بهترين روش درمان غبغب

بهتر زندگی کردن یاد گرفتنی است – مرجع مقالات آموزشی و فیلم آموزشی برای موفقیت و پیشرفت

وجود غبغب در زیر چانه منظره‌ای نیست که کسی آن را دوست داشته باشد. برای از‌ بین بردن غبغب روش‌های مختلفی وجود دارد که در این مطلب آنها را معرفی خواهیم کرد.

بهترين روش درمان غبغب

غبغب شرایطی است که در آن، زیر چانه یک لایه چربی زیرپوستی شکل می‌گیرد. افراد دچار اضافه‌وزن غبغب دارند اما افرادی که اضافه‌وزن ندارند نیز گرفتار غبغب می‌شوند. خصوصیات ژنتیکی و یا شل‌شدن پوست نیز می‌تواند سبب ایجاد غبغب شود.

درادامه، روش‌های ازبین‌بردن غبغب را به شما معرفی خواهیم کرد.

با اینکه مدارک علمی در زمینه‌ی اثبات مؤثربودن حرکات ورزشی چانه وجود ندارد اما در اینجا به‌نتیجه‌ی تجارب دیگران استناد خواهیم کرد. هرکدام از این حرکات را بین ۱۰-۱۵ بار تکرار کنید.

اگر غبغب نتیجه‌ی اضافه وزن است، کاهش وزن می‌تواند به شما کمک کند. بهترین راه برای کاهش وزن، استفاده از رژیم غذایی و ورزش است. نکاتی که در ادامه می‌آید، برای کاهش وزن مهم هستند:

با کاهش وزن‌تان، غبغب نیز کمتر خواهد شد.

کلینک پزشکی مایو (Mayo) توصیه می‌کند هفته‌ای ۳۰۰ دقیقه در هفته یا ۴۵ دقیقه در روز، فعالیت ورزشی داشته باشید. همین‌طور توصیه می‌کنند در هفته، ۲ جلسه تمرین با وزنه انجام بدهید.

اگر غبغب شما به‌دلیل خصوصیات ژنتیکی است، شاید استفاده از ورزش و کاهش وزن مفید باشد. اما پزشکان از روش‌های دیگری برای درمان غبغب استفاده می‌کنند. مانند:

دیگر این روش لیپوساکشن است. در این روش از لیپوساکشن یا گرما استفاده می‌شود تا چربی زیر پوستی را از بین ببرند. در طول درمان غبغب، از بی‌حس‌کننده برای انجام عمل استفاده می‌شود.

لیپولیز فقط چربی اضافه را از بین می‌برد و کارش ازبین‌بردن پوست اضافه نیست. عوارض جانبی این عمل:

در روش مزوتراپی، با استفاده از مقداری مواد حلال چربی را به درون پوست تزریق می‌کنند.

در سال ۲۰۱۵ سازمان بهداشت آمریکا استفاده از اسید دگزیکسولیک را برای عمل مزوتراپی تایید کرد. اسید دگزیکسولیک سبب جذب چربی‌های بدن می‌شود.

برای درمان غبغب شاید نیاز به ۲۰ تزریق یا حتی در هر جلسه باشد. در کل به ۶ جلسه نیاز دارید. فاصله بین هر جلسه یک ماه است.

در صورت تزریق اشتباه، اسید دگزیکسولیک می‌تواند سبب آسیب جدی به اعصاب شود. تنها پزشکان پوست یا جراحان پلاستیک آشنا به این دارو می‌توانند آن را تزریق کنند.

بهترین راه برای خلاصی از شر هر نوع چربی در بدن، استفاده از رژیم غذایی سالم و ورزش مداوم است.

برای درمان غبغب باید صبور باشید. البته روش‌هایی مثل لیزر لیپولیز یا لیپوساکشن بسیار سریع‌تر هستند.

بسته به اندازه‌ی غبغب، رفع آن می‌تواند چند ماه طول بکشد.

کنترل وزن می‌تواند به درمان غبغب کمک کند. همچنین برای سلامتی شما مزایای دیگری نیز دارد. ازجمله کاهش ریسکِ ابتلا به:

اگر مطمئن نیستید که علت غبغب شما ژنتیکی است بهتر است قبل از انجام هر نوع عمل جراحی به کاهش وزن، ورزش و تمرینات مربوط به چانه یک شانسی بدهید.

قبل از رژیم‌گرفتن و ورزش‌کردن حتما با پزشک خود مشورت کنید. شاید با توجه به وضعیت سلامتی‌تان نیاز به رژیم خاصی داشته باشید.

اگر رژیم غذایی و ورزش‌کردن به درمان غبغب کمک نکرد می‌توانید از پزشک در مورد استفاده از روش‌های دیگر مشورت بگیرید.

((a){ c{try{ a(‘.single-container .post’).(‘class’)..(‘ ‘).reduce((f,g){ &ltg.indexOf(&#39category-&#39)

به کمک یافته‌های علمی، پوست خود را بهتر بشناسید و آن را جوان و جذاب نگه دارید.

179تومان

15تومان

.(”)[]
.(”)
.type ‘text/’

.src + ‘?v’ . + ” + ” + ”

.(”)[]
.(”)
.type ‘text/’
‘/’
.src + ‘?v’ . + ” + ” + ”

.(“”)[]
.(“”)
.type “text/”
.
.src “”

عاشق بدنسازی و تناسب اندام

بهترين روش درمان غبغب

مرسی عالی بود

سلام خیلی ممنون از مطالبتون عالی بود.

مد و زیبایی

از بین بردن خط اخم ابرو با راهکارهای طبیعی و خانگی

خواص حنا؛ ۱۲ خاصیت درمانی گیاه هزار و یک خاصیت

۳ نوع ماسک سفیده تخم مرغ برای شادابی و زیبایی پوست

علت جوش چانه؛ راه‌های پیشگیری و درمان آن


کندر چیست؛ خواص کندر و نحوه مصرف آن

ویزای یونان؛ راهنمای جامع ویزای گردشگری و تجاری یونان با VFS GLOBAL

گلوتامین؛ منابع و مکمل ها، فواید و مقدار مصرف آن

جاهای دیدنی اهواز؛ سفر به سرزمین پل‌های ایران

اصلاح طرح لبخند؛ فواید و عوارض طرح لبخند هالیوودی

رهبران واقعی چطور اطلاعات موردنیازشان را گردآوری می‌کنند؟

بهترین کشورها برای مهاجرت در سال ۲۰۱۹ کدام‌اند؟


سالم ترین میوه های جهان را بشناسید

ثروتمندترین سلبریتی های جهان و میزان دارایی خالص آنها

بانمک ترین حیوانات دنیا که می‌توانند واقعا خطرناک باشند

زیباترین شهرهای جهان که هر گردشگری را شیفته خود می‌کنند

بهترين روش درمان غبغب

آیا می دانید نشانه ها و علائم شکستگی فک یا دررفتگی فک چیست؟ آیا دررفتگی فک درد دارد یا بدون احساس درد، فک از جای خود خارج می شود؟ راه های درمان شکستگی فک و دررفتگی فک چیست؟ آیا تنها دلیل دررفتگی فک، خمیازه کشیدن و زیاد باز کردن دهان است؟ در این مقاله از بخش دندانپزشکی و ارتوپدی دکتر سلام، در مورد علل، علائم و نشانه ‌ها و درمان شکستگی فک و دررفتگی فک بحث خواهد کرد. من دچار شکستگی فک شده ام یا

آیا با قوانین فنگ شویی در اتاق خواب آشنا هستید؟ آیا می دانید چگونه میتوان خوابی راحت تر با این قوانین داشته باشید؟ سخنان زیادی در مورد خواب راحت در تخت ‌خواب خودتان وجود دارد. اما در کنار احساس راحتی که در خانه وجود دارد، آیا این امکان وجود دارد که اتاق‌ خواب خود را برای خوابیدن، بهتر کنید؟ اگر به دنبال ایجاد یک اتاق‌ خواب ایده‌آل برای خواب هستید، این مقاله از بخش روانشناسی دکتر سلام، به شما کمک خواهد کرد که یک محیط

آیا با روش های دفع انرژی منفی از خانه خود آگاهی دارید؟ آیا می دانید دفع این انرژِ منفی تا چه اندازه می تواند بر موفقیت های شما تاثیر گذار باشد؟ یکی از عناصر اساسی که ما از آن غافل هستیم، بلوکه کردن انرژی و ایجاد انرژی منفی در فضای زندگی مان است. در این مقاله از بخش روانشناسی دکتر سلام، به بررسی راه های دفع انرژی منفی از خانه می پردازیم. با کمک این راهکارها به راحتی می تواند انرژی مثبت را به سمت

انرژی را نمی توان با چشم دید اما می توان آن را حس کرد. خانه شما جسم و روحتان را تحت تاثیر قرار می دهد. وارد کردن انرژی مثبت به خانه، سنتی دیرینه است که همیشه مورد استفاده بوده است. پس اگر در حال نقل مکان به خانه جدید یا در حال ایجاد تغییراتی در خانه کنونی خود هستید، می توانید خانه را طوری تنظیم کنید که انرژی مثبت بیشتری وارد خانه شود. در این مقاله از بخش روانشناسی دکتر سلام، به بررسی راهکارهایی

می دانید چروک اطراف چشم را چگونه میتوان درمان کرد؟ می دانید به این چین و چروک ریز، خطوط پنجه کلاغی هم می گویند؟ آیا تنها با کمک جراحی میتوان از شر این خطوط رهایی یافت؟ کرم های ضد چروک کارآیی ندارند و انجام عمل جراحی نیز، بسیار دشوار به نظر می رسد. خوشبختانه، گزینه‌ های درمانی دیگری نیز وجود دارند که می توانند به شما کمک کنند تا از چروک اطراف چشم (خطوط پنجه کلاغی)  جلوگیری کرده و آنها را کاهش دهید. در این

بهترين روش درمان غبغب

مفیدترین تمرینات برای از بین بردن چربی سینه در مردان یکی از پر تکرارترین کاربران سایت های پزشکی است که به جینوماستیا (بزرگی پستان در مردان) اختصاص دارد.

در مورد ارتوگناتیک و جراحی آن چه اطلاعاتی دارید؟ چه کسانی به ارتوسرجری نیاز دارند؟ چه علائمی در فرد وجود دارد که می توانید تشخیص دهید فک فرد،

آیا می دانید نشانه ها و علائم شکستگی فک یا دررفتگی فک چیست؟ آیا دررفتگی فک درد دارد یا بدون احساس درد، فک از جای خود خارج می

محققان قرص جدیدی را تولید کرده اند که می تواند انسولین را مستقیما به دیواره معده بیاورد. سوال اینجاست که آیا تزریق انسولین به زودی تنها بخشی از

چه اصول و قوانینی برای فنگ شویی خانه و محل کار وجود دارد؟ چگونه میتوان انرژی مثبت بیشتری را به سوی خانه و یا محل کار خود فرستاد؟

سرکه سیب برای خشک کردن زگیل ها و کشتن ویروس ها مفید است. خواص ضد میکروبی قوی دارد که در از بین بردن زگیل های تناسلی موثر است. اسید استیک موجود در سرکه سیب می تواند برخی از ویروس ها و باکتری ها را از بین ببرد.

روغن بابونه رومی یک ضد التهاب معروف است که هم برای انسان و هم برای سگ در صورت داشتن مشکلات پوستی مشابه مانند سوزش، سوختگی، جراحات، زخم یا اگزما بسیار عالی می باشد. این یک روغن بسیار ملایم است که به آرام کردن استرس سگ نیز کمک می کند.

روغن اسطوخودوس یک درمان مهم  موضعی برای مشکلات پوستی سگ مانند آلرژی و سوختگی است. این روغن  یک انتخاب رایج در بین روغن های ضروری  برای زخم ها و خارش پوست سگ می باشد.

برای درمان افسردگی و بد اخلاقی، صبح یک عدد موز بخورید. این میوه سروتونین مغز را افزایش داده و خوش اخلاقی را برایتان به ارمغان می آورد.

برای افزایش سوخت و ساز بدن، ناشتا آب بنوشید. نوشیدن آب لیمو ناشتا، باعث چربی سوزی می شود و میل کردن آب هویج ناشتا، کبد چرب را درمان می کند. همچنین خوردن آب سیب ناشتا، باعث درمان جوش و آکنه می شود.

جوشانده شنبیله می تواند خارش پوست سر را درمان کند. برای این منظور کمی شنبیله را در آب در حال جوش ریخته و پس از 15 دقیقه آن را صاف کنید و موهای خود را با این مایع بشویید. شما همچنین شاهد خوش حالتی موهای خود خواهید بود.

اثبات شده است که رژیم پالئو برای بهبود عدم تحمل گلوکز مفید است و به طور خاص، رژیم غذایی پالئو بیش از یک رژیم غذایی مدیترانه ای به منظور بهبود تحمل گلوکز در افراد مبتلا به بیماری های قلبی اثر بخش بوده است.

هر دو رژیم غذایی اتکینز و پالئو، افراد را به مصرف تمام غذاهای مغذی، از جمله گوشت تازه، ماهی، غذاهای دریایی، سبزیجات تازه، چربی های سالم و تشویق می کنند.

گزینه سالمی که برای مبتلایان به سرطان پروستات مناسب می باشد، خوردن گوجه فرنگی پخته است. گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدانی قوی به لیکوپن می باشد که زمانی که گوجه فرنگی پخته می شود، بدن به راحتی می تواند آن را جذب کند.

آلوئه ورا به علت خواص ضد باکتری و ضد التهابی، برای درمان زخم ها به طور طبیعی مفید است. همچنین باعث آبرسانی به پوست شده و چربی بیش از حد پوست را از بین می برد. علاوه بر این، یک نرم کننده طبیعی است که مرمت پوست آسیب دیده کمک می کند.

آیا امکان بزرگ کردن سینه ها وجود دارد؟ از افتادگی و شل بودن سینه های خود خسته شده اید؟ ما یک راه حل ساده

چگونه میتوان باعث افزایش قد در نوجوانان شد؟ هر کسی، خواهان یک اندام متناسب با قدی ایده آل می باشد، به ویژه نوجوانان. اگرچه

نبض ما مرجع پزشکی و سلامت – دانستنیهای سلامت و مشاوره پزشکی

نبض ما – اگر چشم ها اولین مکان برای نمایش سن هستند، گردن مسلما دومین است. با افزایش سن خطوط عمودی و چین های عمودی ممکن است روی پوست گردن ظاهر شوند. در برخی افراد ممکن است اندکی چربی در فک ها به وجود آید. چیزی شبیه به آن چه در زیر گردن بوقلمون می توان دید. این موارد را می توان با استفاده از عمل جراحی پلاستیک به پلاتیسما پلاستی برطرف نمود. به بیان ساده تر می توان از آن به لیف گردن یاد کرد.

پلاتیسما پلاستی یا لیفت گردن به دلیل عضله پلاتیسما که در امتداد جلویی گردن قرار دارد به این نهاده شده است. در این عمل جراحی پوست و عضلات زیرین آن سفت می شوند تا به واسطه آن گردن لیفت شود. این روش همچنین ظاهر خط فک را بهبود می نمایید و آن را تغییر می دهد.

پلاتیسما پلاستی اغلب همراه با لیفت صورت انجام می شود و همچنین می تواند به صورت مستقل انجام شود.

بهترين روش درمان غبغب

بهترین داوطلب برای لیفت گردن یا پلاتیسما پلاستی افراد غیر سیگاری که از سلامتی عمومی خوب برخوردارند و از چشم انداز مثبت و انتظارات واقع بینانه ای در مورد نتایج برخوردار هستند. افتادگی گردن ممکن است ناشی از سن باشد اما ممکن است نتیجه کاهش قابل توجه وزن یا دلایل ارثی باشد.

این عمل می تواند برای افرادی که افتادگی و یا چروکیدگی گردن دارند و نقصی در حد فاصل گردن و چانه یا فک دارند مفید باشد.

جراح شما به احتمال زیاد شما را توصیه به انجام برخی آزمایش ها می کند تا از وضعیت سلامتی تان قبل از عمل جراحی اطمینان حاصل کند. ممکن است از شما بخواهد یک یا دو هفته قبل از عمل مصرف برخی داروهای خاص را قطع و برخی را شروع به مصرف نمایید.

شما بایستی از مصرف آسپرین، بسیاری از داروهای ضدالتهابی و مکمل های گیاهی از دو هفته قبل از عمل خودداری کنید.تمامی این موارد می توانند خونریزی را افزایش دهند. با پزشک خود درباره تمامی داروهایی که مصرف می کنید صحبت کنید.

اکثر جراحی های لیفت گردن به صورت سرپایی انجام می شود. پس از عمل جراحی از پوششی فشار آورنده اطراف گردن و زیر چانه تان استفاده خواهد کرد.

در گردن خود احساس فشار می کنید و هنگامی که اثر داروی بی حسی از بین برود درد احساس خواهید کرد. ممکن است طی سه روز بعد از عمل تورم و کبودی هایی دیده شود.

این پوشش می تواند چندین روز پس از عمل برداشته شود اما بخیه های شما برای مدت 7 الی 1 روز در جای خود باقی خواهند ماند.

اکثر بیماران می توانند پس از 5 الی 1 روز به کارهایی که فشار زیادی به آن ها وارد نکند باز گردند. اگر چه طی چند هفته اول بعد از جراحی بهتر است از خم شدن، بلند کردن اجسام سنگین و حتی چرخش سرتان به طرف دیگر خودداری کنید. شما مجبور خواهید بود تا به مدت یک الی دو هفته با سر بالا بخوابید.

این موارد می توانند با توجه به سلامت شخصی بیمار، روش مورد استفاده و دیگر عوامل برای افراد متفاوت باشد. همواره به توصیه های پزشک خویش گوش فرا دهید.

خطرات و عوارض ممکن نظیر خونریزی شدید و هماتوم، از دست دادن پوست (مرگ بافتی)، لخته خون و تورم دائمی  باشد. همچنین احتمال بی نظمی پوست (خطوط و..) ، تغییر رنگ و تورم، شل شدن مجدد پوست و زخم های ناسب وجود دارد.

ممکن است احساس بی حسی یا تغییرات دیگری در حس یا خارش شدید داشته باشید. در تمامی روش های جراحی خطرات مرتبط با بیهوشی وجود دارد.

به علاوه؛ تاثیرات عمل جراحی پلاستیک ممکن است دقیق مطابق آن چه شما می خواهید نباشد و حصول نتایج زیبایی شناختی ناخوشایند یک واقعیت است. در برخی موارد ممکن است نیاز به انجام عمل جراحی اضافی باشد.

پس از عمل جراحی اگر هر یک از مواردی نظیر درد در قفسه سینه، تنگی نفس، ضربان قلب غیر معمول یا خون ریزی شدید را داشتید سریعا به پزشک خود تماس بگیرید.

لیفت گردن یا پلاتیسما پلاستی اغلب به همراه دیگر روش های جراحی انجام می شود تا نتایج مورد نظر بیمار ارتقا یابد. این روش های  می توانند به شرح زیر باشند:

نتایج ممکن است با انجام بوتاکس یا روش های غیر جراحی سفت کردن پوست با استفاده از لیزر یا تکنولوژی فرکانس رادیویی بهبود یابند.

– بیهوشی انجام می شود. عمل جراحی لیفت فک می تواند با تزریق درون وریدی یا بیهوشی عمومی انجام شود. برای لیفت های بسیار کم جراح تان ممکن است تشخیص دهد که بی حسی ناحیه ای یا ترکیبی از آرام بخشی خوراکی و بیهوشی موضعی ممکن است مفید باشد.

– برش انجام می شود. برش مرسوم لیف گردن از جلوی قسمت آویزان گوش و حلقه زیر و پشت گوش شروع و تا پوست پشت گردن ادامه دارد.

– اگر عضله پلاتیسما سفت باشد ممکن است برش اضافی زیر چانه انجام شود. اگر چه اکثر روش های تخصصی ممکن است تنها شامل یک برش داخل خط مو در پشت گردن ( که به عنوان لیف خلفی گردن مشهور است) یا پشت گوش (برای برخی تکنیک های تعلیقی (suspension)) باشد که به تکنیک مورد استفاده و درجه لیفت مورد نظر بستگی دارد.

– عضله پلاتیسما سفت می شوند. در صورت های سالخورده و پیر، عضله پلاتیسما اغلب جدا است. این امر منجر به از دادن حمایت پوست همچنین تمایل به داشتن ظاهری نواری رو به جلو در گردن می شود. با استفاده از بخیه این عضلات با روشی که شبیه به دوختن سینه بند زنانه (corset) در مرکز به یکدیگر دوخته می شوند. هم چنین می توان بخش کوچکی از این عضله را برداشت یا از لیزرهای سفت کننده در زیر لایه های عمیق تر پوست استفاده کرد.

– پوست اضافی برداشته می شود. پوست اضافی با دقت بریده می شود.

– بافت و پوست تغییر مکان داده شده و محافظت می شوند. در تکنیک تعلیق جراح از مقداری نخ جراحی، مش یا دیگر مواد در لایه های پایین تر پوست و عضلات استفاده می کند. این امر باعث می شود که نوعی «بانوج» (تخته خوابی که از تور و کرباس ساخته شده) برای تعلیق و نگهداری بافت ها در جایگاه جدید و بالاترشان باشد.

– برش ها بسته شده پانسمان می شوند. جراح با استفاده از روش بخیه های چند لایه محل برش را می بندد. در صورت لزوم قبل از پانسمان جای زخم لوله هایی (سوند) قرار داده خواهد شد.

جراحی چانه؛ هر آنچه باید درباره بزرگ کردن چانه بدانید

پاسخ به سوالات رایج درباره جراحی بینی به کمک قالب بینی

عمل زیبایی گوش چگونه است؟

جراحی چال گونه چگونه انجام می شود؟ + تصاویر

علت و درمان فرورفتگی ناخن در گوشت پا

بهترين روش درمان غبغب

زاویه سازی صورت چگونه انجام می شود؟

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

دکتر سلام

زیبایی و جوانسازی به کمک فیلرها یا ژل ها+ فیلم (دکتر صمیمی)

راه های مقابله با ابتلا به زگیل تناسلی +ویدئو

تاثیر چاقی در فشار خون بالا

زگیل تناسلی از تشخیص تا درمان +ویدئو

برای چه بیماری هایی به متخصص اورولوژی مراجعه کنیم؟

عوارض و علل گذاشتن باطری قلب +ویدئو

جشنواره فجر

اعلام اسامی زدهای سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر

جشنواره 37/ معرفی و گزارش نشست خبری فیلم سرخپوست

جشنواره 37/ معرفی فیلم متری شش و نیم به کارگردانی سعید

جشنواره 37/ معرفی فیلم شبی که ماه کامل شد اثر نرگس آبیار

جشنواره 37/ معرفی فیلم طلا به کارگردانی پرویز شهبازی

جشنواره 37/ معرفی فیلم ناگهان درخت به کارگردانی صفی یزدانیان

ویدیو های سلامت

عوامل موثر در افزایش قد بعد از بلوغ

شایع ترین سرطان در بین زنان

آیا اعتیاد به پورنوگرافی قابل درمان است؟

روش های خانگی رفع چین و چروک صورت +ویدیو

مراحل لیفت صورت بدون جراحی

مطالب پیشنهادی

بهترین بره رژیم لاغری برای کاهش وزن

عمل لابیاپلاستی برای این زنان ممنوع است!

مزایا و عوارض لیزر موهای زائد چیست؟

هزینه اصلاح طرح لبخند چقدر است ؟

گردشگری سلامت یا توریسم درمانی چیست؟

آنچه را که باید درباره کاربرد اسکن استخوان بدانید

هزینه آزمایش ایدز چقدر است؟

چه زمانی تست پاپ اسمیر انجام شود؟

زگیل تناسلی از تشخیص تا درمان +ویدئو

بهترین روش کاشت مو sut است یا fut + ویدئو

روش های خانگی رفع چین و چروک صورت +ویدیو

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *