بهترین درمان برای زخم دهانه رحم

خواص دارویی و گیاهی



باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر و آدرس سایت مجاز می باشد .

مرورگر شما قادر به پخش ویدیو نمی باشد.

سلام دوستان در این ویدئو با روشهای درمان زخم دهانه رحم با عسل طبیعی آشنا میشید امیدوارم که براتون مفید باشه.

ما در سایت دکتر گیاهی حدود 4 نوع عسل طبیعی رو قرار دادیم تا شما با خیال راحت بتونید ‏عسل 1% طبیعی سفارش بدید . همین الان به سایت دکتر گیاهی برید و عسلی که دوست ‏دارید رو تهیه کنید

آدرس ما :

http://drgiahi.com/natural-honey-types

بهترین درمان برای زخم دهانه رحم

شماره تماس:919691311

برایلطفا وارد حساب کاربری خود شوید.


“آینده در دستان شماست

زیبایی هایی که هنوز ندیده اید

میکس فوق العاده زیبا از آهنگ دل را ببین با صدای علیرضا افتخاری و سفر های مقام معظم رهبری به شهر های مخطلف کشور (زاهدان-زنجان-بم) که چیز پر مغز و قشنگی از آب در آمده حتماً ببینیدبهترین درمان برای زخم دهانه رحم

موسسه تدوین آثار و نشر اخلاقیات شهدای شهرستان زرند

مداحی مهدی اکبری کاش بودی کرببلا برادر بی حرمم حسن جان

زخم دهانه رحم، یک بیماری خوش خیم است که در اثر برخی تغییرات ساختاری در سلول‌های دهانه رحم ایجاد می‌شود. زخم دهانه رحم در تمام گروه‌های سنی رایج است و از میان تمام بیماری‌های زنان، بیشترین شیوع را در خانم‌ها دارد. آسیب‌ها و جراحت‌های وارد شده به دهانه رحم در اثر زایمان، سقط جنین، بیماری‌های التهابی واژن و رحم از جمله علت‌های زخم دهانه رحم هستند. برقراری روابط جنسی در سن پایین، می‌تواند باعث ایجاد زخم دهانه رحم در دختران جوان شود. عوامل خارجی می‌توانند منجر به زخم دهانه رحم شوند. برخورد فیزیکی هنگام برقراری روابط جنسی و انواع عفونت واژینال مانند عفونت سیفلیس، سوزاک‌، تریکوموناس و هرپس تناسلی از جمله این عوامل هستند. برخی از روش‌های سنتی و گیاهی در درمان زخم دهانه رحم در ادامه معرفی می‌شوند.

یکی از متداول‌ترین روش‌های سنتی در درمان زخم دهانه رحم، استفاده از دریای نفت خولان است. دریای نفت خولان غنی‌ترین منبع ویتامین‌های طبیعی، مواد معدنی و اسیدهای چرب است. این ماده از زمان‌های قدیم به عنوان یک داروی قوی و مکمل غذایی بیولوژیک استفاده می‌شده و امروزه نیز متخصصان طب سنتی و برخی پزشکان استفاده از آن را توصیه می‌کنند. جهت درمان زخم دهانه رحم با دریای نفت خولان، باید با استفاده از یک سواپ پنبه‌ای آغشته به دریای نفت خولان، این ماده را وارد واژن کرد. خانم‌ها باید این کار را شب‌ها انجام دهند و بلافاصله به بستر بروند. دوره درمانی شامل ۱۰ تا ۱۲ شب پشت سر هم است.

آلوئه ورا و عسل نیز، به اندازه دریای نفت خولان در درمان زخم دهانه رحم مؤثر هستند. برای استفاده از گیاه آلوئه ورا، یک برگ گوشتی آلوئه ورا را با استفاده از آب گرم بشویید؛ در یک پارچه توری قرار دهید و تا زمان استفاده، آن را در یخچال نگهداری کنید. جهت استفاده‌های درمانی، هم می‌توان برگ آلوئه ورا را چرخ کرد و هم پوست کند و ژل داخل آن را استفاده نمود. برای درمان زخم دهانه رحم با عسل و آلوئه ورا، عسل طبیعی و آلوئه ورا را به نسبت یک به دو با هم مخلوط کنید؛ این مخلوط را پیش از خوابیدن از طریق یا سواپ پنبه‌ای وارد واژن کنید و بلافاصله دراز بکشید. دوره درمان زخم دهانه رحم با عسل و آلوئه ورا شامل چهارده شب است. مخلوط عسل و آلوئه ورا را می‌توان به مدت سه روز در یخچال نگهداری کرد.

در اواخر بهار و تابستان، می‌توان از گیاه گزنه نیز برای درمان گیاهی زخم رحم استفاده کرد. برای استفاده، برگ‌های گیاه گزنه را پس از شست‌وشو خرد کنید و آب حاصل از آن را با استفاده از سواپ پنبه‌ای وارد واژن کنید و به مدت هفت تا ۱۰ دقیقه دراز بکشید تا درمان انجام شود. درمان زخم دهانه رحم با استفاده از گیاه گزنه را می‌توان در هر ساعتی از شبانه‌روز انجام داد. دوره درمان سه هفته طول می‌کشد؛ به همین خاطر لازم است درمان بلافاصله پس از پایان قاعدگی آغاز شود. برای هر روز استفاده از آب گیاه گزنه، باید همان روز برگ‌های آن را چید و از آب برگ‌ها به‌صورت تازه، استفاده کرد.بهترین درمان برای زخم دهانه رحم

ارسال

دکتر صفارزاده

شما می‌توانید به صورت آنلاین، از مطب دکتر صفارزاده وقت ویزیت بگیرید.

© 217-219 Dr.Saffarzadeh. Provided By Sisarv.

سلام من 27 سالمه. 3 ساله ازدواج کردم و بچه ندارم بعد معاینه برای پاپ اسمیر دکتر گفت عفونت و زخم دهانه رحم دارم به اندازه سکه 5 تومانی اما سطحی هست بعد یک دوره درمان با داکسی سایکلین و پماد میکونازول گفت باید فریز کنم .شنیدم این روش منسوخ شده؟


لطفا راهنماییم کنید با تشکر

پاسخ
سلام در صورتی که شما واقعاً زحم مقاوم به درمان دارویی داشته باشید فریز می تواند روش درمانی باشد و تأثیری هم در باروری آینده شما ندارد. ولی خیلی اوقات، تشخیص زخم ها درست نیست و برای اینکه مطمئن شوید که آیا واقعاً زخم وجود دارد و نیاز به فریز هست یا نه؟ بهتر است به فوق تخصص انکولوژی زنان مراجعه کنید تا دهانه رحم شما به طور دقیق بررسی شود.

پاسخ توسط پزشکان مرکز درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا

درمان زخم دهانه رحم و عفونت باتزریق عسل در واژنبهترین درمان برای زخم دهانه رحم

هرشب قبل ازخواب یک قاشق چایی خوری عسل کوهی (به وسیله اپلیکاتور)رادرواژن تزریق کرده به مدت پنج دقیقه پاهارابالانگه دارید. این کار را دوماه انجام دهید.

– تزریق در داخل واژن، ویژه زنان متاهل می باشد و برای مجردها بجای تزریق برای ورود عسل به داخل واژن می بایست مقداری عسل را شبها روی گاز استریل (یا پارچه آب ندیده) ریخته و کاملاً گاز را آغشته با عسل کرد و روی بدنشان بگذارند و طاقباز بخوابند تا کم کم عسل به داخل واژن هدایت شود.
-حتما قبل از تزریق عسل در واژن مقداری عسل را به قسمت داخلی ران بمالید و پس از گذشت یک ساعت اگر حساسیتی ایجاد نشد سپس عسل را در واؤن تزریق کنید.
– به اصطلاح برای افراد مجرد، برای ورود عسل داخل واژن از عنوان “عسل برداشتن و برای افراد متاهل از عنوان “تزریق واژینال عسل استفاده می شود.
– انجام این کار در در دوران قاعدگی ممنوع می باشد.
– حتماً باید از مرغوبیت و کیفیت عسل مطمئن باشید تا دچار مشکل نگردید. عسل مورد استفاده باید زنبوری و چند گیاهی باشد و از عسلی که زنبور تنها از یک نوع گیاه استفاده کرده مانند عسل یونجه خودداری شود چراکه عسلی خوب است که زنبور هر چه از گیاهان متنوع استفاده کرده باشد.

1- قبل از تزریق عسل در داخل واژن، محیط بیرونی سرنگ را با ضماد زرد یا روغن محلی چرب نمایید.
2- پس از تزریق در شب، در صبح با مقداری ضماد زرد یا روغن محلی موضع بیرونی واژن را چرب نمایید.
3- 2 گرم برگ درخت زیتون را در ۳ لیوان آب دم کرده و پس از سرد شدن ،رحم را با آن شستشو دهید.
4- 5 گرم پوست درخت بلوط را با ۳ لیوان آب دم کرده و پس از ولرم شدن رحم را با آن شستشو دهید.
5- پوست درخت بلوط را آسیاب کرده ،با عسل مخلوط کنید و به صورت شیاف واژنی استفاده کنید.

لطفا نظرات خود را درباره این مطلب با “نی نی نما” در میان بگذارید

تمامي حقوق مادي و معنوي سايت براي ني ني نما محفوظ مي باشد و استفاده از مطالب فقط بادرج و لينک سايت مجاز است.
1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *