک ساچ هم خیلی خوبه

دوستان برای بلند شدن مو برگ صدر هم خیلی موثره .از عطار بگیرین با آب مخلوط کنین .بزنین به ته موهاتون ۲_۳ ساعت بمونه بعد بشورین .واقعا اثر داره

من خودم خدای ریزش موام! الان دارم روغن سیاه دونه و کپسول فارماتون میخورم. یکم بهتر شده ریزشش

سلام من ریزش مو ندارم اما موهام خیلی کم پشت و نازکه جوری ک پوست سرم چون خیلی سفیده مشخص میشه :(خواهش میکنم کسی تجربه ای برای پر پشت شدن مو داره بگه.اعتماد ب نفسم اومده پایین دارم دیوونه میشم

موهاتو تا یک ماه فقط ژیلت بکش و نزار بزرگ بشه بعداز یک ماه موهات پر پشت میشه

این روش خوبه ولی بیشتر کاراییش برای رشد سریع مو هاست نه درمان ریزش و پرپشت شدن اون

سلام من ۱۷ سالمه موهام خیلی ریخته و کف سرم کاملا پیداست لطفا کمکم کنید

سلام من خواهرم كف سرش پيدا بود روغن شنبليله استفاده ميكنه و زرده تخم مرغ عاليه امتحان كنيد

سلام روغن نارگیل و روغن بادام و سفیده تخم مرغ و با هم مخلوط کنین حداقل ۴ ساعت بزارین رو موهاتون بمونه معجزه میکنه عالیه

سلام من نه ساله ریزیش مو دارم البته بیماری کندن مو دارم الانم کلی از موهامو بدوت اینکه متوجه بشم کندم ب خدا داغونم چیکار کنم خوب شن موهام برگرده یعنی راهی هم هست

دوست عزیز برو پیش روانپزشک اول این مشکلتو درمان کنه منم مثل شما بودم !

سلام چیزی که بنده خودم استفاده کردم وجواب داده تجربه خودم رو دراختیارتون میزارم واون اینکه گل ختمی سفید ویازردرنگ که تتزه وخشک شده باشه رو آسیاب کنیدوپودرحاصله رو الک می کنید بعددریک ظرف شیشه ای دردارنگه میدارید هفته ای سه بارونیم ساعت قبل ازرفتن به حمام یک قاشق از این پودرگل ختمی را بایک لیوان آبجوش تویه کاسه ای مخلوط می کنید ویه پیش دستی کوچک سرکاسه بزاریدتادم بکشه حالا بعدازنیم ساعت دم کشیدن هم میتونیدازیک جوراب زنانه که حتما بایستی تمیز وعاری ازرنگ دادن باشه این محلول را صاف کنید وآب حاصله رابه مدت یه ربع بیست دقیقه سرتان راباآن میشورید وتاکیدا با کف دست پوست وموهای سرتان را ماساژدهیدودرپایان باآب بشویید موهایتان را .بدون صافی هم میتونیدمحلول را مستقیما روی موهایتان بریزیدبازهم تاکیدا ازهیچ نوع شامپوی صنعتی وبازاری استفاده نکنیدتاکیدمیشه اگه ازشامپو استفاده نکنید درعرض دوهفته تفاوت را کاملا احساس خواهیدکرد هفته ای سه بار اینکارو انجام دهیداگه موهایتان چربه سعی کنید به مقدارکم ازشامپوی گیاهی استفاده کنیدریزش موهایتان قریب به صددرصدقطع میشه

آب سیبزمینی وآب پیازرومیشه یک یادوروزروی سربمونه یاحتمابایدبعدیه ساعت بشورمش

تورو خدا جوابمو بدین من ۱۴سالمه موهام داره میرزه تورو خدا من چیکار کنم موهام دوباره در بیان لطفا جواب بدین

ببین دوست عزیز مویی که ریخته بر نخواهد گشت اما شما میتونی با مراقبت و پروتئینه و ویتامین کردن از مابقیش مراقبت کنی و از شامپو های که درصد بسیار بالا کتوکنازل دارند استفاده نکنید و سعی کنید به هیچ عنوان از مواد حالت دهنده مو استفاده نکنید و موهای خودتون رو حداقل دو روز یک بار بشورید

چرت نگو جان خودت موی ریخته خیلی خوبم در میاد

میشه روغن بادام تلخ رو با روغن نارگیل با هم به موها زد؟؟من 2هفتس متوجه شدم موهام نصف شده همش ریخته

منم اون روش گل ختمی رو استفاده کردم واقعا عالی بود ریزش موهام قطع شد. استفاده ش هم آسونه. به نظرم شما هم استفاده کنید.

توجه : ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.

farzad_paeezeh [at] yahoo.com 02166873674

 آيا امكان رشد مجدد موهای ریخته شده است؟

شایع ترین ریزش مو، نوع ارثی است كه در ۵۰ درصد آقایان و ۲۰ تا ۳۰ درصد خانم ها دیده می شود و تنها داروی موثر آن هم ماینوكسیدیل است كه علاوه بر توقف ریزش مو، حدود ۲۰ تا ۴۰ درصد افراد به رویش مجدد مو هم می انجامد. علاوه بر آن، داروی فیناستراید یا پروپشیا هم تا زمانی كه مصرف شود، آنزیم خاصی را كه باعث ریزش مو می شود، مهار می كند.

اول باید ببینیم موها در اثر چه مشكلی دچار ریزش شده اند تا بتوانیم بگوییم با رفع علت زمینه ای امكان حل مشكل ریزش و حتی امكان رویش مجدد مو وجود دارد یا نه. این سوال كاملا فردی است و باید پس از بررسی موهای هر فرد، به آن پاسخ داد.  درمان ریزش مو و رشد مجدد مو

بهترین قرص برای رشد مجدد موهای ریخته شده

آيا امكان رشد مجدد موهای ریخته شده است؟

پس با این همه تنوع در علت های ریزش مو، چطور محصولات مختلفی وجود دارد كه ادعا می شود در رویش مجدد موها موثرند؟

شركت ها، با علم به اینكه مردم نمی دانند تا علت زمینه ای ریزش مو مشخص نشود، نمی توان در مورد توقف ریزش یا رویش مجدد موها صحبت كرد، محصولات خود را تبلیغ و در بازار توزیع می كنند. اغلب این شركت ها، بنا را بر علت شایع ریزش مو، یعنی ارثی بودن آن می گذارند. به هر حال تاثیر بیشتر این محصولات فقط در حد حرف است و داروها، دستگاه ها، شانه ها و قطره های مختلف بدون شناخت و درمان علت زمینه ای، باعث رویش مجدد موها نمی شوند.

برای كسانی كه دچار ریزش موی ارثی هستند و هر روز شاهد خالی شدن سرشان هستند، راه حلی وجود دارد؟

همان راه های علمی و ثابت شده، یعنی درمان استاندارد ریزش مو كه استفاده از ماینوكسیدیل و قرص فیناستراید است. اگر هم ریزش مو ارثی نباشد، حتما باید به محض دچارشدن به ریزش مو، به متخصص پوست مراجعه كرد چون برخی بیماری های مزمن، كم خونی ها، مشكلات تیرویید، دیابت و بیماری های دیگر می توانند باعث ریزش مو شوند. اگر بیماری به موقع كشف شود، با درمان مشكل زمینه ای، مشكل ریزش مو هم حل خواهد شد و موهای از دست رفته ، دوباره می رویند.

به هر حال استرس از دست دادن موها خیلی آزاردهنده است. اینكه می گویند استرس هم باعث ریزش مو می شود درست است؟

بله. امروزه تحقیقات ردپای استرس های مزمن را در انواع بیماری های جسمی و روانی اثبات كرده است. به خصوص اینكه استرس و شیوه زندگی ناسالم می تواند سیستم ایمنی بدن را تضعیف كند و باعث ابتلا به بیماری هایی كه با درگیری سیستم ایمنی بروز می كنند مانند لیكن پلان، ریزش موی سكه ای یا آلوپسی آره آتا و لوپوس شود. حتی شانس عودشان را زیاد كند و همین عود مكرر و پاسخ ندادن به درمان ها در بیمارانی كه مدام استرس دارند، وضعیت را بدتر می كند و پزشك مجبور می شود برای بهبود ریزش مو، سیستم ایمنی را مهار كند كه این كار بیمار را مستعد ابتلا به بیماری ها می كند.

آيا امكان رشد مجدد موهای ریخته شده است؟

خیلی از مصرف كنندگان ماینوكسیدیل، از اینكه به محض قطع مصرف این دارو دوباره موها می ریزد، ناراضی اند و به استفاده از دستگاه ها یا داروهای جدید به امید اثربخشی تمایل پیدا می كنند.

متاسفانه هیچ كدام از این روش ها، درمان اصلی نیستند و فقط محلول موضعی ماینوكسیدیل و قرص فیناستراید باعث توقف ریزش موها می شوند. شایع ترین ریزش مو، نوع ارثی است كه در ۵۰ درصد آقایان و ۲۰ تا ۳۰ درصد خانم ها دیده می شود و تنها داروی موثر آن هم ماینوكسیدیل است كه علاوه بر توقف ریزش مو، حدود ۲۰ تا ۴۰ درصد افراد به رویش مجدد مو هم می انجامد. علاوه بر آن، داروی فیناستراید یا پروپشیا هم تا زمانی كه مصرف شود، آنزیم خاصی را كه باعث ریزش مو می شود، مهار می كند. از ماینوكسیدیل باید تا آخر عمر استفاده كرد. فردی كه ریزش مو دارد باید به خود بقبولاند كه این ژن را به ارث برده و آنزیمی كه باعث نازك شدن و ریختن موهایش شده، با این دارو مهار می شود. اگر این موضوع را قبول كند، استفاده از ماینوكسیدیل مانند مسواك زدن برایش عادی می شود. البته تکنیک های جراحی هم می تواند در مواردی که درمان دارویی چاره ساز نیست و ناحیه دهنده پشت سر تراکم خوبی دارد، مفید باشد.

می گویند تا چند سال آینده با استفاده از سلول های بنیادی می توان به كسانی كه ژن ارثی ریزش مو دارند، كمك كرد. این اخبار درست است؟

این پروژه ها در دنیا در مرحله تحقیقات و هنوز در حد گزارش علمی اند و تا به مرحله درمان علمی و استاندارد برسند، زمان زیادی وجود دارد. ما هم این تحقیقات را در فاز حیوانی با همکاری پژوهشکده رویان و ISHRS روی موش هایی كه ژن طاسی مادرزادی دارند، انجام داده ایم و متوجه شدیم موهای این موش ها درآمده است اما به هر حال اجرای فاز انسانی و تولید سلول های بنیادی هزینه بر است و در هیچ جای دنیا هنوز به نتیجه قطعی نرسیده. علاوه بر این، باید بررسی های ۱۰ ساله و بیشتر انجام داد تا دریابیم آیا این دستكاری عوارضی خواهد داشت یا نه. خوشبختانه امروزه با روش های پیشرفته پیوند مو، بسیاری از انواع ریزش موهای ارثی قابل درمان هستند.

آيا امكان رشد مجدد موهای ریخته شده است؟

اگر كسی تحت نظر پزشك تحت درمان اصلی ریزش مو قرار بگیرد و در كنار آن از این قطره ها یا دستگاه ها استفاده كند، تا شانس رویش موها را با این روش ها بیازماید، امكان دارد دچار مشكل شود؟

افرادی كه دنبال این محصولات هستند، گمان می كنند درمان اصلی را یافته اند و برای خود دردسر درست می كنند. درست است كه یك تركیب گیاهی ممكن است به رویش مجدد موها كمك كند اما نمی تواند مهار آنزیم را انجام دهد، پس درمان استاندارد نیست. آیا واقعا در مورد دستگاه هایی كه ادعا می شود با گرما، خونرسانی پوست سر را بهتر و به رویش مجدد مو كمك می كنند، تحقیق انجام و اثر آنها اثبات شده است؟ آیا تضمینی وجود دارد كه یك تركیب گیاهی پوست فرد را دچار درماتیت نكند؟ آیا ماندگاری اثر آن روی

۳۰۰-۲۰۰ نفر مطالعه شده؟ قطعا نه، برخی افراد به ماینوكسیدیل هم حساسیت نشان می دهند و پوست سرشان خشك می شود. برای این گروه بلافاصله اشكال فوم مانند ماینوكسیدیل تجویز می شود تا به دلیل زمینه درماتیت، مشكلی برایشان ایجاد نشود.

آيا امكان رشد مجدد موهای ریخته شده است؟
 

 

 شايع‌ترين ريزش مو، نوع ارثي است كه در 50 درصد آقايان و 20 تا 30 درصد خانم‌ها ديده مي‌شود و تنها داروي موثر آن هم ماينوكسيديل است كه علاوه بر توقف ريزش مو، حدود 20 تا 40 درصد افراد به رويش مجدد مو هم مي‌انجامد. علاوه بر آن، داروي فيناسترايد يا پروپشيا هم تا زماني كه مصرف ‌شود، آنزيم خاصي را كه باعث ريزش مو مي‌شود، مهار مي‌كند.

آيا امكان رشد مجدد موهای ریخته شده است؟

اول بايد ببينيم موها در اثر چه مشكلي دچار ريزش شده‌اند تا بتوانيم بگوييم با رفع علت زمينه‌اي امكان حل مشكل ريزش و حتي امكان رويش مجدد مو وجود دارد يا نه. اين سوال كاملا فردي است و بايد پس از بررسي موهاي هر فرد، به آن پاسخ داد.

  

مرکز اطلاعات رشد مو دکتر نوروزیان

رشد سریع مو برای خانمها و آقایانی که از ریزش مو و یا عدم داشتن موی سر رنج میبرند بسیار مهم است و سعی در یافتن مرکزی برای درمان این مشکل که مربوط به زیبایی میشود هستند، از اینرو مرجع رسمی رشد سریع مو دکتر نوروزیان بر آن شد تا مراکز معتبر و مجرب فعال در زمینه رشد مو از طریق تولید داروها(قرص و شامپوهای رشد سریع مو) یا محلول های ترکیبی یا مکمل های گیاهی و پکیج های درمانی و موثر در درمان ریزش مو و رویش مجدد و تقویت مو در سریع ترین زمان که در راس آنها پکیج رشد مو دکتر نوروزیان قرار دارد را به این افرادی که به دنبال درمان و قطع ریزش موهای خود و رشد موهایشان میباشند معرفی بنماید. به گفته متخصصان موی معرفی شده در مرکز رشد سریع مو اثرات رویش مو از یک هفته تا 1 ماه قابل مشاهده میباشد.

معرفی و بررسی بهترین قرص، شامپو و داروهای گیاهی برای رشد سریع، تقویت و درمان ریزش موی سر، همچنین جدیدترین روشهای موثر جهت رشد مو در سریع ترین زمان در مرجع کاملا تخصصی رشد سریع مو.

آدرس کانال تلگرام و ارتباط با مشاورین رشد مو در تلگرام:

تلگرام رشد سریع مو

کانال تلگرام رشد سریع مو

راهنمای دکتر نوروزیان و پکیج رشد مو دکتر نوروزیان، برترین پکیج درمان ریزش مو و رشد مو به همراه جدیدترین اطلاعات از آدرس و تلفن داروخانه و مطب دکتر نوروزیان

محلول رشد مو دکتر نوروزیان که همراه با پکیج رشد مو دکتر نوروزیان ارائه میگردد توانسته است رتبه بهترین پکیج درمان ریزش مو و رشد مجدد موهای ریخته شده در 3 سال متوالی را کسب نماید.

پکیج رشد مو دکتر نوروزیان در داروخانه و مطب دکتر نوروزیان به آدرس آدرس غرب تهران: سعادت آباد ، بالاتر از میدان کاج ، خیابان ششم ، پلاک ۳۴ ، ساختمان پزشکان آفرین ، داروخانه دکتر رباطی ۰۹۱۰۹۸۰۰۵۳۹ – ۰۲۱۲۲۱۷۵۸۴۶ و همچنین بخش آنلاین مشاوره و فروش پکیج مو دکتر نوروزیان به شماره تماس ۰۹۳۸۴۷۹۱۰۵۹- ۰۲۱۶۶۸۷۳۶۷۴ارائه میگردد.

آگهی هایی از طرف مرکز اطلاعات دکتر نوروزیان(مطب و داروخانه) در مرجع رشد سریع مو درج شده است که شما متقاضی گرامی میتوانید از این طریق برای مشاوره و سفارش پکیج رشد مو دکتر نوروزیان اقدام و با هماهنگی قبلی به آدرس داروخانه و مطب دکتر نوروزیان مراجعه نمایید.

کانال تلگرام دکتر نوروزیان

تلگرام دکتر نوروزیان

آدرس مطب و داروخانه دکتر نوروزیان

بهترین قرص برای رشد مجدد موهای ریخته شده

آدرس قدیم مطب و داروخانه دکتر نوروزیان: خیابان کمیل – داروخانه دکتر حامد نوروزیان

آدرس غرب تهران: سعادت آباد ، بالاتر از میدان کاج ، خیابان ششم ، پلاک ۳۴ ، ساختمان پزشکان آفرین ، داروخانه دکتر رباطی ۰۹۱۰۹۸۰۰۵۳۹ – ۰۲۱۲۲۱۷۵۸۴۶

02166873674

09384791059

farzad_paeezeh [at] yahoo.com

تمامی حقوق این سایت مربوط به محلول رشد مو دکتر نوروزیان بوده و محفوظ است.

شناسه آگهی :

لطفا توضیحی در مورد تخلف آگهی مورد نظر ارائه دهید

گزارش شما با موفقیت ارسال شد و در اسرع وقت توسط مدیریت بررسی خواهد شد

مو و ابرو(تقویت و پیوند)جوانسازی ومراقبت های(پوست)جراحی زیباییتناسب اندام(پیکرتراشی)لیزر موی زائد(Alex)

آنچه در این مقاله می خوانیم

آیا با ریزش مو مواجه هستید؟ آیا موهای شما نازک تر شده است؟ نگران نباشید. موادی برای درمان ریزش مو وجود دارد که می تواند علاوه بر توقف روند ریزش مو، باعث رشد سریعتر موهای شما شده و استحکام و شفافیت سابق را به آنها باز گرداند. اگر با این مشکل مواجه بوده اید به طور قطع حتما به دنبال یافتن بهترین قرص رشد مو با گزینه های مختلفی روبرو شده اید.

 بهترین قرص برای رشد مو می تواند به تغذیه و تقویت مو های شما کمک نموده و باعث رشد سریعتر، محکم تر شدن، بلند تر شدن و ضخیم تر شدن آن ها شود. اثربخشی قرص برای رشد مو به صورتی مشخص می شود که علاوه بر کمک به رشد و استحکام موها، بر تقویت ناخن و پوست نیز اثر بگذارد.

کاشت مو

بهترین قرص برای رشد مجدد موهای ریخته شده

اغلب، ما نمی توانیم تمام مواد مورد نیاز بدن خود را از مواد غذایی تأمین کنیم. در این گونه موارد از انواع قرص برای رشد مو استفاده می شود. فرمولاسیون قرص های رشد مو و تقویت مو به صورتی است که مواد مورد نیاز برای رشد مو را تأمین نماید. به طور مثال اثر زینک برای ریزش مو و توقف آن تأیید شده است که باید با مواد دیگری نظیر ویتامین B به مصرف بدن برسد. این قرص ها توسط پزشک متخصص مو و پزشک متخصص پوست و مو تجویز می شود و طبیعتاً می تواند به کاهش ریزش مو و تقویت تارهای مو و افزایش روند رشد مو کمک نموده و در کنار آن سبب بهبود وضعیت پوست و ناخن ها نیز شود.

ریزش مو به تدریج اتفاق می افتد، به این معنی است که شما وقت دارید که علل را دقیقا مشخص کنید و بهترین روش های درمان را بیابید.ریزش مو ممکن است از عادت های شیوه زندگی، ژنتیک یا هر دو صورت بگیرد.

 

موهای سالم به سلامت شما بستگی دارد. در موارد سوء تغذیه یا اختلالات خوردن مواد خاص، موهای جدید ممکن است از فولیکول ها تولید نشوند. یک آزمایش خون از ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی شما می تواند به تعیین اینکه آیا شما در مواد مغذی کمبود دارید یا خیر کمک کند.مولتی ویتامین روزانه تحت نظر پزشک توصیه میشود. موهای سالم نیاز به آهن، اسید فولیک برای رشد و ضخامت، تقویت دارند.

مواد مغذی محلول در آب است که به طور طبیعی در غذاها مانند آجیل، عدس و.. یافت می شود. اگر شما یک رژیم متعادل داشته باشید، بعید است که بیوتین کمی داشته باشید. در حالی که بیوتین باعث کاهش آنزیم ها در بدن شما می شود. در صورت مصرف مکمل های ویتامین B نباید بیوتین مصرف کنید، در صورتی که با هم ترکیب شوند، می توانند اثر بخشی یکدیگر را کاهش دهند.

قرص تقویت مو

امگا ۳ و امگا ۶ اسیدهای چرب ضروری هستند. این به این دلیل است که آنها نمی توانند توسط بدن انسان ساخته شوند. امگا ۳ به التهاب بدن شما کمک می کند، از سوی دیگر، امگا ۶ برای سلامتی کلی پوست مهم است که ممکن است برای پوست سر مفید باشد. روغنهای گیاهی اساسا منبع امگا ۶ هستند، در حالی که اسیدهای چرب امگا ۳ در ماهی یافت می شوند.

Minoxidil بهترین روش شناخته شده برای درمان ریزش مو است که توسط اداره غذا و داروی ایالات متحده (FDA) تایید شده است که در دسترس است. هنگامی که دوبار در روز به طور مستقیم به پوست سر اعمال شود، ممکن است به تدریج موهای ضخیم تر را در لکه های چشمی مشاهده کنید. این محصول بسته به ترجیحات شما به صورت مایع یا فوم در دسترس است. مینوکسیدیل می تواند تا ۱۶ هفته طول بکشد تا اثر کامل داشته باشد. مهم این است که شما از محصول به طور پیوسته استفاده کنید،  تحریک پوست سر و رشد مو ناخواسته در صورت و گردن برخی از عوارض جانبی احتمالی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

Spironolactone (Aldactone) برای افرادی که ریزش مو در تولید آندروژن دارند، تجویز می شود. در زنان، این دارو ممکن است به درمان ریزش مو در ارتباط با نوسانات هورمونی کمک کند. برای تعیین این پیش تعیین شده، آزمایش خون لازم است.

فیناستراید (Propecia) یک داروی ریزش مو است. این فقط برای مردان است بر خلاف درمان های موضعی مانند مینوکسیدیل، Propecia به عنوان یک قرص روزانه که مردان برای ریزش مو مصرف می نمایند. به علت عوارض جانبی جدی، زنان باید از این داروها اجتناب نمایند،(مخصوصا زنان باردار)

کورتیکواستروئیدها درمان های نسخه ای هستند که برای شرایط مرتبط با التهاب زمینه ای استفاده می شوند. گاهی اوقات، شرایط التهابی می تواند علائم مختلفی از قبیل ریزش مو را ایجاد کند.

دارو برای تقویت مو

داشتن تغذیه ی سالم و کاملی از گروه های مختلف غذایی علاوه بر تضمین سلامت فرد ، از ایجاد عوارض و مشکلات بسیار در دو بافت بسیار حساس ؛ پوست و مو جلوگیری می کند. در این میان ویتامین ها و مواد معدنی نقش بسیار مهمی در سلامت فرد برعهده دارند . هنگامی که بافت مو دچار عارضه ای چون ریزش مو می گردد ، پزشک متخصص مو جهت درمان و احیای رشد مجدد آن ، به تجویز داروهای موثر و تقویتی رشد مو می پردازد ،

بهترین قرص رشد مو ، قرص اکوفن می باشد که با ترکیبات بسیار مقوی خود و با تامین مواد معدنی موثر در ریزش مو ،  توانسته نتایج بسیار مثبتی را در جهت جلوگیری از ریزش مو و رشد سریع مو ایجاد نماید . این قرص دارای ویتامین ها و مواد کمیاب بسیاری مانند ؛ ویتامین B۵، B۶ ، B۸ ، PP ، زینک ، منیزیم و اسپیرولین می باشد .

ویتامین های B کمپلکس برای تنظیم متابولیسم و حفظ سیستم اعصاب مرکزی اهمیت دارند. همچنین این ویتامین ها برای سلامت پوست و مو ضروری هستند. برخی متخصصین تغذیه  ادعا می کنند که برخی از ویتامین های پرکاربردتر گروه B مانند ویتامین B-۱۲ می تواند به استحکام و حالت پذیری مو کمک کند.

ویتامین B-complex شامل ویتامین B۱ (تیامین)، B۲ (ریبوفلاوین)، B۳ (نیاسین)، B۵ (پانتوتنیک اسید)، B۶ (پایریدوکسین)، B۷ (بیوتین)، B۹ (فولات) و B۱۲| (کوبالامین) می باشد.

ویتامین ها باید ابتدا از طریق مواد غذایی جذب شوند. مواد غذایی حاوی ویتامین ب- کمپلکس شامل دانه ها، سبزیجاتی نظیر هویج، گل کلم و سبزیجات با برگ های سبز تیره، جگر گوساله و آبزیان، تخم مرغ، سویا، آجیل، حبوبات و آووکادو می باشند. ویتامین B۱۲ در فرآورده های لبنی و حیوانی یافت می شود. در صورتی که کمبود ویتامین B در بدن شما شدید بود، می توانید از قرص های حاوی این ویتامین نظیر اکوفن، فیناستراید و ماینوکسیدیل استفاده نمایید.

قرص ها و ژل های مختلفی در داروخانه ها وجود دارند که به درمان ریزش مو کمک می کنند. در بیشتر آنها از ترکیبات قرص ماینوکسیدیل و کورتیکواستروئیدها استفاده می شود. برخی از تحقیقات و آزمایشات نشان می دهد که این قرص ها به توقف و درمان ریزش مو کمک می کند  اما اثر چندانی در رشد دوباره مو پس از رفع ریزش مو ندارد. همچنین اثر قرص هایی نظیر فیناستراید نیز بر روی افراد بررسی شده است.

● درمان ریزش مو

● تحریک کننده ی رشد مو و ناخن

● غنی شده با پروتئین و ویتامین های مختلف

● افزایش مقاومت مو و ریشه ی مو

● بهبود جذب موثر آهن در بدن

● با افزایش ساخت کراتین موجب تقویت رشد مو و ناخن شده

● شامل پروتئین هیدرولیز شده ی گندم

از قرص آکوفن که به اشکال مختلفی چون پودر ، قرص و شامپو وجود دارد ، جهت تقویت مو و ناخن به صورت مؤثر استفاده می شود .

بهتر است مصرف این قرص با مشورت پزشک انجام شود ، نتایج حاصل از مصرف این دارو با توجه به دوز مصرف شدن از آن بعد از دو ماه نمایان خواهد شد .

داروی آکوفن ، در درمان ریزش موی ارثی و ریزش مو در اثر برخی بیماری های خاص بی تاثیر است .

منبع: کلینیک تخصصی تقویت مو و مراقبت مو و کاشت مو ایران نوین

من سه ماه اکوفان مصرف کردم هیچ تاثیری روی موهام نداشت

با سلام و وقت بخیر شما می توانید برای دریافت مشاوه در زمینه تقویت مو و راهنمایی های لازم با کلینیک ایران نوین در تماس باشید. شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ موفق و پیروز باشید

با سلام من یه دانش اموز کنکوری ام از چند سالع ریزش موی شدید دارم و رشد موهامم متوقف شده لطفا راهنماییم کنید چکار کنم ؟؟ایا میشه با قرص اکوفن نتیجه بگیرم؟؟

با سلام و وقت بخیر شما می توانید با مراجعه به پزشک پوست و مو، از بهترین روش تقویت مو تجویز شده توسط پزشک متخصص برای مشکل ریزش موهای خود نتیجه بگیرید. در صورتی که روش های دارویی به حل مشکل ریزش موی شما کمک نکرد، شما می توانید پس از سن ۳۰ سالگی با استفاده از روش های ترمیم مو و کاشت مو و پی آر پی، درمان نهایی و قطعی را برای ریزش موهای خود پیدا کنید. کلینیک تخصصی ایران نوین با بهره گیری از بهترین و مجرب ترین پزشکان متخصص تقویت مو و کاشت مو، آماده خدمت رسانی به بیماران محترم می باشد. شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ موفق و پیروز باشید.

بهترین قرص برای رشد مجدد موهای ریخته شده

سلام موهای قیمت جلو سر شقیقه ها و پشت سر من مثل موی بچه شده است نازک و رشد هم نمیکند از وقتی یایسه شده ام

با سلام و عرض احترام مشکل ریزش موی شما هورمونی بوده و قابل درمان است. شما می توانید برای مشاوره رایگان تقویت مو با شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

من خیلی موهای نازکی دارم زود میشکنه موخوره میگیره قرص اکوفن مفید هست استفاده کنم؟

با سلام و عرض احترام شما می توانید با مشورت پزشک متخصص مو از داروهای تقویت مو نظیر اکوفن استفاده نمایید. جهت مشاوره با پزشک متخصص می توانید با شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام وقت بخیر من دانشجو هستم ۲۰سالمه یک سال و نیم هست که موهام ریزش پیدا کرده از جلو گوشه های سرم زیاد ریخته الان چی میتونم مصرف کنم که جاش پربشه و ریزش کم بشه ممنون میشم راهنمایی کنید

با سلام و عرض احترام شما می توانید تا قبل از سن ۳۰ سالگی با نظر پزشک از داروهای تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو، نظیر اکوفن، ماینوکسیدیل و فیناستراید و … استفاده نمایید. در صورت عدم رفع مشکل، پس از ۳۰ سالگی می توانید اقدام به روش های کاشت مو ، ترمیم مو و پی آر پی مو نمایید. جهت مشاوره با پزشک متخصص می توانید با شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید

سلام خودتون فروش قرص اکوفان هم دارید؟

با سلام و عرض احترام کلینیک ایران نوین امکان فروش داروهای تقویت مو و ریزش مو را ندارد. شما می توانید این دارو ها را از داروخانه های معتبر دریافت نداره موفق و پیروز باشید.

سلام خسته نباشید . ببخشید من موهام تو شهر خودم تکن یعنی رنگشون خیلی خاصه ولی چن مدتی هست ریزش پیدا کردن و فکرمو حسابی مشغول کردن من قبلا ک ازمایش خون دادم اهن بدنم کم بود . اگر میشه یه دارویی ک صددرصدی جواب بده بهم معرفی کنید . مشخصات موهام هم خیلی نرمن و رنگشون سفید سیاه و زرده

با سلام و عرض احترام دوست عزیز توصیه پزشک متخصص مو به شما این است که از مصرف خودسرانه دارو و بدون ویزیت پزشک خودداری نمایید. شما می توانید برای مشاوره در زمینه تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو با شماره تلفن کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ موفق و پیروز باشید.

سلام من ریزش موی شدید دارم و موهام مازک هست و پس سرم داره خالی میشه ، ۲۵ سالمه یک دکتر نظرش این بود که ارثی هست ، کدوم مکمل بهتر هست برام ؟

سلام من ۲۵ سالمه ریزش موی شدید دارم و تار موهام نازکه و پس سرم پوست سرم پیدا شده ، یک دکتر نظرش این بود ارثیه ، کدوم مکمل برای من بهتره ؟هیرویت ، سیستین ، …

با سلام و عرض احترام دوست عزیز شما باید برای مشاوره در زمینه بهترین داروی مکمل تقویت مو با کلینیک ایران نوین از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ تماس حاصل فرمایید. با توجه به سن شما، در صورت نیاز می توانید اقدام به عمل ترمیم موی طبیعی نمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام من ۲۴ سالمه و موهای صورت و بدنم رشد نمی کنه البته فولیکول تو صورت و بدن هست ولی به شکل کرکی لطفا راهنماییم کنید برای رشد موی صورت و بدنم با تشکر

با سلام و عرض احترام دوست عزیز شما می توانید برای تقویت موهای صورت و بدن خود از روش پی آر پی یا سایر روش های تقویت مو استفاده نمایید. برای مشاوره بیشتر در زمینه تقویت مو می توانید با متخصصان ما در کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ موفق و پیروز باشید

سلام ببخشید من ۱۸سالمه ولی موهام خیلی کم پشته و هم از جلو وهم از پس سر داره میریزه چیکار کنم؟؟؟

با سلام و عرض احترام دوست عزیز با توجه به سن شما، بهترین گزینه استفاده از داروهای گیاهی نظیر حنا و قهوه است. در مراحل بعدی شما می توانید با مراجعه به پزشک متخصص مو از داروها و روش های مفید دیگر نیز استفاده نمایید. برای مشاوره بیشتر در زمینه تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو می توانید با کلینیک ایران نوین در تماس باشید. شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ موفق و پیروز باشید.

سلام من ۲۳ساله هستم یکسال هست ک ریزش دارم الان موهام خوبه ولی موهای ریز و نازک هنوز ریزش دارن… همینطور موهای ابرو لطفا نظرتون رو بدید

با سلام و عرض احترام دوست عزیز شما به تقویت موهای سر و ابرو نیاز دارید. برای ضخامت موهای خود می توانید از شامپوهای مناسب موهای نازک استفاده نمایید. برای جلوگیری از ریزش مو نیز می توانید با تشخیص پزشک از داروهای مناسب نظیر اکوفن و فیناستراید و ماینوکسیدیل استفاده نمایید. برای مشاوره بیشتر در زمینه تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو می توانید با کلینیک ایران نوین در تماس باشید. شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ موفق و پیروز باشید

باسلام من دختری۲۳ ساله هستم که تغریبا به مدت۱ساله که ریزش مو دارم و رفته رفته داره بدترم میشه پیش دکترم رفتم و داروی ماینوکسیدیل۲%و اسپیرونولاکتون و هیرویت بهم داد بعد از ۲ماه مصرف نتیجه ای نگرفتم و درمان رو قطع کردم زمینه ی ارثی هم نداریم چیکار کنم خیلی نگرانم بسیار از نطر روحی بهم ریختم لطفا راهنماییم کنین

با سلام و عرض احترام دوست عزیز شما می توانید برای حل مشکل ریزش موی خود از روش پی آر پی موی سر استفاده نمایید. برای مشاوره بیشتر در زمیننه تقویت مو و پی آر پی می توانید با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ موفق و پیروز باشید.

سلام من ۲۱ سالم و تا چند ماه پیش موهای پرپشت داشتم ولی الان تمام مو های سرم ریخته به طوری که کف سرم معلوم. حالا باید چی کار کنم و اینکه امکان اینکه دوباره مو های سر رشد کنن وجود دارد

با سلام و عرض احترام دوست عزیز از آنجایی که شما در مراحل اولیه ریزش مو هستید می توانید از روش هایی نظیر مزوتراپی یا پی آر پی موی سر استفاده نمایید. برای مشاوره بیشتر می توانید به کانال تلگرام کلینیک ایران نوین مراجعه نموده یا با شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید

سلام وقت بخیر من هرچی می گردم قرص اکوفن نایاب شده تو داروخانه ها جایگزین چی بگیرم

با سلام و عرض احترام دوست عزیز جایگزین های مختلفی برای قرص اکوفن وجود دارد نظیر فیناستراید که مصرف آن ها باید با مشورت پزشک متخصص مو انجام شود. برای مشاوره با پزشک متخصص مو می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید موفق و پیروز باشید

سلام .من ۲۱سالمه دوسالی هست ریزش مو دارم و رشد کمی داره و تار های نازکی داره راهنماییم کنید لطفأ

با سلام و عرض احترام دوست عزیز شما می توانید برای تقویت موهای خود از روش های مزوتراپی یا پی آر پی مو یا روش کلاه لیزری استفاده نمایید. برای مشاوره در زمینه تقویت مو می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام. من ۳۰ساله هستم . حدود ۹سال پیش عمل قلب باز کردم که بعد از اون موهام بشدت ریخت.. حدود ۳سال پیش بخاطر اضافه وزنم دکتر بهم قرص ونوستان رو تجویز کرد.. که بعد از اون موهام وحشتناک ریخت و نازک شد درحدی که کف سرم مشخصه.. آیا راه درمان داره؟

با سلام و عرض احترام دوست عزیز به طور کلی روش های کاشت مو و ترمیم مو و پی آر پی درمان قطعی ریزش مو می باشند. اما بررسی امکان کاشت مو و انتخاب بهترین روش درمان حتماً باید به صورت حضوری انجام شود. برای دریافت وقت معاینه پوست و مو می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موقق و پیروز باشید

سلام دوستان

من ۶ ماه پیش کاشت مو انجام دادم تقریبا ۵ ماه هست همیشهقرص اکوفن با شامپو اکوفن مصرف میکنم . اصلا فایده نداره پول خودتون رو دور نریزید . فقط از فوم ماینوکسیدیل استفاده کنید یکم گرونه ولی عالیه

سلام من اسماعیل ۲۰ساله هستم تقریبا پارسال به مدت ۴ماه شروع کردن به خلوت شدن و تمام موهای سرم تقریبا نصف شدن ولی اینکه پشت سرم طاس بشه یا جلوی سرم بریزه نه کاملا یکدست بوده والبته همون ۴ماه بود وکلا قطع شد.تواقوامم ریزش موی ارثی نداشتیم.خواستم بدونم این چ مدل ریزش مو هست؟

با سلام و عرض احترام دوست عزیز ریزش موی شما می تواند ناشی از استرس یا به دلیل تغییر شیوه بهداشت مو به صورت ناگهانی رخ داده باشد. در صورت تداوم این روند می توانید با مراجعه به کلینیک ایران نوین تقاضای وقت مشاوره در زمینه تقویت مو نمایید. برای دریافت وقت مشاوره می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام من بعد از بلوغ موهام نازك شد ولي اصلا ريزش مو ندارم. در طي ٧،٨سالدمتدهاي مختلف انجام دادم در ابتدا دارودرماني و بعدها PRP و مزوتراپي ١٢جلسه انجام دادم. انواع و أقسام محلول و قرص و شامپو را استفاده كردم حتي طب سوزني ولي نتيجه دلخواه نگرفتم ضمنا گزينه ي مناسب كاشت مو و يا ترميم نيستم چون كف سرم خالي نداره و جالبه كه اين مشكل در خاندان ما تك هست و در تست هايي كه انجام دادم مشكل هورموني و كمبود ويتامين هم ندارم. اگر راه كاري ارائه بدين ممنون مي شم.

با سلام و عرض احترام دوست عزیز شما باید توجه داشته باشید که مراقبت های بعد از عمل مزوتراپی و پی آر پی در دریافت نتیجه مطلوب بسیار موثر خواهد بود. حتما با مشورت پزشک متخصص مو در نوع محصولات مورد استفاده خود تجدید نظر فرمایید. برای دریافت وقت مشاوره پزشک متخصص مو می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام من ۲۰سالمه و نزدیک به دوساله ریزش مو دارم دکتر بهم ماینوکسیدیل فیناستراید و زینک داد استفاده کردم ولی نتیجه ای نگرفتم به نظر شما باید چیکار کنم

با سلام و عرض احترام دوست عزیز شما در حال حاضر در سن ریزش مو هستید و هنوز به تعادل هورمونی برای توقف روند ریزش مو نرسیده اید. بنابراین بهتر است از روش های موثر تر نظیر مزوتراپی و پی آر پی استفاده نمایید. برای دریافت مشاوره و وقت ویزیت در زمینه تقویت مو می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

Slm mn 19salm k bud prp anjam dadm vali natijei nadidm,behtarin qorso mahlulo serome moo ro emtehan kardm natije nadidm.azmayeshm anjam dadm chize khasi neshun nadad,moo ham b qadri km shode k chizish namundr alnm 20saalme

با سلام و عرض احترام دوست عزیز شما در حال حاضر به دلیل سن شما، روش های دائمی و قطعی مناسب نیست. زیرا هنوز روند ریزش موی سر در شما متوقف و ثابت نشده است. بهترین روش مراجعه به بهترین پزشک تقویت مو و استفاده از روش های تقویت فولیکول مو تا سن ۲۵-۳۰ سالگی است و پس از آن می توانید از روش کاشت موی طبیعی استفاده نمایید. برای مشاوره و رزرو وقت در زمینه تقویت مو می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام داروهای ذکرشده برای کسانی که سنگ کلیه دارند ایا مضراست؟ ممنون میشم از پاسخگویتان

با سلام و عرض احترام دوست عزیز حتما قبل از مصرف هر دارو به دستورالعمل موجود در بسته بندی دارو توجه فرمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام من ۳۵ سالم هست بخاطر کمخونی شدید موهام بشدت و یدفعه ای ریخت الان دارم قرص اهن مصرف می کنم میخواستم بپرسم دارویی برای دراومدن موهام هست

با سلام و عرض احترام دوست عزیز داروهای و روش های متفاوتی برای درمان ریزش مو وجود دارد که باید با نظر پزشک متخصص مو استفاده شوند. برای مشاوره و رزرو وقت پزشک برای تقویت مو می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

با درود بر شما عزیزان. بابت زحماتتان برای کاربران خیلی ممنونم. من پسری ۲۳ ساله هستم. موهای سرم حدوداً ۱۲ سانتی متر هست. ریزش مو هم ندارم. از شامپوی مرطوب کننده گیاه آوکادو شون مخصوص موهای خشک استفاده میکنم. اما دوست دارم رشد موی بیشتری داشته باشم. لطفاً راهنمایی کنید.

سلام دوست عزیز شما می توانید برای تقویت و افزایش رشد موهای سر خود از روش مزوتراپی استفاده نمایید. برای دریافت نوبت مروتراپی می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام خسته نباشید من تقریبا سه ماهی هست که جلوی پیشانی سرم شروع به ریزش کرده ایا قرص تاثیری دارد یا خیر اگه میشه خودتون همین جا جواب بدید تا اینکه زنگ بزنم خیلی متشکرم

سلام دوست عزیز وضعیت ریزش موی شما، سن شما و سوابق ژنتیکی شما باید مورد بررسی قرار گیرد. در موارد خفیف به طور معمول درمان ریزش مو با قرص تقویت مو امکان پذیر می باشد. اما برای پاسخ قطعی نیاز به معاینه حضوری می باشد. برای دریافت وقت معاینه ریزش مو و تقویت مو می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام برای رشد سریع موهای سرم از اکوفن استفاده کنم اما ترسیدم که روی موهای صورت و بدنم اثر بزاره رشدشون زیاد کنه و اینو اصلا دوس ندارم میشه راهنمایی کنین که قطعا بی اثر هست یا نه

سلام دوست عزیز اکوفان دارویی مولتی ویتامین است که بر روی رشد و ضخامت موهای صورت تأثیری ندارد. تأثیر این دارو فقط بر روی موهای سر است و می توانید بدون نگرانی به مصرف این دارو بپردازید. موفق و پیروز باشید.

قرص اکوفان تو رشد و زیاد شدن موی بدن هم تاثیر داره؟

سلام دوست عزیز قرص اکوفان ، به عنوان یک داروی مولتی ویتامین برای ناخن و موهای سر تجویز می شود و تأثیر خیلی خاصی بر روی موهای سر و بدن ندارد. موفق و پیروز باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

طراحی و سئو توسط تیم انفورماتیک کلینیک ایران نوین

مو و ابرو(تقویت و پیوند)جوانسازی ومراقبت های(پوست)جراحی زیباییتناسب اندام(پیکرتراشی)لیزر موی زائد(Alex)

آنچه در این مقاله می خوانیم

آیا با ریزش مو مواجه هستید؟ آیا موهای شما نازک تر شده است؟ نگران نباشید. موادی برای درمان ریزش مو وجود دارد که می تواند علاوه بر توقف روند ریزش مو، باعث رشد سریعتر موهای شما شده و استحکام و شفافیت سابق را به آنها باز گرداند. اگر با این مشکل مواجه بوده اید به طور قطع حتما به دنبال یافتن بهترین قرص رشد مو با گزینه های مختلفی روبرو شده اید.

 بهترین قرص برای رشد مو می تواند به تغذیه و تقویت مو های شما کمک نموده و باعث رشد سریعتر، محکم تر شدن، بلند تر شدن و ضخیم تر شدن آن ها شود. اثربخشی قرص برای رشد مو به صورتی مشخص می شود که علاوه بر کمک به رشد و استحکام موها، بر تقویت ناخن و پوست نیز اثر بگذارد.

کاشت مو

بهترین قرص برای رشد مجدد موهای ریخته شده

اغلب، ما نمی توانیم تمام مواد مورد نیاز بدن خود را از مواد غذایی تأمین کنیم. در این گونه موارد از انواع قرص برای رشد مو استفاده می شود. فرمولاسیون قرص های رشد مو و تقویت مو به صورتی است که مواد مورد نیاز برای رشد مو را تأمین نماید. به طور مثال اثر زینک برای ریزش مو و توقف آن تأیید شده است که باید با مواد دیگری نظیر ویتامین B به مصرف بدن برسد. این قرص ها توسط پزشک متخصص مو و پزشک متخصص پوست و مو تجویز می شود و طبیعتاً می تواند به کاهش ریزش مو و تقویت تارهای مو و افزایش روند رشد مو کمک نموده و در کنار آن سبب بهبود وضعیت پوست و ناخن ها نیز شود.

ریزش مو به تدریج اتفاق می افتد، به این معنی است که شما وقت دارید که علل را دقیقا مشخص کنید و بهترین روش های درمان را بیابید.ریزش مو ممکن است از عادت های شیوه زندگی، ژنتیک یا هر دو صورت بگیرد.

 

موهای سالم به سلامت شما بستگی دارد. در موارد سوء تغذیه یا اختلالات خوردن مواد خاص، موهای جدید ممکن است از فولیکول ها تولید نشوند. یک آزمایش خون از ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی شما می تواند به تعیین اینکه آیا شما در مواد مغذی کمبود دارید یا خیر کمک کند.مولتی ویتامین روزانه تحت نظر پزشک توصیه میشود. موهای سالم نیاز به آهن، اسید فولیک برای رشد و ضخامت، تقویت دارند.

مواد مغذی محلول در آب است که به طور طبیعی در غذاها مانند آجیل، عدس و.. یافت می شود. اگر شما یک رژیم متعادل داشته باشید، بعید است که بیوتین کمی داشته باشید. در حالی که بیوتین باعث کاهش آنزیم ها در بدن شما می شود. در صورت مصرف مکمل های ویتامین B نباید بیوتین مصرف کنید، در صورتی که با هم ترکیب شوند، می توانند اثر بخشی یکدیگر را کاهش دهند.

قرص تقویت مو

امگا ۳ و امگا ۶ اسیدهای چرب ضروری هستند. این به این دلیل است که آنها نمی توانند توسط بدن انسان ساخته شوند. امگا ۳ به التهاب بدن شما کمک می کند، از سوی دیگر، امگا ۶ برای سلامتی کلی پوست مهم است که ممکن است برای پوست سر مفید باشد. روغنهای گیاهی اساسا منبع امگا ۶ هستند، در حالی که اسیدهای چرب امگا ۳ در ماهی یافت می شوند.

Minoxidil بهترین روش شناخته شده برای درمان ریزش مو است که توسط اداره غذا و داروی ایالات متحده (FDA) تایید شده است که در دسترس است. هنگامی که دوبار در روز به طور مستقیم به پوست سر اعمال شود، ممکن است به تدریج موهای ضخیم تر را در لکه های چشمی مشاهده کنید. این محصول بسته به ترجیحات شما به صورت مایع یا فوم در دسترس است. مینوکسیدیل می تواند تا ۱۶ هفته طول بکشد تا اثر کامل داشته باشد. مهم این است که شما از محصول به طور پیوسته استفاده کنید،  تحریک پوست سر و رشد مو ناخواسته در صورت و گردن برخی از عوارض جانبی احتمالی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

Spironolactone (Aldactone) برای افرادی که ریزش مو در تولید آندروژن دارند، تجویز می شود. در زنان، این دارو ممکن است به درمان ریزش مو در ارتباط با نوسانات هورمونی کمک کند. برای تعیین این پیش تعیین شده، آزمایش خون لازم است.

فیناستراید (Propecia) یک داروی ریزش مو است. این فقط برای مردان است بر خلاف درمان های موضعی مانند مینوکسیدیل، Propecia به عنوان یک قرص روزانه که مردان برای ریزش مو مصرف می نمایند. به علت عوارض جانبی جدی، زنان باید از این داروها اجتناب نمایند،(مخصوصا زنان باردار)

کورتیکواستروئیدها درمان های نسخه ای هستند که برای شرایط مرتبط با التهاب زمینه ای استفاده می شوند. گاهی اوقات، شرایط التهابی می تواند علائم مختلفی از قبیل ریزش مو را ایجاد کند.

دارو برای تقویت مو

داشتن تغذیه ی سالم و کاملی از گروه های مختلف غذایی علاوه بر تضمین سلامت فرد ، از ایجاد عوارض و مشکلات بسیار در دو بافت بسیار حساس ؛ پوست و مو جلوگیری می کند. در این میان ویتامین ها و مواد معدنی نقش بسیار مهمی در سلامت فرد برعهده دارند . هنگامی که بافت مو دچار عارضه ای چون ریزش مو می گردد ، پزشک متخصص مو جهت درمان و احیای رشد مجدد آن ، به تجویز داروهای موثر و تقویتی رشد مو می پردازد ،

بهترین قرص رشد مو ، قرص اکوفن می باشد که با ترکیبات بسیار مقوی خود و با تامین مواد معدنی موثر در ریزش مو ،  توانسته نتایج بسیار مثبتی را در جهت جلوگیری از ریزش مو و رشد سریع مو ایجاد نماید . این قرص دارای ویتامین ها و مواد کمیاب بسیاری مانند ؛ ویتامین B۵، B۶ ، B۸ ، PP ، زینک ، منیزیم و اسپیرولین می باشد .

ویتامین های B کمپلکس برای تنظیم متابولیسم و حفظ سیستم اعصاب مرکزی اهمیت دارند. همچنین این ویتامین ها برای سلامت پوست و مو ضروری هستند. برخی متخصصین تغذیه  ادعا می کنند که برخی از ویتامین های پرکاربردتر گروه B مانند ویتامین B-۱۲ می تواند به استحکام و حالت پذیری مو کمک کند.

ویتامین B-complex شامل ویتامین B۱ (تیامین)، B۲ (ریبوفلاوین)، B۳ (نیاسین)، B۵ (پانتوتنیک اسید)، B۶ (پایریدوکسین)، B۷ (بیوتین)، B۹ (فولات) و B۱۲| (کوبالامین) می باشد.

ویتامین ها باید ابتدا از طریق مواد غذایی جذب شوند. مواد غذایی حاوی ویتامین ب- کمپلکس شامل دانه ها، سبزیجاتی نظیر هویج، گل کلم و سبزیجات با برگ های سبز تیره، جگر گوساله و آبزیان، تخم مرغ، سویا، آجیل، حبوبات و آووکادو می باشند. ویتامین B۱۲ در فرآورده های لبنی و حیوانی یافت می شود. در صورتی که کمبود ویتامین B در بدن شما شدید بود، می توانید از قرص های حاوی این ویتامین نظیر اکوفن، فیناستراید و ماینوکسیدیل استفاده نمایید.

قرص ها و ژل های مختلفی در داروخانه ها وجود دارند که به درمان ریزش مو کمک می کنند. در بیشتر آنها از ترکیبات قرص ماینوکسیدیل و کورتیکواستروئیدها استفاده می شود. برخی از تحقیقات و آزمایشات نشان می دهد که این قرص ها به توقف و درمان ریزش مو کمک می کند  اما اثر چندانی در رشد دوباره مو پس از رفع ریزش مو ندارد. همچنین اثر قرص هایی نظیر فیناستراید نیز بر روی افراد بررسی شده است.

● درمان ریزش مو

● تحریک کننده ی رشد مو و ناخن

● غنی شده با پروتئین و ویتامین های مختلف

● افزایش مقاومت مو و ریشه ی مو

● بهبود جذب موثر آهن در بدن

● با افزایش ساخت کراتین موجب تقویت رشد مو و ناخن شده

● شامل پروتئین هیدرولیز شده ی گندم

از قرص آکوفن که به اشکال مختلفی چون پودر ، قرص و شامپو وجود دارد ، جهت تقویت مو و ناخن به صورت مؤثر استفاده می شود .

بهتر است مصرف این قرص با مشورت پزشک انجام شود ، نتایج حاصل از مصرف این دارو با توجه به دوز مصرف شدن از آن بعد از دو ماه نمایان خواهد شد .

داروی آکوفن ، در درمان ریزش موی ارثی و ریزش مو در اثر برخی بیماری های خاص بی تاثیر است .

منبع: کلینیک تخصصی تقویت مو و مراقبت مو و کاشت مو ایران نوین

من سه ماه اکوفان مصرف کردم هیچ تاثیری روی موهام نداشت

با سلام و وقت بخیر شما می توانید برای دریافت مشاوه در زمینه تقویت مو و راهنمایی های لازم با کلینیک ایران نوین در تماس باشید. شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ موفق و پیروز باشید

با سلام من یه دانش اموز کنکوری ام از چند سالع ریزش موی شدید دارم و رشد موهامم متوقف شده لطفا راهنماییم کنید چکار کنم ؟؟ایا میشه با قرص اکوفن نتیجه بگیرم؟؟

با سلام و وقت بخیر شما می توانید با مراجعه به پزشک پوست و مو، از بهترین روش تقویت مو تجویز شده توسط پزشک متخصص برای مشکل ریزش موهای خود نتیجه بگیرید. در صورتی که روش های دارویی به حل مشکل ریزش موی شما کمک نکرد، شما می توانید پس از سن ۳۰ سالگی با استفاده از روش های ترمیم مو و کاشت مو و پی آر پی، درمان نهایی و قطعی را برای ریزش موهای خود پیدا کنید. کلینیک تخصصی ایران نوین با بهره گیری از بهترین و مجرب ترین پزشکان متخصص تقویت مو و کاشت مو، آماده خدمت رسانی به بیماران محترم می باشد. شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ موفق و پیروز باشید.

بهترین قرص برای رشد مجدد موهای ریخته شده

سلام موهای قیمت جلو سر شقیقه ها و پشت سر من مثل موی بچه شده است نازک و رشد هم نمیکند از وقتی یایسه شده ام

با سلام و عرض احترام مشکل ریزش موی شما هورمونی بوده و قابل درمان است. شما می توانید برای مشاوره رایگان تقویت مو با شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

من خیلی موهای نازکی دارم زود میشکنه موخوره میگیره قرص اکوفن مفید هست استفاده کنم؟

با سلام و عرض احترام شما می توانید با مشورت پزشک متخصص مو از داروهای تقویت مو نظیر اکوفن استفاده نمایید. جهت مشاوره با پزشک متخصص می توانید با شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام وقت بخیر من دانشجو هستم ۲۰سالمه یک سال و نیم هست که موهام ریزش پیدا کرده از جلو گوشه های سرم زیاد ریخته الان چی میتونم مصرف کنم که جاش پربشه و ریزش کم بشه ممنون میشم راهنمایی کنید

با سلام و عرض احترام شما می توانید تا قبل از سن ۳۰ سالگی با نظر پزشک از داروهای تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو، نظیر اکوفن، ماینوکسیدیل و فیناستراید و … استفاده نمایید. در صورت عدم رفع مشکل، پس از ۳۰ سالگی می توانید اقدام به روش های کاشت مو ، ترمیم مو و پی آر پی مو نمایید. جهت مشاوره با پزشک متخصص می توانید با شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید

سلام خودتون فروش قرص اکوفان هم دارید؟

با سلام و عرض احترام کلینیک ایران نوین امکان فروش داروهای تقویت مو و ریزش مو را ندارد. شما می توانید این دارو ها را از داروخانه های معتبر دریافت نداره موفق و پیروز باشید.

سلام خسته نباشید . ببخشید من موهام تو شهر خودم تکن یعنی رنگشون خیلی خاصه ولی چن مدتی هست ریزش پیدا کردن و فکرمو حسابی مشغول کردن من قبلا ک ازمایش خون دادم اهن بدنم کم بود . اگر میشه یه دارویی ک صددرصدی جواب بده بهم معرفی کنید . مشخصات موهام هم خیلی نرمن و رنگشون سفید سیاه و زرده

با سلام و عرض احترام دوست عزیز توصیه پزشک متخصص مو به شما این است که از مصرف خودسرانه دارو و بدون ویزیت پزشک خودداری نمایید. شما می توانید برای مشاوره در زمینه تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو با شماره تلفن کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ موفق و پیروز باشید.

سلام من ریزش موی شدید دارم و موهام مازک هست و پس سرم داره خالی میشه ، ۲۵ سالمه یک دکتر نظرش این بود که ارثی هست ، کدوم مکمل بهتر هست برام ؟

سلام من ۲۵ سالمه ریزش موی شدید دارم و تار موهام نازکه و پس سرم پوست سرم پیدا شده ، یک دکتر نظرش این بود ارثیه ، کدوم مکمل برای من بهتره ؟هیرویت ، سیستین ، …

با سلام و عرض احترام دوست عزیز شما باید برای مشاوره در زمینه بهترین داروی مکمل تقویت مو با کلینیک ایران نوین از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ تماس حاصل فرمایید. با توجه به سن شما، در صورت نیاز می توانید اقدام به عمل ترمیم موی طبیعی نمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام من ۲۴ سالمه و موهای صورت و بدنم رشد نمی کنه البته فولیکول تو صورت و بدن هست ولی به شکل کرکی لطفا راهنماییم کنید برای رشد موی صورت و بدنم با تشکر

با سلام و عرض احترام دوست عزیز شما می توانید برای تقویت موهای صورت و بدن خود از روش پی آر پی یا سایر روش های تقویت مو استفاده نمایید. برای مشاوره بیشتر در زمینه تقویت مو می توانید با متخصصان ما در کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ موفق و پیروز باشید

سلام ببخشید من ۱۸سالمه ولی موهام خیلی کم پشته و هم از جلو وهم از پس سر داره میریزه چیکار کنم؟؟؟

با سلام و عرض احترام دوست عزیز با توجه به سن شما، بهترین گزینه استفاده از داروهای گیاهی نظیر حنا و قهوه است. در مراحل بعدی شما می توانید با مراجعه به پزشک متخصص مو از داروها و روش های مفید دیگر نیز استفاده نمایید. برای مشاوره بیشتر در زمینه تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو می توانید با کلینیک ایران نوین در تماس باشید. شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ موفق و پیروز باشید.

سلام من ۲۳ساله هستم یکسال هست ک ریزش دارم الان موهام خوبه ولی موهای ریز و نازک هنوز ریزش دارن… همینطور موهای ابرو لطفا نظرتون رو بدید

با سلام و عرض احترام دوست عزیز شما به تقویت موهای سر و ابرو نیاز دارید. برای ضخامت موهای خود می توانید از شامپوهای مناسب موهای نازک استفاده نمایید. برای جلوگیری از ریزش مو نیز می توانید با تشخیص پزشک از داروهای مناسب نظیر اکوفن و فیناستراید و ماینوکسیدیل استفاده نمایید. برای مشاوره بیشتر در زمینه تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو می توانید با کلینیک ایران نوین در تماس باشید. شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ موفق و پیروز باشید

باسلام من دختری۲۳ ساله هستم که تغریبا به مدت۱ساله که ریزش مو دارم و رفته رفته داره بدترم میشه پیش دکترم رفتم و داروی ماینوکسیدیل۲%و اسپیرونولاکتون و هیرویت بهم داد بعد از ۲ماه مصرف نتیجه ای نگرفتم و درمان رو قطع کردم زمینه ی ارثی هم نداریم چیکار کنم خیلی نگرانم بسیار از نطر روحی بهم ریختم لطفا راهنماییم کنین

با سلام و عرض احترام دوست عزیز شما می توانید برای حل مشکل ریزش موی خود از روش پی آر پی موی سر استفاده نمایید. برای مشاوره بیشتر در زمیننه تقویت مو و پی آر پی می توانید با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ موفق و پیروز باشید.

سلام من ۲۱ سالم و تا چند ماه پیش موهای پرپشت داشتم ولی الان تمام مو های سرم ریخته به طوری که کف سرم معلوم. حالا باید چی کار کنم و اینکه امکان اینکه دوباره مو های سر رشد کنن وجود دارد

با سلام و عرض احترام دوست عزیز از آنجایی که شما در مراحل اولیه ریزش مو هستید می توانید از روش هایی نظیر مزوتراپی یا پی آر پی موی سر استفاده نمایید. برای مشاوره بیشتر می توانید به کانال تلگرام کلینیک ایران نوین مراجعه نموده یا با شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید

سلام وقت بخیر من هرچی می گردم قرص اکوفن نایاب شده تو داروخانه ها جایگزین چی بگیرم

با سلام و عرض احترام دوست عزیز جایگزین های مختلفی برای قرص اکوفن وجود دارد نظیر فیناستراید که مصرف آن ها باید با مشورت پزشک متخصص مو انجام شود. برای مشاوره با پزشک متخصص مو می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید موفق و پیروز باشید

سلام .من ۲۱سالمه دوسالی هست ریزش مو دارم و رشد کمی داره و تار های نازکی داره راهنماییم کنید لطفأ

با سلام و عرض احترام دوست عزیز شما می توانید برای تقویت موهای خود از روش های مزوتراپی یا پی آر پی مو یا روش کلاه لیزری استفاده نمایید. برای مشاوره در زمینه تقویت مو می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام. من ۳۰ساله هستم . حدود ۹سال پیش عمل قلب باز کردم که بعد از اون موهام بشدت ریخت.. حدود ۳سال پیش بخاطر اضافه وزنم دکتر بهم قرص ونوستان رو تجویز کرد.. که بعد از اون موهام وحشتناک ریخت و نازک شد درحدی که کف سرم مشخصه.. آیا راه درمان داره؟

با سلام و عرض احترام دوست عزیز به طور کلی روش های کاشت مو و ترمیم مو و پی آر پی درمان قطعی ریزش مو می باشند. اما بررسی امکان کاشت مو و انتخاب بهترین روش درمان حتماً باید به صورت حضوری انجام شود. برای دریافت وقت معاینه پوست و مو می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موقق و پیروز باشید

سلام دوستان

من ۶ ماه پیش کاشت مو انجام دادم تقریبا ۵ ماه هست همیشهقرص اکوفن با شامپو اکوفن مصرف میکنم . اصلا فایده نداره پول خودتون رو دور نریزید . فقط از فوم ماینوکسیدیل استفاده کنید یکم گرونه ولی عالیه

سلام من اسماعیل ۲۰ساله هستم تقریبا پارسال به مدت ۴ماه شروع کردن به خلوت شدن و تمام موهای سرم تقریبا نصف شدن ولی اینکه پشت سرم طاس بشه یا جلوی سرم بریزه نه کاملا یکدست بوده والبته همون ۴ماه بود وکلا قطع شد.تواقوامم ریزش موی ارثی نداشتیم.خواستم بدونم این چ مدل ریزش مو هست؟

با سلام و عرض احترام دوست عزیز ریزش موی شما می تواند ناشی از استرس یا به دلیل تغییر شیوه بهداشت مو به صورت ناگهانی رخ داده باشد. در صورت تداوم این روند می توانید با مراجعه به کلینیک ایران نوین تقاضای وقت مشاوره در زمینه تقویت مو نمایید. برای دریافت وقت مشاوره می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام من بعد از بلوغ موهام نازك شد ولي اصلا ريزش مو ندارم. در طي ٧،٨سالدمتدهاي مختلف انجام دادم در ابتدا دارودرماني و بعدها PRP و مزوتراپي ١٢جلسه انجام دادم. انواع و أقسام محلول و قرص و شامپو را استفاده كردم حتي طب سوزني ولي نتيجه دلخواه نگرفتم ضمنا گزينه ي مناسب كاشت مو و يا ترميم نيستم چون كف سرم خالي نداره و جالبه كه اين مشكل در خاندان ما تك هست و در تست هايي كه انجام دادم مشكل هورموني و كمبود ويتامين هم ندارم. اگر راه كاري ارائه بدين ممنون مي شم.

با سلام و عرض احترام دوست عزیز شما باید توجه داشته باشید که مراقبت های بعد از عمل مزوتراپی و پی آر پی در دریافت نتیجه مطلوب بسیار موثر خواهد بود. حتما با مشورت پزشک متخصص مو در نوع محصولات مورد استفاده خود تجدید نظر فرمایید. برای دریافت وقت مشاوره پزشک متخصص مو می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام من ۲۰سالمه و نزدیک به دوساله ریزش مو دارم دکتر بهم ماینوکسیدیل فیناستراید و زینک داد استفاده کردم ولی نتیجه ای نگرفتم به نظر شما باید چیکار کنم

با سلام و عرض احترام دوست عزیز شما در حال حاضر در سن ریزش مو هستید و هنوز به تعادل هورمونی برای توقف روند ریزش مو نرسیده اید. بنابراین بهتر است از روش های موثر تر نظیر مزوتراپی و پی آر پی استفاده نمایید. برای دریافت مشاوره و وقت ویزیت در زمینه تقویت مو می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

Slm mn 19salm k bud prp anjam dadm vali natijei nadidm,behtarin qorso mahlulo serome moo ro emtehan kardm natije nadidm.azmayeshm anjam dadm chize khasi neshun nadad,moo ham b qadri km shode k chizish namundr alnm 20saalme

با سلام و عرض احترام دوست عزیز شما در حال حاضر به دلیل سن شما، روش های دائمی و قطعی مناسب نیست. زیرا هنوز روند ریزش موی سر در شما متوقف و ثابت نشده است. بهترین روش مراجعه به بهترین پزشک تقویت مو و استفاده از روش های تقویت فولیکول مو تا سن ۲۵-۳۰ سالگی است و پس از آن می توانید از روش کاشت موی طبیعی استفاده نمایید. برای مشاوره و رزرو وقت در زمینه تقویت مو می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام داروهای ذکرشده برای کسانی که سنگ کلیه دارند ایا مضراست؟ ممنون میشم از پاسخگویتان

با سلام و عرض احترام دوست عزیز حتما قبل از مصرف هر دارو به دستورالعمل موجود در بسته بندی دارو توجه فرمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام من ۳۵ سالم هست بخاطر کمخونی شدید موهام بشدت و یدفعه ای ریخت الان دارم قرص اهن مصرف می کنم میخواستم بپرسم دارویی برای دراومدن موهام هست

با سلام و عرض احترام دوست عزیز داروهای و روش های متفاوتی برای درمان ریزش مو وجود دارد که باید با نظر پزشک متخصص مو استفاده شوند. برای مشاوره و رزرو وقت پزشک برای تقویت مو می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

با درود بر شما عزیزان. بابت زحماتتان برای کاربران خیلی ممنونم. من پسری ۲۳ ساله هستم. موهای سرم حدوداً ۱۲ سانتی متر هست. ریزش مو هم ندارم. از شامپوی مرطوب کننده گیاه آوکادو شون مخصوص موهای خشک استفاده میکنم. اما دوست دارم رشد موی بیشتری داشته باشم. لطفاً راهنمایی کنید.

سلام دوست عزیز شما می توانید برای تقویت و افزایش رشد موهای سر خود از روش مزوتراپی استفاده نمایید. برای دریافت نوبت مروتراپی می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام خسته نباشید من تقریبا سه ماهی هست که جلوی پیشانی سرم شروع به ریزش کرده ایا قرص تاثیری دارد یا خیر اگه میشه خودتون همین جا جواب بدید تا اینکه زنگ بزنم خیلی متشکرم

سلام دوست عزیز وضعیت ریزش موی شما، سن شما و سوابق ژنتیکی شما باید مورد بررسی قرار گیرد. در موارد خفیف به طور معمول درمان ریزش مو با قرص تقویت مو امکان پذیر می باشد. اما برای پاسخ قطعی نیاز به معاینه حضوری می باشد. برای دریافت وقت معاینه ریزش مو و تقویت مو می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام برای رشد سریع موهای سرم از اکوفن استفاده کنم اما ترسیدم که روی موهای صورت و بدنم اثر بزاره رشدشون زیاد کنه و اینو اصلا دوس ندارم میشه راهنمایی کنین که قطعا بی اثر هست یا نه

سلام دوست عزیز اکوفان دارویی مولتی ویتامین است که بر روی رشد و ضخامت موهای صورت تأثیری ندارد. تأثیر این دارو فقط بر روی موهای سر است و می توانید بدون نگرانی به مصرف این دارو بپردازید. موفق و پیروز باشید.

قرص اکوفان تو رشد و زیاد شدن موی بدن هم تاثیر داره؟

سلام دوست عزیز قرص اکوفان ، به عنوان یک داروی مولتی ویتامین برای ناخن و موهای سر تجویز می شود و تأثیر خیلی خاصی بر روی موهای سر و بدن ندارد. موفق و پیروز باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

طراحی و سئو توسط تیم انفورماتیک کلینیک ایران نوین

مو و ابرو(تقویت و پیوند)جوانسازی ومراقبت های(پوست)جراحی زیباییتناسب اندام(پیکرتراشی)لیزر موی زائد(Alex)

آنچه در این مقاله می خوانیم

آیا با ریزش مو مواجه هستید؟ آیا موهای شما نازک تر شده است؟ نگران نباشید. موادی برای درمان ریزش مو وجود دارد که می تواند علاوه بر توقف روند ریزش مو، باعث رشد سریعتر موهای شما شده و استحکام و شفافیت سابق را به آنها باز گرداند. اگر با این مشکل مواجه بوده اید به طور قطع حتما به دنبال یافتن بهترین قرص رشد مو با گزینه های مختلفی روبرو شده اید.

 بهترین قرص برای رشد مو می تواند به تغذیه و تقویت مو های شما کمک نموده و باعث رشد سریعتر، محکم تر شدن، بلند تر شدن و ضخیم تر شدن آن ها شود. اثربخشی قرص برای رشد مو به صورتی مشخص می شود که علاوه بر کمک به رشد و استحکام موها، بر تقویت ناخن و پوست نیز اثر بگذارد.

کاشت مو

بهترین قرص برای رشد مجدد موهای ریخته شده

اغلب، ما نمی توانیم تمام مواد مورد نیاز بدن خود را از مواد غذایی تأمین کنیم. در این گونه موارد از انواع قرص برای رشد مو استفاده می شود. فرمولاسیون قرص های رشد مو و تقویت مو به صورتی است که مواد مورد نیاز برای رشد مو را تأمین نماید. به طور مثال اثر زینک برای ریزش مو و توقف آن تأیید شده است که باید با مواد دیگری نظیر ویتامین B به مصرف بدن برسد. این قرص ها توسط پزشک متخصص مو و پزشک متخصص پوست و مو تجویز می شود و طبیعتاً می تواند به کاهش ریزش مو و تقویت تارهای مو و افزایش روند رشد مو کمک نموده و در کنار آن سبب بهبود وضعیت پوست و ناخن ها نیز شود.

ریزش مو به تدریج اتفاق می افتد، به این معنی است که شما وقت دارید که علل را دقیقا مشخص کنید و بهترین روش های درمان را بیابید.ریزش مو ممکن است از عادت های شیوه زندگی، ژنتیک یا هر دو صورت بگیرد.

 

موهای سالم به سلامت شما بستگی دارد. در موارد سوء تغذیه یا اختلالات خوردن مواد خاص، موهای جدید ممکن است از فولیکول ها تولید نشوند. یک آزمایش خون از ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی شما می تواند به تعیین اینکه آیا شما در مواد مغذی کمبود دارید یا خیر کمک کند.مولتی ویتامین روزانه تحت نظر پزشک توصیه میشود. موهای سالم نیاز به آهن، اسید فولیک برای رشد و ضخامت، تقویت دارند.

مواد مغذی محلول در آب است که به طور طبیعی در غذاها مانند آجیل، عدس و.. یافت می شود. اگر شما یک رژیم متعادل داشته باشید، بعید است که بیوتین کمی داشته باشید. در حالی که بیوتین باعث کاهش آنزیم ها در بدن شما می شود. در صورت مصرف مکمل های ویتامین B نباید بیوتین مصرف کنید، در صورتی که با هم ترکیب شوند، می توانند اثر بخشی یکدیگر را کاهش دهند.

قرص تقویت مو

امگا ۳ و امگا ۶ اسیدهای چرب ضروری هستند. این به این دلیل است که آنها نمی توانند توسط بدن انسان ساخته شوند. امگا ۳ به التهاب بدن شما کمک می کند، از سوی دیگر، امگا ۶ برای سلامتی کلی پوست مهم است که ممکن است برای پوست سر مفید باشد. روغنهای گیاهی اساسا منبع امگا ۶ هستند، در حالی که اسیدهای چرب امگا ۳ در ماهی یافت می شوند.

Minoxidil بهترین روش شناخته شده برای درمان ریزش مو است که توسط اداره غذا و داروی ایالات متحده (FDA) تایید شده است که در دسترس است. هنگامی که دوبار در روز به طور مستقیم به پوست سر اعمال شود، ممکن است به تدریج موهای ضخیم تر را در لکه های چشمی مشاهده کنید. این محصول بسته به ترجیحات شما به صورت مایع یا فوم در دسترس است. مینوکسیدیل می تواند تا ۱۶ هفته طول بکشد تا اثر کامل داشته باشد. مهم این است که شما از محصول به طور پیوسته استفاده کنید،  تحریک پوست سر و رشد مو ناخواسته در صورت و گردن برخی از عوارض جانبی احتمالی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

Spironolactone (Aldactone) برای افرادی که ریزش مو در تولید آندروژن دارند، تجویز می شود. در زنان، این دارو ممکن است به درمان ریزش مو در ارتباط با نوسانات هورمونی کمک کند. برای تعیین این پیش تعیین شده، آزمایش خون لازم است.

فیناستراید (Propecia) یک داروی ریزش مو است. این فقط برای مردان است بر خلاف درمان های موضعی مانند مینوکسیدیل، Propecia به عنوان یک قرص روزانه که مردان برای ریزش مو مصرف می نمایند. به علت عوارض جانبی جدی، زنان باید از این داروها اجتناب نمایند،(مخصوصا زنان باردار)

کورتیکواستروئیدها درمان های نسخه ای هستند که برای شرایط مرتبط با التهاب زمینه ای استفاده می شوند. گاهی اوقات، شرایط التهابی می تواند علائم مختلفی از قبیل ریزش مو را ایجاد کند.

دارو برای تقویت مو

داشتن تغذیه ی سالم و کاملی از گروه های مختلف غذایی علاوه بر تضمین سلامت فرد ، از ایجاد عوارض و مشکلات بسیار در دو بافت بسیار حساس ؛ پوست و مو جلوگیری می کند. در این میان ویتامین ها و مواد معدنی نقش بسیار مهمی در سلامت فرد برعهده دارند . هنگامی که بافت مو دچار عارضه ای چون ریزش مو می گردد ، پزشک متخصص مو جهت درمان و احیای رشد مجدد آن ، به تجویز داروهای موثر و تقویتی رشد مو می پردازد ،

بهترین قرص رشد مو ، قرص اکوفن می باشد که با ترکیبات بسیار مقوی خود و با تامین مواد معدنی موثر در ریزش مو ،  توانسته نتایج بسیار مثبتی را در جهت جلوگیری از ریزش مو و رشد سریع مو ایجاد نماید . این قرص دارای ویتامین ها و مواد کمیاب بسیاری مانند ؛ ویتامین B۵، B۶ ، B۸ ، PP ، زینک ، منیزیم و اسپیرولین می باشد .

ویتامین های B کمپلکس برای تنظیم متابولیسم و حفظ سیستم اعصاب مرکزی اهمیت دارند. همچنین این ویتامین ها برای سلامت پوست و مو ضروری هستند. برخی متخصصین تغذیه  ادعا می کنند که برخی از ویتامین های پرکاربردتر گروه B مانند ویتامین B-۱۲ می تواند به استحکام و حالت پذیری مو کمک کند.

ویتامین B-complex شامل ویتامین B۱ (تیامین)، B۲ (ریبوفلاوین)، B۳ (نیاسین)، B۵ (پانتوتنیک اسید)، B۶ (پایریدوکسین)، B۷ (بیوتین)، B۹ (فولات) و B۱۲| (کوبالامین) می باشد.

ویتامین ها باید ابتدا از طریق مواد غذایی جذب شوند. مواد غذایی حاوی ویتامین ب- کمپلکس شامل دانه ها، سبزیجاتی نظیر هویج، گل کلم و سبزیجات با برگ های سبز تیره، جگر گوساله و آبزیان، تخم مرغ، سویا، آجیل، حبوبات و آووکادو می باشند. ویتامین B۱۲ در فرآورده های لبنی و حیوانی یافت می شود. در صورتی که کمبود ویتامین B در بدن شما شدید بود، می توانید از قرص های حاوی این ویتامین نظیر اکوفن، فیناستراید و ماینوکسیدیل استفاده نمایید.

قرص ها و ژل های مختلفی در داروخانه ها وجود دارند که به درمان ریزش مو کمک می کنند. در بیشتر آنها از ترکیبات قرص ماینوکسیدیل و کورتیکواستروئیدها استفاده می شود. برخی از تحقیقات و آزمایشات نشان می دهد که این قرص ها به توقف و درمان ریزش مو کمک می کند  اما اثر چندانی در رشد دوباره مو پس از رفع ریزش مو ندارد. همچنین اثر قرص هایی نظیر فیناستراید نیز بر روی افراد بررسی شده است.

● درمان ریزش مو

● تحریک کننده ی رشد مو و ناخن

● غنی شده با پروتئین و ویتامین های مختلف

● افزایش مقاومت مو و ریشه ی مو

● بهبود جذب موثر آهن در بدن

● با افزایش ساخت کراتین موجب تقویت رشد مو و ناخن شده

● شامل پروتئین هیدرولیز شده ی گندم

از قرص آکوفن که به اشکال مختلفی چون پودر ، قرص و شامپو وجود دارد ، جهت تقویت مو و ناخن به صورت مؤثر استفاده می شود .

بهتر است مصرف این قرص با مشورت پزشک انجام شود ، نتایج حاصل از مصرف این دارو با توجه به دوز مصرف شدن از آن بعد از دو ماه نمایان خواهد شد .

داروی آکوفن ، در درمان ریزش موی ارثی و ریزش مو در اثر برخی بیماری های خاص بی تاثیر است .

منبع: کلینیک تخصصی تقویت مو و مراقبت مو و کاشت مو ایران نوین

من سه ماه اکوفان مصرف کردم هیچ تاثیری روی موهام نداشت

با سلام و وقت بخیر شما می توانید برای دریافت مشاوه در زمینه تقویت مو و راهنمایی های لازم با کلینیک ایران نوین در تماس باشید. شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ موفق و پیروز باشید

با سلام من یه دانش اموز کنکوری ام از چند سالع ریزش موی شدید دارم و رشد موهامم متوقف شده لطفا راهنماییم کنید چکار کنم ؟؟ایا میشه با قرص اکوفن نتیجه بگیرم؟؟

با سلام و وقت بخیر شما می توانید با مراجعه به پزشک پوست و مو، از بهترین روش تقویت مو تجویز شده توسط پزشک متخصص برای مشکل ریزش موهای خود نتیجه بگیرید. در صورتی که روش های دارویی به حل مشکل ریزش موی شما کمک نکرد، شما می توانید پس از سن ۳۰ سالگی با استفاده از روش های ترمیم مو و کاشت مو و پی آر پی، درمان نهایی و قطعی را برای ریزش موهای خود پیدا کنید. کلینیک تخصصی ایران نوین با بهره گیری از بهترین و مجرب ترین پزشکان متخصص تقویت مو و کاشت مو، آماده خدمت رسانی به بیماران محترم می باشد. شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ موفق و پیروز باشید.

بهترین قرص برای رشد مجدد موهای ریخته شده

سلام موهای قیمت جلو سر شقیقه ها و پشت سر من مثل موی بچه شده است نازک و رشد هم نمیکند از وقتی یایسه شده ام

با سلام و عرض احترام مشکل ریزش موی شما هورمونی بوده و قابل درمان است. شما می توانید برای مشاوره رایگان تقویت مو با شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

من خیلی موهای نازکی دارم زود میشکنه موخوره میگیره قرص اکوفن مفید هست استفاده کنم؟

با سلام و عرض احترام شما می توانید با مشورت پزشک متخصص مو از داروهای تقویت مو نظیر اکوفن استفاده نمایید. جهت مشاوره با پزشک متخصص می توانید با شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام وقت بخیر من دانشجو هستم ۲۰سالمه یک سال و نیم هست که موهام ریزش پیدا کرده از جلو گوشه های سرم زیاد ریخته الان چی میتونم مصرف کنم که جاش پربشه و ریزش کم بشه ممنون میشم راهنمایی کنید

با سلام و عرض احترام شما می توانید تا قبل از سن ۳۰ سالگی با نظر پزشک از داروهای تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو، نظیر اکوفن، ماینوکسیدیل و فیناستراید و … استفاده نمایید. در صورت عدم رفع مشکل، پس از ۳۰ سالگی می توانید اقدام به روش های کاشت مو ، ترمیم مو و پی آر پی مو نمایید. جهت مشاوره با پزشک متخصص می توانید با شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید

سلام خودتون فروش قرص اکوفان هم دارید؟

با سلام و عرض احترام کلینیک ایران نوین امکان فروش داروهای تقویت مو و ریزش مو را ندارد. شما می توانید این دارو ها را از داروخانه های معتبر دریافت نداره موفق و پیروز باشید.

سلام خسته نباشید . ببخشید من موهام تو شهر خودم تکن یعنی رنگشون خیلی خاصه ولی چن مدتی هست ریزش پیدا کردن و فکرمو حسابی مشغول کردن من قبلا ک ازمایش خون دادم اهن بدنم کم بود . اگر میشه یه دارویی ک صددرصدی جواب بده بهم معرفی کنید . مشخصات موهام هم خیلی نرمن و رنگشون سفید سیاه و زرده

با سلام و عرض احترام دوست عزیز توصیه پزشک متخصص مو به شما این است که از مصرف خودسرانه دارو و بدون ویزیت پزشک خودداری نمایید. شما می توانید برای مشاوره در زمینه تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو با شماره تلفن کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ موفق و پیروز باشید.

سلام من ریزش موی شدید دارم و موهام مازک هست و پس سرم داره خالی میشه ، ۲۵ سالمه یک دکتر نظرش این بود که ارثی هست ، کدوم مکمل بهتر هست برام ؟

سلام من ۲۵ سالمه ریزش موی شدید دارم و تار موهام نازکه و پس سرم پوست سرم پیدا شده ، یک دکتر نظرش این بود ارثیه ، کدوم مکمل برای من بهتره ؟هیرویت ، سیستین ، …

با سلام و عرض احترام دوست عزیز شما باید برای مشاوره در زمینه بهترین داروی مکمل تقویت مو با کلینیک ایران نوین از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ تماس حاصل فرمایید. با توجه به سن شما، در صورت نیاز می توانید اقدام به عمل ترمیم موی طبیعی نمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام من ۲۴ سالمه و موهای صورت و بدنم رشد نمی کنه البته فولیکول تو صورت و بدن هست ولی به شکل کرکی لطفا راهنماییم کنید برای رشد موی صورت و بدنم با تشکر

با سلام و عرض احترام دوست عزیز شما می توانید برای تقویت موهای صورت و بدن خود از روش پی آر پی یا سایر روش های تقویت مو استفاده نمایید. برای مشاوره بیشتر در زمینه تقویت مو می توانید با متخصصان ما در کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ موفق و پیروز باشید

سلام ببخشید من ۱۸سالمه ولی موهام خیلی کم پشته و هم از جلو وهم از پس سر داره میریزه چیکار کنم؟؟؟

با سلام و عرض احترام دوست عزیز با توجه به سن شما، بهترین گزینه استفاده از داروهای گیاهی نظیر حنا و قهوه است. در مراحل بعدی شما می توانید با مراجعه به پزشک متخصص مو از داروها و روش های مفید دیگر نیز استفاده نمایید. برای مشاوره بیشتر در زمینه تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو می توانید با کلینیک ایران نوین در تماس باشید. شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ موفق و پیروز باشید.

سلام من ۲۳ساله هستم یکسال هست ک ریزش دارم الان موهام خوبه ولی موهای ریز و نازک هنوز ریزش دارن… همینطور موهای ابرو لطفا نظرتون رو بدید

با سلام و عرض احترام دوست عزیز شما به تقویت موهای سر و ابرو نیاز دارید. برای ضخامت موهای خود می توانید از شامپوهای مناسب موهای نازک استفاده نمایید. برای جلوگیری از ریزش مو نیز می توانید با تشخیص پزشک از داروهای مناسب نظیر اکوفن و فیناستراید و ماینوکسیدیل استفاده نمایید. برای مشاوره بیشتر در زمینه تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو می توانید با کلینیک ایران نوین در تماس باشید. شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ موفق و پیروز باشید

باسلام من دختری۲۳ ساله هستم که تغریبا به مدت۱ساله که ریزش مو دارم و رفته رفته داره بدترم میشه پیش دکترم رفتم و داروی ماینوکسیدیل۲%و اسپیرونولاکتون و هیرویت بهم داد بعد از ۲ماه مصرف نتیجه ای نگرفتم و درمان رو قطع کردم زمینه ی ارثی هم نداریم چیکار کنم خیلی نگرانم بسیار از نطر روحی بهم ریختم لطفا راهنماییم کنین

با سلام و عرض احترام دوست عزیز شما می توانید برای حل مشکل ریزش موی خود از روش پی آر پی موی سر استفاده نمایید. برای مشاوره بیشتر در زمیننه تقویت مو و پی آر پی می توانید با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ موفق و پیروز باشید.

سلام من ۲۱ سالم و تا چند ماه پیش موهای پرپشت داشتم ولی الان تمام مو های سرم ریخته به طوری که کف سرم معلوم. حالا باید چی کار کنم و اینکه امکان اینکه دوباره مو های سر رشد کنن وجود دارد

با سلام و عرض احترام دوست عزیز از آنجایی که شما در مراحل اولیه ریزش مو هستید می توانید از روش هایی نظیر مزوتراپی یا پی آر پی موی سر استفاده نمایید. برای مشاوره بیشتر می توانید به کانال تلگرام کلینیک ایران نوین مراجعه نموده یا با شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید

سلام وقت بخیر من هرچی می گردم قرص اکوفن نایاب شده تو داروخانه ها جایگزین چی بگیرم

با سلام و عرض احترام دوست عزیز جایگزین های مختلفی برای قرص اکوفن وجود دارد نظیر فیناستراید که مصرف آن ها باید با مشورت پزشک متخصص مو انجام شود. برای مشاوره با پزشک متخصص مو می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید موفق و پیروز باشید

سلام .من ۲۱سالمه دوسالی هست ریزش مو دارم و رشد کمی داره و تار های نازکی داره راهنماییم کنید لطفأ

با سلام و عرض احترام دوست عزیز شما می توانید برای تقویت موهای خود از روش های مزوتراپی یا پی آر پی مو یا روش کلاه لیزری استفاده نمایید. برای مشاوره در زمینه تقویت مو می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام. من ۳۰ساله هستم . حدود ۹سال پیش عمل قلب باز کردم که بعد از اون موهام بشدت ریخت.. حدود ۳سال پیش بخاطر اضافه وزنم دکتر بهم قرص ونوستان رو تجویز کرد.. که بعد از اون موهام وحشتناک ریخت و نازک شد درحدی که کف سرم مشخصه.. آیا راه درمان داره؟

با سلام و عرض احترام دوست عزیز به طور کلی روش های کاشت مو و ترمیم مو و پی آر پی درمان قطعی ریزش مو می باشند. اما بررسی امکان کاشت مو و انتخاب بهترین روش درمان حتماً باید به صورت حضوری انجام شود. برای دریافت وقت معاینه پوست و مو می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موقق و پیروز باشید

سلام دوستان

من ۶ ماه پیش کاشت مو انجام دادم تقریبا ۵ ماه هست همیشهقرص اکوفن با شامپو اکوفن مصرف میکنم . اصلا فایده نداره پول خودتون رو دور نریزید . فقط از فوم ماینوکسیدیل استفاده کنید یکم گرونه ولی عالیه

سلام من اسماعیل ۲۰ساله هستم تقریبا پارسال به مدت ۴ماه شروع کردن به خلوت شدن و تمام موهای سرم تقریبا نصف شدن ولی اینکه پشت سرم طاس بشه یا جلوی سرم بریزه نه کاملا یکدست بوده والبته همون ۴ماه بود وکلا قطع شد.تواقوامم ریزش موی ارثی نداشتیم.خواستم بدونم این چ مدل ریزش مو هست؟

با سلام و عرض احترام دوست عزیز ریزش موی شما می تواند ناشی از استرس یا به دلیل تغییر شیوه بهداشت مو به صورت ناگهانی رخ داده باشد. در صورت تداوم این روند می توانید با مراجعه به کلینیک ایران نوین تقاضای وقت مشاوره در زمینه تقویت مو نمایید. برای دریافت وقت مشاوره می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام من بعد از بلوغ موهام نازك شد ولي اصلا ريزش مو ندارم. در طي ٧،٨سالدمتدهاي مختلف انجام دادم در ابتدا دارودرماني و بعدها PRP و مزوتراپي ١٢جلسه انجام دادم. انواع و أقسام محلول و قرص و شامپو را استفاده كردم حتي طب سوزني ولي نتيجه دلخواه نگرفتم ضمنا گزينه ي مناسب كاشت مو و يا ترميم نيستم چون كف سرم خالي نداره و جالبه كه اين مشكل در خاندان ما تك هست و در تست هايي كه انجام دادم مشكل هورموني و كمبود ويتامين هم ندارم. اگر راه كاري ارائه بدين ممنون مي شم.

با سلام و عرض احترام دوست عزیز شما باید توجه داشته باشید که مراقبت های بعد از عمل مزوتراپی و پی آر پی در دریافت نتیجه مطلوب بسیار موثر خواهد بود. حتما با مشورت پزشک متخصص مو در نوع محصولات مورد استفاده خود تجدید نظر فرمایید. برای دریافت وقت مشاوره پزشک متخصص مو می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام من ۲۰سالمه و نزدیک به دوساله ریزش مو دارم دکتر بهم ماینوکسیدیل فیناستراید و زینک داد استفاده کردم ولی نتیجه ای نگرفتم به نظر شما باید چیکار کنم

با سلام و عرض احترام دوست عزیز شما در حال حاضر در سن ریزش مو هستید و هنوز به تعادل هورمونی برای توقف روند ریزش مو نرسیده اید. بنابراین بهتر است از روش های موثر تر نظیر مزوتراپی و پی آر پی استفاده نمایید. برای دریافت مشاوره و وقت ویزیت در زمینه تقویت مو می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

Slm mn 19salm k bud prp anjam dadm vali natijei nadidm,behtarin qorso mahlulo serome moo ro emtehan kardm natije nadidm.azmayeshm anjam dadm chize khasi neshun nadad,moo ham b qadri km shode k chizish namundr alnm 20saalme

با سلام و عرض احترام دوست عزیز شما در حال حاضر به دلیل سن شما، روش های دائمی و قطعی مناسب نیست. زیرا هنوز روند ریزش موی سر در شما متوقف و ثابت نشده است. بهترین روش مراجعه به بهترین پزشک تقویت مو و استفاده از روش های تقویت فولیکول مو تا سن ۲۵-۳۰ سالگی است و پس از آن می توانید از روش کاشت موی طبیعی استفاده نمایید. برای مشاوره و رزرو وقت در زمینه تقویت مو می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام داروهای ذکرشده برای کسانی که سنگ کلیه دارند ایا مضراست؟ ممنون میشم از پاسخگویتان

با سلام و عرض احترام دوست عزیز حتما قبل از مصرف هر دارو به دستورالعمل موجود در بسته بندی دارو توجه فرمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام من ۳۵ سالم هست بخاطر کمخونی شدید موهام بشدت و یدفعه ای ریخت الان دارم قرص اهن مصرف می کنم میخواستم بپرسم دارویی برای دراومدن موهام هست

با سلام و عرض احترام دوست عزیز داروهای و روش های متفاوتی برای درمان ریزش مو وجود دارد که باید با نظر پزشک متخصص مو استفاده شوند. برای مشاوره و رزرو وقت پزشک برای تقویت مو می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

با درود بر شما عزیزان. بابت زحماتتان برای کاربران خیلی ممنونم. من پسری ۲۳ ساله هستم. موهای سرم حدوداً ۱۲ سانتی متر هست. ریزش مو هم ندارم. از شامپوی مرطوب کننده گیاه آوکادو شون مخصوص موهای خشک استفاده میکنم. اما دوست دارم رشد موی بیشتری داشته باشم. لطفاً راهنمایی کنید.

سلام دوست عزیز شما می توانید برای تقویت و افزایش رشد موهای سر خود از روش مزوتراپی استفاده نمایید. برای دریافت نوبت مروتراپی می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام خسته نباشید من تقریبا سه ماهی هست که جلوی پیشانی سرم شروع به ریزش کرده ایا قرص تاثیری دارد یا خیر اگه میشه خودتون همین جا جواب بدید تا اینکه زنگ بزنم خیلی متشکرم

سلام دوست عزیز وضعیت ریزش موی شما، سن شما و سوابق ژنتیکی شما باید مورد بررسی قرار گیرد. در موارد خفیف به طور معمول درمان ریزش مو با قرص تقویت مو امکان پذیر می باشد. اما برای پاسخ قطعی نیاز به معاینه حضوری می باشد. برای دریافت وقت معاینه ریزش مو و تقویت مو می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام برای رشد سریع موهای سرم از اکوفن استفاده کنم اما ترسیدم که روی موهای صورت و بدنم اثر بزاره رشدشون زیاد کنه و اینو اصلا دوس ندارم میشه راهنمایی کنین که قطعا بی اثر هست یا نه

سلام دوست عزیز اکوفان دارویی مولتی ویتامین است که بر روی رشد و ضخامت موهای صورت تأثیری ندارد. تأثیر این دارو فقط بر روی موهای سر است و می توانید بدون نگرانی به مصرف این دارو بپردازید. موفق و پیروز باشید.

قرص اکوفان تو رشد و زیاد شدن موی بدن هم تاثیر داره؟

سلام دوست عزیز قرص اکوفان ، به عنوان یک داروی مولتی ویتامین برای ناخن و موهای سر تجویز می شود و تأثیر خیلی خاصی بر روی موهای سر و بدن ندارد. موفق و پیروز باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

طراحی و سئو توسط تیم انفورماتیک کلینیک ایران نوین

مو و ابرو(تقویت و پیوند)جوانسازی ومراقبت های(پوست)جراحی زیباییتناسب اندام(پیکرتراشی)لیزر موی زائد(Alex)

آنچه در این مقاله می خوانیم

آیا با ریزش مو مواجه هستید؟ آیا موهای شما نازک تر شده است؟ نگران نباشید. موادی برای درمان ریزش مو وجود دارد که می تواند علاوه بر توقف روند ریزش مو، باعث رشد سریعتر موهای شما شده و استحکام و شفافیت سابق را به آنها باز گرداند. اگر با این مشکل مواجه بوده اید به طور قطع حتما به دنبال یافتن بهترین قرص رشد مو با گزینه های مختلفی روبرو شده اید.

 بهترین قرص برای رشد مو می تواند به تغذیه و تقویت مو های شما کمک نموده و باعث رشد سریعتر، محکم تر شدن، بلند تر شدن و ضخیم تر شدن آن ها شود. اثربخشی قرص برای رشد مو به صورتی مشخص می شود که علاوه بر کمک به رشد و استحکام موها، بر تقویت ناخن و پوست نیز اثر بگذارد.

کاشت مو

بهترین قرص برای رشد مجدد موهای ریخته شده

اغلب، ما نمی توانیم تمام مواد مورد نیاز بدن خود را از مواد غذایی تأمین کنیم. در این گونه موارد از انواع قرص برای رشد مو استفاده می شود. فرمولاسیون قرص های رشد مو و تقویت مو به صورتی است که مواد مورد نیاز برای رشد مو را تأمین نماید. به طور مثال اثر زینک برای ریزش مو و توقف آن تأیید شده است که باید با مواد دیگری نظیر ویتامین B به مصرف بدن برسد. این قرص ها توسط پزشک متخصص مو و پزشک متخصص پوست و مو تجویز می شود و طبیعتاً می تواند به کاهش ریزش مو و تقویت تارهای مو و افزایش روند رشد مو کمک نموده و در کنار آن سبب بهبود وضعیت پوست و ناخن ها نیز شود.

ریزش مو به تدریج اتفاق می افتد، به این معنی است که شما وقت دارید که علل را دقیقا مشخص کنید و بهترین روش های درمان را بیابید.ریزش مو ممکن است از عادت های شیوه زندگی، ژنتیک یا هر دو صورت بگیرد.

 

موهای سالم به سلامت شما بستگی دارد. در موارد سوء تغذیه یا اختلالات خوردن مواد خاص، موهای جدید ممکن است از فولیکول ها تولید نشوند. یک آزمایش خون از ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی شما می تواند به تعیین اینکه آیا شما در مواد مغذی کمبود دارید یا خیر کمک کند.مولتی ویتامین روزانه تحت نظر پزشک توصیه میشود. موهای سالم نیاز به آهن، اسید فولیک برای رشد و ضخامت، تقویت دارند.

مواد مغذی محلول در آب است که به طور طبیعی در غذاها مانند آجیل، عدس و.. یافت می شود. اگر شما یک رژیم متعادل داشته باشید، بعید است که بیوتین کمی داشته باشید. در حالی که بیوتین باعث کاهش آنزیم ها در بدن شما می شود. در صورت مصرف مکمل های ویتامین B نباید بیوتین مصرف کنید، در صورتی که با هم ترکیب شوند، می توانند اثر بخشی یکدیگر را کاهش دهند.

قرص تقویت مو

امگا ۳ و امگا ۶ اسیدهای چرب ضروری هستند. این به این دلیل است که آنها نمی توانند توسط بدن انسان ساخته شوند. امگا ۳ به التهاب بدن شما کمک می کند، از سوی دیگر، امگا ۶ برای سلامتی کلی پوست مهم است که ممکن است برای پوست سر مفید باشد. روغنهای گیاهی اساسا منبع امگا ۶ هستند، در حالی که اسیدهای چرب امگا ۳ در ماهی یافت می شوند.

Minoxidil بهترین روش شناخته شده برای درمان ریزش مو است که توسط اداره غذا و داروی ایالات متحده (FDA) تایید شده است که در دسترس است. هنگامی که دوبار در روز به طور مستقیم به پوست سر اعمال شود، ممکن است به تدریج موهای ضخیم تر را در لکه های چشمی مشاهده کنید. این محصول بسته به ترجیحات شما به صورت مایع یا فوم در دسترس است. مینوکسیدیل می تواند تا ۱۶ هفته طول بکشد تا اثر کامل داشته باشد. مهم این است که شما از محصول به طور پیوسته استفاده کنید،  تحریک پوست سر و رشد مو ناخواسته در صورت و گردن برخی از عوارض جانبی احتمالی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

Spironolactone (Aldactone) برای افرادی که ریزش مو در تولید آندروژن دارند، تجویز می شود. در زنان، این دارو ممکن است به درمان ریزش مو در ارتباط با نوسانات هورمونی کمک کند. برای تعیین این پیش تعیین شده، آزمایش خون لازم است.

فیناستراید (Propecia) یک داروی ریزش مو است. این فقط برای مردان است بر خلاف درمان های موضعی مانند مینوکسیدیل، Propecia به عنوان یک قرص روزانه که مردان برای ریزش مو مصرف می نمایند. به علت عوارض جانبی جدی، زنان باید از این داروها اجتناب نمایند،(مخصوصا زنان باردار)

کورتیکواستروئیدها درمان های نسخه ای هستند که برای شرایط مرتبط با التهاب زمینه ای استفاده می شوند. گاهی اوقات، شرایط التهابی می تواند علائم مختلفی از قبیل ریزش مو را ایجاد کند.

دارو برای تقویت مو

داشتن تغذیه ی سالم و کاملی از گروه های مختلف غذایی علاوه بر تضمین سلامت فرد ، از ایجاد عوارض و مشکلات بسیار در دو بافت بسیار حساس ؛ پوست و مو جلوگیری می کند. در این میان ویتامین ها و مواد معدنی نقش بسیار مهمی در سلامت فرد برعهده دارند . هنگامی که بافت مو دچار عارضه ای چون ریزش مو می گردد ، پزشک متخصص مو جهت درمان و احیای رشد مجدد آن ، به تجویز داروهای موثر و تقویتی رشد مو می پردازد ،

بهترین قرص رشد مو ، قرص اکوفن می باشد که با ترکیبات بسیار مقوی خود و با تامین مواد معدنی موثر در ریزش مو ،  توانسته نتایج بسیار مثبتی را در جهت جلوگیری از ریزش مو و رشد سریع مو ایجاد نماید . این قرص دارای ویتامین ها و مواد کمیاب بسیاری مانند ؛ ویتامین B۵، B۶ ، B۸ ، PP ، زینک ، منیزیم و اسپیرولین می باشد .

ویتامین های B کمپلکس برای تنظیم متابولیسم و حفظ سیستم اعصاب مرکزی اهمیت دارند. همچنین این ویتامین ها برای سلامت پوست و مو ضروری هستند. برخی متخصصین تغذیه  ادعا می کنند که برخی از ویتامین های پرکاربردتر گروه B مانند ویتامین B-۱۲ می تواند به استحکام و حالت پذیری مو کمک کند.

ویتامین B-complex شامل ویتامین B۱ (تیامین)، B۲ (ریبوفلاوین)، B۳ (نیاسین)، B۵ (پانتوتنیک اسید)، B۶ (پایریدوکسین)، B۷ (بیوتین)، B۹ (فولات) و B۱۲| (کوبالامین) می باشد.

ویتامین ها باید ابتدا از طریق مواد غذایی جذب شوند. مواد غذایی حاوی ویتامین ب- کمپلکس شامل دانه ها، سبزیجاتی نظیر هویج، گل کلم و سبزیجات با برگ های سبز تیره، جگر گوساله و آبزیان، تخم مرغ، سویا، آجیل، حبوبات و آووکادو می باشند. ویتامین B۱۲ در فرآورده های لبنی و حیوانی یافت می شود. در صورتی که کمبود ویتامین B در بدن شما شدید بود، می توانید از قرص های حاوی این ویتامین نظیر اکوفن، فیناستراید و ماینوکسیدیل استفاده نمایید.

قرص ها و ژل های مختلفی در داروخانه ها وجود دارند که به درمان ریزش مو کمک می کنند. در بیشتر آنها از ترکیبات قرص ماینوکسیدیل و کورتیکواستروئیدها استفاده می شود. برخی از تحقیقات و آزمایشات نشان می دهد که این قرص ها به توقف و درمان ریزش مو کمک می کند  اما اثر چندانی در رشد دوباره مو پس از رفع ریزش مو ندارد. همچنین اثر قرص هایی نظیر فیناستراید نیز بر روی افراد بررسی شده است.

● درمان ریزش مو

● تحریک کننده ی رشد مو و ناخن

● غنی شده با پروتئین و ویتامین های مختلف

● افزایش مقاومت مو و ریشه ی مو

● بهبود جذب موثر آهن در بدن

● با افزایش ساخت کراتین موجب تقویت رشد مو و ناخن شده

● شامل پروتئین هیدرولیز شده ی گندم

از قرص آکوفن که به اشکال مختلفی چون پودر ، قرص و شامپو وجود دارد ، جهت تقویت مو و ناخن به صورت مؤثر استفاده می شود .

بهتر است مصرف این قرص با مشورت پزشک انجام شود ، نتایج حاصل از مصرف این دارو با توجه به دوز مصرف شدن از آن بعد از دو ماه نمایان خواهد شد .

داروی آکوفن ، در درمان ریزش موی ارثی و ریزش مو در اثر برخی بیماری های خاص بی تاثیر است .

منبع: کلینیک تخصصی تقویت مو و مراقبت مو و کاشت مو ایران نوین

من سه ماه اکوفان مصرف کردم هیچ تاثیری روی موهام نداشت

با سلام و وقت بخیر شما می توانید برای دریافت مشاوه در زمینه تقویت مو و راهنمایی های لازم با کلینیک ایران نوین در تماس باشید. شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ موفق و پیروز باشید

با سلام من یه دانش اموز کنکوری ام از چند سالع ریزش موی شدید دارم و رشد موهامم متوقف شده لطفا راهنماییم کنید چکار کنم ؟؟ایا میشه با قرص اکوفن نتیجه بگیرم؟؟

با سلام و وقت بخیر شما می توانید با مراجعه به پزشک پوست و مو، از بهترین روش تقویت مو تجویز شده توسط پزشک متخصص برای مشکل ریزش موهای خود نتیجه بگیرید. در صورتی که روش های دارویی به حل مشکل ریزش موی شما کمک نکرد، شما می توانید پس از سن ۳۰ سالگی با استفاده از روش های ترمیم مو و کاشت مو و پی آر پی، درمان نهایی و قطعی را برای ریزش موهای خود پیدا کنید. کلینیک تخصصی ایران نوین با بهره گیری از بهترین و مجرب ترین پزشکان متخصص تقویت مو و کاشت مو، آماده خدمت رسانی به بیماران محترم می باشد. شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ موفق و پیروز باشید.

بهترین قرص برای رشد مجدد موهای ریخته شده

سلام موهای قیمت جلو سر شقیقه ها و پشت سر من مثل موی بچه شده است نازک و رشد هم نمیکند از وقتی یایسه شده ام

با سلام و عرض احترام مشکل ریزش موی شما هورمونی بوده و قابل درمان است. شما می توانید برای مشاوره رایگان تقویت مو با شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

من خیلی موهای نازکی دارم زود میشکنه موخوره میگیره قرص اکوفن مفید هست استفاده کنم؟

با سلام و عرض احترام شما می توانید با مشورت پزشک متخصص مو از داروهای تقویت مو نظیر اکوفن استفاده نمایید. جهت مشاوره با پزشک متخصص می توانید با شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام وقت بخیر من دانشجو هستم ۲۰سالمه یک سال و نیم هست که موهام ریزش پیدا کرده از جلو گوشه های سرم زیاد ریخته الان چی میتونم مصرف کنم که جاش پربشه و ریزش کم بشه ممنون میشم راهنمایی کنید

با سلام و عرض احترام شما می توانید تا قبل از سن ۳۰ سالگی با نظر پزشک از داروهای تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو، نظیر اکوفن، ماینوکسیدیل و فیناستراید و … استفاده نمایید. در صورت عدم رفع مشکل، پس از ۳۰ سالگی می توانید اقدام به روش های کاشت مو ، ترمیم مو و پی آر پی مو نمایید. جهت مشاوره با پزشک متخصص می توانید با شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید

سلام خودتون فروش قرص اکوفان هم دارید؟

با سلام و عرض احترام کلینیک ایران نوین امکان فروش داروهای تقویت مو و ریزش مو را ندارد. شما می توانید این دارو ها را از داروخانه های معتبر دریافت نداره موفق و پیروز باشید.

سلام خسته نباشید . ببخشید من موهام تو شهر خودم تکن یعنی رنگشون خیلی خاصه ولی چن مدتی هست ریزش پیدا کردن و فکرمو حسابی مشغول کردن من قبلا ک ازمایش خون دادم اهن بدنم کم بود . اگر میشه یه دارویی ک صددرصدی جواب بده بهم معرفی کنید . مشخصات موهام هم خیلی نرمن و رنگشون سفید سیاه و زرده

با سلام و عرض احترام دوست عزیز توصیه پزشک متخصص مو به شما این است که از مصرف خودسرانه دارو و بدون ویزیت پزشک خودداری نمایید. شما می توانید برای مشاوره در زمینه تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو با شماره تلفن کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ موفق و پیروز باشید.

سلام من ریزش موی شدید دارم و موهام مازک هست و پس سرم داره خالی میشه ، ۲۵ سالمه یک دکتر نظرش این بود که ارثی هست ، کدوم مکمل بهتر هست برام ؟

سلام من ۲۵ سالمه ریزش موی شدید دارم و تار موهام نازکه و پس سرم پوست سرم پیدا شده ، یک دکتر نظرش این بود ارثیه ، کدوم مکمل برای من بهتره ؟هیرویت ، سیستین ، …

با سلام و عرض احترام دوست عزیز شما باید برای مشاوره در زمینه بهترین داروی مکمل تقویت مو با کلینیک ایران نوین از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ تماس حاصل فرمایید. با توجه به سن شما، در صورت نیاز می توانید اقدام به عمل ترمیم موی طبیعی نمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام من ۲۴ سالمه و موهای صورت و بدنم رشد نمی کنه البته فولیکول تو صورت و بدن هست ولی به شکل کرکی لطفا راهنماییم کنید برای رشد موی صورت و بدنم با تشکر

با سلام و عرض احترام دوست عزیز شما می توانید برای تقویت موهای صورت و بدن خود از روش پی آر پی یا سایر روش های تقویت مو استفاده نمایید. برای مشاوره بیشتر در زمینه تقویت مو می توانید با متخصصان ما در کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ موفق و پیروز باشید

سلام ببخشید من ۱۸سالمه ولی موهام خیلی کم پشته و هم از جلو وهم از پس سر داره میریزه چیکار کنم؟؟؟

با سلام و عرض احترام دوست عزیز با توجه به سن شما، بهترین گزینه استفاده از داروهای گیاهی نظیر حنا و قهوه است. در مراحل بعدی شما می توانید با مراجعه به پزشک متخصص مو از داروها و روش های مفید دیگر نیز استفاده نمایید. برای مشاوره بیشتر در زمینه تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو می توانید با کلینیک ایران نوین در تماس باشید. شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ موفق و پیروز باشید.

سلام من ۲۳ساله هستم یکسال هست ک ریزش دارم الان موهام خوبه ولی موهای ریز و نازک هنوز ریزش دارن… همینطور موهای ابرو لطفا نظرتون رو بدید

با سلام و عرض احترام دوست عزیز شما به تقویت موهای سر و ابرو نیاز دارید. برای ضخامت موهای خود می توانید از شامپوهای مناسب موهای نازک استفاده نمایید. برای جلوگیری از ریزش مو نیز می توانید با تشخیص پزشک از داروهای مناسب نظیر اکوفن و فیناستراید و ماینوکسیدیل استفاده نمایید. برای مشاوره بیشتر در زمینه تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو می توانید با کلینیک ایران نوین در تماس باشید. شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ موفق و پیروز باشید

باسلام من دختری۲۳ ساله هستم که تغریبا به مدت۱ساله که ریزش مو دارم و رفته رفته داره بدترم میشه پیش دکترم رفتم و داروی ماینوکسیدیل۲%و اسپیرونولاکتون و هیرویت بهم داد بعد از ۲ماه مصرف نتیجه ای نگرفتم و درمان رو قطع کردم زمینه ی ارثی هم نداریم چیکار کنم خیلی نگرانم بسیار از نطر روحی بهم ریختم لطفا راهنماییم کنین

با سلام و عرض احترام دوست عزیز شما می توانید برای حل مشکل ریزش موی خود از روش پی آر پی موی سر استفاده نمایید. برای مشاوره بیشتر در زمیننه تقویت مو و پی آر پی می توانید با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ موفق و پیروز باشید.

سلام من ۲۱ سالم و تا چند ماه پیش موهای پرپشت داشتم ولی الان تمام مو های سرم ریخته به طوری که کف سرم معلوم. حالا باید چی کار کنم و اینکه امکان اینکه دوباره مو های سر رشد کنن وجود دارد

با سلام و عرض احترام دوست عزیز از آنجایی که شما در مراحل اولیه ریزش مو هستید می توانید از روش هایی نظیر مزوتراپی یا پی آر پی موی سر استفاده نمایید. برای مشاوره بیشتر می توانید به کانال تلگرام کلینیک ایران نوین مراجعه نموده یا با شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید

سلام وقت بخیر من هرچی می گردم قرص اکوفن نایاب شده تو داروخانه ها جایگزین چی بگیرم

با سلام و عرض احترام دوست عزیز جایگزین های مختلفی برای قرص اکوفن وجود دارد نظیر فیناستراید که مصرف آن ها باید با مشورت پزشک متخصص مو انجام شود. برای مشاوره با پزشک متخصص مو می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید موفق و پیروز باشید

سلام .من ۲۱سالمه دوسالی هست ریزش مو دارم و رشد کمی داره و تار های نازکی داره راهنماییم کنید لطفأ

با سلام و عرض احترام دوست عزیز شما می توانید برای تقویت موهای خود از روش های مزوتراپی یا پی آر پی مو یا روش کلاه لیزری استفاده نمایید. برای مشاوره در زمینه تقویت مو می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام. من ۳۰ساله هستم . حدود ۹سال پیش عمل قلب باز کردم که بعد از اون موهام بشدت ریخت.. حدود ۳سال پیش بخاطر اضافه وزنم دکتر بهم قرص ونوستان رو تجویز کرد.. که بعد از اون موهام وحشتناک ریخت و نازک شد درحدی که کف سرم مشخصه.. آیا راه درمان داره؟

با سلام و عرض احترام دوست عزیز به طور کلی روش های کاشت مو و ترمیم مو و پی آر پی درمان قطعی ریزش مو می باشند. اما بررسی امکان کاشت مو و انتخاب بهترین روش درمان حتماً باید به صورت حضوری انجام شود. برای دریافت وقت معاینه پوست و مو می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موقق و پیروز باشید

سلام دوستان

من ۶ ماه پیش کاشت مو انجام دادم تقریبا ۵ ماه هست همیشهقرص اکوفن با شامپو اکوفن مصرف میکنم . اصلا فایده نداره پول خودتون رو دور نریزید . فقط از فوم ماینوکسیدیل استفاده کنید یکم گرونه ولی عالیه

سلام من اسماعیل ۲۰ساله هستم تقریبا پارسال به مدت ۴ماه شروع کردن به خلوت شدن و تمام موهای سرم تقریبا نصف شدن ولی اینکه پشت سرم طاس بشه یا جلوی سرم بریزه نه کاملا یکدست بوده والبته همون ۴ماه بود وکلا قطع شد.تواقوامم ریزش موی ارثی نداشتیم.خواستم بدونم این چ مدل ریزش مو هست؟

با سلام و عرض احترام دوست عزیز ریزش موی شما می تواند ناشی از استرس یا به دلیل تغییر شیوه بهداشت مو به صورت ناگهانی رخ داده باشد. در صورت تداوم این روند می توانید با مراجعه به کلینیک ایران نوین تقاضای وقت مشاوره در زمینه تقویت مو نمایید. برای دریافت وقت مشاوره می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام من بعد از بلوغ موهام نازك شد ولي اصلا ريزش مو ندارم. در طي ٧،٨سالدمتدهاي مختلف انجام دادم در ابتدا دارودرماني و بعدها PRP و مزوتراپي ١٢جلسه انجام دادم. انواع و أقسام محلول و قرص و شامپو را استفاده كردم حتي طب سوزني ولي نتيجه دلخواه نگرفتم ضمنا گزينه ي مناسب كاشت مو و يا ترميم نيستم چون كف سرم خالي نداره و جالبه كه اين مشكل در خاندان ما تك هست و در تست هايي كه انجام دادم مشكل هورموني و كمبود ويتامين هم ندارم. اگر راه كاري ارائه بدين ممنون مي شم.

با سلام و عرض احترام دوست عزیز شما باید توجه داشته باشید که مراقبت های بعد از عمل مزوتراپی و پی آر پی در دریافت نتیجه مطلوب بسیار موثر خواهد بود. حتما با مشورت پزشک متخصص مو در نوع محصولات مورد استفاده خود تجدید نظر فرمایید. برای دریافت وقت مشاوره پزشک متخصص مو می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام من ۲۰سالمه و نزدیک به دوساله ریزش مو دارم دکتر بهم ماینوکسیدیل فیناستراید و زینک داد استفاده کردم ولی نتیجه ای نگرفتم به نظر شما باید چیکار کنم

با سلام و عرض احترام دوست عزیز شما در حال حاضر در سن ریزش مو هستید و هنوز به تعادل هورمونی برای توقف روند ریزش مو نرسیده اید. بنابراین بهتر است از روش های موثر تر نظیر مزوتراپی و پی آر پی استفاده نمایید. برای دریافت مشاوره و وقت ویزیت در زمینه تقویت مو می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

Slm mn 19salm k bud prp anjam dadm vali natijei nadidm,behtarin qorso mahlulo serome moo ro emtehan kardm natije nadidm.azmayeshm anjam dadm chize khasi neshun nadad,moo ham b qadri km shode k chizish namundr alnm 20saalme

با سلام و عرض احترام دوست عزیز شما در حال حاضر به دلیل سن شما، روش های دائمی و قطعی مناسب نیست. زیرا هنوز روند ریزش موی سر در شما متوقف و ثابت نشده است. بهترین روش مراجعه به بهترین پزشک تقویت مو و استفاده از روش های تقویت فولیکول مو تا سن ۲۵-۳۰ سالگی است و پس از آن می توانید از روش کاشت موی طبیعی استفاده نمایید. برای مشاوره و رزرو وقت در زمینه تقویت مو می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام داروهای ذکرشده برای کسانی که سنگ کلیه دارند ایا مضراست؟ ممنون میشم از پاسخگویتان

با سلام و عرض احترام دوست عزیز حتما قبل از مصرف هر دارو به دستورالعمل موجود در بسته بندی دارو توجه فرمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام من ۳۵ سالم هست بخاطر کمخونی شدید موهام بشدت و یدفعه ای ریخت الان دارم قرص اهن مصرف می کنم میخواستم بپرسم دارویی برای دراومدن موهام هست

با سلام و عرض احترام دوست عزیز داروهای و روش های متفاوتی برای درمان ریزش مو وجود دارد که باید با نظر پزشک متخصص مو استفاده شوند. برای مشاوره و رزرو وقت پزشک برای تقویت مو می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

با درود بر شما عزیزان. بابت زحماتتان برای کاربران خیلی ممنونم. من پسری ۲۳ ساله هستم. موهای سرم حدوداً ۱۲ سانتی متر هست. ریزش مو هم ندارم. از شامپوی مرطوب کننده گیاه آوکادو شون مخصوص موهای خشک استفاده میکنم. اما دوست دارم رشد موی بیشتری داشته باشم. لطفاً راهنمایی کنید.

سلام دوست عزیز شما می توانید برای تقویت و افزایش رشد موهای سر خود از روش مزوتراپی استفاده نمایید. برای دریافت نوبت مروتراپی می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام خسته نباشید من تقریبا سه ماهی هست که جلوی پیشانی سرم شروع به ریزش کرده ایا قرص تاثیری دارد یا خیر اگه میشه خودتون همین جا جواب بدید تا اینکه زنگ بزنم خیلی متشکرم

سلام دوست عزیز وضعیت ریزش موی شما، سن شما و سوابق ژنتیکی شما باید مورد بررسی قرار گیرد. در موارد خفیف به طور معمول درمان ریزش مو با قرص تقویت مو امکان پذیر می باشد. اما برای پاسخ قطعی نیاز به معاینه حضوری می باشد. برای دریافت وقت معاینه ریزش مو و تقویت مو می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام برای رشد سریع موهای سرم از اکوفن استفاده کنم اما ترسیدم که روی موهای صورت و بدنم اثر بزاره رشدشون زیاد کنه و اینو اصلا دوس ندارم میشه راهنمایی کنین که قطعا بی اثر هست یا نه

سلام دوست عزیز اکوفان دارویی مولتی ویتامین است که بر روی رشد و ضخامت موهای صورت تأثیری ندارد. تأثیر این دارو فقط بر روی موهای سر است و می توانید بدون نگرانی به مصرف این دارو بپردازید. موفق و پیروز باشید.

قرص اکوفان تو رشد و زیاد شدن موی بدن هم تاثیر داره؟

سلام دوست عزیز قرص اکوفان ، به عنوان یک داروی مولتی ویتامین برای ناخن و موهای سر تجویز می شود و تأثیر خیلی خاصی بر روی موهای سر و بدن ندارد. موفق و پیروز باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

طراحی و سئو توسط تیم انفورماتیک کلینیک ایران نوین

همرسانی در

ایمیل

فیسبوک

Messenger

بهترین قرص برای رشد مجدد موهای ریخته شده

Messenger

توییتر

بالاترین

واتس‌اپ

لینک را کپی کنید

این لینک‌ها خارج از بی‌بی‌سی است و در یک پنجره جدید باز می‌شود

ریزش مو یک رویداد روزانه است و به طور عموم جای نگرانی ندارد. به طور میانگین روزانه ممکن است از ۵۰ تا ۱۰۰ تار موی هر فرد بریزد. اما برخی انواع ریزش مو موقتی و برخی دائمی است. یکی از نگرانی‌های عمده بسیاری از مردان اما ریزش مداوم و دائمی مو است که منجر به طاسی می‌شود.

پس از منتشر شدن خبری درباره کشف یک درمان بالقوه طاسی شمار زیادی از مخاطبان بی‌بی‌سی فارسی از طریق فرم #ازمابپرس سوال‌هایی درباره ریزش مو و طاسی برای ما فرستادند که در این مطلب به شماری از این سوال‌ها پاسخ می‌دهیم.

نام علمی داروی جدید آزمایش‌شده برای درمان طاسی WAY- ۳۱۶۶۰۶ است. این دارو بیشتر برای درمان پوکی استخوان تجویز می‌شود. اما پژوهشگران دانشگاه منچستر بریتانیا دریافتند که ترکیبات این دارو پروتئینی را هدف قرار می‌دهد که مانع رشد مو می‌شود و در طاسی نقش دارد.

با آن که محققان گفته‌اند عوارض جانبی این دارو به مراتب کمتر از داروهای موجود برای ریزش مو و طاسی است، اما برای مطمئن شدن از بی‌خطر بودن این درمان نیاز به یک کارآزمایی بالینی است. بنابراین آزمایش انفرادی آن در حال حاضر توصیه نمی‌شود.

این کشف نویدی است برای کسانی که از ریزش مو رنج می‌برند اما زمان بیشتری نیاز است تا این دارو از آزمایش‌های مختلف بگذرد و مجوز تولید انبوه را برای درمان طاسی و یا پیشگیری از ریزش مو استفاده شود.

برخی شواهد نشاندهنده آن است که برخی خوراکی‌ها می‌تواند برای جلوگیری از ریزش مو و حتی برای طاسی مفید باشند. یک مطالعه نشان داد که رژیم غذایی با ترکیب امگا۳ بالا، به مرور زمان ریزش مو را کاهش می‌دهد. امگا ۳ نوعی اسید چرب اشباع نشده است که در بدن ساخته نمی شود اما برای سوخت و ساز ضروری است. ماهی‌های روغنی شامل ماهی آزاد، اِسقُمری اطلس (نوعی ماهی تن)، قزل‌آلا و شاه ماهی از منابع سرشار امگا ۳ هستند.

طاسی همچنین با کمبود آهن بدن مرتبط دانسته شده است. بنابراین خوردن سبزیجاتی مثل اسفناج می‌تواند کمک‌کننده باشد. محققات همچنین توصیه می‌کنند که ورزش کردن و کاهش استرس از سرعت ریزش مو می‌کاهد.

داروهایی مثل مینوکسیدیل و فیناستراید هم از سوی برخی پزشکان تجویز می‌شود که البته دارای عوارض جانبی مثل تغییرات در هورمون‌های جنسی است.

کاشت مو هم می‌تواند بسیار موثر باشد اما کاشتی که درست و حرفه‌ای انجام شود و نتیجه خوبی داشته باشید معمولا گران است و از ۱۴ هزار تا ۴۰ هزار دلار در بریتانیا هزینه دارد.

برخی افراد هم از کلاه گیس یا موی مصنوعی استفاده می‌کنند.

اگر بنا به یکی از دلایل زیر، ریزش مو داشته‌اید، به احتمال زیاد موقتی خواهد بود:

– بیماری

– استرس

– درمان سرطان

– کاهش وزن

– کمبود آهن

از دست دادن دایمی مو بیشتر، ژنتیکی است.

در صورت مشاهده موارد زیر باید به پزشک مراجعه شود:

– ریزش ناگهانی مو

– پیدا کردن لکه‌های طاسی

– از دست دادن دسته‌هایی از مو

– خارش و سوزش سر

– نگرانی از ریزش مو

منبع: خدمات ملی بهداشت بریتانیا

این یک افسانه است. با آن که طاسی مردان به تستوسترون مرتبط است اما طاسی به میزان تستوسترون نه بلکه به میزان حساسیت یک فرد به این هورمون مرتبط است. یک آنزیم، تستوسترون را به ترکیبی به نام دی هیدروتسترون تبدیل می‌کند که این ترکیب باعث مسدود شدن فولیکول‌های مو می‌شود. برخی مردان به این ترکیب بیشتر حساس هستند.

خیر. پوشیدن کلاه باعث طاسی نمی‌شود. اما شکل مو ممکن است باعث ریزش بیشتر مو شود. پدیدهآلوپسی کششی زمانی اتفاق می‌افتد که فشاری بی‌مورد به مو وارد شود. بنا براین بهتر است از بافتن زیاد، اکستنشن و دم اسبی کردن صرف نظر کنیم.

درست نیست. با آن که ریزش مو و طاسی به ژنتیک مرتبط است اما می‌تواند هم از طرف پدر و هم از طرف مادر و یا از هر دو طرف باشد.

این هم افسانه است. مو یک فیبر مرده است و هیچ نوع انتهای عصبی و عروق خونی ندارد که قطع کردن آن تاثیری ایجاد کند.

بله شوکه شدن می‌تواند باعث ریزش مو شود. وقتی دچار شوکه می‌شویم، هورمون‌های استرس در بدن آزاد می‌شود. این به نوبه خود مو را از مرحله رشد به مرحله ریزش می‌برد و باعث می‌شود، تندتر بریزد. این از عوارض جانبی فوران هورمون‌ها است که معمولا در اثر شوکه شدید اتفاق می‌افتد.

بهترین قرص برای رشد مجدد موهای ریخته شده

رژیم غذایی می‌تواند باعث ریزش مو شود. در هنگام رژیم غذایی وقتی بدن احساس گرسنگی شدید کند، شروع به استفاده مواد مغذی از بخش‌های غیرضروری بدن می‌کند و مو در بدن غیر ضروری پنداشته می‌شود. رژیم غذایی شدید به مو فشار می‌آورد و باعث ریزش می‌شود.

این مطلب برای پاسخ به سوال‌های شماری از مخاطبان بی‌بی‌سی فارسی که از طریق صفحه #ازمابپرس فرستاده‌اند، تهیه شده است.

شما هم می‌توانید سوال‌های خود را از طریق این صفحه یا فرم‌هایی در مطالب دیگر وبسایت برای ما بفرستید، تا به مطالب و گزارش‌های بی‌بی‌سی فارسی تبدیل شوند.

اینجا درباره #ازمابپرس بیشتر بخوانید.

info [at] iranneed.com 09199909101

رویش مجدد موهای ریخته شده

 

ریزش موها مشکل شایعی است که هر فردی ممکن است در طول زندگی خود بالاخره با شدت کم یا زیاد با آن مواجه شود، اما پیرامون این مشکل شایع حرف و حدیث‏های فراوانی وجود دارد که برخی درست و برخی غلط هستند و پزشکان معتقدند باید با اطلاع‌رسانی درست و علمی، این باورهای نادرست را اصلاح کرد. در «پرونده پوست‌ومو»ی این هفته به همین موضوع پرداخته‌ایم.

بهترین قرص برای رشد مجدد موهای ریخته شده

 

۱. کدام ریزش مو قابل برگشت است؟

وقتی مو از ساقه می‏شکند و می‏افتد، چون ریشه سالم است، پس از مدتی دوباره رشد می‌کند. اما وقتی ریزش مو ریشه‌ای است، در محل رویش مو جوشگاه ایجاد می‌شود و ریزش مو غیرقابل برگشت است. به عبارتی، بافت زمینه یا پوست سر در قسمت‌های داخلی از بین می‌رود و رگ‌ها به منطقه‌ای از سر خونرسانی نمی‌کنند. در نتیجه زندگی در این قسمت از بین می‌رود و هیچ مویی در محل وجود ندارد که بخواهد دوباره رشد کند. این نوع ریزش با ریزش مویی که باعث طاسی مردانه می‌شود، تفاوت دارد زیرا در طاسی مردانه مو وجود دارد ولی موها به شدت نازک و مینیاتوری می‌شوند. این موها را می‌توان با استفاده از برخی داروها تقویت کرد و باعث رشد آنها شد.

۲. ریزش مو ارثی است؟

نمی‌توان با قاطعیت به این پرسش پاسخ داد. ریزش مو ممکن است ارثی یا غیرارثی باشد. در ریزش موی ارثی، موها از ناحیه پیشانی تا فرق یا تاج سر شروع به کم شدن می‌کنند. این حالت در آقایان به شکل طاسی و در خانم‌ها با کم‌پشتی موها جلوه می‌کند، به‌طوری که کف سر و لابلای موها دیده می‌شود. زمانی ریزش مو در خانم‌ها ارثی است که با جوش صورت، موهای زائد و اختلال‌های قاعدگی همراه نباشد چون در این صورت می‌تواند علت هورمونی داشته باشد. گاهی هم همه موهای سر با هم می‌ریزند یا دچار کاهش حجم می‏شوند. در این صورت علت‌های دیگری مطرح است که باید بررسی شود.

۳. رنگ کردن باعث افزایش ریزش مو می‏شود؟

بله، هنگام رنگ کردن موها، کوتیکول یا لایه محافظ مو شکسته می‌شود تا رنگ مو در آن نفوذ کند. در نتیجه رنگ‌ و اکسیدان داخل آن باعث خشکی و پارگی دیواره کوتیکول مو می‌شوند که در نهایت به شکستگی، موخوره، خرد شدن موها از ساقه و کاهش حجم مو می‏انجامد بنابراین رنگ‌کردن یا مش موها باعث ریزش آنها از ریشه نمی‌شود. به عبارتی، اگر رنگ غیراستاندارد و بی‌کیفیت و اکسیدان بسیار قوی باشد یا اگر موها بیش از حد رنگ شوند، لایه‌های کوتیکول بیشتر شکسته و موها خرد و حجم‌شان کم می‌شود اما خوشبختانه ریشه آنها سالم است و پس از مدتی دوباره رشد خواهند کرد. رنگ موهای چینی و تقلبی که مواد داخل آنها مشخص نیست در ریزش موها نقش مهمی دارند.

۴. داروها می‌توانند باعث ریزش مو شوند؟

بله، مصرف بسیاری از داروها به‌خصوص داروهای شیمی‌درمانی، داروهای فشارخون، داروهای مسکن، داروهای ضدتشنج، داروهای تیرویید و مسمومیت با ویتامین A، باعث ریزش مو می‌شود. البته تاثیر داروها در ایجاد ریزش مو تفاوت دارد. مثلا داروهای شیمی‌درمانی ۱۰ روز بعد از مصرف باعث ریزش مو می‌شوند. به این صورت که رشد موها قطع می‌شود و موها بلافاصله می‌افتند. به این نوع ریزش، ریزش موی آناژن می‌گویند. آناژن فازی است که مو در آن رشد می‌کند و نباید بریزد. برخی داروها هم ۳ ماه پس از مصرف باعث ریزش مو می‌شوند در حالی که بیمار به دنبال عوامل دیگری، می‌گردد.

 

۵. ریزش مو علامت فشارخون بالاست؟

نه، فشارخون بالا ربطی به ریزش مو ندارد اما مصرف داروی پروپرانولول که برای کاهش فشارخون مصرف می‌شود، می‌تواند ریزش مو را در پی داشته باشد.

۶. ماساژ دادن سر مانع ریزش مو می‌شود؟

بله، ماساژ پوست سر یا مصرف داروهای گشادکننده عروق که به کف سر مالیده می‌شوند، باعث بهبود خونرسانی به پوست می‌شود و می‌تواند جلوی ریزش موی ناشی از افزایش سن را بگیرد؛ البته به شرط اینکه علت ریزش عوامل دیگری نباشد.

۷. کمبودهای تغذیه‌ای می‌توانند باعث ریزش مو شوند؟

بله، کمبود بسیاری از مواد غذایی در بدن از جمله روی، آهن، پروتئین‌ها
و … می‌تواند باعث ریزش مو شود اما این کمبودها باید به اثبات برسند و کسی که رژیم غذایی عادی دارد و علامت بیماری خاصی ندارد، نمی‌تواند در این تعریف بگنجد. متاسفانه بسیاری از مردم به محض شروع ریزش موها شروع به خوردن قرص روی یا آهن می‌کنند در حالی که این کار درست نیست. مصرف زیاد ‌روی و آهن و تجمع آنها در بدن باعث ایجاد مسمومیت می‌شود. اگر ریزش مو به‌دلیل کمبود تغذیه‌ای ایجاد نشده باشد، مصرف مکمل‌ها تاثیری در بهبود آن نخواهد داشت.

۸. کوتاه کردن مو جلوی ریزش مو را می‌گیرد؟

نه، ریزش مو ربطی به بلندی و کوتاهی آن ندارد. مو عمری دارد که وقتی به پایان می‏رسد، می‌افتد. ریزش موهای بلند بیشتر به نظر می‌رسد به همین دلیل افراد فکر می‌کنند اگر مو را کوتاه کنند ریزشش کمتر خواهد شد.

۹. سیگار می‌تواند باعث ریزش مو شود؟

بله، استعمال دخانیات باعث تنگ شدن عروق می‌شود و خونرسانی به بافت‌ها را مختل می‌کند. در نتیجه ریزش موها افزایش می‏یابد اما ترک ناگهانی سیگار هم فرد را عصبی می‌کند که این موضوع هم ممکن است ریزش موها را بیشتر کند. ترک سیگار باید حساب‌شده باشد.

۱۰. استرس می‌تواند باعث ریزش مو شود؟

بله، اگر اضطراب یا استرس ناگهانی باشد می‌تواند باعث ایجاد بیماری آلوپسی آره‌آتا شود که در آن موها به‌طور منطقه‌ای یا سکه‌ای یا حتی تمام موهای سر می‌ریزند اما اضطراب‌های کم و طولانی‏مدت نیز می‌توانند به‌دلیل تنگی عروق و وارد کردن مو به فاز تلوژن یا مرگ باعث تسریع ریزش مو ‌شوند.

۱۱. اختلال‌های هورمونی، ریزش مو را تشدید می‌کنند؟

بله، وجود هورمون مردانه یکی از علت‌های مهم ریزش مو است که در مردان طبیعی است اما اگر خانمی‌ به‌دلیل افزایش هورمون مردانه دچار ریزش مو شود، باید تحت‌بررسی قرار بگیرد. این خانم‌ها معمولا علاوه بر ریزش مو از جوش صورت، موی زائد و اختلال‌های قاعدگی هم رنج می‌برند.

۱۲. بعد از کاشت مو، موها دیگر نمی‌ریزند؟

بستگی دارد! برای کاشت مو معمولا از موهای پشت سر استفاده می‌کنند. به این منطقه سر «بانک مو» می‌گویند. جالب است بدانید موهای پشت سر در کسانی که ریزش موی ارثی یا هورمونی دارند، هرگز نمی‌ریزد زیرا موهای این منطقه گیرنده هورمون ندارند و مشکلی پیدا نمی‌کنند بنابراین باید قبل از کاشت، متخصص پوست تشخیص بدهد که ریزش موی فرد ارثی است یا هورمونی. اما اگر علت ریزش مو ارثی یا هورمونی نباشد، موهایی که پیوند زده شده‌اند هم بعد از مدتی می‌ریزند.

۱۳. شانه‌ کردن، ریزش موها را بیشتر می‌کند؟

نه، شانه کردن مناسب موها باعث بهبود خونرسانی به پوست و مو می‌شود اما شانه کردن موی رنگ‌شده یا موهای بسیار خشک، باعث کنده شدن آنها می‌شود بنابراین باید این موها را با شانه‌های با دندانه‌های فراخ شانه کرد.

 

۱۴. بستن کش‌ سر باعث ریزش مو می‌شود؟

بله، نوعی ریزش مو به نام آلوپسی کششی داریم که در اثر بستن سفت و محکم موها ایجاد می‌شود. در این حالت موها از ناحیه ریشه کشیده می‌شوند و می‌ریزند.

۱۵. داروهای ضدریزش مو باید تا پایان عمر مصرف شوند؟

به علت ریزش بستگی دارد. اگر علت ریزش ارثی باشد، فرد باید تا پایان عمر دارو مصرف کند. اگر علت اختلال هورمونی یا هر علت دیگری باشد، باید درمان را ادامه داد تا کامل شود.

۱۶. حنا و مورد برای ریزش مو مفیدند؟

تجربه نشان می‌دهد استفاده از این گیاهان در درمان ریزش مو مفید است. حنا مانند ماینوکسیدیل عمل می‌کند اما برای اینکه حنا رنگ ندهد، می‌توان آن را با ماست سنتی که حاوی اسید لاکتیک است، مخلوط کرد. ضمن اینکه اسید لاکتیک خاصیت لایه‌برداری دارد، پوست سر را تمیز و از خشک شدن موها به واسطه حنا زدن، جلوگیری می‌کند.

بهترین قرص برای رشد مجدد موهای ریخته شده

از داروهای گیاهی استفاده کنیم یا شیمیایی؟

امروزه خیلی‌ها یا درگیر ریزش مو هستند یا احتمال می‏دهند به آن مبتلا شوند. در مورد روش‏های درمانی ریزش مو از دو زاویه پزشکی مدرن و طب سنتی می‌توان بحث کرد. روش‏های مدرن عبارتند از: جراحی‌هایی مانند انواع کاشت مو یا روشPRP، استفاده از انواع داروها مانند فیناستراید و استفاده از انواع محلول‏ها و گاهی شامپوها. در کنار این روش‏های رایج در پزشکی مدرن، روش‏های طب سنتی مانند استفاده از ترکیب‌های گیاهی نیز مطرح هستند.

یکی از بهترین راه‏های رساندن مواد موثر به موضع هدف، استفاده از سیستم خونرسانی است که از آن به‏عنوان روش سیستمیک یاد می‌شود، اما وقتی دارویی مصرف می‏شود تا به شکل سیستمیک به موضع مورد نظر برسد، ممکن است به مناطق دیگر هم وارد شود و عوارض جانبی خاصی ایجاد کند. به همین دلیل گاهی یا این امکان را نداریم که از برخی داروها استفاده کنیم یا با محدودیت مصرف روبرو هستیم.

در نتیجه به دنبال این هستیم که عوارض جانبی را به حداقل برسانیم و تلاش می‏کنیم از روش‏های دیگری استفاده کنیم. این روش‏ها به‏خصوص در رابطه با ریزش مو شامل استفاده از خونرسانی بیشتر، افزایش تکثیر سلول‏های حمایت‌کننده فولیکول مو، کاهش التهاب یا ریزالتهاب‏ها و گاهی اوقات مهار برخی آنزیم‏هاست.

داروهای موضعی چطور از پوست عبور می‌کنند؟

برای نفوذ به پوست راه‏های مختلفی وجود دارد که شامل انحلال در چربی، استفاده از منافذ بسیار کوچک اطراف فولیکول مو و راه نفوذ از طریق غدد عرقی اطراف فولیکول مو است. البته درمان موضعی به اندازه درمان سیستمیک موثر نیست، به همین دلیل معمولا مجموعه‌ای از عوارض و مزایای یک روش برای انتخاب بهترین راه درمان در نظر گرفته می‏شود.

شامپو به رشد مو کمک می‌کند؟

شامپوها به‏عنوان شوینده و فراهم‏کننده بستری مناسب برای رشد مو عمل می‏کنند، نه عاملی برای رویش مو. اصلا شامپوها به این منظور طراحی نشده‏اند، اما در بحث جلوگیری از ریزش مو، به این دلیل که شامپوها می‏توانند باعث تنظیم pH پوست سر و به تبع آن بهبود شرایط سد پوستی ‌شوند، موثر هستند.

به‏ علاوه، اطراف فولیکول مو در پوست سر، غدد ترشح چربی هم وجود دارد که از آنها به‏عنوان غدد سباسه یاد می‏کنیم. اگر این غدد بتوانند متعادل عمل کنند و ما هم بتوانیم رادیکال‏های آزادی که به‏شکل خارجی در شهرهای آلوده و بزرگ روی پوست می‏نشینند یا اینکه به‏شکل درون‌زا تولید می‏شوند با شامپوی مناسب کم کنیم، به کمتر شدن ریزش مو کمک خواهیم‌کرد. البته فرمول شامپو و استاندارد بودن آن بسیار مهم است.

تراشیدن مو را تقویت می‌کند؟

اگر تراشیدن مو برای رعایت بهداشت انجام شود، می‏تواند موثر باشد، اما اگر به‌منظور جلوگیری از ریزش مو باشد، نه. به دلیل اینکه افراد معمولا با تراشیدن موهای خود به اندازه موهای بلند متوجه ریزش موهای خود نمی‌شوند و این را به غلط به کم شدن ریزش موها نسبت می‏دهند، اما استفاده از درمان‌های گیاهی مانند رزماری، سدر، حنا، فلفل قرمز و… از گذشته برای درمان ریزش مو در کتاب‏های طب سنتی آورده شده است.

بسیاری از این موارد علمی هستند و تاثیر آنها به اثبات رسیده است. مثلا تاثیر گیاه رزماری در افزایش خونرسانی و گشاد کردن قطر رگ‏ها و برطرف‌کردن ریز التهاب‏های اطراف فولیکول مو اثبات شده است. فلفل قرمز نیز روی گشاد شدن عروق تاثیر دارد. مورد هم با مهار آنزیمی به نام الاستاز باعث استحکام مو می‏شود اما نکته مهم در روش استفاده از آنهاست که باید زیرنظر پزشک باشد.

مکمل‏ها جلوی ریزش مو را می‌گیرند؟

برخی مکمل‏ها به ‏طور اختصاصی برای مراقبت از پوست، مو و ناخن تهیه می‏شوند. در ترکیب‌های این مکمل‏ها عمدتا به روی، مولیبدن، امگا۳، آهن، گوگرد، ویتامینA و اسید فولیک اشاره شده است. همچنین غذاهای حاوی گروه ویتامین‏هایB و انواع نوشیدنی‏های حاصل از فراورده‏های تخمیری جو که با طعم‏های مختلف وجود دارد، می‏تواند کمک‏کننده باشد گاهی این نوشیدنی‏ها با ویتامینB هم غنی می‌شوند. مصرف ماهی و ریشه برخی گیاهان مانند پیاز هم می‏تواند به سلامت و رشد مو کمک کند، اما اگر علت ریزش مو ژنتیکی باشد، هیچ کدام از فراورده‏های مکمل نمی‌تواند درمان قطعی‌اش باشد.

 

 

09199909101

info [at] iranneed.com

تمامی حقوق این سایت مربوط به بهداشت بوده و محفوظ است.

شناسه آگهی :

لطفا توضیحی در مورد تخلف آگهی مورد نظر ارائه دهید

گزارش شما با موفقیت ارسال شد و در اسرع وقت توسط مدیریت بررسی خواهد شد

آیا امكان دارد موهایی كه ریخته‌اند دوباره رشد كنند؟

اول باید ببینیم موها در اثر چه مشكلی دچار ریزش شده‌اند تا بتوانیم بگوییم با رفع علت زمینه‌ای امكان حل مشكل ریزش و حتی امكان رویش مجدد مو وجود دارد یا نه. این سوال كاملا فردی است و باید پس از بررسی موهای هر فرد، به آن پاسخ داد.

 

پس با این همه تنوع در علت‌های ریزش مو، چطور محصولات مختلفی وجود دارد كه ادعا می‌شود در رویش مجدد موها موثرند؟

شركت‌ها، با علم به اینكه مردم نمی‌دانند تا علت زمینه‌ای ریزش‌مو مشخص نشود، نمی‌توان در مورد توقف ریزش یا رویش مجدد موها صحبت كرد، محصولات خود را تبلیغ و در بازار توزیع می‌كنند. اغلب این شركت‌ها، بنا را بر علت شایع ریزش مو، یعنی ارثی‌بودن آن می‌گذارند. به هر حال تاثیر بیشتر این محصولات فقط در حد حرف است و داروها، دستگاه‌ها، شانه‌ها و قطره‌های مختلف بدون شناخت و درمان علت زمینه‌ای، باعث رویش مجدد موها نمی‌شوند.

بهترین قرص برای رشد مجدد موهای ریخته شده

 

برای كسانی كه دچار ریزش موی ارثی هستند و هر روز شاهد خالی شدن سرشان هستند، راه‌حلی وجود دارد؟

همان راه‌های علمی و ثابت‌شده، یعنی درمان استاندارد ریزش مو كه استفاده از ماینوكسیدیل و قرص فیناستراید است. اگر هم ریزش مو‌ ارثی نباشد، حتما باید به محض دچارشدن به ریزش مو، به متخصص پوست مراجعه كرد چون برخی بیماری‌های مزمن، كم‌خونی‌ها، مشكلات تیرویید، دیابت و بیماری‌های دیگر می‌توانند باعث ریزش مو شوند. اگر بیماری به موقع كشف شود، با درمان مشكل زمینه‌ای، مشكل ریزش مو هم حل خواهد شد و موهای از دست رفته‌، دوباره می‌رویند.

 

به هر حال استرس از دست دادن موها خیلی آزاردهنده‌ است. اینكه می‌گویند استرس هم باعث ریزش مو می‌شود درست است؟

بله. امروزه تحقیقات ردپای استرس‌های مزمن را در انواع بیماری‌های جسمی و روانی اثبات كرده است. به‌خصوص اینكه استرس و شیوه زندگی ناسالم می‌تواند سیستم ایمنی بدن را تضعیف كند و باعث ابتلا به بیماری‌هایی كه با درگیری سیستم ایمنی بروز می‌كنند مانند لیكن‌پلان، ریزش موی سكه‌ای یا آلوپسی آره‌آتا و لوپوس شود. حتی شانس عودشان را زیاد كند و همین عود مكرر و پاسخ ندادن به درمان‌ها در بیمارانی كه مدام استرس دارند، وضعیت را بدتر می‌كند و پزشك مجبور می‌شود برای بهبود ریزش مو، سیستم ایمنی را مهار كند كه این كار بیمار را مستعد ابتلا به بیماری‌ها می‌كند.

 

خیلی از مصرف‌كنندگان ماینوكسیدیل، از اینكه به محض قطع مصرف این دارو دوباره موها می‌ریزد، ناراضی‌اند و به استفاده از دستگاه‌ها یا داروهای جدید به امید اثربخشی تمایل پیدا می‌كنند.

 

متاسفانه هیچ‌كدام از این روش‌ها، درمان اصلی نیستند و فقط محلول موضعی ماینوكسیدیل و قرص فیناستراید باعث توقف ریزش موها می‌شوند. شایع‌ترین ریزش مو، نوع ارثی است كه در 50 درصد آقایان و 20 تا 30 درصد خانم‌ها دیده می‌شود و تنها داروی موثر آن هم ماینوكسیدیل است كه علاوه بر توقف ریزش مو، حدود 20 تا 40 درصد افراد به رویش مجدد مو هم می‌انجامد. علاوه بر آن، داروی فیناستراید یا پروپشیا هم تا زمانی كه مصرف ‌شود، آنزیم خاصی را كه باعث ریزش مو می‌شود، مهار می‌كند. از ماینوكسیدیل باید تا آخر عمر استفاده كرد. فردی كه ریزش مو دارد باید به خود بقبولاند كه این ژن را به ارث برده و آنزیمی كه باعث نازك شدن و ریختن موهایش شده، با این دارو مهار می‌شود. اگر این موضوع را قبول كند، استفاده از ماینوكسیدیل مانند مسواك‌زدن برایش عادی می‌شود. البته تکنیک‌های جراحی هم می‌تواند در مواردی که درمان دارویی چاره‌ساز نیست و ناحیه دهنده پشت سر تراکم خوبی دارد، مفید باشد.

 

می‌گویند تا چند سال آینده با استفاده از سلول‌های بنیادی می‌توان به كسانی كه ژن ارثی ریزش مو دارند، كمك كرد. این اخبار درست است؟

این پروژه‌ها در دنیا در مرحله تحقیقات و هنوز در حد گزارش علمی‌اند و تا به مرحله درمان علمی و استاندارد برسند، زمان زیادی وجود دارد. ما هم این تحقیقات را در فاز حیوانی با همکاری پژوهشکده رویان و ISHRS روی موش‌هایی كه ژن طاسی مادرزادی دارند، انجام داده‌ایم و متوجه شدیم موهای این موش‌ها درآمده است اما به هر حال اجرای فاز انسانی و تولید سلول‌های بنیادی هزینه‌بر است و در هیچ جای دنیا هنوز به نتیجه قطعی نرسیده. علاوه بر این، باید بررسی‌‌های 10 ساله و بیشتر انجام داد تا دریابیم آیا این دستكاری عوارضی خواهد داشت یا نه. خوشبختانه امروزه با روش‌های پیشرفته پیوند مو، بسیاری از انواع ریزش موهای ارثی قابل‌ درمان هستند.

 

اگر كسی تحت‌نظر پزشك تحت‌درمان اصلی ریزش مو قرار بگیرد و در كنار آن از این قطره‌ها یا دستگاه‌ها استفاده كند، تا شانس رویش موها را با این روش‌ها بیازماید، امكان دارد دچار مشكل شود؟ 

افرادی كه دنبال این محصولات هستند، گمان می‌كنند درمان اصلی‌ را یافته‌اند و برای خود دردسر درست می‌كنند. درست است كه یك تركیب گیاهی ممكن‌است به رویش مجدد موها كمك كند اما نمی‌تواند مهار آنزیم را انجام دهد، پس درمان استاندارد نیست. آیا واقعا در مورد دستگاه‌هایی كه ادعا می‌‌شود با گرما، خونرسانی پوست سر را بهتر و به رویش مجدد مو كمك می‌كنند، تحقیق انجام و اثر آنها اثبات شده است؟ آیا تضمینی وجود دارد كه یك تركیب گیاهی پوست فرد را دچار درماتیت نكند؟ آیا ماندگاری اثر آن روی

300-200 نفر مطالعه شده؟ قطعا نه، برخی افراد به ماینوكسیدیل هم حساسیت نشان می‌دهند و پوست سرشان خشك می‌شود. برای این گروه بلافاصله اشكال فوم‌مانند ماینوكسیدیل تجویز می‌‌شود تا به دلیل زمینه درماتیت، مشكلی برایشان ایجاد نشود.


این مرکز افتخار دارد هم اینک با این تکنیکهای جدید و انحصاری در ایران کاشت و ترمیم مو را به بالاترین سطح خود رسانده , که دیگر نیازی به روشهای FUT-FIT که برش و بخیه و یا بیهوشی در آنها شاهد بودیم نمیباشد

بهترین قرص رشد سریع موی سر

بهترین قرص رشد سریع موی سر

@fhkhaledi https://t.me/joinchat/AAAAAEJ5S73vxciOuAxBig

https://rouyeshmo.com

بهترین قرص برای رشد مجدد موهای ریخته شده

بهترین قرص رشد سریع موی سر

همه ما آسپیرین را می شناسیم و به احتمال زیاد آن را مصرف کرده یا می کنیم. خیلی از افراد از این قرص برای سلامت قلب شان استفاده می کنند. اما آیا می دانید که می توان از آسپرین در موارد دیگر نیز استفاده کرد؟

آسپرین به مدد ترکیبات خود می تواند پایانی برای شوره سر باشد. این قرص شناخته شده باعث تحریک گردش خون در پوست سر شده و اکسیژن رسانی به سلول ها را سرعت می دهد.

در روزگار ما، همگی عادت کرده ایم که از محصولات تجاری برای مراقبت از موهای مان استفاده کنید. در حالیکه در اغلب موارد نمی دانیم جایگزین های مناسبی وجود دارند که موها را تغذیه و تقویت می کنند.

آسپرین یک مسکن و داروی ضدانعقاد پرمصرف در سرتاسر جهان است. این دارو در هر جعبه کمک های اولیه و در تمام قفسه های داروخانه ها وجود دارد. پزشکان این دارو را برای مقابله با درد و ناراحتی های عمومی و همچنین کاهش تب و مراقبت از سلامت دستگاه قلب و عروق تجویز می کنند.

 

 

ترکیب فعال اصلی آسپرین اسید سالیسیلیک است که باعث کاهش خطر سکته قلبی می شود و از انعقاد خون در افرادی که مشکلات خونی دارند پیشگیری می کند. اما آسپرین پا را فراتر گذاشته و علاوه بر این خواص درمانی مهم، ترکیبات خود را خدمت زیبایی و سلامت موها نیز قرار می دهد.

آسپرین به طور عمقی موها را تمیز می کند و باعث برطرف شدن قارچ هایی می شود که شوره و خشکی ایجاد می کنند. این قرص مسکن گردش خون در پوست سر را بالا برده و با افزایش اکسیژن رسانی به سلول ها باعث رشد سریع موها می شود.

علاوه بر این، آسپرین تاثیر لایه برداری دارد و از این طریق می تواند پوست های مرده را دفع و جذب مواد مغذی را آسان تر کرده و پیاز موها را تقویت می کند.

پیشنهاد ما به شما استفاده از محصولات دکتر نوروزیان برای نتیجه بهتر

محلول دکتر نوروزیان با نام تجاری لاناریا یک محصول کاملا گیاهی بوده که موجب کاهش ریزش مو ورویش مجدد موهای ریخته شده میگردد.این محلول بهترین واثر بخش ترین محلول در کل ایران با اثر بخشی بالا موجب رضایتمندی مشتریان واستفاده کنندگان ازآن شده.

 

همه چیز در مورد داروی رشد موی دکتر نوروزیان

هر آنچه در مورد داروی رشد موی دکتر نوروزیان باید بدانید

کانال تلگرام رشد مو

اطلاعیه: به اطلاع عموم متقاضیان پکیج رشد مو دکتر نوروزیان میرسانیم به گفته جناب دکتر نوروزیان بخش پکیج به صورت حضوری به جز داروخانه و مطب دکتر نوروزیان در آدرس: سعادت آباد ، بالاتر از میدان کاج ، خیابان ششم ، پلاک ۳۴ ، ساختمان پزشکان آفرین ، داروخانه دکتر رباطی ۰۹۱۰۹۸۰۰۵۳۹ – ۰۲۱۲۲۱۷۵۸۴۶

مدتی است به گوشمان میخورد دارویی اختراع شده است که باعث رشد مجدد موهای ریخته شده حتی برای افرادی که موهای خود را بر اثر دلایل ژنتیکی و ارثی از دست داده اند، میشود ولی تا چه حد این حرفها صحت دارد در این مطلب به بررسی این دارو و پکیج رشد مو که از طرف دکتر نوروزیان ارائه میشود میپردازیم. تلگرام، کانال تلگرام و شماره تلفن دکتر نوروزیان سازنده پکیج رشد مو که برخی به اسم دکتر نوروزی میشناسند:

به گفته جناب دکتر نوروزیان تلگرامی با مدیریت مستقیم ایشان نیست، و کلا ایشان هیچ تبلیغات اینترنتی نداشته و ندارند اما میتوانید از طریق کانال تلگرام و شماره ای که جهت تعیین وقت ویزیت و دریافت نسخه از پزشک مربوط به جهت تهیه پکیج از داروخانه و مطب دکتر نوروزیان در رشد مو درج شده است اقدام نمایید. شماره تلگرام، تلفن داروخانه و تلفن مطب دکتر نوروزیان در زیر درج شده است:

شماره تماس موبایل و تلگرام تعیین وقت ویزیت پکیج رشد مو دکتر نوروزیان: 09384791059

شماره تلفن تعیین وقت ویزیت در خصوص داروخانه و مطب دکتر نوروزیان: ‎02166873674

تلگرام دکتر نوروزیان

کانال تلگرام دکتر نوروزیان

توجه: از طریق مرجع رسمی و معتبر رشد مو آخرین اخبار مربوط به پکیج رشد موی دکتر نوروزیان(نوروزی) اعلام میگردد.

به گفته برخی از افرادی که پکیج رشد سریع موی دکتر نوروزیان(دکتر نوروزی) را استفاده کرده اند، پکیج رشد موی دکتر نوروزیان بهترین و قوی ترین پکیج رشد مو در سریع ترین زمان ممکن میباشد، که در این پکیج مکملهای ویتامین رشد سریع مو، قرص رشد سریع مو همراه با تونیک و محلول اسپری ای که مهمترین عضو این خانواده میباشد قرار دارند. آدرس داروخانه و مطب دکتر نوروزیان که برخی به نام دکتر نوروزی میشناسند جهت تهیه پکیج رشد مو دکتر نوروزیان: آدرس قدیم مطب و داروخانه دکتر نوروزیان:

داروخانه و مطب دکتر نوروزیان(قابل توجه عزیزان، از ماه قبل امکان مراجعه به آدرس قبلی مطب و داروخانه دکتر نوروزیان جهت سفارش پکیج رشد مو دکتر نوروزیان نیست از آن پس مطب و داروخانه دکتر نوروزیان به آدرس جدید منتقل شده است. آدرس جدید مطب و داروخانه دکتر نوروزیان(دکتر نوروزی):

نظرات پزشکان دیگر درباره داروی رشد موی دکتر نوروزیان

-برخی پزشکان رقیب این دکتر داروساز معتقد هستند دکتر نوروزیان درصد بالایی از ماینکسیدل در اسپری تولیدی خود ریخته که همین امر باعث رشد سریع موهای شخص پس از 4 تا 5 هفته میگردد.

-برخی دیگر از پزشکان معتقدند علاوه بر اسپری که مقادیر زیادی مانکسیدل استفاده شده قرصهای هورمونی مانند فینستراید که در بعضی مواقع عوارض هم دارد با کاهش سطح هورمونهای تستسترون متقابلا موجب رشد سریع مو میشود.

تمامی این پزشکان به اتفاق یک نظر دارند و آن هم این است که اگر ما هم میخواستیم میتوانستیم اینکار را انجام دهیم و با درصد بالایی از مانکسیدل و قرصهای هورمونی و ترکیب چند مولتی ویتامین داروی رشد مو درست کرده و به افراد زیادی تجویز کنیم. بررسی و پاسخ نظرات برخی پزشکان در مورد پکیج رشد مو دکتر نوروزیان

اما برای ما این سوال پیش میآید که چرا چنین دارویی از طرف دکتر زیبایی و یا داروساز دیگری ساخته و ارائه نشده است؟ یا اگر هم شده به این شکل بر روی رشد مو تاثیر نداشته؟ و اصلا گفته های پزشکان همکار تا چه حد صحت دارد؟

در پاسخ باید به 3 موضوع اشاره کرد: 1. پزشکان همکار قادر به ساخت این دارو نیستند و این دارو ماینوکسیدل ندارد یا اگر هم داشته باشد با درصد بسیار پایین

پزشکان دیگر و رقبای کاری در زمینه رشد مو قادر به ساخت چنین دارویی نیستند و عملا با توجه به اینکه تعداد بسیار کمی از استفاده کنندگان اسپری دکتر نوروزی اشخاصی هستند که مصرف ماینکسیدل برایشان منع شده است ولی با مصرف این اسپری دچار مشکل حادی نشده اند پس این موضوع پیش میآید که ماینکسیدل موجود در این پکیج شاید باشد ولی آنقدرها هم که پزشکان دیگر مدعی هستند نیست و کلا دکتر نوروزیان ریسکی متقبل نشده است. 2. اگر نظر پزشکان صحت داشته باشد چه؟ نظر خود دکتر نوروزیان در مقابل این گفته ها چیست؟

ممکن است تا حدودی نظرات پزشکان دیگر صحیح بوده و پس از مدتی که دقیق مشخص نیست، داروهای موجود در لیست پکیج رشد موی دکتر نوروزیان(فسنستراید و محلول اسپری) عوارض خود را نشان داده و باعث ریزش دوباره موههای به دست آمده و یا عوارض جانبی دیگر بر روی شخص مصرف کننده شود.(این در بدترین حالتیست که پزشکان همکار مدعی هستند ولی دکتر نوروزیان میگوید در بدترین حالت با مصرف این پکیج به استناد به این امر که مکملهای این پکیج همگی جز دسته ویتامینهای ضروری برای مو هستند، شامپو و صابون هم همینطور مواد مصرفی روزانه هستند و محلول که ترکیبات گیاهی دارد و تمامی مجوزهای غذا و دارو و وزارت بهداشت را دریافت نموده است تنها ممکن است 30% از افراد در پایان 12 دوره دو ماهه با قطع دارو دچار ریزش مو شوند که آن هم قابل کنترل بوده و میتوانند فقط محلول را به مقدار کمتر استفاده نمایند. در مور قرص فینستراید هم تاکید دارند با این دوز و با شرایط مصرفی که ایشان در دستور مصرف قرار داده اند هیچگونه عوارضی پیش نخواهد آمد). 3. دلایل و مدارک موجود برخی گفته های پزشکان دیگر را نقض میکند

بسیاری از افرادی که به دکتر نوروزیان مراجعه کرده و پکیج رشد مو به همراه محلول ضد ریزش و رشد مو دکتر نوروزیان را مصرف میکنند قبلا از ماینکسیدل و حتی قرص هورمونی فینستراید استفاده کرده ولی نتیجه ای نگرفته اند، اینجاست که برایمان جالب میشود که این پکیج مشخصاتی متفاوت با آنچه همکاران دکتر نوروزیان مدعی هستند دارد چرا که همان افراد با مصرف یک الی دو دوره از پکیج رشد مو دکتر نوروزیان از تاثیر آن شگفت زده شده اند. ترکیبات و اعضای پکیج رشد موی دکتر نوروزیان

بهترین قرص برای رشد مجدد موهای ریخته شده

در حال حاضر پکیج رشد موی دکتر نوروزیان شامل ترکیبات زیر میباشد:

-یک شامپوی تقویتی و ضد ریزش مو

-قرص زینک پلاس Zink Pluse

-داروی تقویتی بادی کیلینز(Body Cleanse)

-قرص فینستراید برای برخی افراد با دوز پایین و ذکر موارد منع و طرز مصرف صحیح و اصولی

-اسپری یا محلول ترکیبی خود دکتر

-صابون هفت گیاه جهت ضخیم شدن ریشه مو و گرفتن چربی مو که این صابون به تنهایی داروی خوبی برای از بین بردن چربی مو و ضخیم شدن موهای نازک میباشد.

ما هم امیدواریم پس از گذشت مدتی مشکلی برای مصرف کنندگان این ارو که تعداد قابل شماری هم هستند پیش نیاید. سوالات متداولی که مصرف کنندگان و یا افرادی که قصد استفاده از محلول رشد موی دکتر نوروزیان را دارند برایشان پیش خواهد آمد

قبل از پرسش و پاسخ عرض کنم تمامی این سوالات از طرف افرادی که قصد خرید این پکیج رشد مو را داشته و مصرف کنندگان این دارو مطرح و متقابلا از طرف جناب دکتر نوروزیان پاسخ داده شده است. این پکیج روی چه مدل ریزش هایی تاثیر میگذارد؟

پکیج رشد مو دکتر نوروزیان بر روی انواع ریزش موی ارثی، عصبی، آلوپسی یا سکه ای و قطع و درمان انواع ریزش مو و متقابلا رشد مو مورد استفاده قرار میگیرد و مکانیسم تاثیرگذاری این پکیج بدین شکل میباشد که ابتدا ویتامین های ضروری مو که با عدم وجود آنها ریشه مو سست و پیاز مو تنبل میگردد را تامین سپس با تاثیر بر ریشه مو و تحریک پیاز مو به واسطه محلول ضد ریزش و رشد مو دکتر نوروزیان سبب رشد مو در سریع ترین زمان ممکن میگردد. آیا این داروها عوارض دارد؟

اکثر داروهایی که در بالا به آن اشاره شد مولتی ویتامین های ضروری بدن برای هستند که بر روی رشد مو هم تاثیر میگذارند جز قرص فینستراید و اسپری محلول رشد مو که قرص فینستراید باعث افزایش سرعت پاسخدهی و رشد سریع مو در کنار دیگر محصولات موجود در پکیج با تجویز پزشک قرار میگیرد که البته میتوانید آنرا مصرف نکنید اما به قیمت دیرتر نتیجه گرفتن(حدود 1 الی 2 ماه) البته این قرص رشد مو کمی میل ج ن س ی فرد مصرف کننده را هم کم خواهد کرد که با قطع مصرف قرص، تمامی این موارد برطرف میگردد(البته با توجه به دوز بسیار پایین این قرص در پکیج دکتر نوروزیان عوارض آن نیز کاهش میابد و به حداقل میرسد) و اما اسپری که به گفته خود دکتر نوروزیان اصلی ترین داروی این پکیج میباشد باز هم به گفته ایشان هیچ گونه عوارضی جز موارد خاص و معدود که به شکل خارش سر پدیدار میشود و پس از چند روز از بین میرود نخواهد داشت. پکیج رشد مو دکتر نوروزیان را برای ریزش و رشد موی چه قسمتهایی میتوان مصرف کنیم؟

قابل توجه عزیزان متقاضی پکیج رشد مو دکتر نوروزیان، محلول رشد مو دکتر نوروزیان برای موی سر، ابرو و ریش قابل استفاده است و برای مژه به دلیل احتمال ورود به چشم قابل استفاده نمیباشد. آیا ممکن است به جای رشد مو شاهد ریزش موهای خود باشیم؟

در روزهای ابتدایی به این دلیل که ماهیت این پکیج رشد مو به شکلی است که ابتدا موهای کرکی و ضعیف ریخته و سپس موهای ضخیم رشد خواند داشت مشاهده این مورد عجیب نیست. آیا تداخل دارویی در صورت مصرف داروی دیگری در این مورد صدق میکند؟

تمامی داروهای تجویز شده در پکیج رشد موی دکتر نوروزیان ویتامین و تقویتی بوده و تونیک محلول اسپری دکتر نوروزیان نیز به گفته ایشان ترکیبات گیاهی داشته و تداخل داروئی به جز موارد خاص ایجاد نمیکند. چه مدت باید داروی رشد مو استفاده شود؟

توصیه دکتر نوروزیان به افرادی که بیش از 50% موهای خود را از دست داده اند این است که 6 دوره این دارو را مصرف نمایند ولی با توجه به اینکه اکثر افراد با مصرف 2 یا 3 دوره موفق به دیدن رشد مجدد موهای خود خواهند شد میتوانند از ادامه مصرف صرفه نظر کنند ولی برای ثبات تاثیرات معمولا بیش از 4 دوره توصیه میشود. آیا استفاده این تونیک و داروی رشد مو سن خاصی دارد؟

معمولا سن ریزش مو بین 17 تا 45 سال است که دوران سنی ایده آل برای مصرف این محلول از 23 تا 45 میباشد. چه تفاوتی میان داروی رشد موی دکتر نوروزیان و کاشت مو وجود است؟

در کاشت مو علاوه بر عوارض جراحی و سطح مصرف داروی بی حسی در ۷۰درصد بیماران کاشت نتیجه مطلوب را ندارد و علاوه بر ضعیف بودن ریشه مو درمرحله اول کاشت اکثر موهای کاشت شده پس از دو ماه میریزد و تعداد کمی از موها در سر باقی میماند که ظاهر بسیار بدی در چهره شخص دارد.کاشت مو نیاز به مراقبت و ترمیم دارد که این امر هزینه بالایی برای بیمار دارد .در متد دکتر نوروزیان علاوه بر تقویت موهای ضعیف و کمک به رشد انها تمامی موهای ریخته و کرکی تبدیل به موهایی مقاوم و ثابت میگردد.

علاوه بر هزینه بسیار کم این پکیج موهای شما در زمان کوتاه رشد سریع پیدا میکند البته باید خاطر نشان کرد در استفاده از این دارو هم نیاز به تمدید چنین دوره و مراقبت های توصیه شده وجود دارد. منع مصرف قرص های هورمونی موجود در پکیج دکتر نوروزیان

آقایان و خانم هایی که قصد اقدام به بارداری دارند.

خانم های باردار

خانم هایی که در دوران شیردهی هستند. آیا در این محلول ترکیبات شیمیایی هم استفاده شده یا گیاهی است؟

باز هم تاکید و تکرار میکنیم به گفته دکتر نوروزیان خود محلول گیاهی است ولی خب قرص هورمونی که فقط با نظر پزشک مربوطه در کنار پکیج جهت افزایش سرعت رشد مو توصیه میشود مشخصا گیاهی نیست. در محلول یا اسپری رشد مو از ماینکسیدل استفاده شده است؟

خیر آیا شاهد عوارضی هم از مصرف این دارو بوده اند؟

براي خانم ها در بعضي موارد افزايش موهاي زائد ( براي خانم هاي باردار تجويز نمي شود یکی به این دلیل که خانم های باردار باید بسیار مراقب خود بوده و هیچ دارویی جز با تجویز پزشکی که زیر نظر وی هستند مصرف نکنند دوم به علت تغييرات هورموني دوران بارداری و شیردهی رشد مو پاسخدهی نخواهد داشت)

برای آقایان هم جز موارد نادری که به شکل سرخ شدن و خارش کف سر یا صورت پدیدار میشود مشاهده نشده است. البته به جز قرصهای هورمونی مانند فینستراید که عوارض خاص خود از جمله کاهش میل ج ن س ی شخص مصرف کننده خواهد شد و همچنین در صورتی که قصد اقدام به بچه دار شدن دارید باید 4 ماه از آخرین مصرف این قرص گذشته باشد. دوره مصرف دارو چقدر است؟

دوره درمان بسته به نوع ريزش و حجم خالي شدن سر از ١ تا ٢ سال چرا دوره مصرف دارو اینقدر طولانیست؟

باید موها در این مدت به قدرت و مقاومت کافی رسیده تا پس از قطع دارو ریزش مجدد نداشته باشند. آیا با قطع مصرف دارو احتمال ریزش مو وجود دارد؟

طبق آمار 30 تا 40 درصد از افراد پس از قطع دارو شاهد ریزش مجدد موهای خود خواهند بود که این افراد باید مادام محلول یا پکیج را مصرف نمایند. طرز مصرف دارو برای آقایان و خانم ها متفاوت است؟

ﺧير. حتي نحوه استفاده هم مشابه بوده و فقط در تجويز دارو و مکمل كمي متفاوت است. پس از چه مدت شاهد رشد مو خواهیم بود؟

بسته به شن، شخص و جنسیت بین 20 تا 60 روز آیا قرصهای هورمونی باعث عقیم شدن میشوند؟

خیر. با دوزی که توصیه میشود مشکلی نخواهد داشت. آیا این محلول فقط روی رشد موی سر تاثیرگذار است؟

خیر. این محلول قابل استفاده برای موی سر،ابرو و مژه میباشد. آیا بدون استفاده از قرص هورمونی هم شاهد رشد موی خود هستیم؟

بله ولی طبق گفته بالا در زمانی طولانی تر ترکیبات محلول یا اسپری رشد مو چیست؟

الکل ، عصاره بورداک(باباآدم) ، آب دیونیزه ، روغن درخت چای ، عصاره سابال(نخل هندی) ، عصاره نعنا ، پروپلین گلیکول ، گلیسیرین ، عصاره دم اسب ، نشاطات برنج ، دی پانتنول ، زینک پی سی ا و چند ترکیب دیگر.

مرجع رشد سریع مو مرکزی جهت معرفی پزشکان معتبر زیبایی شاخه رشد مو همچنین معرفی و بررسی داروهای گیاهی برای رشد مو و درمان ریزش مو.

*کانال تلگرام و آی دی پکیج رشد سریع مو:

تلگرام دکتر نوروزیان

کانال تلگرام دکتر نوروزیان

محلول رشد مو دکتر نوروزیان از این پس با نام تجاری لاناریا Lanaria در داروخانه دکتر نوروزیان عرضه میگردد.

دکتر نوروزیان آدرس دکتر نوروزیان مو پکیج دکتر نوروزیان مطب دکتر نوروزیان کانال تلگرام دکتر نوروزیان کانال تلگرام دکتر حامد نوروزیان تلفن داروخانه دکتر نوروزیان آدرس داروخانه دکتر نوروزیان داروخانه دکتر نوروزیان خیابان سعادت آباد آدرس جدید دکتر نوروزیان دکتر نوروزیان متخصص مو

روشهای درمان صحیح ریزش مو

روشهای درمان صحیح ریزش مو

@fhkhaledi https://t.me/joinchat/AAAAAEJ5S73vxciOuAxBig

روشهای درمان صحیح ریزش مو

امروزه ریزش مو به یک معضل برای بسیاری تبدیل شده و سن آغاز ریزش مو نسبت به نسل گذشته کاهش یافته و بسیاری از جوانان نیز با آن روبه رو شده اند، بر همگان آشکار است مو تاثیر قابل توجهی بر زیبایی چهره می گذارد و بسیاری از افرادی که مو‌های خود را بویژه در جوانی از دست می دهند با کاهش اعتماد به نفس و گاهی افسردگی روبه رو می شوند.بنا بر تجربه ما و درمان کامل و موفقیت آمیز هزاران نفر که دچار ریزش مو بوده اند، چنانچه درمان صحیح برای توقف ریزش موها به موقع آغاز شود اکثر افراد موهای ریخته شده خود را باز می یابند.در زیر می پردازیم به بررسی دلایل اصلی و متداولی که سبب ریزش موها می شوند:

روشهای درمان صحیح ریزش مو

۱.عدم توازن میزان مواد معدنی و ویتامین ها در بدن بدن ما برای متابولیزم صحیح، تولید آنزیم ها، هورمون ها و عملکرد صحیح بخش‌های مختلف خود نیازمند ویتامین ها و مواد معدنی است، به مواد معدنی ابزار بدن گفته می شود، برای تمام فعالیت‌های بیوشیمی مورد استفاده بدن قرار می گیرند، به عنوان مثال بدن از عنصر روی برای تولید آنزیم‌های گوارشی و تبدیل مواد غذایی به انرژی، تولید اسپرم و…، از کلسیم برای ترمیم استخوان ها و دندان ها و همچنین فعالیت سیستم اعصاب مرکزی، از آهن برای تولید گلبول‌های قرمز خون، از منیزیم برای تنظیم ضربان قلب و فشار خون و …، استفاده می‌کند، هرگونه عدم توازن(کمبود یا ازدیاد) این مواد می تواند در فعالیت بخشی از بدن ایجاد اختلال کرده و سبب بروز بیماری ها و مشکلات شود.

به عنوان مثال شخصی از بی خوابی رنج می برد، بی خوابی یعنی بدن دارای مقدار کافی از عناصری نیست که به آرام سازی سیستم اعصاب مرکزی، ذهن و عضلات کمک می کند یا دارای بار اضافی از مواد معدنی است که محرک سیستم اعصاب و ذهن بوده و در نتیجه فرد نمی‌تواند به حالت استراحت و خواب فرو رود.بدن نیز برای حفظ سلامت موها و رویش موهای جدید (بطور نرمال روزانه در فرد ۷۵-۵۰ تار مو ریخته می شود) نیازمند مقادیری از ویتامین ها، مواد معدنی، پروتیین و سایر مواد مغذی است، عدم توازن میزان این مواد در بدن منجر به افزایش ریزش مو و کاهش رویش موهای جدید می‌شود و از اصلی ترین علل ریزش مو هم در زنان و هم در مردان است که باید از دو دیدگاه مورد بررسی قرار گیرد:

الف) کمبود مواد معدنی و ویتامین ها ب) ازدیاد برخی از مواد معدنی: متاسفانه اکثر پزشکان از نقش ازدیاد مواد معدنی در ریزش مو و بروز سایر بیماری ها آگاه نیستند و برای درمان ریزش مو، به تجویز انواع قرص‌های مولتی ویتامین و مینرال می پردازند، حال آنکه در خیلی از افراد علت ریزش مو ازدیاد برخی از عناصر در بدن است و مصرف این مکمل ها نه نتها باعت کاهش ریزش مو ها نمی شود بلکه سبب برهم‌خوردن هر چه بیشتر توازن مواد معدنی و بروز سایر مشکلات می شود.

در ادامه به بررسی رابطه کمبود و ازدیاد ویتامین ها و مواد معدنی با ریزش مو می پردازیم:

الف) کمبود مواد معدنی و ویتامین ها :مو به عنوان بافت نرم و همبند بدن محسوب می‌شود و از لحاظ ساختار و ترکیب شبیه پوست و سایر بافت‌های همبند بدن است. بافت‌های همبند برای ترمیم، رشد و حفظ سلامت خود نیازمند مقادیری از مواد مغذی از قبیل منیزیوم، کلسیم، منگنز، روی و ویتامین‌های A, B, C, E، پروتيین و… هستند.امروزه به دلیل تغذیه نادرست و کاهش کیفیت مواد غذایی (به دلیل کاهش کیفیت خاک مزارع، استفاده از هورمون‌ها برای رشد میوه‌ها و پروار‌کردن طیور و دام ها و…)، کمبود بعضی از ویتامین ها و مواد معدنی در اکثر افراد دیده می‌شود.

همچنین استرس، انجام فعالیت‌های سنگین بدنی، مصرف الکل، استعمال دخانیات و… نیاز بدن به برخی از آنها را افزایش می دهد.کسانی که به دلیل فقر ویتامین‌ها و مواد معدنی دچار ریزش مو هستند نیازمند استفاده از مکمل غذایی برای مدتی به منظور جبران کمبود‌های بدنشان هستند.

نکته بسیار مهم تشخیص این است که بدن دچار کمبود کدام مواد است تا بر اساس آن مکمل‌های مناسب و میزان مصرف مشخص شود، بنا بر تجربه ما یکی از بهترین روش ها جهت تشخیص نیازهای بدن انجام آنالیز مو است.نیاز به یاد آوری است مصرف بدون بررسی مکمل‌ها می تواند با نتیجه منفی همراه باشد.

ب) ازدیاد برخی از مواد معدنی در بدن و رابطه آن‌ها با ریزش مو:ازدیاد مس:عنصر مس وظایف مختلفی در بدن ایفا می کند، مشکل معمولا زمانی ایجاد می شود که مقدار این عنصر در بدن افزایش یابد.مس در پیوند خوردن کلسیم به استخوان ها و بافت‌های همبند به منظور ساخت و ترمیم آنها مورد نیاز است. این شامل تاندون ها، رباط‌ها، پوست، مو، ناخن، شریان ها، وریدها و … می‌شود. عدم توازن می تواند به پوکی استخوان و تقریبا به تمام مشکلات پوستی، تاندون‌ها، مو و ناخن ها دامن بزند.بسیاری از مردها و زن هایی که دچار ریزش مو هستند دارای ازدیاد مس بوده و علاوه بر ریزش مو سایر علایمی را که مرتبط با ازدیاد مس در بدن هستند از قبیل ضعف و کمبود انرژی، سردرد، افسردگی، مشکلات جنسی و… را نیز تجربه می‌کنند.

امروزه ازدیاد مس یکی از دلایل اصلی در بروز ریزش مو و حتی سایر بیماری‌هاست که متاسفانه اکثر پزشکان از آن اطلاعی ندارند یا آن را مورد بررسی قرار نمی دهند.ازدیاد آهن:آهن یک عنصر ضروری برای بدن انسان است و وظایف متعددی از قبیل تولید هموگلوبین، کمک به تولید انرژی، تولید کاتالاز و… ایفا می کند.امروزه با توجه به برنامه غذایی افراد به ندرت کمبود آن مشاهده می شود و در عوض ازدیاد آن، هم در مردان و هم در زنان به وفور دیده می شود.

ازدیاد آهن در بدن سبب افزایش تولید رادیکال‌های آزاد شده که موجب کمبود ویتامین‌هایی که خاصیت آنتی اکسیدان دارند مانند ویتامین E، C و برخی دیگر از ویتامین‌ها از قبیل B۶ و… می‌شو‌د. کمبود این ویتامین ها در بدن ریزش موها را به دنبال خواهد داشت.

روشهای درمان صحیح ریزش مو

از علل ازدیاد آهن که امروزه بسیار شایع است می‌توان به مصرف بیش از حد گوشت قرمز، تخم مرغ و سایر منابع آن، خوردن مشروبات الکلی، آب پرتقال یا ویتامین C همراه با غذا، استعمال تنباکو، مصرف بدون بررسی مکمل‌های غذایی که حاوی آهن هستند و… اشاره کرد. همچنین بسیاری از کودکان با ازدیاد آهن به دنیا می‌آیند دلیل آن هم مصرف بیش از حد منابع آهن در دوران بارداری توسط مادرانشان است.

۲. کمبود پروتیین در برنامه غذایی مو از نوعی پروتیین به نام کراتین ساخته شده، برنامه غذایی باید شامل مقدار کافی از پروتیین با کیفیت مرغوب بوده تا موها به درستی تغذیه شوند، کمبود پروتیین در برنامه غذایی یا صرفا مصرف پروتیین‌های گیاهی مانند حبوبات و… که دارای پروتیینی با کیفیت مرغوب نیستند(پروتیین‌های گیاهی دارای تمام اسیدهای آمینه به اندازه کافی نیستند) ریزش موها را به دنبال خواهد داشت. یکی از دلایلی که برنامه‌های غذایی گیاه خواری مورد تایید نیستند همین موضوع است. در آنالیز مو میزان فسفر بیانگر وضعیت متابولیزم و سنتز پروتیین در بدن است.

۳. مشکلات غده تیروئید غده تیروئید هورمون‌های بسیار مهمی از جمله T۳, T۴ ، تیروکسین، کلسیتونین و… ترشح می‌کند، این هورمون ها وظایف مهمی در بدن از قبیل تنظیم وزن، تنظیم سوخت و ساز بدن، ترمیم و بازسازی بافت‌های بدن و… ایفا می کنند.وقتی غده تیروئید کم کار باشد سبب کاهش سرعت متابولیزم بدن، خشک، نازک و شکننده شدن موها شده و در نهایت باعث ریختن موها می‌شود، از طرفی دیگر به دلیل کند شدن سرعت متابولیزم بدن رویش مجدد موها نیز با سرعت کمتری روی می دهد که تدریجا باعث خالی شدن قسمت‌های مختلف سر می شود.از دلایل کم کاری غده تیروئید می توان به کمبود ید، منگنز، سلنیوم، ویتامین C و سایر مواد مغذی که غده تیروئید جهت فعالیت خود به آنها احتیاج دارد اشاره کرد.

در آنالیز مو نسبت کلسیم به پتاسیم بیانگر عملکرد غده تیروئید است. همچنین می توان با انجام آزمایش‌های خون T۳, T۴, TSH وضعیت و میزان هورمون‌های غده تیروئید را بررسی کرد.

۴. کم کاری غدد فوق کلیوی(آدرنال)غدد آدرنال(فوق کلیوی) ۲ غده گرد به اندازه ۳ الی ۴ اینچ هستند که هر کدام بالای هر کلیه قرار گرفته اند. این غدد برای ادامه بقاء حیاتی هستند، آن ها هورمون‌های مختلفی از جمله آدرنالین، کورتیزول، آلدوسترون، استروژن، تستسترون، پروژسترون ،DHEA و… تولید کرده که نقش‌های مختلفی در بدن ایفا می کنند.

بعضی از وظایف هورمون‌های تولید شده توسط این غدد عبارتند از: فعال کردن سیستم فرار و گریز(سیستم مقابله با استرس)، تولید انرژی، افزایش قند خون، تنظیم قوای جنسی، تنظیم سوخت و ساز بدن و…وقتی غدد آدرنال کم کار شوند متقابلا ترشح هورمون‌های نام برده شده نیز کاهش می یابد که باعث کاهش سرعت متابولیزم بدن می شود که یکی از علایم آن ریزش مو است.

سایر علایم عبارتند از:ضعف و خستگی زودرس، افسردگی، افت قند خون، کاهش فشار خون، کاهش مقاومت بدن در برابر بیماری ها، مشکلات جنسی، نیاز به خوابیدن بیش از حد و…متاسفانه تعداد کمی از پزشکان از ناراحتی‌های مرتبط با ضعف غدد آدرنال آگاه هستند.دلایلی که سبب تضعیف غدد آدرنال می شوند عبارتند از: مصرف بیش از اندازه شکر، الکل و نوشیدنی‌های کافئین دار، کمبود ویتامین ها و مواد معدنی که غدد آدرنال جهت فعالیت به آنها احتیاج دارند مانند روی، سلنیوم، منیزیوم، منگنز، ویتامین‌های E،C و گروه B، ازدیاد مس، استرس و فشارهای روحی، کم خوابی و…در آنالیز مو نسبت سدیم به پتاسیم بیانگر عملکرد غدد فوق کلیوی(آدرنال) است. همچنین می توان با انجام آزمایش خون Saliva وضعیت غدد فوق‌كلیوی را بررسی کرد.

۵.عوامل ارثی در مردان در برخی از مردان با افزایش سن تبدیل هورمون تستسترون به دی هیدرو تستسترون افزایش می‌یابد که سبب طاسی و ریزش موها می شود که اصطلاحا به آن ریزش موی مردانه گویند. با انجام آزمایش خون DHT می توان میزان این هورمون را بررسی کرد، همچنین در آنالیز مو زمانی که میزان سدیم و پتاسیم بالا و کلسیم و منیزیوم پایین باشد بیانگر سرعت متابولیزم سریع بدن بوده، به عبارتی بیانگر فعالیت بیش از حد غدد تیروئید و آدرنال است که در این حالت احتمال بالا بودن میزان هورمون DHT در بدن وجود دارد.

۶.کم خونی کم خونی سبب می شود خون که حاوی اکسیژن و مواد مغذی بوده به اندازه کافی به ریشه موها نرسیده و به مرور زمان ریشه موها تضعیف می شوند، علل شایع کم خونی می تواند کمبود ویتامین‌های E ,C ,B۶ ,B۱۲ ,Folic Acid باشد و با توجه به برنامه‌های غذایی به ندرت کمبود آهن نقشی در آن ایفا می کند، در بسیاری از موارد، کم‌خونی به دلیل ازدیاد مس است که سبب اختلال در متابولیزم آهن می شود که به اشتباه از سوی بسیاری از پزشکان با کم خونی فقر آهن اشتباه گرفته می‌شود. با انجام آزمایش خون CBC می‌توان وضعیت کم خونی را بررسی کرد.

تشخیص و درمان اولین و مهم‌ترین گام در درمان، تشخیص علل ریزش مو است، بدین منظور در کنار آزمایش خون از روشی به نام آنالیز مو استفاده می کنیم که با انجام آنها اطلاعات کاملی درباره علل ریزش مو از قبیل میزان مواد معدنی در بدن، وضعیت متابولیزم پروتیین، وضعیت متابولیزم بدن و فعالیت غدد تیروئید و آدرنال و … به‌دست می‌آید و ما با بررسی اطلاعات بدست آمده می توانیم برنامه درمانی دقیقی که شامل تجویز مکمل‌های غذایی مناسب، برای تنظیم میزان مواد معدنی و ویتامین ها در بدن، انتخاب نوع مناسب از محلول‌های محرک رویش مو، تجویز گیاهان درمانی جهت کمک به تنطیم متابولیزم و میزان هورمون ها در بدن و … تنظیم کنیم که علاوه بر درمان ریزش مو و رویش مجدد موها، سبب تنظیم متابولیزم، افزایش انرژی و سلامت بدن نیز می‌شود.

روشهای درمان صحیح ریزش مو

ترفندهایی برای رشد سریع موها

ترفندهایی برای رشد سریع موها

آیا تاکنون رویای داشتن موهای بلند و سالم را در سر داشته‌اید؟ این رویا به ویژه در زنان بیشتر طرفدار دارد، اما از سوی دیگر مردها نیز تمایل دارند موهایشان بهتر جلوه کند. اگر سرعت رشد موهایتان کند است، این ترفندها را حتما پیاده کنید.

برای رشد مو پمادهای زیادی هستند که اغلب آن‌ها برای مو و پوست سر مضر هستند. اما شما با اصلاح برخی از عادات روزمره و البته رعایت برخی نکات می‌توانید سرعت رشد موهایتان را افزایش دهید.

حرارت بالا برای مو خوب نیست حرارت بالا برای مو چندان خوب نیست. اگر ممکن است با اتوی مو و سشوار برای همیشه خداحافظی کنید، اما اگر این کار برایتان دشوار است، می‌توانید با کوتاه کردن موها و استفاده از اسپری محافظ مو از آن محافظت کنید.

موهایتان را مرتب اصلاح کنید اگر مایلید موهای بلند داشته باشیم، باید مرتب موهایتان را اصلاح کنید. این کار شاید مخالف هدف اصلی یعنی موهای بلند به نظر برسد، اما این طور نیست! زیرا در صورتی که موهایتان را اصلاح نکنید، به موخوره دچار خواهید شد که می‌تواند در موهایتان زیاد شود. موخوره در نهایت شما را مجبور می‌کند که موهایتان را زیاد کوتاه کنید؛ بنابراین دیگر خبری از موهای بلند نخواهد بود!

مدل موهایتان را عوض کنید اگر می‌خواهید موهایتان سریع رشد کند، باید دستی به موهایتان بکشید. از این رو، مدل موهایتان را تغییر دهید، زیرا مدل موی ثابت در دراز مدت می‌تواند به موهایتان آسیب برساند. مثلا افرادی که هر روز موهایشان را از پشت می‌بندند، به ریشه موهایشان آسیب زده و به موخوره نیز دچار خواهند شد.

از نرم کننده مو استفاده کنید نرم کننده می‌تواند موها را با لیپیدها و پروتئین‌ها تغذیه کند و مانع آسیب دیدن مو در آینده شود.

موها را پس از شستشو با آب سرد، آب بکشید زمانی که به حمام می‌روید و می‌خواهید از آن خارج شوید، موهایتان را با آب سرد آب بکشید. این کار باعث حفظ رطوبت و مانع گره خوردن موها به هم می‌شود. این کار تنها چند ثانیه طول می‌کشد، اما شما متوجه تفاوت آن خواهید شد.

از ریشه مو، شانه کنید شانه کردن برای مو یا مفید است و یا مضر؛ به عبارت بهتر، اگر موهایتان را از بالا شانه کنید، به موهایتان آسیب می‌‎زنید چرا که باعث پیچ خوردن موها به هم خواهید شد. اما در صورتی که موهایتان را به آرامی از پایین به بالا شانه کنید، به مشکلی بر نخواهید خورد.

موهایتان را با حوله خفه نکنید! برخی عادت دارند که موهایشان را با شدت تمام با حوله خشک کنند. این کار موجب می‌شود تا رشته‌های باریک حوله، موهای شما را بکشند. علاوه بر آن، برخی از زن‌ها حتی عادت دارند حوله را دور موهایشان گره بزنند که این کار موجب شکسته شدن برخی از رشته‌های ظریف مو می‌شود.

ماساژ دادن پوست سر موی سالم از پوست سر سالم رشد می‌کند. فکر کنید درختی را کاشته‌اید! اگر خاک زیر درخت سالم نباشد، درخت نیز سالم نخواهد بود. بنابراین زمانی که در حمام هستید، کمی پوست سرتان را ماساژ دهید تا جریان خون زیر موها بیشتر شود و به تبع آن نیز موهایتان سالم‌تر باشد.

چه اقداماتی لازم هستند؟ روبالشی ابریشمی می‌تواند به موهایتان کمک کند. همچنین سعی کنید غذاهای مناسبی میل کنید. غذاهای سرشار از ویتامین‌ها و پروتئین‌ها به رشد مو بسیار کمک می‌کند. به طور مشخص، روی، آهن، ویتامین‌های ب، آ، سی و ای که در مواد خوراکی چون شیر، پنیر، تخم مرغ، مرغ، غلات، ماهی آزاد، آووکادو، اسفناج و کلم یافت می‌شوند.

اگر موهایتان بلند است و از سر شانه‌هایتان رد شده، به یک نکته باید توجه کنید: انتهای موهای بلند بیش از یک سال قدمت دارد، بنابراین شکننده‌تر است. شما باید تلاش کنید تا بیشتر از آن‌ها مراقبت کنید. مواد طبیعی مانند روغن نارگیل می‌تواند به شما در داشتن موهای سالم کمک شایانی کند.

ترفندهایی برای رشد سریع موها

 

@fhkhaledi https://t.me/joinchat/AAAAAEJ5S73vxciOuAxBig

ترفندهایی برای رشد سریع موها

علت ریزش مو در کودکان

علت ریزش مو در کودکان

كمتر اتفاق مي‌افتد كه كودكان موهاي سرشان را از دست بدهند اما در نوزادان اولين موهاي كركي غالباً بعد از تولد مي‌ريزند و رشد بعدي ممكن است طول بكشد بنابراين كودك شما ممكن است تا چند ماه طاس بنظر برسد همچنين شيرخواران از طريق سائيدن موهاي پشت سرشان با بالش دچار ريزش مو مي‌شوند در نتيجه محلهاي سفيد و بي‌مو در پشت سر آنها ديده ميشود اين امر بخاطر آن است كه موهاي طفل هنوز بطور محكم در داخل پوست جاگرفته است و با كمي اصطكاك دچار ريزش ميشود.

 

شايعترين علت ريزش مو در كودكان بزرگتر عفونت قارچي پوست سر موسوم به كچلي است در اين حالت لكه‌هاي حلقه‌ايي بدون مو و بسيار خارش دار و به رنگ صورتي يا خاكستري كه در آن پوسته‌هايي نيز مشاهده ميشود.

 

به نظر مي‌ايد از ديگر علتهاي بي‌موئي در كودكان موخوره يا Alopecia areata ميباشد در اين عارضه لكه‌هاي گرد و بي مو ناگهان ظاهر ميشوند و ظرف چند ماه موهاي نازك سفيد از آن سر در مي‌اورند و سپس موهاي طبيعي مي‌رويند برخي از كودكان بخاطر تيكهاي عصبي يا خلق و خوهاي مخصوص، مجبور به كشيدن، تاب دادن و شكستن موهايشان ميشوند. اين بيماري كه تريكوتيلومانيا يا وسواس كندن مو ناميده ميشود اغلب زمانيكه كودك بر روي چيزي متمركز ميشود بدتر ميشود.

علت ریزش مو در کودکان آيا خطرناك است؟

از دست دادن مو معمولاً خطرناك نيست و هر چند كودك نسبت به آن نگران باشد اما بالاخره رشد موها دوباره آغاز خواهد شد.

 

ابتدا چه كار بايد بكنيد؟

1- هرگونه لكه‌اي روي پوست سر كودك را بررسي كنيد. اگر پوست به شكل خاكستري يا صورتي و پوسته پوسته باشد نشانگر كچلي است در غير اين صورت ممكن است كودك شما دچار موخوره (آلوپسي آرئاتا) شده باشد.

2- توجه كنيد آيا كودكتان به تيكهاي عصبي كشيدن يا تاب دادن موهايش هنگام تمركز دچار است.

آيا مشورت با دكتر لازم است؟

اگر به كچلي مشكوك هستيد هر چه زودتر با دكتر تماس بگيريد زيرا مسري است البته بوسيله دارو براحتي درمان ميشود و اگر درباره علت لكهاي بي ‌مويي بر سر كودك و يا وجود تيك نگران هستيد هر چه زودتر به دكتر مراجعه كنيد.

دكتر چه اقدامي انجام خواهد داد؟

دكتر به درمان علت اصلي بيماري خواهد پرداخت اگر كودكتان كچلي داشته باشد يك پماد ضد قارچ براي پوست و قرص براي پوست سر تجويز مي‌كند.

اگر علت آن موخوره يا آلوپسي آرئاتا باشد به شما مي‌گويد كه هيچ درماني ندارد و اين عارضه موقتي است.

شما چه كمكي مي‌توانيد بكنيد؟

اگر كودك دچار كچلي است تا زمان بهبود يافتن وي را از رفتن به مدرسه باز داريد.

اگر كودك از كچلي ناراحت است كلاهي براي او تهيه كنيد. از نظر رشد مجدد مو همواره و بطور منظم كودكتان را معاينه كنيد و كاري كنيد كه خود را نبازد.

نسبت به واقعه خونسرد باشيد با آن مانند يك بيماري معمولي برخورد كنيد. معلم كودك را از قضيه مطلع مي‌سازيد تا از مورد تمسخر قرار گرفتن وي توسط همكلاسيهايش جلوگيري كند. اگر كودك موهايش را زياد دستكاري مي‌كند كاري نكنيد متوجه ناراحتي شما از اين بابت شود. خيلي ارام و بموقع او را از اين عمل منصرف كنيد و حتماً‌ از خستگي بيش از حد يا اضطراب او جلوگيري كنيد تا تيكهاي وي بدتر نشود.

علت ریزش مو در کودکان

@fhkhaledi https://t.me/joinchat/AAAAAEJ5S73vxciOuAxBig

علت ریزش مو در کودکان

کدام ریزش مو واگیردار است؟

کدام ریزش مو واگیردار است؟

علت ریزش مو در زنان هرچه باشد، کم شدن موها برای اکثر خانم ها مثل یک کابوس است و می تواند شدیدا اعتماد به نفس آن ها را پایین بیاورد اما همه ریزش موها یک علت ندارند و حتی همه به یک شکل نیز نیستند؛ ممکن است موهای شما یک نوع بریزد ولی موهای خانم دیگری کاملا متفاوت خالی شود. اگر بتوانید نوع ریزش موهای خود را تشخیص دهید تا حد زیادی هم از نگرانی در می آیید و هم راه حل مناسب را پیدا می کنید.

کدام ریزش مو واگیردار است؟

● موهای شما کم شده یا نازک

این روزها ریزش مو در بین خانم ها بسیار رایج شده است در واقع ۴۰ درصد از کسانی که در طول عمرشان ریزش موی موقتی یا دائم را تجربه می کنند، خانم ها هستند، البته مدل ریزش مو در افراد مختلف متفاوت است.

بعضی موهای شان شروع به نازک شدن می کند و موها کم پشت به نظر می رسند، بعضی مرکز و جلوی سرشان به شدت خالی می شود و بعضی فرق سرشان به مرور خالی و خالی تر می شود. در خانم ها برعکس مردان کمتر پیش می آید که خط موها در پیشانی عقب برود.

● اول علت را بیابید

۳۰ علت مختلف وجود دارد که می تواند باعث ریزش مو در خانم ها شود و گاهی پیش می آید که برای ریزش موها یک علت مشخص یافت نمی شود. به عنوان نخستین کار، متخصصان پوست و مو توصیه می کنند، بیمار از نظر مشکلات تیروئیدی و هورمونی آزمایش شود. بسیار پیش می آید که وقتی علت اصلی ریزش موها کشف و درمان آغاز می شود، موهای ریخته شده دوباره بازمی گردند.

● اگر موهای تان تکه ای یا سکه ای ریخته است

گاهی موها به صورت تکه تکه می ریزند که به این حالت کچلی موضعی می گویند(آلوپشیا آرآتا) این ریزش جزو سیستم ایمنی بدن شما که به اشتباه به فولیکول های سالم موها حمله می کند علتی ندارد، البته خوشبختانه در بیشتر موارد این مشکل دائمی نیست. این تکه های ریخته شده معمولا بین ۶ ماه تا یک سال دوباره درمی آید، البته در موارد خیلی نادر ممکن است تمام موهای سر و بدن بریزند.

● اگر تار موهای تان نازک شده است

خانم هایی که سندرم تخمدان پلی کیستیک دارند معمولا هورمون های شان چندان منظم نیست. بدن آن ها میزان بیش از حد نرمال اندروژن تولید می کند و بالا رفتن این هورمون باعث می شود موهای زائد روی صورت و بدن افزایش یابد و موهای روی سر نیز نازک شود. این سندرم تخمک گذاری را دچار مشکل کرده، ایجاد جوش و آکنه می کند، باعث افزایش وزن می شود و… اما گاهی تنها نشانه آشکار این سندرم نازک شدن موهاست.

 ● کدام ریزش مو واگیردار است؟

گاهی عفونت های قارچی به پوست سر سرایت می کنند و معمولا این قارچ ها می توانند موجب به وجود آمدن نوع خاصی از ریزش، خارش و تکه های گرد کچلی بشوند. قسمت هایی که موها ریخته و کچل شده است قرمز و پوسته پوسته به نظر می رسد، خوشبختانه عفونت های قارچی در کف سر به راحتی با داروهای ضدقارچ درمان می شوند اما متاسفانه به راحتی و با هر تماس مستقیمی از فردی به فرد دیگر سرایت می کنند، به همین خاطر اگر یکی از اعضای خانواده دچار این مشکل شد باید حتما بقیه افراد خانواده نیز معاینه شده و درصورت سرایت در همان مراحل ابتدایی درمان شوند.

● موهای تان را سفت نبندید

خیلی اوقات از مادربزرگ ها شنیده ایم که نباید موها را خیلی سفت بست یا کشید چون موها می ریزند. اگر تا به حال به این حرف ها توجه نمی کردید بهتر است تجدید نظر کنید چون این قضیه به لحاظ علمی کاملا اثبات شده است. کلیپس های محکم و کوچک که نزدیک ریشه موها استفاده می شود یا دم اسبی کردن محکم و… می توانند پوست سر را تحریک کرده و موجب ریزش موها شوند. البته این قضیه در مورد بیگودی های خیلی سفت نیز وجود دارد. به موهای تان اجازه دهید رها باشند و بتوانند به طور آزادانه حرکت کنند. حواس تان باشد که استفاده طولانی مدت از گل سرهای بسیار محکم می تواند به پوست سر آسیب برساند و موجب ریزش دائمی موها شود.

● در دوران بارداری موها پرپشت تر می شوند؟

گاهی بعضی از خانم ها در دوران بارداری احساس می کنند که موهای شان پرتر به نظر می رسد. این احساس تا حدی درست است و این پرپشت تر شدن موها به خاطر بالابودن هورمون هایی است که ریزش طبیعی موها را کم می کند و موها را در فاز استراحت نگه می دارد، البته این مرحله چندان طول نمی کشد و بعد از این که نوزاد به دنیا می آید، هورمون ها به حالت طبیعی باز می گردند و در نتیجه موها به سرعت شروع به ریزش می کنند. شاید زیاد شنیده باشید که بسیاری از خانم ها بعد از بارداری و زایمان دچار مشکل ریزش مو می شوند و یکی از دلایل این ریزش مو همین مورد است، گاهی این ریزش مو تا ۲ سال طول می کشد تا وضعیت موها به حالت طبیعی بازگردد.

● کدام داروها ریزش مو می آورند؟

یکی از عوارض جانبی قرص های ضدبارداری که به ندرت پیش می آید ریزش موست. در واقع این قرص ها باعث افزایش هورمون هایی می شوند که تخمک گذاری را متوقف می کنند و این هورمون ها موجب نازک شدن موها در بعضی از خانم ها می شوند به خصوص خانم هایی که در خانواده شان سابقه ریزش مو وجود دارد. گاهی هم ریزش مو زمانی آغاز می شود که شخص مصرف این قرص ها را متوقف می کند. داروهای دیگری هم هستند که می توانند باعث ریزش مو شوند از جمله داروهای فشار خون، داروهای رقیق کننده خون، داروهای قلبی، داروهای افسردگی و التهاب مفاصل و…

● اگر قصد رژیم گرفتن دارید

گاهی پیش می آید به هر دلیلی تصمیم می گیرید که در زمانی کوتاه وزن زیادی کم کنید به همین خاطر یک رژیم سفت و سخت می گیرید اما اگر موهای تان را دوست دارید بهتر است دست نگه دارید. اگر بیش از ۷ کیلوگرم وزن کم کنید ممکن است ۳ تا ۶ ماه بعد از این کاهش وزن متوجه ریزش موهای تان بشوید، البته خوشبختانه موهای ریخته شده دوباره با یک رژیم غذایی سالم رشد خواهند کرد. اگر رژیم غذایی شما میزان کمی پروتئین و ویتامین A داشته باشد احتمال این که دچار ریزش مو شوید فراوان است.

● ماینوکسیدیل به چه کسانی توصیه می شود؟

یکی از داروهایی که توسط سازمان FDA آمریکا به عنوان داروی الگوی زنانه ریزش مو پذیرفته شده است، ماینوکسیدیل است. این دارو می تواند ریزش موها را در بسیاری از زنان کم یا حتی متوقف کند و حتی می تواند موجب رشد یک چهارم موهای ریخته شده شود. البته باید این نکته را متذکر شویم، درصورتی که مصرف دارو را قطع کنید تمام اثرات آن نیز از بین می رود. ماینوکسیدیل به خصوص برای خانم هایی بسیار مفید است که موهای شان به طور تکه تکه دچار ریزش شده است (آلوپشیا آرآتا) و می تواند باعث رشد دوباره موهای شان شود. اگر شما دچار یک مشکل پزشکی جدی باشید یا سوءتغذیه داشته باشید بعد از این که از تحت کنترل در بیایید موهای ریخته شده تان باز خواهد گشت.

● اگر کم خونید مواظب موهای تان باشید

کمبود آهن پس از پروتئین ، بیشترین علت ریزش موست . کم خونی ناشی از فقر آهن روی تمام سلول های بدن از جمله فولیکول های مو تأثیر می گذارد و باعث وقفه در رشد موها و ریزش آن ها می شود، همچنین در افرادی که دچار زخم معده یا اثنی عشر یا خونریزی در هر جای بدن هستند نیز دیده می شود . باید توجه داشت در بسیاری از خانم هایی که دچار ریزش شدید مو هستند، کم خونی آهن دیده می شود . بنابراین در چنین افرادی باید آزمایش های لازم انجام و نسبت به درمان آن اقدام شود .

● حرص نخورید

اگر به هر دلیلی دچار استرس های فیزیکی یا روحی زیادی شدید ممکن است دچار یک ریزش موی شدید شوید تا حدی که ممکن است حتی نصف تا سه چهارم موهای خود را از دست بدهید.

بیماری های شدید که شما را مدت ها درگیر کرده است یا جراحی های بزرگی که نیاز به بستری شدن دارند، فشارهای شدید عصبی و روحی و… همه می توانند موجب ریزش موهای شما شوند.

● سیگار هم موها را کم می کند

شاید خیلی ها به راحتی باور نکنند که سیگار هم می تواند باعث ریزش موها شود اما به دلایلی سیگار می تواند موهای نازنین شما را کم کند. اگر بخواهیم فهرست وار بلاهایی که سیگار سر موها می آورد را عنوان کنیم باید بگوییم سیگار بر مویرگ های تغذیه کننده فولیکول مو اثر مخرب گذاشته و باعث ریزش موها می شود و مواد سمی آن به ماده ژنتیک فولیکول مو آسیب می رساند و آن را تخریب می کند. علاوه بر اینها سیگار باعث تعادل نداشتن آنزیمی موثر در بازسازی بافت مو شده و بر روند رشد مو اثر بدی به جا می گذارد و باعث تولید رادیکال های آزاد می شود که این رادیکال های آزاد در ایجاد التهاب ناحیه اطراف فولیکول مو موثرند. همچنین سیگار، فعالیت هورمونی را بر هم می زند و باعث کاهش تولید هورمون استروژن می شود.

کدام ریزش مو واگیردار است؟

● درمانی برای آقایان و خانم ها

به تازگی از لیزر کم توان در درمان طیف وسیعی از بیماری ها، از جمله ریزش مو استفاده می شود. این روش جدید کاملا بی خطر، بدون عوارض جانبی و غیرتهاجمی بوده و از طریق تاباندن نور لیزر با طول موج خاصی روی پوست سر توسط دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع این لیزرهای با انرژی پایین، در تحریک رشد موها موثرند و تا حد زیادی نازکی موها را از بین می برند. در بیشتر کلینیک های پوست و مو این نوع از لیزرها وجود دارند. البته ۲ تا ۴ هفته بعد از استفاده از لیزر نتیجه دیده می شود. این متد درمانی به تدریج سبب کنترل ریزش مو هم در آقایان و هم در خانم ها شده و نیز رشد مجدد موها، افزایش ضخامت و بهبود کیفیت موها را باعث می شود.

● موهای کاشته شده نمی ریزند

شاید تا به حال زیاد شنیده باشید که یکی از اقوام یا آشنایان موهایش را کاشته است و از ناراحتی خالی شدن موهایش رهایی یافته است.

واکنش فولیکول (پیاز) موهای موجود در نقاط مختلف سر نسبت به عوامل آندروژنیک (هورمونی ارثی) یکسان نیست و موهای موجود در نواحی جلو و وسط سر نسبت به عوامل فوق حساس بوده و دچار ریزش می شوند و اما موهای موجود در پشت و دور سر نسبت به این عوامل مقاومت بسیار بالایی دارند و تقریبا فاقد ریزش هستند. در روش پیوند موی طبیعی برای جایگزین کردن موهای از دست رفته از فولیکول موهای موجود در نواحی مقاوم به ریزش (پشت و دور سر) استفاده می شود. بنابراین فولیکول یا پیاز موی پیوند شده نه تنها یک موی کاملا طبیعی است بلکه تقریبا تا پایان عمر باقی مانده و نسبت به ریزش مقاوم است.

● نقش تغذیه در ریزش مو

▪ چه چیزهایی نخورید

هنگامی که تغذیه فولیکول مو به طور کامل باشد، موی سالم ایجاد می شود ولی هنگام تغذیه ناقص این بخش، سلول های این ناحیه دچار سوء تغذیه شده و به تدریج می میرند یا وظیفه خود را به درستی انجام نمی دهند.

کاهش نمک مصرفی، حذف یا محدود کردن مصرف اسید چرب اشباع، شکلات، غذاهای سرخ کردنی و پرادویه و مصرف فراوان آب، سبزی و میوه تازه می تواند در جلوگیری از سفید شدن مو و ریزش آن، ابتلا به شوره سر و شکنندگی مو مفید است.

▪ چه چیزهایی بخورید

چون مو از پروتئین است، غذایی که پروتئین کمی دارد ممکن است باعث نازک شدن مو یا تاخیر در رشد مو شود پس این حرف درست است که اگر غذای با پروتئین کافی بخورید در اغلب موارد پیامد آن بهبود رشد موست.

بعضی کارشناسان تغذیه پیشنهاد می کنند استفاده از رژیم غذایی شامل جگر گاو، قرص های مخمر آبجو، گندم و روزانه ۲ قاشق سوپخوری از لسیتین دانه دانه شده، باعث افزایش رشد مو، استحکام و زیبایی مو می شود.

منابع غذایی خوب دیگر برای پروتئین شامل ماهی، تخم مرغ، انواع لوبیا و ماست است. پروتئین سبوس دار هم به تحریک رشد مو کمک می کند. یک مطالعه از نتایج سبوس در مو بیان می کند، سبوس به تنهایی باعث تقویت مو نمی شود اما سبب رشد آن می شود.

● هم خوراکی است، هم موضعی

سیلیس یکی دیگر از مواد مغذی مهم در حفظ سلامت موست که ریزش مو را کاهش می دهد. به عنوان مثال، سیلیس اضافه شده به شامپو از طاسی سر جلوگیری می کند، رشد مو را افزایش می دهد و باعث درخشش و استحکام مو می شود، حتی بعضی محققان گفته اند ریزش مو را متوقف می کند.

استفاده از شامپوی حاوی سیلیس باعث رشد مجدد موهای ریخته شده می شود اما می توانید با خوردن منابع حاوی سیلیس این ماده مهم را به موها برسانید. منابع غذایی سیلیس شامل پوست سیب زمینی، فلفل سبز، فلفل قرمز، خیار، جوانه حبوبات مثل جوانه لوبیاست.

کدام ریزش مو واگیردار است؟

@fhkhaledi https://t.me/joinchat/AAAAAEJ5S73vxciOuAxBig

کدام ریزش مو واگیردار است؟

چگونه ریزش مو مردان را کنترل کنیم؟

چگونه ریزش مو مردان را کنترل کنیم؟

بسیاری از آقایان دچار ریزش مو هستند و ما چند روش را برای کنترل ریزش مو این افراد در نظر گرفته ایم.آیا پوشیدن کلاه‌های بیس بال یا سایر کلاه‌ها می‌تواند باعث طاسی شود؟ نه خیر به هیچ عنوان چنین نیست. قرار دادن انگشتان در میان موها نیز باعث ریزش مو نمی‌شود. شانه زدن، برس کشیدن، استایل بخشیدن یا دوش گرفتن نیز باعث از دست رفتن موها نخواهد شد.

آیا ترک سیگار می‌تواند مانع از ریزش موها شود؟

ارتباط روشنی بین سیگار کشیدن و افزایش طاسی در میان مردان وجود دارد. بنابراین اگر به دنبال یک دلیل خوب برای ترک سیگار خود هستید می‌توانید از این گزینه در لیست خود استفاده کنید و برای جلوگیری از طاسی، سیگار را ترک نمایید.

موهای شما چه حرف‌هایی در مورد سلامتی تان می‌گویند؟

ریزش مو یا آلوپسی همیشه نشان دهنده یک مشکل پزشکی نیست. این گزینه به سلامتی بدن شما آسیبی وارد نمی‌کند اما نگرانی در مورد تاثیر ریزش مو بر ظاهر فرد، می‌تواند طبیعی باشد.

درمان ریزش مو مردان بخش دومچه چیزی باعث ریزش مو می‌شود؟

معمولا بیشتر ریزش موها در مردان به خاطر الگوی طاسی مردانه است. این طاسی یک صفت ژنتیکی است که از والدین به ارث می‌رسد. سایر دلایل شامل مصرف داروهای خاص، مصرف بیش از حد ویتامین A یا مصرف کم پروتئین است. بیماری و استرس نیز می‌تواند به ریزش موی شدید و ناگهانی منجر شود که معمولا تلوژن افلوویوم نامیده می‌شود.

مراقب موهایی که دارید باشید:

نگهداری موهای موجود بسیار راحت تر از جایگزین کردن آن‌هاست. باید مراقب محصولات جادویی که ادعا می‌کنند در حفظ و نگهداری موها مفید هستند باشید. اگر شک داشتید با یک پزشک متخصص مشورت نمایید.

داروهای ریزش مو: ماینوکسیدیل

هیچ درمانی برای الگوی طاسی مردانه وجود ندارد اما برخی از داروها می‌توانند آن را کندتر کنند. ماینوکسیدیل نیز دارویی است که بر روی سر خود اعمال می‌کنید. این دارو برای برخی از افراد مفید بوده است و می‌تواند فرآیند ریزش مو را کندتر کند. اما بعد از توقف مصرف این دارو، ریزش مو به حالت اولیه بر می‌گردد.

 درمان ریزش مو مردان بخش دومهورمون‌های دخیل در ریزش مو:

در مورد الگوی طاسی مردانه، هورمونی به نام DHT باعث کوچک شدن فولیکول‌های مو می‌شود. در نهایت، این فولیکول‌هابه اندازه ای کوچک می‌شوند که هیچ مویی نمی‌تواند در آن رشد کند.

 

در این شرایط باید از کلاه گیس استفاده کرد؟

این گزینه نیاز به تحقیق و بررسی دارد زیرا همانطور که می‌دانید کلاه گیس‌های متفاوتی با قیمت‌های مختلف در بازار وجود دارد. هر کدام از این کلاه گیس‌ها نیز دارای کیفیت خاصی هستند. زمانی که قصد دارید کلاه گیسی برای خود بخرید، سعی کنید رنگ مو، ضخامت و فر بودن مو را مد نظر داشته باشید.

درمان ریزش مو مردان بخش دومکاشت مو چگونه کار می‌کند؟

معمولا اینکار توسط پزشک متخصص انجام می‌شود. این فرد می‌تواند موهای سالم را از پشت سر بردارد و در قسمت‌های بالایی پیوند دهد. این فرآیند حتما هزینه بر خواهد بود. در عرض شش ماه، موهای شما به حالت طبیعی خود بر می‌گردد.

از چیزهایی که دارید بیشترین استفاده را ببرید:

استفاده از ترفندهای مختلف می‌تواند فرایند ریزش مو را کمتر کند. استفاده از شامپوها، نرم کننده‌ها و سایر محصولات مرتبط با مو ممکن است حجم مورد نیاز را به موهای شما ببخشد. همچنین داشتن یک رژیم غذایی سالم می‌تواند تاثیر بسزایی در رشد و نگهداری موها داشته باشد.

مثبت اندیش باشید:

موی سر هیچ تاثیری در مردانگی شما ندارد. نقاط قوت خود را شناسایی کنید. سایر مواردی که دارید را تحت کنترل خود در آورید. به عنوان مثال ممکن است اندام بدنی خوبی داشته باشید. پس مراقب اندام خود باشید. اگر نیاز به انگیزه داشتید، به افرادی فکر کنید که بدون داشتن مو به جایگاه های بزرگی دست یافته‌اند.

چگونه ریزش مو مردان را کنترل کنیم؟

@fhkhaledi https://t.me/joinchat/AAAAAEJ5S73vxciOuAxBig

چگونه ریزش مو مردان را کنترل کنیم؟

ریزش مو و نکاتی درباره ویتامین و املاح های مهم

 

ریزش مو و نکاتی درباره ویتامین و املاح های مهم

ریزش مو در ارتباط با نبودن ویتامین و املاح مهم می باشد که در بدن کم میشود پس با ما همراه باشید.دریافت کم ویتامین های گروه B به خصوص B6،بیوتین،اینوزیتول واسید فولیک و املاحی مانند گوگرد،منیزیم روی،باعث ریزش مو می شود.ویتامین های گروه B به خصوص B5 ( اسید پانتوتنیک) و B3 ( نیاسین) نقش مهمی در رویش مو دارند.

در آزمایشات حیوانی نشان داده شده که اسیدهای آمینه در ضخامت مو موثر هستند.عنوان مثال دریافت کم منیزیم در موش های آزمایشگاهی باعث ریزش موی زیادی در آنها شد. کمبود بعضی ویتامین های گروه B مثل بیوتین و اینوزیتول نیز باعث ریزش مو می شود.البته این کمبودها را می توان با تغذیه صحیح و مناسب جبران کرد.دریافت مکمل های ویتامینی در بعضی موارد باعث رشد موشده است.مردانی که دچار کمبود B6 هستند اغلب دچار ریزش مو می شوند.

حتی کمبود اسید فولیک باعث طاسی بعضی مردان می شود.مطالعات حیوانی نشان داده دریافت طبیعی و نرمال این ویتامین ها باعث می شود موها به وضعیت قبلی خود برگردند.دریافت دوز بالای ویتامین A (صد هزار واحد بین المللی در روز ) برای یک مدت طولانی،باعث ریزش مو می شود،ولی قطع دریافت آن مشکل را حل می کند.بطور کلی اگر کمبود یک ماده مغذی باعث ریزش مو شود،با دریافت مقدار کافی و لازم آن می توان مشکل را برطرف کرد.

در زیر نام تعدادی از مکمل ها و مقدار مصرف آنها را برای شما آورده ایم: *تذکر : مصرف این داروها و مکمل ها باید با توصیه و مشورت پزشک باشد و از مصرف خودسرانه آنها جداً خودداری کنید،زیرا ممکن است برای شما مشکل ساز شود.

اسیدهای چرب ضروری : اسیدهای چرب ضروری ( روغن بذرکتان،روغن ماهی و روغن گل پامچال منابع خوبی هستند) حالت مو را خوب می کنند و از خشکی و شکنندگی آن جلوگیری می کنند. مقدار مصرف : ۵۰۰ میلی گرم در روز. * توجه : این مکمل را به کودکان ندهید.

ویتامین های گروه B : این گروه ویتامین ها نقش مهمی در حفظ سلامتی و رشد مو دارند.مواد غذایی غنی از ویتامین های گروه B شامل:حبوبات ( مثل لوبیا و نخود )،هویج،گل کلم،سویا، مخمر خوراکی،سبوس  غلات،آجیل و تخم مرغ است.برای تأثیر بیشتر،غیر از منابع غذایی ویتامین های گروه B از مکمل های آنها (مثل شربت B- کمپلکس ) نیز استفاده کنید.ویتامی B3  نیاسین)مقدار مصرف :سه بار در روز و هر بار ۵۰ میلی گرم.

ویتامین B5( اسید پانتوتنیک) : سه بار در روز و هر بار ۱۰۰ میلی گرم.

ویتامین B6 پیریدوکسین) : سه بار در روز و هر بار ۵۰ میلی گرم.

بیوتین: در حفظ سلامتی پوست و مو تأثیر بسیاری دارد و حتی می تواند از ریزش مو در آقایان جلوگیری کند. موادغذایی غنی از بیوتین را به مقدار زیاد مصرف کنید یا مکمل خوراکی آن را بخورید.منابع غذایی بیوتین شامل:مخمر،برنج قهوه ای،نخودسبز،عدس،جو،سویا،دانه آفتابگردان و گردو است.مقدار مصرف : سه بار در روز و هر بار ۵۰ میلی گرم.

اینوزیتول: برای رشد مو ضروری است.مقدار مصرف : دو بار در روز و هر بار ۱۰۰ میلی گرم.

ویتامین C: ویتامین Cجریان خون را در پوست سر بهبود می بخشد و از دیواره مویرگ های خونی که خون را به فولیکول های مو می رسانند،حفاظت می کند.مقدار مصرف : ۳۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ میلی گرم در روز.

ویتامین E: دریافت اکسیژن را افزایش می دهد و باعث گردش بهتر خون در پوست سر می شود.سلامتی و رشد مو را بهبود می بخشد.ویتامین E بعنوان یک آنتی اکسیدان نقش مهمی در سیستم ایمنی بدن ایفا می کند.از آنجایی که سلامتی موها با سلامتی سیستم ایمنی مرتبط است،می توان گفت ویتامین E با تقویت ایمنی بدن،رشد موها را افزایش می دهد.مقدار مصرف : ابتدا با ۴۰۰ واحد بین المللی (IU) در روز شروع کنید و کم کم آن را به ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ واحد بین المللی در روز برسانید.واحد بین المللی مثل میلی گرم،یکی از واحدهای اندازه گیری است.

روی: با تقویت ایمنی بدن،رشد موها را تحریک می کند.مقدار مصرف : ۵۰ تا ۱۰۰ میلی گرم در روز . بیشتر از این مقدار مصرف نکنید.

سایر مواد مغذی: کوآنزیم Q10 :کوآنزیم Q10 گردش جریان خون را در سر بهبود می بخشد.مقدار اکسیژن بافت ها را افزایش می دهد.همچنین برای حفظ سلامتی قلب بسیار مهم است. ۶۰ میلی گرم در روز مصرف کنید.

L- سیتئین و L- متیونین : دو اسید آمینه ای که حالت،کیفیت و رشد موها را بهبود می بخشند و از ریزش مو جلوگیری می کنند.مقدار مصرف : ۵۰۰ میلی گرم دو بار در روز و با معده خالی .

ریزش مو و نکاتی درباره ویتامین و املاح های مهم

@fhkhaledi https://t.me/joinchat/AAAAAEJ5S73vxciOuAxBig

ریزش مو و نکاتی درباره ویتامین و املاح های مهم

سفارش دارو دکترنوروزیان

سفارش دارو دکترنوروزیان

@fhkhaledi https://t.me/joinchat/AAAAAEJ5S73vxciOuAxBig

سفارش دارو دکترنوروزیان

به روش‌هایی آسان ولی کارآمد برای موهای خشک احتیاج دارید؟ آیا می‌دانید تقریبا هر کاری که با موهایتان انجام می‌دهید می‌تواند باعث خشکی آن شود؟اگر موهایتان را رنگ کنید، صاف کنید، فر کنید یا سشوار بکشید، همه ی این کارها به موهایتان صدمه وارد می کنند. ممکن است الان بگویید: خوب موهای من که خشک نیست و نیازی به راه‌هایی برای درمان آن ندارم. بسیار خوب، اما بزودی ممکن است آرایش هایی که انجام می‌دهید، آن روی دیگر خود را نشان دهند! حتی گرمی هوا یا مواد شیمیایی ممکن است به موی شما صدمه وارد کنند. آن زمان به این هفت راه درمانی آسان و عالی احتیاج پیدا خواهید کرد.

نکته هایی در مورد موهای خشک

۱. حواستان به محیط اطرافتان باشد

عناصری هستند که به موهای شما آسیب می رسانند، مانند گرمی هوا یا مواد شیمیایی. به همین خاطر اولین راه، محافظت از موهایتان در برابر صدماتی است که ناشی از عناصر موجود در محیط اطرافتان است. چیزهایی که نمی‌توانید در آن‌ها تغییری ایجاد کنید، مانند آفتاب، باران، باد یا هوای آلوده. وقتی از خانه خارج می شوید، کلاه بگزارید تا پوششی برای موهایتان در برابر نور خورشید و باد باشد و صدمات ناشی از عناصری مثل باران یا هوای آلوده و گرم را کاهش دهید. اگر می‌بینید که موهایتان با تغییر فصل خشک می‌شوند، خوب، بسادگی استفاده از نرم کننده را در آن فصل افزایش دهید.

۲. موهایتان را چقدر می شویید؟

احتمالا آرایشگرتان هم بارها به شما گفته باشد که شست و شوی بیش از اندازه ی مو می‌تواند باعث خشکی آن شود. در‌واقع یکی از راه‌های درمانی موهای خشک هم همین است، از شست و شوی بیش از اندازه ی موهایتان دوری کنید. آرایشگران نیز معتقدند که نیاز نیست روزانه موهای خود را بشویید. این کار موهایتان را از چربی های طبیعی که برای سلامت و درخشندگی به آن‌ها نیاز دارد محروم می سازد. خودتان را وادار کنید تا بجای اینکه هر روز موهایتان را می شویید، یک روز در میان این کار را انجام دهید، خیلی زود عادتان تغییر خواهد کرد.

۳. چه شامپویی استفاده می کنید؟

ممکن است مقصر موهای خشکتان شامپویی باشد که از آن استفاده می کنید. بسیاری از ترکیبات موجود در شامپوها چربی موها را گرفته و آنرا همان‌طور خشک رها می کنند. نیاز نیست هزینه کرده و به سالن های زیبایی بروید تا موهایتان را با شامپو های با کیفیت بشویند، کافیست تا شامپویی تهیه کنید که ph ای متعادل دارد و بدون سولفات است.

۴. آبی که با آن دوش میگیرید مهم است

یکی از دلایل خشکی موهایتان می‌تواند آبی باشد که با آن دوش می‌گیرید. آب لوله کشی برای اینکه قابل آشامیدن شده و باکتری هایش کشته شوند، اغلب به شدت با مواد شیمیایی مختلف ترکیب می‌شوند. برای جلوگیری از صدمه ای که این مواد شیمیایی به موی شما وارد می‌کنند، پیشنهاد می‌کنم که سر دوشی معمولی حمام خود را با سر دوشی های مخصوصی که دارای فیلتر تصفیه آب هستند تعویض کنید.

۵. رژیم غذایی تان را تغییر دهید

موی خشک ممکن است علامت این باشد که چیز مهمی از رژیم غذایی شما کم شده است. سعی کنید مقداری اسید های چرب امگا-۳ به وعده‌های غذاییتان بیفزایید. مکمل های ویتامینی انتخاب کنید که اکثر مواد مغذی مورد نیاز را برایتان فراهم کند. همچنین با خوردن بیشتر آجیل، ماهی و تخم مرغ به خودتان توجه بیشتری داشته باشید. این چربی های سالم، کمک می‌کنند موهایتان قوت گرفته تا نرم تر، قوی‌تر و حالت پذیر تر شود.

۶. نرم کننده، نرم کننده، نرم کننده

البته یکی از راه‌های واضح برای موهای خشک نیز استفاده از نرم کننده است. در کنار استفاده از نرم کننده ای که احتمالا بصورت منظم پس از شست و شوی سرتان استفاده می‌کنید، اضافه کردن روتینی برای استفاده از نرم کننده در برنامه ی مراقبت از موهایتان نیز اهمیت ویژه ای دارد. می‌توانید در فروشگاه های محصولات زیبایی محلی خودتان، نرم کننده ای با خاصیت درمانی پیدا کنید. این محصولات کمک می‌کنند تا چربی هایی که مورد نیاز موهایتان است برایش فراهم شود.

۷. روش مدل دادن به مویتان را عوض کنید

مدل هایی که روزانه به موهایمان می‌دهیم، حداکثر صدمات را به موهای ما وارد می‌کنند. من مطمئنم که همه ی ما بخوبی از این موضوع آگاهیم. با توجه به چیزی که گفته شد، یکی از راه‌های درمانی موهای خشک، عوض کردن راهی است که که به موهایمان مدل می‌دهیم. اجازه دهید موهایتان خودش خشک شود، سعی کنید از محصولات زیبایی موی کمتری استفاده کنید و روی مدل موهایی تمرکز کنید که بدون استفاده از اسپری‌های مو، حجم دهنده ها و اتوی موهای فردهنده همچنان زیبا به نظر بیایند.

سفارش دارو دکترنوروزیان

پك مخصوص دكتر نوروزيان

پك مخصوص دكتر نوروزيان

پك مخصوص دكتر نوروزيان

@fhkhaledi https://t.me/joinchat/AAAAAEJ5S73vxciOuAxBig

پك مخصوص دكتر نوروزيان

درباره ریزش مو صحبت میکنیم اینکه چه وقتی گفته میشود که مبتلا به ریزش مو شده ایم و درباره ریزش مو با توجه به جنسیت مذکر و مونث بودن مواردی را بیان میکنیم و همچنین درباه فاکتورهایی که موجب ابتلا به ریزش مو میشود مباحثی را بیان میکنیم

چه زمانی می‌توانیم بگوییم فردی مبتلا به ریزش مو شده است؟

به‌طور کلی اگر فرد در طول روز بین ۵۰ تا ۱۰۰ تار موی خود را از دست بدهد، ریزش موی طبیعی دارد. این موها، موهای مرده هستند. اگر این موها را که معمولا با دست کشیدن به سر و شانه زدن به دست می‌آیند، نگاه کنید، متوجه می‌شوید که انتهای سفیدی دارند.

بعضی‌ها فکر می‌کنند چون موها مرده اند و می‌ریزند، دیگر جای آنها مویی در نخواهد آمد. در حالی که این‌طور نیست و جای موهای مرده ریخته، رویش مجدد مو خواهیم داشت و جای نگرانی نیست. ولی به طور کلی تا زمانی که ۲۵ درصد تراکم موها کم نشود، فرد معمولا شکایتی از کم شدن موهایش ندارد.

آیا نوع ریزش مو در خانم‌ها و آقایان متفاوت است؟

بله، در آقایان معمولا ریزش مو بسیار شایع است، طوری که می‌گویند ۹۰ درصد آقایان درجاتی از ریزش موی مردانه را دارند. این عامل هم به ژنتیک مربوط می‌شود و هم به مسایل هورمونی.

پك مخصوص دكتر نوروزيان

به‌طور کلی اگر فرد در طول روز بین ۵۰ تا ۱۰۰ تار موی خود را از دست بدهد، ریزش موی طبیعی دارد. این موها، موهای مرده هستند.

ریزش مو در آقایان به این شکل است که از قسمت شقیقه‌ها شروع می‌شود و به تدریج عقب‌تر رفته و حالت مثلثی شکل به خود می‌گیرد و در نهایت موهای فرق سر، کم و نازک می شوند.

در همه این ناحیه‌ها به هم می‌چسبند و ممکن است هیچ تار مویی روی سرشان نماند، به جز قسمت‌هایی که حساس به هورمون مردانه نیستند، مانند کناره‌های گوش و پشت سر.

این الگو برای خانم‌ها به چه شکلی است؟

در خانم ها هم علت‌های مختلفی برای ریزش مو وجود دارد:یکی از شایع‌ترین علت‌های ریزش مو در خانم‌ها، کمبود آهن است. معمولا به دلیل خون‌ریزی‌های ماهانه و رژیم‌های لاغری سختی که بعضی از خانم‌ها می‌گیرند، یا دچار کم‌خونی شده و یا ذخیره آهن بدنشان کم می‌شود.

علت شایع دیگر در خانم‌ها مانند آقایان مسایل ژنتیکی است، یعنی خانم‌ها هم دچار ریزش موی مردانه می‌شوند اما طرح ریزش مو در خانم‌‌ها با آقایان فرق دارد.

در خانم‌ها معمولا خط جلوی سر حفظ می‌شود و تراکم موها در قسمت فرق و جلوی سر کم می شود و خانم‌ها احساس می‌کنند زمانی که فرق باز می‌کنند کف سرشان پیداست و موهایشان نازک شده اند.

گاهی این مساله آن‌قدر در خانم‌ها شدید است که قسمت جلوی سرشان مانند آقایان خالی می‌شود، ولی معمولا آنچه که در خانم‌ها دیده می‌شود، کاهش تراکم مو است نه طاسی.

آیا مصرف مواد مختلف برای شستشو، حالت دادن، رنگ کردن مو و … در ریزش مو موثر است؟

استفاده از مواد خارجی، فقط جنس موها را خراب می‌کند و معمولا باعث ریزش مو نمی‌شود.گاهی ممکن است موادی مانند فرکننده‌های دایمی مو یا موادی که فرهای مو را باز می‌کنند، آن‌قدر قوی باشند که موها را کاملا از ته شکسته و ریزش موی شدیدی ایجاد کنند.

پس به طور کلی رنگ کردن مو، فر کردن، سشوار زدن، استفاده از برس‌های دندانه‌ریز که می‌توانند موها را بکنند، استفاده از ژل‌ها که می‌توانند موها را به هم بچسبانند، استفاده از گیره‌‌ها و کش‌های مو که موها را تحت فشار قرار می‌دهند، همه می‌توانند به موی سر آسیب برسانند و مقدار ریزش مو را بیشتر کنند اما این ریزش دایمی نیست و موهای تازه جای آنها را می‌گیرند.

بیماری‌ها چطور؟

ببینید، فولیکول‌های مو کاملا زنده اند و تحت تاثیر شرایط عمومی بدن مانند بیماری‌های تب‌دار، حمله قلبی، زایمان، کشیدن سیگار و … قرار می‌گیرند که این عوامل می توانند باعث ریزش مو شوند.

افراد برای درمان و جلوگیری از ریزش مو چه باید کنند؟

چنانچه میزان ریزش مو بیشتر از حدی بود که در بالا ذکر شد، باید به پزشک متخصص پوست و مو مراجعه کنند تا علت ریزش مو مشخص شود و درمان لازم صورت گیرد.

مطالب قدیمی

2019-08-04

2019-07-29

2019-07-25

2019-07-24

2019-07-23

2019-08-04

2019-07-29

2019-07-25

2019-07-24

2019-07-23

2019-07-22

2019-07-21

2019-07-20

2019-07-17

2019-07-16

2019-07-15

2019-07-14

2019-07-13

2019-07-11

2019-07-10

آدرس داروخانه و مطب  جهت ویزیت و دریافت پکیج رشد مو دکتر نوروزیان در تهران:

آدرس: سعادت آباد ، بالاتر از میدان کاج ، خیابان ششم ، پلاک ۳۴ ، ساختمان پزشکان آفرین ، داروخانه دکتر رباطی ۰۹۱۰۹۸۰۰۵۳۹ – ۰۲۱۲۲۱۷۵۸۴۶

دکتر نوروزیان نام داروخانه ومطبی در تهران با مدیریت دکتر نوروزیان میباشد که از طریق تولید داروی رشد مو و ارائه این دارو به صورت پکیج رشد موی دکتر نوروزیان به شهرت خاصی رسیده. داروخانه دکتر نوروزیان – دکتر نوروزیانمطب دکتر نوروزیان-محلول دکتر نوروزیان-درباره دکتر نوروزیان-رشد مو-لاناریا-مطب دکتر نوروزیان-دکتر نوروزیان مو-رشد مو دکتر نوروزیان-آدرس دکتر نوروزیان-محلول ضد ریزش مو دکتر نوروزیان-محلول رشد مو دکتر نوروزیان-تلگرام دکتر نوروزیان-پکیج رشد مو لاناریا-تلفن دکتر نوروزیان-کانال تلگرام دکتر نوروزیان-ادرس مطب و داروخانه دکتر نوروزیان-نظرات درباره محلول دکتر نوروزیان-پکیج رشد موی دکتر نوروزیان

کلیه حقوق این قالب برای دکتر نوروزیان محفوظ می باشد

پیاده سازی و سئو توسط: نت افزار

بهترین قرص برای رشد مجدد موهای ریخته شده
بهترین قرص برای رشد مجدد موهای ریخته شده
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *