قرص ترک سیگار champix

خواص دارویی و گیاهی

نشان‌گذاری

عجب سازنده ی این علامت عرب دولاب است

Загрузка

Загрузка

Загрузка

Обработка

Загрузка

قرص ترک سیگار champix

Обработка

Загрузка

Загрузка

Обработка

Загрузка

Загрузка

February 5, 217 (Persian calendar 1395/11/17)Cosar pharmaceutical company (شركت داروسازي كوثر) official websitehttp://cosarpharm.comVarenicline (trade name Chantix and Champix usually in the form of enicline tartrate), is a preion medication used to treat nicotine addiction. Varenicline is a nicotinic receptor partial agonist—it stimulates nicotine receptors more weakly than nicotine itself does. In this respect it is similar to cytisine and different from the nicotinic antagonist, bupropion, and nicotine replacement therapies (NRTs) like nicotine patches and nicotine gum. As a partial agonist it both reduces cravings for and decreases the pleasurable effects of cigarettes and other tobacco products. Through these mechanisms it can assist some patients to quit smoking.

Загрузка

Загрузка

Загрузка

Загрузка

Загрузка

Обработка

Загрузка плейлистов

پژوهشگران بیان داشتند پزشکان می‌توانند داروی enicline که به ِ Champix™ یا ChantixTM نیز شناخته می‌شود را به صورت گسترده‌تر برای کمک به ترک سیگار تجویز کنند. Varenicline، مؤثرترین دارو برای کمک به ترک سیگار است اما گزارش‌های قبلی حاکی از آن بود که احتمالِ بروز حمله‌ی قلبی در افرادِ مصرف‌کننده افزایش می‌یابد.

علاوه بر این تصور می‌شد Varenicline با افسردگی، خودآزاری و خودکشی نیز ارتباط دارد.

در جدیدترین پژوهشِ انجام‌شده برای اولین بار به صورت همزمان عوارض جانبیِ بالقوه مورد بررسی قرار گرفت. در این پژوهش شواهدی مبنی بر بروزِ اثرات منفی بر سلامت روانیِ افراد مصرف‌کننده‌‌ی enicline دیده نشد. علاوه بر این نتایج نشان داد مصرف دارو، خطر ابتلا به بیماری قلب را افزایش نمی‌دهد.

گروه پژوهشی به بررسی اطلاعات سلامتِ بیش از 15 هزار سیگاریِ گم‌ در انگلستان پرداختند.

برای این بیماران، enicline یا داروی ترک سیگارِ دیگری به بوپروپیون تجویز شده بود تا آسان‌تر ترک کنند. برخی نیز از درمانِ جایگزینِ نیکیوتین مانند چسب‌ها، آدامس یا قرص‌های مکیدنی استفاده می‌کردند.

قرص ترک سیگار champix

این افراد بعد از 6 ماه به منظورِ ارزیابیِ اثراتِ درمان بر سلامتی‌شان بررسی شدند. پژوهشگران دریافتند احتمالِ بروز حمله‌ی قلبی در افرادی که enicline یا بوپروپیون مصرف می‌کنند به نسبتِ افرادی که از درمان‌های جایگزین نیکوتین استفاده می‌کنند افزایش نمی‌یابد. این امر در مورد خطر ابتلا به افسردگی یا خودآزاری نیز صدق می‌کند. این پژوهش توسط پژوهشگران دانشگاه ادینبورگ و دوسلدورف انجام شده است و نتایج آن در مجله‌ی پزشکیِ تنفسیِ لاسنت منتشر شده است.

پژوهشگرانِ دانشگاه ماستریخت، دانشگاه کالج لندن و دانشکده‌ی پزشکی هاروارد نیز در انجام این پژوهش همکاری کرده‌اند. اطلاعات مرتبط با سلامت از QResearch دریافت شدند.

پروفسور دنیل کوتز از دانشکده‌ی پزشکیِ هاینریش-هاینه در دانشگاه دوسلدورف بیان داشت: «افراد سیگاری به طور معمول هر سالی که سیگار می‌کشند سه ماه از امید به زندگیِ آنها کاسته می‌شود. نتایج پژوهش ما از مصرف enicline به عنوان دارویی مؤثر و ایمن برای کمک به ترک سیگار حمایت کرد.»

پروفسور عزیز شیخ، معاونِ مرکزِ اطلاع‌رسانیِ پزشکی در دانشگاه ادینبورگ بیان داشت: «بر اساس انجام تحلیلی گسترده ما معتقدیم احتمالِ اینکه enicline بر سلامت قلب یا روانی، عوارض جانبیِ قابل توجهی داشته باشد وجود ندارد. سازمان‌های تنظیم‌کننده‌ای مثل اداره‌ی غذا و داروی آمریکا (FDA)‌ باید هشدار ایمنی درباره‌ی enicline را دوباره بررسی کنند زیرا ممکن است به شکلی غیر ضروری دسترسی به این داروی مؤثر را محدود کرده باشند.»

اشتراک

در حال حاضر، باکتریِ مقاوم در برابر آنتی بیوتیک (MRSA) در طول سال باعث مرگ هفتصد هزار نفر می شود. دانشمندان نگران این موضوع هستند که این آمار در سال 25 به رقم هولناک ده میلیون نفر در سال برسد. در این بین دانشجویی 25 ساله از دانشگاه ملبورن ب خانم «شو لام» باور دارد که راه حل را یافته است. او توانست راهی را کشف کند که مقاومت در برابر آنتی بیوتیک ها در باکتری ها را از بین ببرد و اینکار را بدون استفاده از آنتی بیوتیک ها انجام داده است. وی با موفقیت کامل یک مشکل بزرگ در تست های آزمایشگاهی را با استفاده از یک «پلیمرِ ستاره ای شکل» که باعث شکاف در سلولها می شود، برطرف کرده است. برای بررسی با کوی دانش همراه باشید

تصور کنید که ایمپلنتهای استخوانی آینده از ذرات ریزی از گرافن که با هم جوش خورده اند و به ماده ای جامد تبدیل شده اند، ساخته شوند! این مهم بر اساس مطالعه ای که توسط دانشمندان دانشگاه رایس انجام گرفته امکانپذیر است. برای بررسی با کوی دانش همراه باشید

تحقیق جدیدی که مسئولیت آنرا دانشمندان کینگ کالج لندن و دانشگاه بریستول برعهده داشتند مشخص کرد که رژیمهای پرچرب و پرقند در طول بارداری با بروز علائم اختلال کم توجهی (ADHD) در کودکان مرتبط است. این مطالعه در ژورنال Child Psychology and Psychiatry منتشر گردیده و اولین مطالعه در نوع خود است که بیان می کند مشکلات رفتاری کودک و همچنین اختلال کم توجهی و بیش فعالی بخاطر تاثیر مستقیم رژیم غذایی ناسالم مادر مخصوصاً در زمان بارداری است. برای بررسی با کوی دانش همراه باشید

محققان موفق شدند طی یک درمانِ آزمایشی در موشهای مبتلا به دیابت، رگهای جدیدی را تولید کنند. این درمان در نهایت می تواند به افرادی که به بیماریهای عروقی مبتلا هستند، امیدهای تازه ای بدهد. برای بررسی با کوی دانش همراه شوید

سویلنت 2 هم صبحانه است، هم نهار و هم شام، آنهم بصورت یک نوشیدنی. «سویلنت کافی اِست» برای تامین کافئین و داشتن طعم شکلات، در خودش کمی قهوه دارد. 2 درصد از آنرا ماکروناترینت تشکیل شده تا مواد مغذی روزانه شما را تامین کند. همچنین با اضافه کردن روغنهای موجود در برگه هلو، عصاره های سویا و آمینو اسیدهای موجود در چای سبز در نهایت معجونی برای صبحانه شما آماده می کند که با انرژی فوق العاده صبح خود را آغاز کنید.

تغییرات اقلیمی و آلاینده های متعاقب آن تأثیر چشمگیری در افزایش میزان عطسه، سرفه ‏و خس خس کردن سینه در فصول شیوع آلرژی در میان مردم دارند. گازهایی نظیر نیتروژن ‏و اُزن نزدیک سطح زمین، با دامن زدن به واکنش های شیمیایی در آلرژن های هوابرد، توان ‏آلرژی زایی آن ها را افزایش میدهد. این یافته که در رابطه با “تغییرات اقلیمی” جهانی ‏است، می تواند علت همه گیرشدن آلرژی های اخیر را توضیح دهد.‏

محققان خبر از ابداع راهگشایی در مدل آزمایشگاهی برای گلیوماهای درجه بالا می دهند. محققان خبر از درمان تجربی در تست های آزمایشگاهی می دهند که می تواند سرطان های مغزی کشنده و مقاوم به درمان مهاجم را که گلیوبلاستوما دارند و گیلوماهای درجه بالا را متوقف سازد. دانشمندان به هنگام تست یک استراتژی درمانی چند مرحله ای، روشی را برای استفاده از درمان ژنی برای متوقف سازی ژنی پیدا کردند که از مدت ها پیش نقش آن در شکل گیری گلیوماهای درجه بالا مشخص شده است.

مسیر عادی فروش برای مادربوردهای سطح ورک استیشن از واحد “بیزنسِ سرور” تولیدکنندگان مادربرد می گذرد که بعد از عبور از این مرحله، مادربردها به جای فروش به مشتریان انفرادی، در سیستم های تکمیل شده نصب می شوند . درحالیکه بعضی از تولیدکنندگان مادربرد به تازگی دست به امتحان مسیر دوم زده اند، شرکت ایسوس چندین نسل از محصولاتش را از همین طریق عرضه کرده است و موفقیتش به اندازه ای بوده است تا طرح های سریHaswell-E خودش را که به تازگی اعلام شده اند باز هم اینگونه به بازار معرفی کند.

بسیاری از افراد به مصرف مقدار گوشت و مواد غذایی غنی و سرشار از پروتیئن با صرف هزینه گزاف می بالند چرا که بر این باورند این نوع غذاها در عین آنکه آنها را سیر می کند، کالری کمتری وارد بدنشان می کند. ریچارد مت محقق مواد مغذی دانشگاه پوردو در لافایت غربی بیان داشت: «تحقیقات چندانی برای تایید این امر صورت نگرفته است.» با این وجود تیم او داده های قابل دسترسی از تحقیقات متعدد را در این مورد تجزیه و تحلیل کرد. تحقیق جدید به این نتیجه رسید که وجود پروتئین، حس سیری زودرس را در افراد ایجاد می کند.

بسیاری از محصولاتی که در زندگی روزانه از آنها استفاده می‌کنیم هوشمند هستند و حالا وقتش رسیده است طناب ورزشی هم در فهرست این محصولات راه پیدا کند (همان طناب‌های پلاستیکی که همه با آن آشنا هستیم). سوفیا نیز طناب هوشمندی است که برای آن دسته از مشتاقان تناسب‌اندام طراحی شده است که دوست دارند آمار و ارقام تمرینات ورزشی‌شان را دم دست داشته باشند. سوفیا نیز به همین منظور فناوری هوشمند را داخل دسته‌های طناب ادغام و کار را آسان کرده است. برخی اطلاعات روی صفحه کوچک روی دسته طناب نشان داده می‌شود. باقی اطلاعات (مثل میزان کالری‌های مصرفی) به داخل گوشی هوشمند جفت شده فرستاده می‌شود.

عضویت در خبر ه کویآخرین اخبار علمی دنیا را در خود دریافت کنید


:


:

برداشت ، بازنشر و استفاده از مطالب سایت بصورت کامل و یا صرفا بخشی از یک مطلب صرفا باقرار دادن لینک آن مطلب (Hyperlink) مجاز می باشد .9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *