میزان مصرف قرص جویدنی ویتامین ث



ویتامین ها و مینرال های دو جزء لازم و غیر قابل اجتناب برای بدن هستند.آیا می دانید در چه موادی بهترین نوع و درجه ی ویتامین ث وجود دارد؟

یک سری از نیازهای بدن هستند که از قزص های و ویتامین های شیمیائی دریافت نمی شود بلکه باید به صورت مواد و خوراکی های مصرفی جذب بدن شود.

بدانید :  هر آنچه باید در مورد ویتامین C بدانید

ویتامین سی یکی از موادی است که بدن باید از طریق مواد غذایی که می خورد جذب کند.برعکس حیوانات و گیاهان،که بدنشان قادر است بعضی از مواد غذایی را که جذب می کنند،تغییر شکل دهد و آنها را سنتز کند،اما بدن انسان دارای چنین عملکردی نمی باشد و باید تمام مواد لازم را از غذاهایی که می خورد جذب کند در غیر این صورت و عدم دریافت مواد غذایی لازم،قادر نخواهد بود کمبود این مواد را به گونه ای دیگر جبران کند.

ویتامین سی نقش مهمی را در جریان فعل و انفعالات بدن ایفا می کند که در ادامه به آنها اشاره می شود. میزان مصرف قرص جویدنی ویتامین ث

ویتامین سی دارای خاصیت آنتی اکسیدان می باشد.این ویتامین همچنین در بهبود بیماریهای قلبی و عروقی موثر می باشد.

ویتامین سی در سبزیجات،میوه،آبمیوه،سیب زمینی یافت می شود. نحوه ی آماده سازی سبزیحات به هنگام مصرف تاثیر بسیار زیادی را در ماندگاری ویتامین سی ایفا می کند. 

اگر شما ویتامین سی را بیش از حد مصرف کنید،تاثیر ابتدایی این موضوع در ادرار شما مشخص میشود.اما مسلما همان طور که تفریط سلامت را به خطر می اندازد ،افراط نیز همین موضوع را ایجاد می کند.

 بدانید : نشانه های کمبود ویتامین C

بدانید : فواید ویتامین C برای پوست و ناخن چیست؟

بدانید : ویتامین C در این 12 خوراکی از پرتقال وجود دارد!!

بدانید : وظایف ویتامین C در بدن شما

تهیه و ترجمه : گروه سلامت سیمرغ seemorgh.com/healthاختصاصی سیمرغ

(اجباری)

آدرس پست الکترونیکی (اجباری است اما نمایش داده نمی‌شود)

مرا برای دیدگاه‌های بعدی به یاد بسپار

تصویر امنیتی جدید

سرماخوردگی گاهی با نشانه هایی همراه است که باید جدی گرفته شوند. در این مقاله به چند نشانه جدی سرماخوردگی اشاره می کنیم

سرطان سینه یكی از شایع ‌ترین سرطان‌ها در میان زنان ایرانی محسوب می‌شود و سن ابتلا به این بیماری در ایران بین 45 تا 55 سال است. زنانی كه پس از بارداری شیردهی نداشته یا نازا هستند، یكی از فاكتورهای خطر برای ابتلا به این سرطان را دارا هستند

All Rights Reserved – © 219 | باز نشر مطالب پورتال سیمرغ تنها با ذکر و آدرس seemorgh.com مجاز می باشد.1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *