آدرس شعب بانک قرض الحسنه رسالت تهران

خواص دارویی و گیاهی

ارائه شرایط اعطای وام بانک قرض الحسنه رسالت و مقایسه با وام سایر بانک ها

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

پارسینه

شعبه : 17شهریور آدرس: خیابان 17 شهریور پایین تر از پل آهنگ پلاک 954 33136732 شعبه : اسکان آدرس: خ ولیعصر(عج)تقاطع میرداماد-مجتمع تجاری اسکان-طبقه زیرهمکف واحد12 88192245 شعبه : اسلامشهر آدرس: اسلامشهر -ایستگاه سر نوری – جنب اداره برق 5669262 شعبه : اشرفی اصفهانی آدرس: اشرفی اصفهانی-حدفاصل جلال آل احمد و مرزداران-نبش خ شهید عرب حسینی-پلاک 1 تلفن آدرس شعب بانک قرض الحسنه رسالت تهران

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، “ادامه خبر” را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بدانید )

خبرگزاری ایسنا: رئیس جمهوری ترکیه اعلام کرد، هدف از انجام تحقیقات پیرامون ناپدید شدن روزه نگار منتقد عربستانی، دستیابی به ادله و شواهد محکمه پسند است.

رئیس جمهور گفت: ایران آماده است روابط خود را با سنگال در همه حوزه های مورد علاقه تعمیق بخشد. به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان

خبرگزاری ایسنا: روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای از ربوده شدن تعدادی از بسیجیان بومی و مرزبانان در نقطه صفر مرزی در جنوب شرق کشور با خیانت عوامل نفوذی در این حادثه خبر داد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت اعلام کرد تاکنون مجوزی برای حضور زنان در استادیوم آزادی برای دیدار تیم ملی فوتبال با بولیوی صادر نشده است.

خبرگزاری ایرنا: مردی پس از آن که همسرش مهریه اش را به اجرا گذاشت، با خودرو او را زیر گرفت و در سه نوبت پیاپی از روی او گذشت و جسدش را له و به کف خیابان چسباند.

خبرگزاری میزان: حجت الاسلام و المسلمین مزارعی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه وبویراحمد اظهارکرد: سارقان طلافروشی یاسوج با حکم دادگاه انقلاب اسلامی به اعدام در ملاءعام محکوم شدند.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، بنا بر بره قبلی، بازیکنان صبح امروز با حضور در زمین تمرین شماره دو مرکز ملی فوتبال تمرین کردند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات از مصدومیت 17 نفر در پی انفجار کارخانه صبا باتری سمنان خبر داد.

خبرگزاری میزان- مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: دمای تهران طی امروز با 4 درجه کاهش رو به رو می شود که فردا دوباره افزایش می یابد.

گروه استان ها- ویژه شرق استان تهران- با تلاش کارآگاهان پلیس ، 2 سارق مسلح پس از ارتکاب جرم در شهرستان پاکدشت طی عملیاتی ضربتی در شمال کشور دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان از دستگیری 2 قاچاقچی و کشف یک تن و 8کیلوگرم مواد افیونی در عملیات شبانه پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: پرویز پرستویی بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون صبح امروز (سه شنبه) با حضور در خانه کشتی عبدالله موحد ضمن دیدار با فرنگی کاران و آزادکاران اعزامی به رقابت های جهانی مجارستان

خبرگزاری فارس: روز گذشته و در جدیدترین طرح شناسایی و دستگیری دلالان ارزی که در سطح بازار انجام شد 4 متهم دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.

رئیس جمهور در حکمی اسکندر مومنی را به عنوان دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر منصوب کرد.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه یدک کش و کشف یک دستگاه سواری لامبورگینی قاچاق به ارزش 24 میلیارد ریال در شهرستان شیراز خبر داد.

خبرآنلاین: یک کشاورز ترکیه ای که با تراکتور خود قصد حمله به سفارت رژیم صهیونیستی را در آنکارا داشت، به ضرب گلوله نیروهای امنیتی ترکیه زخمی و تراکتور متوقف شد.

ایسنا گزارش داد: دارندگان سکه های پیش فروش اگر در مهلت شش ماهه تعیین شده برای تحویل سکه ها به بانک مراجعه نکنند

سرمربی پرسپولیس به دو ملی پوش تیمش برای بازی با نود ارومیه استراحت داد.

خبرگزاری ایرنا: سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران دستگیری سه کارمند شهرداری تهران را تایید کرد. علی اعطا روز سه شنبه در پایان نود و چهارمین جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران موضوع دستگیری سه کارمند شهرداری تهران را تایید

هیات وزیران سن فرسودگی انواع خودرو و موتورسیکلت را برحسب نوع موتور احتراقی (بنزینی، دوگانه سوز، برقی و هیبریدی) بین 6 تا 2سال تعیین کرد.

ابتدای سال 1397 تعداد زندانیان مهریه 2978 نفر بود که در ادامه به دلایل متعددی چون افزایش رشد 4 درصدی این محکومان را شاهدیم

محسنی بندپی گفت: تمام افرادی که حقوق آنها زیر 3 میلیون تومان است واجد شرایط دریافت بسته های حمایتی هستند که یکشنبه هفته آینده میزان و نحوه توزیع این بسته ها اعلام خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا: مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران طی اطلاعیه ای شنود در شهرداری تهران را تکذیب کرد و اعلام کرد که در پی فضاسازی های رسانه ای غیراخلاقی اخیر

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم با بیان اینکه 6 درصد واحدهای دامی استان پرواری بوده است گفت: این واحدها بیش از 4.2 درصد گوشت مصرفی کشور را تأمین می کنند و همچنان ظرفیت خالی برای احداث واحدهای دامپروری در استان داریم.

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان بم از انهدام یکی از باند های قاچاق مسلحانه محموله های کلان مواد مخدر مرفین در شرق استان خبر داد و گفت:ضربه به باند های کلان مواد مخدر با قوت در دستور کار قرار دارد.

افراد مبتلا به زوال عقل با احتمال ابتلا به افسردگی نیز مواجه هستند و به همین دلیل در نهایت ممکن است مجبور به مصرف داروهای افسردگی شوند.

ماجرای جسد سوخته ای که امروز صبح در حوالی کانون اصلاح و تربیت تهران کشف شد، پرونده جنایی پیچیده ای را پیش روی بازپرس کشیک قتل تهران گشود.

سرپرستان چهار فدراسیون هاکی، چوگان، ناشنوایان و قایقرانی معرفی شدند.

حمید شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی درگذشت صادق عبداللهی طنزنویس بره های رادیویی و تلویزیونی را تسلیت گفت.

نماینده مردم تهران در مجلس نسبت به ادعای تکراری و سخیف نماینده مجلس امارات درباره جزایر3گانه ایران و خلیج فارس واکنش نشان داد.

محمد علی افشانی شهردار منطقه 14 را تغییر داد.

فرمانده انتظامی استان از کشف 3 تن کنجاله سویا خارج از شبکه به ارزش 7میلیارد ریال از یک واحد تولیدی سویا در شهرک صنعتی نظرآباد خبرداد.

ادوبی در کنفرانس مکس خود از بره ویرایش ویدئو مخصوص ویدئوهای یوتیوب به Premiere Rush CC رونمایی کرد.آدرس شعب بانک قرض الحسنه رسالت تهران

خبرورزشی: سرمربی تیم پرسپولیس فصل گذشته به آسانی از محسن مسلمان گذشت و در شرایطی که سکوها هر بازی او را فریاد می زدند، برانکو بر تصمیمش پافشاری کرد در نهایت هم مسلمان به در خروجی باشگاه رسید

سوت آغاز سی و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران روزچهارشنبه 25 مهر با رقابت تیم های کاله مازندران وشهرآراء مشهد در آمل نواخته می شود.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح، مقررات احتساب انجام پروژه تحقیقاتی به عنوان بخشی از خدمت دوره ضرورت را تشریح کرد.

رییس هیأت مدیره سازمان غیردولتی دیده بان شفافیت و عدالت به دولت پیشنهاد کرد که هیچ بازار غیر رسمی ارز را به رسمیت نشناسد و برای دو تا سه سال نظام نرخ ثابت به جای شناور اعمال کند.

خبرگزاری ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان امور سینمایی: شورای صدور پروانه ساخت وزارت ارشاد در جلسه اخیر با چهار فیلمه موافقت کرد.

وزیر جهاد کشاورزی گفت:وضعیت ذخایر کالاهای اساسی محصولات کشاورزی مطلوب است و با تمهیدات اتخاذ شده و مقاوم سازی اقتصادی به ویژه در بخش کشاورزی،بدخواهان در جنگ اقتصادی و روانی که به راه انداخته اند

خبرگزاری فارس: گمرک غرب تهران اعلام کرد: با همکاری شرکت تعاونی مصرف کارکنان گمرک و شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تمامی مراحل تشریفات خروج موقت خودرو برای زائران عتبات عالیات برای اربعین حسینی رایگان انجام می شود.

پس از تهدید متقابل عربستان و آمریکا به تحریم یکدیگر بر سر پرونده جمال خاشقجی، ارزش دلار در برابر همتایان مهم خود کاهش یافت.

برترین ها: پرویز پرستویی با انتشار متنی در اینستاگرام به انتقادات غیرمنصفانه از فیلم لس آنجلس – تهران انتقاد کرد و اعلام کرد که انتقاد پذیرفتنی است اما با انصاف باشد نه با کینه شخصی.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی لرستان گفت: اکیپ عملیاتی اورژانس لرستان جهت خدمت رسانی به زائران اربعین به مرز شلمچه و چزابه اعزام شد.

پویانمایی ماه تی تی ؛ روایت گر آداب و رسوم شیرازی ها در واحد پویانمایی صدا و سیمای مرکز فارس تولید شد.

پسر 9 ساله پاکستانی از بیماری نادری رنج می برد که باعث شده است شکم وی سه برابر حالت عادی بزرگ شود. به گزارش فارس به نقل از دیلی میل، آنیت رحمان

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به بخش های نظارتی کشور توصیه می کنم به دنبال مچ گیری از یکدیگر نباشند.

فارس نوشت: بیش از 4 نفر از دانشگاهیان، حوزویان و فعالین عرصه فرهنگی طی ه ای به اعضای شورای نگهبان خواستار عدم تایید لایحه الحاق جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) شدند.

وزیر دفاع آمریکا بر این باور است که ترامپ حمایت کامل خود را از وی اعلام کرده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز

دستیار ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی با یوسف بن علوی، وزیر مشاور در امور خارجه عمان دیدار و گفت وگو کرد.

همدان – نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه مواضع اقتصادی احزاب فعال در کشور مشخص نیست، گفت: احزاب فعال در کشور بی رمق هستند.

ایسنا: در پی تحریم فیلم سینمایی “عرق سرد” توسط حوزه هنری و عدم اختصاص سالن به این فیلم، کانون کارگردانان سینمای ایران با انتشار متنی رفتار حوزه هنری را محکوم و خواستار احترام حوزه هنری به پروانه نمایش فیلم ها شد.

یکی از پزشکان متخصص اطفال اهوازی بر اثر برخورد تیر سرگردان هوایی از ناحیه بازو مورد اصابت قرار گرفت.

مدیر گروه بره ملی سلامت گوش و شنوایی وزارت بهداشت، آثار خطرناک استفاده از هدفون و هندزفری را تشریح کرد.

تهران- ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با بیان اینکه سدهای پایتخت در مقابل زلزله مقاوم هستند گفت: مخازن آب این کلانشهر نیز 7 درصد مقاوم سازی شده است.

ورزش سه: مصاحبه اخیر مارادونا در مورد مسی بازخوردهای گوناگونی در سراسر دنیا داشت. مارادونا رهبر بودن مسی در تیم ملی آرژانتین را زیر سوال برد و گفت که از کسی که قبل از هر بازی 2 بار دستشویی می رود

ورزش سه: هافبک شماره 8 سابق استقلال می گوید سرمربی این تیم پیشنهاد حضور در کادرفنی آبی ها را مطرح کرده است. مجتبی جباری در این باره گفت

خبرآنلاین: نیکول کیدمن بازیگر استرالیایی سینِما که سال 199 پس از بازی در فیلم روزهای تندر با تام کروز ازدواج کرد این رویداد را محافظی برای خود در برابر آزارهای جنسی احتمالی در هالیوود می بیند.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: چند روز است که به پروازهای خارجی، ارز نیمایی تعلق گرفته و نرخ به زودی به 8 هزار تومان می رسد و ایرلاین ها نیزقیمت بلیت را به همین تناسب کاهش می دهند.

رئیس سازمان مدیریت و بره ریزی تهران به منظور شناسایی فراریان مالیاتی تهران دستور ویژه صادر کرد.

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *