آمپول بتامتازون و سرماخوردگی

خواص دارویی و گیاهی

استاندار کرمانشاه با اشاره به فعالسازی 55 واحد صنعتی راکد استان در سال جاری گفت: این کار با این شرایط اقتصادی تحسین‌برانگیز است.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به بارش برف و باران در شبانه روز گذشته از رانندگان خواست حتما پیش از حرکت از سالم بودن

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت: جای تامل دارد که بانک‌ها و دستگاه‌های خدمت‌رسان از

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه از ارزان‌فروشنن کردن سه سیلوی استان کرمانشاه خبر داد و گفت: سیلوی 85 ساله

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به یکساله شدن فعالیت بیمارستان موقت «بانگر» شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب، گفت: طی این مدت بیش از هشت هزار نفر در این بیمارستان بستری شدند.آمپول بتامتازون و سرماخوردگی

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: در هشت ماهه امسال بیش از سه هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی در استان به بهره‌برداری رسیده است.

معاون اجرایی دانشگاه علمی کاربردی استان کرمانشاه از انجمن های علمی این دانشگاه خواست نسبت به ترویج و فرهنگ سازی کار گروهی میان دانشگاهیان فعالیت داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل درمان استان تهران ؛ داروهای گیاهی و طبیعی: افراد زیادی ترجیح می دهند هنگام سرماخوردگی، به جای مصرف دارو، از مواد طبیعی استفاده کنند. ویتامینc (که در بسیاری میوه ها و سبزی های تازه وجود دارد)، گیاهان دارویی (مانند گیاهان اکیناسه، «سرخارگل») و قرص های مکیدنی حاوی «روی» تا حد زیادی موثر هستند.

عسل در کم کردن سرفه، آثار خوبی دارد. البته برای کودکان کم سن و سال توصیه نمی شود. برای رفع گلودرد، غرغره آب نمک اثر خوبی دارد به علاوه مصرف مایعات گرم مانند سوپ مرغ و چای هم توصیه شده است. مرطوب کردن هوا به کمک بخور نیز در مواقع گرفتگی بینی، کمک قابل توجهی به بیماران می کند.

در نهایت باید گفت، هیچ دارویی نمی تواند ویروس سرماخوردگی را از بین ببرد. به همین دلیل، افراد زیادی ترجیح می دهند در صورت سرماخوردن، با استراحت و صبرکردن، اجازه دهند که دفاع بدن ویروس را از بین ببرد.   


 

نشان‌گذاری

عجب سازنده ی این علامت عرب دولاب است
[[رده:نمادهای
نوشتار]]
1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *