بهترین دارو برای از بین بردن عفونت رحم

خواص دارویی و گیاهی

شب که می شود به خیال فردای بهتر از امروز به رخت خواب می رویم هزار فکر و خیال و آرزو برای فردایمان داریم ،فردایی که هیچ اطلاعی نداریم قرار است مثل آفتاب درخشنده و تابناک باشد یا مثل روزهای ابری گرفته و درهم آن چنان که روزگاری را که بر وفق مرادمان بود را برایمان تلخ کند. فردا همانند یک هندوانه ی دربسته است که امید به شیرین و قرمز بودنش داریم ؛ هزار راه را امتحان کرده ایم برای رسیدن به بهترین هندوانه ی قرمز و شیرین ، هزار چاره را اندیشیده ایم برای رسیدن به بهترین اتفاق های ممکن در فرداها و اما جایی در دلمان ترس و وحشت از سفید بودن هندوانه ی فردایمان را داریم . بیم داریم که نکند با هندوانه ای سفید مواجه شویم و هرچه رشته ایم پنبه شود .

فردایی که قرار است بیاید و انتظار آمدنش را داریم به قدری گنگ و دور از دسترس است که فقط قادر هستیم تا برای اتفاق افتادنش خیال پردازی کنیم و مثل دیوانه ها هر آنچه را که دوست داریم در ذهنمان برایش رقم بزنیم .

برای اطلاع از داخل هندوانه ی فردا به هر دری می زنیم به هر شیوه ای سعی می کنیم تا بتوانیم از آنچه که قرار است در فردا برایمان اتفاق بیفتد مطلع شویم تا شاید با شیرینی و قرمزی آن امروزمان را نیز خوش باشیم و شادمانی کنیم و یا برای سفید بودن آن چاره ای بیاندیشیم . و با غم و اندوه بد و تلخ بودن آن امروز را نیز پا سوز فردا بکنیم.

روش های زیادی را برای اطلاع از فردا زیر و رو می کنیم هر کسی به گونه ای عمل می کند کسی شیر و خط می اندازد برای اتفاقی که قرار است در فردا برایش بیفتد و او از مثبت و منفی وبودن نتیجه ی آن هیچ آگاهی ندارد و مشتاق آن است بداند نتیجه چیست؟، شخصی دیگر شاخه گلی را پر پر می کند برای جواب گرفتن از رسیدن یا نرسیدن مسافر در راهش ، شخصی دیگر فال می گیرید به نیت اتفاق های فردا و دل می سپارد به نوشته های داخل آن و تک به تک کلمه های آن را تفسیر می کند حتی کلمه به کلمه ی موجود در نوشته ها را برای خودش بالا و پایین می کند و هزاران بار آن ها را در ذهنش مرور می کند. بیم از آنکه کلمه ای منفی در فال برایش بیاید همانند خوره ای در وجودش لانه میسازد و شروع فردا را برایش سخت تر می کند. همه ی ما ترس از آن داریم که فال باز شده از سفیدی هندوانه ی فردا خبر دهد و خانه ی آرزوهایمان را ویران کند. چه کار سختی است اینکه بدانیم فردا سفید است و بازهم فردا بیدار شویم به ادامه ی زندگی بپردازیم . آدمی به امید زنده است امید رقم خوردن اتفاق های خوب که نوید دهنده ی روزگاری عالی و درخشان است ؛ نه اتفاق های تلخ و رنج آور که زندگی را برایمان سخت می کند و روزگار را برایمان سیاه می سازد. حتی شنیدن اینکه قرار است اتفاق بدی در زندگی برایمان رقم بخورد کافی است تا ما را از ادامه دادن به زندگی سست و مایوس کند .کار بیهوده ای است که سرنوشت خود را به دست کلمات فالی بسپاریم که هیچ از زندگیمان نمی داند و فقط امتحان و یک شانس است . شانسی که ممکن است کلمات امروزش شاد باشد و کلمات فردایش منفی ترین کلمات تاریخ را برایمان رقم بزند .فالی که نویسنده ی آن فقط یک سری کلمات را در پی هم نوشته است و هیچ از زیر و بم روزگار و نقشه هایش برایمان خبر ندارد . در این میان برخی از نویسندگان فال ها خبر از آن می دهند که این اتفاق ها در ستاره ی آن روزمان حک شده است و این یک پیشامدی است که اجنه از اتفاق افتادن آنها خبر داده اند و این نوشته ها حتما حتما در سرنوشتمان عملی می شوند.

گاهی نیز با شروع شدن همان روز فالی میگیریم تا بر اساس فالی که آمده آن روز را زندگی کنیم قبل از انجام هرکاری یک فال می گیریم فالی که می گوید امروز روز خوب یا روز بدی است . از خوش شانس بودن یا بدشانسی مان در این روز شروع شده خبر می دهد و ما را تشویق به انجام کارهایی می کند که تمام دیروز و دیشب را در دوراهی انجام آن ها بوده ایم . گاهی نیز خبر از افتادن اتفاقی در آینده ی نه چندان دور می دهد که این اتفاق ممکن است محیا شدن یک سفر دور و دراز باشد یا خبر از رسیدن یک مسافر از راهی دور برایمان داشته باشد . گاهی به ما می گوید که شریک زندگیتان امروز به شما خیانت می کند و ما را به تمام زمان و زمین بد بین می کند و گاهی نیز می گوید که او امروز برای شما شاخه گلی هدیه می آورد و تمام روز را در انتظار رسیدن شاخه گلی از نزد او سر می کنیم . فال های روزانه سرگرمی بسیار جالب هستند برای بازی با روزهای مان و قمار بر سر روزهای زندگی تا سر خوب بودن و بد بودن آن با دلمان شرط ببندیم و دلمان را به نوشته های داخل آن خوش کنیم.

بهترین دارو برای از بین بردن عفونت رحم

فال هایی که می گیریم گاهی بیت شعری از میان ابیات دیوان شاعران است که نیاز به تفسیر کردن دارند و فهمشان کمی سخت است و گاهی به قدری معنی و مفهوم آن ها واضح و شفاف است که بدون نیاز به تفسیر کردن از آن ها سر در میاورم .

دخترک فال فروش سر چهار راه که التماس به خریدن فال هایش می کند شاید بهانه ی مناسبی برای فال گرفتنمان باشد ، شاید در دل فقط قصد کمک کردن به دخترک بیچاره را داریم ولی وقتی به فالی که از او خریده ایم و در دستمان است نگاه می کنیم و می خوانیم نوشته های داخل فال را ناخداگاه برای خود ترجمه می کنیم و رویدادهای زندگیمان را با نوشته های آن سبک سنگین می کنیم .

در پی همه ی این فال گرفتن ها یک تلقین و یک انرژی نهفته است که از خواندن آن فال به دست می آوریم اگر فالی که باز کرده ایم خوب باشد و حاوی خبرهای خوب ، انرژی مثبتی از آن می گیریم و همان انرژی مثبت باعث پیشرفتمان در آن روز می شود ولی وای به حال روزی که فال گرفته شده خوب نیامده باشد چنان تلقینی به خود می کنیم و آن چنان انرژی منفی ای به خود می دهیم که اگر سالم هم بوده باشیم مریض می شویم و ناامید از همه ی اتفاق های حتی خوب افتاده در زندگی.

کاربر گرامی اعتقاد به فال چیزی جز جهل و خرافه پرستی نیست. از اینکه فقط جهت سرگرمی از فالها استفاده می کنید سپاسگزاریم و اوقات خوشی را برای شما آرزو می کنیم.لازم به ذکر است که سایت پرشین وی هیچ گونه فعالیتی در زمینه انجام فال های حضوری یا تلفنی ندارد.

(c) 26-218 persianv.com All Rights Reserved

© باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت persianv.com مجاز میباشد .

پاسخ به سوالات پزشکی و جنسی شما ، در مجله دلگرم کلیک کنید



باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر و آدرس سایت مجاز می باشد .1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *