برای جلوگیری از پریود شدن در سفر

برای جلوگیری از پریود شدن در سفر
برای جلوگیری از پریود شدن در سفر

سلام من یک سفر برام پیش اومده و دقیقا در تاریخ پریودیم هست،چون درد زیادی دارم میخوام عقبش بندازم یک هفته از پاکیم میگذره آیا میتونم از الان شروع به مصرف LD کنم؟ لطفا پاسخ منم بدین،خیلی مهمه واسم

نحوه به تاخیر انداختن قاعدگی
قرص LD را از روز ۵ تا ۷ دوره خود شروع می کنید. در حالت عادی بعد از مصرف ۲۱ قرص، مصرف قطع شده و به دنبال آن خونریزی شروع می شود و تا زمانی که می خواهید خونریزی به تعویق بیافتد ادامه می دهید، زمانی که مصرف را قطع کنید طی یک تا دو روز خونریزی در شما شروع خواهد شد.


اگر در روزهای ابتدایی دوره قاعدگی هستید، با یک قرص شروع کنید و اگر لکه بینی پیدا کردید دو قرص مصرف کنید تا لکه بینی تمام شود، پس از پایان لکه بینی دوباره یک قرص تا زمانی که می خواهید خونریزی رخ ندهد.
اگر در روزهای پایانی دوره قاعدگی هستید، چون امکان لکه بینی بالاتر می شود بهتر است از اول روزی ۲ قرص مصرف کنید و پس از اتمام لکه بینی به روزی یک قرص کاهش دهید . تا زمانی که می خواهید خونریزی رخ ندهد ادامه دهید.

این دارو برای خانمهای مجرد مشکلی را ایجاد نمی کند.

برای جلوگیری از پریود شدن در سفر

برای به تاخیر انداختن قاعدگی میتوان از قرصهای ال دی، اچ دی،تری فازیک،دزوسپتیو و استفاده کرد که البته با توجه به عوارض آن و وضعیت فعلی خود می بایست نوع قرص را انتخاب کنید مثلا تری فازیک نسبت به ال دی و اچ دی عوارض کمتری دارد ولی باعث افزایش لکه بینی بین قاعدگی میشود و برای کسانیکه دچار مشکل لکه بینی هستند توصیه نمیشود.

آیا می توان قاعدگی را به تاخیر انداخت؟
بسیاری از زنان، از داشتن دوره قاعدگی ماهانه احساس رضایت میکنند و حتی با پیش بینی زمان پریود، از نظر داشتن یک بدن سالم احساس اطمینان می کنند. اما برای عده ای دیگر، خونریزی ماهیانه یک اتفاق دردناک و ناتوان‌کننده است که میتواند بر فعالیتهای روزمره شان اثر منفی بگذارد.
خانم‌هایی که قاعدگیهای سنگین، طولانی، فراوان یا دردناک دارند و یا نشانه ها و علائم پیش از قاعدگی مانند درد سینه‌ها، نفخ و بی‌حوصلگی آنها را آزار میدهد، تمایل دارند که تناوب دوره های خونریزی ماهیانه را کاهش دهند.

همچنین خانم‌های مبتلا به ناتوانی فیزیکی و ذهنی، آندومتریوز یا سایر مشکلات پزشکی از قبیل کم خونی، آسم، صرع که با قاعدگی وضع آنها بدتر می شود، از تاخیر انداختن و کاهش دفعات خونریزی سود میبرند.
عده‌ای دیگر هم تمایل دارند که در عروسیها، جشنها، مسافرتها،تعطیلات یا فصول امتحانات قاعدگی خود را به تاخیر اندازند. در زنان ورزشکار، خدمه پرواز و برخی مشاغل دیگر هم تاخیر یا توقف قاعدگی یک انتخاب مقبول است. البته همه پزشکان با این کار موافق نیستند و این مسئله هنوز مورد بحث است.

رایج ترین روشی که برای تاخیر انداختن قاعدگی وجود دارد، استفاده از قرص‌های ضدبارداری خوراکی است که حاوی ۲۱ قرص فعال حاوی استروژن و پروژسترون و به دنبال آن ۷ قرص بی اثر یا دارونما هستند.
در صورت استفاده عادی از این قرص‌ها، در طول هفته‌ای که از قرص‌های دارونما استفاده میشود، خونریزی اتفاق میافتد ولی خوردن طولانی‌تر قرص‌های فعال، قاعدگی را به تاخیر میاندازد. به عنوان مثال اگر قرص‌های فعال، ۶ یا ۹ یا ۱۲ روز، بیشتر خورده شوند و به دنبال آن از قرص‌های دارونما استفاده شود، خونریزی به ترتیب ۷ یا ۱۰ یا ۱۳ روز به تاخیر میافتد. مصرف پشت سر هم قرصهای فعال باعث توقف کلی قاعدگی میگردد.
البته در مورد این سوِال که حذف دائم قاعدگی خطری در بردارد یا خیر، هنوز اطلاعات و تجربیات کافی برای پاسخ به این سوِال وجود ندارد ولی با این وجود، هنوز هیچ نتیجه بدی از قطع دائمی قاعدگی شناخته نشده است. هرچند تحقیقات زیادی لازم است تا این مسئله بررسی شود که آیا مصرف سالانه هورمونهای اضافی در درازمدت اثر سوئی بر سلامت فرد می‌گذارد یا خیر.

مطالعات محدودی نشان داده اند که آثار جانبی داروهای ضدبارداری خوراکی از قبیل درد سینه ها، سردرد، تغییرات رفتاری، آکنه، تغییرات وزن و تورم و ایجاد نقاط تیره در صورت، در برخی از افرادی که از این روش استفاده میکنند، دیده میشود. بسیاری از زنانی که این روش را برای اولین بار شروع کرده اند در طول ۳-۴ ماه اول، دچار خونریزیهایی بین دورههای قاعدگی میشوند.

البته خونریزی قابل انتظار است اما در طول زمان باید کاهش یابد و اگر باقی بماند یا شدید وآزاردهنده شود باید به پزشک مراجعه شود. در صورت فراموش کردن خوردن یکی از قرص‌ها یا مبتلا شدن به اسهال و استفراغ هم، احتمال خونریزیهای غیرقابل پیش‌بینی زیاد میشود.

در این زمانها باید از یکی دیگر از روش‌های ضد بارداری نیز استفاده شود، زیرا احتمال کاهش آثار قرص زیاد است. به هر حال در صورت شک یا داشتن نشانه های حاملگی از قبیل درد سینه ها، خستگی فراوان و کوفتگی صبحگاهی، یک تست حاملگی یا مراجعه به پزشک توصیه می‌شود. همچنین در صورت مشاهده علائمی نظیر درد شدید شکم، درد سینه، خلط خونی، تنگی تنفس، سردرد شدید وناگهانی، کاهش بینایی یا تاری دید ودرد شدید پا به دنبال مصرف داروهای ضدبارداری خوراکی، به پزشک خود مراجعه کنید.

در صورت تمایل به استفاده از هر یک از این روش‌ها جهت تاخیر قاعدگی، مهم نیست که در چه سنی باشید؛ بسیاری از دختران نوجوان که قاعدگیهای دردناک، نظم و زیاد دارند میتوانند از این قرص‌ها سود ببرند. تحقیقات نشان داده است که کاهش قاعدگی در تعداد غیبت‌های دانش‌آموزان، شرکت آنها در ورزش‌های گروهی وارتقاء سطح زندگی آنان تاثیر مثبت دارد. اگر شما قادر به استفاده از قرصهای ضدبارداری هستید و تمایل دارید که دفعات خونریزیهای خود را کاهش دهید .
میتوانید به روش ذکر شده از این قرص‌ها استفاده کنید. پزشک شما را در مورد چگونگی مصرف این قرص‌ها، دقیق‌تر راهنمایی میکند ولی به‌طورکلی بدانید که مصرف قرص‌های ضدبارداری خوراکی در زنان مبتلا به پرفشاری خون، دارای سابقه سکته مغزی، سابقه بیماری‌های کبدی، سابقه خانوادگی لخته شدن خون و یا سرطان پستان یا رحم ممنوعیت دارد.در مورد کسانی که بالای ۳۵ سال سن دارند و به صورت دائمی از سیگار استفاده میکنند هم احتیاط لازم است. مصرف قرص‌های ضدبارداری خوراکی در شرایط فوق میتواند بر شدت عوارض جانبی بیفزاید.


لطفاً درباره این مطلب نظر بدهید

تمامي حقوق مادي و معنوي سايت براي ني ني نما محفوظ مي باشد و استفاده از مطالب فقط بادرج و لينک سايت مجاز است.

بوتاکس یکی از رایج ‌ترین روش ‌های درمان چین و چروک صورت است، اما این بدان معنی نیست که این روش لزوما گزینه مناسبی برای شما است. هزینه، آلرژی‌های بالقوه، اثرات جانبی، ترس از سوزن، و این واقعیت که در هنگام بارداری یا شیردهی نمی تواند تجویز شود، تنها دلایلی هستند که چرا بوتاکس ممکن است برای برخی از بیماران خاص، توصیه نشود. خوشبختانه، تعدادی جایگزین برای بوتاکس وجود دارد که به کاهش ظاهر چین و چروک و مقابله با علائم پیری کمک می کنند.

ژل رادیس (Radiesse) یک ماده پرکننده پوستی آرایشی است که می تواند چین و چروک پوست را  با جایگزین کردن حجم از دست رفته و صاف کردن لایه‌های پوست، اصلاح کند. ماده فعال در ژل رادیس، کلسیم هیدروکسی لاپاتایت (CaHA) می باشد که یک ترکیب بیولوژیک است و باعث تحریک بدن برای تولید کلاژن طبیعی می شود. اداره غذا و داروی آمریکا (FDA  )، ژل رادیس را برای درمان چین و چروک ‌های خفیف تا شدید صورت، در سال ۲۰۰۶ ، مورد تایید قرار داد.

آیا می دانید فواید امگا 3 برای سگ ها چیست؟ چقدر لازم است که به سگ های خانگی، امگا 3 داده شود؟ شاید تاکنون درباره فوایدی که امگا 3 برای بدن دارد، شنیده باشید. جالب است بدانید که این دسته از اسید های چرب برای دوستان پشمالو 4 پای ما نیز مزایای فراوانی دارند. در این مقاله از بخش حیوانات خانگی دکتر سلام می خواهیم در مورد فواید امگا 3 برای سگ ها صحبت کنیم و در انتها نگاهی به انواع مکمل های امگا 3

کارهای زیادی وجود دارد که می توانید انجام دهید تا ریزش مو را کاهش دهید یا متوقف سازید. اما آنچه که انجام می دهید به علل  ریزش موهایتان،  بستگی دارد. در بعضی از مواقع  نظیر ریزش مو پس از بارداری، ممکن است که مشکل خود به خود بر طرف گردد و به خاطر داشته باشید که هر شخصی روزانه مقداری ریزش مو دارد که کاملا طبیعی است. وقتی که ریزش مو ادامه می یابد، مایلید که پزشکتان را ببینید. در این مقاله از بخش زیبایی،

روغن های گیاهی چگونه برای حفظ سلامتی مورد استفاده قرار می گیرند؟ در چند سال اخیر استفاده و محبوبیت روغن های گیاهی رشد چشم گیری داشته است. برند های زیادی این گونه روغن ها را تولید می کنند که خواصی مانند ضد اضطراب و ضد میکروب بودن، آنتی اکسیدان، ضد التهابی، تقویت ایمنی بدن، خواب آور و کاهش استرس نیز دارند. در این مقاله از بخش طب سنتی و داروهای گیاهی دکتر سلام، به فواید روغن های گیاهی برای کاهش وزن می پردازیم. یکی از

برای جلوگیری از پریود شدن در سفر

آیا اخیرا دچار آسیب دیدگی صورت، به خصوص فک خود، شده ‌اید؟ آیا به سختی می توانید دهان خود را ببندید و به طور عادی صحبت کنید؟ آیا

ماسک های کلاژن لب ، معمولا لب های شما را تا ۵ الی ۶ ساعت مرطوب و برجسته نگه می دارند. این ماسک ها از موادی ژل مانند

در مورد دی ‌متیل ‌اتانول‌ آمین چه اطلاعاتی دارید؟ آیا می دانید این مولکول برای پوست چه فواید و مزایایی دارد؟ آیا میتوان از آن به عنوان ماده

بوتاکس یکی از رایج ‌ترین روش ‌های درمان چین و چروک صورت است، اما این بدان معنی نیست که این روش لزوما گزینه مناسبی برای شما است. هزینه،

ژل رادیس (Radiesse) یک ماده پرکننده پوستی آرایشی است که می تواند چین و چروک پوست را  با جایگزین کردن حجم از دست رفته و صاف کردن لایه‌های

هر مادری، امیدوار است که دوران بارداری سالمی داشته باشد، اما گاهی اوقات عوارضی ناخواسته ایجاد می شود. دیابت بارداری یکی از شایع ترین

همانطور که می دانید هیدراته ماندن در دوران بارداری از اهمیت ویژه ای برخوردار است. نوشیدن مایعات کافی در دوران بارداری برای حفظ سلامتی

لوبیا و دانه های کامل مانند برنج قهوه ای، کینوا و گندم کامل، دارای فیبر زیادی هستند و سطح قند خون شما را افزایش نمی دهند. این مواد کلسترول را پایین می آورند و به شما احساس خوبی می دهند.

سرکه سیب برای خشک کردن زگیل ها و کشتن ویروس ها مفید است. خواص ضد میکروبی قوی دارد که در از بین بردن زگیل های تناسلی موثر است. اسید استیک موجود در سرکه سیب می تواند برخی از ویروس ها و باکتری ها را از بین ببرد.

روغن بابونه رومی یک ضد التهاب معروف است که هم برای انسان و هم برای سگ در صورت داشتن مشکلات پوستی مشابه مانند سوزش، سوختگی، جراحات، زخم یا اگزما بسیار عالی می باشد. این یک روغن بسیار ملایم است که به آرام کردن استرس سگ نیز کمک می کند.

روغن اسطوخودوس یک درمان مهم  موضعی برای مشکلات پوستی سگ مانند آلرژی و سوختگی است. این روغن  یک انتخاب رایج در بین روغن های ضروری  برای زخم ها و خارش پوست سگ می باشد.

برای درمان افسردگی و بد اخلاقی، صبح یک عدد موز بخورید. این میوه سروتونین مغز را افزایش داده و خوش اخلاقی بیشتر را برایتان به ارمغان می آورد.

برای افزایش سوخت و ساز بدن، ناشتا آب بنوشید. نوشیدن آب لیمو ناشتا، باعث چربی سوزی می شود و میل کردن آب هویج ناشتا، کبد چرب را درمان می کند. همچنین خوردن آب سیب ناشتا، باعث درمان جوش و آکنه می شود.

جوشانده شنبیله می تواند خارش پوست سر را درمان کند. برای این منظور کمی شنبیله را در آب در حال جوش ریخته و پس از 15 دقیقه آن را صاف کنید و موهای خود را با این مایع بشویید. شما همچنین شاهد خوش حالتی موهای خود خواهید بود.

اثبات شده است که رژیم پالئو برای بهبود عدم تحمل گلوکز مفید است و به طور خاص، رژیم غذایی پالئو بیش از یک رژیم غذایی مدیترانه ای به منظور بهبود تحمل گلوکز در افراد مبتلا به بیماری های قلبی اثر بخش بوده است.

هر دو رژیم غذایی اتکینز و پالئو، افراد را به مصرف تمام غذاهای مغذی، از جمله گوشت تازه، ماهی، غذاهای دریایی، سبزیجات تازه، چربی های سالم و تشویق می کنند.

گزینه سالمی که برای مبتلایان به سرطان پروستات مناسب می باشد، خوردن گوجه فرنگی پخته است. گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدانی قوی به لیکوپن می باشد که زمانی که گوجه فرنگی پخته می شود، بدن به راحتی می تواند آن را جذب کند.

چگونه میتوان با ورزش به بهبودی رابطه جنسی پرداخت؟ همه ما می دانیم که مزایای ورزش کردن برای سلامتی بسیار زیاد است، از جمله

تمرین اسکات با تکیه به دیوار برای تقویت ران ها، مفاصل ران، ماهیچه های ساق پا و پایین تنه مناسب است. این تمرین ها

نوشته اند:

پاسخ از سامیه غنا دانشجوی مامایی:قرص های ال دی اگر برای بار اول استفاده می کنید ممکن است عوارض آن را احساس کنید مثل درد استخوان و تغییر زمان پریودولی عوارض آن زود گذر استبهترین روش پپیشگیری در افراد مجرد استفاده از قرص ال دیهر روز سر یک ساعت منظم باید مصرف کنیدبهتره از الان شروع کنید و تا برگشت استفاده کنید

پاسخ از دکتر الهام خوری دکترای بهداشت باروری  و عضو هیات علمی دانشگاه عزیز

 

سفری شاد ، همرا ه با آرامش و تندرستی را برای شما آرزو می کنم.

برای جلوگیری از پریود شدن در سفر

نوشته اند:

بیست سالمه و مجرد راستش می خوام پانزده شهریور برم مسافرت خارج از کشور و می ترسم تو این سفر پریود بشم بیست روز نیستم و نمی خوام تو مسافرت پریود بشم می خواستم بگم میشه از قرص ال دی استفاده کنم تو سفر ایا ضرری داره؟ یا نه چه الان چه در اینده ؟ اگه نداره میشه بگید چه جوری استفاده کنم و ایا عوارضی داره یا نه؟دانشجویان مامایی در صورت امکان به این سوال پاسخ دهند.پاسخ از سامیه غنا دانشجوی مامایی:قرص های ال دی اگر برای بار اول استفاده می کنید ممکن است عوارض آن را احساس کنید مثل درد استخوان و تغییر زمان پریودولی عوارض آن زود گذر است

بهترین روش پپیشگیری در افراد مجرد استفاده از قرص ال دی

هر روز سر یک ساعت منظم باید مصرف کنید

بهتره از الان شروع کنید و تا برگشت استفاده کنید

پاسخ از دکتر الهام خوری دکترای بهداشت باروری و عضو هیات علمی دانشگاه

عزیز

قبل از هر چیز از تلاش و پیگیری شما دختر خانم جوان و عزیز که برای سلامتی خود وقت صرف نموده ، جستجو کرده اید تا از کانالی مناسب اطلاعات صحیحی دریافت نمائید، تشکر و قدردانی می کنم امیدوارم زمانی فرا رسد که تمامی نوجوانان و جوانان ما همچون شما قدر سلامتی خود را دانسته و از کانالی مناسب اطلاعات بهداشتی خود را کسب نمایند.

و اما پاسخ سوال شما: با توجه به آن که جوان هستید در مصرف ال دی مشکل خاصی وجود ندارد مگر بیماری خاصی داشته باشید و یا داروی خاصی مصرف نمائید که البته از این موارد ذکری نکرده اید. چنانچه تاریخ پریودتان را ذکر می کردید دقیق تر راهنمائی تان می کردم. با وجود این, بدین طریق عمل نمائید:

حداقل از ده روز مانده به شروع پریود بعدی تان مصرف روزانه یک قرص ال.دی را شروع نمائید. اگر زمان دارید دوازده روز مانده شروع نمائید.لطفأ برای گرفتن پاسخی مناسب تر سعی نمائید سر ساعت خاصی آنرا مصرف نمائید. هر ساعتی از طول شبانه روز (صبح، ظهر، عصر یا شب) را بر اساس راحتی خود انتخاب نموده و هر روز همان زمان قرص را بخورید.

پیشنهاد من آن است که شب ها قبل از خواب (چنانچه ساعت خواب منظمی در این دوران مسافرت دارید) مصرف نمائید. برای آنکه خوردن آن را فراموش نکنید آن را در کنار مسواک خود قرار داده و یا زیر بالشت خود بگذارید تا مصرف منظم شبانه آن رعایت شود.

تا هر زمانی که نمی خواهید پریود شوید مصرف روزانه ال.دی را ادامه دهید و سپس قطع نمائید و یا پس از برگشت از سفر مصرف آن را قطع نمائید معمولأ با گذشت چهار الی پنج روز پریود خواهید شد. چنانچه سوال دیگری داشتید، تردید نکنید و از طریق وبلاگ و یا اینجانب مکاتبه نمایید.elikami2@yahoo.comسفری شاد ، همرا ه با آرامش و تندرستی را برای شما آرزو می کنم.

الهام خوری

از سامیه عزیز که برای پاسخ به سوالات مامایی وبلاگ همواره پیشقدم هستند و همچنین همکار گرامی دکتر الهام خوری برای پاسخ کامل و صرف وقت شان قدردانی می شود. در اکثر موارد برای پاسخ به سوالات حیطه زنان و مامایی از ایشان راهنمایی گرفته می شود.

سوال

توسط: من تاریخ پریودم بین بیستم تا بیست و پنجم متغیره و ممکنه بیست و یکم یا دوم تا پنجم باشه. از طرف دیگه پانزدهم میرم مسافرت یعنی از همون پانزدهم شروع کنم و ایا حالت تهوع و سرگیجه هم مصرف این قرص داره یا نداره اگه داشت با حالت تهوع چکار کنم قرص متوکلوپرامید مصرف کنم خطری نداره و این رو بگم سابقه بیماری ندارم و از لحاظ جسمی مشکلی ندارم وزنم شصت کیلو هست.سلاممن پریودیم خیلی نظمه گاهی هر 12 روز یکبار و گاهی یک هفته بعدش لک میبینم ماهی 2 بار پریود میشم اکثرااصلا منظم نیست تو ماه رمضون بدون تجویز پزشک قرص ال دی مصرف کردم اگه مصرفشو ادامه بدم عوارض داره ؟؟؟؟راسته که میگن باعث سکته میشه ؟؟؟ماه رمضون 4 سال پیش کل ماه رو پریود بودم رفتم دکتر گفت واسه استرسه و ال دی تجویز کرد

توسط: با عرض سلام من متاهل و 27 ساله هستم برای هفته اینده قصد سفر دارم ومتاسفانه در طول سفر تایم پریود شدنم میباشد حدود نهم تا دازدهم باید پریود شوم .میخواستم ازشما راهنمایی جهت زودتر یا دیرتر شدن پریود برای قبل یا بعد سفر و نحوه استفاده قرص های مورد تجویزتان را بپرسم.

توسط:سلام من 23 سالمه و مجردم.پریودم مرتبه از اوایل امسال بین بازه 18 ام تا 22ام پریود میشدم طول دوره ام 4 تا 5 روز هستش. الان حدود 4 ماهی هست که دقیقا تاریخ پریودم روز 18 ام ماه هست. دو ماه دیگه توی تاریخ 18ام یک امتحان خیلی مهم دارم و با توجه به اینکه توی روز اول و دوم پریودم درد زیادی دارم و حالم اصلا مساعد نیست قصد دارم پریودم رو به تاخیر بندازم.

در ضمن خاله من هر بار که به تجویز پزشک واسه تاخیر پریودشون قرص مصرف کردن حالشون بد شده و علاوه بر اینکه تاخیری نداشتن طول دوره و دردش بیشتر شده.

من میخواستم قرص مصرف کنم ولی خیلی نگران بودم که مشکلی واسم پیش بیادبرای همین تصمیم گرفتم از شما راهنمایی بخوام که چجوری پریودم رو به تاخیر بندازم و آیا عوارضی داره روشها و اینکه برای برطرف کردن عوارضش چی کاری باید انجام بدم.توسط:با سلام من 4 روز قبل از پریود شدنم بخاطر سفر زیارتی قرص مصرف کردم بعد از 5 روز مصرف کردن لکه دیدم و الان 4 روز دارم لکه می بینم ولی خیلی کم و تو همین روزا دخولم هم داشتم با زدم حالا میترسم از اینکه حامله باشم ایا امکانش هست یا نه ممنوندی 92توسط:صبابا سلام. من ۲۳ ساله هستم و مثل دوستمون می خواستم پریودیم رو عقب بندازم. پاسخ ها را خواندم و مفید بود. اما سوال دیگرم این هست که آیا اگر به این ترتیب قرص ها رو مصرف کنم، آیا باز هم برای جلوگیری از بارداری موثر خواهند بود؟ یا اگر بخواهم که هم تاریخ پریودم را عوض کنم و هم جوگیری کند باید میزان مصرف یا دارو را عوض کنم؟ با تشکر

 

پاسخ: محدثه نورامنظورتون اگر قرص ال دی باشد اگر مرتب و منظم خورده شود جلوگیری از بارداری دارد و لزومی ندارد تاریخ پریود را عوص کنید چون هر دفعه سه روز به عقب می رود

بهمن 94توسط: .سلام. من خیلی زود باید جواب بگیرم. هفته اینده شنبه قصد سفر دارم و امروزم شنبه ست و دقیقا همون روز تاریخ شروع پریودم هست. دکتر گفت 4 تا پروژسترون همزمان بزن تا زودتر بیاد. بعد از روز سوم ال دی بخور. به نظرتون کار درستیه؟ 25 ساله و مجرد

پاسخ» از سامیه غنا کارشناس ارشد مامایی

سلامبهتر است از امروز قرص ال دی خود را شروع نمایند و تا اتمام مسافرت سر ساعت مشخصی مصرف کنند.

 

توسط:.با سلام خدمت عزيزانمن سوالي داشتم ازتون ، حدود يك هفته ديگه تا پريودم مونده و من بايد عقبش بندازم ، متاهل هستم و ٢٩ ساله، پريودم منظمه ولي هيچوقت هيچ قرصي نخوردم، ممنون ميشم اگه راهي هست بهم بگين

سلام – پاسخ در قسمت های قبلی این پست قرار دارد

 

اسفند 94

توسط: آیداسلام من تاریخ ششم عادت میشوم ولی ماه دیگه چون ششم مشهد می خوام برم نمی خوام بشوم میشه راهنماییم کنیم؟ ممنونم

 پاسخ از سامیه غنا: 

سلام. یک هفته قبل از مسافرت خود شروع به مصرف قرص ال دی و متوکلوپرامید نمایید.

قرصها رو سرساعت و هر روز تا زمان برگشتتان ادامه بدهید.دوبار در ماه میشه یا هر دو ماه یک بار

 

برای جلوگیری از پریود شدن در سفر

 توسط:حسنا

با عرض سلام و تشکر از سایت خوبتون

من 35 سالم و بیماری خاصی ندارم تا حالا از قرض ضد بارداری استفاده نکردم می خوام از پریود ماه بعدم تا بیست روز بعدش جلوگیری کنم ممنون می شم راهنمایم کنید چطور بره ریزی کنم

از ده روز قبل از پریود قرص بخورم تا زمانی که می خوام ادامه بدم

یا بهتره با شروع پریودم در همین ماه قرص بخورم اما با تمام شدن بسته اول قطع نکنم و ادامه بدم تا زمانی که می خوام

سیکلم معمولا بیست و یک روزه و حدود 12 ماه پریود می شم

با تشکر از توجه و لطفتون.

معصومه هلالیان کارشناسی ارشد مامایی سلام حسنای عزیز،اگر در ایام مورد نظرتان -پریود ماه بعد تا بیست روز پس از ان- رابطه ج ن سی خواهید داشت بهتر است جهت اطمینان در اولین روز قاعدگی ماه بعدتان قرص ال دی را مصرف کنید.

از اولین روز مصرف قرص تا هفت روز زمان نیاز است تا میزان قرص در خون شما به حد مناسب برای اثر ضدبارداری برسد که در این هفت روز شما قاعده هستید اما اگر روزهای قاعدگیتان کمتر از هفت روز است در صورت رابطه ج ن سی توصیه می شود از کاندوم استفاده کنید.

 

 آبان 95

توسط: .سلام من مجرد هستم می خوام برم مسافرت کربلا این 3 روزه قرص ال دی میخورم البته دیر شروع کردم الان سفرمون برای هفته دیگه شد اگه از امشب قرص نخورم زود پریود میشم البته من 5 روز تا پریدیم شروع به مصرف قرص کردم الان شکمم خیلی درد میکنه

عضو کانال تلگرامی شوید و سوال تان را از کارشناس ارشد مامایی خانم معصومه هلالیان بپرسید

https://telegram.me/Daneshemohem

یا به این ادرس تلگرامی  @Addministor 

  


در كل اينترنت
در اين سايت

آموزش ایرانیان

فال حافظ

برای جلوگیری از پریود شدن در سفر
برای جلوگیری از پریود شدن در سفر
9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *