قرص لاغری برای کودکان

خواص دارویی و گیاهی

چاقی,

چاقی بدون شک یکی از معضلات اصلی جامعه ماست. در سالهای اخیر سن ابتلا به این بیماری بسیار پایین آمده و شمار کودکان و نوجوانان چاق در اطراف ما رو به افزایش است.
تنوع محصولات غذایی ناسالم و تبلیغات رنگارنگ روی آنها، مصرف بیش از اندازه فست‌فودها، تبدیل بازی‌های پرتحرک بچه‌گانه به بازی‌های کامپیوتری و تماشای طولانی مدت تلویزیون هم مزید برعلت شده و به هرچه بدتر شدن اوضاع دامن می‌زنند. بر اساس تحقیقات انجام شده بیش از ۷۰ درصد کودکان چاق اگر به حال خود گذاشته شوند به بزرگسالان چاق تبدیل می‌شوند.
کودکی سن یادگیری است و اکثر عادت‌های افراد در این سن ایجاد می‌شوند، شیوه تغذیه مناسب هم یکی از این عادت‌هاست. اوقات بچه‌ها از پدر و مادر و یا دوستان و اطرافیان الگوبرداری می‌کنند و گاهی رفتارهای نادرست تغذیه و سبک زندگی به آنها منتقل شده و کم‌کم به اضافه‌وزنشان منجر می‌شود. آنچه اهمیت دارد این است که بدانیم این عادت‌ها با کودکانمان می‌مانند، تبدیل به شیوه زندگی آنها شده و با افزایش سن میزان اضافه‌وزن آنها هم می‌شود. به همین نسبت ریسک ابتلا به بیماری‌های مختلف مثل دیابت، فشارخون، بیماری قلبی و سرطان نیز افزایش می‌یابد و روی سلامتی آنها به عنوان افراد بزرگسال سایه می‌اندازد و در نهایت مرگ زودرس را برایشان به همراه خواهد داشت.
اگر نتوانیم از همین حالا و در همین سن پیشگیری کنیم با گذشت زمان تغییر عادت‌ها به مرور سخت‌تر می‌شود.
کودکان و نوجوانان به خاطر شرایط سنی ویژه‌ای که دارند و با توجه به نیازهای بدنی‌شان قادر به پیروی از رژیم‌های غذایی محدود کننده و محروم کننده نیستند و تجربه ثابت کرده که رژیم علاوه بر عوارضی که می‌تواند برای کودک شما از لحاظ نقص رشد و کمبود مواد مغذی داشته باشد، باعث ایجاد حالت دافعه و دلزدگی از لاغر شدن می‌گردد و هر گونه سخت‌گیری بیش از حد تنها نتیجه عکس خواهد‌داشت.
ما نمی‌توانیم شرایط جامعه بیرونی را تغییر دهیم، با فست‌فودها، هله‌هوله‌ها، کامپیوتر و تلویزیون بجنگیم و آنها را از دور و بر فرزندمان دور کنیم. تنها کاری که از دست ما برمی‌آید این است که از ابتدا روش‌های تغذیه سالم و درست تصمیم گرفتن را به او یاد بدهیم تا برایش به عادت تبدیل شود. مطمئن باشید عادت‌هایی که تدریجی برایش جا افتاده و در مدت طولانی انجامشان داده همیشه با او خواهند بود و زمانی که از خانه خارج می‌شود هم همراه او می‌روند.
همراهی خانواده و شناخت روش درست در این بین برای کمک به فرزندتان از اهمیت زیادی برخوردار است.
حس مسئولیت والدین در قبال فرزندان غیر قابل انکار است و شما مسلماً در فراهم آوردن هر گونه امکانات و وسایل رفاهی برای آنها از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنید، چه بسا پیش آمدن کوچکترین ناراحتی و بیماری برای عزیزانتان شما را چنان نگران می‌کند که برای رفع آن حاضرید خود را به آب و آتش بزنید اما با بی‌توجهی نسبت به شیوه تغذیه و اضافه‌وزن آنها و گذشتن از کنار این موضوع و ساده انگاشتن قضیه، فرزندان خود را در معرض ابتلا به هولناکترین بیماری‌ها در آینده نه‌ چندان دور قرار می‌دهید!

در کلینیک کاهش وزن سیبیتا بره ویژه و جداگانه‌ای برای تغذیه و لاغری کودکان و نوجوانان پیش‌بینی شده است.
در بره لاغری کودکان و نوجوانان سیبیتا رژیم غذایی ارائه نمی‌شود و تمرکز بره بر آموزش تغذیه سالم، تغییر عادت‌ها و بهبود سبک زندگی است.
نکته مهم در این شیوه، لزوم همراهی و همفکری اعضای خانواده است، چرا که در این شیوه خانواده به عنوان یک واحد در نطر گرفته می‌شود.
میزان مناسب کاهش وزن برای گروه هفت تا دوازده سال، نیم کیلوگرم در ماه و برای گروه سیزده تا هجده سال تا دو کیلوگرم در ماه است.
این بره شامل هشت جلسه به فاصله یک هفته است و دوره اصلی بره دوماهه کامل می‌شود.
برای مشاوره تلفنی و آشنایی یا تعیین وقت مراجعه حضوری با کلینیک لاغری سیبیتا تماس بگیرید: ۶۶۵۲۲۷۳۴

اگر می‌خواهید بدانید آیا فرزندتان چاق است یا نه، لازم است از نمودارهای BMI استفاده کنید. برای محاسبه BMI باید وزن فرزندتان را بر حسب کیلوگرم تقسیم بر مجذور قد او بر حسب متر بکنید و عدد به دست آمده را در نمودار وارد نمایید. می‌توانید نمودارهای زیر را دانلود کنید، پرینت بگیرید و BMI فرزندتان را در فواصل زمانی سه ماهه در آن وارد نمایید تا روند تغییرات وزنش را در طول زمان به دقت زیر نظر داشته باشید. این نمودارها برای سنین ۲ تا ۲۰ سال طراحی شده است.قرص لاغری برای کودکان

 

 

در مورد بالون معده چه می دانید؟ آیا با عوارض و فواید این روش آشنایی دارید؟ تا به حال برای بدست آوردن تناسب اندام و یا کاهش وزن، به بالون معده فکر کرده اید؟ در این مقاله از بخش پزشکی دکتر سلام به بررسی بالون معده، عوارض و فواید آن و هزینه های انجام آن می پردازیم. بالون معده در اصل باعث پر شدن فضای معده شما شده و اشتهایتان را تا اندازه نصف، کاهش می دهد. بالون معده چیست؟ بالون معده یک روش بسیار

چگونه میتوان با کمک کیبلا به از بین بردن غبغب پرداخت؟ آیا می دانید کیبلا چیست؟ کیبلا یک روش درمانی غیر جراحی برای از بین بردن غبغب است. کیبلا برای استفاده در چانه در سال ۲۰۱۵ توسط FDA مورد تایید قرار گرفت. این درمان از یک شکل مصنوعی اسید دئوکسی کولیک برای کمک به جذب چربی استفاده می ‌کند. اسید دئوکسی کولیک به طور طبیعی توسط بدن تولید می ‌شود. در این مقاله از بخش زیبایی دکتر سلام به بررسی از بین بردن غبغب با

در مورد تلوژن افلوویوم چه می دانید؟ به دلیل هزاران موردی که بعدا در مورد آن بحث خواهیم کرد، یک حجم غیر عادی از موهای شما می‌تواند به یکباره وارد مرحله تلوژن شود. زمانی که آن موها می ریزند، کاهش قابل‌ توجهی از حجم موهای خود را تجربه می ‌کنید. به طور معمول، ریزش مو در کل پوست سر شما گسترش می ‌یابد، اما ممکن است در برخی از مناطق باشد. در این مقاله از بخش زیبایی دکتر سلام به بررسی تلوژن افلوویوم و

بزرگتر بودن استخوان فک پایین علاوه بر بروز درد در آرواره ها، باعث سر درد، مشکلات گفتاری و پوسیدگی دندان می شود. اصلاح این مشکل در کودکان، نیازی به جراحی ندارد و با عمل ارتودنسی، این مشکل برطرف می شود. در افراد بزرگسال، اصلاح این برآمدگی، هم به جراحی و هم به براکس (متصل کردن دندان ها به یکدیگر) نیاز دارد. در این مقاله از بخش دندانپزشکی دکتر سلام به بررسی آندربایت یا بزرگتر بودن استخوان فک پایین نسبت به استخوان فک بالا خواهیم پرداخت

در مورد رژیم کتوژنیک وگان چه می دانید؟ شاید شما هم جزء افرادی باشید که دوست دارند رژیم کتوژنیک بگیرند ولی به نظرشان سخت بیاید و یا بخواهند رژیم وگان بگیرند ولی به نظرشان اصلا قابل اجرا نیست. ما در این مقاله از بخش تغذیه دکتر سلام می خواهیم به بررسی یک رژیم غذایی بپردازیم که ترکیبی از رژیم کتوژنیک و وگان است. با ما باشید تا شما را با رژیم کتوژنیک وگان آشنا کنیم. رژیم کتوژنیک وگان چیست؟ رژیم وگان فواید سلامتی زیادی قرص لاغری برای کودکان

آدنوئید ها بخش های کوچکی از بافت در پشت گلو هستند که به بالای لوزه ها چسبیده اند و در نزدیک بینی قرار دارند. شما می توانید لوزه

در مورد بالون معده چه می دانید؟ آیا با عوارض و فواید این روش آشنایی دارید؟ تا به حال برای بدست آوردن تناسب اندام و یا کاهش وزن،

چگونه میتوان با کمک کیبلا به از بین بردن غبغب پرداخت؟ آیا می دانید کیبلا چیست؟ کیبلا یک روش درمانی غیر جراحی برای از بین بردن غبغب است.

چگونه میتوان چربی های زیر پوست که سلولیت را به وجود می آودند را درمان کرد و از بین برد؟ می دانید سلولیز چیست و چه کمکی در

در مورد تلوژن افلوویوم چه می دانید؟ به دلیل هزاران موردی که بعدا در مورد آن بحث خواهیم کرد، یک حجم غیر عادی از موهای شما می‌تواند به

اختلالات گوارشی در طول دوران بارداری رایج و شایع می باشد. علاوه بر بروز یبوست، ناراحتی معده یا شل شدن مدفوع نیز مشکلات دیگری

سرکه سیب برای خشک کردن زگیل ها و کشتن ویروس ها مفید است. خواص ضد میکروبی قوی دارد که در از بین بردن زگیل های تناسلی موثر است. اسید استیک موجود در سرکه سیب می تواند برخی از ویروس ها و باکتری ها را از بین ببرد.

روغن بابونه رومی یک ضد التهاب معروف است که هم برای انسان و هم برای سگ در صورت داشتن مشکلات پوستی مشابه مانند سوزش، سوختگی، جراحات، زخم یا اگزما بسیار عالی می باشد. این یک روغن بسیار ملایم است که به آرام کردن استرس سگ نیز کمک می کند.

روغن اسطوخودوس یک درمان مهم  موضعی برای مشکلات پوستی سگ مانند آلرژی و سوختگی است. این روغن  یک انتخاب رایج در بین روغن های ضروری  برای زخم ها و خارش پوست سگ می باشد.

برای درمان افسردگی و بد اخلاقی، صبح یک عدد موز بخورید. این میوه سروتونین مغز را افزایش داده و خوش اخلاقی را برایتان به ارمغان می آورد.

برای افزایش سوخت و ساز بدن، ناشتا آب بنوشید. نوشیدن آب لیمو ناشتا، باعث چربی سوزی می شود و میل کردن آب هویج ناشتا، کبد چرب را درمان می کند. همچنین خوردن آب سیب ناشتا، باعث درمان جوش و آکنه می شود.

جوشانده شنبیله می تواند خارش پوست سر را درمان کند. برای این منظور کمی شنبیله را در آب در حال جوش ریخته و پس از 15 دقیقه آن را صاف کنید و موهای خود را با این مایع بشویید. شما همچنین شاهد خوش حالتی موهای خود خواهید بود.

اثبات شده است که رژیم پالئو برای بهبود عدم تحمل گلوکز مفید است و به طور خاص، رژیم غذایی پالئو بیش از یک رژیم غذایی مدیترانه ای به منظور بهبود تحمل گلوکز در افراد مبتلا به بیماری های قلبی اثر بخش بوده است.

هر دو رژیم غذایی اتکینز و پالئو، افراد را به مصرف تمام غذاهای مغذی، از جمله گوشت تازه، ماهی، غذاهای دریایی، سبزیجات تازه، چربی های سالم و تشویق می کنند.

گزینه سالمی که برای مبتلایان به سرطان پروستات مناسب می باشد، خوردن گوجه فرنگی پخته است. گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدانی قوی به لیکوپن می باشد که زمانی که گوجه فرنگی پخته می شود، بدن به راحتی می تواند آن را جذب کند.

آلوئه ورا به علت خواص ضد باکتری و ضد التهابی، برای درمان زخم ها به طور طبیعی مفید است. همچنین باعث آبرسانی به پوست شده و چربی بیش از حد پوست را از بین می برد. علاوه بر این، یک نرم کننده طبیعی است که مرمت پوست آسیب دیده کمک می کند.

9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *