بانک قرض الحسنه مهر اقتصاد پرداخت اقساط

خواص دارویی و گیاهی

امکاناتی از قبيل دريافت موجودی به صورت آنلاين، انتقال وجه بين کليه حساب ها در بانک، مشاهده صورت حساب و همچنين با استفاده از اين خدمات، امکان مسدود نمودن کارت های مفقودی يا سرقتی ميسر می باشد.

 انتقال وجه بين کليه حساب ها در بانک

پرداخت اقساط تسهیلات با استفاده از کارت های عضو شتاب

سيستم خدمات همراه بانک (Mobile Banking) بانک مهر اقتصاد، ابزاري است که مشتريان مي‏توانند اطلاعات مورد نياز خود را در هر زمان از طريق پيام کوتاه در تلفن همراه خود دريافت نمايند.

فروش املاک مازاد در سراسر کشور با شرایط ویژه (تخفیف نقدی، تهاتر ملک، تسهیلات 6 ماهه)

بانک قرض الحسنه مهر اقتصاد پرداخت اقساط

جهت کسب اطلاعات با شماره 218989 تماس حاصل فرمائید.

معاونت حقوقی و وصول مطالبات بانک مهر اقتصاد، در نشست روسای دوایر اداره امورشعب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تکریم مشتریان اولویت اول بانک مهر اقتصاد به عنوان یک بانک ارزشی است و الحمدالله تاکنون در این راستا خدمات مناسب و فراگیری به مشتریان و عموم مردم ارائه کرده ایم.

آدرس شعبه مرکزی: تهران، خیابان پاسداران، خیابان شهید توحیدی (گلستان چهارم)، پلاک 182

از طریق سیستم پرداخت اینترنتی اقساط تسهیلات بانک مهر اقتصاد مشتریان این بانک می‌توانند اقساط خود را با داشتن یکی از کارت‌های عضو شتاب و رمز دوم آن به راحتی و بدون نیاز به حضور در شعب موسسه پرداخت کنند.

برای آموزش چگونگی پرداخت اینترنتی اقساط تسهیلات بانک مهر اقتصاد به مراحل زیر توجه کنید.

.

گام اول پرداخت اینترنتی اقساط تسهیلات بانک مهر اقتصاد

ابتدا برای کارت عضو شتاب خود از طریق دستگاه‌های خودپرداز بانک صادر کننده کارت رمز دوم دریافت کنید.

بانک قرض الحسنه مهر اقتصاد پرداخت اقساط

.

گام دوم پرداخت اینترنتی اقساط تسهیلات بانک مهر اقتصاد

وارد سایت بانک مهر اقتصاد به آدرس mebank.ir شده و از طریق لینک پرداخت قسط شتابی وارد سامانه پرداخت اقساط از طریق کارت‌های عضو شتاب شوید. (دقت داشته باشید که در روزهای اول ماه با توجه به ترافیک بالای سایت، ممکن است سایت پرداخت اقساط بانک مهر اقتصاد به سختی بالا بیاید. به همین خاطر در صورت مواجه با مشکل در بالا آمدن سایت، در یک ساعت کم ترافیک‌تر دوباره تلاش کنید.)

گام سوم پرداخت اینترنتی اقساط تسهیلات بانک مهر اقتصاد

در این مرحله شما باید به ترتیب شماره تسهیلات یا همان شماره وام، در صورت تمایل، و خانوادگی و شماره همراه خود را به طور کامل وارد نمایید و سپس دکمه ادامه را انتخاب نمایید.

شماره وام / تسهیلات خود را می توانید در صفحه اول دفترچه قسط خود مشاهده نمایید.

گام چهارم پرداخت اینترنتی اقساط تسهیلات بانک مهر اقتصاد

حالا سامانه با توجه به اطلاعاتی که شما وارد نموده اید مشخصات وام / تسهیلات گیرنده را به شما نمایش می‌دهد. اطلاعات شما در قسمت پایین صفحه به نمایش در می‌آید.

اطلاعات نمایش داده شده را با دفترچه اقساط مطابقت دهید و در صورتی که اطلاعات درست بود مبلغ مورد نظر را وارد نمایید و دکمه پرداخت را انتخاب کنید. در غیر اینصورت جهت اصلاح اطلاعات دکمه اصلاح اطلاعات را انتخاب کنید.

.

جهت دریافت پشتیبانی به نکات ذیل توجه فرمایید

چنانچه پیام‌هایی نظیر «کارت عتبر است»، «رمز اشتباه است» و یا «موجودی کافی نیست» را دریافت نمودید، به بانک صادر کننده کارت مراجعه کنید.

اگر وجه از حساب شما کسر شد ولی کد رهگیری برایتان ارسال نشد وجه پرداختی حداکثر تا ۲۴ ساعت آینده به حساب شما برگشت داده می شود همچنین جهت پیگیری می توانید با شماره ۰۲۱۲۷۳۱۲۷۳۱ تماس حاصل فرمایید.

 .

نکات مهم درباره پرداخت اینترنتی اقساط تسهیلات بانک مهر اقتصاد

.

گام پنجم پرداخت اینترنتی اقساط تسهیلات بانک مهر اقتصاد

در این مرحله سامانه شما را به درگاه بانک ملت جهت پرداخت وجه هدایت می نماید. اطلاعات درخواست شده را به دقت وارد نمایید و دکمه پرداخت را انتخاب کنید.

نکته : لطفا قبل از کامل نمودن اطلاعات به مبلغ و صاحب حساب دقت نمایید.

.

 گام ششم پرداخت اینترنتی اقساط تسهیلات بانک مهر اقتصاد

در مرحله آخر شما به سامانه بازخوهید گشت و اطلاعات پرداخت نمایش داده خواهد شد.

مبالغ پرداختی پس از یک روز کاری از بدهی شما کسر خواهد شد و شما می توانید از طریق اینترنت بانک صورت حساب وام / تسهیلات خود را مشاهده نمایید.

در صورت هرگونه مشکل در خصوص پرداخت اینترنتی اقساط تسهیلات بانک مهر اقتصاد می‌توانید به یکی از شیوه‌های زیر با این بانک تماس بگیرید.

راه‌های تماس با بانک مهر اقتصاد

در اتاق خبر راه پرداخت ما همه خبر‌های قابل انتشار مربوط به صنعت بانکداری و پرداخت الکترونیک ایران را در راه پرداخت منتشر می‌کنیم. ما در راه پرداخت تلاش می‌کنیم بیش و پیش از خبررسانی، تحلیل ارائه کنیم. اما مخاطبان ما می‌توانند از طریق اتاق خبر در جریان مهم‌ترین رویدادها و روندها هم قرار بگیرند.

دیدگاه

وب سایت

بانک قرض الحسنه مهر اقتصاد پرداخت اقساط

سلام.تشکر از شما فقط بعضی وقت ها نمیشه اقساط را بصورت اینترنتی پرداخت کرد.

چرا نمیشه از طریق اینترنت اقساط را پرداخت نمود

باسلام چرادرمنزل نمیشه قسط پرداخت کرد از طریق اینترنت باید نصف روز دربانک منتظر ماند وچرا به کافینت مراجع میکنید پرداخت میشود

با سلام با یک مرور گر دیگه امتحان کنید مثلا موزیلا فایر فاکس

با سلام هنگام پرداخت اقساط در منزل آنتی ویروس نصب شده روی رایانه اتان را غیر فعال کیند

با سلام ایا پرداخت اقساط بصورت اینترنتی در ۲۴ساعت امکان پذیره یا اینکه ساعت بخصوصی بزای پرداخت در نظر گرفته شده..ممنونم اگه جواب بدهید

عدم ارتباط با درگاه میزند .قسطو نمی تونم پرداخت کنم لطفا راهنمایی کنید

این چه سیستمی است مزخرف ترین کاری که شمامی کنید همین است. چرا اعلام نمی کنید سیستم دستی است. چون اصلاً نمی شه از طریق درگاه وارد شد و پرداخت کرد . چرا مثل بقیه بانک ها نمی شه به حساب خودم واریز کنم شما برداشت و واریز کنید و این تاخیر و جریمه دیر کرد مقصر اصلی آن مسئولین بانک هستند که ملت را دارند سرکیسه می کنند واقعاً نمیفهمید یا اینکه خودتان را زدید به نفهمی چرا این مشکل خلق الله را برطرف نمی کنید این چه مشتری مداری است.

سلام بعضی وقتها نه هیچ وقت نمیشه اقساط پرداخت کرد

با سلام چرا شبها نمی توان اقساط را اینترنتی پرداخت کرد واقعا در عصر فعلی ضعف سیستم پرداخت قابل توجیه نیست متاسفم

لطفا دلیل اینکه نمیشه پرداخت کرد را توضیح دهید .

واقعا سیستم اینترنتی بانک مزخرفه.هر کاری میکنم واریز نمیشه

بله نمیشه

واقعا که چه سیستمی

با سلام متاسفانه سایت بانک برای پرداخت فعال نیست البته فکر کنم به نفع بانک هست چون جریمه میگیرن به علت دیرکرد پرداخت

سلام اگه نمی تونید به روز کار کنید ترا به خدا بگید اقساط از همون روز اول باید سنتی پرداخت کنم تا این همه ذل به صفحه اینترنتی اقساط زنم اگه دیر هم واریز کنیم یه قلم سیستم مزخرف شما خوب بلده بدون تراقیک از مشتری بدبخت به خاطر دیر کرد جریمه اش میکنه

بعضی مواقع که سایت ایراد دارد اقساددیر پرداخت می شود دیرکرد اضافه می شود طبق فتوای علما حرام اندرحرام است رعایت شود

واقعا این سایتتون وپرداخت تلفن تان افتضاح است دو روز تلاش می کنم ولی نتوانستم قسطم را پرداخت کنم شما بگید چکار کنم

سلام. هر ماه برای پرداخت اینترنتی اقساط ازطریق سایت شما با مشکل مواجه می شویم وبارها تا نیمه های مسیر پیش رفته وچندین شماره پیگیری دریافت می نماییم ولی کار انجام نمی شود لطفا رسیدگی کنید

شاید ده بار امتحان کردم ولی هر بار با مشکل در پرداخت اینترنتی بوجود میاید خدایا چکار کنم با این بانک

هیچ کاری نکن فقط صبور باش.

سلام. من میخواهم قسط پرداخت کنم .ولیکن صفحه واریز اقساط باز نمی شود. کی مشکل حل میشود.قسطم مربوط به شعبه بلوار صادقی مشهد مباشد ممنون

عالی

با سلام و تشکر نمیشه مشخصاتو نوشت برا پرداخت اقساط لطفا پیگیری کنید

سلام از ۲۷/۱۲/۱۳۹۴ تا امروز (۵/۱/۱۳۹۵)درگاه پرداخت اینترنتی اقساط غیر فعال شده امکان پرداختاقساط بصورت یر حضوری فعال نیست ..

باسلام و تبریک سال نو لطفا یا کارتی را جهت پرداخت اقساط در اختیار مشتریان قرار دهید یا بره ای داشته باشید که مشتریان در پرداخت اقساط بصورت اینترنتی مشکلی نداشته باشند در اکثر وقتها تمامی فیلدها باز می شوند بجز فیلد اقساط شتابی که موجب می شود مشتریان متحمل جریمه دیر کرد شوند

با سلام پرداخت اینترنتی بانک شما خیلی مشکل دارد و اغلب چند روز در ماه قطع است و کسی هم پاسخگور نیست برای مثال از اول فروردین که در سایت نوشته اید امکان پرداخت میسر می باشد ما امتحان کردیم و هر روز سیستم مشکل دارد و اصلا صفحه مربوطه فعال نیست

سلام از ابتدای سال نو موفق به پرداخت اقساط نشدم و هر روز متاسفانه مشمول جریمه شدم،به بانک هم دسترسی ندارم

از ۲۵ اسفند۹۴تا امروز ۷ فروردین ۹۵ هرروزبه قسمت پرداخت اینترنتی اقساط سر میزنم انگار بانک محترم یادش رفته فایلدهای مربوطه را فعال نماید شاید هم مدیر مربوطه رفته گل بچینه .

سلام چراوقتی که قسط پرداخت می‌شود ذکر نمی شود که قسط چندم است

واقعا یک قدم روبه جلو هست ولی کلا از این بانک بر نمیاد اینکارها الهی شکر فقط حرف هست وواقعا متاسفم برای خودم وبقیه مشتریان محترم که به این بانک با این امکانات محدود وبی ادبی کارمندان این بانک که کلا مختص یکجا نیست کلا همشون بی ادب وبی نزاکت هستن که به این بانک خیلی اعتماد کردیم خدا کنه بخونن مسولین این بانک.نکته دوم همین مطلب پرداخت اینترنتی که توضیح داداه شده ازبیش از ده روزه که قطع میباشد وفقط کپی کردن دوستان خلاق.

من هم حرفهای این دوستمان را تایید میکنم شعبه چهارراه ابوریحان تبریز هم رفتارشان نا مناسب است

تازه شما در تهران هستید ، در شهرستان بهبهان این شعبه به شدت رفتاری زننده و ناسب دارن

سلام چرا ساعت ۲۳ شبها تا بعد ساعت ۲۴ پرداخت اقساط را غیر فعال می کنید، کدوم بانک اینطوریه؟ در بسیار از اوقات سایت شما غیر فعاله

سلام خیلی عالیه فقط کاش مانده وام واقساط باقیمانده رونشون میداد بعضی مواقع سایت باز میشه ولی برای پرداخت اقساط صفحه درشت نمیشود باتشکر/(محمدی)

خوب .همین که این صندوق ، از بدو تاسیس همه جا با بانک فعالیت می کنه معلوم است که از کجا حمایت میشه، یکی از بی اخلاق ترین ها در زمینه ی برخورد با مشتری است . تنها کاری که یاد گرفته این است که چند خانم بیکار استخدام کرده تا واسه ی یکی دو قسط معوقه صبح تا شب رو مخت راه بروند. همینکه به هیچ دیدگاهی پاسخ نمیده جایگاهش مشخص است . زهر اقتصادو یا دست کم بانک مقتصد بهتری است تا مهر اقتصاد!! متاسفم که مشتری این بانک سودخوار بودم! و خوشوقتم که یکی دو ماه دیگه مجبور نیستم اسمشو بیارم.

چرا هنگام پرداخت اقساط خطا در سیستم میزنه چرا رسیدگی نمیکنید

از پنجم فروردین تا امروز یعنی چهاردهم هر چقدر تلاش میکنم اقساط را اینترنتی پرئاخت کنم نمیشه

سایت بسیار بد و ضعیفی است و همیشه غیر فعال .

پرداخت اقساط اینترنتی بانک مهر اقتصاد بدترین نوع پرداحت حضوری هم خیلی خیلی شلوغه واقعا دم مدیرش گرم با این تکریم ارباب رجوعش

کاملا درست بسیارضعیف است ودرپایان مانده بدهی رااعلام نمی کند واقعا جای تاسف دارد

با سلام درگاه پرداخت اقساط مشکل دارد اکثر اوقات خطای سیستمی می دهد لطفا پیگیری کنید

پرداخت اقساط با مشکل میباشد که هرروز شامل جریمه دیرکرد که از نظر شرعی حلال نیست.لطفا پیگیری کنید که نقص رفع شود.

سلام خدمت شما. حتما در قسمت پرداخت اقساط ، مانده بدهی وتاریخ آخرین قسط نوشته شود. ضمنا قسمت پرینت کدرهگیری پرداخت قسط وجود ندارد که واقعا وجودش نیاز است.حتما اقدام نمایید

با سلام من هم چند روزی هست که میخوام قسط را اینترنتی پرداخت کنم دو مرحله پیش میرم ولی درگاه بانک بالا نمیاد و هر روز هم جریمه به آن اصافه میشود خدا میداند با فتوا علما سودی که به بانک میدهیم حرام است جریمه هایی که به وام وسودش تعلق میگیرد چه حکمی داد!؟؟ شاید هم از سیاست بانک باشد تا از جریمه ها هم درآمدی کسب کند ! وگرنه دلیلی ندارد این همه مدت اختلال دراین سیستم پرداخت باشد ومدیران ومسولین مربوطه بی خیال باشند

سلام واقعا بدترین سیستم را در پرداخت دارید.یا عمدا اینطوری طراحی شده بارها برای پرداخت اینترانتی اقدام کردم.و هر با ربی نتیجه خاتمه داده ام.خدا می داند هر ماهه چقدر باید جریمه دیرکرد پرداخت کنم.

سلام. چرا هرچی مشخصات وارد میکنم میزنه تسهیلات عتبر است

ممنون از اینکه نظرات مشتریاتونو میخونید و ترتیب اثر میدین!!!!!!! تقریبا دوماه سایت غیر فعال و بخواب رفته است و همینطور داره به مبلغ معوقات ما اضافه میشه با تشکر

من سوالی دارم بعد از اختصاص کد رهگیری چگونه میتوانم پیگیری بعدی را انجام دهم.

سلام دوروزه هرکاری میکنم اینترنت مشخصات رومیاره ولی درگاه شماره کارت رو نمیاره

در هنگام پرداخت اقساط در اتمام کار پیغام اینکه بعلت اینکه تعداد ورود رمز زیاد بوده پرداخت مختل شد در جالی که یکبار رمز وارد شده و پرداخت با مشکل مواجه می گردد

با سلام لطفا در موقع پرداخت اقساط اینترنتی اگر مبلغ به حساب سپرده پشتیبان واریز می شود مانده بدهی مشتری هم قید گردد

سلام . چرا پرداخت اقساط از طریق اینترنت غیر فعال شده؟

باسلام پرداخت اقساط اینترنتی دارای مشکل می باشدبنده مبلغ قسط راپرداخت کردم ازحساب بانکیم کسرشده ولی زمان پرینت قبض پرداخت نوشت اطلاعات واردشده صحیح نمی باشد.

مثل بیمه دانا پرداخت را اسان کنید تا از طریق تلفن همراه قابل پرداخت باشه

سلام من چطور میتوانم بصورت اینترنتی از مانده وامم مطلع شوم . اطلاعاتی که زمان واریز اقساط میدهید ناقص است لطفا در اسرع وقت راهنمایی کنید .

وضعیت سایت افتضاح از صبح من ۱۰بار اومدم در سایت نمیشه قسط پ رداخت کرد بعد زنگ میزینید برای معوقه

باسلام چرانمیتونیم صورتحساب اقساط پرداخت شده خودمون راببینیم

همیشه سایت مشکل دارد و به درگاه بانک ملت وصل نمی شود افتضاح است

سلام من اکثرا از طریق اینترنت پرداخت می کنم ولی خیلی وقتا اذیت میکنه چند مرحله جلو میره بعد دیگه ارور میده از ۵ تا ۱۰ نتونستم پرداخت کنم وجه التزام بهم تعلق گرفته خواهشا مشکل سایت رو رفع کنید به بانک مراجعه میکنیم میگن باید اینترنتی بریزید تنبل شدن اونروز قاطی کردم گفتم روزی که وام گرفتم هیچ حرفی از اینترنت نبود من فکر کنم از این طریق و دریافت وجه التزام بخشی از هزینه های جاری رو جبران میکنید

سلام این امکان که پرداخت اینترنتی اقساط انجام شود اصلا وجود ندارد در این بانک. فقط صفحه ای در این مورد که هیچ فایده ای هم ندارد به صورت نمایشی اختصاص داده اید .واقعا مسخره است

باسلام برخلاف سایرین من مشکلی در پرداخت اینترنتی ندارم،البته اطمینان دارم که در سوابق پرداخت اقساط در بانک مشکلی وجود نداشته باشه وسوابق به روز وروز آمد بشوند.البته از من خواسته اند،اهالی بانک،که چند وقت یکبار به بانک مراجعه کنم ودفتر چه ی اقساط را به روز نمایم؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!جهت حصول اطمینان پیشنهاد واکیدا درخواست دارم که باقیمانده ی تعداد اقساط ومیزان بدهی را هم بنویسندتا بدانیم داستان پرداخت قسط تا کی ادامه داره باسپاس

اضافه کنم که برخورد آقایان در بانک به هیچ وجه شایسته نیست؟؟از سر گونه ای تفرعن و تمسخر ارباب رجوع(ببخشین از این واژه بی معنا در ادبیات اداری کشورپیشینه دار ایران)برخورد می کنند وپاره ای اوقات توهین آمیز.با تشکر از راه اندازی سایت وپرداخت اینترنتی که ارباب(ببخشین!!!)رجوع را از تحمل صحنه های مراجعه به بانک راحت می کنند.

وقتی به بانک مراجعه می کنیم ،پس از کلی اتلاف وقت در صف بدهکاران ،کارمند محترم مثل دانشمندی که دارای هزاران کشف و اختراع می باشد نگاهی عاقل اندر سفیه انداخته و مثل اینکه داره آپولو ۱۸ را به فضا می فرسته میفرماید که چرا از طریق اینترنت پرداخت نمی کنید،بعد اشاره ای به بنر ۱۲ متری نصب شده در بانک میکنه و میگه اونه ها اونجا نوشته،وقتی هم به اینترنت مراجعه می کنید یک کادری که دارای یک علامت ضربدره وجود داره و میگه علامت داخل کادر را پایین تایپ کنید ،من و دوستانم هر چی کلنجار رفتیم نتونستیم چیزی تو کادر ببینیم فکر می کنم باید بریم بانک تو صف بایستیم بعد که نوبتمان شد متصدی بانک باید با تلسکوپ داخل کادر را رویت و سپس نیابتا از سمت شما مراحل پرداخت را انجام دهد. تو را به خدا یک قطره از این بهره های سنگین دریافتی را که از مردم می گیرید را برید خرج سیستم بانکداری اینترنتی کنید یا اینکه تو یک روز تعطیل مخفیانه بنرهاتون را از در و دیوار جمع کنید و خیال مردم را راحت کنید!

ارسال آپولو ۱۸ به فضاااااا دوست عزیز با اینکه تو هر اداره و سازمانی با خیل این اندیشمندان و دانشمندان مواجه میشیم ولی نمیدونم جریان چیه که تقریبا هیچ وقت کار خاصی انجام نمیشه!!

خداییش بیایید دفتر دستک پرداخت اینترنتی را جمع کنید و کم ملت را با درگاه بانک ملت سر کار بذارید؛خیلی مونده شما رنگ و لعاب یه بانک رو بگیرید،

والا ما اطمینان به پرداخت اینترنتی نداریم و صف بانک هم خیلی شلوغه سود بانک وحشتناکه . حالا که سود سپرده ها پایین اومده چرا سود وامی گرفتیم پایین نمیاد وام بیست وچند درصد این بانکه منو داغون کرده تموم هم نمیشه لامصب.

درست مثل من سود بیست و یک درصد و با مسدودی پنج ساله یه مقدار از وام کلا نزول و ربا دارند میدهند از وقتی از این بانک وام گرفته ام برکت احساس میکنم از زندگیم رفته..کاش حداقل مسدودی ما رو آزاد و یا سود رو پایین بیاورند اسمش بیست و یک درصده ولی در اصل هفتاد درصده خدایا خودت ظهور کن

من یک ساله که اقساط این بانک رو اینترنتی پرداخت می کنم و جز اواخر اسفند سال پیش که چند روز متوالی قطعی داشتند هیچ مشکلی نداشتم. همیشه در کمتر از ۵ دقیقه پرداخت اقساط انجام میشه. من فکر می کنم احتیاج به آموزش هست فقط. بانک باید درست آموزش بده به مشتریانش.

سلام چرا سرتیفیکین اررور میده !!! httpc کار نمیکنه . یعنی امنیت ۰ . من که جرات نمیکنم اطلاعات بانکم رو توش وارد کنم . یعنی مسئولین واقعا متوجه این موضوع نیستن ؟ همینه چند وقتی یه بار اطلاعات بانکی لو میره

با سلام وعرض ادب متاسفانه سایت بانک بسیار بی کیفیت ودائما خطا می دهد لطفا رسیدگی نمایید ، بعضی ها تحلیل شان این است که شما عمدا این کار را می کنید تا مشتریان به موقع قادر به پرداخت اقصاط نشده ودیرکرد منظور نمایید ؟

سایت قطع میباشد .جمعه ها سایت تعطیله؟

با سلام پرداخت اقساط از طریق اینترنت واقعا دردسر ساز شده قبلا خیلی خوب بود ولی الان تا نیمه مراحل پیش میره بعد ارتباط با بانک قطع میشه آخه این بانک با این اعتبار چرا از بانک مرکزی مجوز نمیگیره تا کارتش عضو شتاب بشه ؟ با این کار کلی مشکلات حل میشه با کارتش هم فقط از طریق پایانه خرید بانکی که باهاش حساب داره امکان پذیر هست مثلا بانک ملت این واقعا برای مشتریش اذاب آوره چون همه مغازه ها که دستگاه کارت خوان ملت ندارند

سلام چه وضعیتیه که چند ماهه ما رو با قطعی سیستم پرداخت اقساط مواجه کردید لطفا جوابگو باشید بانک شعبه شوش خواهش می کنم رسیدگی کنید باید یه روز کاری الاف بشیم برای پرداخت قسط نگاری

خیلی عجیبه نظرات اینجا! من همین دیروز هم قسط پرداخت کردم بدون هیچ مشکلی. خیلی عجیبه که دوستان از قطعی سرویس حرف میزنن!

سالی یک بار پیش میاد خوب کار کنه .یعنی این همه مردم اشتباه میکنند!!!!!!

واقعا حیف نون با این سایت مزخرف بیزار میشی میخای یه قسط واریز کنی اهههههههههههههههههههههههههههههههههه

به خدا از دست بانک وسایت شما کلافه شدم بانک میگه اینترنتی قسط پرداخت کنید سایت هم هر موقع وارد میشم “با عرض پوزش دردسترس نمی باشد. بالا میاید سود بانکی هم بابت اقساط اونقدر بالا هست که همش میگم خدا رحمت کنه ربا خواران بازاری رو

با سلام در پرداخت الکترونیکی به جای اینکه اینترنت در خدمت شما باشد شما ساعت ها در خدمت اینترنت وکامپیوتر هستی که از آن طی که طریق کنی ومراجعه حضوری به بانک داشته باشی !؟

این بانک هنوز توان انترنتی شدن نداره آقای اصطاحا مدیر عامل چرا نمیخوای قبول کنی که نمیتونی حتی اگه بخوای چون سود پول دیگه گیج ات کرده راه رو گم کردی

فقط همین بخش دیدگاهها خوب کار میکنه آقا خیلی متشکرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

هفت شهر عشق راعطارگشت ما هنوز اندر خم یک واقعا نوبر تو این عصر تکنولوزی با این ابر سایتتان

سلام

بانک میگه برو اینترنتی پرداخت کن یا برو شعبه ای که وام گرفتی پرداخت کن.اینترنتی که با مشکل مواجه میشیم.توی بانک هم که گاهی با بی ادبی و بی حوصلگی کارمندا یا قطع بودن سیستم پرداخت شتابیشون مواجه میشیم .شما بفرمایید مسولین محترم اقساط وام رو نهایتا چه طور پرداخت کنیم .موعد اقساط که میشه عذا میگیرم کارمند بانک نگه اینترنتی پرداخت کن یا برو شعبه ای که وام گرفتی یا اینکه ببخشید سیستم عضو شتاب قطع هست پول و نقد بده.

با سلام من تاریخ ۳۱/۴/۹۵ اقساط واریز کردم ولی با مشکل مواجه شد وپول از حساب بانک ملت من کسر شد اما قسطی پرداخت نشد و تاکنون پولی به حساب من برنگشت ممنونم اگه پیگیری کنید

سلام از نظر سهولت کار سایت عالیه اما متاسفانه از نظر سرعت باز شدن سایت و انجام کار بی نهایت افتضاح

متاسفانه بانک مهر اقتصاد از ضعیف ترین بانکهاست بخصوص در زمینه اینترنت و همراه بانک. برای پرداخت اقساط فقط باید به خود شعبه مراجعه کرد وگرنه باید روزها با سایت بانک ور برید تا بشه قسط پرداخت کنید.

من ازسایت بانک مهر اقتصاد اصلا راضی نیستم تنها بانکیه که انقدر ضعیفه من همیشه برای پرداخت قسط به مشکل برمیخورم لطفا رسیدگی شود

من از ۲ مرداد دارم تلاش میکنم اینترنتی قسط پرداخت کنم ولی متاسفانه نمیشه حتی دوبار تا مرحله درگاه بانک م پیش رفت ولی یهو قطع شد. خواهش میکنم رسیدگی کنید. متاسفانه جریمه دیرکردشم که زیاده!!!! مثلا اینترنت برای سهولت کاره!!!

ای مسئولی که فقط فکر حساب سود بانکی خودتون هستید به خدا مردم مجبودند وام میگیرند .شب وروز جون میکنند تافقط بتونند سود های کمر شکن را باز پرداخت کنند لااقل سامانه رادرست کنید .اگر هم دیر بشه در جا سراغ ماشین حساب ودیر کرد میرید خب .

من از بچگی ریاضم ضعیف بوده هیچ فقط نتونستم حساب کنم وقتی ۳۰ تومان وام میگیری اون وقت موقع باز پرداخت ۴۸ تومان باز پرداخت کنی این چند در درصد سود میشه ؟ ۵۰% هم حساب کنی باید ۴۵ تومان باشه وتازه سه تومان هم موقع وام دهی بلوکه میکنند یعنی ۲۷ تومان وام بهت میدند .این خدمت هست یا جنایت ؟ این هم از وضعیت سایت !!!!! از یکم دارم تلاش می کنم پرداخت کنم که نخواد دیر کرد بدم .

حلال لطفا دقت کنید

salam lotfan be modir bank mehre eghtesad begid ejaze bedan khanomha ham to azmoone estekhdami sherkat konankhahesh mikonam be khoda kare khanomha harf nadare

آیا میشه از طریق اینترنت اقساط را پرداخت نمود؟

سلام مسولین بانک مهر اقتصاد . ایا واقعا شما نظرات مشتریان خودتونو میخونید؟ همه به اتفاق نوشته اند که پرداخت اقساط به صورت اینترنت وجود ندارد و من هم با همین مشکل برخورده ام لطفا به مشتریان خود احترام بگذارید

من پرداخت می کنم مشکلی نداره که؟!

آتش بگیره این بانک مهر اقتصاد با این پرداخت اقساط بصورت اینترنت. مسئولین بانک مهر اقتصاد دوست دارند مشتری ده روز پشت اینترنت بشینه و نتونه به موقعه قسطش رو پرداخت کنه .هدف اصلی گرفتن سود دیرکرد اقساط هسته . من خود شاهد بودم که رئیس بانک مهر اقتصاد از اینکه قسط وام دیر شده بود و میبایست دیرکرد بدهم بسیار خوشحال بود.

اقساط این بانک وسود سرسام اورش واقعا کمر منو شکسته زندگیم مختل شده دیگه کم اوردم واقعا از گرفتن وام پشیمونم بزا این وام تموم شه دیگه وام نمیگیرم همش سوده سه ساله دارم اقساط پرداخت میکنم تازه میگن اینا سود بوده از حالا خود وامتو پرداخت میکنی !!ضعف وامدهی اینترنتیش هم که دیگه نگو

سلام چرا پرداخت ایتنرنتی از طریق تلفن بانک غیر فعال شده

سلام خواستم برای راحتی اقساط وام راازطریق اینترنت پرداخت کنم متاسفانه اونقدرچرخیدوجرخ زدشعبه کشیک شب پیدانشدلب تاپم ازرومیزپرت شد زمین بنظرم برم بانک بهتره چون بدون نوبت میدم دوستم به حساب بزنه/

سلام اکثر اوقات سامانه مثل الان که میخوام قسطم رو پرداخت کنم قطع می باشد. ومشمول پرداخت جریمه می شویم

با سلام و احترام ریاست محترم بانک مهر اقتصاد تقاضا دارد دستور رفع نقص سیستم انترنت بانک را صادر فرمائید تا بتوانیم اقساط تسهیلات را از طریق اینترنت (پرداخت اینترنتی اقساط) بپردازیم. این مشکل بیش از یکسال وجود دارد. و بنده هرماه بعداز مدت زیادی دور زدن در اینترنت در آخر مجبور به رفتن به شعب و مدت زیادی وقت کارکنان خدوم و مشتریان دیگر را بگیرم (دوازده عدد تسهیلات). و ارزوی توفیقات بیشترتان

من این چندمین باره که می خوام قسطو پرداخت کنم ولی میگه شماره تسهیلات اشتباه می باشد. برای چی باید اینطوری باشه لطفا رسیدگی کنید به خدا تو سال ۹۵ هستیما .

این چه وضعشه چندروزه میام اینترنتی قسط رو پرداخت کنم.مشکل داره سایتتون .حضوری هم که حسابی شلوغه نصف روز باید تو این بانک باید بگذرونی.متصدی بانک هم میگه چرا میایین بانک اینترنتی پرداخت کنین .به شماها چی بگیم آخه.

با سلام مناسب ترین روش این است که از سایت یک انتقال وجه شتابی به حساب پشتیبان اقساط خود انجام دهید . هر روز بعد از ظهر سیستم های بانک مهر حساب پشتیبان اقساط را چک می کنند اگر موجودی وجود داشته باشد عملیات برداشت انجام شده و اقساط شما پرداخت می شود .

سلام شما دقیقا همان روز قسط پرداخت میکنید؟ من زودتر پرداخت کردم هنوز از حساب کسر نشده

ای بابایک هفته میخام قسط پرداخت کنم ولی متاسفانه سایت قطع وهرروزپیام بانک میادبجای اینکه پیام میدین سایت وصل کنید

با سلام . دوستان من با مرورگر اپرا موفق به پرداخت قسط شدم شما هم امتحان کنید.. و سوالم اینه که من مبلغ قسط را به حساب پشتیبان واریز کردم ولی هنوز از حساب قسط کم نشده مبلغ قسط همان روز سررسید کم میشود؟

سلام.بنده از بره موزیلا سرچ کردم جهت پرداخت و بدون اشکال قسط پرداخت می شود.فقط چند نکته رو لازم است بازگو کنم اولا بدرفتاری متصدیان و برخی رئیس شعب با مشتریان که انگار اونها ارباب مردم و مردم رعیت هستن.دوم اینکه قبل از وام گرفتن شرایط طوری دیگر برای وام گیرنده بیان می شود اما بعد از وام یه کلاه بزرگ تا زانو توی سر وام گیرنده ی بدبخت میذارن.به نظرم کلا وام گرفتن از بانک مهر اقتصاد ربااندر رباست.بنده مبلغی پول برای سپرده در شعب شاهین شهر و گرمسار چند سال پیش گذاشته بودم و بابت همین موضوعات سرمایه رو کشیدم بیرون چون یه وام گرفتم اما خواستم زودتر از موعد تسویه کنم علاوه بر گرفتن مبالغ باقیمانده حدود پانصدهزار تومان از من جریمه ی اینکه زود تسویه ی وام کرده بودم رو گرفتن و گفتن ما روی سودهاش حساب کرده بودیم.بانک غیرمسلمونها هم در لاییک مسلکها اینطور نیست.یه وام هم از شعبه ی گرمسار گرفتم که یک چهارم مبلغ وام رو مصدود کردن و سود وام هم بالاتر چیزی بود که اول اعلام کردن.بهم هم گفتن اون یک چهارم تا اقساط تموم نشه بهت نمیدیم یعنی بازم نمیشه اون یک چهارم الباقی دست بانک رو با اقساط پایانی کم و وجه کرد.بنده به شخصه از اطرافیانم هرکسی که میخواد در بانک مهر اقتصاد سرمایه گذاری کنه یا وام بگیره رأیشان را میزنم و جاهای دیگر هستن که خیلی بهتر سرمایه گذار رو پشتیبانی و وام گیرنده رو حمایت میکنن.باتشکر

سلام . گل گفتی واقعا این بانک خودشو با وام دادنهای بی بره و با سود کلان کشید بالا . مردم اصلا طرف این بانک نمیرفتن این شد که حقه ای با وام بدون معدل دادن و مردم محتاجناچارا رفتن سراغش

سلام و خسته نباشید ، امروز میخواهم قسط وام رو که سررسید ۲۴ است پرداخت کنم پیغام میدهد تسهیلات عتبر است . شماره تسهیلاتم درست شبیه ماه قبل وارد شده است لطفل راهنمائیم کنید . با تشکر مهران از شوشتر

در قسمت پرداخت اینتر نتی گزینه ایی دارد به رمز اینترنتی لطفا راهنمایی بفرمایید آن را از کجا باید بگیرم

من قبلا قسط پرداخت کردم با این روش ولی الان میخوام پرداخت کنم میگه تسهیلات نا معتبره چرا؟ شماره تسهیلاتو درست می زنم

چگونه از مقدار اقساط باقیمانده با حبر شوم

باسلام من اهل قزوینم واقعاجای تاسف داره این بانک باهمچین کارکنان بی ادب وبی نزاکتی مخصوصاریس شعبه که انگاری چاله میدونه بابی ادب تمام بامشتری برخوردمیکنه خواهشمندیم مسئولین نسبت به انتخاب کارکنان دقت بیشتری داشته باشن

باسلام اولا ازپرسنل زحمتکش شعبه بهارستان اصفهان مخصوصا اقای رییس شعبه بسیار سپاسگزارم دومااگراز را ه ا نداختن سایت پرداخت اینترنتی فقط رفع مسیولیت است موفق شده ایدولی اگر برای راحتی مشتریان راه اندازی شده به هیچوجه کارایی نداردنه سایت اینترنتی بلکه سامانه تلفنی اصفهان به شماره ۳۶۲۵۸۸۸۸ هم امکان پرداخت وجود ندارد لطفا فکری برای این مشگل بنمایید باتشکر سعید امیدی

با سلام وخسته نباشید من به رئیس محترم بگویم یه نگاهی به کارمندان شعبه بندر ماهشهر متوجه شود که چرا بخاطر یک کار بانکی همیشه باید درگیر بشویم بخاطر اخلاق کثیف کارمندان باور کنید حتی جواب سلام مراجعین نمیدهند مگر کارمند با معرفت دیگه نداریم در سطح کشور باتشکر فراوان جمعی از مراجع کنندگان عب

چه فایده داره دیدگاهمونو بنویسیم مگه کسی هم هست ترتیب اثر بده برای پرداخت قسط بایدبارها وبارها وارد سایت بشیم تا بلاخره موفق شیم قسط رو پرداخت کنیم صبح موفق نشدم الان هم پیام میده بعد از ساعت ۲۴ پرداخت کنید واقعا مردمو سرکار گذاشتین

در آموزشتان تاکید کنید از بانک مبدا رمز اینترنتی بگیرند در غیر اینصورت به هیچ وجه نمیشه پرداخت اینترنتی انجام داد.

سلام -بانک خیلی عالی ازبین تمام بانکها اگر نمره فرهنگی بدهم بیست۲۰ مشکل بسیارمهمی ازمن با پرداخت وام به بنده راحل نمود. ازهمه کارکنان بانک مهر اقتصاد اظهار تشکر مینمایم.محمدحسین پدرپورواجارگاه

عزیزدلم بزار یه قسط عقب بیوفتی پدرتو در میارن هنوز اولشه

باسلام پرداخت اقساط اینترنتی که مشکل داره یه قسط هم که تاخیر داشته باشیم پرونده رو میدید این نیروهای شرکتی اقساط رو وصول کنندوام ۲۴درصد ۶درصدم جریمه میشیم ۵درصدم نیروهای شرکتی میگیرن میشه یه وام با۳۵درصد این کجاش بانکداری اسلامیه ؟؟؟؟چه کسی جوابگوست؟؟؟

سلام متاسفانه مدتی است که نمیتوان از طریق اینترنت ، اقساط مهر اقتصاد را پرداخت کرد. باتوجه به کمبود نیرو در شعب مهر اقتصاد و اتلاف وقت مشتریان، شایسته است مسول محترم از امکانات بروز ،جهت جلوگیری از اتلاف وقت مشتریان و احترام به آنان ، رسیدگی کنند. باتشکر

سلام من مدت دو ماه هست که نمیتونم از طریق سایت اقساطم را واریز کنم .هر زمان میام تو سایت بسته هست . اگر شما دوستان راه حلی دارید بیان کنید لطفا

شما خودتان قانون هستید تو مملکت هیچ کس نمیتونه به شما چیزی بگه حداقل اینترنت بانک و فعال کنید تا قست سودتون بدیم . آیا مرجعی هست که به شما شکایت کند

سلام بانک مهر اقتصاد بر خلاف انکه سودهای تپل دریافت میکنه ولی جز ضعیف ترین سیستم های الکترونیکی انتقال دیتا می باشد. دائما پرداخت اقساط بصورت الکترونیکی با مشکل نقیصه قطعی مواجه میشود.

سلام من میخام با کارت ملی پرداخت قسط بدم ولی فقط از حسابم که تو بانک هست کم میکنه باید چیکار کنم با کارت ملیم پرداخت قسط کنم

فقط ادم کلافه میکنه هرچقدر تلاش میکنه جواب نا معتبر

فکر میکنم شما ازقسط اینترنت واریزوام دچار مشگل کردید که سود ازمردوم بگیرید همانطور که سود بانکی تا نسبت به دیگر بانکها دوبرابر است به نظر شما این حلال است با مردم ضعیف این کاربکنید جواب شما حتما این است که نگیرید وام

سلام ۱۰تومن از مهر اقتصاد گرفتم به من گفتن ۲۵درصد ولی وقتی محاسبه میکنم بازپرداخت ۵ساله میشه ۳۰درصد واقادر مملکتی که دم از بانکداری اسلامی میزنند این کجای اسلام قابل قبول است که برکت را از زندگی من گرفنه وهنوز بعد از سه سال چوب اشتباهی رو که از بانک مهر وام گرفتم می خورم به خاطر عدم تجربه وعدم راهنمایی مسولین بانک مهرکه ۱۸میلیون بایستی پرداخت کنم با حقوق ناقابلی که میگیرم انشالله عاقبت این بانک ومسوولینش رو خدا به خیر کنه خواستم اوابل تسویه کنم گفتن الان ضرر میکنی چون اصل وامت پرداخت نشده هر چی پرداخت کردی تاالان فقط سود وام بوده به همین خاطر بهتر تااخر اقساط روپرداخت کنی .

دعا کنید آتش وغضب خدا نصیبشان بشه.

الهی

سلام خدا وکیلی بانک شما نه تنها موازین اسلامی را رعایت نمی کند بلکه کمر مشتری را خورد می نماید

با سلام شکر خدا برای این اینترنت برای پرداخت اقساط باید ده بار امتحان کنی

باسلام به راحتی و بدون مشکل افساط از طریق اینترنت پرداخت می شود. لطفا بفرمایید چگونه از تتمه اقساط مطلع شویم.

مسخره ترین و بیخودترین مؤسسه این بانک مهر اقتصاد ک حیفه اسم بانک گذاشت روش مثل عذاب الهی میمونه وامی هم ک میگیریم پدر آدمو در میاره با این بهره زیادش ک تمومی هم نداره متنفرم برم قسط رو داخل بانک بدم این پرداخت اینترنتیشم ک نوبره واقعا مزخرفه خجالت بکشید فقط بهره نگیرید مشکل پرداخت اینترنتی رو هم حل کنید.

مشتری رو لطفا فراری ندهید من دوتا ۱۰ میلیون وام گرفتم خدارو شکر سود هم کردم واقساط رو پرداخت می کنم ولی بعضی مواقع که ۳ قسط به تا خیر میفته اون شخص پیگیر کننده آنچنان با لحن بدی پیگیر میکنه که انگار از ایشان قرض گرفتی بابا جان اگر هم تاخیری داشته باشم جریمشو خواهید گرفت ولی قسم خوردم دیگه از این بانک وام نگیرم

با سلام ما اومدیم وام گرفتیم و چقدر به جانتان دعا کردیم و لی باید مشکلات مشتریها را هم درک کنید .خصوصا کارمند دولت که همیشه یکش گروه دو است یکماه تمام مزایا را میدهند سه ماه نمیدهند و من یکی از اون مشتریها هستم که دوقسط عقب افتاده و ضامن من را به ستوه کشیدید.حالا باز خوب است که ضامنم همسرم است .لطفا این کار را نکنید بزارید اگه دیدی دو تا قسط شد چهار تا و بعد زنگ یا پیام بدهید. با تشکر

دسترسی به موسسه مالی و اعتباری مهر اقتصاد داغونه داغونه. بعد بزور اسم بانک گذاشته رو خودش.

متأسفانه نمی دانیم چه کاربکنیم میرییم بانک قسط نمی گیره بروانیترنتی پرداخت کن اینترنت ماهم لاک پشتی نه مثل حلزون تمام وقتمان رامیگیره.آخرش هم پرداخت نمیشه سایت داغونیه فقط هم باکارت ملت لطفا من بازنشسته رانجات دهید.

پرداخت انترنتی قسط خیلی سخت شده سایت باز نمی شه

پرداخت اینترنتتیش خیلی داغونه ،هر دفعه بلند میشم میرم بانک شما رو به خدایه فکری به حال اینترنت بانک بکنید هنوز ۲سال از اقساط مونده .

با سلام چرا چند روز نه بصورت نت ویا از طریق داخل بانک هم نمی توان قسط پرداخت کد

سلام خسته باشید بروی بشینی تو بانک قسط بدی راحتری تا اینکه نت مصرف کنی اخرش هم با اعصاب خورد بلند شی

با گرفتن این سودها وهزینه های دیر کرد که با دستکاری سایتتون به گردن مردم گرفتار میندازید،خدا خودش به روزگار نزول خوارها گرفتارتون کنه.آتش بدتر از پلاسکو بیفته تو بانکتون.

مشکل عدم پرداخت اینترنتی اقساط کی حل میشه؟

سلام ضمن خدا قوت البته دیروز شنبه سایت پرداخت اقساط باز نمی شد ولی الحمداله امروز باز ومن اقساطم را پرداخت با تشکر ممنون رضا هستم از قم

سلام خسته نباشید من اقساط هرماه را۶یا۷روززودتر ازموعود پرداخت میکنم ولی موقع بروزرسانی همان تاریخ سررسید دردفترچه قید میشود دلیل آنراهم مسئولین بانک اعلام میکنند چون رابط مابانک ملت هست بخاطر آن میباشد چرا خود بانک مستقل نیست وواریزی ما یکهفته درحساب ملت بلوکه شود

باسلام پراخت اینترنتی باتوجه به انتقاد بی شمارمشتریان که اصلا به آن توجهی نمی شود امکان پذیر نیست

سلام خودتون گیرآوردین بااین سیستم مسخره نمیشه قسط پرداخت کرد

سلام مشکل پرداختی روحل کنید نمیشه پرداخت کرد سپاس

باسلام بخدا ۳ روز میشینم قسطمو پرداخت کنم و نمیشه بعدم کلی جریمه تاخیر باید بدیم . چطور یه سیستم به این راحتی باید اینطور باشه

چراسیستم پرداخت کار نمی کند لطف بفرمائید مشکل رابر طرف کنید.

چرا سیستم کار نمیکند

با سلام تمامی نظرات عزیزان در ارتباط با مسئله پرداخت اینترنتی کاملا صحیح میباشد.ایا بانک مهر اقتصاد در رابطه با این مشکل که در شآن یک موسسه کوچک هم نیست کاری انجام داده یا خیر؟

سیستم خیلی ضعیفه درضمن چراوقتی قسط وپرداخت میکینیم اعلام مانده وام مشخص نمیشه ماکه نمیتونیم بعد از پرداخت اینترنتی دوباره بریم بانک بفهمییم چقدر ازوام مونده

واقعاً؛ متاسفام برای بانک مهر شعبه مشیریه که درخصوص ضمانت ه شرکت واحد بخصوص مسئول اعتباراتش که بسیار گیر الکی می دهد تو خدار رسیدگی فرمائیدتمام بانک های کشور قبول دارند مسئول اعتبارت آقای مهندس قبول ندارد

من پس از یکسال از سپرده گذاری در انتهای سال ۹۴ توانستم مبلغی را از بانک مهر دریافت نمایم آنهم با بهره بالا که بانک می گیره هر سال انتهای سال اینترنت بانک مسدود میشه و نمیشه قسط پرداخت نمایم و مجبور میشم بعد از تعطیلات به بانک مراجعه نمایم تا با جریمه دیرکرد پرداخت نمایم . اینقدر مشتریانش زیادن وقت ندارن و رفع مشکل بپردازند جالب اینکه با شماره ۸۹۸۹ فقط با حراستش میشه ارتباط برفرار کرد که آنهم گوشی رو جواب نمی دهند کارکنان بانک رو هم دیدم و باشون صحبت کردم از کمی حقوقشون همه گله داشتن با اینکه خیلی کار می کنن ولی بهشون هیچ نمی رسه من نمی دونم این سودهای کلان تو جیب کی می ره

بابا سایت خرابه پرداخت نمیشه انجام داد بعدش سود و دیرکرد باید بدی با این سود بالا هرچی میدی تموم هم نمیشه آخه کجای دنیا اینجوریه ما که مثلا توی یک کشور اسلامی هستیم مثلا مسلمونیم چرا کسی به فکر مردم نیست چرا کسی نظارت نمیکنه؟ پناه بر خدا

سلام.لطفا سیستم پرداخت اقساط رو جمع وجور کنید.مردم رو اذیت نکنید.شما سیستم رو قطع میکنید که پرداخت طول بکشه که سود بالا از مردم بگیرید.واسه شما بد نیست

با سلام متاسفانه امکان واریز قسط از طریق اینترنت بانک موجود نمى باشد و من نیز امکان حضر در شعبه رو ندارم لطفا ترتیبى اتخاذ فرمایید که مثل سنوات قبل امکان واریز از طریق اینترتى فعال گردد.

سلام به تمامی کسانی که بانک محترم مهر اقتصار سر انان را مثل اینجانب کلاه گذاشته است. من مبلق ده میلیون وام گرفتم که با سود خیلی خیلی بالایی دارم پس میدم.مبلغ دومیلیون و پونصد هم مصدود کردن که هیچ گونه سودی بهش تعلق نمیگیره و کارکنانش میگن اون پول شما قرضالحسنه پیش ماست.اگر پول من است که دوست ندارم قرضالحسنه دستتون باشه.راضی نیستم.اگرم مال شماست که چرا دارید سودش رو میگیرید.هر کسی رو بتونم از گرفتن وام و باز کردن حساب در این بانک منصرف میکنم.

سلام با این همه انتقاد بازم هیچی.فکر کنم هیچ کسی انتقادها رو نگاه نمیکنه.

سلام از این راه امتحان کنید مرور گر explorer را انتخاب کنید و وارد صفحه vas.mebank.ir- پرداخت اقساط

سلام چرا اقساط رو از طریق اینترانت نمی تونیم پرداخت کنیم ؟

سلام من هم از طریق سیستم خانگی و هم از طریق موبایل تاش کردم.آن هم چندین بار ولی تنها جوابی که به من داد.این بود: تسهیلات عتبر است!

سلام صفحه کلیدتان را انگلیسی نمایید

سلام، نظرات تمامی عزیزان صحیح است.متآسفانه یکی از مشکلاتی که تاکنون مسئولین بانک نتوانسته اند و یا نخواسته اند حل کنند، موضوع پرداخت اقساط میباشد.شما به خدا مشکل را بررسی کنید و حل کنید. اینقدر مردم را اذیت نکنید.

سلام لطفا بفرمایید چه طور میتوان به صورت کامل تعداد اقساط پرداخت شده و باقی مانده را مشاهده کرد و اینکه من این ماه دوبار پرداخت کردم ولی از قسطم کم نشده باز سررسید اخر همین ماه برای قسط بعدی نشان می دهد. مدیر محترم اگر پاسخگو باشید ممنون میشم.

سلام من امروز هر کاری کردم نتونستم قسط بانک مهر رو پرداخت کنم صفحه بانک به مشکل خرده همش اخطار میده دلیلش چیه پس چطور قسطم پرداخت کنم

ممنون از سامانه افتضاح تون که هیچ وقت نممیشه وارد شد .تشکر تشکر

سلام لطفا بفرمایید که چگونه متوانیم ازقساط باقی مانده خود از تریق اینتر نت مطلع شویم با تشکر کمالی سروستانی

خیلی برام عجیبه این نظرات. من ۲ ساله دارم اینترنتی قسط مهر اقتصاد رو سوم هر ماه پرداخت میکنم و هیچ مشکلی نبوده. مطمئن هستید ادرس درستی میرید؟!

از دست این بانک

با سلام خیلی مسخره روزهای تعطیل سایت جواب نمیده اگه پراخت اینترنتیه پس دیگه تعطیل و غیر تعطیل نداره فقط پیام میاد اقساط پرداخت شود

باسلام خدمت دوستان عزیزم،مثلااین بانک وابسته به سپاه وبسیجه ولی متاسفانه این بانک وکلامسئولین این بانک که وابسته به بسیج وسپاه هستن هیچ فرقی رودرقبال ارائه وام به بسیجیان نمیکنندیااگرم بکننددرصدش زیادفرقی نداره،امسالم که تاالان وامهای به اصطلاح مقاومتی روواریزنکردند،خواهشاحداقل حساب وکتابهای این بانک ومشخص کنیدکه جزءشبکه شتاب بشید.تشکر

واقعا که چرا اینجور هست این مثلا بانک یه کاری بانک مرکزی بکنه اگه لازمه اعتباره این موسسه رو لغو کنه

سلام، دوستان خیالتونو راحت کنم مهر اقتصاد اصلا بانک نیست و هنوز مجوزی برای بانکداری نداره، وفقط یک موسسه هست ک هنوزم نتوانسته ب شبکه شتاب وصل بشه و از درگاه بانک ملت استفاده میکنه، ودر مملکت بی درو پیکر ما راحت سردرش نوشته بانک، وهیچ ضمانتی از بانک مرکزی نداره مثل بقیه موسسات

زمانی قسط پرداخت می شود تعداد اقساط را نمی دانی نه پرداخت شد نه ماند قسط لطف کنید آن را هم مثل سایر بانک ها اضافه کنید

من ۳۰ میلیون وام گرفتم ۶ میلیون که همانجا بعنوان مسدودی برداشتند ۲۴ میلیون به من پرداخت کردند باسود ۲۴ در صد و۴۸ میلیون و خورده ای باید برگردانم. خواری از این بهتر!؟

متاسفم

سلام. اگر یک آدامس خرید کنید پانصدتومان و کارت بکشید.جهت اطلاع شما روی تلفن همراهتان یک پیام دریافت میکنید. اما من ۳ میلیون قسط ازطریق اینترنت و کارت بانکی پرداخت کرده ام اما دریغ از یک پیام.

سلام ممنونم .من همیشه از همینجا پرداخت میکنم اقساطو تا الان هیچ مشکلی پیش نیومده.فقط سرعتش پایین همین.

پیام هم که میدیم واز وضعیت وجود اعتراضی میکنیم ارسال نمیشه که

چرا مشکلات سایت رو حل نمی کنین. چرا ؟

سلام چرا آخر ماه همیشه سیستم قطعه من که قسط وآخر ماه باید پرداخت کنم به علت این نقیصه جریمه دیرکرد ازمن کسر میشه من راضی نیستم تمام بانکها تقریبا مشکل ندارن فقط این موسسه چند روزآخر ماه قطعه بانک هم که بخواهیم بریم کلی وقتمون تلف میشه همینجوریش جریمه دیرکرد ایراد شرعی داره ما نباید تاوان این سیستم ضعیفو بدیم شما حساب کنید چند نفر وام گیرنده چقدر درماه جریمه میشن بخاطر قطع سیستم وچه پول مفت اشکال دار واریز میشه به حساب بانک مهر اقتصاد راه خوبیه برا پول درآوردن بی زحمت

واقعا هم همین طوره، برای من به علت عدم ارتباط با درگاه پرداخت. جریمه میخوره بخدا من که راضی نیستم و از حروم هم حروم تره باید یک روز مرخصی بگیرم برم قسط واریز کنم که جریمه نخوره اه با این سیستم اصلا مگه می شه ارتباط نخوره، من خودم طراح سایت هستم، یک هفته بخوره عدم ارتباط ، در حالی که همه درگاه های بانکی مشکلی ندارن، یعنی اینکه بره ریزی شده است، خدایا تو شاهد باش

واقعا شورشو در اورید با این صفحه اینترنتی مثا بانک های دیگه ار کارت کم کنید صفحه اقساط رو نمیاره اگر هم بیار با سرعت لاک پشت حرکت میکنه فقط میتونند وام ۵۰ درصد بگیرن

چرا هیچ کس پاسخگو نیست – ما که آخر ماه یا ابتدای ماه جدید موقع پرداخت قسطمونه ، سایت قطع میشه ، این مشکل مدتهاست پاپرجاست ،همه هم اعتراض دارند ولی متاسفانه مسئولین بانک اصلا توجهی ندارند و احتمالا فامیل یا دوستاشون توی انفورماتیک بانک فعالیت دارند که هیچی بهشون نمیگن و افراد غیر متخصص کارهای فنی رو انجام میدن و

حدود دوسال پیش مشکل عدم اتصال جهت پرداخت اقساط به اوج شدت خودش رسید..یه مدت بهتر شد اما بازم که اتصال وفقه.کلا در مورد خدمات اینترنتی غیر حضوری ضعیف عمل میشه..

جالبه،نشستم ده دقیقه انتقادمو که نمیشه غیر حضوری وام پرداخت کنم تایپ کنم، جواب داده شما قبلا هم این پیامو دادی و مورد قبول نبس.آخرشین بمولا

سامانه پرداخت اینترنتی همیشه مشکل داره ووقت مارا تلف میکنه توی بانک هم بعدکلی انتظار متصدی میگه که پوزکارنمیکنه برو از عابربانک نقدی بیارودوباره بروتوصف هیچ ادب ونزاکت ومشتری مداری واخلاق انسانی توکارنیست مثل متهم بامشتری رفتارمیشه اگه یه قسط معوق بمونه فوری تماس میگیرندوباچه الفاظی تهدیدمیکنند یه دوره آداب معاشرت براشون خیلی لازمه

اخیرا پرداخت اینترنتی اقساط با مشکل جدی مواجه شده و وقت زیادی را می گیره البته مطرح کردنش هم سودی نداره ولی

رفتار کارمندان بانک شعبه ولایت اهواز خوب نیست مسخره می کنند تکریم کجاست!

چرا اینترنتی پرداخت کنیم بریم داخل شعبه که لااقل هم ریس شعبه را از نزیک ببینم هم یه چند ساعتی رو اونجا خوش بگذرونیم نمیشه که ارتباطمون با بانک قطع بشه .. خیلی متاسفم

آقای بانک دوساعت است که دارم تلاش میکنم اقساط خودم راپرداخت کنم نمی شه سیستم هم میداند که برخی ها در این شبها چه رنجی میکشند شماهم بفهمید سود بگیران

خدا شاهده این وام شما مشکلم که حل نکرد هیچ بیچارم کرده اقساط هم نمیگیرید سود سر سود شده خدا قوتی بتون بده

مرده شورتون ببرن

امروز جمعه چهارم خرداد نود و هفته سایت پرداخت قسط باز نمیشه خدمات بانک بسیار ضعیفه

سلام من در هر زمانی وارد سایت شدم راحت وبه موقع اقساط را پرداخت میکنم تعجم که بعضی ها از طریق اینترنت پرداخت اقساط شاکی هستند

اینترنتی پرداخت کردم ، پول از حسابم کم شده ولی قسط پرداخت نشده ؟؟؟

سلام من مجتبی فیلی یکی از مشتریهای مهر اقتصاد هستم بشماره قرار داد.۸۷۱۴۳۰۷۷۲.کلیه اسلام را هرماه حد اقل ۱۰روز زود تر پرداخت نموده ام .برج ۲را حدود ۱۸روز دیرتر پرداخت میکنم آیا درست است که جریمه شامل بنده بشود .از انصاف بدور نیست؟!!

امروز ۱۸خرداد نودهفته اصلا سایت بانک باز نمیشه وبانک هم پاسخگو نیست

با سلام اینجانب قسط خود را در تارخ ۱۳ هر ماه در موعد مقرر پرداخت می کردم واگر روز۱۳ ماه تعطیل بود فردای آن روز بدون افزایش ویا افزایش اقساط پرداخت انجام می شد اما در تاریخ ۱۳ تیر ماه که در خوزستان تعطیل اعلام شد در روز ۱۴ که پرداخت انجام دادم متاسفانه به قسط بنده افزایش کارمزد اضافه گردید . چرادر این خصوص اینگونه شده است؟

مثبت

سلام چهار روزه میخوام از طریق موبایل قسط پرداخت کنم ولی میگه “تراکنش نا موفق است چندین بار امتحان کردم نتیجه نداد چندین سال است که با این روش پرداخت میکنم مشکل از کجاست؟

واقعا الکی وقتم گرفته میشود بسیار بسیار ناراحت کننده است چرا واسه پرداخت اقساط کارت نمی‌دید میخاین بگین خیلی مثلاً چیاذیت مردم .. ارتقاء نیستنقص شماست بی کفایتی است

مکافات مکافات وقت گیر چرا کارت نمی‌دیدچرا فکر میکنید کار غلطتان باید اعمال شود

با سلام اگر در بانک مهر اقتصاد آیتم تعدادمیزان پرداخت اقساط و مانده تعداد پرداخت اقساطی وجود داشته باشدمشتری باطیب خاطر به انجام کارهای اینترنتی بانک مهر اقتصاد اقدام خواهد کرد.

پرداخت قسط

صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مینا والی

تمامی حقوق مادی و معنوی پایگاه خبری راه پرداخت متعلق به شبکه راه پرداخت است.

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: از طریق سیستم پرداخت اینترنتی اقساط تسهیلات بانک مهر اقتصاد مشتریان این بانک می‌توانند اقساط خود را با داشتن یکی از کارت‌های عضو شتاب و رمز دوم آن به راحتی و بدون نیاز به حضور در شعب موسسه پرداخت کنند.

برای آموزش چگونگی پرداخت اینترنتی اقساط تسهیلات بانک مهر اقتصاد به مراحل زیر توجه کنید.

.

گام اول پرداخت اینترنتی اقساط تسهیلات بانک مهر اقتصاد

بانک قرض الحسنه مهر اقتصاد پرداخت اقساط

ابتدا برای کارت عضو شتاب خود از طریق دستگاه‌های خودپرداز بانک صادر کننده کارت رمز دوم دریافت کنید.

.

گام دوم پرداخت اینترنتی اقساط تسهیلات بانک مهر اقتصاد

وارد سایت بانک مهر اقتصاد به آدرس mebank.ir شده و از طریق لینک پرداخت قسط شتابی وارد سامانه پرداخت اقساط از طریق کارت‌های عضو شتاب شوید. (دقت داشته باشید که در روزهای اول ماه با توجه به ترافیک بالای سایت، ممکن است سایت پرداخت اقساط بانک مهر اقتصاد به سختی بالا بیاید. به همین خاطر در صورت مواجه با مشکل در بالا آمدن سایت، در یک ساعت کم ترافیک‌تر دوباره تلاش کنید.)

گام سوم پرداخت اینترنتی اقساط تسهیلات بانک مهر اقتصاد

در این مرحله شما باید به ترتیب شماره تسهیلات یا همان شماره وام، در صورت تمایل، و خانوادگی و شماره همراه خود را به طور کامل وارد نمایید و سپس دکمه ادامه را انتخاب نمایید.

شماره وام / تسهیلات خود را می توانید در صفحه اول دفترچه قسط خود مشاهده نمایید.

گام چهارم پرداخت اینترنتی اقساط تسهیلات بانک مهر اقتصاد

حالا سامانه با توجه به اطلاعاتی که شما وارد نموده اید مشخصات وام / تسهیلات گیرنده را به شما نمایش می‌دهد. اطلاعات شما در قسمت پایین صفحه به نمایش در می‌آید.

اطلاعات نمایش داده شده را با دفترچه اقساط مطابقت دهید و در صورتی که اطلاعات درست بود مبلغ مورد نظر را وارد نمایید و دکمه پرداخت را انتخاب کنید. در غیر اینصورت جهت اصلاح اطلاعات دکمه اصلاح اطلاعات را انتخاب کنید.

.

جهت دریافت پشتیبانی به نکات ذیل توجه فرمایید

چنانچه پیام‌هایی نظیر «کارت عتبر است»، «رمز اشتباه است» و یا «موجودی کافی نیست» را دریافت نمودید، به بانک صادر کننده کارت مراجعه کنید.

اگر وجه از حساب شما کسر شد ولی کد رهگیری برایتان ارسال نشد وجه پرداختی حداکثر تا ۲۴ ساعت آینده به حساب شما برگشت داده می شود همچنین جهت پیگیری می توانید با شماره ۰۲۱۲۷۳۱۲۷۳۱ تماس حاصل فرمایید.

.

نکات مهم درباره پرداخت اینترنتی اقساط تسهیلات بانک مهر اقتصاد

.

گام پنجم پرداخت اینترنتی اقساط تسهیلات بانک مهر اقتصاد

در این مرحله سامانه شما را به درگاه بانک ملت جهت پرداخت وجه هدایت می نماید. اطلاعات درخواست شده را به دقت وارد نمایید و دکمه پرداخت را انتخاب کنید.

نکته : لطفا قبل از کامل نمودن اطلاعات به مبلغ و صاحب حساب دقت نمایید.

.

 گام ششم پرداخت اینترنتی اقساط تسهیلات بانک مهر اقتصاد

در مرحله آخر شما به سامانه بازخوهید گشت و اطلاعات پرداخت نمایش داده خواهد شد.

مبالغ پرداختی پس از یک روز کاری از بدهی شما کسر خواهد شد و شما می توانید از طریق اینترنت بانک صورت حساب وام / تسهیلات خود را مشاهده نمایید.

در صورت هرگونه مشکل در خصوص پرداخت اینترنتی اقساط تسهیلات بانک مهر اقتصاد می‌توانید به یکی از شیوه‌های زیر با این بانک تماس بگیرید.

راه‌های تماس با بانک مهر اقتصاد

منبع: راه پرداخت

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

به گزارش (Banker)، این روزها غالب فضای تبلیغات شهری به تبلیغات پرداخت تسهیلات در بانک مهر اقتصاد با شرایط متنوع و قابل انعطاف تخصیص داده شده است.غالب این تبلیغات به صورت کلی می باشد و جزئیات دریافت تسهیلات را باید با مراجعه به شعب بانک ها دریافت کنیم.


حداقل دوره سپرده گذاری: ۴ ماه


سود تسهیلات:  ۴ درصد کارمزد


حداکثر بازپرداخت اقساط: ۶۰ ماه

نسبت قسط بندی به ازای هر ماه سپرده گذاری: ۳ ماه به عنوان مثال شما بعد از ۶ ماه سپرده گذاری می توانید وام با بازپرداخت ۱۸ ماهه دریافت نمایید.

بانک قرض الحسنه مهر اقتصاد پرداخت اقساط

درصد پرداخت تسهیلات : ۹۰ درصد میانگین حساب. مثال:در صورتی که معدل شما بعد از ۶ ماه ۲۰ میلیون تومان باشد تسهیلات ۱۸ میلیون تومان با اقساط ۱۸ ماهه به شما تعلق می گیرد.

در باب مقایسه این تسهیلات با تسهیلات قرض الحسنه بانک قرض الحسنه مهر ایران چند تفاوت عمده مشاهده می شود در مرحله اول در شرایطی که بانک مهر اقتصاد ۹۰ درصد میانگین حساب شما را تسهیلات پرداخت می کند بانک قرض الحسنه مهر ایران ۱۰۰ درصد مبلغ معدل شما را تسهیلات پرداخت می کند

دوم آنکه در بانک قرض الحسنه مهر ایران به ازای هر ماه سپرده گذاری ۴ ماه به اقساط شما اضافه خواهد شد در حالی که در بانک مهر اقتصاد ۳ ماه .

تسهیلات در بانک قرض الحسنه مهر ایران به ازای هر شخص حداکثر ۱۵۰ میلیون ریال می باشد در حالی که در بانک مهر اقتصاد تا سقف ۳۰۰ میلیون ریال پرداخت می شود.1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *