بانک قرض الحسنه رسالت شعب تهران

خواص دارویی و گیاهی

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

پارسینه

شعبه : 17شهریور آدرس: خیابان 17 شهریور پایین تر از پل آهنگ پلاک 954 33136732 شعبه : اسکان آدرس: خ ولیعصر(عج)تقاطع میرداماد-مجتمع تجاری اسکان-طبقه زیرهمکف واحد12 88192245 شعبه : اسلامشهر آدرس: اسلامشهر -ایستگاه سر نوری – جنب اداره برق 5669262 شعبه : اشرفی اصفهانی آدرس: اشرفی اصفهانی-حدفاصل جلال آل احمد و مرزداران-نبش خ شهید عرب حسینی-پلاک 1 تلفن بانک قرض الحسنه رسالت شعب تهران

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، “ادامه خبر” را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بدانید )

خبرگزاری ایسنا: رئیس جمهوری ترکیه اعلام کرد، هدف از انجام تحقیقات پیرامون ناپدید شدن روزه نگار منتقد عربستانی، دستیابی به ادله و شواهد محکمه پسند است.

رئیس جمهور گفت: روابط دیرینه ایران و ژاپن همواره دوستانه بوده و دو ملت برای یکدیگر احترام خاصی قایل هستند. به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان

روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از ربوده شدن تعدادی از بسیجیان بومی و مرزبانان در نقطه صفر مرزیِ جنوب شرق خبر داد.

خبرورزشی: بعد از کش و قوس های فراوان مسئولان فدراسیون فوتبال موفق شدند تا مجوز حضور تعداد محدودی از هواداران زن را در ورزشگاه آزادی دریافت کنند

خبرگزاری ایرنا: مردی پس از آن که همسرش مهریه اش را به اجرا گذاشت، با خودرو او را زیر گرفت و در سه نوبت پیاپی از روی او گذشت و جسدش را له و به کف خیابان چسباند.

شرکت ملی نفت ایران در خصوص جزئیات عرضه نفت خام سبک شرکت ملی نفت ایران در رینگ بین الملل در سایت بورس انرژی ایران در قالب اطلاعیه ای اعلام کرد

سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه ای از رگبار باران، احتمال سیلابی شدن موقتی مسیل ها و رودخانه ها در برخی مناطق کشور خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: پرویز پرستویی بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون صبح امروز (سه شنبه) با حضور در خانه کشتی عبدالله موحد ضمن دیدار با فرنگی کاران و آزادکاران اعزامی به رقابت های جهانی مجارستان

خبرگزاری میزان: حجت الاسلام و المسلمین مزارعی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه وبویراحمد اظهارکرد: سارقان طلافروشی یاسوج با حکم دادگاه انقلاب اسلامی به اعدام در ملاءعام محکوم شدند.

خبرگزاری فارس: روز گذشته و در جدیدترین طرح شناسایی و دستگیری دلالان ارزی که در سطح بازار انجام شد 4 متهم دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.

خبرگزاری میزان- رئیس مجلس شورای اسلامی بر لزوم طراحی نظام توسعه ای برجسته در کشور تاکید کرد و گفت: کشور نیازمند طراحی نظام توسعه ای است.

خبرگزاری میزان- سخنگوی سازمان اورژانس کشور از وقوع انفجار مهیب در کارخانه صبا باتری در محدوده گرمسار خبر داد و گفت: عملیات امداد و نجات همچنان ادامه دارد.

سرمربی پرسپولیس به دو ملی پوش تیمش برای بازی با نود ارومیه استراحت داد.

جسدسوخته مرد جوانی که با چند ضربه چاقو کشته شده بود، در شهرزیبا کشف شد.

رئیس جمهور در حکمی اسکندر مومنی را به عنوان دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر منصوب کرد.

محسنی بندپی گفت: تمام افرادی که حقوق آنها زیر 3 میلیون تومان است واجد شرایط دریافت بسته های حمایتی هستند که یکشنبه هفته آینده میزان و نحوه توزیع این بسته ها اعلام خواهد شد.

خبرگزاری فارس: از سوی کمیته داوران اسامی داوران قضاوت کننده در دیدارهای هفته نهم لیگ برتر فوتبال مشخص شد. به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، اسامی داوران قضاوت کننده به شرح زیر است: پنجشنبه 26 مهر 97

فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان از دستگیری 2 قاچاقچی و کشف یک تن و 8کیلوگرم مواد افیونی در عملیات شبانه پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد.

ایسنا گزارش داد: دارندگان سکه های پیش فروش اگر در مهلت شش ماهه تعیین شده برای تحویل سکه ها به بانک مراجعه نکنند

خبرگزاری ایسنا: فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه یدک کش و کشف یک دستگاه سواری لامبورگینی قاچاق به ارزش 24 میلیارد ریال در شهرستان شیراز خبر داد.

خبرآنلاین: یک کشاورز ترکیه ای که با تراکتور خود قصد حمله به سفارت رژیم صهیونیستی را در آنکارا داشت، به ضرب گلوله نیروهای امنیتی ترکیه زخمی و تراکتور متوقف شد.

خبرگزاری ایرنا: سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران دستگیری سه کارمند شهرداری تهران را تایید کرد. علی اعطا روز سه شنبه در پایان نود و چهارمین جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران موضوع دستگیری سه کارمند شهرداری تهران را تایید

ابتدای سال 1397 تعداد زندانیان مهریه 2978 نفر بود که در ادامه به دلایل متعددی چون افزایش رشد 4 درصدی این محکومان را شاهدیم

گروه استان ها- ویژه شرق استان تهران- با تلاش کارآگاهان پلیس ، 2 سارق مسلح پس از ارتکاب جرم در شهرستان پاکدشت طی عملیاتی ضربتی در شمال کشور دستگیر شدند.

امیر جدیدی از پروژه غلامرضا تختی جدا شد و گروه تولید با جایگزین کردن بازیگر دیگری کار خود را از امروز مجددا آغاز کرده است.

حمید شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی درگذشت صادق عبداللهی طنزنویس بره های رادیویی و تلویزیونی را تسلیت گفت.

مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری قم گفت: قم ظرفیت بالایی در تولید کفش دارد و سهم آن در تولید صنعت کفش و دمپایی کشور بیش از 6 درصد است.

خبرگزاری ایسنا: مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران طی اطلاعیه ای شنود در شهرداری تهران را تکذیب کرد و اعلام کرد که در پی فضاسازی های رسانه ای غیراخلاقی اخیر

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان بم از انهدام یکی از باند های قاچاق مسلحانه محموله های کلان مواد مخدر مرفین در شرق استان خبر داد و گفت:ضربه به باند های کلان مواد مخدر با قوت در دستور کار قرار دارد.

افراد مبتلا به زوال عقل با احتمال ابتلا به افسردگی نیز مواجه هستند و به همین دلیل در نهایت ممکن است مجبور به مصرف داروهای افسردگی شوند.

حجت الاسلام سیدمهدی خاموشی در حکمی ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه را برعهده گرفت.

ممکن است هر رئیس جمهور جمهوری خواهی در آمریکا در ذهنش این فانتزی را داشته باشد که در یک میخانه با رهبران آمریکایی محافظه کار هم حزبش در سال ها

بناب- فرماندار بناب از آمادگی برای ایجاد پارکینگ مخصوص خودروهای سنگین در شهرستان بناب خبر داد.بانک قرض الحسنه رسالت شعب تهران

خبرگزاری ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان امور سینمایی: شورای صدور پروانه ساخت وزارت ارشاد در جلسه اخیر با چهار فیلمه موافقت کرد.

رئیس قوه قضاییه با صدور بخشه ای به رؤسای کل دادگستری های سراسر کشور دستور داد تا بدون نوبت به درخواست تعدیل مهلت تأدیه مهریه ها رسیدگی کنند تا از زندانی شدن مردان جلوگیری به عمل آید.

برترین ها: پرویز پرستویی با انتشار متنی در اینستاگرام به انتقادات غیرمنصفانه از فیلم لس آنجلس – تهران انتقاد کرد و اعلام کرد که انتقاد پذیرفتنی است اما با انصاف باشد نه با کینه شخصی.

خبرگزاری میزان- فرمانده نیروی هوایی ارتش طی پیامی خطاب به حجت الاسلام و المسلمین عباس محمد حسنی، 24 مهرماه سالروز تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

خبرگزاری ایسنا: دبیر حزب موتلفه اسلامی در خراسان رضوی گفت: به دلیل ناقد بودن احزاب و اینکه تحرکات دولت را رصد می کنند، دولت ها رغبت زیادی به شنیدن انتقادات آن ها ندارند.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: افزایش نرخ خرید تضمینی گندم برای سال زراعی جدید قطعی است، اما تا زمان اعلام رسمی از سوی شورای اقتصاد نمی توانم رقم آن را عنوان کنم.

خبرگزاری فارس: گمرک غرب تهران اعلام کرد: با همکاری شرکت تعاونی مصرف کارکنان گمرک و شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تمامی مراحل تشریفات خروج موقت خودرو برای زائران عتبات عالیات برای اربعین حسینی رایگان انجام می شود.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی لرستان گفت: اکیپ عملیاتی اورژانس لرستان جهت خدمت رسانی به زائران اربعین به مرز شلمچه و چزابه اعزام شد.

بره مسابقات جام بین قاره ای فوتبال ساحلی جهان از سوی سازمان جهانی فوتبال ساحلی اعلام شد.

خبرورزشی: سرمربی تیم پرسپولیس فصل گذشته به آسانی از محسن مسلمان گذشت و در شرایطی که سکوها هر بازی او را فریاد می زدند، برانکو بر تصمیمش پافشاری کرد در نهایت هم مسلمان به در خروجی باشگاه رسید

دستیار ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی با یوسف بن علوی، وزیر مشاور در امور خارجه عمان دیدار و گفت وگو کرد.

قیمت طلا روز سه شنبه تحت تاثیر ریسک گریزی سرمایه گذاران که در بحبوحه افزایش تنش های سیاسی و ابهامات اقتصادی متقاضی خرید این فلز زرد شده اند نزدیک به قیمت دو ماه و نیم گذشته که روز دوشنبه به ثبت رسانده بود

اهواز-معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در ایام اربعین حسینی، 12 پست و پایگاه امداد ونجات، خدمات رسانی به زائران در این استان را بر عهده دارند.

ایسنا: در ادامه مسابقات دوستانه ملی، تیم های ملی فوتبال کره جنوبی و پاا در ورزشگاه چونان به مصاف یکدیگر رفتند.

خبرگزاری ایسنا: داوود میرباقری که براساس اخبار منتشرشده قصد ساخت سریال سلمان فارسی را هم برای تلویزیون دارد، قرار است فیلم سینمایی حضرت خدیجه(س) را بسازد.

خبرگزاری ایرنا: یکی از اعضای شورای نگهبان می گوید که آیت الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی در جلسات این شورا شرکت نمی کند.

به گزارش مشرق ، مسعود اسعدی سامانی دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی از فروش بلیت پروازهای فوق العاده اربعین خبر داد و گفت

تهران- ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با بیان اینکه سدهای پایتخت در مقابل زلزله مقاوم هستند گفت: مخازن آب این کلانشهر نیز 7 درصد مقاوم سازی شده است.

ایسنا: در پی تحریم فیلم سینمایی “عرق سرد” توسط حوزه هنری و عدم اختصاص سالن به این فیلم، کانون کارگردانان سینمای ایران با انتشار متنی رفتار حوزه هنری را محکوم و خواستار احترام حوزه هنری به پروانه نمایش فیلم ها شد.

خبرگزاری ایلنا: آلبوم موسیقی کجا باید برم به خوانندگی و ترانه سرایی روزبه بمانی، امروز سه شنبه 24 مهر 97 توسط موسسه آوای هنر منتشر شد

یکی از پزشکان متخصص اطفال اهوازی بر اثر برخورد تیر سرگردان هوایی از ناحیه بازو مورد اصابت قرار گرفت.

قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای از ربوده شدن تعدادی از بسیجیان بومی و مرزبانان در نقطه صفر مرزی در جنوب شرق کشور با خیانت عوامل نفوذی در این حادثه خبر داد.

رئیس شورای عالی استان ها طی ه هایی جداگانه به روحانی، جهانگیری و نوبخت خواستار تخصیص 1 درصدی بودجه سال 97 شورای عالی استان ها شد.

خبرگزاری ایسنا: یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از تهیه طرحی در مجلس برای مجازات مدیران نهادهای شفافیت گریز خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس شورای شهر تهران درباره انتخاب شهردار جدید، ه وزیر کشور و شائبه نصب شنود در دفتر معاونین شهردار توضیحاتی را ارائه کرد.

فرمانده قرارگاه اربعین نیروی انتظامی در شلمچه گفت: تدابیر امنیتی لازم برای تردد زائران اربعین حسینی در شلمچه پیش بینی شده است.

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

برای استفاده از سامانه اینترنت بانک قرض‌الحسنه رسالت جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال نمایید.

برای مشاهده راهنمای فعال سازی جاوااسکریپت اینجا کلیک کنید.

ارائه شرایط اعطای وام بانک قرض الحسنه رسالت و مقایسه با وام سایر بانک ها 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *