بانک قرض الحسنه مهر ایران اصفهان، استان اصفها

خواص دارویی و گیاهی

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه مخالف انجام کارهای فرهنگی ادارات نیستیم، گفت: در تهران و اصفهان موسساتی فرهنگی وجود دارند که به صورت غیر قانونی در حال فعالیت بوده و متاسفانه سازمان‏ ها و ادارات نیز آن‏ها را حمایت می کنند و با کمک آن‏ها کارهای فرهنگی انجام می ‏دهند.

معاون عمران شهري شهرداري اصفهان گفت: با تكميل رينگ چهارم حلقه حفاظتي شهر اصفهان واقع در مناطق 1، 14 و 15 و اتصال آن از طريق

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان، گفت: بارش های اخیر در کشور و استان اصفهان به معنی خروج از دوران خشکسالی

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: حوضه زاینده‌رود تحمل بارگذاری جدید حتی به میزان یک لیتر آب را هم ندارد

دبیر جشنواره ملی امنیت فضای تبادل اطلاعات گفت: سالیانه بین 15 تا 16 هزار متخصص از ایران خارج می‌شوند و هر متخصص بین 1.

بانک قرض الحسنه مهر ایران اصفهان، استان اصفها

در همایش آمادگی المپیاد نجوم97 ویژه دانش‌آموزان دبیرستان در اصفهان، روش‌های محاسبه طول عمر انسان بررسی و تحلیل می‌شود.

استاندار اصفهان گفت: امکانات دولتی موجود در قالب طرح‌های نیمه‌تمام و تسهیلات لازم در اختیار جوانان قرار خواهد گرفت و ریالی از آن‌ها گرفته نخواهد شد.

عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان مداخله نکردن بانک مرکزی در چند ماهه گذشته را یکی از عوامل افزایش ارز برشمرد گفت: هفت تا هشت سفته‌باز مهم بازار ارز ایران نقش مهمی در افزایش یک‌باره نرخ ارز داشتند.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نخبگان و اندیشمندان از فراخوان مقام معظم رهبری استقبال کنند بیان کرد: مراکز آکادمیک و پژوهشی کمک کنند تا به یک اجماع در این خصوص برسیم.

سرمربی تیم ملی نونهالان زیر 15 سال کشورمان در خصوص بازی روز گذشته تیم ملی مقابل بولیوی گفت: به اعتقاد من کی روش به دنبال نمایش سبکی جدید از بازی تیم ملی در جریان بازی‌های جام ملت‌های آسیا است، سبکی هجومی و برتری عددی در زمان حمله.

یک بره‌نویس کامپیوتر گفت: هکرهای قانون‌مند با سازمان‌ها وارد معامله می‌شوند تا با کسب آسیب‌پذیری‌شان سازمان‌ها را بهبود دهند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در شش ماهه اول سال جاری بیش از 19 تن انواع مواد مخدر در استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه آن در سال قبل قابل مقایسه نیست.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک اصفهان با بیان اینکه هیجانات موجود در بازار موجب افزایش قیمت و رکود مسکن شده است، گفت: اگر به ثبات برسد بازار مسکن به شرایط سال قبل خود برمی‌گردد و تنها افزایش هیجانی قیمت‌ها کاهش می‌یابد.

مشاور رییس دانشگاه اصفهان گفت: باید با افرادی که با اقدام اشتباه در کشور موجب ایجاد تنفر در بین مردم می‌شوند مقابله شود و آن‌ها را منزوی کرد، اما باید دستاوردهای عظیم و نعمت‌های بزرگ شهدا را فراموش نکنیم.

نود و دومین مرحله یارانه نقدی بامداد پنجشنبه (۲۶ مهرماه) به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود و قابل برداشت خواهد بود.

یک روانشناس گفت: مصداق‌های کودک آزاری از تندروی کلامی آغاز شده و تا آسیب جسمی به کودک نیز ادامه می‌یابد، اما اخباری که در رابطه با قتل کودکان می‌شنویم دیگر مصادیق کودک آزاری نیست.

رئیس اداره برق اردستان گفت: بر اثر سرقت سیم برق در روستای تلک‌آباد اردستان برق 2 مشترک، 3 ساعت قطع شد.

سرپرست معاونت متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: دانش آموزان پایه دوازدهم به برخی از دروس و ساعت حضور در مدرسه اعتراض دارند، اما دروس مورد اعتراض از منابع امتحان نهایی و کنکور است و ساعت حضور آنها نیز طبق بخشه و آیین ه مقررات است و باید حضور یابند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان می‌گوید: این تیم ابزار و امکانات لازم را برای قهرمانی دارد، اما به این معنی نیست که این تیم حتما باید قهرمان شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، گفت: 232 واحد مسکونی خیرساز در نیمه نخست سال جاری در اختیار متقاضیان واجد شرایط قرار گرفته که 152 باب از این واحدها در شهرها و 8 واحد در روستاهای استان ساخته شده است.

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *