بهترین دارو باد معده

نفخ کردن ، آروغ زدن یا باد معده ( به اصلاح عامیانه گوزیدن و چسیدن ) امری طبیعی میباشد که علت آن قورت دادن هوا یا تجزیه مواد غذایی میباشد . اما اگر این گونه رفتار از حد نرمال رخ دهد باید از آن جلوگیری کنید زیرا میتواند باعث ایجاد درد در شکم و احساس ناخوشایند در شما بشود .

عادت های خود را تغییر دهید . بسیاری از نفخ کردن های شکم به دلیل قورت دادن مقدار زیادی هوا میباشد . مواردی مانند زیر میتوانید باعث قورت دادن هوای اضافی بشوند :

سیگار کشیدن

آدامس جویدن

بهترین دارو باد معده

زیاد خوردن

آب نبات خوردن

غذاهایی که میخورید را بنویسید . درست است که بعضی از غذاها مانند لوبیا نفخ معده می آورند اما ممکن است که بدن شما به غذا یا مواد غذایی خاصی حساسیت داشته باشد . تمام مواد غذایی را که در طول یک هفته میخورید را بنویسید سپس مقدار باد معده و نفخ را نیز بنویسید . بعد از یک هفته آنها را بررسی کنید تا مواد غذایی را که بعد از خوردن آنها نفخ کرده اید را بدست بی آورید .

قرص بادشکن مصرف کنید . از قرص های حاوی سایمتیکون ( دایمتیکون ) که بدون نسخه نیز میتوان آنها را تهیه کرد مصرف کنید . این داروها به صورت قرص جویدنی ، قرص و مایع تولید میشوند .

قرص زغل فعال بخورید . این قرص ها حاوی مقادیر کنترل شده از زغال فعال مخصوص میباشند که میتواند نفخ شکم و باد معده را درمان کند هر چند که تحقیقات علمی تاثیر آن را ثابت نکرده است .

مقداری ورزش سبک انجام دهید . وقتی احساس میکنید باد شکم زیادی دارید مقداری ورزش سبک یا فعالیت فیزیکی ساده ای انجام دهید . اینکار باعث سرعت بخشیدن به هضم غذا و جلوگیری از تولید باد خواهد شد . بعد از هر وعده غذایی ۱۰ دقیقه راه بروید .

غذاهای بادساز را کمتر مصرف کنید . بعضی از مواد غذایی باد معده یا نفخ بیشتری می آورند و شما باید از اینگونه مواد کمتر مصرف کنید :

لوبیا پخته شده ، نوشیدنی گازدار ، آدامس ( مخصوصا اگر حاوی سوربیتول باشد ) ، سیب ، موز ، هلو ، شکلات سفت ، سیب زمینی

خانواده کلم مثل : کلم بروکلی ، کلم ، کلم بروکسل ، گل کلم

مواد غذایی فرآوری شده : این مواد غذایی حاوی مواد شیمیایی ، نگه دارنده و بسیاری دیگر از مواد دیگر هستند که قابل هضم نیستند و میتوانند باعث باد معده بشوند . این مواد غذایی حتی شامل بیسکوییت ، چیپس و دیگر تنقلات نیز میشود .

ممکن است به لبنیات به دلیل عدم تحمل لاکتوز نیز بدنتان باد معده بیشتری تولید کند .

غذا را خوب بجوید و آرام غذا بخورید . اگر تند غذا بخورید مقداری هوا قورت میدهید که باعث تولید گاز معده میشود . آرام غذا بخورید تا به ریلکس شدن و هضم راحت تر غذا کمک کند .

در طول روز آب را جرعه جرعه بیاشامید . حداقل روزی ۸ لیوان آب بنوشید . آقایان ۳ لیتر و خانم ها ۲٫۲ لیتر به صورت روزانه باید آب بنوشند . قورت دادن آب خودش ممکن است باعث شدن باد معده بشود بنابراین آب را کم کم بنوشید .

دمنوش گیاهی بنوشید . بسیاری از دمنوش های گیاهی باعث کاهش باد معده و نفخ شکم میشوند که میتوانید از این دمنوش ها روزی یکبار استفاده کنید و نتیجه آن را ببینید . دمنوش هایی مانند :

زنجبیل تازه

نعناع

لیمو

جویدن دانه های ضد نفخ نیز پیشنهاد میشود . دانه انیسون و زیره ضد نفخ هستند و باعث تسهیل در جابجا شدن باد در سیستم گوارش میشود . اگر با طعم آنها مشکلی ندارید روزانه یک مشت از آنها را بجوید و تاثیر آنها را ببینید .

اضطراب خود را کاهش دهید . وقتیکه شما مضطرب هستید یا استرس دارید باعث افزایش میزان تنفس میشود که میتواند به قورت دادن هوا نیز منجر شود . تمرین نفس عمیق در زمان اضطراب می تواند کمک شایانی به شما بکند .

آخرین و بهترین راه حل : اگر موارد گفته شده موثر واقع نشد باید مثل همیشه برای درست انجام دادن کارها خودتان وارد عمل بشوید 🙂 . یعنی علم خودتان را در موارد زیر بالا ببرید :

طریقه تولید باد معده

علت بوی بد باد معده

لیست کامل مواد غذایی بادساز

بایدها و نبایدها

بهترین دارو باد معده

و بسیاری از موارد دیگر

در مقاله زیر تمام نکات مهم از خوردن غذا تا بوجود آمدن باد معده و کاهش بو و باد معده توضیح داده شده است .

درمان خانگی باد معده

نکات مهم

تولید باد معده در  چرخه قاعدگی در زنان طبیعی میباشد .

خوابیدن روی شکم ممکن است به خارج شدن باد از سیستم گوارش کمک کند .

تا حدودی باد معده طبیعی است اما اگر زیاد شد یا پایدار ماند باید به پزشک برای چک کردن بیماری دیگر مانند سندروم روده تحریک پذیر یا IBS و بیماری کرون مراجعه کنید.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

در ۳۰ سال گذشته ، شیوع دیابت نوع ۲ مانند موشک افزایش‌یافته است ، و در حال حاضر به‌عنوان یک

رانندگی با ماشین دنده دستی برای بسیاری از افراد مبتدی مشکل است و اصولاً

در واقع هیچ درمان واقعی و قطعی برای درمان سرماخوردگی وجود ندارد زیرا ویروس

برای درمان قطعی چربی مو و پوست سر خوب جایی آمده اید !! سر

جسم و ذهن خود را آرام کنید !! سریع و راحت درون پویی یا

بسیاری از افراد خشکی پوست را در مراحلی از زندگی تجربه میکنند . ترک

تمامی مطالب این سایت ترجمه شده از سایتهای خارجی معتبر مانند : ehow و wikihow بوده ، بنابراین کاملا قابل اعتماد ، انحصاری و جدید است.

ورود

کاربری یا نشانی

رمز

مرا به خاطر بسپار

نشانه‌های سجاوندی

عجب سازنده ی این علامت عرب دولاب است

خب احتمالا تا الان کلی مقاله درباره درمان باد معده و بوی بد آن خوانده اید یا به پزشک مراجعه کرده اید اما هیچ تاثیری نداشته یا تاثیر آن کم بوده ، خوب جایی اومدید . 

علت تهیه این مقاله به این دلیل بوده است که بسیاری از مردم که حتی فکرش را هم نمیتوانید بکنید این مشکل را دارند و حتی رویشان نمیشود که به پزشک بگویند و فکر میکنند چیز بسیار بدی است اما باید بدانید درمان بسیار ساده است و به ۱ هفته هم نمیکشد .

علت اصلی تاثیر نداشتن روش های درمانی این است که به صورت سطحی به این قضیه پرداخته اند و میخواستند با داروهای گیاهی یا شیمیایی آن را خنثی کنند اما باید بدانید که این دارو ها اثر موقتی داشته و نمیتوانند این مشکل را ریشه کن کنند و با مصرف نکردن آنها مثل روز اول میشود .

برای از بین بردن کامل باد معده باید علت بوجود آمدن آن را حذف کرد تا به نتیجه مطلوب رسید .

آموزش ارائه شده در این کتاب الکترونیکی ترجمه ۲ کتاب معروف در این زمینه است که در سایت آمازون بفروش میرسد :بهترین دارو باد معده

How to Stop Farting: The Ultimate Guide for Excessive Flatulence and Stomach Gas Relief

شما با تهیه این کتاب فقط ۱/۴ هزینه کتاب ها میدهید که البته ترجمه شده و کاملا بومی سازی شده اند .

این کتاب ها بازخورد خوبی داشته اند که از این میتوان به کیفیت بالای آنها پی برد .

تهیه این آموزش به اندازه خرید ۲ عدد چیپس برای شما هزینه دارد که برای درمان همیشگی و خلاص شدن از باد معده تا آخر عمر میتوان گفت هیچی نیست .

این آموزش بلافاصله بعد از پرداخت قابل دانلود میباشد .

فایل دانلودی بهینه سازی شده برای مطالعه در موبایل و تبلت میباشد البته برای مطالعه در کامپیوتر هم یک فایل بهینه سازی شده گذاشته شده است .

با مراجعه به پزشک هم نمیتوانید موفقیت خاصی کسب کنید چون دکترها اصلا حرف نمیزنند و شما را راهنمایی نمیکنند . فقط قرص و دارو برای شما تجویز میکنند که تاثیر آن موقتی است و استفاده از داروی های شیمیایی و حتی گیاهی برای شما مضر است . شما باید علت آن را پیدا کنید تا با حذف آن ( مواد غذایی باد ساز و عادات بد تغذیه ای ) به سادگی این مشکل را از بین ببرید .

این مقاله آموزشی در هیچ سایت دیگری ارائه نشده است و ترجمه تخصصی همین سایت میباشد .

چون ما به کیفیت مقاله خود اطمینان داریم فصل اول آن را به عنوان نمونه گذاشته ایم .

در این کتاب چه می‌خوانید:

مقدمه

فصل اول: چرا این اتفاق می‌افتد؟ حقایق باد معده چیست؟

 

فصل دوم: حقایق تغذیه‌ای برای کاهش باد معده

 

فصل سوم: عادات غلط و باد معده

 

فصل چهارم: بایدها و نباید

 

فصل پنجم: دلایل دیگر باد معده

مقدمه

این کتاب چه کمکی به شما خواهد کرد؟ این کتاب در مورد سیستم گوارش و طرز تولید باد معده شروع‌شده سپس درمان و جلوگیری از آن را به‌طور کامل یاد خواهید گرفت.

باد معده زیاد و کنترل نداشتن روی آن در بسیاری از شرایط باعث خجالت‌زدگی و آبروریزی خواهد شد. مشکل بسیار از افراد نیز خارج شدن باد معده در هنگام خواب است که آن‌هم یک مشکل بزرگ است، البته به‌سادگی می‌توان تمام این مشکلات را حل کرد اگر بدانید که چگونه باد معده تولید می‌شود و چگونه می‌توان از زیادشدن آن جلوگیری کرد. البته باد معده تا حدودی طبیعی است اما خارج شدن باد معده در مکان‌های عمومی و جلوی دیگران کار پسندیده‌ای نیست.

فصل اول

آیا باد معده زیاد ارثی است؟

باد معده ارثی نیست بلکه مقدار متان (عامل اصلی بوی بد باد معده) موجود در آن ارثی است. تمام افراد در باد معده خود متان ندارند. متان به‌وسیله باکتری در داخل روده تولید می‌شود و توسط سلول‌های بدن تولید نمی‌شود. به دلایل شخصی کسانی که پدر و مادرشان تولید متان داشته باشند فرزند آن‌ها نیز به‌احتمال‌زیاد این‌گونه خواهد بود. اگر پدر و مادر هر ۲ تولیدکننده متان باشند فرزند آن‌ها ۹۵% احتمال دارد که مثل آن‌ها باشد.

 

چرا و چگونه باد معده تولید می‌شود؟

با یک سفر به سیستم گوارش جواب این سؤال را پیدا می‌کنیم:). وقتی‌که غذاخورده می‌شود به همراه آن مقداری هوا نیز بلعیده می‌شود. دندان‌ها غذا را به تکه‌های کوچک تقسیم کرده و با بزاق دهان ترکیب می‌کند. بزاق دهان دارای مقداری آنزیم‌های گوارشی هست یعنی هضم غذا از دهان شروع می‌شود سپس غذا به معده رسیده و با آنزیم‌های هضم غذا ترکیب‌شده و هضم می‌شود. غذا به‌وسیله این آنزیم‌ها به‌سادگی هضم شده و می‌تواند مواد مغذی خود را به خون برساند اما تمام غذا با این آنزیم‌ها تجزیه نمی‌شوند و این موقع است که باکتری‌های روده وارد عمل می‌شوند و باعث ایجاد باد معده خواهند شد.

باکتری‌های موجود در روده وظیفه تجزیه کردن غذا و جذب مواد مغذی غذا را به عهده‌دارند همچنین باعث شکسته شدن مولکول‌های باقی‌مانده می‌شوند. پروسه هضم با تخمیر شدن مولکول‌های قند (منظور فقط قند معمولی نیست) تجزیه نشده که باعث به وجود آمدن واکنش شیمیایی می‌شود باعث ایجاد باد معده می‌شود.

علت‌های ایجاد باد معده به ۳ دلیل عمده تقسیم می‌شوند:

 

چرا باد معده بوی بدی دارد؟

بهترین دارو باد معده

تا الآن فهمیدید که چگونه باد معده تولید می‌شود ولی نمی‌دانید که چرا بوی بدی می‌دهد. روده حاوی ترکیبی از گازهایی مانند اکسیژن، دی‌اکسید کربن، متان و سولفید هیدروژن می‌باشد. بله ترکیب اکسیژن و متان در باد معده باعث اشتعال‌پذیری آن می‌شود. گاز سولفید هیدروژن باعث ایجاد بوی تخم‌مرغ گندیده خواهد شد. ترکیب و مقدار این گازها به مواد غذایی مصرف‌شده بستگی دارد. مواد غذایی حاوی سولفور بالا باعث ایجاد بوی بد باد معده خواهند شد.

مواد تشکیل‌دهنده باد معده:

 

جمع‌بندی فصل اول : بنابراین عوامل زیر در ایجاد باد معده و بوی بد آن تأثیر دارند:

سایت وبرینا یک سایت اطلاعاتی فروشگاهی میباشد که در ضمینه طراحی سایت و سئو فعالیت میکند .1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *