اینترنتی داروهای گیاهی

خواص دارویی و گیاهی

انواع گیاهان دارویی و محصولات گیاهی را آنلاین خرید کنید.

پرداخت آنلاین از طریق کلیه کارتهای بانکی انجام می‌شود.

ما در کنار شما هستیم، پشتیبانی به صورت آنلاین و ۲۴ ساعته انجام می‌شود.

حرف‌های ما هنوز ناتمام . تا نگاه می‌کنی : وقت رفتن است باز هم همان حکایت همیشگی! پیش از آن‌که با خبر شوی لحظه‌ی عزیمت تو ناگزیر می‌ شود آی .. ای دریغ و حسرت همیشگی ناگهان چقدر زود دیر می‌شود!

 

 

امروز دیگر برای نیازهای روزمره راه‏ حل‏‏‏‌های جدیدتری وجود دارد، از جمله برای انتخاب و خرید کالا. دیگر کمتر کسی برای خرید کالا، بدون تحقیق و بررسی دقیق اقدام می‏‌کند. زندگی امروزی بی‏‌گمان خرید به رو‏‌ش‌های نو‏تر، هوشمندانه‏‌تر و البته لذت‏‏ بخش‏‌تری را می‏‌طلبد.
فروشگاه آنلاین ارگالایف با ارائه طیف گسترده‏‌ای از معتبرترین برندها در گروه‌‏های مختلف محصولات گیاهی و ارگانیک شامل(عصاره ها،لوازم بهداشتی،دمنوشها،روغن های گیاهی،ادویه جات و عسل های طبیعی) و با همکاری نزدیک با تولید کنندگان و توزیع‏ کنندگان اصلی این کالاها در ایران، تلاش می‏‌کند تا نیازهای متفاوت مشتریان با کاربری‏‌های متفاوت آنان را برآورده سازد.

استراتژی ارگالایف خلق بیشترین مزیت برای مشتریان و تامین رضایت حداکثری آنها است. ما موفقیت خود را صرفا در گرو رضایت مشتریان خود می دانیم، زیرا آگاهیم که در دنیای کنونی و با وسایل ارتباطی پیشرفته و گسترش شبکه های اجتماعی، رضایت مشتریان تنها برگ برنده ما خواهد بود و لذا سعی می نماییم بجای صرف بودجه های کلان برای تبلیغات، تمرکز و بودجه خود را صرف تامین حداکثر رضایت مشتریان کنیم.

تماس با ما          درباره ما          شرايط و ضوابط

اینترنتی داروهای گیاهی

کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه آنلاین زندگی ارگانیک (OrgaLife) است © ۲۰۱۴ – ۲۰۱۸ OrgaLife.ir

Sepideh Nooriani
مهر ۴, ۱۳۹۷
فروشگاههای اینترنتی کشینه
199 بازدید

استفاده از گیاهان دارویی و عرقیجات گیاهی در بین ایرانیان پیشینه‌ای طولانی دارد. نه تنها در بین ایرانیان، بلکه در تاریخ زندگی انسان، همواره از گیاهان برای درمان بیماری های متعددی استفاده می‌شده است. در واقع پیش از ظهور داروهای شیمیایی، افراد چاره ای جز استفاده از داروهای گیاهی نداشتند. اما حتی پس از پیدایش داروهای شیمیایی نیز بسیاری از افراد پس از مدتی با مشاهده‌ی عوارض آن‌ها، دوباره به گیاهان دارویی روی آورده و اثربخش بودن این داروها در مقاطع مختلف تاریخ پزشکی ثابت شده است.

کما اینکه بسیاری از داروهای شیمیایی نیز دارای پایه‌های گیاهی بوده و در مواد اولیه‌شان از گیاهان دارویی استفاده می‌شود و این مسئله بر اثربخش بودن این داروها صحه می‌گذارد.

در تاریخ کشور ما نیز حتی در دوران پیش از میلاد مسیح، در کتاب اوستا از گیاهان دارویی صحبت شده است و این گیاهان به اشکال مختلف توسط پزشکان حاذق برای درمان استفاده می‌شده است.

اینترنتی داروهای گیاهی

از خواص شگفت انگیز داروهای گیاهی این است که به انواع مختلفی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. به عنوان مثال عصاره‌ی این گیاهان، جوشانده یا عرقی که از این گیاهان گرفته می‌شود نیز خواص بسیاری دارد.

ایران از دسته‌ی کشورهایی به شمار می‌رود که از تنوع گیاهی بسیار مطلوبی برخوردار است. این تنوع شگفت انگیز به دلیل تنوع اقلیمی کم‌نظیر در کشورمان است و اینکه هر منطقه‌ای گیاهان خاص خود را دارد.

یکی از مشکلاتی که برخی افراد در استفاده از گیاهان دارویی برای درمان یا پیشگیری از بیماری‌ها دارند، طعم بعضا ناخوشایند جوشانده‌ها و عصاره‌ی این گیاهان است. شاید در گذشته افراد راحتتر جوشانده ی این گیاهان دارویی را به عنوان دارو می‌پذیرفتند و مصرف می‌کردند. اما امروزه با وجود تنوعی که در میان داروها وجود دارد، افراد به ندرت می‌توانند جوشانده‌ها را به عنوان دارو مصرف کنند.

در این مواقع می‌توان گفت عرقیات گیاهی بهترین راهکار هستند. عرقیات هم عصاره‌ی گیاهان را در خود دارد و هم طعم آن‌ها ناخوشایند نیست و بسیار خوش‌خوراک‌تر از انواع دیگر گیاهان دارویی هستند.

امروزه مصرف عرقیات گیاهی برای موراد مختلفی در میان مردم طرفدار دارد. هم در موارد مصارف دارویی و هم به عنوان نوشیدنی‌های سالم می‌توان آن‌ها را جایگزین نوشیدنی‌های قندی و ناسالم کرد.

امروزه در عطاری‌ها انواع و اقسام عرقیجات گیاهی به مشتریانی که طرفدار مصرف این نوع عرقیجات هستند، ارائه می‌شود. اما چه راه آسانتری برای تهیه‌ی عرقیجات گیاهی باکیفیت وجود دارد؟

فروشگاه‌های اینترنتی برای هرکاری راه را آسانتر کرده‌اند. تا به حال ممکن است از فروشگاه اینترنتی پوشاک، لوازم آرایشی-بهداشتی و حتی سوپرمارکت آنلاین خرید اینترنتی انجام داده باشید اما خرید عرقیجات گیاهی به صورت آنلاین از خدمات جدیدی است که توسط تعداد محدودی از فروشگاه‌های آنلاین ارائه می‌شود. کاکوتی یکی از همین فروشگاه‌هاست که محصولات آن شامل عرقیجات گیاهی است هم به عنوان شربت‌های خوراکی و هم در موارد دارویی کاربرد دارد.

اگر با بحث‌های طب سنتی آشنایی داشته باشید، با موضوع طبع افراد و اینکه هرکسی طبع متفاوت و خاصی دارد آشنا هستید. دسته بندی محصولات کاکوتی نیز برهمین اساس صورت گرفته است. طبع افراد به چند دسته طبع گرم، طبع سرد، طبع معتدل، طبع خنک و تقسیم بندی می‌شود. در فروشگاه اینترنتی کاکوتی نیز دسته بندی عرقیجات بر همین اساس صورت گرفته است.

اگر با این طبع‌ها آشنایی ندارید می‌توانید با مراجعه به هر دسته، درباره‌‌ی آن مطالعه کنید و آشنایی پیدا کنید.

علیرغم اینکه هنوز در بین طرفداران طب نوین و طب سنتی اختلاف نظرهایی وجود دارد، اثربخش بودن این عرقیجات گیاهی و تجویز آن‌ها بر اساس طبیعت افراد، در موارد بسیار زیادی ثابت شده است.

یکی از دسته بندیهای پرطرفدار کاکوتی علاوه بر عرقیجاتی که بر پایه‌ی طبع افراد، توصیه می‌شوند، معجون و شربت‌هاست. این معجون ها مشخصاً استفاده‌ی دارویی داشته و در مقابل هرکدام نوشته شده که برای چه بیماری با عارضه‌ای مفید هستند.

کشینه از ابتدای فعالیت خود سعی کرده است مجموعه‌ی متنوعی از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر را برای اعضای خود فراهم کند. طیف گسترده‌ی دسته بندی‌های فروشگاه‌های کشینه (از لوازم خانگی گرفته تا پت شاپ و سوپرمارکت آنلاین) نشان می‌دهد کشینه مانند یک مرکز خرید متنوع و گسترده می‌تواند پاسخگوی نیازهای مختلف کاربران باشد.

در زمینه‌ی سلامتی نیز با همکاری کاکوتی سعی کرده‌ایم عرقیجات گیاهی که برای سلامتی افراد مفید است را به اعضای کشینه ارائه کنیم.

روند یک خرید اینترنتی معمولی به شکلی است که شما به فروشگاه مقصد رفته پس از انتخاب محصول، پرداخت را انجام می‌دهید و معمولا محصول را درب منزل تحویل می‌گیرید. در خصوص خدمات هم روندی شبیه به این طی می‌کنید. اما خرید از کشینه بدون اینکه کار خرید شما را سخت‌تر کند یا هزینه‌ی اضافی به خریدتان تحمیل کند، یک مرحله‌ی لذتبخش به خریدتان می‌افزاید آن هم مرحله‌ی «دریافت پول نقد» است.

در واقع شما از هر خرید آنلاینی که در کشینه انجام می‌دهید، می‌توانید پول نقد به دست آورید.

این متد خرید که با عنوان متد افیلیت مارکتینگ در سراسر جهان بسیار از ایران شناخته شده است، و برمبنای مفهوم کَش بک (Cash Back) یا بازگشت بخشی از مبلغ خرید به کاربر کار می‌کند، برای اولین بار در ایران توسط کشینه پیاده سازی شده است.

خرید بر مبنای افیلیت مارکتینگ به این معناست که کشینه با فروشگاه‌های اینترنتی معتبر (مانند کاکوتی) وارد همکاری شده و لینک این فروشگاه‌ها در کشینه قرار می‌گیرد. اعضای کشینه نیز از این فروشگاه‌ها بازدید و خرید انجام می‌دهند و کشینه در ازای هرخریدی که از این طریق انجام شود، درصد مشخصی از سود فروش انجام شده را طبق توافق از فروشگاه مورد نظر دریافت کرده و بخش عمده‌ی آن را به صورت نقد به کاربر باز میگرداند.

هنگامی که از هر خرید اینترنتی بخشی از مبلغ خرید به حساب کاربر بازگردد، این مبلغ به مرور شده و به محض اینکه به حد نصاب ۳۰ هزار تومان برسد، کاربر می‌تواند آن را به حساب بانکی خود منتقل کرده و به صورت نقد دریافت کند.

 

 

برچسبخرید اینترنتی عرقیات گیاهی خرید عرقیات گیاهی خرید عرقیجات گیاهی داروی گیاهی طب سنتی عرقیات کاکوتی عرقیات گیاهی عرقیجات گیاهی کاکوتی عطاری عطاری آنلاین عطاری کاکوتی کاکوتی گیاهان دارویی

آذر ۲۸, ۱۳۹۷

آذر ۲۷, ۱۳۹۷

آذر ۲۵, ۱۳۹۷

شاید شما هم با شنیدن اسم خرید هدیه به یاد داستان معروف هدیه سال نو

بازتاب ها: روش تقویت موهای سر و رشد مجدد مو با عرقیجات – کش مگ – مجله کشینه

بازتاب ها: ریزش مو و درمان آن با گیاهان دارویی و عرقیات گیاهی- کش مگ – مجله کشینه

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینترنتی داروهای گیاهی

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

افزایش دهنده جریان خون در رگها
تقویت و رشد مو
از بین بردن خط اخم، خط خنده و خط پیشانی
حجم دهنده گونه، لب و سفت کننده عضلات سینه و باسن
افزایش اندازه آلت تناسلی آقایان، درمان ناتوانی های جنسی مردانه
افزایش رشد و حجم‌دهی عضلات برای ورزشکاران پرورش اندام

ضمانت اصل بودن کالا

بهترین قیمت 

پـرداخـت در مـحل

مشاوره رایگان خرید

ارسال به سراسر کشور

اینترنتی داروهای گیاهی

تحویل اکسپرس و سریع

فروشگاه اینترنتی درمانگیاه به عنوان یک پایگاه جامع جهت تأمین گیاهان دارویی، فرآورده های گیاهی و محصولات طبیعی برای مشتریان محترم تأسیس شده است.

هدف از تأسیس این فروشگاه، تغییر ذائقه و فرهنگ مصرف گیاهان دارویی از حالت خام و غیراستاندارد به حالت محصولات فرآوری شده و استاندارد به صورتهای مختلف اعم از دمنوش، مکمل، روغن، ادویه، چاشنی و است.

برای دریافت هرگونه اطلاعات می توانید از طریق صفحه «ارتباط با ما» با کارشناسان درمانگیاه ارتباط برقرار کنید.

تمامی حقوق این سایت برای فروشگاه اینترنتی درمانگیاه محفوظ است.1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *