اسم قرص عفونت کلیه

خواص دارویی و گیاهی

نشان‌گذاری

عجب سازنده ی این علامت عرب دولاب است
[[رده:نمادهای
نوشتار]]






اسم قرص عفونت کلیه






اینستاگرام


تلگرام مطالب علمی 


تلگرام جوابدهی


تلگرام همکاران


در ابتدای امر باید گفت که وجود مقدار کمی چربی در بافت کبد معمول و طبیعی است . ولی زمانی که میزان چربی کبد از 5 درصد تا 1 درصد شود ، فرد را مبتلا به کبد چرب می گویند . که در چنین شرایطی بیمار باید منتظر عواقب وخیم آن باشد برای پیشگیری از بروز مشکلات و عوارض کبد چرب ، اولین اقدام بررسی علائم ظاهری بوده پس از آن به کمک آزمایش کبد چرب می توان تشخیص قطعی را صادر نمود .

در برخی موارد افراد با مشاهده هریک از علائم پرکاری تیروئید به پزشک مراجعه می نمایند که پزشک برای تشخیص بیماری های تیروئید آزمایش تیروئید را تجویز می نماید در این آزمایش هورمون  TSH و هورمون های غده تیروئید T3 , T4  که توسط غده تیروئید ترشح می شوند مورد بررسی قرار می گیرند

به مجموعه بررسی سونوگرافی و بررسی آزمایشگاهی که در مرحله اول و مرحله دوم باردرای انجام می شود غربالگری گفته می شود ، غربالگری را پزشکان توصیه می کنند مادران باردار در مراحل مختلفی که پزشک توصیه نموده است انجام دهند ، با انجام این تست ها می توان متوجه شد که  آیا نوزاد به نقایص جنینی و سندرم مبتلا است یا خیر

مسمومیت با سرب یعنی بالا رفتن میزان این فلز در بدن که ارزش بیولوژیکی هم نداشته و عواقبی به همراه می آورد . فلز سرب در هر جایی پیدا می شود به عنوان مثال هوای آلوده در اثر دود ماشین ها ، آلودگی زمینی ، مواد دو مصالح ساختمانی و اشیای کاربردی در اطراف ما موجب پرآکنده شدن این ماده در محیط زندگی ما می شود که با آلوده شدن آب و مواد غذایی وارد بدن انسان شده و فرد را محکوم به مرگ می کند

آزمایشگاه پاتوبیولوژی عماد با هدف ارائه خدمات تشخیصی و آزمایشگاهی با کیفیتی متمایز به بیماران و جامعه پزشکی کشور به همت جناب آقای دکتر پورشفیع در سال 1388 تاسیس گردید.

ادامه

درمان و عوارض داروها

اسم قرص عفونت کلیه

عجب سازنده ی این علامت عرب دولاب است[[رده:نمادهاینوشتار]]

کلیه وظیفه تصویه خون را برعهده دارد, به علت عفونت باکتریایی که از طریق دستگاه ادراری وارد می‌شود ممکن است دچار عفونت شود، برای درمان عفونت کلیه با دکتر نیم همراه باشید.

اگر عفنونت کلیه درمان نشود می‌تواند سبب از کار افتادن همیشگی کلیه‌های شما شود، عفونت کلیه همچنین به عنوان پیلونفریت شناخته می‌شود.

 زنان (مخصوصاً زنان باردار) بیش از مردان در معرض ابتلا به عفونت کلیه می‌باشند.

عواملی که سبب افزایش خطر ابتلا به عفونت کلیه می‌شوند عبارت‌اند از: مشکل در سیستم ایمنی به علت دیابت، ایدز، عوارض جانبی برخی از درمان‌ها، مشکل سنگ کلیه و یا هر شرایطی که سبب بلوکه شدن جریان خون می‌شود.

برخی از علائم رایج عفونت کلیه عبارت‌اند از: درد در پشت کمر، درد شکمی، حالت تهوع، استفراغ، تب، درد یا سوزش هنگام ادراد و تغییر در رنگ ادرار.قرص های عفونت کلیه

توجه: برای تشخص و درمان عفونت کلیه به پزشک مراجعه و از روش‌های درمان گیاهی عفونت کلیه به عنوان درمان کمکی استفاده کنید.

افزایش مصرف مایعات با کاهش علائم به درمان عفونت کلیه شما کمک می‌کند و همچنین سبب افزایش سرعت روند بهبودی شما می‌شود.

افزایش مصرف مایعات سبب دفع باکتری‌ها و هرگونه مواد سمی و زائد از کلیه‌های شما می‌شود.

درد در قسمت پایین شکم، پشت و ناحیه کمک در عفونت کلیوی مشکلی بسیار ایج است، شما می‌توانید برای کاهش درد، آرام کردن ماهیچه‌های شکم خود، کاهش فشار مثانه خود و کاهش التهاب از کپرس آب داغ استفاده کنید.

کرنبری یک روش محبوب برای درمان گیاهی عفونت کلیه و همچنین سنگ کلیه می‌باشد و برای سلامتی کلیه بسیار مفید می‌باشد.

بر اساس مطالعات در سال 29 که توسط محققان دانگشاه مینه سوتا انجما شدن، آب کرنبری برای درمان عفونت کلیه و دستگاه ادراری و پیشگیری از این بیماری‌ها برای زنان جوان و میانه سال مفید است.

توجه: نوشیدن آب کرنبری به مدت طولانی سبب ایجاد سنگ کلیه می‌شود.

ماست حاوی آنتی اکسیدان ها و پروبیوتیک ها است که می‌تواند به درمان عفونت کلیه کمک کند و حتی از تکرار آن جلوگیری کند.

باکتری‌های زنده در ماست مانع پیوستن باکتری‌ها به سلول‌های اپیتلیال دستگاه اداری می‌شود، علاوه بر این ماست سبب تقویت سیستم ایمنی می‌شود.

ویتامین C با افزایش سیستم ایمنی بدن به درمان عفونت کلیه کمک می‌کند، همچنین سطح اسیدی کلیه را افزایش می‌دهد بنابراین سبب از بین رفتن باکتری‌هایی می‌شود که علل ایجاد عفونت کلیه شده‌اند.

ریشه مارشمالو یک روش محبوب و معروف برای درمان گیاهی عفونت کلیه است زیرا دارای خواص دیورتیک است که باعث افزایش جریان ادرار می‌شود، طوری که سموم و باکتری‌ها سریع از بدن دفع خواهند شد.

علاوه بر این خواص آنتی اکسیدانی ریشه گل ختمی سبب محافظ سلول‌های دستگاه ادراری از آسیب‌های رادیکال‌های آزاد می‌شود.

توجه: این روش برای زنان باردار و افراد مبتلا به دیابت مناسب نمی‌باشد.

آب جعفری با افزایش جریان ادرار به درمان عفونت کلیه می‌شود.

آب جعفری به عنوان یک تمیز کننده برای کلیه‌ها عمل می‌کند یعنی سبب از بین رفتن هرگونه سموم مضر و میکروب از کلیه‌های شما می‌شود.

سرکه سیب سبب به علت داشتن اسید مالیک دارای خواص ضد باکتری است که می‌تواند به درمان عفونت کلیه کمک کند، علاوه بر این سبب حفظ تعادل PH در بدن و جلوگیری از گسترش عفونت می‌شود.

سیر دارای خواص آنتی بیوتیکی طبیعی است که به درمان عفونت کلیه کمک می‌کند و علاوه بر این به عنوان یک دیورتیک عمل می‌کند و سبب از بین رفتن مواد سمی و مضر از کلیه‌های شما می‌شود.

سیب دارای خواص ضد التهابی بالا است از این رو می‌تواند سبب کمک به درمان عفونت کلیه شود.

سیب باعث اسیدی شدن ادرار می‌شود که از رشد باکتری‌های مضر جلوگیری می‌کند، مصرف منظم این میوه حتی می‌تواند خطر ابتلا به مشکلات کلیوی را کاهش دهد.

برای انتقال نیافتن باکتری‌ها وسایل شخصی خود را جدا کنید

پس از نزدیکی، سریعاً ادرار کنید و آلت تناسلی خود را بشورید تا از گسترش باکتری جلوگیری شود

تا می‌توانید ادرار خود را تخیله کنید تا همیشه مثانه خالی باشد

از غذاهایی که دارای فسفر و پتاسیم زیاد است خودداری کنید

اگر قلیان و سیگار یا هرگونه ماده مخدر می‌کشید ترک کنیداسم قرص عفونت کلیه

اگر اضافه وزن دارید، بهتر از به فکر کاهش وزن باشید

قرص های عفونت کلیه

قرص های عفونت کلیه1

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *