آنلاین گیاهان دارویی

خواص دارویی و گیاهی

دوشنبه

ویژه ها:

اگر نیاز به خرید گیاهان دارویی دارید یا گیاهی را کاشت و تولید کرده اید که قصد فروش آنرا دارید، بازارچه آنلاین گیاهان دارویی بهترین پیشنهاد برای شماست. ما با برقراری ارتباط بین خریدار و فروشنده و حذف واسطه ها، به شما برای یافتن محصولات مورد نظرتان  کمک می کنیم.

آنلاین گیاهان دارویی

تنها کافی است که فرم فروش گیاهان دارویی یا فرم خرید گیاهان دارویی را تکمیل و برای ما ارسال نمایید تا سایر مراحل کار توسط ما انجام شده و مقدمات ارتباط شما با مشتری یا فروشنده محصول فراهم گردد.

لازم به ذکر است که فرآیند خرید یا فروش محصول به صورت اینترنتی نبوده و کلیه عملیات تجاری و بانکی طبق روال عادی انجام خواهد شد و بازارچه آنلاین، تنها به منظور حذف واسطه ها، بازاریابی  محصولات و تسهیل برقراری ارتباط بین خریدار و فروشنده می باشد.

توجه: این فرم برای خرید و فروش عمده گیاهان دارویی است.

پس از تکمیل فرم، برای ارتباط تلفنی می توانید با شماره ۰۵۱۳۸۴۶۴۰۱۴ تماس حاصل نمایید.

برای شروع، یکی از دو فرم زیر را پر کنید:

 

برای دیدن لیست محصولات موجود در بازارچه و یافتن محصول مورد نظر خود، بر روی تصویر زیر کیک کنید:

انواع گیاهان دارویی و محصولات گیاهی را آنلاین خرید کنید.

پرداخت آنلاین از طریق کلیه کارتهای بانکی انجام می‌شود.

ما در کنار شما هستیم، پشتیبانی به صورت آنلاین و ۲۴ ساعته انجام می‌شود.

حرف‌های ما هنوز ناتمام . تا نگاه می‌کنی : وقت رفتن است باز هم همان حکایت همیشگی! پیش از آن‌که با خبر شوی لحظه‌ی عزیمت تو ناگزیر می‌ شود آی .. ای دریغ و حسرت همیشگی ناگهان چقدر زود دیر می‌شود!

 

 

امروز دیگر برای نیازهای روزمره راه‏ حل‏‏‏‌های جدیدتری وجود دارد، از جمله برای انتخاب و خرید کالا. دیگر کمتر کسی برای خرید کالا، بدون تحقیق و بررسی دقیق اقدام می‏‌کند. زندگی امروزی بی‏‌گمان خرید به رو‏‌ش‌های نو‏تر، هوشمندانه‏‌تر و البته لذت‏‏ بخش‏‌تری را می‏‌طلبد.
فروشگاه آنلاین ارگالایف با ارائه طیف گسترده‏‌ای از معتبرترین برندها در گروه‌‏های مختلف محصولات گیاهی و ارگانیک شامل(عصاره ها،لوازم بهداشتی،دمنوشها،روغن های گیاهی،ادویه جات و عسل های طبیعی) و با همکاری نزدیک با تولید کنندگان و توزیع‏ کنندگان اصلی این کالاها در ایران، تلاش می‏‌کند تا نیازهای متفاوت مشتریان با کاربری‏‌های متفاوت آنان را برآورده سازد.

استراتژی ارگالایف خلق بیشترین مزیت برای مشتریان و تامین رضایت حداکثری آنها است. ما موفقیت خود را صرفا در گرو رضایت مشتریان خود می دانیم، زیرا آگاهیم که در دنیای کنونی و با وسایل ارتباطی پیشرفته و گسترش شبکه های اجتماعی، رضایت مشتریان تنها برگ برنده ما خواهد بود و لذا سعی می نماییم بجای صرف بودجه های کلان برای تبلیغات، تمرکز و بودجه خود را صرف تامین حداکثر رضایت مشتریان کنیم.

تماس با ما          درباره ما          شرايط و ضوابط

آنلاین گیاهان دارویی

کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه آنلاین زندگی ارگانیک (OrgaLife) است © ۲۰۱۴ – ۲۰۱۸ OrgaLife.ir

ضمانت اصل بودن کالا

بهترین قیمت 

پـرداخـت در مـحل

مشاوره رایگان خرید

ارسال به سراسر کشور

آنلاین گیاهان دارویی

تحویل اکسپرس و سریع

فروشگاه اینترنتی درمانگیاه به عنوان یک پایگاه جامع جهت تأمین گیاهان دارویی، فرآورده های گیاهی و محصولات طبیعی برای مشتریان محترم تأسیس شده است.

هدف از تأسیس این فروشگاه، تغییر ذائقه و فرهنگ مصرف گیاهان دارویی از حالت خام و غیراستاندارد به حالت محصولات فرآوری شده و استاندارد به صورتهای مختلف اعم از دمنوش، مکمل، روغن، ادویه، چاشنی و است.

برای دریافت هرگونه اطلاعات می توانید از طریق صفحه «ارتباط با ما» با کارشناسان درمانگیاه ارتباط برقرار کنید.

تمامی حقوق این سایت برای فروشگاه اینترنتی درمانگیاه محفوظ است.

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

افزایش دهنده جریان خون در رگها
تقویت و رشد مو
از بین بردن خط اخم، خط خنده و خط پیشانی
حجم دهنده گونه، لب و سفت کننده عضلات سینه و باسن
افزایش اندازه آلت تناسلی آقایان، درمان ناتوانی های جنسی مردانه
افزایش رشد و حجم‌دهی عضلات برای ورزشکاران پرورش اندام

گیاهان دارویی

گیاهان دارویی ، برای مصارف پزشکی کاربرد داشته و هر یک از اجزای گیاهان از جمله برگ ها، ریشه ها، گل ها، بذر، پوست ریشه، پوست درخت، رزین و پرریکو نیز برای درمان مورد استفاده قرار میگیرند. جالب است که ،اخیرا سازمان بهداشت جهانی تخمین زده که 8 درصد از مردم سراسر جهان برای مراقبت های بهداشتی اولیه خود به داروهای گیاهی وابسته هستند. در بسیاری از موارد ، دانشمندان مطمئن نیستند که کدام عنصر خاص در گیاه خاص برای درمان بیماری ها موثر است زیرا گیاهان دارویی شامل موادی هستند که همزمان با هم کار میکنند تا گیاه اثر مفید داشته باشد. هدف از برگزاری دوره های ، ارتقاء کسب دانش در مورد گیاهان دارویی، داروهای خام به دست آمده از گیاهان دارویی و حیوانات و مواد زیستی فعال آنها، شناخت تئوری های اساسی و روش های عملی برای تعیین نوع گیاهی و درجه خلوص و شناخت کاربری داروهای به دست آمده از گیاهان دارویی و حیوانات وجایگاه آنها در پزشکی علمی است.

گیاهان دارویی

عناوین این دوره میتواند موارد شناخت اصطلاحات پایه، پلی ساکاریدها، ترپنوئیدها، ترکیبات فنولی، شناسایی گیاهان دارویی و داروی گیاهی، مشتقات داروهای گیاهی، الکالوئیدها، ویتامین ها و مکمل های غذایی را در بر بگیرد. در طی بره آموزش گیاهان دارویی، دانشجویان دانش پایه جامعی از فعالیت های درمانی و اجزای به دست آورده و از چارچوب کلی درک نحوه استفاده موثر و ایمن از گیاهان دارویی استفاده می کنند. همچنین، دانشجویان در این بره آموزش طیف وسیعی از گیاهان دارویی جمع آموری کرده و ذخیره میکنند، نحوه استفاد ه ، ترکیب، توسعه و آماده سازی فرمول های گیاهی را فرا گرفته و توانایی و اعتماد به نفس استفاده از گیاهان دارویی را به دست می آورند. مدرک ، طب گیاهی، کارشناسی ارشد است؛ و دوره های این رشته شامل شیمی کاربردی،روش های تحقیق، آمار کاربردی،اناتومی و فیزیولوژی، دارو گیاهی و آروماتراپی میشود.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنلاین گیاهان دارویی

پارس مگ بعنوان مرجع تخصصی مقالات آموزشی با هدف ترویج آموزش مجازی و آموزش اینترنتی فعالیت خود را در زمینه های آموزش مدیریت ، آموزش بازاریابی آموزش روانشناسی آموزش طب سنتی آموزش حسابداری آموزش شبکه و دوره های مجازی مانند دوره مدیریت ، دوره icdl ، دوره dba ، دوره mba شروع کرده است. فعالیت اصلی پارس مگ بر محور دوره و مدرک معتبر همراه با محتوای آموزشی مناسب کلیه سنین و اقشار مختلف جامعه بصورت هماهنگ و منظم و با رعایت کلیه اصول نگارشی می باشد.

مجله آموزش مجازی پارس از نهاد های تحت حمایت هولدینگ پارس پندار نهاد بوده و کلیه حقوق این مجله محفوظ و متعلق به این مجموعه می باشد.

کلیه مقالات پارس مگ یکتا و حاصل نگارش تیم متخصص و کادر فنی این مرکز بوده و کپی برداری از خلاصه ، بخش یا تمام آن خلاف عرف و شرع بوده و همچنین پیگرد قانونی بدنبال دارد.

طراحی شده با عشق توسط تیم IT پارس

4 سپتامبر 218 بهترین منابع پروتئین گیاهی و غیرگوشتی این ماده‌ي غذایی، منبع خوبی برای تامین فیبر و سرشار از مواد معدنی مانند آهن، منیزیم و پتاسیم است.

فروشگاه تخصصی گل و گیاه بذرکو واردات در زمینه بذر گل های زینتی، بونسای، درخت، سبزیجات و صیفی جات، گیاهان گوشت خوار و آبزی، ابزار باغبانی، خاک و کود. ضمانت خرید محصولات با بهترین قیمت ممکن گلخانه و آموزش های مربوط به کشاورزی و گل و گیاه را با همکاری تولید کنندگان خارجی تامین کنندگان اضافه نماییم.

آنلاین گیاهان دارویی

Iran Darouk Libidox داروی گیاهی غنی از عصاره های گیاهی مختلف برای افزایش قوای جنسی و ایجاد حالت نعوظ در مردان. شرکت تولید کننده / واردکننده. ایران داروک.

26 دسامبر 217 بهترین گیاهان آپارتمانی تصفیه کننده هوا را بشناسید + عکس قابل نگهداری است، چون به نور زیادی نیاز ندارد، اما رطوبت آن باید همیشه تامین باشد.

فروشگاه تخصصی گل و گیاه بذرکو واردات در زمینه بذر گل های زینتی، بونسای، درخت، سبزیجات و صیفی جات، گیاهان گوشت خوار و آبزی، ابزار باغبانی، خاک و کود. ضمانت خرید محصولات با بهترین قیمت ممکن گلخانه و آموزش های مربوط به کشاورزی و گل و گیاه را با همکاری تولید کنندگان خارجی تامین کنندگان اضافه نماییم.

Iran Darouk Libidox داروی گیاهی غنی از عصاره های گیاهی مختلف برای افزایش قوای جنسی و ایجاد حالت نعوظ در مردان. شرکت تولید کننده / واردکننده. ایران داروک.

چاره مدتی سعی کرد خیلی رشد بزرگی داشته باشد و برخی از تامین کنندگان کالا در جهت انتخاب صحیح بهترین فروشگاه اینترنتی برای خرید های آنلاین بعدی کمک سرچ کنید میاد)تخصصی روی محصولات گیاهی کار میکنه پشتیبانیشون عالیه.

فروشگاه اینترنتی شهروند، پیشرو در زمینه فروش اینترنتی تمامی محصولات مورد نیاز خانواده ها. خرید اینترنتی آسان، تحویل سریع و رایگان.

خرید آنلاین تقویت کننده قوی (مخصوص گیاهان آپارتمانی و گلخانه ها) از فروشگاه اینترنتی بامیلو با قیمت 25 ریال. افزودن به سبد. فروش و تامین کالا.

هدف فروشگاه خانه و آشپزخانه تامین نیازهای جدید خانواده های ایرانی مبتنی بر این ارائه دهنده برندهای مسئول و محصولات واقعا با کیفیت به مصرف کننده ایرانی است.

با خرید کود مخصوص گل رز پوکون ، گلدهی گیاه رز شما خواهد شد . رز و خرید کود رشد رز به صورت جداگانه نمیباشید چرا که با خرید تقویت کننده رز هر آنچه متعادل از عناصر غذایی، نیازهای گل رز را، هم در باغچه و هم در تراس و بالکن تامین میکند .

فروشگاه اینترنتی شهروند، پیشرو در زمینه فروش اینترنتی تمامی محصولات مورد نیاز خانواده ها. خرید اینترنتی آسان، تحویل سریع و رایگان.

خرید آنلاین تقویت کننده قوی (مخصوص گیاهان آپارتمانی و گلخانه ها) از فروشگاه اینترنتی بامیلو با قیمت 25 ریال. افزودن به سبد. فروش و تامین کالا.

خوش آمدید به ما ماشین آلات ساخت و ساز، آموزشی ویبولیتین شرکت ما یکی از بزرگترین تولید کننده در خرد کردن و سنگ زنی صنعت در چین است.

شن و ماسه سیلیس گیاهی پردازش شرکت © 2-219 حق چاپ.Sitemap1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *