قرص های ضد آلزایمر

قرص های ضد آلزایمر
قرص های ضد آلزایمر

نشانه‌های سجاوندی

عجب سازنده ی این علامت عرب دولاب است

مصرف کننده گرامی:

کپسول کنترل آلزایمر و کاهش علایم تحریک پذیری ملیتروپیک تولید شده در پژوهشکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی، تنها کپسول گیاهی خوراکی دارای مجوز تولید از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور می باشد. ماده موثر هر کپسول حاوی ۴۰۰ میلی گرم عصاره خشک بادرنجبویه می باشد.

ترکیبات کپسول ملیتروپیک:

این محصول حاوی وارنگ بو (بادرنج)، دی-آلفا توکوفرول، منیزیم استارات، لاکتوز مونوهیدرات(قند شیر)، نشاسته ذرت استاندارد شده براساس وجود ۸ میلی گرم رزمارینیک اسید

مورد مصرف:

قرص های ضد آلزایمر

کنترل آلزایمر و کاهش علائم تحریک پذیری.

مقدار مصرف:

روزانه یک کپسول، ترجیحا همراه غذا میل شود.

شرایط نگهداری:

در جای خشک و خنک، دور از نور خورشید و در دمای کمتر از ۳۰ درجه سانتی گراد قرار دهید. دور از دسترس کودکان قرار دهید.

هشدار مصرف:

هر دارو به موازات اثرات مطلوب درمانی ممکن است باعث بروز بعضی عوارض ناخواسته نیز بشود. اگرچه همه این عوارض در یک فرد دیده نمی شود، لیکن در صورت بروز هر عارضه ای با پزشک مشورت کنید.
بعضی از عوارض احتمالی عبارتند از:

لطفا و آدرس خود را وارد سازید

پذیرش نمایندگی

جشنواره یلدا تا ژانویه

شناخت و درمان آلزایمر

روغن های مناسب پخت و پز کدامند؟

خرید در بسته

قیمت هر بسته کپسول ضد آلزایمر ملیتروپیک ۳۰ عددی مبلغ ۲۵/۶۰۰ تومان می باشد. شما می توانید با کلیک روی گزینه خرید تعداد را انتخاب و سفارش دهید. به همراه هر ۵ خرید یک پازل بازی جهت تقویت حافظه بعنوان هدیه تولید کننده محصول تقدیم خواهد شد.

در یک مطالعه بالینی انجام شده توسط تیم محققان پژوهشکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی بر روی ۴۲ بیمار مبتلا به آلزایمر خفیف تا متوسط که در سنین بین ۶۵-۸۰ سال بودند و میزان فعالیت های شناختی بالاتر از ۱۲ و میزان ابتلا به آلزایمر (ADAS-cog) کمتر از ۲ داشته اند، عصاره گیاه بادرنجبویه تجویز و به دسته ای دیگر دارونما داده شد. شاخص های فراموشی، فعالیت های شناختی و عوارض جانبی مورد پایش قرار گرفتند و پس از چهار ماه از انجام مطالعه نتیجه به شکل قابل توجه و معنا داری بیان می کرد در افرادی که از عصاره بادرنجبویه استفاده کرده اند نسبت به افرادی که دارونما مصرف نموده اند میزان آلزایمر خفیف تا متوسط به خوبی کنترل شده است و همچنین عارضه اضطراب و تحریک پذیری به شکل محسوسی نسبت به دسته دوم که دارونما مصرف نموده اند، کاهش داشته است. بادرنجبویه دارای آثار آرامبخش، ضد باکتری و ضد اسپاسم است. عصاره هیدروالکلی آن در موش دارای اثر آرامبخش و فعالیت ضد درد محیطی بوده، همچنین بعد از مصرف دوز تحت خواب و دور خواب پنتوباربیتال باعث خواب در حیوان می شود.

۶۲۶۲۲۲۳۵۰۰۲۰۸

۴۳۸۰۷۶۲۱۲۱۲۹۴۷۰۵

تصویر مجوزها

تيزر رونمایی کپسول ملیتروپیک پخش شده از شبکه های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، این فرآورده گیاهی توسط وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نهم بهمن ماه سال ۱۳۹۵ رو نمایی گردید.

تمامی حقوق برای گروه دارویی دکتر سینا محفوظ می باشد © ۱۳۹۵

قرص های ضد آلزایمر
قرص های ضد آلزایمر
9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *