برنامه رژیم غذایی جنرال موتور

برنامه رژیم غذایی جنرال موتور
برنامه رژیم غذایی جنرال موتور

 اگر دنبال روش سریع برای کاهش وزن هستید حتما بخوانید. رژیم لاغری جنرال موتورز یا رژیم لاغری جی ام، رژیم لاغری ای است که یک هفته ای 8 کیلو وزن تان را کم می کند

بنابر گزارش جنرال موتورز، رژیم جی ام توسعه یافت تا به کارمندان خود کمک کند وزن خود را کاهش دهند و از احساس سالم بودن لذت ببرند. گفته می شود جی ام در رژیم خود با اداره دارو و غذا و دپارتمان کشاورزی آمریکا همکاری داشته است و برای اولین بار در مرکز تحقیقات جان هاپکینز در سال 1985 مورد آزمایش قرار گرفته بود.

بیشتر بدانید : رژیم لاغری 7 روزه ای که 8 کیلو وزن تان را کم می کند

از آن زمان به بعد این روش کاهش وزنکه “رژیم سوپ کلم” و “رژیم دوستدار قلب” نیز نامیده می شد، بسیار مشهور شده است. گفته می شود این برنامه دارای اصولی است که کالری غذاهایی که می خورید آنقدر کم است که در حین خوردن غذا سوخته می شود. افرادی که این رژیم را گرفته اند بین 4/5 تا 8 کیلوگرم در طی یک هفته کم کرده اند.

رژیم جنرال موتور یک رژیم هفت روزه می باشد که کاهش 4/5 تا 8 کیلوگرمی در یک هفته گزارش شده است. این رژیم نه تنها به کاهش وزن کمک می کند، بلکه باعث فرآیند سم زدایی بدن نیز می شود. محتوای اصلی این رژیم بیشتر آب است : میوه ها، سبزیجات، شیر و سوپ همچنین 6 الی 8 لیوان آب در روز.  (توجه : مواد سمی به صورت چربی در بدن ذخیره می شوند. روش جی ام می تواند به چربی سوزی سریع بدن کمک کند.)

برنامه رژیم غذایی جنرال موتور

بعد از هفت روز پیروی از این رژیم بدن سم زدایی می شود و سالم تر می شود. بعد از کامل کردن فرایند سم زدایی، ممکن است بفهمید که دیگر می توانید غذاهای فرآوری شده و غیر سالمی را باعث چاقی اتان می شدند را برای همیشه از رژیم خود حذف کنید.

برنامه اصلی رژیم جنرال موتورز می تواند برای افرادی که از برنامه منظم غذایی پیروی می کنند تغییر یابد. برای مثال، افرادی که از رژیم هندی یا رژیم گیاهخواری پیروی می کنند. از این رو، این برنامه محدودیتی برای برخی از رژیم ها محسوب نمی شود.

میوه ها و سبزیجاتی که در این رژیم خورده می شوند و مقدار آبی که نوشیده می شود به هضم سریع تر غذا کمک می کند. این امر می تواند به کاهش وزن سریع تر کمک کند چون بدن نمی تواند چیزی را که به آن نیاز ندارد را کنترل کند. به وسیله نوشیدن روزی 6 الی 8 لیوان در روز ، بدن یاد می گیرد که نباید آب را ذخیره کند چون تمام آبی را که لازم دارد را هر روز دریافت می کند.

برنامه جی ام می تواند برای افرادی مفید واقع شود که مبتلا به یبوست هستند، چون این رژیم به حرکات منظم روده کمک می کند ( که برای سلامتی کل بدن ضروری است) . این عمل به بدن کمک می کند تا مواد فاسد و سموم که باعث می شوند احساس ناسالمی کنید،  از بدن دفع شوند.

با اینکه این رژیم غذایی دهه هاست به عنوان برنامه ای اثربخش شناخته شده است، اما باز هم می گوییم هیچ برنامه مجزایی وجود ندارد که برای کل افراد مناسب باشد. اگر نمی توانید تصمیم بگیرید که این رژیم برای کاهش وزن تان مناسب است یا نه، این مقایسه می تواند برای تان مفید باشد. ما به جزئیات برنامه جی ام پرداخته ایم تا به سطح دو رژیم برتر امروزی برسیم. دیگر رژیم ها مانند فاکتور ونوس، رژیم سه هفته ای دارای انواع مزیت های مفید برای بدن هستند نیز مقایسه شده اند که نشان می دهد رژیم جی ام راحت تر از این رژیم هاست. انتخاب هر کدام از این رژیم ها به ترجیحات شخصی شما و آن چیزی که نیاز دارید بستگی دارد.

بیشتر بدانید : رژیم لاغری آسان، برای کاهش اشتها چه بخوریم؟

مزیت ها : به طور بالقوه بهتر از رژیم های کاهش وزن متوسط می باشد.معایب : ممکن است تاثیرات جانبی سم زدایی به وجود آیند که عبارتند از ضعف ناگهانی عضلات، خستگی، گرسنگی، آب زدایی و کاهش انرژی، احتمال بازگشت وزن بعد از بازگشت به عادت های معمول در زندگی مدت : 7 روز محدودیت مواد غذایی: بسیار محدود، فقط میوه و سبزیجات جنسیت : مردان و زنان

برخی خیلی سریع وزن خود را کاهش می دهند، اما باید به جای کاهش وزن زیاد به شکل بدن نیز توجه کرد. مزیت ها : به لحاظ علمی بر اساس شناسایی هورمونی می باشد که به سوخت و ساز زنان کمک می کند. مدت زمان : 12 هفته تمرینات ورزشی : از تمرینات متوسط گرفته تا تمرینات شدید محدودیت خوراکی : هیچ گونه محدودیتی وجود نداردجنسیت : فقط برای زنان

مزیت ها : کاهش سریع وزنمدت زمان : 3 هفته تمرینات ورزشی : 3 روز در هفته هر بار 20 الی 30 دقیقه

به هر حال اگر تصمیم گرفته اید که این رژیم غذایی را انتخاب کنید در اینجا منوی وعده های غذایی را که باید در طی این هفت روز بخورید برای شما فراهم کرده ایم.در هر هفت روز 6 الی 7 لیوان آب خواهید نوشید .

می توانید هر میوه ای به جز موز بخورید. هیچ محدودیتی در تعداد میوه وجود ندارد؛ هر چقدر می خواهید میوه بخورید. توصیه می شود در روز اول به مقدار زیادی هندوانه بخورید. فقط به یاد داشته باشید اگر خود را به خوردن هندوانه محدود کنید ، دیرتر به وزن مطلوب خود می رسید.

در روز دوم به جای میوه ، سبزیجات مصرف می کنید. فرقی نمی کند می توانید هم به صورت خام و هم به صورت پخته بخورید و هیچ محدودیتی در مقدار و نوع سبزیجاتی که می خورید وجود ندارد. می توانید برای صبحانه سیب زمینی پخته شده بخورید و اگر دوست داشته باشید کمی کره بزنید. این کار به شما کمک می کند تا کربوهیدرات لازم را دریافت کنید. سبزیجات غنی از مواد مغذی و فیبرمی باشند و بیشتر آنها بدون کالری هستند.

بیشتر بدانید : با یک رژیم معروف فرانسوی به نام رژیم دوکان

امروز می توانید به جز موز و سیب زمینی ترکیبی از میوه ها و سبزیجات میل کنید. سیب زمینی دیگر لازم نیست چون می توانید کربوهیدرات لازم را از میوه ها دریافت کنید. در این مرحله بدن آماده می شود تا فرآیند کاهش وزن را شروع کند.

منوی اصلی امروز عبارتند از موز، شیر و سوپ. امروز می توانید هشت عدد موز و سه لیوان شیر بخورید. اگر دوست داشتید می توانید سوپ بیشتری بخورید. موز مهم است چون پتاسیم و سدیم لازم را که در روزهای گذشته از دست رفته است برای بدن تامین می کند.

امروز می توانید گوشت گاو و گوجه فرنگی بخورید : 6 عدد گوجه فرنگی و 300 گرم گوشت گاو. همه این مقدار گوجه فرنگی باید در این روز خورده شود اما لازم نیست حتما همه این مقدار گوشت مصرف شود. افزایش جذب آب به فرایند پاک سازی بدن کمک می کند. گوشت هم آهن و هم پروتئین لازم را تامین می کند و گوجه فرنگی هم فیبر لازم را تامین می کند.

امروز هم باید دوباره گوشت بخورید اما به جای گوجه فرنگی باید از دیگر سبزیجات استفاده کنید. ممکن است هر چقدر که دلتان خواست بخورید. توجه کنید که تا امروز بدن وزن زیادی را از دست داده است .

در آخرین روز از این برنامه، می توانید برنج قهوه ای، آب میوه و سبزیجات بخورید. اگر تا به امروز به طور کامل این رژیم را گرفته اید پس بدن شما کاملا سم زدایی شده است  و 4/5 تا 8 پوند از وزن شما کاهش یافته است.

بیشتر بدانید : پرطرفدارترین رژیم لاغری برای کاهش وزن را بشناسید

بیشتر بدانید : رژیم فستینگ چیست؟ 6 روش جالب این رژیم برای

بیشتر بدانید : بدترین های رژیم لاغری برای کاهش وزن!!

بیشتر بدانید : رژیم لاغری چرخشی، یک رژیم موفق برای لاغر شدن

بیشتر بدانید : رژیم با 4 مدل سوپ!!

تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغSeemorgh.com/lifestyleاختصاصی سیمرغ

نام (اجباری)

آدرس پست الکترونیکی (اجباری است اما نمایش داده نمی‌شود)

تصویر امنیتی جدید

اگر می خواهید ساده ترین روشهای آهار دار كردن پارچه های گوناگون را بدانید این مطلب را بخوانید!

بعضی وقتها احساس می‌کنیم پوستمان تیره و کدر شده ،آن هم نه با نور خورشید و یا خستگی بلکه به حالت جرمی که بر روی پوست سنگینی می کند. چند ماسک روشن کننده مخصوص این نوع پوستها وجود دارد که ساده و راحت در منزل تهیه می شود و بسیار در شفاف کردن پوست موثر است

All Rights Reserved – © 2019 | باز نشر مطالب پورتال سیمرغ تنها با ذکر نام و آدرس seemorgh.com مجاز می باشد.

خوش آمدید. به حساب کاربری خود وارد شوید.

آدرس ایمیلی که با آن ثبت‌نام کرده‌اید را وارد نمائید تا یک رمز عبور جدید برای شما ارسال شود.

بهتر زندگی کردن یاد گرفتنی است – مرجع مقالات آموزشی و فیلم آموزشی برای موفقیت و پیشرفت

رژیم جنرال موتورز (GM) برنامه‌ی غذایی است که وعده می‌دهد فرد می‌تواند با پیروی از آن در یک هفته تا ۶/۸ کیلوگرم از وزن خود کم کند. این رژیم به شما اجازه می‌دهد هر روز غذاهای مختلف بخورید. طرفداران رژیم جنرال موتورز مدعی‌ هستند این تکنیک می‌تواند بدن را به کاهش وزن وادارد و زودتر از سایر رژیم‌ها موجب چربی‌سوزی شود. اما آیا واقعا این رژیم غذایی مؤثر است؟ در این مطلب به بررسی رژیم جنرال موتورز، مزایا و معایب آن می‌پردازیم.

برنامه رژیم غذایی جنرال موتور

گویا این رژیم غذایی را در سال ۱۹۸۵ برای کارکنان شرکت جنرال موتورز طراحی کردند. می‌گویند این رژیم نتیجه‌ی آزمایشات و مطالعات گسترده‌ی وزارت کشاورزی و سازمان غذا و داروی ایالات متحده و مرکز تحقیقات دانشگاه جان هاپکینز (Johns Hopkins Research Center) بوده است. به‌نظر می‌رسد این ادعاها بیشتر به باورهای عامه و کم‌ارزش می‌مانند. ریشه‌ی واقعی رژیم جنرال موتورز مشخص نیست.

برنامه‌ی این رژیم هفتگی است و در هر روز تنها می‌توانید غذاهایی خاص مصرف کنید. به‌عنوان مثال رژیم غذایی‌تان در روز دوم باید تنها به مصرف سبزیجات محدود شود. در حالی‌که در روز پنجم طبق دستورالعمل باید چند عدد گوجه‌فرنگی با پوست و مقدار زیادی گوشت بخورید. این رژیم غذایی باید بتواند نتایج زیر را به بار آورد:

طرفداران این رژیم غذایی دلیل تأثیرگذاری آن را وجود غذاهای کم‌کالری این رژیم مانند میوه‌ها و سبزیجات می‌دانند. با مصرف این غذاها کالری دریافتی کاهش می‌یابد، به عبارت دیگر، کالری دریافتی‌ از کالری‌ مصرفی کمتر می‌شود.

مطابق این برنامه، بسیاری از غذاهای موجود در این رژیم غذایی، کالری منفی دارند، یعنی، کالری موردنیاز برای هضم آنها از کالری‌ای که در بدن تولید می‌کنند، بیشتر است.

بسیاری از غذاها در این رژیم محتوی مقدار زیادی آب هستند. به‌همین دلیل طرفداران این رژیم غذایی معتقدند این رژیم می‌تواند به چربی‌سوزی و دفع سموم بدن‌ کمک کند.

حامیان این رژیم غذایی توصیه می‌کنند اگر می‌خواهید به اهداف کاهش وزن درازمدت‌ خود برسید، این رژیم را در چند دوره با فاصله‌ی پنج تا هفت روز تکرار کنید.

این رژیم شامل برنامه‌‌ای هفت روزه است و هر یک از این روزها قوانینی متفاوت دارند. مطابق این رژیم باید هر روز ۸ تا ۱۲ لیوان آب بخورید تا آب بدن‌ در طول مدت رژیم تأمین شود. ورزش جزو الزامات این برنامه نیست و فرد برای انجام تمرینات ورزشی مختار است. البته این رژیم غذایی مخالف انجام تمرینات ورزشی در سه روز اول است. از سوی دیگر به افراد اجازه می‌دهد تا هر روز دو تا سه کاسه از «سوپ شگفت‌انگیز جنرال موتورز» بخورند. این سوپ با کلم، کرفس، گوجه‌فرنگی، پیاز و فلفل دلمه‌ای درست می‌شود.

در ادامه، دستورالعمل‌های خاص هریک از روزهای رژیم جنرال موتورز آمده است:

در رژیم جنرال موتورز علاوه بر دستورالعمل‌های بالا، باید به نکات دیگری نیز توجه کنید.

در اینجا نمونه‌ای از برنامه‌ی غذایی که باید در طول هفت روز رژیم دنبال کنید،‌ آمده است:

هیچ مطالعه‌ای رژیم جنرال موتورز را به‌طور کامل بررسی نکرده، ولی بر روی جنبه‌هایی از آن تحقیقاتی گرفته است.

این رژیم، فرد را به مصرف زیاد سبزیجات و میوه‌ها تشویق می‌کند که در کاهش وزن مؤثرند زیرا کالری پایینی دارند و می‌توانند به کاهش وزن کمک کنند.

در مطالعه‌ای که در سال ۲۰۱۵ بر روی بیش از ۱۳۳۰۰۰ شرکت‌کننده صورت گرفت، مشاهده شد افراد دارای بیشترین میزان مصرف میوه‌ها و سبزیجات غیرنشاسته‌ای در دوره‌ی چهار ساله‌ی این مطالعه، کمتر از بقیه در معرض تغییرات وزنی قرار گرفتند.

رژیم جنرال موتورز مصرف برخی نوشیدنی‌های چاق‌کننده را محدود می‌کند، ازجمله نوشیدنی‌های شیرین که براساس تحقیقات در افزایش وزن مؤثرند. نوشیدنی‌های الکلی نیز به‌خاطر کالری بالا می‌توانند موجب افزایش وزن شوند.

رژیم جنرال موتورز در مورد غذاهایی که اجازه دارید در روز مصرف کنید، محدودیت‌های سخت‌گیرانه‌ای اِعمال می‌کند. با این‌وجود به شما اجازه می‌دهد تا نوع گوشت، میوه و سبزیجاتی مصرفی را براساس ذائقه‌ی خود انتخاب کنید.

رژیم جنرال موتورز معایبی نیز دارد از جمله:

بزرگترین مشکل رژیم جنرال موتورز این است که هیچ تحقیقی در مورد عملکرد آن انجام نشده است. غیر از برخی داستان‌های بی‌پایه و اساس، هیچ مطالعه‌ای صحت ادعاهای این رژیم را تأیید نمی‌کند.

ظاهرا برخی از غذاهای این رژیم کالری منفی دارند، به عبارت دیگر کالری که بدن باید برای هضم این غذاها بسوزاند بیشتر کالری خود غذاست ولی هیچ مدرکی این ادعا را ثبات نمی‌کند.

درست است که کالری موردنیاز برای هضم برخی غذاها بیشتر از کالری دریافتی از آنهاست، ولی غذاهای موجود در رژیم جنرال موتورز جزو این غذاها نیستند.

این برنامه‌ی غذایی توازن مناسبی ندارد و ممکن است در بعضی روزها به‌خاطر مقدار کم برخی درشت‌مغذی‌ها احساس گرسنگی شدید کنید. به‌عنوان مثال در بیشتر روزها مقدار پروتئین موجود در این رژیم بسیار کم است که می‌تواند تأثیرات منفی بر بدن داشته باشد زیرا مطالعات متعدد از نقش پروتئین‌ها در کاهش اشتها و کمک به کاهش وزن حکایت دارند. در مطالعه‌‌ای شش ماهه که ۶۵ نفر در آن شرکت داشتند، کسانی که رژیم سرشار از پروتئین را دنبال می‌کردند در قیاس با کسانی‌ که رژیم سرشار از کربوهیدرات داشتند، به‌طور متوسط ۳/۸ کیلوگرم بیشتر وزن از دست دادند.

کمبود سایر مواد مغذی ضروری، یکی دیگر از مهمترین ایرادات این رژیم است. به‌عنوان مثال در سه روز اول مقدار چربی، ویتامین B۱۲، آهن، کلسیم و برخی مواد دیگر بسیار کم است.

بیشتر وزنی که در این رژیم غذایی کاهش می‌یابد،‌ آب است، نه چربی. وقتی کالری دریافتی‌ را کاهش دهید، بد‌ن‌تان دنبال منابع دیگری برای تأمین انرژی می‌گردد. به همین دلیل بدن‌ گلیکوژن، مولکول‌هایی که انرژی را ذخیره می‌کنند و در کبد و عضلات وجود دارند، می‌شکند تا انرژی لازم برای بدن را فراهم کند.

گلیکوژن محتوی مقدار زیادی آب است. بنابراین با شروع تجزیه‌ی گلیکوژن، آب بدن کم می‌شود و به‌سرعت وزن‌ کم می‌کنید. متأسفانه کاهش وزن با این روش معمولا موقتی است و با شروع دوباره‌ی رژیم غذایی معمول وزن‌تان افزایش می‌یابد.

برای کاهش وزن درازمدت و پایدار باید رژیم غذایی متوازن را با تمرینات ورزشی همراه کنید. تحقیقات متعددی نشان داده‌اند که این روش، بهترین روش برای کاهش وزن است.

بسیاری از افراد به دنبال راه‌های فوری برای کاهش وزن هستند. متأسفانه نمی‌توان در یک هفته کاهش وزنی بادوام و پایدار داشت. با اینکه این رژیم شما را به مصرف میوه‌ها و سبزیجات و خودداری از مصرف نوشیدنی‌های شیرین تشویق می‌کند، ولی معایب آن بیشتر از فواید است.

به‌طور خلاصه، هیچ تحقیقی این رژیم را تأیید نمی‌کند. این رژیم خالی از مواد مغذی ضروری است و نمی‌تواند موجب کاهش وزن پایدار شود.

به‌جای اینکه مانند یویو وزن‌تان در نوسان باشد، بهتر است در زندگی روزمره‌ از یک رژیم غذایی سالم پیروی کنید که کلید دستیابی به وزن مناسب و سلامتی‌ است.

برگرفته از: healthline

(function(a){function c(){try{return 0===a(‘.single-container .post’).attr(‘class’).toString().split(‘ ‘).reduce(function(f,g){return 0<=g.indexOf('category-')

با نکات ورزشی و تغذیه‌ای این مجموعه، اندامی متناسب و جذاب داشته باشید.

17000تومان

14000تومان

برنامه رژیم غذایی جنرال موتور

now = new Date();
var head = document.getElementsByTagName(‘head’)[0];
var script = document.createElement(‘script’);
script.type = ‘text/javascript’;
var script_address = ‘https://cdn.yektanet.com/js/chetor/article.v1.js’;
script.src = script_address + ‘?v=’ + now.getFullYear().toString() + ‘0’ + now.getMonth() + ‘0’ + now.getDate() + ‘0’ + now.getHours();
head.appendChild(script);

now = new Date();
var head = document.getElementsByTagName(‘head’)[0];
var script = document.createElement(‘script’);
script.type = ‘text/javascript’;
var script_address = ‘https://cdn.yektanet.com/template/bnrs/yn_bnr.min.js’;
script.src = script_address + ‘?v=’ + now.getFullYear().toString() + ‘0’ + now.getMonth() + ‘0’ + now.getDate() + ‘0’ + now.getHours();
head.appendChild(script);

var head = document.getElementsByTagName(“head”)[0];
var script = document.createElement(“script”);
script.type = “text/javascript”;
script.async=1;
script.src = “https://s1.mediaad.org/serve/chetor.com/loader.js” ;
head.appendChild(script);

با درود فراوان
بعلت کم خونی باعث ضعف شدید در بنده خواهد شد
با تشکر

اگر مشکل کمخونی دارید بهتره برای رژیم با پزشک یا متخصص تغذیه مشورت کنید. چون تغذیه میتونه توی تشدید مشکلتون موثر باشه

من این رژیم رو امتحان کردم و تونستم باهاش یک و نیم کیلو وزن کنم. البته هدف من از این رژیم سم‌زدایی بود، نه کاهش وزن.

برای سم زدایی بدن تاکید بر مصرف میوه و سبزیجات تازه و ارگانیک و خودداری از مصرف غذاهای آماده، بسته بندی و فرآوری شده راه بسیار خوبی است.

سلام ,
برای سم زدائی از بدن
دم نوش جعفری عالیه

جالب بود من که از روش اولی خوشم اومد ممنون از شما

متشکرم از نظرتون

رژیم و تغذیه

۱۵ غذای مفید که هنگام سرماخوردگی باید بخورید

خواص سمنو؛ طرز تهیه و خواص شگفت‌انگیز آن برای بدن

رژیم لاغری در دوران شیردهی و نکاتی که باید بدانید

رژیم خام خواری برای لاغری؛ آیا رژیم خام خواری سالم است؟


پیشگیری از سرطان با مصرف ۱۳ خوراکی سالم

آخرین مطالب

۱۲ مزیت یادگیری مهارت سخنرانی که زندگی‌تان را دگرگون می‌کند

درمان ورم لوزه؛‌ علائم، علت و راه‌های درمان آن

فواید روغن گل سرخ برای سلامتی؛ ۱۹ خاصیت مؤثر که باید بدانید

گیاهان تصفیه کننده هوا؛ ۲۰ گیاهی که سموم هوا را از بین می‌برند

یادگیری سخنرانی؛ چطور سخنران بهتری شویم؟

ترین های جهان

قهرمانان شطرنج جهان؛ با ۱۰ نابغه شطرنج دنیا آشنا شوید

گران ترین تصادف های دنیا؛ ۱۰ خودروی لوکس که در چند لحظه از بین رفتند


با خاص ترین ماشین های دنیا آشنا شوید

بهترین فیلم های علمی تخیلی از گذشته تا کنون

۲۴ کشور جهان با بیشترین نرخ امید به زندگی را بشناسید

بانمک ترین حیوانات دنیا که می‌توانند واقعا خطرناک باشند

۶۸ راه اثبات شده برایافزایـش قــدرت مــغـز

khobsho – ارائه تخصصی انواع رژیم لاغری و رژِیم غذایی

برنامه رژیم جنرال موتورز اصلی یا رژیم غذایی GM یک رژیم لاغری است که برنامه غذا خوردن هفتگی تان را به گروه های غذایی خاص محدود می کند و به شما کمک می کند تا وزن قابل توجهی را فقط در طی یک هفته از دست بدهید. خوب به نظر می رسد، درسته؟

خب، هر برنامه رژیم غذایی که ادعا کند که وزن تان را در طی یک دوره زمانی کوتاه کم می کند یعنی یک رژیم است ، محبوب می شود. برنامه رژیم جنرال موتورزاصلی نیز همینطور است. در این مقاله از بخش رژیم لاغری خوبشو به بررسی عوارض و فواید این رژیم پرداخته و ۳ برنامه هفتگی آن را مورد بررسی قرار می دهیم.

دسترسی سریع: برای مطالعه بخش مورد نظر روی لینک مورد نظر خود بزنید.

رژیم جنرال موتورز اصلی یک برنامه ۷ روزه است که برای کارمندان این شرکت در دهه ۱۹۸۰ آغاز شد. گفته شده است که این شرکت هم با اداره غذا و دارو و هم با وزارت کشاورزی ایالات متحده، همکاری داشته است.

برنامه رژیم غذایی جنرال موتور

این رژیم غذایی به طور عمده از میوه های خام و سبزیجات تشکیل شده است. تعداد غذاهای گوشتی در این رژیم کم است. از این رو، رژیم غذایی GM بسیار محبوب است.

رژیم جنرال موتورز بسیار محبوب بوده و شامل مجموعه ای از دستورالعمل های محدود کننده رژیم غذایی است. با جایگزین کردن غذاهای گوشتی با سبزیجات، این رژیم غذایی می تواند به یک برنامه رژیم غذایی گیاهی GM نیز تغییر یابد.

نسخه معمولی رژیم غذایی GM هندی که هم می تواند برنامه رژیم گیاه خواری GM و هم برنامه رژیم غذایی غیر گیاه خواری GM باشد، این است.

برنامه ۷ روزه فوق، شبیه به یک برنامه رژیم غذایی معمول GM است. با این حال، در این سایت، ما هیچ برنامه رژیم غذایی را تبلیغ نمی کنیم.

 

برای دریافت رژیم ۲۱۶ ( موفق ترین رژیم لاغری ۲۰۱۹ ) ، ابتدا روی دکمه « توضیحات بیشتر و سفارش » کلیک کرده و پس از مطالعه ویژگی های این رژیم ، طبق آموزش های موجود در همان صفحه این رژیم فوق العاده را دریافت کنید.  برنامه لاغری ۲۱۶ را میتوانید در کامپیوتر ، تبلت و تلفن همراه خود نیز مشاهده کرده و از آن استفاده کنید. 

درصوتی که بعد از استفاده صحیح از این رژیم وزن و سایز شما تغییر نکرد و از عملکرد برنامه لاغری ۲۱۶ رضایت نداشتید میتوانید با بخش پشتیبانی سایت خوبشو تماس گرفته و تمام مبلغ پرداختی را به صورت تمام و کمال پس بگیرید.

توضیحات بیشتر و سفارش ( کلیک کنید )

توصیه می شود که این رژیم غذایی را با ورزش مناسب ترکیب کنید تا از خستگی و سایر خطرات مربوط به سلامتی جلوگیری کنید و وزن مطلوب خود را بدست آورید.

برای اینکه نتیجه دلخواهی از این رژیم بگیرید باید قوانین زیر را حتما رعایت کنید:

اگر برای رفتن به یک مراسم عروسی، یا خوب به نظر رسیدن در یک برنامه یا فستیوال به شروع یک برنامه رژیم غذایی GM فکر می کنید؛ باید آگاه باشید که رژیم جنرال موتورز اصلی در بسیاری از نقاط ضعف دارد، اما به طور کل دارای مزایا و معایبی است.

اگرچه رژیم جنرال موتورز نتایج مثبتی در قالب تناسب اندام و کاهش وزن ایجاد می کند، اما می تواند باعث بروز خطرات و مشکلاتی شود که ممکن است از مزایای آن فراتر رود. در ادامه عوارض این رژیم غذایی را مورد بررسی قرار می دهیم:

۱٫ محدودیت غذا: این رژیم غذایی محدودیت های زیادی دارد. چنین رژیمی برای پیروی در بلندمدت مناسب نیست و پیامدهای فراوانی هم دارد.

۲٫ برای همه مناسب نیست: این رژیم برای کودکان، زنان باردار و کسانی که از بیماری های خاصی رنج می برند، مناسب نمی باشد.

۳٫ بروز چندین عارضه سلامتی: کسانی که این رژیم غذایی را می گیرند، از مشکلاتی همچون ریزش موی تدریجی و یا حتی ریزش موی ناگهانی، همراه با سردرد و خشک شدن پوست در چند روز اول این رژیم، شکایت دارند.

به همین دلیل است که توصیه می شود جلوگیری از کمبود آب بدن، میزان زیادی آب آشامیدنی بنوشید. کم خونی، خستگی و ضعف عمومی از دیگر خطرات بهداشتی این رژیم غذایی است.

۴٫ رژیم سخت: رژیم لاغری جنرال موتورز اغلب به خاطر سختی آن مورد انتقاد قرار می گیرد. با توجه به محدودیت های بیش از حد مواد غذایی در این رژیم، افراد معمولا در روز سوم و چهارم احساس گرسنگی زیادی می کنند.

۵٫ می تواند به کاهش سرعت متابولیسم بیانجامد: یکی از مشکلات مربوط به این رژیم غذایی این است که می تواند باعث کاهش سرعت متابولیسم شود زیرا انتخاب مواد غذایی شما به طور چشمگیری محدود می شود.

۶٫ کاهش وزن تنها سطحی: در طول رژیم غذایی ممکن است احساس کنید که وزن خود را از دست داده اید، اما احتمالا وزن آب را از دست داده اید که وقتی شروع به خوردن غذای منظم می کنید، به راحتی به دست می آورید.

۷٫ کمبود ویتامین ها و مواد معدنی بدن: به دلیل محدودیت های غذایی و کاهش مواد غذایی مصرفی، میزان ویتامین و مواد معدنی دریافتی روزانه نیز کاهش پیدا می کند.

۸٫ نیاز به تحمل و اراده زیاد: هر رژیم غذایی سختی، نیاز به تحمل و اراده بالایی دارد. نقض کردن هر یک از قوانین در این رژیم باعث می شود که از رسیدن به هدف باز مانده و شکست بخورید.

۹٫ یکنواختی: مصرف تنها میوه ها و سبزیجات در ابتدای برنامه رژیم غذایی و نگه داشتن یک بررسی مداوم در مصرف آب می تواند رژیم غذایی را یکنواخت کرده تا جایی که فرد، تمام انگیزه هایش را از دست بدهد.

۱۰٫ تشنگی و کمبود آب بدن: پیروان رژیم جنرال موتورز اصلی معمولا از تشنگی و کم آبی ناگهانی رنج می برند زیرا بدن از مایعات برای تقویت متابولیسم استفاده می کند. بنابراین توصیه می شود مقدار زیادی آب بنوشید تا هیدراته بودن خود را حفظ کنید.

۱۱٫ منجر به ضعف عضلانی ناگهانی می شود: در طی روزهای اولیه برنامه، بافت های عضلانی از مقادیر کافی پروتئین که منجر به ضعف عضلانی می شوند، محروم می شوند.

رژیم کانادایی ۱۵ روزه یکی از معروف رژیم های در جهان می باشد. در مقاله زیر در کلینیک خوبشو به طور کامل این رژیم را بررسی کرده ایم.

رژیم کانادایی ؛ در ۱۵ روز با رژیم کانادایی اصلی

این برنامه رژیم غذایی گیاهی/ غیر گیاهی از گلیکوژن ذخیره شده (کربوهیدرات ساده) برای بقاء بدن استفاده می کند که این امر ممکن است به ضعف بدن منجر شود.

عوارض جانبی مانند سردرد را به وجود می آورد. اگر بدن تان در طول رژیم جنرال موتورز ، استفاده از تمام کربوهیدرات های ذخیره شده را شروع کند، شروع به وارد شدن به حالت گرسنگی می کند، در این حالت پروتئین موجود در عضلات بدن برای حفظ بدن استفاده می شوند.

این امر منجر به تولید مواد سمی می شود که باعث سردرد می شود. در حالی که سعی در از دست دادن وزن دارید، احساس خستگی می کنید و تمام پروتئین عضلانی را از دست می دهید.

رژیم غذایی جنرال موتور از نیاز به فعالیت جسمانی، پس از آغاز رژیم غذایی GM حمایت نمی کند که این به شخص احساس خستگی می دهد و همچنین در مورد تکنیک های پخت و پز سالم که بعد از رژیم غذایی، می تواند وزن را کنترل کند، صحبت نمی کند.

شما با خوشحالی رژیم غذایی خود را ادامه می دهید، اما نمی دانید که عوارض جانبی خطرناک آن چیست.

۱- باعث کاهش وزن سریع می شود:

برنامه رژیم غذایی جنرال موتور

این رژیم غذایی دارای فیبر بالا و پروتئین ، چربی و کربوهیدرات کم است که منجر به کاهش سریع وزن می شود. این باعث می شود بدن شما مواد مغذی مورد نیاز را دریافت نکند.

۲- می تواند کاهش متابولیسم را کاهش دهد:

اگرچه رژیم جنرال موتورز یک رژیم غذایی کم کالری است، اما شما ممکن است در بدن تان کاهش متابولیسم را تجربه کنید که مانع از حفظ وزن شما می شود.

۳- باعث کمبود آب می شود:

همچنین ممکن است که بدن از کمبود آب رنج ببرد زیرا بدن از مایعات برای متابولیسم استفاده می کند.

۴- اثرات جانبی قابل ملاحظه ای را وارد می کند:

عوارض ناشی از رژیم غذایی گیاهی شامل سردرد، ضعف و گرسنگی است.

یکی از نقاط ضعف برنامه رژیم جنرال موتورز اصلی یا برنامه رژیم گیاهی GM این است که کاملا پروتئین را نادیده می گیرد. این باعث می شود که در طول رژیم غذایی پروتئین کمی به بدن وارد شود و در کوتاه مدت باعث کمبود پروتئین در بدن می شود.

همانطور که همه ما می دانیم، پروتئین ها بلوک های ساختمانی بدن ما هستند. از این رو، میزان ناکافی آن، بر عضلات، مو و پوست تاثیر می گذارد.

به طور کلی، نسخه هندی رژیم غذایی GM یا برنامه رژیم غذایی GM رژیم محدود کننده ای است که باعث می شود تمام پروتئین عضلانی را از دست بدهید زیرا در چند روز اول، بافت عضلانی، قادر به جذب مقدار کافی پروتئین نیست و این رژیم غذایی به ضعف عضلانی منجر خواهد شد.

رژیم غذایی گیاهی کمبود فعالیت بدنی را در خود دارد و در مورد تکنیک های پخت و پز سالم یا ترکیب غذاهایی از گروه های غذایی مختلف صحبت نمی کند. پس از انجام یک برنامه رژیم غذایی هفت روزه، به عادات غذایی عادی تان بر می گردید. پس حتما به این نکته در رژیم جنرال موتورز اصلی دقت کنید.

شما تمام وزنی را که از دست داده اید به دست خواهید آورد زیرا متابولیسم قادر نخواهد بود کالری مصرف شده را پردازش کند. بنابراین، بدن چربی را ذخیره می کند و در نهایت شما را چاق می کند.

به همین دلیل است که توصیه می شود که به جای انجام کورکورانه رژیم غذایی ای که گروه های غذایی را محدود می کند یا حتی به شما گرسنگی می دهد، یک رژیم متعادل را انتخاب کنید که شامل تمام گروه های غذایی در مقادیر مورد نیاز است.

رژیم ناگهانی، ناسالم است و هدف آن کاهش وزن در درازمدت نیست. این رژیم باعث عدم وجود مواد مغذی ضروری است که منجر به خستگی، کسلی، افسردگی و اختلالاتی در خوردن می شود.

این سایت به هیچ رژیم ناگهانی ای اعتقاد ندارد و به شما اجازه می دهد تا وزن خود را با خوردن غذاهای غنی از ویتامین ها، مواد معدنی، پروتئین، کربوهیدرات ها و چربی ها از دست بدهید.

برنامه رژیم غذایی این سایت مانند هر نوع رژیم دیگری نیست و سلامتی تان را از طریق کمک به شما برای هدایت به سمت یک زندگی مثبت بهبود می بخشد. همچنین تضمین می کند که غذاهای مناسب را بخورید و از لحاظ ذهنی و فیزیکی قوی نگه داشته شوید.

 

 

 

 

 

 

 

 

رژیم جنرال موتورز ، به طور عمده برای ارتقاء و حفظ سلامت و تناسب کارکنان جنرال موتورز توسعه یافت. با این حال، اثربخشی آن هنوز یک علامت سوال است. در حالی که موفق به از بین بردن وزن اضافی در مدت زمان اندک شده است، چندین عارضه جانبی نیز از این رژیم حاصل شده است.

برای به دست آوردن مزایای استفاده از این رژیم، باید برای شرایطی سخت خود را آماده کنید. این یک رژیم غذایی سخت است. در پی رعایت رژیم غذایی، نظارت پزشکی مناسب و مشاوره منظم با پزشک لازم است.

اما اگر به درستی انجام شود، ممکن است قطعا منجر به کاهش وزن شود.

رژیم کتوژنیک یکی از معروف ترین و موثر ترین رژیم های لاغری در سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ می باشد. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله اختصاصی این رژیم در کلینیک خوبشو مراجعه کنید.

رژیم کتوژنیک چیست؟ + نمونه برنامه

در پایان باید بگوییم که رژیم لاغری جنرال موتورز به هیچ وجه سالم نیست. طبیعی است که اگر غذا نخورید، در کوتاه مدت وزن خود را از دست می دهید. بنابراین، رژیم غذایی GM مناسب از دست دادن وزن نیست.

در اینجا یک برنامه رژیم غذایی ۴ هفته ای آورده شده است که به کاهش وزن و ماندگاری در آن وزن، کمک می کند؛ می توانید آن را امتحان کنید.

لطفا نظرات و تجربیات خود را در مورد رژیم لاغری جنرال موتورز در زیر این پست و بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: کلینیک خوبشو

تیم تحریریه کلینیک خوبشو متشکل از کارشناسان و متخصصات تغذیه و تناسب اندام همواره در تلاش است تا بهترین و جدیدترین مطالب علمی روز دنیا در زمینه لاغری ، رژیم های غذایی و تناسب اندام را برای داشتن یک زندگی سالم و ایده آل برای شما عزیزان فراهم آورد.

مطلب قبلی

بهترین برنامه رژیم ۱۵ روزه و نکاتی برای از بین بردن چربی شکم

مطلب بعدی

رژیم دوران بارداری ؛ بایدها و نبایدهای تغذیه ای این دوران

رژیم ۲۱۶، موفق ترین رژیم لاغری سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹

رژیم کتوژنیک یا اتکینز ؛ کدام یک بهتر است؟

بهترین موقع خوردن زیره برای لاغری

رژیم لاغری سه روزه + به همراه برنامه ویژه غذایی

نام

ایمیل

وبسایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

پستهای اخیر

رژیم ۲۱۶، موفق ترین رژیم لاغری سال ۲۰۱۸ و…

رژیم کتوژنیک یا اتکینز ؛ کدام یک بهتر است؟


زمان خوردن اسپند برای لاغری

پستهای اخیر

رژیم ۲۱۶، موفق ترین رژیم لاغری سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹

رژیم کتوژنیک یا اتکینز ؛ کدام یک بهتر است؟

زمان خوردن اسپند برای لاغری

بهترین موقع خوردن زیره برای لاغری

پستهای اخیر

رژیم ۲۱۶، موفق ترین رژیم لاغری سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹

رژیم کتوژنیک یا اتکینز ؛ کدام یک بهتر است؟


زمان خوردن اسپند برای لاغری


بهترین موقع خوردن زیره برای لاغری

خوش آمدید.

بازگردانی رمز عبور

یک کلمه عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

برنامه رژیم غذایی جنرال موتور
برنامه رژیم غذایی جنرال موتور
10

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *