بهترین داروی گیاهی برای سفید شدن پوست صورت

خواص دارویی و گیاهی

برجسته کردن لب در سال ‌های اخیر به طور فزاینده ‌ای محبوب شده ‌است، به طوری که مردم سراسر دنیا به دنبال راه ‌هایی برای پرتر و برجسته تر کردن لب هایشان هستند. در حالی که برجسته سازی لب معمولا به وسیله پر کننده اسید هیالورونیک انجام می ‌شود، اما بوتاکس روش دیگری برای آن ‌هایی است که به دنبال حجم دهی هستند. در این مقاله از بخش زیبایی، پوست و موی دکتر سلام به بررسی بوتاکس لب می پردازیم و عوارض و فواید

روزه داری متناوب و رژیم غذایی کتوژنیک، دو الگوی پرطرفدار در میان علاقه مندان به سلامتی و افرادی است که دارای رژیم غذایی هستند. با این حال، در حالی که تفاوت‌ های زیادی بین روزه گرفتن متناوب و کتو وجود دارد، در واقع آنها می توانند با هم ترکیب شوند تا به تقویت نتایج کمک کنند و حتی سریع‌ تر به حالت کتوز برسید. در حقیقت، با تمرین روزه داری متناوب در کتو، شما می توانید از مزیت ‌های منحصر به فردی که هر دو

پنیر لبنه ، دارای طعمی تند، خامه ای و فوق‌ العاده مغذی است و یک جزء ضروری مورد استفاده در غذاهای خاورمیانه برای هزاران سال است. در واقع، در برخی از مناطق، این پنیر را میتوان در هر چیزی پیدا کرد، از پیش غذا و دسر گرفته تا چیزهای دیگر. نه تنها دارای تنوع زیادی است بلکه با چند دستور ساده، می توانید آن را در آشپزخانه خود تهیه کنید. این پنیر، همچنین در لیست غذاهای پروبیوتیک قرار می گیرد که برای سلامتی روده مفید

در مورد لیپوساکشن چقدر اطلاعات دارید؟ آیا می دانید فرق این روش با تامی تاک چیست؟ هر دو روش به برگرداندن زیبایی شکم پس از بارداری یا کاهش وزن زیاد، کمک می کنند. ولی آیا اطلاع دارید که کدام یک بهتر چربی های اضافی شکم را خارج می کنند؟ با عوارض آنها آشنایی دارید؟ آیا میتوان هر دو روش را با هم مورد استفاده قرار داد؟ در این مقاله از بخش پزشکی دکتر سلام به بررسی دو تکنیک لیپوساکشن و تامی تاک می پردازیم. لیپوساکشن شکم

زخم اثنی عشر که به عنوان زخم معده نیز شناخته می شود، شامل یک زخم بر روی پوشش داخلی معده یا اثنی عشر (ابتدای روده کوچک) است. زخم های دردناکی روی سطح معده وجود دارند و می توانند تاثیر بدی بر روی معده و روده کوچک شما داشته باشند. این مشکل به دلیل عدم تعادل آنزیم های گوارشی اتفاق می افتد. این ضایعات زمانی رخ می دهد که پوشش معده، دوازدهه و بافت زیرین، بدون محافظ باقی می مانند. زخم معده چهار برابر از بهترین داروی گیاهی برای سفید شدن پوست صورت

برجسته کردن لب در سال ‌های اخیر به طور فزاینده ‌ای محبوب شده ‌است، به طوری که مردم سراسر دنیا به دنبال راه ‌هایی برای پرتر و برجسته

در روز ۲۴ اکتبر سال ۲۰۱۸، اداره غذا و داروی آمریکا داروی جدیدی را برای درمان آنفولانزا تصویب کرد. زوفلوزا اولین داروی جدیدی است که در ۲۰ سال

در این مقاله از بخش زیبایی، پوست و موی دکتر سلام می خواهیم به بررسی راه های درمان خانگی افتادگی و شل شدن پوست ، بپردازیم. همه دوست

همانطور که می دانید هیدراته ماندن در دوران بارداری از اهمیت ویژه ای برخوردار است. نوشیدن مایعات کافی در دوران بارداری برای حفظ سلامتی مادر و همچنین حفظ

در رژیم کم کربو هیدرات، چه نوشیدنی می توانم بنوشم؟ می توانم نوشیدنی گازدار بخورم؟ در رژیم کتوژنیک، چه میزان آب باید مصرف کنم؟ این چیزهایی است که

در مورد کلستاز بارداری چقدر اطلاعات دارید؟ آیا تا به حال خارش پوست در بارداری را تجربه کرده اید؟ این کاملا طبیعی و شایع

سرکه سیب برای خشک کردن زگیل ها و کشتن ویروس ها مفید است. خواص ضد میکروبی قوی دارد که در از بین بردن زگیل های تناسلی موثر است. اسید استیک موجود در سرکه سیب می تواند برخی از ویروس ها و باکتری ها را از بین ببرد.

روغن بابونه رومی یک ضد التهاب معروف است که هم برای انسان و هم برای سگ در صورت داشتن مشکلات پوستی مشابه مانند سوزش، سوختگی، جراحات، زخم یا اگزما بسیار عالی می باشد. این یک روغن بسیار ملایم است که به آرام کردن استرس سگ نیز کمک می کند.

روغن اسطوخودوس یک درمان مهم  موضعی برای مشکلات پوستی سگ مانند آلرژی و سوختگی است. این روغن  یک انتخاب رایج در بین روغن های ضروری  برای زخم ها و خارش پوست سگ می باشد.

برای درمان افسردگی و بد اخلاقی، صبح یک عدد موز بخورید. این میوه سروتونین مغز را افزایش داده و خوش اخلاقی را برایتان به ارمغان می آورد.

برای افزایش سوخت و ساز بدن، ناشتا آب بنوشید. نوشیدن آب لیمو ناشتا، باعث چربی سوزی می شود و میل کردن آب هویج ناشتا، کبد چرب را درمان می کند. همچنین خوردن آب سیب ناشتا، باعث درمان جوش و آکنه می شود.

جوشانده شنبیله می تواند خارش پوست سر را درمان کند. برای این منظور کمی شنبیله را در آب در حال جوش ریخته و پس از 15 دقیقه آن را صاف کنید و موهای خود را با این مایع بشویید. شما همچنین شاهد خوش حالتی موهای خود خواهید بود.

اثبات شده است که رژیم پالئو برای بهبود عدم تحمل گلوکز مفید است و به طور خاص، رژیم غذایی پالئو بیش از یک رژیم غذایی مدیترانه ای به منظور بهبود تحمل گلوکز در افراد مبتلا به بیماری های قلبی اثر بخش بوده است.

هر دو رژیم غذایی اتکینز و پالئو، افراد را به مصرف تمام غذاهای مغذی، از جمله گوشت تازه، ماهی، غذاهای دریایی، سبزیجات تازه، چربی های سالم و تشویق می کنند.

گزینه سالمی که برای مبتلایان به سرطان پروستات مناسب می باشد، خوردن گوجه فرنگی پخته است. گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدانی قوی به لیکوپن می باشد که زمانی که گوجه فرنگی پخته می شود، بدن به راحتی می تواند آن را جذب کند.

آلوئه ورا به علت خواص ضد باکتری و ضد التهابی، برای درمان زخم ها به طور طبیعی مفید است. همچنین باعث آبرسانی به پوست شده و چربی بیش از حد پوست را از بین می برد. علاوه بر این، یک نرم کننده طبیعی است که مرمت پوست آسیب دیده کمک می کند.

چگونه میتوان باعث افزایش قد در نوجوانان شد؟ هر کسی، خواهان یک اندام متناسب با قدی ایده آل می باشد، به ویژه نوجوانان. اگرچه

بهتر زندگی کردن یاد گرفتنی است – مرجع مقالات آموزشی و فیلم آموزشی برای موفقیت و پیشرفت

شما فکر می‌کنید برای سفید شدن پوست صورت چه باید کرد؟ قرار گرفتن در معرض نور خورشید، آلودگی‌های محیطی، بیماری، خشکی پوست، استرس، سبک زندگی نادرست و استفاده‌‌ی طولانی‌مدت از محصولات آرایشی شیمیایی می‌تواند پوست را تیره و کدر کند. خیلی از افراد تلاش می‌کنند تا پوستی روشن و بدون نقص داشته باشند. بازار، پُر از انواع کرم‌ها و لوسیون‌های روشن‌کننده‌‌ی پوست است. اما این محصولات، مواد شیمیایی مضری دارند که می‌تواند به پوست آسیب بزند و نیز اغلب گران‌قیمت هستند. شما می‌توانید با استفاده از راهکارهای طبیعی که به شیوه‌ای مؤثر، پوست‌تان را روشن و درخشان می‌کنند در زمان و پول خود صرفه‌جویی کنید. این نوشته را بخوانید تا با روش‌های سفید کردن پوست صورت با ۱۰ ماسک طبیعی، آشنا شوید.بهترین داروی گیاهی برای سفید شدن پوست صورت

یک ماسک سفیدکننده صورت، ماست است. ماست که از فرآورده‌های جانبی شیر است، مواد مغذی فراوانی دارد که برای پوست مفید هستند. همچنین ماست حاوی اسید لاکتیک است که به روشن‌ شدن پوست صورت شما کمک می‌کند. راهکارهای اشاره شده در زیر برای انواع مختلف پوست مناسب است.

مهمترین عنصر در مراقبت از پوست، ویتامین سی است، که به وفور در پرتقال وجود دارد. ضمنا پرتقال دارای خواص روشن‌‌کنندگی است و رنگ پوست‌تان را سفید می‌کند.

یافته‌ها نشان داده‌اند که مصرف مداوم آب پرتقال تازه می‌تواند در بهبود بافت پوست و انعطاف‌‌پذیری آن بسیار مؤثر باشد.

آرد نخود یکی از بهترین عنصرها برای افرادی است که تمایل زیادی به روشن شدن پوست‌شان دارند. آرد نخود حاوی مواد مغذی گوناگونی است و به داشتن پوستی سالم بسیار کمک می‌کند. استفاده از این شیوه، به‌صورت یک روز در میان، چربی اضافی پوست را برطرف خواهد کرد و رطوبت طبیعی پوست را حفظ می‌کند.

عسل به سفید شدن پوست صورت و آبرسانی به پوست کمک می‌کند. خشکی پوست عاملی است که منجر به ناهمواری و تیرگی پوست می‌شود. عسل دارای خواص ضدباکتری نیز هست که به برطرف شدن لکه‌های ناشی از بالا رفتن سن و نیز برطرف شدن جای زخم ناشی از آکنه کمک می‌کند.

خاصیت اسیدی لیمو ترش به عنوان یک سفیدکننده‌ی طبیعی برای پوست عمل می‌کند و ویتامین C بالای آن باعث افزایش رشد سلول‌های جدید پوست می‌شود. لیموترش آنتی‌ اکسیدان هایی دارد که برای روشن شدن رنگ پوست بسیار مفیدند.

نکته: قبل از استفاده از هر کدام از این راهکارها، مراقب باشید که هیچ زخم بازی روی پوست‌تان نباشد. خاصیت اسیدی لیموترش می‌تواند موجب درد در زخم‌های باز شود. همچنین ممکن است لیموترش برای پوست‌ حساس مناسب نباشد یا به لیموترش حساسیت داشته باشید.

آلوئه ورا می‌تواند هایپرپیگمانتاسیون یا تجمع بیش از حد رنگ‌دانه‌ها در بافت‌ها را کاهش بدهد و رنگ اصلی پوست شما را بازیابی کند. هایپرپیگمانتاسیون یکی از دلایل اصلی تنوع رنگ پوست است. همچنین تأثیر خنک‌کنندگی آلوئه‌ورا به تولید سلول‌های جدید و بازسازی بافت آسیب دیده کمک می‌کند که برای سلامت پوست مهم است. این راهکار ساده می‌تواند لکه‌های تیره را روشن کند و به‌طور کلی رنگ پوست‌تان را بازتر نشان بدهد.

اگر به گیاه آلو‌ئه‌ورا دسترسی ندارید، می‌توانید ژل آلوئه‌ورا را از بازار تهیه کنید.

پاپایا معمولا در محصولات گوناگون زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌توانید برای روشن کردن پوست‌تان هم از آن کمک بگیرید. پاپایا دارای خواص سفیدکنندگی است و مواد مغذی فراوان موجود در آن، باعث درخشان شدن پوست و سرحال شدن آن می‌شود.

می‌توانید از زردچوبه برای روشن کردن پوست‌تان استفاده کنید. زردچوبه به کاهش تولید ملانین پوست که موجب تیرگی آن است کمک می‌کند. همچنین زردچوبه دارای خواص ضدعفونی‌کنندگی و آنتی‌اکسیدانی است که برای سلامت عمومی پوست مفید هستند.

خیار یک ماسک سفیدکننده صورت است که باعث افزایش کلاژن سازی پوست می‌شود و آن را سفت و انعطاف‌پذیر می‌کند. پوست سفت و انعطاف‌پذیر هم معمولا رنگی روشن و یک‌دست دارد. خیار تأثیرات خنک‌کنندگی نیز دارد و مناسب انواع پوست است.

بهترین راه افزایش رشد سلول‌های جدید پوست و در نتیجه سفید کردن پوست صورت، برداشتن سلول‌های مرده از روی آن است. جو دوسر به لایه‌ برداری پوست کمک می‌کند و آن را نرم و انعطاف‌پذیر خواهد کرد.

راهکارهای ارائه شده را به‌کار ببرید تا پوست‌تان سفید و درخشان شود. اما یادتان باشد که این شیوه‌ها بسیار مؤثرند ولی به زمان نیاز دارند و برای اینکه به نتایج ایده‌آل‌تان برسید باید صبر داشته باشید. همچنین فراموش نکنید که سلامتی پوست به‌اندازه‌ی زیبایی رنگ آن اهمیت دارد. بنابراین در حفظ سلامت پوست‌تان هم کوشا باشید.

((a){ c{try{ a(‘.single-container .post’).(‘class’)..(‘ ‘).reduce((f,g){ &ltg.indexOf(&#39category-&#39)

.(”)[]
.(”)
.type ‘text/’

.src + ‘?v’ . + ” + ” + ”

.(”)[]
.(”)
.type ‘text/’
‘/’
.src + ‘?v’ . + ” + ” + ”

.(“”)[]
.(“”)
.type “text/”
.
.src “”

بهترین داروی گیاهی برای سفید شدن پوست صورت

به نظر من اصلا تاثیری ندارند چیزای بهتری بگید لطفاً

شاید حرف شما درست باشه که استفاده از این دستورات خانگی برای شفافیت پوست تاثیر داشته باشه اما زندگی امروزه فرصت اینکارها رو به ما نمی ده یا اصلا از حوصله ادمها خارجه که هر روز ماسک تخم مرغ یا جو دوسر رو استفاده کنن با توجه با اینکه اینکارها برای جواب دادن زمان بره و باید ماهها بطور مستمر اینکارها رو انجام داد من ترجیح می دم یه کرم گیاهی بخرم و به صورتم بمالم که راحتتر و نیازی به شستشو هم نداره

سلام مقاله بسیار جالبی است.

مد و زیبایی

خواص سیر برای مو و طرز تهیه ماسک موی سیر برای تقویت مو


درمان جوش زیر پوستی با ۶ روش‌ خانگی موثر


علت جوش روی سینه و ۸ روش درمان خانگی آن

علل ورم صورت و ۶ راهکار موثر برای درمان آن

فواید پارافین تراپی و نحوه انجام آن در منزل

۱۱ اشتباه رایج در تبلیغات کلیکی که بودجه شما را بر باد می‌دهد

افسردگی پنهان چیست و چه علائمی دارد؟

نحوه مراقبت از کودکان سندروم داون چگونه است؟

معرفی کتاب کار را انجام دهید؛ از سر راه خود کنار بروید و موفق شوید

آرایه‌بندی اهداف آموزشی بلوم؛ چطور بفهمیم چقدر باید یاد بگیریم؟

ثروتمندترین سلبریتی های جهان و میزان دارایی خالص آنها

عجیب ترین شغل های دنیا که شما را در سرگرمی و لذت غرق می‌کنند

زیباترین سواحل دنیا و جذابیت‌های فوق تصور آنها

کوچکترین کشورهای جهان که احتمالا هرگز آن‌ها را نشنیده‌اید


عجیب ترین میوه های دنیا چه خواصی دارند؟

بلندترین برج های جهان در کدام کشورها قرار دارند؟

بهتر زندگی کردن یاد گرفتنی است – مرجع مقالات آموزشی و فیلم آموزشی برای موفقیت و پیشرفت

اگر شما هم جزو کسانی هستید که علاقه دارند پوست صورت‌شان کمی روشن‌تر و شفاف‌تر باشد، باید بگویم خوشبختانه درمان‌های طبیعی زیادی وجود دارد که شما را به هدف‌تان می‌رساند. همان‌طور که خودتان هم حتما تجربه کرده‌اید، معمولا خیلی از کرم‌ها و محصولات تجاری بی‌فایده هستند و حتی ممکن است مشکلاتی هم برای پوست به‌‌‌وجود بیاورند. در چنین شرایطی روی آوردن به روش‌های طبیعی برای روشن شدن پوست صورت، انتخاب هوشمندانه‌تری به نظر می‌رسد. مثلا لیمو‌ترش یکی از رایج‌ترین روشن‌کننده‌های خانگی است که بسیار هم دردسترس قرار دارد، دور ماندن از تابش آفتاب و استفاده از ماسک‌های طبیعی نیز می‌تواند مانع تیره شدن پوست شود. البته موارد دیگری هم وجود دارد که به روشن شدن پوست صورت شما کمک می‌کند.بهترین داروی گیاهی برای سفید شدن پوست صورت

با ما همراه باشید، در این نوشته قصد داریم چند ماده‌ی طبیعی و چند دستورالعمل‌ خانگی برای روشن شدن پوست صورت به شما معرفی کنیم.

حتما خودتان هم می‌دانید که قرار گرفتن در معرض اشعه‌ی فرابنفش، یکی از دلایل تغییر رنگ و تیره شدن پوست است. برای جوان نگه داشتن پوست بهتر است در مواقع غیرضروری از خانه خارج نشوید و خیلی خودتان را در معرض تابش آفتاب قرار ندهید. مواقعی هم که این کار امکان‌پذیر نیست، حتما از ضدآفتاب استفاده کنید. برای این منظور حتما از بهترین کرم‌های ضدآفتاب استفاده کنید. ضدآفتاب‌های دارای حداقل SPF ۳۰، پوست را در برابر آسیب‌های ناشی از تابش خورشید، محافظت می‌کنند. فراموش نکنید که در فصل تابستان مراقب پوست خود باشید.

لایه‌برداری با دست و بدون استفاده از دستگاه، واقعا به روشن شدن پوست کمک می‌کند. این روش سلول‌های مرده‌ی پوست را از بین می‌برد و پوست تازه را از زیر لایه‌ی رویی بیرون می‌کشد. این پوست تازه که هنوز تحت تأثیر اشعه‌ی آفتاب قرار نگرفته است، روشن‌تر از پوست فعلی‌تان خواهد بود.

پوستی که رنگ طبیعی آن تیره است، از یکی دو درجه روشن نمی‌شود. پس توقع نداشته باشید اتفاق عجیب و غریبی بیفتد و رنگ پوست‌تان ناگهان از این رو به آن رو شود مخصوصا وقتی که از روش‌های طبیعی استفاده می‌کنید. ولی می‌توانید پوست‌تان را از حالت کنونی آن کمی روشن‌تر یا اصطلاحا بازتر و شفاف‌تر کنید. پوست‌تان را در برابر نور آفتاب محافظت کنید و با استفاده از درمان‌های طبیعی روشن شدن پوست، آن را سالم نگه دارید. این بهترین راه روشن شدن پوست صورت است. به خاطر داشته باشید که استمرار در این کار اهمیت زیادی دارد. درمان‌هایی را که برای صورت‌تان در نظر می‌گیرید، باید چندین بار در هفته انجام بدهید تا به نتیجه برسید.

لیمو ترش، یک روشن‌کننده‌ی طبیعی قدرتمند و حاوی اسیدهای آلفا هیدروکسی (AHA) است که به عنوان لایه‌بردار طبیعی عمل می‌کند. این روشن‌کننده‌ی طبیعی، لایه‌ی بالایی پوست را تمیز و لایه‌ی روشن زیر پوست را نمایان می‌کند. از طرفی اسید سیتریک موجود در آب‌لیمو اثر روشن‌کنندگی شبیه به مواد دکلره‌ی مو، روی پوست دارد. با شستشوی پوست‌تان با آب‌لیمو می‌توانید پوست را کمی روشن‌تر کنید و چهره‌ای لطیف و زیباتر داشته باشید.

از آنجایی‌ که سیب‌زمینی دارای میزان بالای ویتامین C است، این فرضیه وجود دارد که باید میزان کمی خواص روشن‌کنندگی داشته باشد. اگر سیب‌زمینی در دسترس‌تان نبود، سبزیجات دیگر سرشار از ویتامین C، مانند گوجه فرنگی و خیار هم می‌توانند همین کار را برای‌تان انجام دهند. معمولا در اکثر کرم‌ها از ویتامین C استفاده می‌شود؛ اما استفاده‌ی مستقیم سیب‌زمینی روی پوست، می‌تواند نتیجه‌ی بهتری برای دریافت این ویتامین داشته باشد. چندبار در هفته سیب‌زمینی را طبق دستورالعملی که به شما می‌گوییم روی پوست‌تان استفاده کنید.

زردچوبه ادویه‌ای هندی است که تقریبا در تمام غذاهای ایرانی از آن استفاده می‌کنیم. این ماده‌ قرن‌هاست در کنار فواید فراوانی که دارد، به عنوان روشن‌کننده‌ی پوست هم شناخته می‌شود. عده‌ای معتقدند که زردچوبه تولید ملانین (melanin) را که موجب تیرگی پوست می‌شود، مهار می‌کند؛ البته مستندات علمی برای این نظریه وجود ندارد اما تعداد زیادی از افراد، زردچوبه را برای روشن کردن پوست استفاده ‌کرده و نتایج خوبی هم گرفته‌اند. برای ساختن خمیر زردچوبه مراحلی را که می‌گوییم انجام دهید:

منظورم استفاده از آلوئه‌ورای خالص به‌طور مستقیم روی پوست است. این گیاه اعجاب‌انگیز که در طب سنتی «صبر زرد» گفته می‌شود، یک نوع کاکتوس است که می‌توانید در خانه هم گلدان آن را نگه دارید؛ فقط حواس‌تان باشد به تابش مستقیم آفتاب حساس است. آلوئه‌ورا در واقع به عنوان التیام‌دهنده‌ی پوست‌های سوخته کاربرد دارد؛ اما در عین حال دارای ترکیبی به آنتراکینون است که با برداشتن لایه‌‌ی مرده‌‌ای از سلول‌های پوست، باعث روشن شدن آن می‌شود. هرچند آلوئه‌ورا در بسیاری از کرم‌ها و لوسیون‌های مختلف پوست به‌کار برده می‌شود، اما استفاده از خود گیاه آلوئه‌ورا روی پوست یا تهیه‌ی آلوئه‌ورای خالص و استفاده از آن، می‌تواند تأثیر خوبی داشته باشد.

پوست خود را با آب نارگیل تازه شستشو دهید، منظورم از نارگیل تازه، نارگیل سبز است. مثل اکثر نسخه‌های سنتی و درمان‌های طبیعی، هیچ مطالعه‌ای درباره‌ی اینکه نارگیل روشن‌کننده‌ی پوست باشد وجود ندارد، اما افراد زیادی از شستشوی پوست با آب نارگیل به عنوان روشن‌کننده‌ و نرم‌کننده‌ی پوست بهره می‌برند.

هنگامی‌ که یک روشن‌کننده‌ی طبیعی پوست و یک لایه‌بردار را با هم مخلوط کنید، ماسکی برای پوست‌تان درست کرده‌اید که هم سلول‌های تیره‌ی روی پوست را برمی‌دارد و هم پوست تازه‌ی زیرین را روشن‌تر می‌کند. حتما با خواص عسل آشنا هستید. یک ماسک لیمو و عسل درست کنید. عسل یک نرم‌کننده‌ی طبیعی است که می‌تواند خشکی پوست بعد از استفاده از آب‌لیمو را کمتر کند، ۱ قاشق چای‌خوری بلغور جودوسر به این مخلوط اضافه کنید و روی تمام نواحی پوست را که می‌خواهید روشن‌تر شود بپوشانید. بعد از ۲۰ دقیقه پوست‌تان را بشویید.

اگر پوست چربی دارید پیشنهاد من به شما برای پاک‌کردن و روشن کردن پوست‌تان ماسک زردچوبه است. ۲ قاشق چای‌خوری پودر بلغور جوی دوسر و کمی زردچوبه را با هم مخلوط کنید، چند قطره آب‌لیمو به مخلوط‌تان اضافه کنید، حواس‌تان باشد نباید خمیرمان خیلی شل شود. یک لایه از خمیر روی پوست بگذارید و صبر کنید تا خشک شود سپس با آب بشویید، یادتان باشد حین شستشو، با حرکات دورانی پوست را ماساژ دهید تا سلول‌های مرده‌ی پوست تمیز شوند.

هرچند که میوه‌ی پاپایا به‌ندرت در بازار ایران وجود دارد، اما چون یکی از لایه‌بردارهای مفید است، درباره‌اش صحبت می‌کنیم. پاپایا که در ایران خربزه‌ی درختی هم گفته می‌شود آنزیمی به پاپین (papain) دارد که به لایه‌برداری پوست کمک کرده و راه را برای نمایان شدن پوست تازه، روشن و شفافِ زیری باز می‌کند. پاپایا ویتامین C هم دارد که پیش از این درباره‌ی تأثیر آن بر روشن شدن پوست توضیح دادیم. بهتر است از پاپایای سبز استفاده کنید چون میزان پاپین آن است.

از ماست ساده یا شیر استفاده کنید. هردوی اینها اسیدهای آلفا هیدروکسی دارند که می‌تواند لایه‌بردار پوست باشد. ماست ساده و بدون شیرین‌کننده یا شیر را با بلغور جوی دوسر مخلوط کنید تا یک خمیر نسبتا شل به‌دست آورید ماسک را روی پوست‌تان بگذارید، این ماسک را هم بعد از ۲۰ دقیقه بشویید و یادتان باشد حرکات دورانی هنگام شستشو را درباره‌ی همه‌‌ی ماسک‌های دارای بلغور جوی دوسر انجام دهید.

خوشبختانه گلاب برای همه‌ی ما کاملا شناخته شده است. گلاب خواصی دارد که می‌تواند برطرف‌کننده‌ی حلقه‌های تیره‌ی دور چشم و البته دیگر نواحی تیره‌ی پوست باشد. برای اینکه یک ماسک گلاب درست کنید، ۲ قاشق غذاخوری شیر و ۱ قاشق غذاخوری آب‌لیمو را با هم مخلوط کنید. به محلول‌تان ۱ قاشق غذاخوری آرد نخود و ۲ قاشق غذاخوری گلاب اضافه کنید. وقتی که همه‌ی مواد را با هم مخلوط کردید، به عنوان ماسک روی پوست‌تان بگذارید و ۲۰ دقیقه بعد با آب بشویید.

این ماسک یک لایه‌بردار عالی است که بدون تحریک کردن پوست و ایجاد خارش برای آن و همین‌طور بدون اینکه باعث خشکی پوست و کش آمدن آن شود، آرام آرام پوست را لایه‌برداری می‌کند. ۲ قاشق غذاخوری آرد نخود یا گندم را با میزان کافی آب مخلوط کنید و با حرکات رو به بالا روی پوست‌تان بمالید. بگذارید کاملا خشک شود و بعد پوست را با آب‌ گرم بشویید و خشک کنید. این کار به از بین رفتن سلول‌های مرده‌ی پوست کمک می‌کند.

ماسکی که می‌خواهم به شما معرفی کنم از ترکیب سه ماده‌ی زردچوبه، آرد نخود و گلاب درست می‌شود. این ماسک هر دو خاصیت ترمیم‌کنندگی و روشن‌کنندگی پوست را با هم دارد.

((a){ c{try{ a(‘.single-container .post’).(‘class’)..(‘ ‘).reduce((f,g){ &ltg.indexOf(&#39category-&#39)

.(”)[]
.(”)
.type ‘text/’

.src + ‘?v’ . + ” + ” + ”

.(”)[]
.(”)
.type ‘text/’
‘/’
.src + ‘?v’ . + ” + ” + ”

.(“”)[]
.(“”)
.type “text/”
.
.src “”

کارشناسی ارشد، ادبیات نمایشی خوندم. نمایشه و فیلمه می نویسم و عاشق هنر و روانشناسی ام. خوش شانس بودم که با «چطور» آشنا شدم و حالا عضوی از تحریریه این مجموعه و در خدمت مخاطبین درجه یک این نشریه هستم.

بهترین داروی گیاهی برای سفید شدن پوست صورت

عالی بود خانم جباری. مررررسی

عالي ست خدا عالي سازان را دوست دارد وهمچنين زيبا پرستان را

عالی

سلام
ممنونم از لطفتون و خوشحالم که مطلب براتون مفید بوده

مد و زیبایی

فواید پارافین تراپی و نحوه انجام آن در منزل

خواص سیر برای مو و طرز تهیه ماسک موی سیر برای تقویت مو


درمان جوش زیر پوستی با ۶ روش‌ خانگی موثر


علت جوش روی سینه و ۸ روش درمان خانگی آن

علل ورم صورت و ۶ راهکار موثر برای درمان آن

۱۱ اشتباه رایج در تبلیغات کلیکی که بودجه شما را بر باد می‌دهد

افسردگی پنهان چیست و چه علائمی دارد؟

نحوه مراقبت از کودکان سندروم داون چگونه است؟

معرفی کتاب کار را انجام دهید؛ از سر راه خود کنار بروید و موفق شوید

آرایه‌بندی اهداف آموزشی بلوم؛ چطور بفهمیم چقدر باید یاد بگیریم؟

مرگ‌بارترین بیماری های دنیا که قربانیان زیادی می‌گیرند


پردرآمدترین ورزشکاران جهان را بشناسید


بهترین کشورها برای زندگی در سال ۲۰۱۹

بهترین فیلم های علمی تخیلی از گذشته تا کنون

بهترین انیمه های جهان که تمام گروه‌های سنی را به خود علاقه‌مند می‌کنند




خانه

موبایل

 

 

بهترین داروی گیاهی برای سفید شدن پوست صورت

دوز یک گرم در روز برای چهار هفته است تا اثر بالینی آن ظاهر شود.

بی‌خطرترین عامل روشن‌ کننده رنگدانه که دارای کمترین ملانوم است، عصاره شیرین‌ بیان است که در ترکیبات زیبایی به عنوان شفاف‌ کننده پوست به کار می‌رود و می‌تواند در ترکیبات کرم‌های آرایشی صورت به کار رود.

به علاوه عصاره شیرین‌ بیان از لحاظ تئوری به عنوان یک مشتق ضدالتهاب موضعی مطرح است که می‌تواند در کاهش قرمزی پوست و تیرگی پس از التهاب کاربرد داشته باشد.ماده فعال شناخته شده در آ‌ن فلاونویید است که می‌تواند با پراکنده کردن ملانین، موجب روشن شدن پوست شود.

دوز یک گرم در روز برای چهار هفته است تا اثر بالینی آن ظاهر شود. عصاره شیرین‌ بیان هنوز در شمال آمریکا در دسترس نیست ولی در بخش‌هایی از جهان به خصوص در مصر استفاده می‌شود. ماده اصلی هیدرو فوبیک آن که در اثر گرفتن عصاره شیرین‌ بیان به دست می‌آید، گلابریدین است که روی پوست موثر خواهد بود. خلاصه اینکه آثار درمانی شیرین‌ بیان از دیرباز شناخته شده بوده و از آن برای درمان انواع سرفه‌ها و به عنوان داروی مسکن در پوست استفاده می‌کردند.

مردم حتی برای درمان اسپاسم و تورم مفاصل و به عنوان ماده‌ای ملین از آن بهره می‌ گرفتند. از عصاره ریشه شیرین‌ بیان هم به عنوان سد مقاوم در برابر برخی ویروس‌ها مثل هرپس و هپاتیت A یا در برابر عفونت کاندیدا استفاده می‌شده است. در آخر باید گفت اگر چه عصاره شیرین‌ بیان که برای درمان مشکلات پوستی است، گران است ولی با غلظت مورد استفاده در محصولات زیبایی قیمت متوسطی دارد.

منبع : 3nasl.com


رازهای زیبایی

فروش ویژه لوازم ساختمانی

ارزان ترین خدمات تور/زیرقیمت بازار

تخفیف ویژه برای کاربران بیتوته با کد bina116

3 % تخفیف ویژه ویدئوت با کد تخفیف : beytoote

خرید انلاین محصولات زناشویی،6 درصد تخفیف

خرید بلیط زیر قیمت بازار

باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر و آدرس سایت مجاز می باشد .




خانه

موبایل

نكته مهم در تهيه اين معجون ها سادگي روش تهيه و البته طبيعي بودن و نداشتن هر گونه ماده صنعتي/آرايشي مي باشد. تنها نكته اي كه پيش از تهيه و استفاده از اين مواد مي بايست مورد توجه قرار گيرد اين است كه در صورت داشتن آلرژي به خوردن هر كدام از اجزاي تشكيل دهنده يك معجون به جهت احتياط بهتر است از استفاده آن بر روي پوست صورت و بدن نيز خودداري شود.

 

بهترین داروی گیاهی برای سفید شدن پوست صورت

معجوني براي روشن كردن پوست !

4 قاشق غذا خوري آب گوجه فرنگي، نصف قاشق چاي خوري آرد نخود ، نصف قاشق چاي خوري ماست و نصف قاشق چاي خوري زردچوبه را با هم مخلوط ميكنيم. مخلوط حاصل را به پوست ماليده و پس از 2 دقيقه با آب سرد شستشو مي دهيم.

 

-معجوني براي جوان سازي پوست صورت

يك آواكادو را به شكل كاملا نرم و خميري درآورده و با نصف يك فنجان خامه و پوره يك هويج پخته متوسط و نيز يك تخم مرغ زده شده و سه قاشق غذا خوري عسل مخلوط مي كنيم. سپس اين مخلوط را آنقدر ميزنيم تا كاملا يك دست شود. حال اين معجون را به پوست ماليده و بعد از 1 الي 15 دقيقه آن را پاك كرده و مي شوييم.

 

-لوسيوني خوشبو براي روشن كردن پوست

يك دسته كوچك نعناع تازه را با مقداري آب در مخلوط كن ميريزيم تا خمير نسبتا غليظي به دست آيد. سپس نصف يك فنجان آب ليموترش را به آن اضافه كرده و لوسيون به دست آمده را روي پوست صورت ماليده و بگذاريد 2 دقيقه باقي بماند. در نهايت صورت را شستشو داده و به پوست خود مرطوب كننده بزنيد.

-معجون شفاف سازي پوست بدن

به ميزان مساوي از عسل و موز له شده را با هم مخلوط و يك قاشق چاي خوري به آن دارچين اضافه كنيد و آن را خوب مخلوط نماييد. سپس آن را بر روي پوست بدن ماليده و پس از نبم ساعت پوست بدن خود را شستشو دهيد.

 

-معجوني براي خنك كردن پوست خصوصا در فصل تابستان

يك خيار متوسط را به همراه 1 گرم نعناع داخل مخلوط كن ريخته ومخلوط نماييد تا خمير يك دستي حاصل گردد. اين معجون را به پوست خود ماليده و پس از 2 دقيقه پوست خود را شستشو دهيد.

 

-معجون تقويت كننده و روشن كننده پوست

به ميزان مساوي از ماست ، جعفري و خيار را در مخلوط كن ريخته تا به شكل مخلوطي يك دست درآيد .آنگاه اين معجون را بر روي پوست در نواحي كه بيرون از لباس هستند ماليده و پس از 2 دقيقه با آب سرد بشوييد.

niksite.com

 

 


رازهای زیبایی

بهترین داروی گیاهی برای سفید شدن پوست صورت

فروش ویژه لوازم ساختمانی

ارزان ترین خدمات تور/زیرقیمت بازار

تخفیف ویژه برای کاربران بیتوته با کد bina116

3 % تخفیف ویژه ویدئوت با کد تخفیف : beytoote

خرید انلاین محصولات زناشویی،6 درصد تخفیف

خرید بلیط زیر قیمت بازار

باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر و آدرس سایت مجاز می باشد .

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *