بانك قرض الحسنه مهر اقتصاد

خواص دارویی و گیاهی

امکاناتی از قبيل دريافت موجودی به صورت آنلاين، انتقال وجه بين کليه حساب ها در بانک، مشاهده صورت حساب و همچنين با استفاده از اين خدمات، امکان مسدود نمودن کارت های مفقودی يا سرقتی ميسر می باشد.

 انتقال وجه بين کليه حساب ها در بانک

پرداخت اقساط تسهیلات با استفاده از کارت های عضو شتاب

سيستم خدمات همراه بانک (Mobile Banking) بانک مهر اقتصاد، ابزاري است که مشتريان مي‏توانند اطلاعات مورد نياز خود را در هر زمان از طريق پيام کوتاه در تلفن همراه خود دريافت نمايند.

فروش املاک مازاد در سراسر کشور با شرایط ویژه (تخفیف نقدی، تهاتر ملک، تسهیلات 6 ماهه)

بانك قرض الحسنه مهر اقتصاد

جهت کسب اطلاعات با شماره 218989 تماس حاصل فرمائید.

معاونت حقوقی و وصول مطالبات بانک مهر اقتصاد، در نشست روسای دوایر اداره امورشعب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تکریم مشتریان اولویت اول بانک مهر اقتصاد به عنوان یک بانک ارزشی است و الحمدالله تاکنون در این راستا خدمات مناسب و فراگیری به مشتریان و عموم مردم ارائه کرده ایم.

آدرس شعبه مرکزی: تهران، خیابان پاسداران، خیابان شهید توحیدی (گلستان چهارم)، پلاک 182

نشان‌گذاری

عجب سازنده ی این علامت عرب دولاب است
[[رده:نمادهای
نوشتار]]

به گزارش (Banker)، این روزها غالب فضای تبلیغات شهری به تبلیغات پرداخت تسهیلات در بانک مهر اقتصاد با شرایط متنوع و قابل انعطاف تخصیص داده شده است.غالب این تبلیغات به صورت کلی می باشد و جزئیات دریافت تسهیلات را باید با مراجعه به شعب بانک ها دریافت کنیم.


حداقل دوره سپرده گذاری: ۴ ماه


سود تسهیلات:  ۴ درصد کارمزد


حداکثر بازپرداخت اقساط: ۶۰ ماه

نسبت قسط بندی به ازای هر ماه سپرده گذاری: ۳ ماه به عنوان مثال شما بعد از ۶ ماه سپرده گذاری می توانید وام با بازپرداخت ۱۸ ماهه دریافت نمایید.

بانك قرض الحسنه مهر اقتصاد

درصد پرداخت تسهیلات : ۹۰ درصد میانگین حساب. مثال:در صورتی که معدل شما بعد از ۶ ماه ۲۰ میلیون تومان باشد تسهیلات ۱۸ میلیون تومان با اقساط ۱۸ ماهه به شما تعلق می گیرد.

در باب مقایسه این تسهیلات با تسهیلات قرض الحسنه بانک قرض الحسنه مهر ایران چند تفاوت عمده مشاهده می شود در مرحله اول در شرایطی که بانک مهر اقتصاد ۹۰ درصد میانگین حساب شما را تسهیلات پرداخت می کند بانک قرض الحسنه مهر ایران ۱۰۰ درصد مبلغ معدل شما را تسهیلات پرداخت می کند

دوم آنکه در بانک قرض الحسنه مهر ایران به ازای هر ماه سپرده گذاری ۴ ماه به اقساط شما اضافه خواهد شد در حالی که در بانک مهر اقتصاد ۳ ماه .

تسهیلات در بانک قرض الحسنه مهر ایران به ازای هر شخص حداکثر ۱۵۰ میلیون ریال می باشد در حالی که در بانک مهر اقتصاد تا سقف ۳۰۰ میلیون ریال پرداخت می شود.1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *