آنلاین داروهای گیاهی

خواص دارویی و گیاهی

انواع گیاهان دارویی و محصولات گیاهی را آنلاین خرید کنید.

پرداخت آنلاین از طریق کلیه کارتهای بانکی انجام می‌شود.

ما در کنار شما هستیم، پشتیبانی به صورت آنلاین و ۲۴ ساعته انجام می‌شود.

حرف‌های ما هنوز ناتمام . تا نگاه می‌کنی : وقت رفتن است باز هم همان حکایت همیشگی! پیش از آن‌که با خبر شوی لحظه‌ی عزیمت تو ناگزیر می‌ شود آی .. ای دریغ و حسرت همیشگی ناگهان چقدر زود دیر می‌شود!

چهارشنبه

ویژه ها:

اگر نیاز به خرید گیاهان دارویی دارید یا گیاهی را کاشت و تولید کرده اید که قصد فروش آنرا دارید، بازارچه آنلاین گیاهان دارویی بهترین پیشنهاد برای شماست. ما با برقراری ارتباط بین خریدار و فروشنده و حذف واسطه ها، به شما برای یافتن محصولات مورد نظرتان  کمک می کنیم.

آنلاین داروهای گیاهی

تنها کافی است که فرم فروش گیاهان دارویی یا فرم خرید گیاهان دارویی را تکمیل و برای ما ارسال نمایید تا سایر مراحل کار توسط ما انجام شده و مقدمات ارتباط شما با مشتری یا فروشنده محصول فراهم گردد.

لازم به ذکر است که فرآیند خرید یا فروش محصول به صورت اینترنتی نبوده و کلیه عملیات تجاری و بانکی طبق روال عادی انجام خواهد شد و بازارچه آنلاین، تنها به منظور حذف واسطه ها، بازاریابی  محصولات و تسهیل برقراری ارتباط بین خریدار و فروشنده می باشد.

توجه: این فرم برای خرید و فروش عمده گیاهان دارویی است.

پس از تکمیل فرم، برای ارتباط تلفنی می توانید با شماره ۰۵۱۳۸۴۶۴۰۱۴ تماس حاصل نمایید.

برای شروع، یکی از دو فرم زیر را پر کنید:

 

برای دیدن لیست محصولات موجود در بازارچه و یافتن محصول مورد نظر خود، بر روی تصویر زیر کیک کنید:

 

 

امروز دیگر برای نیازهای روزمره راه‏ حل‏‏‏‌های جدیدتری وجود دارد، از جمله برای انتخاب و خرید کالا. دیگر کمتر کسی برای خرید کالا، بدون تحقیق و بررسی دقیق اقدام می‏‌کند. زندگی امروزی بی‏‌گمان خرید به رو‏‌ش‌های نو‏تر، هوشمندانه‏‌تر و البته لذت‏‏ بخش‏‌تری را می‏‌طلبد.
فروشگاه آنلاین ارگالایف با ارائه طیف گسترده‏‌ای از معتبرترین برندها در گروه‌‏های مختلف محصولات گیاهی و ارگانیک شامل(عصاره ها،لوازم بهداشتی،دمنوشها،روغن های گیاهی،ادویه جات و عسل های طبیعی) و با همکاری نزدیک با تولید کنندگان و توزیع‏ کنندگان اصلی این کالاها در ایران، تلاش می‏‌کند تا نیازهای متفاوت مشتریان با کاربری‏‌های متفاوت آنان را برآورده سازد.

استراتژی ارگالایف خلق بیشترین مزیت برای مشتریان و تامین رضایت حداکثری آنها است. ما موفقیت خود را صرفا در گرو رضایت مشتریان خود می دانیم، زیرا آگاهیم که در دنیای کنونی و با وسایل ارتباطی پیشرفته و گسترش شبکه های اجتماعی، رضایت مشتریان تنها برگ برنده ما خواهد بود و لذا سعی می نماییم بجای صرف بودجه های کلان برای تبلیغات، تمرکز و بودجه خود را صرف تامین حداکثر رضایت مشتریان کنیم.

تماس با ما          درباره ما          شرايط و ضوابط

آنلاین داروهای گیاهی

کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه آنلاین زندگی ارگانیک (OrgaLife) است © ۲۰۱۴ – ۲۰۱۸ OrgaLife.ir

ضمانت اصل بودن کالا

بهترین قیمت 

پـرداخـت در مـحل

مشاوره رایگان خرید

ارسال به سراسر کشور

آنلاین داروهای گیاهی

تحویل اکسپرس و سریع

با عضویت در خبره از جدیدترین تخفیف ها و کالا ها مطلع شوید.

فروشگاه اینترنتی درمانگیاه به عنوان یک پایگاه جامع جهت تأمین گیاهان دارویی، فرآورده های گیاهی و محصولات طبیعی برای مشتریان محترم تأسیس شده است.

هدف از تأسیس این فروشگاه، تغییر ذائقه و فرهنگ مصرف گیاهان دارویی از حالت خام و غیراستاندارد به حالت محصولات فرآوری شده و استاندارد به صورتهای مختلف اعم از دمنوش، مکمل، روغن، ادویه، چاشنی و است.

برای دریافت هرگونه اطلاعات می توانید از طریق صفحه «ارتباط با ما» با کارشناسان درمانگیاه ارتباط برقرار کنید.

تمامی حقوق این سایت برای فروشگاه اینترنتی درمانگیاه محفوظ است.

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

افزایش دهنده جریان خون در رگها تقویت و رشد مو از بین بردن خط اخم، خط خنده و خط پیشانی حجم دهنده گونه، لب و سفت کننده عضلات سینه و باسن افزایش اندازه آلت تناسلی آقایان، درمان ناتوانی های جنسی مردانه افزایش رشد و حجم‌دهی عضلات برای ورزشکاران پرورش اندام

۱ ) تمامی محصولات اعم از داروهای گیاهی ، دمنوش ها و..  دارای سیب سلامت و مورد تایید سازمان غذا و دارو میباشند.۲ ) تمامی گیاهان دارویی – ادویجات – دمنوش ها و صد در صد گیاهی میباشند.۳ ) تمامی مواد غذایی همانند خشکبار و از بهترین کیفیت و مرغوب ترین محصولات میباشند.۴ ) ارسال به تمامی نقاط با پست و بسته بندی دقیق میباشد.۵ ) برای سهولت کاربران پرداخت در محل و پرداخت الکترونیکی فراهم میباشد.۶ ) سیب سلامت و تاییدیه سازمان غذا و دارو در بسته بندی محصولات درج شده است.

تمامی حقوق متعلق به من عطار | طراحی شده توسط نگارچه


“آینده در دستان شماست

زیبایی هایی که هنوز ندیده اید

میکس فوق العاده زیبا از آهنگ دل را ببین با صدای علیرضا افتخاری و سفر های مقام معظم رهبری به شهر های مخطلف کشور (زاهدان-زنجان-بم) که چیز پر مغز و قشنگی از آب در آمده حتماً ببینید

آنلاین داروهای گیاهی

موسسه تدوین آثار و نشر اخلاقیات شهدای شهرستان زرند

مداحی مهدی اکبری کاش بودی کرببلا برادر بی حرمم حسن جان


نمایش یک نتیجه

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *