بهترین دارو برای رشد مجدد مو سر

خواص دارویی و گیاهی

بهترین دارو برای رشد مجدد مو سر
بهترین دارو برای رشد مجدد مو سر

همرسانی در

ایمیل

فیسبوک

Messenger

بهترین دارو برای رشد مجدد مو سر

Messenger

توییتر

بالاترین

واتس‌اپ

لینک را کپی کنید

این لینک‌ها خارج از بی‌بی‌سی است و در یک پنجره جدید باز می‌شود

ریزش مو یک رویداد روزانه است و به طور عموم جای نگرانی ندارد. به طور میانگین روزانه ممکن است از ۵۰ تا ۱۰۰ تار موی هر فرد بریزد. اما برخی انواع ریزش مو موقتی و برخی دائمی است. یکی از نگرانی‌های عمده بسیاری از مردان اما ریزش مداوم و دائمی مو است که منجر به طاسی می‌شود.

پس از منتشر شدن خبری درباره کشف یک درمان بالقوه طاسی شمار زیادی از مخاطبان بی‌بی‌سی فارسی از طریق فرم #ازمابپرس سوال‌هایی درباره ریزش مو و طاسی برای ما فرستادند که در این مطلب به شماری از این سوال‌ها پاسخ می‌دهیم.

نام علمی داروی جدید آزمایش‌شده برای درمان طاسی WAY- ۳۱۶۶۰۶ است. این دارو بیشتر برای درمان پوکی استخوان تجویز می‌شود. اما پژوهشگران دانشگاه منچستر بریتانیا دریافتند که ترکیبات این دارو پروتئینی را هدف قرار می‌دهد که مانع رشد مو می‌شود و در طاسی نقش دارد.

با آن که محققان گفته‌اند عوارض جانبی این دارو به مراتب کمتر از داروهای موجود برای ریزش مو و طاسی است، اما برای مطمئن شدن از بی‌خطر بودن این درمان نیاز به یک کارآزمایی بالینی است. بنابراین آزمایش انفرادی آن در حال حاضر توصیه نمی‌شود.

این کشف نویدی است برای کسانی که از ریزش مو رنج می‌برند اما زمان بیشتری نیاز است تا این دارو از آزمایش‌های مختلف بگذرد و مجوز تولید انبوه را برای درمان طاسی و یا پیشگیری از ریزش مو استفاده شود.

برخی شواهد نشاندهنده آن است که برخی خوراکی‌ها می‌تواند برای جلوگیری از ریزش مو و حتی برای طاسی مفید باشند. یک مطالعه نشان داد که رژیم غذایی با ترکیب امگا۳ بالا، به مرور زمان ریزش مو را کاهش می‌دهد. امگا ۳ نوعی اسید چرب اشباع نشده است که در بدن ساخته نمی شود اما برای سوخت و ساز ضروری است. ماهی‌های روغنی شامل ماهی آزاد، اِسقُمری اطلس (نوعی ماهی تن)، قزل‌آلا و شاه ماهی از منابع سرشار امگا ۳ هستند.

طاسی همچنین با کمبود آهن بدن مرتبط دانسته شده است. بنابراین خوردن سبزیجاتی مثل اسفناج می‌تواند کمک‌کننده باشد. محققات همچنین توصیه می‌کنند که ورزش کردن و کاهش استرس از سرعت ریزش مو می‌کاهد.

داروهایی مثل مینوکسیدیل و فیناستراید هم از سوی برخی پزشکان تجویز می‌شود که البته دارای عوارض جانبی مثل تغییرات در هورمون‌های جنسی است.

کاشت مو هم می‌تواند بسیار موثر باشد اما کاشتی که درست و حرفه‌ای انجام شود و نتیجه خوبی داشته باشید معمولا گران است و از ۱۴ هزار تا ۴۰ هزار دلار در بریتانیا هزینه دارد.

برخی افراد هم از کلاه گیس یا موی مصنوعی استفاده می‌کنند.

اگر بنا به یکی از دلایل زیر، ریزش مو داشته‌اید، به احتمال زیاد موقتی خواهد بود:

– بیماری

– استرس

– درمان سرطان

– کاهش وزن

– کمبود آهن

از دست دادن دایمی مو بیشتر، ژنتیکی است.

در صورت مشاهده موارد زیر باید به پزشک مراجعه شود:

– ریزش ناگهانی مو

– پیدا کردن لکه‌های طاسی

– از دست دادن دسته‌هایی از مو

– خارش و سوزش سر

– نگرانی از ریزش مو

منبع: خدمات ملی بهداشت بریتانیا

این یک افسانه است. با آن که طاسی مردان به تستوسترون مرتبط است اما طاسی به میزان تستوسترون نه بلکه به میزان حساسیت یک فرد به این هورمون مرتبط است. یک آنزیم، تستوسترون را به ترکیبی به نام دی هیدروتسترون تبدیل می‌کند که این ترکیب باعث مسدود شدن فولیکول‌های مو می‌شود. برخی مردان به این ترکیب بیشتر حساس هستند.

خیر. پوشیدن کلاه باعث طاسی نمی‌شود. اما شکل مو ممکن است باعث ریزش بیشتر مو شود. پدیدهآلوپسی کششی زمانی اتفاق می‌افتد که فشاری بی‌مورد به مو وارد شود. بنا براین بهتر است از بافتن زیاد، اکستنشن و دم اسبی کردن صرف نظر کنیم.

درست نیست. با آن که ریزش مو و طاسی به ژنتیک مرتبط است اما می‌تواند هم از طرف پدر و هم از طرف مادر و یا از هر دو طرف باشد.

این هم افسانه است. مو یک فیبر مرده است و هیچ نوع انتهای عصبی و عروق خونی ندارد که قطع کردن آن تاثیری ایجاد کند.

بله شوکه شدن می‌تواند باعث ریزش مو شود. وقتی دچار شوکه می‌شویم، هورمون‌های استرس در بدن آزاد می‌شود. این به نوبه خود مو را از مرحله رشد به مرحله ریزش می‌برد و باعث می‌شود، تندتر بریزد. این از عوارض جانبی فوران هورمون‌ها است که معمولا در اثر شوکه شدید اتفاق می‌افتد. بهترین دارو برای رشد مجدد مو سر

رژیم غذایی می‌تواند باعث ریزش مو شود. در هنگام رژیم غذایی وقتی بدن احساس گرسنگی شدید کند، شروع به استفاده مواد مغذی از بخش‌های غیرضروری بدن می‌کند و مو در بدن غیر ضروری پنداشته می‌شود. رژیم غذایی شدید به مو فشار می‌آورد و باعث ریزش می‌شود.

این مطلب برای پاسخ به سوال‌های شماری از مخاطبان بی‌بی‌سی فارسی که از طریق صفحه #ازمابپرس فرستاده‌اند، تهیه شده است.

شما هم می‌توانید سوال‌های خود را از طریق این صفحه یا فرم‌هایی در مطالب دیگر وبسایت برای ما بفرستید، تا به مطالب و گزارش‌های بی‌بی‌سی فارسی تبدیل شوند.

اینجا درباره #ازمابپرس بیشتر بخوانید.

اگر بخواهیم به موضوع ریزش مو نگاه علمی داشته باشیم میتوانیم بگوییم که ریزش مو عمدتا ارثی بوده و به شکل قطعی با داروهای ریزش مو و تقویت مو حل نمی شود. طبق نظریه دانشمندان و کارشناسان تنها راه حل درمان ریزش موی ارثی را کاشت مو می دانند

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد کاشت مو و بهترین روش کاشت مو لطفا روی لینک های زیر کلیک کنید

به منظور کسب اطلاعات بیشتر در زمینه کاشت مو و سایر روش‌های ما در کلینیک تخصصی کاشت مو می‌توانید از طریق شماره تماس 02122088210 و 02188909050  با مشاورین ما صحبت کنید  و یا جهت مشاوره آنلاین عکس خود را از طریق تلگرام و یا واتساپ به شماره 09122115442 ارسال کنیدبهترین دارو برای رشد مجدد مو سر

ماینوکسیدیل موضعی از ریزش و نازک شدن موها جلوگیری کرده و رشد موهای جدید را تحریک می‌نماید. این دارو می‌تواند به افرادی که از انواع مختلف عارضه ریزش مو از جمله طاسی‌های با الگوی مردانه و زنانه که با عنوان آلوپسی آندروژنتیک هم شناخته می‌شود؛ ریزش موی سکه‌ای که یک بیماری خودایمنی است که در اثر آن سیستم ایمنی بدن به بافت‌های سالم بدن از جمله فولیکول‌های مو حمله می‌کند؛ بیماری تلوژن افلوویوم که در اثر آن موی سر به خاطر اختلال در چرخه تولید مو در بدن دچار ریزش می‌شود؛ آناژن افلوویوم یا ریزش موی سریع که به علت استفاده از روش‌های درمانی خاصی مانند شیمی درمانی اتفاق می‌افتد؛ هیپوتریکوزیس که یک بیماری نادر است و در اثر آن موهای بسیار ریزی بر روی پوست سر و بدن رشد می‌کند و نیز برخی از اشکال ریزش موی ناشی از جراحت و جای زخم رنج می‌برند، کمک ‌نماید. نحوه تأثیر این دارو در درمان ریزش مو هنوز به خوبی شناخته نشده است، اما افراد زیادی توانسته‌اند با مصرف آن به نتایج بسیار خوبی دست پیدا کنند. اگرچه داروی ماینوکسیدیل به صورت بدون نسخه نیز قابل تهیه است، اما برای دستیابی به نتایج بهتر سعی کنید با یک متخصص مو در مورد مصرف آن مشورت کنید. پزشک متخصص مو می‌تواند علت دقیق ریزش مو را در شما تشخیص داده و مشخص کند که کدام غلظت از داروی ماینوکسیدیل (2 درصد یا 5 درصد) برای شما مناسب‌تر است. علاوه بر آن، متخصص مو می‌تواند نحوه صحیح استفاده از این دارو را به شما نشان دهد.

داروی ماینوکسیدیل به شکل کف یا مایع تولید می‌شود. برای دستیابی به بهترین نتایج، این دارو باید دو بار در روز مستقیماً بر روی پوست سر مالیده شود. البته ممکن است 4 ماه تا یک سال طول بکشد تا موها به طور محسوسی ضخیم و پُرپشت شوند. همچنین ممکن است در اوایل دوره مصرف این دارو، ریزش موی سر شما هم بیشتر شود و حتی این ریزش مو تا یک یا دو ماه بعد همچنان ادامه داشته باشد.

بعد از حدود 6 ماه، متخصص مو روند پیشرفت درمان و تأثیر دارو را ارزیابی می‌کند. برای این منظور پزشک عکس‌های فعلی موی سر شما را با عکس‌هایی که در شروع دوره درمان گرفته شده است، مقایسه می‌کند و تعداد تار موهای جدید در واحد سطح پوست سر را شمارش می‌کند. اگر نتایج برای شما رضایت‌بخش بود، می‌توانید مصرف این دارو را تا هر زمان که لازم باشد ادامه بدهید، اما اگر مصرف دارو را متوقف کنید، ریزش شدید مو نیز اغلب دوباره شروع می‌شود.

عوارض جانبی ناشی از داروی ماینوکسیدیل خیلی به ندرت گزارش شده است، اما می‌تواند شامل قرمزی و حساسیت پوست سر و رشد مو در صورت باشد.

فیناستراید دارویی است که برای درمان ریزش مو با الگوی مردانه و زنانه یا همان آلوپسی آندروژنتیک تجویز می‌شود. این دارو سرعت ریزش موها را کاهش می‌دهد و رشد موهای جدید را تحریک می‌نماید. نحوه عملکرد این دارو از طریق جلوگیری از تولید هورمونی که فولیکول‌های مو را در بدن از بین می‌برد، می‌باشد. این دارو یک بار در روز به صورت خوراکی مصرف می‌شود و بیشترین کارآیی آن هنگامی خواهد بود که هر روز در ساعت خاصی خورده شود. آثار داروی فیناستراید بعد از حدود 4 ماه از شروع مصرف، قابل مشاهده خواهد بود، اما معمولاً تا یک سال بعد هم می‌توانید افزایش محسوس رشد موها را ببینید. پزشک متخصص موی شما بعد از حدود 6 ماه روند پیشرفت نتایج را بررسی می‌کند تا مشخص شود که آیا ادامه مصرف این دارو برای شما فایده‌ای دارد یا خیر. اگر تأثیر دارو خوب باشد می‌توان درمان را تا زمانی که رشد و تراکم موها به حد مطلوبی برسد، ادامه داد، اما اگر مصرف دارو متوقف شود، ممکن است ریزش موها دوباره شروع شود.

عوارض جانبی ناشی از داروی فیناستراید خیلی نادر است، اما می‌تواند شامل اختلال نعوظ و افسردگی باشد.

آنتی‌آندروژن‌ها داروهایی هستند که مانع از فعالیت هورمون‌های آندروژن می‌شوند. آندروژن‌ها هورمون‌های جنسی هستند که فولیکول‌های مو را تخریب کرده یا به آنها صدمه می‌زنند. بنابراین داروهای آنتی‌آندروژن می‌توانند ریزش مو با الگوی زنانه که با عنوان آلوپسی آندروژنتیک نیز شناخته می‌شود را در خانم‌ها متوقف کنند.

داروهای آنتی‌آندروژن را فقط با ارائه نسخه پزشک می‌توان تهیه کرد. این داروها شامل اسپیرونولاکتون و کنتراسپتیوها یا همان قرص‌های ضد بارداری است که حاوی استروژن هستند. داروهای آنتی‌آندروژن معمولاً تأثیر خود را حدود 4 ماه بعد از شروع مصرف نشان می‌دهند. برای جلوگیری از ریزش مجدد موها لازم است که این دارو حتماً به صورت درازمدت مصرف شود.

داروهای آنتی‌آندروژن می‌تواند عوارض جانبی مختلفی از جمله اختلال در سیکل قاعدگی و خواب‌آلودگی را به دنبال داشته باشد. خانم‌هایی که قصد دارند باردار شوند، نباید از این داروها استفاده کنند.

بعضی از انواع ریزش مو ناشی از بیماری‌های خودایمنی می‌باشد و درمان آنها با مواردی از ریزش مو که ناشی از اختلالات هورمونی است، کاملاً متفاوت خواهد بود. بیماری خودایمنی به شرایطی گفته می‌شود که طی آن، سیستم ایمنی بدن به بافت‌ها و اندام‌های سالم از جمله به پوست و فولیکول‌های مو حمله می‌کند و گاهی از اوقات فولیکول‌های سالم مو را به طور کامل از بین می‌برد.

داروهای کورتیکواستروئیدی برای درمان بیمارانی که از ریزش موی سکه‌ای (آلوپسی آره آتا)، لیکن پلان و لوپوس اریتماتوی دسکوئید رنج می‌برند، استفاده می‌شود. این داروها در سرکوب سیستم ایمنی بدن نقش دارند و بنابراین می‌توانند اثرات ناشی از بیماری‌های خودایمنی را مختل کرده و امکان رشد مجدد موها را فراهم کنند. استروئیدها به صورت محلول‌های خوراکی یا تزریقی عرضه می‌شوند و برای تهیه آنها حتماً به نسخه پزشک نیاز است. پزشک متخصص مو بر اساس سن شما و شدت علائم عارضه تعیین می‌کند که مصرف کدام داروی کورتیکواستروئیدی و به چه روشی برای شما مناسب‌تر است.

برای کودکانی که به عارضه ریزش موی سکه‌ای مبتلا شده‌اند، می‌توان یک کرم استروئیدی موضعی را بر روی پوست سر یا بدن در محل بروز علائم عارضه استفاده کرد. در بزرگسالان ممکن است که متخصص مو، داروی استروئیدی را به پوست سر یا بدن تزریق کند. در هر جلسه درمانی ممکن است تا 80 تزریق در محل لکه‌های طاسی انجام شود.

جلسات درمانی با داروهای استروئیدی را می‌توان هر 4 تا 6 هفته یک بار برنامه‌ریزی کرد. رشد مجدد موها از یک تا دو ماه بعد از شروع درمان آغاز خواهد شد. اگر موهای شما رشد نکند و یا نتوانید سوزن‌های مورد استفاده برای تزریق استروئید را تحمل کنید، پزشک متخصص مو ممکن است نوع خوراکی این داروها را برای مدت 8 تا 10 هفته برایتان تجویز کند. در صورتی که بعد از حدود 6 ماه نتایج محسوسی از این داروها حاصل نشود، باید روند درمان را متوقف کرد.

داروهای کورتیکواستروئید موضعی و تزریقی دارای برخی عوارض جانبی از جمله حساسیت و خارش پوست سر که می‌تواند منجر به زخم شدن آن شود، نازک شدن پوست سر و قرمزی یا پُف کردن صورت می‌باشد. علاوه بر آن، مصرف نوع خوراکی این داروها می‌تواند باعث ضعیف شدن سیستم ایمنی بدن و کاهش توانایی بدن در مبارزه با عفونت‌های ویروسی یا باکتریایی شود.

اگر ریزش موی شما به علت یک عفونت قارچی به نام تینه‌آ کپیتیس یا طاسی با الگوی کرم حلقوی (ringworm) باشد، متخصص مو یک داروی ضد قارچ برایتان تجویز می‌کند که هر روز باید آن را به صورت خوراکی مصرف کنید. مشاهده نتایج مصرف این دارو اغلب به یک تا دو ماه زمان نیاز دارد و درمان با این دارو هم معمولاً تا چندین ماه ادامه پیدا می‌کند تا قارچ عامل بیماری به طور کامل از بین برود. اگر درمان این عارضه بلافاصله بعد از بروز علائم آن آغاز شود، می‌توان به نتایج بسیار خوبی از نظر رشد مجدد موها دست پیدا کرد.

عوارض جانبی ناشی از داروهای ضد قارچ می‌تواند شامل خارش و جوش‌های پوستی، اسهال و درد شکمی (معده) باشد.

بسیاری از انواع ریزش مو با استفاده از ترکیبی از داروهای مختلف درمان می‌شود تا نتایج خوبی از درمان آنها حاصل شود. متخصص مو ممکن است داروهای آنتی‌بیوتیک برای جلوگیری از هجوم سیستم ایمنی بدن به سلول‌های سالم مو را نیز جزء داروهای شما قرار دهد. همچنین ممکن است که داروهای ضد مالاریا را به منظور کاهش التهاب پوست سر برای شما تجویز کند. پزشک متخصص موی شما اطلاعاتی در مورد هر یک از این داروها در اختیار شما می‌گذارد و مزایا، خطرات و عوارض احتمالی این داروها را به طور کامل برایتان شرح می‌دهد. 

در صورتیکه شرایط کاشت مو را ندارید ما در کلینیک رنسانس استفاده از پکیج تقویتی PRP، مزوتراپی، لیزرتراپی و ویتامین درمانی را پیشنهاد می کنیم. این پکیج پس از مطالعات فراوان توسط تیم پزشکی مجری و متخصص طراحی شده و هم اکنون در کلینیک رنسانس انجام می شود

شما عزیزان میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد پکیج PRP، مزوتراپی، لیزرتراپی و ویتامین درمانی با شماره های 02122088210 و 02188909050 تماس حاصل کرده و یا در تلگرام و واتساپ با شماره 09122115442 در ارتباط باشید

این مرکز افتخار دارد هم اینک با این تکنیکهای جدید و انحصاری در ایران کاشت و ترمیم مو را به بالاترین سطح خود رسانده , که دیگر نیازی به روشهای FUT-FIT که برش و بخیه و یا بیهوشی در آنها شاهد بودیم نمیباشد

رکنا: محققان در انگلیس به این نتیجه رسیدند که عوارض جانبی یک داروی قدیمی باعث رشد مجدد مو می شود.

پژوهشگران انگلیسی در نظر دارند با استفاده از عوارض جانبی یک داروی قدیمی، رشد دوباره موی سر را ممکن سازند.

به گزارش  گیزمگ، به رغم پژوهش‌های بسیار در مورد مو، هنوز علم موفق نشده راهی برای تحریک رشد دوباره آن پیدا کند.

پژوهشی که در “دانشگاه منچستر” (University of Manchester) انگلستان انجام شده، روش کاملا جدیدی برای رشد موی انسان ارائه داده است. پژوهشگران در این روش، از عوارض جانبی دارویی الهام گرفته‌اند که قدمت آن، تقریبا به 50 سال می‌رسد.بهترین دارو برای رشد مجدد مو سر

در سال 1970، دارویی موسوم به “سیکلوسپورین آ”(Cyclosporine A)، از گونه‌ای قارچ به دست آمد. پژوهش مربوط به کشف این دارو، در پی یافتن یک آنتی‌بیوتیک ضدقارچ جدید بود اما این ترکیب، به ویژه از لحاظ بالینی، برای این استفاده تاثیری نداشت. چند سال بعد، پژوهشگران دریافتند که “سیکلوسپورین آ”، فعالیت سرکوب‌کننده ایمنی قابل توجهی دارد.

استفاده پزشکی این دارو، تا سال 1980 ثابت شد و کاربرد بالینی آن، اتفاق غیرمنتظره‌ای در زمینه پیوند عضو بود. این دارو به عنوان یک عامل سرکوب‌کننده جدید اثبات شد تا به بیماران کمک کند اعضای جدید را نگه دارند زیرا در غیر این صورت، بدن آنها، اعضای جدید را رد می‌کرد.

اگرچه “سیکلوسپورین آ”، داروی مضری نیست اما می‌تواند به عوارض جانبی بسیاری منجر شود. یکی از بی‌ضررترین اثرات جانبی این دارو که در نتیجه دهه‌ها استفاده از آن مشخص شد، افزایش رشد مو است. پژوهش جدیدی که مکانیزم ورای این اثر جانبی خاص را بررسی کرده، درمان احتمالی جدیدی را نشان داده است که شاید رشد موی انسان را تحریک کند.

پژوهشگران پس از انجام یک تحلیل کامل بیان ژن روی فولیکول موی انسان که با “سیکلوسپورین آ” درمان شده بود، مکانیزم خاصی را در این دارو کشف کردند که به نظر می‌رسید بر رشد مو تاثیر داشته باشد. این پژوهش نشان داد که “سیکلوسپورین آ”، بیان پروتئین “SFRP1” را کاهش می‌دهد. “SFRP1″، پروتئینی است که مسیر ضروری برای رشد فولیکول‌های مو را به صورت منفی تنظیم می‌کند؛ درنتیجه، به نظر می‌رسد سرکوب این پروتئین، چگونگی تاثیر “سیکلوسپورین آ” را در رشد مو توضیح دهد.

مرحله بعد، یافتن راهی برای مقابله با پروتئین SFRP1 بود و این پژوهش، ترکیبی موسوم به “WAY-316606” را کشف کرد. در نتیجه بررسی‌ها مشخص شد این ترکیب که در اصل برای درمان پوکی استخوان ابداع شده است، مکانیزم‌های مشابه “سیکلوسپورین آ” را هدف قرار می‌دهد اما نسبت به آن، واکنش‌های سرکوب‌کننده ایمنی وسیع‌تری ندارد. آزمایش‌های برون جانداری با استفاده از نمونه‌های پوست سر انسان نشان داد که “WAY-316606″، رشد مو را افزایش می‌دهد و شاید کاربرد خارجی این ترکیب یا یک ترکیب مشابه، درمان موثری برای از دست دادن مو باشد.

“ناتان هاوکشاو” (Nathan Hawkshaw)، یکی از پژوهشگران این پروژه گفت: رشد موی انسان با استفاده از این عامل جدید که هرگز در زمینه ریزش مو در نظر گرفته نشده، به خاطر قابلیت انتقالی آن، هیجان‌انگیز است. شاید روزی این دارو، در درمان افرادی که از نداشتن مو رنج می‌برند، تحولی حقیقی ایجاد کند.

این پژوهش، هنوز در مراحل ابتدایی به سر می‌برد و هاوکشاو، درباره مسیر طولانی رسیدن این درمان به بازار، واقع‌بین است.

وی افزود: کاملا مشخص است که این بررسی، به یک آزمایش بالینی نیاز دارد تا نشان دهد این دارو یا ترکیبات مشابه، در درمان بیماران مبتلا به ریزش مو، هم موثر و هم ایمن است.

این پژوهش، در مجله “PLOS Biology” به چاپ رسید.

 


حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

رکنا: گیاه آویشن برای درمان ریزش مو و تقویت موی سر مفید است.

رکنا: کمبود ویتامین دی در بدن عامل افسردگی و ریزش مو است.

رکنا: یک متخصص تغذیه رژیم غذایی معرفی کرده که علاوه بر لاغری و تناسب اندام مانع ریزش مو…

رکنا: ترفندهای زیادی برای پیشگیری از ریزش مو و تقویت موی سر وجود دارد.


رشد مجدد مو یک افسانه است

رشدمجددموافسانه نیست.. من خودم دیدم که موهایه ریخته شده دوستم دوباره درآمدند.. البته پیش متخصص پوست ومورفته بود

موضوعات داغ

با اشتراک در خبرنامه رکنامهمترین و جدیدترین اخبار روز را در ایمیل خود داشته باشید:

سایت اینترنتی رکنا

کلیه حقوق متعلق به

سایت اینترنتی رکنا

است

02166900487

بهترین داروی رشد مو و درمان ریزش مو در جهان در سریع ترین زمان ممکن+باورنکردنی

امتحان پکیج رشد سریع مو=توصیه به دیگران و ادامه دوره

اگر تمامی روشهای رشد مو و درمان ریزش مو را امتحان کرده اید و نتیجه ای نگرفتید و یا از کاشت مو هراسانید، شاید با مشاهده این مطلب به خود بگویید این هم یکی دیگر از عناوین تبلیغاتیست که بارها امتحان کرده ام و حتما قابل اعتماد نیست ولی واقعیت این است که دوست داریم آخرین راهی که برای رشد موها در سریع زمان ممکن و به دست آوردن اعتماد به نفس دوباره خود امتحان میکنید پکیج رشد سریع موی مو تب باشد.

این را ما نمیگوییم افرادی که حتی به دلایل ارثی تاسی و ریزش موی شدید داشته اند و متاسفانه موهای خود را از دست داده اند پس از استفاده یک الی دو دوره از این محصول به این نکته مهم اعتراف کرده اند که از رشد موهای خود با این سرعت و تفاوت این محصول با روشهایی که قبلا امتحان کرده و نتیجه نگرفته اند شکه شده اند.بهترین دارو برای رشد مجدد مو سر

بهترین گارانتی ما نتایج شگرفیست که مصرف کنندگان پکیج رشد سریع مو به دست آورده و تصاویر ایشان در سایت و شبکه های اجتماعی رسمی ما قابل مشاهده است.

جالب است بدانید بسیاری از افرادی که به طور کامل موهایشان ریختهبود پس از مصرف 3 الی 4 دوره از این محصول حالا با اعتماد به نفس تمام در آرایشگاه موهای خود را مدل خامه ای میزنند. میدانیم این صحبتها شاید شبیه تبلیغات و تعریف از خود باشد ولی واقعیت است و این واقعیت را باید از زبان افرادی که پکیج رشد سریع مو را استفاده کرده اند بشنوید و خودتان با دیدن موهای پرپشت ایشان شک کنید که این افراد روزی ریزش شدید مو داشتند و یا کلا مو نداشتند.

البته نباید از قیمت فوق العاده ارزان این محصول قافل شد چرا که تنها با پرداخت 230 تا 290 (بسته به شرایط بدن و موی شخص درخواست کننده) شما پکیج رشد سریع موی دو دوره را خریداری خواهید کرد.

به طور میانگین در طی 4 سال فعالیت مستمر موتب با پکیج معزه گر رشد سریع مو از هر 10 نفر 8 نفر کاملا از این محصول راضی بوده و برای دوره های 1 ساله این پکیج را خریداری نموده اند تا علاوه بر رشد سریعی که موهایشان داشته با تداوم بخشیدم به مصرف دوره ای موهای رشد یافته را تقویت و دوام ببخشند.

امتحان پکیج رشد سریع مو=توصیه به دیگران و ادامه دوره

تونیک ها در دو پکیج ویژه خانم و آقا شامل: ۲ عدد محلول گیاهی، قرص مکمل و تقویتی رشد مو ویتامین، زینک پلاس آلمانی، صابون گیاهی جهت تقویت و ضخامت ساقه مو، شامپو رشد مو، این پکیج جهت مصرف دوره دو ماه است

طول درمان برای از بین رفتن ریزش مو و رشد مجدد مو بین ۴ الی ۸ دوره میباشد.

توجه: درصورت داشتن بیماری ( دیابت، بیماری قلبی، تیروئید ) داروها متغیر میباشد.

تلگرام دکتر نوروزیان tebmoo@

کانال تلگرام دکتر نوروزیان hairteb@

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد آگهی ، با صاحب آگهی در ارتباط باشید

مرکز اطلاعات رشد مو دکتر نوروزیان

رشد سریع مو برای خانمها و آقایانی که از ریزش مو و یا عدم داشتن موی سر رنج میبرند بسیار مهم است و سعی در یافتن مرکزی برای درمان این مشکل که مربوط به زیبایی میشود هستند، از اینرو مرجع رسمی رشد سریع مو دکتر نوروزیان بر آن شد تا مراکز معتبر و مجرب فعال در زمینه رشد مو از طریق تولید داروها(قرص و شامپوهای رشد سریع مو) یا محلول های ترکیبی یا مکمل های گیاهی و پکیج های درمانی و موثر در درمان ریزش مو و رویش مجدد و تقویت مو در سریع ترین زمان که در راس آنها پکیج رشد مو دکتر نوروزیان قرار دارد را به این افرادی که به دنبال درمان و قطع ریزش موهای خود و رشد موهایشان میباشند معرفی بنماید. به گفته متخصصان موی معرفی شده در مرکز رشد سریع مو اثرات رویش مو از یک هفته تا 1 ماه قابل مشاهده میباشد.

معرفی و بررسی بهترین قرص رشد مو، شامپو و داروهای گیاهی برای رشد سریع مو، تقویت و درمان ریزش موی سر، همچنین جدیدترین روشهای موثر جهت رشد مو در سریع ترین زمان در مرجع کاملا تخصصی رشد سریع مو.

آدرس کانال تلگرام و ارتباط با مشاورین رشد مو:

تلگرام رشد سریع مو

کانال تلگرام رشد سریع مو

راهنمای دکتر نوروزیان و پکیج رشد مو دکتر نوروزیان، برترین پکیج درمان ریزش مو و رشد مو به همراه جدیدترین اطلاعات از آدرس و تلفن داروخانه و مطب دکتر نوروزیان

محلول رشد مو دکتر نوروزیان که همراه با پکیج رشد مو دکتر نوروزیان ارائه میگردد توانسته است رتبه بهترین پکیج درمان ریزش مو و رشد مجدد موهای ریخته شده در 3 سال متوالی را کسب نماید.

پکیج رشد مو دکتر نوروزیان 09190737370 – 02166900487

آگهی هایی از طرف مرکز اطلاعات دکتر نوروزیان(مطب و داروخانه) در مرجع رشد سریع مو درج شده است که شما متقاضی گرامی میتوانید از این طریق برای مشاوره و سپس مراجعه حضوری جهت ویزیت و دریافت نسخه از پزشک مربوطه و سپس دریافت پکیج رشد مو دکتر نوروزیان اقدام و با هماهنگی قبلی به آدرس داروخانه و مطب دکتر نوروزیان مراجعه نمایید.

کانال تلگرام

تلگرام

لازم به ذکر است هیچ تفاوتی بین مراکز چند قدم بالاتر از فلکه دوم صادقیه به سمت اشرفی اصفهانی روبروی پل عابر پیاده داروخانه دکتر فخری و فاطمی وجود ندارد و تمامی این مراکز زیر نظر دکتر نوروزیان بوده و پزشکان پوست و مو در این مرکز دانش پکیج دکتر نوروزیان را داشته و طبق شرایط الگوی ریزش بیمار، دوره درمان و جنسیت پکیج دکتر نوروزیان را تعریف مینمایند.

آدرس مطب و داروخانه دکتر نوروزیان

آدرسمطب و داروخانه پکیج دکتر نوروزیان

*چند قدم بالاتر از فلکه دوم صادقیه به سمت اشرفی اصفهانی – بعد از چهار راه سازمان آب – سمت چپ(روبروی پایانه تاکسی و اولین پل عابر پیاده) – داروخانه و مطب دکتر فخری، انتقال پیدا کرده است که پس از ویزیت و دریافت نسخه از پزشک در آدرسهای مذکور قادر به دریافت پکیج دکتر نوروزیان در آن آدرسها خواهید بود.

آدرس مطب و داروخانه پکیج مو لاناریا دکتر نوروزیان:

9:30 صبح الی 9 شب یکسره بدون نیاز به تعیین وقت

02166900487

09190737370

تمامی حقوق این سایت مربوط به رشد سریع مو دکتر نوروزیان میباشد.

شناسه آگهی :

لطفا توضیحی در مورد تخلف آگهی مورد نظر ارائه دهید

گزارش شما با موفقیت ارسال شد و در اسرع وقت توسط مدیریت بررسی خواهد شد

در آینه که نگاه می کنید مدام حسرت زمانی را می خورید که موهایتان هنوز پرپشت بود و نریخته بود اما افسوس هیچ سودی نخواهد داشت. برای رشد مجدد موهای ریخته شده بهتر است خودتان دست به کار شوید.

مثل همیشه استفاده از راه و روش گیاهی و طب سنتی بهترین گزینه ی پیشنهادی است که در این بخش از سلامت پوست و موی نمناک بهترین ماسک ها و گیاهان دارویی برای تقویت و پرپشت شدن موهای ریخته شده را به شما معرفی می کنیم.

موهای ریخته شده را می توانید برگردانید و موجب رشد و رویش مجدد آنها شوید. این یک شعار و یا تبلیغ نیست بلکه حقیقت درمان ریزش مو در طب سنتی است. در اغلب اوقات، ریزش مو یک روند طبیعی مربوط به سن است، که از دید پزشکان جز بیماری های خطرناک محسوب نمیشود با این حال، با گذشت زمان ریزش مو ، به یک نگرانی مشترک در بسیاری از مردم تبدیل شده است.

در این بخش از روش های درمان ریزش موی سر در نمناک تعدادی از درمان های خانگی برای ریزش و رشد مجدد مو،و یا در کل جلوگیری از ریزش مو آورده شده است. بهترین دارو برای رشد مجدد مو سر

1. شیر نارگیل

روش 1.شیر نارگیل:

یک عدد نارگیل تازه یا خشک شده را بشکنید و پوست قهوه ای آن را بشکنید و سپس گوشتش را بیرون بیاورید. آب نارگیل را بگیرید و میوه تازه نارگیل را در مخلوط کن بریزید و خوب مخلوط کنید سپس آن را با پارچه صاف کنید.این مخلوط را به مدت 5 دقیقه حرارت دهید. 

صبر کنید تا خنک شود و سپس درون یک بطری بریزید و در یخچال یا فریزر بگذارید تا یخ زده شود سپس آنرا روی پوست سر و موی خود بمالید. به مدت 5 دقیقه روی سرتان ماساژ دهید و بعد از 30 تا 45 دقیقه موهایتان را با شامپو و بعد با نرم کننده بشویید و این روند را 2 بار در هفته تکرار کنید.

روش 2: شیر نارگیل و عسل:

هم نارگیل و هم عسل محبوب هستند و به راحتی در همه جا پیدا می شوند. مخلوطی از عسل و شیر نارگیل برای تغذیه موهای آسیب دیده و افزایش رشد مو عالی میباشد.این راه حل همچنین نقش مهمی در جلوگیری از ریشه مو نیز دارد.

نارگیل کاملا تازه یا خشک را بشکنید و گوشت آن را از پوسته قهوه ای نارگیل جدا کنید ،سپس گوشت را با آب نارگیل مخلوط کنید و کمی آب نیز به آن بیفزایید و سپس درون یک پارچه صاف کنید و به مدت 5 دقیقه حرارت دهید،سپس اجازه دهید تا خنک شود ،چند قطره عسل را به آن اضافه کنید و این مخلوط را به طور مستقیم روی پوست سر و موی خود اعمال کنید.

بعد از 35 دقیقه با شامپوی معمولی و بعد با نرم کننده شستشو دهید و در صورت نیاز این درمان را 2 بار در هفته تکرار کنید.

نکته:شما میتوانید مخلوط باقی مانده از شیر نارگیل و عسل را برای استفاده دفعه بعد در یخچال ذخیره کنید.

روش 3 ؛ شیر نارگیل ، ماست و آبلیمو:

همانطور که قبلا ذکر شد ، شیر نارگیل را تهیه کنید ، آبلیمو و یک دبه ماست را به آن اضافه کنید و سپس روی پوست سر و موی خود اعمال کنید.به مدت 5 دقیقه ماساژ دهید و سپس با آب گرم و نرم کننده شستشو دهید در صورت نیاز این درمان را 2 بار در هفته تکرار کنید. 

2. روغن نارگیل:

ابتدا موهای خود را با آب گرم شستشو دهید. مقداری روغن نارگیل را در دستانتان بریزید و سپس به طور مستقیم بر روی پوست سر و موی خود اعمال کنید.حداقل 5 دقیقه ماساژ دهید، و از یک کلاه دوش یا حوله برای پوشاندن موهایتان استفاده کنید و پس از 30 دقیقه یا حتی بیشتر ، کلاه را برداشته و مو را به طور کامل با شامپو شستشو دهید.این درمان را1 یا 2 بار در هفته تکرار کنید.

نکته:اگر روغن نارگیل شما جامد یا نیمه جامد است ، قبل از استفاده آن را گرم کنید.

3. آلوئه ورا:

روش1 : ژل آلوئه ورا

1 برگ تازه آلوئه ورا را ببرید و ژل داخل آن را استخراج کنید، این ژل را به طور مستقیم روی پوست سر خود اعمال کنید و بعد از 1 ساعت با یک شامپوی ملایم شستشو دهید. این درمان را 2 تا 3 بار در هفته تکرار کنید. 

روش2 : آلوئه ورا و روغن نارگیل

طبق روش قبل ، ژل آلوئه ورا را استخراج کنید، 2 تا 3 قاشق غذا خوری روغن نارگیل و 2 قاشق غذا خوری از این ژل را با هم ترکیب کنیدو به طور کامل بر روی پوست سر و موی خود بمالید و به مدت 5 دقیقه ماساژ دهید،سپس موهای خود را با کلاه دوش بپوشانید و بعد از 1 ساعت با یک شامپوی ملایم شستشو دهید.این درمان را 2 تا 3 بار در هفته تکرار کنید. 

روش3: آلوئه ورا و عسل:

2 قاشق غذا خوری ژل آلوئه ورا و 2 قاشق غذا خور یعسل را درون یک کاسه ترکیب کنید و با استفاده از یک قاشق به خوبی هم بزنید و بعد بر روی پوست سر و موهای خود اعمال کنید و با استفاده از یک کلاه حمام سرتان را بپوشانید و بعد از 1 ساعت با یک شامپوی ملایم شستشو دهید.این درمان را 2تا 3 بار در هفته تکرار کنید.

روش4 ؛ آلوئه ورا و روغن زیتون:

2 قاشق غذا خوری ژل آلوئه ورا و 3 قاشق غذا خوری روغن زیتون را درون یک کاسه بریزید و با استفاده از یک قاشق به خوبی هم بزنید. بعد بر روی پوست سر و موهای خود اعمال کنید و بعد به مدت 10 دقیقه ماساژ دهید و با استفاده از یک کلاه حمام سرتان را بپوشانید و بعد از 1 ساعت با یک شامپوی ملایم شستشو دهید.این درمان را 2تا 3 بار در هفته تکرار کنید. 

روش5 : آلوئه ورا و تخم مرغ:

2 عدد تخم مرغ را بشکنید و سفیده های آن را درون یک کاسه بریزید و یک قاشق غذا خوری ژل آلوئه ورا نیز به آن اضافه کنید،آنها را به خوبی هم بزنید بعد بر روی پوست سر و موهای خود اعمال کنید و بعد به مدت 5 دقیقه ماساژ دهید و با استفاده از یک کلاه حمام سرتان را بپوشانید و بعد از 20 تا 30 دقیقه با یک شامپوی ملایم شستشو دهید.این درمان را 2تا 3 بار در هفته تکرار کنید.

4.چریش:

روش 1: روغن چریش:

قبل از استفاده ، این روغن را گرم کنید. دو تا سه قطره از این روغن را کف دست هایتان بریزید. و به صورت مستقیم روی مو ها و کف سر خود اعمال کنید. به مدت 5 دقیقه، به خوبی ماساژ دهید. با استفاده از یک کلاه حمام سرتان را بپوشانید و بعد از یک ساعت با آب گرم شستشو دهید.این درمان را دوبار در هفته تکرار کنید.

نکته:ممکن است که روغن چریش بوی بدی داشته باشد.

بهترین دارو برای رشد مجدد مو سر

روش 2 : پودر برگ چریش:

این پودر را با کمی آب گرم مخلوط کنید تا یک ماسک به دست آید و بعد به صورت مستقیم روی مو ها و کف سر خود اعمال کنید. کمی صبر کنید تا خشک شود. بعد با آب گرم بشویید. این درمان را دو بار در هفته تکرار کنید. 

روش 3: برگ های چریش تازه ی خرد و آسیاب شده:

مقداری برگ چریش را تهیه کنید. به خوبی با آب تمیز کنید و آسیاب کنید. سپس با کمی آب گرم مخلوط کنید تا یک ماسک بدست آید. سپس آن را در تمام پوست سر خود و از ریشه تا ساقه موهایتان بمالید. با استفاده از یک کلاه حمام سرتان را بپوشانید و بعد از یک ساعت با شامپوی ملایم شستشو دهید. این درمان را دوبار در هفته تکرار کنید. 

روش 4 : برگ های چریش جوشانده شده:

1 مشت برگ های چریش تازه را تهیه کنید و به خوبی با آب بشویید و سپس آنها را در آب بجوشانید. بعد از جوشیدن صبر کنید تا رنگ آب به قهوه ای تیره تغییر کند ، سپس اجازه دهید تا خنک شود و سپس موهایتان را با یک شامپوی ملایم بشویید و بعد از این آب استفاده کنید و دوباره موهایتان را شستشو دهید و بعد اجازه دهید تا موهایتان به صورت طبیعی خشک شود.این درمان را 2 بار در هفته تکرار کنید.

5. ماست:

نصف فنجان ماست را بر روی کف سر و مو های خود به صورت مستقیم اعمال کنید.با استفاده از یک کلاه حمام سرتان را بپوشانید و بعد از 20 دقیقه با شامپوی ملایم شستشو دهید.این درمان را دوبار در هفته تکرار کنید. 

6. آب پیاز:

روش 1. فقط پیاز:

پوست یک عدد پیاز تازه را بکنید و بعد از شستشو ، به قطعات کوچک برش دهید و سپس آب آنها را بگیرید.سپ آن را بر روی پوست سر و موهایتان اعمال کنید و به آرامی به مدت 5 دقیقه ماساژ دهید. با استفاده از یک کلاه حمام سرتان را بپوشانید و بعد از 30 دقیقه با شامپوی ملایم شستشو دهید.این درمان را دوبار در هفته تکرار کنید.

روش 2. پیاز و آلوئه ورا:

1 قاشق غذا خوری ژل آلوئه ورا و یک قاشق غذا خوری آب پیاز را درون یک کاسه مخلوط کنید.آن را بر روی پوست سر و موهایتان اعمال کنید و به بعد از 15 تا 20 دقیقه موهایتان را با شامپوی ملایم شستشو دهید.این درمان را دوبار در هفته تکرار کنید. 

روش3. پیاز و روغن زیتون:

آب پیاز را درون یک کاسه بریزید و سپس یک قاشق غذا خوری روغن زیتون بهآن اضافه کنید ، ترکیب را به خوبی هم بزنید و سپس روس پوست سر و موهایتان اعمال کنید و به مدت 5 دقیقه ماساژ دهید،با استفاده از یک کلاه حمام موهای خود را بپوشانید و بعد از یک ساعت با یک شامپوی ملایم شستشو دهید. این درمان را 2 تا 3 بار در هفته تکرار کنید.

7.چای سبز:

نیم لیتر آب و 3 عدد چای کیسه ای سبز را تهیه کنید و آنها را به مدت 5 دقیقه بجوشانید.سپس موهایتان را با استفاده از یک شامپوی ملایم شستشو دهید و بعد از این چای ولرم برای شستشوی آنها برای بار دیگر استفاده کنید.سپس اجازه دهید تا کاملا خشک شود.این درمان را 2 بار در هفته تکرار کنید. 

8. ماسک سفیده تخم مرغ:

2 عدد تخم مرغ تازه را بشکنید و سفیده و زرده آن را جدا کنید،سفیده آن را به طور مستقیم روی پوست سر و موهایتان اعمال کنید و بعد از نیم ساعت با شامپوی ملایم شستشو دهید.این درمان را 2 تا 3بار در هفته تکرار کنید.

نکته: برای موهای چرب فقط از سفیده تخم مرغ و موهای خشک از تخم مرغ کامل استفاده کنید.

9. سیب زمینی:

پوست 2 عدد سیب زمینی متوسط را بکنید ، آنها را برش دهید و آب سیب زمینی را بگیرید بعد به طور مستقیم روی پوست سر و مو هایتان اعمال کنید، به مدت 5 دقیقه ماساژ دهید ، و با استفاده از یک کلاه حمام موهایتان را بپوشانید. بعد از 20 تا 25 دقیقه با شامپو بشویید و این درمان را هر 20 روز یکبار تکرار کنید. 

10.سیر:

6 تا 8 عدد سیر را تهیه کنید و آن را به قطعات کوچک برش دهید و بعد آنها را له کنید و با کمی آب مخلوط کنید. سپس آن را به طور مستقیم روی سر و موهای خود بمالید و به مدت 5 دقیقه ماساژ دهید و بعد از نیم ساعت با شامپوی ملایم شستشو دهید.این درمان را 2 بار در هفته تکرار کنید. 

نکته:شما میتوانید چند قطره از آب سیب را به شامپو یا نرم کننده خود اضافه کنید و به عنوان شامپوی روزانه ار آن استفاده کنید.

11.آبلیمو:

مقداری آبلیمو را روی پوست سر خود ، به مدت 5 تا 10 دقیقه به آرامی ماساژ دهید و بعد از نیم ساعت با شامپوی ملایم و آب ولرم شستشو دهید.این دذمان را یکبار در هفته تکرار کنید. 

نکته:شما همچنین میتوانید به مخلوط آبلیموی خود مقداری روغن نارگیل ، روغن زیتون، روغن کرچک یا آلوئه ورا برای گرفتن نتایج بهتر اضافه کنید. 

12. روغن کرچک:

3 قاشق غذا خوری روغن کرچک را کمی گرم کنید و روی مو و پوست سر خود اعمال کنید و به مدت 5 دقیقه ماساژ دهید و با استفاده از یک کلاه حمام موهایتان را بپوشانید و بعد از حداقل نیم ساعت با شامپو مناسب موهای خود و آب ولرم شستشو دهید.این درمان را 2 بار در هفته تکرار کنید.

نکته:برای گرفتن نتایج بهتر ، شما میتوانید روغن کرچک را با کمی روغن جوجوبا ، رز ماری و یا روغن درخت چای ترکیب کنید.

برای استفاده از گیاه گزنه برای رشد و پرپشت شدن موهای ریخته شده باید به این روش ها که در ادامه بخش سلامت پوست و موی نمناک گفته ایم عمل کنید.

روش 1: دم کردن گزنه

مقدار 40 گرم برگ گزنه را در یک لیتر آبجوش ریخته و بمدت 10 دقیقه دم کنید . از شب تا صبح روی موهایتان باشد .

روش 2: گزنه و الکل

اگر ریشه ی گزنه را داخل الکل شصت درجه خیس کنید، و آن را پانزده روز در آفتاب نگهداری کنید و سپس صاف کنید مایعی بدست می آید که چنانچه سه قاشق آنرا با آب مخلوط کرده ، به سر بمالید از ریزش مو جلوگیری می نماید و موجب پرپشتی موهای سر می شود.

روش 3: جوشانده گزنه

به اندازه 30 گرم گزنه را در یک لیتر آب ریخته و بمدت 10 دقیقه آن را بجوشانید و وقتی خنک شد آن را روی سر ماسک کنید.

 

مرسی ولی تاچه مدتی باید روی سر بماند

وای اگه جواب بده خیلی عالیه دارم دیوونه میشم موهام خیلی کم شده

سلام خودم استفاده کردم عالی هست تا سه الی پنج روز موهام پُرشد عالیه شماهم استفاده کنید نتیجه میگیرید من تخم مرغ سیب زمینی گذاشتم پیاز برای رشدمو زیاد میکنه .

واقعا موهاتون دوباره دراومد؟

سلام دوستا فقط روغن رزماری یا لیسون رزماری از داروخانه بگیرد هر شب 15 قطر بزنید به مدت 15دقیقه ماساژ بده خدا شایده جواب میده ولی اگر 6ماه استفاده کنید 100در100جواب میده

برای رشد مجددمو ام خوبه

ممنون از راهنماییتون ، میخواستم در ترکیب آب سیب زمینی ، زده تخم مرغ ، و عسل ، میشه سفیده ی تخم مرغ رو هم اضافه کرد؟

دوستان گلم من شنیدم اگر پوست سبز گردو تازه را به قسمتهای ریخته مو بمالید بعد از دو هفته همه موها در می آید . امتحانش ضرر ندارد

سلام . من 10ساله ریزش مو دارم. الان 23سالمه . موهایم هم ریخته و هم کم پشته .بخدا از زندگی سیر شدم . نمیدونم چکار کنم . موهای ریخته شده زیاد دارم ولی رشد نمی کنه . توروخدا یکی کمکم کنه .

سلام کپسول زینک پلاس رو تهیه کنید از داروخانه یک پک سه تایی روزی دو عدد یکی صبح بعد صبحانه یکی شب قبل از خواب ایشالا ک جواب میگیری

واقعا تاثیر داره ؟شما نتیجه گرفتید؟؟؟

داداش چرا الكي ميگي زينك پلاس يه مدت قطع ميكنه بعد يه مدتي دوباره شروع ميشه تنها راهش استفاده از همين ماسك هاي گياهيه

به نظر من از زندگی سیر نشو. برو دکتر متخصص مو ، بعد از یک مدت موهای سرتون چون دختر هستین پسر نیستین زود می یان ، فقط باید تمرکز کنی رو موهای سرت و رو چیز دیگری تمرکز نکنی خوب و با دقت به یک متخصص پوست. ومو فکر کن بعد هر هفته یا ماه برو پیشش برای بدست اوردن شانس و اقبال دو باره ، چون سنتون واقعا هنوز پایینه باید موهای پر پشتی داشته باشید برای عرض اندام ، سلامت باشید فقط یک متخصص خوب پوست و مو برو ، به نظرم متخصصان پوست و مویی که تو تبریز و شهر های شمالی و تهران بری بهتره .

به طور کلی ریزش مو دارای سه علت میباشد:۱کمبود ویتامین و مواد مغذی۲هورمونها۳ژنتیکتمام موارد طبیعی فقط مشکل ۱ را حل میکنند اما برای درمان موارد ۲ و۳ باید از دارو استفاده شود و تنه داروهای تائید شده ماینوکسیدیل و فیناستراید میباشند البته ناگفته نماند ماینوکسیدیل باید مادام العمر استفاده شود

سلام دوست عزیز من هم چند سالیه ریزش شدید مو داشتم ولی با درست کردن یک محلول آب لیمو طبیعی ونمک رامخلوط کردم ته استکان آب لیمو ویک قاشق غذا خوری نمک را خوب حل کردم وبعد داخل شامپوم ریختم توانستم ریزش مورا کاملا قطع کنم وبازدن یک روغن آرگان رویش مجدد موهام را مشاهده کردم به شماهم پیشنهاد میکنم اگر سرتون چرب ازاین روش استفاده کنید

فایده داره اما بايد تا چند ماه مکررا انجام بدى

دوستان و عزیزان من میگم روغن سیاه دانه برای مو خوبه روغن بادام تلخ هم همچنین .مقداری روغن سیاه دانه و هنا و روغن سوسن رو قاطی کرده و ضماد درست کنید و به جاهای کم پشت بزنید …بهداشت سر را رعایت کنید…موها را در شست و شو چنگ نزنید …و از همه مهم تر اینه که عذر خواهی میکنم که اینو میگم شرمنده ام لطفا خواهشا استمنا یا همون خود ارضایی هم انجام ندید چون جدا باعث ریزش مو میشه ..استرس هم نداشته باشید ..سالم و زلفمند باشید

حنا به هیچ عنوان استفاده نکنید که پشیمان میشید قطعا سفیدی مو را بیشتر نشان میدهد

سلام موهای جلوی سرم براثر کشیده شدن از ریشه کنده شده پوست سرم معلومه ایا علاج داره؟

سلام من دارم هرشب یک عددتخم مرغ وپودرنخود وپودرعدس وپودربرگ مورد باهم ترکیب می کنم میزنم به کف سرم پلاستیک می کشم روی سرم وروسری میبندم صبح هم میشورم خیلی خوب شده دیگه اصلا موهام نمیریزه تایک ماه بایدبزنی هرشب خودم پودرشونوآماده کردم

یه سوال داشتم از شما که شما این مواد رو بهسرتون میزنید مواد تا صبح خشک نمیشه بعد موقع شستشو ریزش ندارید؟؟؟

سلام دوستان فکر نمیکنم این روش ها جواب بده بنظر من اصلاح کردن موها بصورت مداوم برای مثال هردوماه چند سانت کوتاه کنید نتیجه بده یا از سبوس غلات ک شامل انواع ویتامین ها و مواد معدنی واملاح مفید برای رشد مو تاثیر داره

سلام دوستان من خیلی دوست دارم موهای بلند داشته باشم به نظرتون چکار کنم

س.روغن ارگان اویل صادقانه هم رشد مو هم ابرو رو دو برابر میکنه بهت قول میدم استفاده کن

چ مدت باید استفاده کنی

سلام دوستان من ۱۸ سالمه و با این سن کم ریزش مو دارن اونم هرروز. حالا گفتم اگه میشه یه روز موثر که باعث رشد مجدد موهای سر میشه رو بهم پیشنهاد کنید ممنون میشم

سلام دوست گرامی شما می توانیدآب برنج جوشیده شده راباآرد گندم راهم زده و اب آن به مویتان آغشته کرده و اردش رابه صورتتان بگزارید ماسک صورت باعث از بین بردن قرمزی صورت میشود

سلام من دوسال پیش موهای خودم را قیچی کردم و موی سرم دیگر رشت نکرد من از این موضوع خیلی ناراحتم

قرص بیوتن بخرین و مصرف کنید. هم ایرانی هست هم خارجی ، فرقی هم ندارن . رشد مو و ناخن بیشتر میکنه .

وقتی سن آدم به جوانی می رسه و کودکی و نو جوانی رد میشه ریزش مو شروع میشه این طبیعیه اگر موهای ریخته شده در بیاد و مو خالی نشه باز هم نگرانی نداره اما اگر موی سر داره خالی میشه تنها دارویی که خیلی موثره پودر سبوس برنج رو تو نمکدون بریزید و هرروز روي هر غذایی که ميخوريد بریزید به مدت چهار ماه مطمئنا نتیجه ميگيريد

به نظرمن واسه اونایی ک موهاشون کامل ریخته یاارثی هستن فقط وفقط گزینــــــه کاشت مو موثره الکی وقت خودتونوهدرندیدبااین چیزا اینافقط واسه کسایی هست ک موهاشون اسیب دیده وکم پشت ونازک شدن موهاشون ـ…فقط اقدام به کاشت موطبیعی کنید دوستان گلم

دوستان اصلا از ماسک پیاز قرمز و سیب زمینی استفاده نکنید من موهام خوب بود فقط میخواستم پر پشت تر شه زد موهامو داغون کرد.

سلام از اب سیب زمینی و مقداری پودر گل ختمی و در نهایت دو تا قاشق غذا خوری گل گندم بهش اضافه کنید و رو سرتون بزارید تاثیرش فوقالعادس بخاطر مواد مغنی ک داخل گل گندم وجود داره

سلام دوستان خرگوشک ساچ هم خیلی خوبه

دوستان برای بلند شدن مو برگ صدر هم خیلی موثره .از عطار بگیرین با آب مخلوط کنین .بزنین به ته موهاتون ۲_۳ ساعت بمونه بعد بشورین .واقعا اثر داره

من خودم خدای ریزش موام! الان دارم روغن سیاه دونه و کپسول فارماتون میخورم. یکم بهتر شده ریزشش

سلام من ریزش مو ندارم اما موهام خیلی کم پشت و نازکه جوری ک پوست سرم چون خیلی سفیده مشخص میشه :(خواهش میکنم کسی تجربه ای برای پر پشت شدن مو داره بگه.اعتماد ب نفسم اومده پایین دارم دیوونه میشم

موهاتو تا یک ماه فقط ژیلت بکش و نزار بزرگ بشه بعداز یک ماه موهات پر پشت میشه

این روش خوبه ولی بیشتر کاراییش برای رشد سریع مو هاست نه درمان ریزش و پرپشت شدن اون

سلام من ۱۷ سالمه موهام خیلی ریخته و کف سرم کاملا پیداست لطفا کمکم کنید

سلام من خواهرم كف سرش پيدا بود روغن شنبليله استفاده ميكنه و زرده تخم مرغ عاليه امتحان كنيد

سلام روغن نارگیل و روغن بادام و سفیده تخم مرغ و با هم مخلوط کنین حداقل ۴ ساعت بزارین رو موهاتون بمونه معجزه میکنه عالیه

سلام من نه ساله ریزیش مو دارم البته بیماری کندن مو دارم الانم کلی از موهامو بدوت اینکه متوجه بشم کندم ب خدا داغونم چیکار کنم خوب شن موهام برگرده یعنی راهی هم هست

دوست عزیز برو پیش روانپزشک اول این مشکلتو درمان کنه منم مثل شما بودم !

سلام چیزی که بنده خودم استفاده کردم وجواب داده تجربه خودم رو دراختیارتون میزارم واون اینکه گل ختمی سفید ویازردرنگ که تتزه وخشک شده باشه رو آسیاب کنیدوپودرحاصله رو الک می کنید بعددریک ظرف شیشه ای دردارنگه میدارید هفته ای سه بارونیم ساعت قبل ازرفتن به حمام یک قاشق از این پودرگل ختمی را بایک لیوان آبجوش تویه کاسه ای مخلوط می کنید ویه پیش دستی کوچک سرکاسه بزاریدتادم بکشه حالا بعدازنیم ساعت دم کشیدن هم میتونیدازیک جوراب زنانه که حتما بایستی تمیز وعاری ازرنگ دادن باشه این محلول را صاف کنید وآب حاصله رابه مدت یه ربع بیست دقیقه سرتان راباآن میشورید وتاکیدا با کف دست پوست وموهای سرتان را ماساژدهیدودرپایان باآب بشویید موهایتان را .بدون صافی هم میتونیدمحلول را مستقیما روی موهایتان بریزیدبازهم تاکیدا ازهیچ نوع شامپوی صنعتی وبازاری استفاده نکنیدتاکیدمیشه اگه ازشامپو استفاده نکنید درعرض دوهفته تفاوت را کاملا احساس خواهیدکرد هفته ای سه بار اینکارو انجام دهیداگه موهایتان چربه سعی کنید به مقدارکم ازشامپوی گیاهی استفاده کنیدریزش موهایتان قریب به صددرصدقطع میشه

آب سیبزمینی وآب پیازرومیشه یک یادوروزروی سربمونه یاحتمابایدبعدیه ساعت بشورمش

تورو خدا جوابمو بدین من ۱۴سالمه موهام داره میرزه تورو خدا من چیکار کنم موهام دوباره در بیان لطفا جواب بدین

ببین دوست عزیز مویی که ریخته بر نخواهد گشت اما شما میتونی با مراقبت و پروتئینه و ویتامین کردن از مابقیش مراقبت کنی و از شامپو های که درصد بسیار بالا کتوکنازل دارند استفاده نکنید و سعی کنید به هیچ عنوان از مواد حالت دهنده مو استفاده نکنید و موهای خودتون رو حداقل دو روز یک بار بشورید

چرت نگو جان خودت موی ریخته خیلی خوبم در میاد

میشه روغن بادام تلخ رو با روغن نارگیل با هم به موها زد؟؟من 2هفتس متوجه شدم موهام نصف شده همش ریخته

منم اون روش گل ختمی رو استفاده کردم واقعا عالی بود ریزش موهام قطع شد. استفاده ش هم آسونه. به نظرم شما هم استفاده کنید.

توجه : ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.

مو و ابرو(تقویت و پیوند)جوانسازی ومراقبت های(پوست)جراحی زیباییتناسب اندام(پیکرتراشی)لیزر موی زائد(Alex)

آنچه در این مقاله می خوانیم

آیا با ریزش مو مواجه هستید؟ آیا موهای شما نازک تر شده است؟ نگران نباشید. موادی برای درمان ریزش مو وجود دارد که می تواند علاوه بر توقف روند ریزش مو، باعث رشد سریعتر موهای شما شده و استحکام و شفافیت سابق را به آنها باز گرداند. اگر با این مشکل مواجه بوده اید به طور قطع حتما به دنبال یافتن بهترین قرص رشد مو با گزینه های مختلفی روبرو شده اید.

 بهترین قرص برای رشد مو می تواند به تغذیه و تقویت مو های شما کمک نموده و باعث رشد سریعتر، محکم تر شدن، بلند تر شدن و ضخیم تر شدن آن ها شود. اثربخشی قرص برای رشد مو به صورتی مشخص می شود که علاوه بر کمک به رشد و استحکام موها، بر تقویت ناخن و پوست نیز اثر بگذارد.

کاشت مو

بهترین دارو برای رشد مجدد مو سر

اغلب، ما نمی توانیم تمام مواد مورد نیاز بدن خود را از مواد غذایی تأمین کنیم. در این گونه موارد از انواع قرص برای رشد مو استفاده می شود. فرمولاسیون قرص های رشد مو و تقویت مو به صورتی است که مواد مورد نیاز برای رشد مو را تأمین نماید. به طور مثال اثر زینک برای ریزش مو و توقف آن تأیید شده است که باید با مواد دیگری نظیر ویتامین B به مصرف بدن برسد. این قرص ها توسط پزشک متخصص مو و پزشک متخصص پوست و مو تجویز می شود و طبیعتاً می تواند به کاهش ریزش مو و تقویت تارهای مو و افزایش روند رشد مو کمک نموده و در کنار آن سبب بهبود وضعیت پوست و ناخن ها نیز شود.

ریزش مو به تدریج اتفاق می افتد، به این معنی است که شما وقت دارید که علل را دقیقا مشخص کنید و بهترین روش های درمان را بیابید.ریزش مو ممکن است از عادت های شیوه زندگی، ژنتیک یا هر دو صورت بگیرد.

 

موهای سالم به سلامت شما بستگی دارد. در موارد سوء تغذیه یا اختلالات خوردن مواد خاص، موهای جدید ممکن است از فولیکول ها تولید نشوند. یک آزمایش خون از ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی شما می تواند به تعیین اینکه آیا شما در مواد مغذی کمبود دارید یا خیر کمک کند.مولتی ویتامین روزانه تحت نظر پزشک توصیه میشود. موهای سالم نیاز به آهن، اسید فولیک برای رشد و ضخامت، تقویت دارند.

مواد مغذی محلول در آب است که به طور طبیعی در غذاها مانند آجیل، عدس و.. یافت می شود. اگر شما یک رژیم متعادل داشته باشید، بعید است که بیوتین کمی داشته باشید. در حالی که بیوتین باعث کاهش آنزیم ها در بدن شما می شود. در صورت مصرف مکمل های ویتامین B نباید بیوتین مصرف کنید، در صورتی که با هم ترکیب شوند، می توانند اثر بخشی یکدیگر را کاهش دهند.

قرص تقویت مو

امگا ۳ و امگا ۶ اسیدهای چرب ضروری هستند. این به این دلیل است که آنها نمی توانند توسط بدن انسان ساخته شوند. امگا ۳ به التهاب بدن شما کمک می کند، از سوی دیگر، امگا ۶ برای سلامتی کلی پوست مهم است که ممکن است برای پوست سر مفید باشد. روغنهای گیاهی اساسا منبع امگا ۶ هستند، در حالی که اسیدهای چرب امگا ۳ در ماهی یافت می شوند.

Minoxidil بهترین روش شناخته شده برای درمان ریزش مو است که توسط اداره غذا و داروی ایالات متحده (FDA) تایید شده است که در دسترس است. هنگامی که دوبار در روز به طور مستقیم به پوست سر اعمال شود، ممکن است به تدریج موهای ضخیم تر را در لکه های چشمی مشاهده کنید. این محصول بسته به ترجیحات شما به صورت مایع یا فوم در دسترس است. مینوکسیدیل می تواند تا ۱۶ هفته طول بکشد تا اثر کامل داشته باشد. مهم این است که شما از محصول به طور پیوسته استفاده کنید،  تحریک پوست سر و رشد مو ناخواسته در صورت و گردن برخی از عوارض جانبی احتمالی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

Spironolactone (Aldactone) برای افرادی که ریزش مو در تولید آندروژن دارند، تجویز می شود. در زنان، این دارو ممکن است به درمان ریزش مو در ارتباط با نوسانات هورمونی کمک کند. برای تعیین این پیش تعیین شده، آزمایش خون لازم است.

فیناستراید (Propecia) یک داروی ریزش مو است. این فقط برای مردان است بر خلاف درمان های موضعی مانند مینوکسیدیل، Propecia به عنوان یک قرص روزانه که مردان برای ریزش مو مصرف می نمایند. به علت عوارض جانبی جدی، زنان باید از این داروها اجتناب نمایند،(مخصوصا زنان باردار)

کورتیکواستروئیدها درمان های نسخه ای هستند که برای شرایط مرتبط با التهاب زمینه ای استفاده می شوند. گاهی اوقات، شرایط التهابی می تواند علائم مختلفی از قبیل ریزش مو را ایجاد کند.

دارو برای تقویت مو

داشتن تغذیه ی سالم و کاملی از گروه های مختلف غذایی علاوه بر تضمین سلامت فرد ، از ایجاد عوارض و مشکلات بسیار در دو بافت بسیار حساس ؛ پوست و مو جلوگیری می کند. در این میان ویتامین ها و مواد معدنی نقش بسیار مهمی در سلامت فرد برعهده دارند . هنگامی که بافت مو دچار عارضه ای چون ریزش مو می گردد ، پزشک متخصص مو جهت درمان و احیای رشد مجدد آن ، به تجویز داروهای موثر و تقویتی رشد مو می پردازد ،

بهترین قرص رشد مو ، قرص اکوفن می باشد که با ترکیبات بسیار مقوی خود و با تامین مواد معدنی موثر در ریزش مو ،  توانسته نتایج بسیار مثبتی را در جهت جلوگیری از ریزش مو و رشد سریع مو ایجاد نماید . این قرص دارای ویتامین ها و مواد کمیاب بسیاری مانند ؛ ویتامین B۵، B۶ ، B۸ ، PP ، زینک ، منیزیم و اسپیرولین می باشد .

ویتامین های B کمپلکس برای تنظیم متابولیسم و حفظ سیستم اعصاب مرکزی اهمیت دارند. همچنین این ویتامین ها برای سلامت پوست و مو ضروری هستند. برخی متخصصین تغذیه  ادعا می کنند که برخی از ویتامین های پرکاربردتر گروه B مانند ویتامین B-۱۲ می تواند به استحکام و حالت پذیری مو کمک کند.

ویتامین B-complex شامل ویتامین B۱ (تیامین)، B۲ (ریبوفلاوین)، B۳ (نیاسین)، B۵ (پانتوتنیک اسید)، B۶ (پایریدوکسین)، B۷ (بیوتین)، B۹ (فولات) و B۱۲| (کوبالامین) می باشد.

ویتامین ها باید ابتدا از طریق مواد غذایی جذب شوند. مواد غذایی حاوی ویتامین ب- کمپلکس شامل دانه ها، سبزیجاتی نظیر هویج، گل کلم و سبزیجات با برگ های سبز تیره، جگر گوساله و آبزیان، تخم مرغ، سویا، آجیل، حبوبات و آووکادو می باشند. ویتامین B۱۲ در فرآورده های لبنی و حیوانی یافت می شود. در صورتی که کمبود ویتامین B در بدن شما شدید بود، می توانید از قرص های حاوی این ویتامین نظیر اکوفن، فیناستراید و ماینوکسیدیل استفاده نمایید.

قرص ها و ژل های مختلفی در داروخانه ها وجود دارند که به درمان ریزش مو کمک می کنند. در بیشتر آنها از ترکیبات قرص ماینوکسیدیل و کورتیکواستروئیدها استفاده می شود. برخی از تحقیقات و آزمایشات نشان می دهد که این قرص ها به توقف و درمان ریزش مو کمک می کند  اما اثر چندانی در رشد دوباره مو پس از رفع ریزش مو ندارد. همچنین اثر قرص هایی نظیر فیناستراید نیز بر روی افراد بررسی شده است.

● درمان ریزش مو

● تحریک کننده ی رشد مو و ناخن

● غنی شده با پروتئین و ویتامین های مختلف

● افزایش مقاومت مو و ریشه ی مو

● بهبود جذب موثر آهن در بدن

● با افزایش ساخت کراتین موجب تقویت رشد مو و ناخن شده

● شامل پروتئین هیدرولیز شده ی گندم

از قرص آکوفن که به اشکال مختلفی چون پودر ، قرص و شامپو وجود دارد ، جهت تقویت مو و ناخن به صورت مؤثر استفاده می شود .

بهتر است مصرف این قرص با مشورت پزشک انجام شود ، نتایج حاصل از مصرف این دارو با توجه به دوز مصرف شدن از آن بعد از دو ماه نمایان خواهد شد .

داروی آکوفن ، در درمان ریزش موی ارثی و ریزش مو در اثر برخی بیماری های خاص بی تاثیر است .

منبع: کلینیک تخصصی تقویت مو و مراقبت مو و کاشت مو ایران نوین

من سه ماه اکوفان مصرف کردم هیچ تاثیری روی موهام نداشت

با سلام و وقت بخیر شما می توانید برای دریافت مشاوه در زمینه تقویت مو و راهنمایی های لازم با کلینیک ایران نوین در تماس باشید. شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ موفق و پیروز باشید

با سلام من یه دانش اموز کنکوری ام از چند سالع ریزش موی شدید دارم و رشد موهامم متوقف شده لطفا راهنماییم کنید چکار کنم ؟؟ایا میشه با قرص اکوفن نتیجه بگیرم؟؟

با سلام و وقت بخیر شما می توانید با مراجعه به پزشک پوست و مو، از بهترین روش تقویت مو تجویز شده توسط پزشک متخصص برای مشکل ریزش موهای خود نتیجه بگیرید. در صورتی که روش های دارویی به حل مشکل ریزش موی شما کمک نکرد، شما می توانید پس از سن ۳۰ سالگی با استفاده از روش های ترمیم مو و کاشت مو و پی آر پی، درمان نهایی و قطعی را برای ریزش موهای خود پیدا کنید. کلینیک تخصصی ایران نوین با بهره گیری از بهترین و مجرب ترین پزشکان متخصص تقویت مو و کاشت مو، آماده خدمت رسانی به بیماران محترم می باشد. شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ موفق و پیروز باشید.بهترین دارو برای رشد مجدد مو سر

سلام موهای قیمت جلو سر شقیقه ها و پشت سر من مثل موی بچه شده است نازک و رشد هم نمیکند از وقتی یایسه شده ام

با سلام و عرض احترام مشکل ریزش موی شما هورمونی بوده و قابل درمان است. شما می توانید برای مشاوره رایگان تقویت مو با شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

من خیلی موهای نازکی دارم زود میشکنه موخوره میگیره قرص اکوفن مفید هست استفاده کنم؟

با سلام و عرض احترام شما می توانید با مشورت پزشک متخصص مو از داروهای تقویت مو نظیر اکوفن استفاده نمایید. جهت مشاوره با پزشک متخصص می توانید با شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام وقت بخیر من دانشجو هستم ۲۰سالمه یک سال و نیم هست که موهام ریزش پیدا کرده از جلو گوشه های سرم زیاد ریخته الان چی میتونم مصرف کنم که جاش پربشه و ریزش کم بشه ممنون میشم راهنمایی کنید

با سلام و عرض احترام شما می توانید تا قبل از سن ۳۰ سالگی با نظر پزشک از داروهای تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو، نظیر اکوفن، ماینوکسیدیل و فیناستراید و … استفاده نمایید. در صورت عدم رفع مشکل، پس از ۳۰ سالگی می توانید اقدام به روش های کاشت مو ، ترمیم مو و پی آر پی مو نمایید. جهت مشاوره با پزشک متخصص می توانید با شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید

سلام خودتون فروش قرص اکوفان هم دارید؟

با سلام و عرض احترام کلینیک ایران نوین امکان فروش داروهای تقویت مو و ریزش مو را ندارد. شما می توانید این دارو ها را از داروخانه های معتبر دریافت نداره موفق و پیروز باشید.

سلام خسته نباشید . ببخشید من موهام تو شهر خودم تکن یعنی رنگشون خیلی خاصه ولی چن مدتی هست ریزش پیدا کردن و فکرمو حسابی مشغول کردن من قبلا ک ازمایش خون دادم اهن بدنم کم بود . اگر میشه یه دارویی ک صددرصدی جواب بده بهم معرفی کنید . مشخصات موهام هم خیلی نرمن و رنگشون سفید سیاه و زرده

با سلام و عرض احترام دوست عزیز توصیه پزشک متخصص مو به شما این است که از مصرف خودسرانه دارو و بدون ویزیت پزشک خودداری نمایید. شما می توانید برای مشاوره در زمینه تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو با شماره تلفن کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ موفق و پیروز باشید.

سلام من ریزش موی شدید دارم و موهام مازک هست و پس سرم داره خالی میشه ، ۲۵ سالمه یک دکتر نظرش این بود که ارثی هست ، کدوم مکمل بهتر هست برام ؟

سلام من ۲۵ سالمه ریزش موی شدید دارم و تار موهام نازکه و پس سرم پوست سرم پیدا شده ، یک دکتر نظرش این بود ارثیه ، کدوم مکمل برای من بهتره ؟هیرویت ، سیستین ، …

با سلام و عرض احترام دوست عزیز شما باید برای مشاوره در زمینه بهترین داروی مکمل تقویت مو با کلینیک ایران نوین از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ تماس حاصل فرمایید. با توجه به سن شما، در صورت نیاز می توانید اقدام به عمل ترمیم موی طبیعی نمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام من ۲۴ سالمه و موهای صورت و بدنم رشد نمی کنه البته فولیکول تو صورت و بدن هست ولی به شکل کرکی لطفا راهنماییم کنید برای رشد موی صورت و بدنم با تشکر

با سلام و عرض احترام دوست عزیز شما می توانید برای تقویت موهای صورت و بدن خود از روش پی آر پی یا سایر روش های تقویت مو استفاده نمایید. برای مشاوره بیشتر در زمینه تقویت مو می توانید با متخصصان ما در کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ موفق و پیروز باشید

سلام ببخشید من ۱۸سالمه ولی موهام خیلی کم پشته و هم از جلو وهم از پس سر داره میریزه چیکار کنم؟؟؟

با سلام و عرض احترام دوست عزیز با توجه به سن شما، بهترین گزینه استفاده از داروهای گیاهی نظیر حنا و قهوه است. در مراحل بعدی شما می توانید با مراجعه به پزشک متخصص مو از داروها و روش های مفید دیگر نیز استفاده نمایید. برای مشاوره بیشتر در زمینه تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو می توانید با کلینیک ایران نوین در تماس باشید. شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ موفق و پیروز باشید.

سلام من ۲۳ساله هستم یکسال هست ک ریزش دارم الان موهام خوبه ولی موهای ریز و نازک هنوز ریزش دارن… همینطور موهای ابرو لطفا نظرتون رو بدید

با سلام و عرض احترام دوست عزیز شما به تقویت موهای سر و ابرو نیاز دارید. برای ضخامت موهای خود می توانید از شامپوهای مناسب موهای نازک استفاده نمایید. برای جلوگیری از ریزش مو نیز می توانید با تشخیص پزشک از داروهای مناسب نظیر اکوفن و فیناستراید و ماینوکسیدیل استفاده نمایید. برای مشاوره بیشتر در زمینه تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو می توانید با کلینیک ایران نوین در تماس باشید. شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ موفق و پیروز باشید

باسلام من دختری۲۳ ساله هستم که تغریبا به مدت۱ساله که ریزش مو دارم و رفته رفته داره بدترم میشه پیش دکترم رفتم و داروی ماینوکسیدیل۲%و اسپیرونولاکتون و هیرویت بهم داد بعد از ۲ماه مصرف نتیجه ای نگرفتم و درمان رو قطع کردم زمینه ی ارثی هم نداریم چیکار کنم خیلی نگرانم بسیار از نطر روحی بهم ریختم لطفا راهنماییم کنین

با سلام و عرض احترام دوست عزیز شما می توانید برای حل مشکل ریزش موی خود از روش پی آر پی موی سر استفاده نمایید. برای مشاوره بیشتر در زمیننه تقویت مو و پی آر پی می توانید با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ موفق و پیروز باشید.

سلام من ۲۱ سالم و تا چند ماه پیش موهای پرپشت داشتم ولی الان تمام مو های سرم ریخته به طوری که کف سرم معلوم. حالا باید چی کار کنم و اینکه امکان اینکه دوباره مو های سر رشد کنن وجود دارد

با سلام و عرض احترام دوست عزیز از آنجایی که شما در مراحل اولیه ریزش مو هستید می توانید از روش هایی نظیر مزوتراپی یا پی آر پی موی سر استفاده نمایید. برای مشاوره بیشتر می توانید به کانال تلگرام کلینیک ایران نوین مراجعه نموده یا با شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید

سلام وقت بخیر من هرچی می گردم قرص اکوفن نایاب شده تو داروخانه ها جایگزین چی بگیرم

با سلام و عرض احترام دوست عزیز جایگزین های مختلفی برای قرص اکوفن وجود دارد نظیر فیناستراید که مصرف آن ها باید با مشورت پزشک متخصص مو انجام شود. برای مشاوره با پزشک متخصص مو می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید موفق و پیروز باشید

سلام .من ۲۱سالمه دوسالی هست ریزش مو دارم و رشد کمی داره و تار های نازکی داره راهنماییم کنید لطفأ

با سلام و عرض احترام دوست عزیز شما می توانید برای تقویت موهای خود از روش های مزوتراپی یا پی آر پی مو یا روش کلاه لیزری استفاده نمایید. برای مشاوره در زمینه تقویت مو می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام. من ۳۰ساله هستم . حدود ۹سال پیش عمل قلب باز کردم که بعد از اون موهام بشدت ریخت.. حدود ۳سال پیش بخاطر اضافه وزنم دکتر بهم قرص ونوستان رو تجویز کرد.. که بعد از اون موهام وحشتناک ریخت و نازک شد درحدی که کف سرم مشخصه.. آیا راه درمان داره؟

با سلام و عرض احترام دوست عزیز به طور کلی روش های کاشت مو و ترمیم مو و پی آر پی درمان قطعی ریزش مو می باشند. اما بررسی امکان کاشت مو و انتخاب بهترین روش درمان حتماً باید به صورت حضوری انجام شود. برای دریافت وقت معاینه پوست و مو می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موقق و پیروز باشید

سلام دوستان

من ۶ ماه پیش کاشت مو انجام دادم تقریبا ۵ ماه هست همیشهقرص اکوفن با شامپو اکوفن مصرف میکنم . اصلا فایده نداره پول خودتون رو دور نریزید . فقط از فوم ماینوکسیدیل استفاده کنید یکم گرونه ولی عالیه

سلام من اسماعیل ۲۰ساله هستم تقریبا پارسال به مدت ۴ماه شروع کردن به خلوت شدن و تمام موهای سرم تقریبا نصف شدن ولی اینکه پشت سرم طاس بشه یا جلوی سرم بریزه نه کاملا یکدست بوده والبته همون ۴ماه بود وکلا قطع شد.تواقوامم ریزش موی ارثی نداشتیم.خواستم بدونم این چ مدل ریزش مو هست؟

با سلام و عرض احترام دوست عزیز ریزش موی شما می تواند ناشی از استرس یا به دلیل تغییر شیوه بهداشت مو به صورت ناگهانی رخ داده باشد. در صورت تداوم این روند می توانید با مراجعه به کلینیک ایران نوین تقاضای وقت مشاوره در زمینه تقویت مو نمایید. برای دریافت وقت مشاوره می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام من بعد از بلوغ موهام نازك شد ولي اصلا ريزش مو ندارم. در طي ٧،٨سالدمتدهاي مختلف انجام دادم در ابتدا دارودرماني و بعدها PRP و مزوتراپي ١٢جلسه انجام دادم. انواع و أقسام محلول و قرص و شامپو را استفاده كردم حتي طب سوزني ولي نتيجه دلخواه نگرفتم ضمنا گزينه ي مناسب كاشت مو و يا ترميم نيستم چون كف سرم خالي نداره و جالبه كه اين مشكل در خاندان ما تك هست و در تست هايي كه انجام دادم مشكل هورموني و كمبود ويتامين هم ندارم. اگر راه كاري ارائه بدين ممنون مي شم.

با سلام و عرض احترام دوست عزیز شما باید توجه داشته باشید که مراقبت های بعد از عمل مزوتراپی و پی آر پی در دریافت نتیجه مطلوب بسیار موثر خواهد بود. حتما با مشورت پزشک متخصص مو در نوع محصولات مورد استفاده خود تجدید نظر فرمایید. برای دریافت وقت مشاوره پزشک متخصص مو می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام من ۲۰سالمه و نزدیک به دوساله ریزش مو دارم دکتر بهم ماینوکسیدیل فیناستراید و زینک داد استفاده کردم ولی نتیجه ای نگرفتم به نظر شما باید چیکار کنم

با سلام و عرض احترام دوست عزیز شما در حال حاضر در سن ریزش مو هستید و هنوز به تعادل هورمونی برای توقف روند ریزش مو نرسیده اید. بنابراین بهتر است از روش های موثر تر نظیر مزوتراپی و پی آر پی استفاده نمایید. برای دریافت مشاوره و وقت ویزیت در زمینه تقویت مو می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

Slm mn 19salm k bud prp anjam dadm vali natijei nadidm,behtarin qorso mahlulo serome moo ro emtehan kardm natije nadidm.azmayeshm anjam dadm chize khasi neshun nadad,moo ham b qadri km shode k chizish namundr alnm 20saalme

با سلام و عرض احترام دوست عزیز شما در حال حاضر به دلیل سن شما، روش های دائمی و قطعی مناسب نیست. زیرا هنوز روند ریزش موی سر در شما متوقف و ثابت نشده است. بهترین روش مراجعه به بهترین پزشک تقویت مو و استفاده از روش های تقویت فولیکول مو تا سن ۲۵-۳۰ سالگی است و پس از آن می توانید از روش کاشت موی طبیعی استفاده نمایید. برای مشاوره و رزرو وقت در زمینه تقویت مو می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام داروهای ذکرشده برای کسانی که سنگ کلیه دارند ایا مضراست؟ ممنون میشم از پاسخگویتان

با سلام و عرض احترام دوست عزیز حتما قبل از مصرف هر دارو به دستورالعمل موجود در بسته بندی دارو توجه فرمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام من ۳۵ سالم هست بخاطر کمخونی شدید موهام بشدت و یدفعه ای ریخت الان دارم قرص اهن مصرف می کنم میخواستم بپرسم دارویی برای دراومدن موهام هست

با سلام و عرض احترام دوست عزیز داروهای و روش های متفاوتی برای درمان ریزش مو وجود دارد که باید با نظر پزشک متخصص مو استفاده شوند. برای مشاوره و رزرو وقت پزشک برای تقویت مو می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

با درود بر شما عزیزان. بابت زحماتتان برای کاربران خیلی ممنونم. من پسری ۲۳ ساله هستم. موهای سرم حدوداً ۱۲ سانتی متر هست. ریزش مو هم ندارم. از شامپوی مرطوب کننده گیاه آوکادو شون مخصوص موهای خشک استفاده میکنم. اما دوست دارم رشد موی بیشتری داشته باشم. لطفاً راهنمایی کنید.

سلام دوست عزیز شما می توانید برای تقویت و افزایش رشد موهای سر خود از روش مزوتراپی استفاده نمایید. برای دریافت نوبت مروتراپی می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام خسته نباشید من تقریبا سه ماهی هست که جلوی پیشانی سرم شروع به ریزش کرده ایا قرص تاثیری دارد یا خیر اگه میشه خودتون همین جا جواب بدید تا اینکه زنگ بزنم خیلی متشکرم

سلام دوست عزیز وضعیت ریزش موی شما، سن شما و سوابق ژنتیکی شما باید مورد بررسی قرار گیرد. در موارد خفیف به طور معمول درمان ریزش مو با قرص تقویت مو امکان پذیر می باشد. اما برای پاسخ قطعی نیاز به معاینه حضوری می باشد. برای دریافت وقت معاینه ریزش مو و تقویت مو می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام برای رشد سریع موهای سرم از اکوفن استفاده کنم اما ترسیدم که روی موهای صورت و بدنم اثر بزاره رشدشون زیاد کنه و اینو اصلا دوس ندارم میشه راهنمایی کنین که قطعا بی اثر هست یا نه

سلام دوست عزیز اکوفان دارویی مولتی ویتامین است که بر روی رشد و ضخامت موهای صورت تأثیری ندارد. تأثیر این دارو فقط بر روی موهای سر است و می توانید بدون نگرانی به مصرف این دارو بپردازید. موفق و پیروز باشید.

قرص اکوفان تو رشد و زیاد شدن موی بدن هم تاثیر داره؟

سلام دوست عزیز قرص اکوفان ، به عنوان یک داروی مولتی ویتامین برای ناخن و موهای سر تجویز می شود و تأثیر خیلی خاصی بر روی موهای سر و بدن ندارد. موفق و پیروز باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

طراحی و سئو توسط تیم انفورماتیک کلینیک ایران نوین

بهترین دارو برای رشد مجدد مو سر
بهترین دارو برای رشد مجدد مو سر
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *