اینترنتی داروهای مکمل

خواص دارویی و گیاهی

عضو هستید؟
 
وارد شوید


            

چگونه به مکمل شاپ اطمینان کنم؟مکمل شاپ بعنوان داروخانه اینترنتی فروش اقلام غیر دارویی که دارای مجوز از سازمان غذا و دارو و نماد اعتماد الکترونیک از سازمان صنعت ، معدن و تجارت می باشد، در جهت خدمتگزاری به تمامی مردم در سرتاسر کشور فعالیت دارد. مکمل شاپ با پيش روي قرار دادن سياست فروش محصولات شرکتي و اورجینال که از راه قانوني وارد کشور مي شوند و داراي تاييديه سازمان غذا و دارو ،کد اصالت دارو ، سطح کیفیت و همراه با تکيه بر مولفه هايي اساسي چون “رضايت مشتري ، “تضمين کيفيت محصولات” ،” خدمات پس از فروش “، “ضمانت برگشت کالا”و همچنين ارسال محصول به شکل صحيح و به موقع در کمترين زمان ممکن، در پي جلب رضايت مشتريان خود مي باشد.
لازم به ذکر است محصولات خارجی تماما اورجینال شرکت سازنده می باشند و توسط نمایندگی های رسمی داخل ایران وارد کشور می شوند و هیچ گونه دستکاری در محصول توسط هیج ارگانی صورت نمی پذیرد.


           


 

اینترنتی داروهای مکمل


 

تیم بادی من درکنار شماست ؛ بزرگترین و تخصصی ترین مرکز فروش مکمل های بدنسازی ورزشی در ایران ٬ با ما تماس بگیرید

فرصت باقیمانده تا پایان این پیشنهاد

فرصت باقیمانده تا پایان این پیشنهاد

فرصت باقیمانده تا پایان این پیشنهاد

فرصت باقیمانده تا پایان این پیشنهاد

اینترنتی داروهای مکمل

فرصت باقیمانده تا پایان این پیشنهاد

فرصت باقیمانده تا پایان این پیشنهاد

فرصت باقیمانده تا پایان این پیشنهاد

عدم موجودی

عدم موجودی

عدم موجودی

عدم موجودی

عدم موجودی

بادی من ٬ دارای مجوز وزارت بهداشت ٬ صنعت و معدن و سازمان غذا و دارو

تماس بگیرید : ۰۹۰۳۰۰۰۰۴۲۴ | ۴۶۰۸۷۱۱۲-۰۲۱ | ۴۶۰۸۷۱۱۰-۰۲۱ (۱۰ الی ۱۷)

پردازش سفارشات ٬ ۲۴ ساعت شبانه روز

ارسال سفارشات به سراسر کشور

افتخار ما همراهی شما و خدمت رسانی در بزرگترین و تخصصی ترین مجموعه آنلاین مکمل و ملزومات ورزشی ایران است . مشاوره جهت خرید محصولات و پشتیبانی در بادی من به صورت کاملا رایگان و تخصصی انجام میشود . تمامی مکمل ها و کالاها دارای کد IRC وزارت بهداشت و مجوز از سازمان غذا و دارو هستند . اصالت و سلامت کالاها توسط ارگان های مرتبط تایید شده است و توسط نمایندگان مجاز معتبر و مورد تایید جمهوری اسلامی ایران و به صورت کاملا قانونی وارد کشور شده اند . بادی من خریدی امن ٬ آسان و مقرون به صرفه را برای ورزشکاران فراهم مینماید . تمامی محصولات غیر داروئی داروخانه اعم از مکمل های بدنسازی ٬ ورزشی و تغذیه ای و اقلام غیر داروئی مجاز از طریق بادی من به صورت آنلاین تحت مدیریت مستقیم داروخانه شبانه روزی دکتر مستوفی به فروش میرسد . در واحد کنترل کیفی بادی من ٬ کالاها پس از ارزیابی کامل کارشناسان و در صورت تایید نهایی و دارا بودن استانداردها ٬ تاییدیه فروش میگیرند . از خدمات ویژه بادی من میتوان به فروش و معرفی جدیدترین تجهیزات و ملزومات ورزشی ٬ خدمات طراحی بره تمرینی و غذایی به صورت آنلاین و حضوری تحت نظر متخصص تغذیه و مربیان بسیار دار کشور ٬ اشاره نمود . پیشرفت بادی من در گرو افزایش جمعیت ورزشکاران و ورزش دوستان حاصل میشود و خدمت به ورزشکاران بزرگترین افتخار ماست . بادی من در راستای مبارزه با کالای قاچاق و تقلبی و حمایت از تولید ملی در زمینه کسب و کارهای مرتبط گام هایی بسیار موثر در جهت حمایت از مصرف کننده و تولید کننده برداشته است و آماده همکاری با تمامی واحدهای تولیدی با کیفیت داخلی میباشد . ( موجودی و قیمت ها به صورت اتوماتیک بروزرسانی میشود )


We’re sorry,

We apologize for the inconvenience.

Please try clicking your browsers ‘back’ button or try reloading the home page.

.
1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *