بهترین دارو گیاهی برای چاق شدن

خواص دارویی و گیاهی




خانه

موبایل

گیاهان دارویی برای چاق شدن

 

بهترین دارو گیاهی برای چاق شدن

در دنیای امروز، بسیاری از افراد به دنبال شیوه های مختلف لاغری و کاهش وزن هستند. این در حالی است که تعدادی همواره تلاش در افزایش وزن دارند که این موضوع، کمتر مورد توجه است.در این مطلب گیاهان دارویی مفید برای افزایش وزن را آورده ایم اما باید در همین ابتدا عرض نماییم که هیچ گیاه دارویی را به مدت طولانی و خودسرانه مصرف نکنید و حتماً این کار تحت نظر متخصص طب سنتی یا گیاه شناس باشد. این مورد مخصوصاً در مورد کسانی که مشکلات کبدی و کلیوی دارند و یا داروهای خاصی مصرف می کنند دارای اهمیت بیشتری است.

ریشه گل قاصدک مناسب برای مبارزه با لاغریریشه گل قاصدک مغذی است و باعث افزایش اشتها و درمان لاغری می شود. برای استفاده از خواص آن جوشانده آن را در یک فنجان و نیم تهیه کنید. طعم این نوشیدنی تلخ است که آن را بعد از کمی ولرم شدن با عسل شیرین کنید.ریشه‌ی گیاه قاصدک همچنین یکی از درمان‌های فوق العاده در یبوست است و یبوست از علل اصلی در کاهش اشتها و مشکلات گوارشی است. ریشه گیاه قاصدک سرشار از فیبر است و باعث دفع سموم بدن می شود و در رفع لاغری مؤثر است. از دیگر خواص آن درمان سوءهاضمه و سنگ کیسه صفرا است.روش استفاده از ریشه گل قاصدک در درمان یبوست در جهت درمان لاغری2 گرم ریشه خشک گیاه قاصدک را در یک لیتر آب و به مدت 1 دقیقه بجوشانید و سپس آن را صاف کنید. یک فنجان روزی سه بار به مدت یک ماه میل کنید.

جنتیان یا جنتیانا (کوشاد) کمک به درمان لاغریکوشاد دارای ماده ای شیمیایی ب آماروجنتین می باشد که بسیار تلخ است.

برای آماده کردن این گیاه در درمان لاغری، ریشه این گیاه را باید به خوبی شستشو دهید و به مدت بیست دقیقه آن را جوشاند تا آماده شود.برای نتیجه بهتر آن در درمان لاغری، روزی یک فنجان میل کنید تا اثر آن را مشاهده فرمایید. توصیه به مصرف این گیاه در دوران بارداری و شیردهی و کودکان زیر دو سال نشده است و برای افراد با سنین بالاتر از 65 سال با احتیاط مصرف شود.

شیرین بیان و کمک به درمان لاغری شمابرای تأثیر شیرین بیان در رفع لاغری، یک پنجم گرم ریشه شیرین بیان خشک را در آب بجوشانید. این دم‌نوش را تا سه بار در روز می توانید استفاده فرمایید. 

شیرین بیان به  درمان لاغری کمک می کند

 چای بابونه، چای مخصوص لاغریچای بابونه به‌طور مؤثری در رفع لاغری و افزایش اشتها مؤثر است. روزی یک فنجان از این چای میل کنید.

مارچوبه و درمان لاغری2-5 گرم پودر مارچوبه را به شیر جوشیده اضافه فرمایید، یک قاشق مرباخوری کره به آن بیفزایید. از این نوشیدنی دو بار در هفته به مدت دو ماه برای رسیدن به نتایج خوبی در جهت رفع لاغری استفاده کنید.

جینسینگ و خواص فوق العاده آن در رفع لاغریاین گیاه دارای خواص فوق العاده بسیاری است و در علم آیورودا از آن استفاده های فراوانی می شود.یک لیوان شیر را ولرم کنید و به آن دو قاشق مرباخوری کره و دو قاشق غذاخوری پودر گیاه جینسینگ اضافه فرمایید. آن را به خوبی هم بزنید و یک‌بار در روز استفاده فرمایید. نوشیدن این نوشیدنی تا سی روز توصیه می شود تا نتیجه آن را بر روی لاغری مشاهده کنید.

زنجبیل و خواص فوق العاده آن در همه درمان ها و رفع لاغریزنجبیل می تواند در رفع اختلالات گوارشی بسیار مؤثر باشد و بر روی افزایش اشتها به صورت مناسبی مؤثر است. تحقیقات نشان داده است که این ادویه در افزایش وزن شما و رفع لاغری مؤثر است.از زنجبیل رنده شده بر روی غذاها در هنگام پخت و پز یا دم‌نوش آن استفاده فرمایید.   

زنجبیل برای افزایش اشتها مفید است و باعث چاقی می شود

  نسخه‌های گیاهی اشتها آوربی اشتهایی عمدتاً علل عصبی دارد ولی علل دیگر آن نیز عبارتند از: کم خونی، یبوست، ریزه خواری و اعتیادنسخه شماره ۱ اشتها آور:این نسخه برای بی اشتهایی های با منشأ عصبی مناسب است و برای کودکان.مواد لازم:بابونهبه لیموزنجفیلپونه

طرز تهیه:۴ گیاه فوق را به نسبت مساوی مخلوط کرده و به صورت دم کرده یک قاشق مرباخوری از این مخلوط در یک لیوان آب جوش مصرف کنیدنسخه قوی تر برای افزایش اشتها:مواد لازم:افسنتینسماقجوزبویاگلپرپونهطرز تهیه:از گیاهان افسنطین و سماق و جوزبویا و گلپر از هر کدام یک قسمت و از گیاه پونه ۲ قسمت را با هم مخلوط کرده و یک قاشق مرباخوری در یک لیوان آبجوش دم کرده مصرف کنید. 

دمنوش مفید برای چاق شدن

  نسخه خیلی قوی تر برای افزایش اشتها:مواد لازم:جنتیانا ۴ قسمتبهارنارنج یا پوست نارنج ۴ قسمتاسطوخودوس ۴ قسمتگل گندم ۲ قسمتزنجفیل ۱ قسمتطرز تهیه:همه موارد فوق را مخلوط کرده و یک قاشق مرباخوری از این مخلوط را در یک لیوان آب جوش دم کرده و مصرف نمایید. اگر جنتیانا پیدا نکردید به جای آن از افسنتین یا درمنه ها استفاده کنید. البته بهترین اشتهاآور همان گیاه جنتیانا است.

دم کرده اسطوخودوسنسخه افزایش اشتها برای کسانی که زخم معده دارند:اگر کسی زخم معده دارد و علاوه بر آن بی اشتها نیز می‌باشد نمی‌توان برای این شخص از گیاهان دارویی مواد تلخ و تند استفاده کرد برای این افراد از نسخه زیر استفاده کنید.مواد لازم:به لیموبهارنارنجبادرنجبویهزرشکطرز تهیه:گیاهان فوق را به نسب مساوی مخلوط کرده و یک قاشق مرباخوری از آن را در یک لیوان آب جوش دم کرده و مصرف نمایید.نکته مهم: نسخه های اشتها آور باید یک ساعت قبل از غذا مصرف شوند.

 

منبع:tebyan.net

باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر و آدرس سایت مجاز می باشد .

نبض ما مرجع پزشکی و سلامت – دانستنیهای سلامت و مشاوره پزشکی

نبض ما- چاقی یکی از آرزو های دوردستی است که اکثر افراد لاغر به آن نمی رسند. به نظر می رسد چاق شدن آسان تر از لاغر شدن باشد اما افراد لاغر چنین نمی گویند!

حدود دو سوم افراد در ایالات متحده، دارای اضافه وزن بوده و یا چاق هستند. با این حال، بسیاری از افراد هم با مشکل دیگری مواجه هستند که آن بیش از حد لاغر بودن است . لاغری یک نگرانی قابل توجه است، زیرا کمبود وزن می تواند به اندازه چاق شدن برای سلامت شما مضر باشد. علاوه بر این، بسیاری از افرادی که به طور بالقوه کم وزن نیستند، هنوز می خواهند عضلات بیشتری به دست آورند.

بهترین دارو گیاهی برای چاق شدن

این که آیا شما به لحاظ بالینی کم وزن هستید و یا در چاق شدن و ساختن عضلات دچار مشکل هستید، تفاوت زیادی ندارد و اصول اولیه راه حل برای هردو یکسان است. این مقاله یک استراتژی ساده برای چاق شدن ، که سلامت شما را حفظ کند ارائه خواهد داد.

7 خاصیت درمانی نارنج و تداخل آن با داروها

نکاتی درباره تغذیه پیش از بارداری که باید بدانید

طرز تهیه قهوه‌ ترک و خواص درمانی آن

5 خواص درمانی خرمالو که نمی دانید

کم وزنی به عنوان داشتن شاخص توده بدنی (BMI) کمتر از ۱۸٫۵ تعریف شده است. در واقع این شاخص به عنوان ابزاری برای تعیین چاقی یا لاغری افراد به کار می رود. این مقدار از توده بدنی مورد نیاز برای داشتن وضعیت سلامت بهینه کمتر است. در مقابل، شاخص بیش از ۲۵ برای اضافه وزن و بیش از ۳۰ برای چاقی درنظر گرفته می شود.

با این حال، در نظر داشته باشید که مشکلات زیادی در مقیاس BMI وجود دارد چرا که فقط به وزن و قد نگاه می کند و توده عضلانی را در نظر نمی گیرد. بعضی از مردم به طور طبیعی بسیار لاغر هستند اما هنوز هم سالم هستند. داشتن وزن کم با توجه به این مقیاس لزوما به این معنی نیست که شما مشکل سلامتی دارید.

کمبود وزن حدود ۲-۳ برابر در میان دختران و زنان رایج تر است. در ایالات متحده، ۱٪ مردان و ۲٫۴٪ زنان ۲۰ ساله و بالاتر دارای کم وزنی هستند.

– برای چاق شدن ، بسیار مهم است که این کارها را انجام دهید:

– خوردن نوشابه و دونات ممکن است به شما در چاق شدن کمک کند، اما می تواند سلامت شما را در همان زمان نابود کند. اگر وزن کم دارید و طبیعتا می خواهید مقدار متعادلی از توده عضلانی و چربی زیر پوستی به دست آورید، نه یک دسته چربی شکم ناسالم.

– تعداد زیادی از افراد هستند که وزن طبیعی دارند ولی در عین حال مبتلا به بیماری هایی مثل دیابت نوع ۲، مشکلات قلبی و سایر بیماری های مرتبط با چاقی هستند. بنابراین، کاملا ضروری است که شما هنوز هم غذاهای سالم بخورید و زندگی کلی سالمی داشته باشید.

مهمترین مواد مغذی برای به دست آوردن وزن سالم پروتئین است. عضله از پروتئین ساخته شده و بدون آن اکثر کالری های اضافی ممکن است به چربی بدن تبدیل شوند.

به گزارش نبض ما، مطالعات نشان می دهد که در طول دوره ای که غذا می خورید، یک رژیم غذایی با پروتئین بالا باعث می شود بسیاری از کالری های اضافی به عضله تبدیل شود. با این حال، در نظر داشته باشید که پروتئین یک شمشیر دو طرفه است.

پروتئین بسیار پرکننده است، به طوری که می تواند گرسنگی و اشتهای شما را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. که این باعث می شود کالری مورد نیاز سخت تر به دست شما برسد.

اگر شما در حال تلاش برای چاق شدن هستید، به ازای هر کیلوگرم، ۱٫۵ الی ۲٫۲ گرم پروتئین را هدف قرار دهید. اگر مصرف کالری شما بسیار زیاد باشد، حتی می توانید این مقدار را افزایش هم دهید.

مواد غذایی حاوی پروتئین شامل گوشت، ماهی، تخم مرغ، بسیاری از محصولات لبنی، حبوبات، آجیل و دیگر غذاها می شوند. اگر شما برای گرفتن پروتئین کافی در رژیم غذایی خود دچار مشکل هستید، مکمل های پروتئین مانند پروتئین آب پنیر می تواند مفید باشد

به گزارش نبض ما، ترکیب دریافت کالری زیاد با تمرینات بدنی سنگین، دو عامل مهم است. با این حال در اینجا ۱۰ راهنمایی برای چاق شدن ارائه می شود:

۱- قبل از وعده های غذایی آب ننوشید. این می تواند شکم شما را پر کند و دریافت کالری کافی را برای شما سخت تر کند.

۲- بخورید در هر زمان که می توانید غذا یا غذای اضافی بخورید، مثلا قبل از خواب.

۳- شیر بنوشید. نوشیدن شیر کامل برای رفع تشنگی یک راه ساده برای دریافت پروتئین و کالری با کیفیت بالا است.

۴- اگر واقعا خواهان چاق شدن هستید می توانید شِیک های افزایش وزن را امتحان کنید. این پروتئین شیک ها حاوی پروتئین کربوهیدرات و کالری بسیار زیاد است.

۵- از بشقاب های بزرگتر استفاده کنید. قطعا از بشقاب های بزرگ استفاده کنید اگر قصد دارید کالری بیشتری دریافت کنید، زیرا بشقاب های کوچکتر باعث می شود مردم به طور خودکار کمتر غذا بخورند.

۶- به قهوه خود خامه اضافه کن. این یک روش ساده برای اضافه کردن کالری است.

۷- برای چاق شدن ، کراتین مصرف کنید. مکمل ساختاری کراتین مونوهیدرات می تواند به شما کمک کند که مقدار کمی وزن عضلانی خود را افزایش دهید.

۸- خوب بخوابید. خواب درست است برای رشد عضله بسیار مهم است.

۹- پروتئین خود را اول بخورید و سبزیجات را در آخر مصرف کنید. اگر مخلوطی از غذاها را در بشقاب خود دارید، ابتدا غذاهای غنی از کالری و پروتئین را مصرف کنید و در آخر سبزیجات را بخورید.

۱۰- سیگار نکشید. افراد سیگاری کمتر از افراد غیر سیگاری وزن اضافه می کنند و ترک سیگار اغلب منجر به چاق شدن می شود.

به گزارش نبض ما، در صورت کمبود وزن برخی از روش های سالم برای چاق شدن وجود دارد:

گونه چاق به معنای اضافه کردن چربی روی صورت نیست. شما می توانید با پیروی از برخی از روش های ساده طبیعی، تمرین و درمان خانگی به آن دست یابید. در ادامه در مورد نحوه چگونگی به دست آوردن گونه های چاق از طریق روش های طبیعی بحث خواهیم کرد.

گلاب رز و گلیسیرین ترکیبی عالی است که می تواند در شکل گیری گونه های چاق به خوبی کار کند. به نظر می رسد این ترکیب دارای خواص فوق العاده پوستی و مرطوب کنندگی است. گلاب رز و گلیسیرین را مخلوط کنید. شب گونه های خود را با آن مالش دهید.

بهترین دارو گیاهی برای چاق شدن

بهتر است در زمان قبل از خواب باشد. بگذارید در طول شب روی صورتتان باشد و صبح فردا آن را با آب گرم بشویید. این ترکیب پوست را تغذیه و هیدراته می کند. برای رسیدن به گونه های چاق، این روند را به طور مرتب تکرار کنید.

عسل به عنوان یکی از موثر ترین روش های خانگی برای چاق شدن گونه ها در نظر گرفته می شود. عسل قادر به حفظ رطوبت در پوست است، در نتیجه باعث می شود پوست تازه و سالم بماند. حضور آنتی اکسیدان ها نقش مهمی در جلوگیری از مشکلات پوستی رادیکال های آزاد دارد.

با مخلوط کردن ۱ قاشق چای خوری عسل همراه با پاپایا خمیری آماده کنید. این خمیر را بر روی گونه های خود قرار دهید و آن را به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه نگه دارید. حالا آن را با آب گرم بشویید. بهتر است این روش را در صبح انجام دهید. تکرار منظم برای نتایج موثر لازم است.

ویژگی سفت کنندگی پوست که در آلوئه ورا موجود است، برای جلوگیری از صاف شدن گونه ها موثر است که این باعث بهبود خاصیت الاستیک بودن پوست می شود. فراوانی آنتی اکسیدان ها در آلوئه ورا مانع از انواع آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد می شود. همچنین تولید کلاژن را افزایش می دهد که به پوست ظاهری با طراوت می بخشد.

گونه های خود را با ژل آلوئه ورا به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه ماساژ دهید، به مدت چند دقیقه به آن دست نزنید و سپس با آب گرم شستشو دهید. برای به دست آوردن بهترین نتیجه، این روند را دو بار در روز تکرار کنید. یکی دیگر از گزینه ها این است که آب آلوئه ورا را تهیه کنید و حداقل یک بار در روز مصرف کنید!

این یکی از بهترین روش های خانگی است که می توانید دنبال کنید. با مخلوط کردن کره و شکر، خمیری درست کنید. بهترین چیز در مورد این روش این است که به غیر از نرم کردن پوست، پوست را با لایه اضافی از چربی پوشش می دهد. پس از اعمال آن بر روی صورت خود، آن را با آب گرم شستشو دهید.

شنبلیله می تواند به شما در رسیدن به گونه های چاق در زمان کم کمک کند. شنبلیله غنی از ویتامین و آنتی اکسیدان است که مانع آسیب های شدید شده و پوست را صاف و سالم می کند. با مخلوط کردن ۱ قاشق چایخوری پودر شنبلیله و آب خمیری ضخیم تهیه کنید.

این خمیر را بر روی گونه ها بگذارید و به آرامی ماساژ دهید. و ۱۰ الی ۱۵ دقیقه به آن دست نزنید. هنگامی که خمیر به طور کامل بر روی صورت چسبید، می توانید آن را با آب گرم شستشو دهید. شما همچنین می توانید این کار را یک یا دو بار در روز انجام دهید.

شیر یکی دیگر از گزینه ها برای بدست آوردن گونه های چاق است. پوست شما را مرطوب می کند و باعث می شود پوست شما ملایم تر شود.

گونه های خود را با شیر سرد در حرکتی رو به بالا و حرکت دایره ای به مدت ۵ دقیقه ماساژ دهید. اجازه دهید برای ۵ دقیقه دیگر روی صورتتان بنشیند، سپس آن را با آب گرم بشویید. این کار را یکبار هر روز انجام دهید. همچنین می توانید ۱ تا ۲ لیوان شیر بدون چربی یا کم چرب به صورت روزانه بنوشید.

سیب حاوی مواد مغذی بسیاری است که برای پوست شما مفید است. آنتی اکسیدان ها در سیب ها از آسیب بافتی و چین و چروک جلوگیری می کنند. علاوه بر این، به پوست شما کمک می کند ظاهری نرم و چاق داشته باشد.

½ سیب طوری مخلوط کنید که خمیرمانند شود. این خمیر را بر روی گونه ها بگذارید و به صورت دایره وار به مدت ۵ دقیقه ماساژ دهید. ۱۵ تا ۲۰ دقیقه قبل از شستشو با آب گرم بگذارید روی صورتتان بماند. یک بار در روز این روش را تکرار کنید. همچنین روزانه هرزمان که می توانید سیب بخورید.

در مورد چاق شدن صورت شنیده اید در این مقاله با این موضوع آشنا شوید.

چاق شدن صورت با شیر خشک

چاقی پاها و یا همان چاق شدن پاهای لاغر با حرکات ورزشی بهتر و ماندگار ترخواهد بود.

برای چاق شدن پاها، پله نوردی کنید. بالا و پایین رفتن از پله (استپ) روی کل پایین تنه کار کرده و به بالا بردن حجم عضلانی این ناحیه کمک می کند.

می توانید برای این منظور از استپ های ورزشی استفاده کرده و خیلی ساده از آن بالا و پایین روید. برای بالا بردن شدت تمرین، دو دمبل در دست هایتان نگه دارید.

به طور کلی برای داشتن بازو و پاهای لاغر چیزی بیش از یک نگرانی بابت زیبایی است. کمبود وزن اغلب باعث ایجاد نشانه هایی از قبیل ضعف، خستگی، کوفتگی و احساس سرماخوردگی می شود.

همچنین می تواند اثرات جانبی روانی مانند کاهش اعتماد به نفس، اضطراب و افسردگی داشته باشد. اگر چه مقدار چربی در پاها و بازوهای های شما عمدتا به خاطر ژنتیک است، اما شما می توانید اندازه اندام خود را با تنظیم نمودن رژیم غذایی و رژیم های تناسب اندام افزایش دهید.

پنج وعده و یا در طول روز بخورید. به عنوان مثال، صبحانه، میان وعده صبحانه بزرگ، ناهار، شام و یک میان وعده در زمان خواب. غذاهای با کالری زیاد و چربی سالم مانند آوکادو، کره بادام زمینی، آجیل و گرانول را انتخاب کنید.

چاشنی ها و افزودنی هایی را به مواد غذایی خود اضافه کنید تا باعث افزایش کالری، که باعث افزایش چربی در سراسر بدن شما، از جمله بازوها و پاها شود. به عنوان مثال، شیر خشک را در سوپ، کره بر روی سیب زمینی و پنیر بر روی تخم مرغ اضافه کنید.

نوشیدنی های پرکالری را به جای آب مصرف کنید. هر روز شش لیوان یا از آن ها را مصرف کنید مانند شیر کم چرب و یا آبمیوه. ۲۰ دقیقه تمرین قدرتی، سه روز در هفته انجام دهید. ورزش به تحریک اشتها کمک می کند، شما را تشویق می کند که بخورید.

همچنین تشنگی شما را افزایش می دهد، بنابراین شما می توانید کالری بیشتری از طریق نوشیدنی های پرکالری اضافه کنید. تمرینات را انتخاب کنید که به طور خاص مربوط به بازو و پاها شود. مانند شنا، قدم زدن و

مکمل مخمر آب جو اشتها را نیز بالا می‌برد. اگر می‌خواهید چند کیلو چاق شوید نیز می‌توانید از مکمل مخمر آبجو استفاده کنید. در مخمر آبجو ویتامینهای گروه B، اسیدهای آمینه، مواد معدنی، فیبر، مواد آنتی اکسیدان و وجود دارد. با توجه به ترکیبات، این قرص در کمک به ترمیم بافتها، جلوگیری از برخی سرطانها، افزایش اشتها، رفع خستگی و بالا بردن انرژی بدن، رفع یبوست، تنظیم متابولیسم بدن و موثر باشد.

قبل از هرچیز لازم است توصیه شود که پیش از مصرف هرگونه دارویی با پزشک مربوطه حتما باید مشورت صورت گیرد. اما در مورد قرص ها و کپسول های چاقی نکاتی است که لازم است بدانید.

کپسول های افزایش وزن به روش های مختلفی کار می کنند. یکی از آنها افزایش اشتها است. وقتی احساس گرسنگی می کنید، طبیعتا غذا می خورید. در صورتی که قادر به مراقبت از رژیم غذایی خود در همه زمان ها نباشید، ممکن است در معرض مواد غذایی ناسالم قرار بگیرید. این باعث چاق شدن از طریق انباشت چربی در بدن می شود و شما را در معرض چاقی قرار می دهد. درصد قابل توجهی از چربی های بدن باعث بروز مشکلاتی در سلامتی انسان می شود.

برخی از کپسول ها برای چاق شدن وجود دارند که با کاهش سرعت متابولیسم بدن کار می کنند. در موارد خاص، متابولیسم کندتر می تواند به مشکلات مرتبط با آن مانند عدم انرژی، خستگی و غیره منجر شود. در صورت استفاده از خدماتی که نیاز به هشیاری و چابکی ذهنی دارد، این قرص ها ممکن است باعث مشکلات جدی شود. سرعت متابولیسم آهسته نیز ممکن است به عوارض مرتبط با سلامتی منجر شود.

کپسول های افزایش وزن با ویتامین ها، مواد معدنی و مواد مغذی بسته بندی می شوند. اگر چه بسیاری از این ها نقش مهم و مفیدی را ایفا می کنند، اما ممکن است در برخی شرایط برای سلامتی مناسب نباشند. به عنوان مثال، اگر شما از مشکلات کلیوی رنج می برید، ممکن است توصیه شود که از مواد معدنی مفید مانند سدیم و پتاسیم دوری کنید.

شما می توانید سوالات خود را از طریق لینک پرسش از دکتر با پزشکان ما مطرح نمایید.

نبض ما– مترجم: حسین مقدس زاده

احتمالاهدف شما افزایش وزن است، ولی نباید بیش از حد چربی مصرف کنید. سراغ چیپس و شکلات نروید. غذاهای آماده و سرخ کردنی نخورید. بهترین چیز برای شما غذاهای پر پروتئین و کم چربی است!میزان آب خوردن روزانه ی خود را زیر نظر رژیم چاقی افزایش دهیدراحت ترین کاری که باید انجام بدهید ؛ خواب به میزان مناسب و کافی است، چیزی حدود هشت ساعت.

خوردن نوشابه، دونات و اقسام شیرینی ها ممکن است باعث اضافه وزن شود ولی در عین حال سلامتی شما را هم به خطر می‌اندازند. اگر قصد بالا بردن وزنتان را دارید باید تعادلی بین افزایش حجم ماهیچه‌ای و چربی زیر پوست برقرار کنید، نه اینکه فقط و منحصراً در ناحیه شکم چاق شوید.خوردن سیب زمینی پخته و تخم مرغ در وعده غذایی شام به شما کمک میکنه

سلام خوبه که درمان رو شروع کردید و تا حدی نتیجه گرفتید.ریزش مو میتونه تحت تاثیراسترسهایی که بر بدن وارد میشه باشه و درمانهای محدودی داره.مشکل تمرکز باید بررسی شه که ایا از وسواس فکری یا اضطراب یا مشکل دیگری هست یانه.لاغری بدن و اینکه شما از فرم بدنتون ناراضی هستید مساله دیگریه و میتونه ناشی از عوامل ژنتیک باشه.به هر حال توصیه میکنم درمان رو ادامه بدید وپیگیری کنید تا بازهم نتیجه بهتری بگیرید.

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

سلام من هرکاری میکردم وزنم از ۴۹ و ۴۸ تکون نمیخورد حتی چند سال تو وزن ۴۷ کیلو بودم ؛باشگاه میرفتم ،پودر چاقی میخوردم و چه و چه ولی اصلا تاثیری نداشت اگرم داشت یکی دو کیلو چاق میشدم دوباره برمیگشت به حالت اول،اما حالا لازم نیس به خودم فشار بیارم،اصلا سراغ پودر و قرص نرید چون واقعا مضره ،خب اولشو رو با عرق یونجه شروع کنید یه استکان از اونو با کمی شکر مخلوط کنید و یک ساعت قبل از صبحانه و شام بخورید به مدت ۲ هفته یه مشکلی که ما لاغرا داریم به نظرم جذب نشدن مواد غذای است برا همین سعی کنید بعد از هر وعده غذاییتون دو قاشق چایخوری شیره انگور میل کنید چون من واقعا تاثیرش رو دیدم مخصوصا بعد از شام و ناهار.بعدی اینکه سعی کنید صبحانه چیزای مقوی بخورید به جای قرص و کپسول و پولتونو بدید به یه بسته شیره انگور و یه بسته ارده و کمی پسته و گردو..ارده و شیره و مخلوط کنید بخورید واقعا عالیه..بین صبحانه و ناهار حتما یا کنجد بخورید یا کمی پسته حتما و ۲ ساعت بعد ناهار حتما یه سیب بخورید با هرمیوه ای در کناش که دوست دارید .شبا حتما قبل از خواب یه دونه موز ببخورید هم باعث چاقی صورت و هم بدن اینایی که میگم رو حتما تا دو ماه اجام بدین هرروز و اون عرق یونجه رو هم بعد دو هفته یه وقفه ۱۰روزه بدین بعد یه هفته دیگه بخورینتاثیرش در من حدود ۳ یا ۴ کیلو بوده در ماه،عرق یونجه عالیه شاید روز اول باعث خارش بشه ولی اهمیت ندید بعد یکی دوروز عادی میشه و این عرق برا اونایی که عصبی هستن و به خاطر عصبیت لاغر هستن عالیه عالیه چون یه جور حس بی تفاوتی و ریلکسی بهتون میده که باعث میشه کمتر حرص بخورید

سلاممرسی از راهنماییتخیلی واضح و خوب توضیح دادی

ای ولممکنه از پرکاری تیروئیدت هم باشهمیتونی ب کمپللکس مصرف کنی اشتهات رو هم زیاد میکنهو امگا۳

اما آهن و زینک لاغر میکنه

مرسی بابت راهنماییت خ خوب توصیف دادی کاش فقط روشن جواب بده چون همه راهی امتحان کردم

منم فوق العاده لاغرم و۱۰کیلوروقدووزنم کمبودوزن دارم وناامیدم وجوری شدم ک اعتمادبنفسم شده صفرومیخوام گریه کنم میخام اینوامتحان کنم کاش جواب بده

خانوم ماریا سعی کنید غذاهاتونو با نون میل کنید من با این روش ماهی چهار کیلو بدون هیچ دارو،پودر و هزینه ای چاق شدم.برای بدنسازی هم متدهایی دارم.

واقعا بزرگواری کردی که با این حوصله مرتب و مفید توضیح دادی. واقعا جای تقدیر و تشکر داره . من واقعا نمیدونم چطوری تشکر کنم از شما. چون از مطلبی که نوشتید خیلی استفاده کردم?

خیلی ممنون عالی بود امیدوارم جواب بده

سلام عزیزم.واقعا ازت ممنونم.من الان سال دوم راهنمایبم.اما نسبت به سنم خیلی وزنم گمه.الان من ۴۰ کیلوم.امیدوارم که روشت جواب بده.قدمم ۱۵۸.اگه جواب بده خیلی خوشحال میشم..چند ماه دیگه مراسم داداشمه.نمیدونم با این لاغریم چی باسد بپوشم.تو رو خدا همگی واسم دعا کنین چاق بشم.واقعا مرسی ازت فاطمه جون?????

منم مشکلم دقیقا عین شماستممنون از راهنماییت ?

لطفٱ از این ها بسازید تشکر من سعی خواهم کرد که این همه رو انجام بدم مرسی.

اوکی عالی بود

باسلام من قبلا لاغربودم اما ۱۰کیلواصاف کردم و چاق شدم .صورتم قبلا خیلی خوب بود پربود گونه داشتم اما مدتی رفتم باشگاه و گونه هام اب شدن .دوباره رژیم گرفتم چاق شدم اماصورتم هرکارکردم دیگه پر نشد الان خیلی ناراحت و افسرده ام ! گونه هام صاف شدن .چهره قبلیم اصلانیازبه ارایش نداشت توروخدابگیدچیکارکنم فقط صورتم پرشه گونه دربیارم

کود بده به گونه هات?

حتمن کود رو شما اثر کرده

کود دیگه چیه؟جواب بدین

سلام دوستانمن هم دارم عرق یونجه هم گندم وکنجد واسه میان وعده ها میخورم با تخمه تاثیرش خیلی خوبهقدم 16 وزنم 51 نظرن چند کیلو دیگه میخوام که اضافه کنم

حدود 7یا8کیلو

سلام. دختری شونزده ساله هستم .کلاس یازدهمم اما از کلاس هفتم وزنم ثابت و نه زیاد میشه نه کم وزنم 37 و نسبت به همس خیلی کمه .. کم اشتها نیستم .. فعالیت بدنی ندارم ممنون میشم کمکم کنید به هیچ وجه نمی تونم ورزش های سنگین انجام بدم .بدنم خیلی ضعیفه

سلام من به مدت چند سال هست که دچار لاغری هستم و هر چه به دکتر مراجعه کردم باز هم هیچ نتیجه ای نگرفتم و هیچ مشکل خاصی هم ندارم من ۲۳ سالم هست اما ۴۰ کیلو وزن دارم دوستانم همه من را مسخره میکنن خواهش میکنم یک راه حل خوب بهم بگین واقعا دارم از لاغری بیش ازحد رنج میبرم

سلام من از کپیول گیاهی استفادهکردم و نتیجه هم گرفتم

دکتر سلام

زیبایی و جوانسازی به کمک فیلرها یا ژل ها+ فیلم (دکتر صمیمی)

راه های مقابله با ابتلا به زگیل تناسلی +ویدئو

تاثیر چاقی در فشار خون بالا

زگیل تناسلی از تشخیص تا درمان +ویدئو

برای چه بیماری هایی به متخصص اورولوژی مراجعه کنیم؟

عوارض و علل گذاشتن باطری قلب +ویدئو

ویدیو های سلامت

رفع سریع دندان درد به روش خانگی

بهترین روش کاشت مو sut است یا fut + ویدئو

مراحل لیفت صورت بدون جراحی

علل و درمان انواع جوش صورت/ویدئو

عوامل موثر در افزایش قد بعد از بلوغ

مطالب پیشنهادی

بهترین بره رژیم لاغری برای کاهش وزن

عمل لابیاپلاستی برای این زنان ممنوع است!

مزایا و عوارض لیزر موهای زائد چیست؟

هزینه اصلاح طرح لبخند چقدر است ؟

گردشگری سلامت یا توریسم درمانی چیست؟

آنچه را که باید درباره کاربرد اسکن استخوان بدانید

هزینه آزمایش ایدز چقدر است؟

چه زمانی تست پاپ اسمیر انجام شود؟

زگیل تناسلی از تشخیص تا درمان +ویدئو

بهترین روش کاشت مو sut است یا fut + ویدئو

روش های خانگی رفع چین و چروک صورت +ویدیو

نبض ما، پایگاه اینترنتی نشاط و سلامتی و دارای مجوز فعالیت است که تیم تولید کننده محتوای آن از پزشکان متخصص، اعضای هیئت علمی و اساتید دانشگاه، خبرنگاران و مترجمین و مشاورین مجرب تشکیل شده است .

نبض ما با ارائه جدیدترین مطالب علمی و کاربردی و با هدف بالا بردن سطح آگاهی و اطلاعات عامه مردم در حوزه پزشکی با هدف ارتقای سطح فرهنگ سلامت عمومی و بهبود سبک زندگی فارسی زبانان، می کوشد تا در جهت تندرستی، زیبایی، تغذیه سالم، تناسب اندام، مسائل مربوط به بهداشت مردان و زنان و مادر و نوزاد، مشاوره پزشکی، روان درمانی، بهداشت جنسی و زناشویی و سایر اطلاعات مفید در رابطه با سلامتی ، مخاطب را با ارائه مطالب صحیح و بروز رسانی شده یاری و راهنمایی نماید. لذا مطالب ارائه شده در سایت به هیچ عنوان جایگزین پزشک و تشخیص و تجویز آن نیست.


“آینده در دستان شماست

زیبایی هایی که هنوز ندیده اید

میکس فوق العاده زیبا از آهنگ دل را ببین با صدای علیرضا افتخاری و سفر های مقام معظم رهبری به شهر های مخطلف کشور (زاهدان-زنجان-بم) که چیز پر مغز و قشنگی از آب در آمده حتماً ببینید

بهترین دارو گیاهی برای چاق شدن

موسسه تدوین آثار و نشر اخلاقیات شهدای شهرستان زرند

مداحی مهدی اکبری کاش بودی کرببلا برادر بی حرمم حسن جان

‘)
sidebar_align ‘left’
content_container_margin parseInt(’29px’)
sidebar_width parseInt(’27px’)
//–&gt

(($) {
$( {
$(‘#vbflat-login’).bind(‘click’, (e) {
e.preventDefault
$(‘#popuplogin’).bPopup({
speed: 14,
})
})
})
})(jQuery)

theSummaries new Array(“هیچ اثر شاهکاری تاکنون به دست افراد تنبل ساخته نشده است. تلاش کن.”,”آدم های بزرگ اراده میکنند، آدم های کوچک آرزو”,”هر وقت داشتی کم می آوردی و خواستی تمومش کنی کافیه یادت بیاد چرا شروع کردی.”,”رود راه خودش را از وسط سنگ پیدا میکند. نه بخاطر قدرتش، بلکه بخاطر تداومش. پس هیچوقت تسلیم نشو.”,”تنها کسی که شما را عقب می اندازد خودتان هستید. بهانه کافیست! وقت آن رسیده است که جور دیگری زندگی کنید.”) theSiteLinks new Array( “#King-Design.Ir”,”#King-Design.Ir”,”#King-Design.Ir”,”#King-Design.Ir”,”#King-Design.Ir” )


با سلام خدمت شما کاربرگرامی

چنانچه قبلا عضو انجمن شدید فیلد های زیر را پر کنید و در صورتی که میخواهید عضو شوید از آیکون سمت راست استفاده کنید

طرز تهیه سالاد بادمجان و کدو رژیمی در منزل

بند انداختن صورت بهتر است و یا شیو کردن ؟!

بهترین دارو گیاهی برای چاق شدن

مهمترین قدم قبل از اقدام برای لاغری را اینجا بخوانید

زیبا کردن موها و تقویت آنها با استفاده از مواد غذایی

آشنایی با زیباتنی ها

پاسخ به رایج ترین سوالات کاربران

اطلاعیه مدیریت سایت

اخبار، اطلاعیه ها، قوانین و نظرسنجی های عمومی انجمن

در این قسمت قوانین، اطلاعیه ها و تازه های زیباتن قرار میگیرد.

اطلاعیــــــــــــــه : حذف

15 تیر 1397, 13:23

کلیه آموزش های لازم جهت استفاده از بخش های مختلف زیباتن را می توانید در این قسمت مشاهده نمایید

چطور دوباره روند کاهش وزنمو

21 آذر 1397, 14:9

شما میتوانید پیشنهادات و انتقادات خود را در این بخش بصورت یک تاپیک مجزا مطرح فرمایید تا مدیران زیباتن به آن رسیدگی و پاسخ دهند

پیشنهادات و انتقادات

11 شهریور 1397, 18:27

رژیم لاغری

در این قسمت ضمن مشاهده و دانلود جدول کالری مواد غذایی مختلف و جدول میزان کالری مصرفی در فعالیت ها، با انواع مفاهیم و محاسبات مورد نیاز در یک رژیم غذایی آشنا می شوید.

جدول میزان کالری مواد غذایی

14 مهر 1397, 15:

در این قسمت می توانید با انواع روش های رژیم کاهش وزن در دنیا و همچنین بره های آماده ی رژیم آشنا شده و سوالات خود را بپرسید.

رژیم پاکسازی: آش با آبغوره و

21 آذر 1397, 2:52

در زیباتن مسابقات رژیمی هفتگی و مناسبتی بین اعضا برگزار می گردد. در این قسمت امور مربوط به اعلام وزن ها، امتیازات اعضا و مدیریت مسابقات قرار میگیرند.

مسابقه کاهش وزن
تلاش ؛زمان (19 الی 25 آبان

9 آذر 1397, 12:27

گروه بندی، گپ و گفتگوی اعضای گروه ها و سایر امور مربوط به گروه ها

چالش هفتگی از هفده آذر تا

8 دی 1397, 12:58

بحث در مورد قرص ها و مکمل های دارویی که متخصصان تغذیه پیشنهاد میکنند در طی دوره ی رژیم مصرف شوند(مکمل های دارویی با قرص های لاغری غیر مجاز متفاوتند! همچنین به اطلاع میرساند تبلیغ یا خرید و فروش هر نوع مکمل رژیمی یا قرص لاغری بدون مجوز وزارت بهداشت در زیباتن ممنوع است.)

کسی از قرص natural max

11 مهر 1397, 13:5

در این قسمت نکات و مقالات مختلفی در مورد کاهش وزن قرار گرفته و به بحث گذاشته می شود. همچنین نرم افزارها و سایر فایل های دانلودی ارائه می گردد

نکاتی درباره لاغری اصولی از

28 مهر 1397, 18:55

بهترین دارو گیاهی برای چاق شدن

محل آن دسته از سوالات شما که با سایر تاپیک ها مرتبط نیست

راهنمایی میخوام

4 دی 1397, 15:33

ساق پا

9 آذر 1397, 19:19

در گذشته ی زیباتن این بخش حاوی دفترچه های رژیمی اعضا بود. اما دفترچه ها جای خود را به وبلاگ زیباتنی دادند و بنابراین این بخش صرفا جهت مشاهده باز بوده و پس از آن کاربران روزنوشت های رژیمی خود را در وبلاگ های زیباتنی درج می نمایند. وبلاگ های زیباتنی را در حالت نمایش سایت با موبایل در انتهای صفحه و در حالت نمایش سایت با لپ تاپ و کامپیوتر خانگی در سمت چپ صفحه خواهید دید.

دختر 56کیلویی | ساعده

14 تیر 1397, 7:7

رژیم چاقی

نکات و مقالات موثر در افزایش وزن

چطور با 3 قاشق سرکه سیب 4

24 تیر 1397, 19:6

در این قسمت می توانید با انواع روش های رژیم افزایش وزن در دنیا و همچنین بره های آماده ی رژیم آشنا شده و سوالات خود را بپرسید.

را های چاق شدن

24 آبان 1397, 18:49

تاپیک افزایش وزن من

12 شهریور 1397, 13:3

در این انجمن خواهید دید کاهش وزن غیر ممکن نیست

این بخش مختص افراد موفق زیباتن است

وِیــــــژه
مصاحبه با یه زیباتنی موفق در

3 بهمن 1396, 3:15

در این قسمت برای دوستانی که گروه وزنی آن ها تغییر میکند جشن میگیریم!

جشن خداحافظی از گروه قرمز

3 شهریور 1397, 11:51

انجا مکانیست برای برگذاری جشن های مختلف انجمن، بخصوص جشن رسیدن به وزن هدف

لطفا افراد موفق زیباتن را

14 مرداد 1397, 9:53

در این قسمت تصاویر، مقالات و سایر مطالب انگیزه بخش قرار می گیرد.

معرفی یک سایت برای شبیه سازی

11 مرداد 1397, :41

حرکات ورزشی مختلف که در تناسب اندام موثرند

تجربه ی شما از حرکات ورزشی

18 تیر 1397, 14:39

یوگای هوایی یا معلق

1 مهر 1395, 2:37

نکات کلیدی در مورد استفاده از

8 بهمن 1396, 15:26

حرکات عالی برای تناسب اندام

1 تیر 1397, 12:41

ورزش جامپینگ فیت

22 تیر 1397, 17:38

حرکات ورزشی برای لاغر کردن بخش های مختلف بدن

عسل برای چاقی صورت

12 تیر 1397, 12:39

ورزش دسته جمعی حس خوب تندرستی

21 شهریور 1396, 15:38

زیبایی پوست و مو، آرایش و مدل لباس

مباحث مرتبط با زیبایی، سلامت و شادابی پوست و مو

آموزش رنگ کردن ابرو

29 آبان 1397, 2:1

بهترین روانپزشک تهران

23 مرداد 1397, 16:25

انواع روش های آرایش، مواد آرایشی و آشنایی با آرایشگاه ها

ارایش چشمموو..

17 تیر 1397, 16:43

انواع مدل ها و برندهای لباس، کفش و

زیورآلات خاص و شیک

26 آبان 1397, 2:5

طرز پخت انواع غذاهای رژیمی(عمدتا رژیم کاهش وزن)

در این قسمت با انواع غذاهای رژیمی و طرز پخت آن ها آشنا خواهید شد.

طرز تهيه پيتزاي رژيمي

14 آذر 1397, 2:43

در این قسمت با انواع سالادهای رژیمی و روش تهیه آن ها آشنا می شوید.

سالاد چربی سوز و لاغر کننده

26 دی 1396, 14:43

در این قسمت با انواع سس های رژِیمی و طرز تهیه آن ها آشنا خواهید شد.

سس مایونز

3 دی 1396, 17:15

در این قسمت با انواع خوراکی های رژیمی اعم از دسرها، نوشیدنی ها، تنقلات و غیره آشنا خواهید شد

۴ کیلو لاغری در یک هفته با

18 مرداد 1397, 12:7

در این بخش نکات، مقالات و موضوعات مربوط به حوزه ی بهداشت و تغذیه ی عمومی مطرح می شود

رژیم غذایی در کم کاری

24 تیر 1394, 21:1

کلیه ی بحث ها در رابطه با تغذیه(بجز موارد موثر در کاهش و افزایش وزن که در تاپیک مربوط به خود قرار میگیرند)

بدویین بیاین عادات های زندگی

7 آذر 1397, 23:58

لطفا راهنمایی برای بیماری

26 مهر 1397, 1:43

در این قسمت روش ها و مباحث مربوط به رژیم هایی که در درمان و جلوگیری از تشدید بیماری هایی همچون قند، چربی و غیره کاربرد دارند، قرار میگیرد

رفع كم خوني

12 اردیبهشت 1395, 14:13

تاثیر مصرف چای سبز در کاهش وزن

4 تیر 1397, 17:44

با حضور دو روانشناس و مشاور

زیباترین عروس سال باشید

11 اردیبهشت 1397, 15:56

زنان ناآگاه، اتاق خواب های سرد

14 شهریور 1397, 11:41

در این قسمت در مورد سایر مسایل روانشناسی صحبت می شود. همچنین می توانید مشکلات روحی خود را جهت کسب راه حل مطرح نمایید.

66 نکته مثبت که باید به

21 تیر 1396, 22:56

مفاهیم قانون جذب، مراقبه، کمال گرایی، فنگ شویی و

نقاط حساس برای کاهش استرس

15 دی 1394, 13:41

تحصیل در مجارستان

22 آبان 1396, 16:37

عمو موسی مهمان سنگین وزن

1 بهمن 1396, 16:27

مباحث هنری مختلف را فقط در بخش مرتبط با آن ذکر نمایید

ویژگی های جنس فرش ماشینی خوب

2 آبان 1397, 15:3

درصد فوضولی خود را بسنجید

1 مهر 1397, 15:58

آشنايي با مرغ خانگي

24 بهمن 1395, 14:54

تمام کاربران زیباتن میتوانند کلیه اجناس خود اعم از نو و دست دوم را در این تالار برای فروش ارائه دهند. فروشگاه های این تالار در لیست آخرین ارسال ها نمایش داده نمیشوند.

سایت تولید محتوا,سفارش تولید

26 آذر 1397, :17

این تالار مختص فروشندگانی است که با تیم تبلیغات زیباتن مذاکره نموده اند. فروشگاه های این تالار در لیست آخرین ارسال ها نمایش داده میشوند.

فروشگاه ال جی

2 اسفند 1396, 18:51

کاربرانی که در 24 ساعت گذشته از سایت دیدن کرده اند: 8 کاربر و هزاران مهمان

پیوستن mohii112 عزیز را به دیگر کاربران تبریک میگوئیم .

آخرین مطلب وبلاگ, معرفی آیفون تصویری و مانیتور صنعتی توسط mahsa.mahroo

ازسال 1385محصولات آیفون تصویری تکنما باقیمت مناسب روانه بازار ایران و وارد رقابت با تولیدات داخلی و وارداتی گشت. آیفون تصویری تکنما از همان اول حضور خود در بازار با تکیه بر داشتن امکانات و قابلیت های

در این مجموعه آموزش کتیا تمامی دستورات و بخش های مهم محیط Part Design (طراحی ۳بعدی قطعات) به طور کامل همراه با توضیحات تئوری و آموزش های عملی و مثال های مختلف و کاربردی، برای یادگیری هر چه بهتر شما

سلاممم من دوباره برگشتم
الان که دارم نگاه میکنم 4 سال پیش اومدم اینجا با ذوق و شوق بعد رهاش کردم
اینبار خیییلی جدیم و واقعا میخواک یه دختر زیبا لاغر و رهاااا بشم. به امیده موفقیتممم
مممممممممممن

سلام
من بعد از 5 سال دوباره برگشتم
با همون وزن
ولی ایندفعه هدفم فرق میکنه
میخام وزنمو بیارم پایین تا عید
که ایشالا از سال جدید برای بارداری اقدام کنم :899:

سلام دوستان ،منم تصمیم گرفتم به پیروی از سبک کاتینکا جونم اخر هر هفته میزان رضایتم از اون هفته رو بنویسم و پیشرفت هام رو همینجا یادداشت کنم
این هفته که هفته اولم باشه با رژیم پروتئین شروع کردم ولی

سلام دوستان خوبم
چطورین عشقا:6:
امیدوارم همیشه سالم و پر انرژی باشید.

امروز ظهر خونه خواهر شوهرم دعوت بودیم و من یک تجربه عالی پل مکنایی داشتم.
برنجم رو خواهر شوهرم کشید.بسیاااار زیاد. خواهش

سلام
یک هفته ی دیگه وارد چهارمین ماه رژیم میشم و خدارو شکر دیگه از استپ خارج شدم
این یک ماه آخر رو نمیشه گفت رژیم بودم،ولی خب پرخوری هم نکردم و تا جایی که در توانم بود برنج،نان،بستنی،شیرینی و هله

سلاااااام بر رفقای جدید و قدیمی:3:

وقتی اومدم اینجا 87 کیلو بودم و قصد بارداری داشتم. تازه با روش پل مکنا آشنا شده بودم و میخواسم تا قبل از بارداری چند کیلویی کم کنم اما درست همون هفته های اول ک

سایت زیبــاتـن با عنوان نخستین و بزرگترین انجمن “رایگان” تناسب اندام و زیبایی در ایران با هدف تعامل، تشویق و هدایت کاربران به سمت تناسب اندام از طریق ورزش، رژیم های کاهش و افزایش وزن و نیز سلامت پوست و زیبایی فعالیت می نماید. مطالب و بحث های این انجمن تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و ارائه بره غذایی دانست. استفاده از این سایت بدان معناست که شما قبلاً صفحه “قوانین فعالیت در زیباتن” را مطالعه کرده و به مفاد آن واقفید.

شعبۀ ۵۴ دادگاه تجدید نظر استان تهران به نفع «ستاد اجرایی فرمان امام» رأی داد و حکم ابطال وقف‌ۀ مو

مهمترین عروسی های بازیگران در سال ۲۰۱۸ به روایت تصویر richard gere wife alejandra silva ریچارد تیفان

صبح روز دوشنبه ۱۶ مهر بر اثر ریزش دیوار حیاط یکی از مدارس روستایی از توابع آموزش و پرورش ناحیه دو سن

شاید ضرب المثل “گذر زمان همه چیزو مشخص میکنه و “ماه پشت ابر نمیمونه را شنی

سعید کنگرانی، Saeed Kangarani بازیگر قدیمی سینما که قرار بود پس از ۱۴ سال دوری از عرصه تصویر، در سری

بهترین دارو گیاهی برای چاق شدن

نظرات

گوشی رو حالت هواپیما ، گذاشتن موبایل در حالت هواپیما ، فواید

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

این موشک جدید که دیروز با موفقیت آزمایش شده در کلاس موشک‌های

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از آخرین بازی تیمش در

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

من و همسرم هشت سال است که با هم زندگی می‌کنیم. او

نظرات

نظرات

۴ نظر

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

شعبۀ ۵۴ دادگاه تجدید نظر استان تهران به نفع «ستاد اجرایی فرمان

نظرات

بهترین دارو گیاهی برای چاق شدن

۶ نظر

۷ نظر

نظرات

۱ نظر

۱۱ نظر

۹ نظر

نظرات

نظرات

محسن مهدیان فعال رسانه ای در کانال تلگرامی خود نوشت: بین آرشیوم

نظرات

۱ نظر

نظرات

نظرات

۱ نظر

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

ناپدید شدن تومور مغزی دختر ۱۱ ساله‌ای که گفته می‌شد تنها چند

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

طی روزهای اخیر و با توجه به نوسانات ارزی شاهد افزایش قیمت

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

فولادمبارکه که بعد از افزایش سرمایه شهریور سال گذشته تاپیکو (از ۴۳

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

علی بخش فرامرزی در گفتگو با ایسنا با بیان اینکه زن فوت

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

شرکت‌های هواپیمایی و یا ایرلاین‌های گوناگونی در کل دنیا وجود دارد که

۱ نظر

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

در مراسم های آیینی ما ایرانیان، انار از جایگاه خاصی برخوردار است

نظرات

نظرات

۶ نظر

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

پس از باران معمولا شهد زیادی در گل ها پدید می آید

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

کارخانجات مقدم در سال ۱۳۳۷ توسط مرحوم عبدالله مقدم تأسیس شد. میرزا

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

۷ دی ۱۳۹۷

۲۶ آذر ۱۳۹۷

۲۶ آذر ۱۳۹۷

۲۶ آذر ۱۳۹۷

۲۶ آذر ۱۳۹۷

۲۹ آبان ۱۳۹۷

۶ آبان ۱۳۹۷

۲۰ شهریور ۱۳۹۷

۱۵ شهریور ۱۳۹۷

۶ شهریور ۱۳۹۷

۶ شهریور ۱۳۹۷

۶ مرداد ۱۳۹۷

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت ساتین محفوظ است، استفاده از مطالب فقط با ذکر منبع با لینک مستقیم بلامانع است.

© 218, All Rights Reserved. | Powered by saten

9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *