نرم افزار دارویاب اندروید رایگان

خواص دارویی و گیاهی

راهنمای استفاده از کد QR

نرم افزار دارویاب اندروید رایگان

م

نرم افزار دارویاب یک نرم افزار جامع در زمینه اطلاعات دارویی میباشد که 12 قلم داروی شیمیایی و گیاهی را در حال حاضر در خود جای داده و برای همه اقشار جامعه بخصوص پزشکان و پرستاران 

بسیار کاربردیست و در لحظه به صورت آفلاین به اطلاعات داروها دسترسی خواهید داشت.

بخش جستجوی نرم افزار هم نسخه پیچ هست و هم شامل اطلاعات دارویی،یعنی با وارد کردن بیماری یا دارو به راحتی میتوانید داروی مناسب برای بیماری خود یا اطلاعات داروی مورد نظر خود را بیابید.

 

‏اطلاعات داروها شامل :

‏✔ موارد مصرف

‏✔ مکانیسم اثر

✔ فارماکوکينتيک

‏✔ موارد منع مصرف

‏✔ هشدار ها

‏✔ عوارض جانبی

‏✔ تداخل دارویی

‏✔ نکات قابل توصیه

‏✔ مقدار مصرف

‏✔ اشکال دارویی

می باشد.

همچنین نرم افزار دارای بخش روزه پزشکی هست که علاقه مندان میتوانند از آن بهره ببرند.

و بخشی هم به اصالت دارو هست که طبق تصاویر راهنما میتوانید از اصالت دارو آگاه شوید.

پیام سازنده نرم افزار:
خواهشمندم پس از نصب، مبلغ پانصد هزار ریال به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۸۴۰۰۷۷۱۱۷ واریز و تصویر آن را از طریق تلگرام و یا سروش به شماره ذیل ارسال فرمائید: ۰۹۰۳۷۸۲۴۴۳۸

راهنمای نصب:
نرم افزار را دانلود و نصب کنید.
اطلاعات شخصی خود را به طور دقیق (غیر مستعار) وارد کنید.
دستگاه خود را به اینترنت متصل نموده و منتظر دریافت جدید ترین بانک اطلاعات دارویی بمانید.
حال میتوانید از تمام امکانات استفاده نمایید.

حجم فایل: ۱۶ مگابایت

حجم فایل: ۱۳/۵ مگابایت

نشانی شما منتشر نخواهد شد.

نرم افزار دارویاب اندروید رایگان

ارسال

? اینجاکجاس؟
? ورود/ثبت‌‌کلبه
? راهنمای خرید
? راهنمای ارسال
? دریافت‌حضوری‌

? سوالات‌متداول
? خط‌مشی‌رازداری
? قوانین‌دکترآباد
? سیاست‌قیمت‌ها
? معرفی‌دوستان

? پشتیبانی(۷/۲۴)
? کانال‌های‌تلگرام
? همکاری‌بادکترآباد
? ارسال‌ایده!
? تیم‌دکترآباد

 copyright DoctorAbad 216-218 ©

نرم افزار اطلاعات دارویی
با توجه به احترام فوق العاده ای که برای مخاطبین گرانقدر خود قائل هستیم تلاش نموده ایم تا با استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا، نرم افزار دارویاب را در اختیار جامعه محترم پزشکی کشور قرار دهیم.

نصب نرم افزار دارویاب بر روی گوشی تلفن همراه بیش از ۱۱۰ هزار پزشک، داروساز، پرستار و دانشجوی رشته های مذکور باعث افتخار ماست و مسئولیت ما را در قبال تولید محتوا بیش از پیش سنگین تر نموده است.

گرچه به هیچ عنوان جایگاه فعلی نرم افزار را ایده آل نمی دانیم و خود را در ابتدای راه احساس می کنیم، ولی تمام همت خود را برای بهینه سازی آن بکار گرفته ایم و مستحضرید که جمع آوری چنین حجم گسترده ای از اطلاعات دارویی کار بسیار سنگین وطاقت فرسایی بوده که با تلاش جمع کثیری از اساتید دانشگاه محقق شده است. امیدواریم با انتقادات سازنده خود ما را در این راه یاری فرمائید.

هم اکنون نسخه اندروید و آی او اس نرم افزار برای گروه های مختلف پزشکی آماده بهره برداری است و دائما در حال تکمیل و به روز رسانی اطلاعات آن هستیم.
 برای دریافت نسخه تخصصی اپلیکیشن دارویاب، لازم است تصویر کارت حرفه ای (از قبیل کارت نظام پزشکی٬ نظام پرستاری٬ نظام دامپزشکی ..) و یا کارت دانشجویی خود را به شماره ذیل ارسال فرمائید. جامعه محترم پزشکی چنانچه پس از نصب نرم افزارِ دارویاب٬ عملکرد آن را مفید دانستید لطفا مبلغ پانصد هزار ریال به شماره کارت  ۶۱۰۴۳۳۷۸۴۰۰۷۷۱۱۷ واریز و تصویر آن را از طریق تلگرام به شماره ذیل ارسال فرمائید:
۰۹۰۳۷۸۲۴۴۳۸
با تشکر
دکتر محسن صنیعی

       

در مورد کرایولیپولیز یا کول اسکالپتینگ (CoolSculpting)  چقدر اطلاعات دارید؟ آیا می دانید یکی از موارد استفاده از کرایولیپولیز برای بازوها است تا بتوان چربی های اضافه در بازوها را حذف کرد؟ عوارض کرایولیپولیز چیست؟ تفاوت بین کرایولیپولیز و پیکرتراشی چیست؟ آیا میتوان از این روش در دوران بارداری هم استفاده کرد؟ اگر می خواهید در مورد این روش درمانی زیبایی، اطلاعات بیشتری کسب کنید، این مقاله از بخش پزشکی و زیبایی دکتر سلام را با دقت بخوانید. کرایولیپولیز یا کول اسکالپتینگ (پیکرتراشی سرد) چیست؟ کرایولیپولیز

اختلالات مفصل فکی گیجگاهی ، بر لولایی که فک بالا و پایین را متصل می کند، تاثیر می گذارد که می تواند باعث سردرد شدید و درد مزمن شده و عمل جویدن را سخت کند. طبق آمار موسسه ملی تحقیقات دندانپزشکی و جراحی زیبایی فک و صورت،  اختلالات مفصل فکی گیجگاهی بر 5 تا 12 درصد از مردم آمریکا  تاثیر می گذارد. در این مقاله از بخش دندانپزشکی و فیزیوتراپی و ارتوپدی دکتر سلام می خواهیم به بررسی درمان اختلالات مفصل فکی گیجگاهی با کمک

هورمون رشد (GH) یکی از هورمون های متعددی است که توسط غده هیپوفیز مغز ترشح می شود. همچنین این هورمون به عنوان هورمون رشد انسانی (HGH) یا سموتوتروپین نیز شناخته می شود. آیا می دانید کاهش یا افزایش این هورمون در بدن چه عوارضی را به دنبال خواهد داشت؟ چگونه میتوان تشخیص داد که این سطح این هورمون در بدن چقدر است؟ در این مقاله از بخش پزشکی دکتر سلام در مورد آزمایش هورمون رشد صحبت خواهیم کرد. هورمون رشد (GH) چیست؟ نقش هورمون رشد

تست ادرار معمولاً برای تشخیص عفونت یا چک کردن میزان گلوکز، خون، یا ذرات دیگر در ادرار تجویز می شود. در دوران بارداری در درجه اول پزشک تست ادرار را برای نظارت بر میزان پروتئین و میزان لکوسیت ها در ادرار تجویز خواهد کرد. در پزشکی به این مشکل پروتئینوری گفته می شود، میزان بالای پروتئین در ادرار، اختلال در عملکرد کلیه را نشان می دهد. برای درک کردن این مسئله و وجود پروتئین در ادرار در دوران بارداری این مقاله از بخش زنان و

در مورد اختلالات مفصل فکی گیجگاهی (TMJ) چقدر اطلاعات دارید؟ آیا می دانید که این اختلال در اثر چه عواملی به وجود می آید و چه ارگان هایی از بدن را درگیر می کند؟ علائم اختلالات مفصل فکی گیجگاهی (TMJ) را می شناسید؟ آیا میتوان این اختلال را با درمان های خانگی هم معالجه کرد یا فقط با جراحی درمان می شود؟ در این مقاله از بخش دندانپزشکی و  فیزیوتراپی و ارتوپدی دکتر سلام به بررسی اختلالات مفصل فکی گیجگاهی (TMJ) می پردازیم. در این

نرم افزار دارویاب اندروید رایگان

بهترین روغن سفت کننده پوست بدن چیست؟ چگونه میتوان از افتادگی پوست و شلی پوست گردن جلوگیری کرد؟ همه افراد سعی می کنند تا حدی که می توانند

در مورد کرایولیپولیز یا کول اسکالپتینگ (CoolSculpting)  چقدر اطلاعات دارید؟ آیا می دانید یکی از موارد استفاده از کرایولیپولیز برای بازوها است تا بتوان چربی های اضافه در بازوها

ورم بدن یک وضعیت سلامتی است که باعث تجمع مایع در بافت می شود و ورم را ایجاد می کند، این وضعیت اغلب در قسمت های خاصی از

اختلالات مفصل فکی گیجگاهی ، بر لولایی که فک بالا و پایین را متصل می کند، تاثیر می گذارد که می تواند باعث سردرد شدید و درد مزمن

در مورد داروی بیسولون چقدر اطلاعات دارید؟ آیا می دانید این دارو، یکی از داروهای خلط آور می باشد؟ آیا با نحوه عملکرد این دارو آشنایی دارید؟ در

در مورد کلستاز بارداری چقدر اطلاعات دارید؟ آیا تا به حال خارش پوست در بارداری را تجربه کرده اید؟ این کاملا طبیعی و شایع

سرکه سیب برای خشک کردن زگیل ها و کشتن ویروس ها مفید است. خواص ضد میکروبی قوی دارد که در از بین بردن زگیل های تناسلی موثر است. اسید استیک موجود در سرکه سیب می تواند برخی از ویروس ها و باکتری ها را از بین ببرد.

روغن بابونه رومی یک ضد التهاب معروف است که هم برای انسان و هم برای سگ در صورت داشتن مشکلات پوستی مشابه مانند سوزش، سوختگی، جراحات، زخم یا اگزما بسیار عالی می باشد. این یک روغن بسیار ملایم است که به آرام کردن استرس سگ نیز کمک می کند.

روغن اسطوخودوس یک درمان مهم  موضعی برای مشکلات پوستی سگ مانند آلرژی و سوختگی است. این روغن  یک انتخاب رایج در بین روغن های ضروری  برای زخم ها و خارش پوست سگ می باشد.

برای درمان افسردگی و بد اخلاقی، صبح یک عدد موز بخورید. این میوه سروتونین مغز را افزایش داده و خوش اخلاقی را برایتان به ارمغان می آورد.

برای افزایش سوخت و ساز بدن، ناشتا آب بنوشید. نوشیدن آب لیمو ناشتا، باعث چربی سوزی می شود و میل کردن آب هویج ناشتا، کبد چرب را درمان می کند. همچنین خوردن آب سیب ناشتا، باعث درمان جوش و آکنه می شود.

جوشانده شنبیله می تواند خارش پوست سر را درمان کند. برای این منظور کمی شنبیله را در آب در حال جوش ریخته و پس از 15 دقیقه آن را صاف کنید و موهای خود را با این مایع بشویید. شما همچنین شاهد خوش حالتی موهای خود خواهید بود.

اثبات شده است که رژیم پالئو برای بهبود عدم تحمل گلوکز مفید است و به طور خاص، رژیم غذایی پالئو بیش از یک رژیم غذایی مدیترانه ای به منظور بهبود تحمل گلوکز در افراد مبتلا به بیماری های قلبی اثر بخش بوده است.

هر دو رژیم غذایی اتکینز و پالئو، افراد را به مصرف تمام غذاهای مغذی، از جمله گوشت تازه، ماهی، غذاهای دریایی، سبزیجات تازه، چربی های سالم و تشویق می کنند.

گزینه سالمی که برای مبتلایان به سرطان پروستات مناسب می باشد، خوردن گوجه فرنگی پخته است. گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدانی قوی به لیکوپن می باشد که زمانی که گوجه فرنگی پخته می شود، بدن به راحتی می تواند آن را جذب کند.

آلوئه ورا به علت خواص ضد باکتری و ضد التهابی، برای درمان زخم ها به طور طبیعی مفید است. همچنین باعث آبرسانی به پوست شده و چربی بیش از حد پوست را از بین می برد. علاوه بر این، یک نرم کننده طبیعی است که مرمت پوست آسیب دیده کمک می کند.

چگونه میتوان باعث افزایش قد در نوجوانان شد؟ هر کسی، خواهان یک اندام متناسب با قدی ایده آل می باشد، به ویژه نوجوانان. اگرچه

دارویاب یک نرم افزار ساده و کم حجم می باشد که تمامی اطلاعات مرتبط با هر دارو را در چند ثانیه در اختیار شما قرار می دهد و کافیست شما دارو را در بره جستجو کنید .

این بره بسیار شفاف و روان طراحی شده و کار با آن بسیار آسان می باشد .


نرم افزار دارویاب اندروید رایگان

https://telegram.me/wmobile

خواندن وضعیت تلفن و شناسه
ممانعت از به خواب رفتن دستگاه
اجرا شدن در هنگام راه‌اندازی
کنترل لرزش
مشاهدهٔ اتصالات شبکه
دسترسی کامل به اینترنت
خواندن کارت حافظه
تغییر یا حذف محتویات کارت حافظه

چنانچه این نرم افزار را توسط رایانه دانلود کرده اید فایل دانلود شده را توسط رم ریدر ، بلوتوث ، و یا هر وسیله دیگر به حافظه گوشی یا تبلت خود انتقال داده و از گوشی یا تبلت خود اقدام به نصب نمایید . پس از نصب نرم افزار شما قادر به اجرای آن خواهید بود .

برخی از نرم افزار ها جهت اجرا نیازمند اینترنت می باشند که شما بایستی اینترنت دستگاه خود را فعال نمایید .

چنانچه در اجرای برخی از بره ها با مشکل مواجه شدین می توانید سوال خود را در قسمت نظرات همین مطلب اعلام فرمایید تا کارشناسان سایت در اولین فرصت شما را راهنمایی کنند .

این مطلب مفید بود ؟ لطفا به اشتراک بگذارید

سه پاس دوست عزیز

خوبی دارم

خسته نباشید !!!!

همواره افراد انگل در جامعه وجود دارند که از دسترنج دیگران برای خود کسب و کار ایجاد می کنند و می خواهند یک شبه ره صد ساله را طی کنند.
بنده مدیر وب سایت دارویاب و دکتر داروساز هستم. مجموعه ای متشکل از چندین پزشک و دکتر داروساز اطلاعات این وب سایت را مرتبا به روز رسانی می کنند.
اکنون شما نرم افزار دارویاب را تولید می کنید؟؟!!!!!
گرچه می دانم کسی که چنین کاری را مرتکب می شود به هیچ دین و مذهبی اعتقاد ندارد ولی مطمئن باشید که روز قیامت در پیش است و در آنجا هیچ عذر و بهانه ای پذیرفته نمی شود.
به زودی شما را زیارت می کنم.
دکتر محسن صنیعی
۰۹۰۳۷۸۲۴۴۳۸

سایت دبلیو موبایل فقط منتشر کننده اپلیکیشن هست و هیچ مسئولیتی در قبال محتوای اپلیکیشن ندارد
باتشکر
مهندس میثم حسینی مدیر پروژه سایت دبلیو موبایل
بدرود

خییییییییلی خیــــــــــــــــــلی مزخرف بود

اندروید                                                                    IOS(اپل)

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *