قرص انرژی زا o2 قیمت

خواص دارویی و گیاهی

قرص انرژی زا o2 قیمت
قرص انرژی زا o2 قیمت

روزانه 1 تا 4 قرص با آب میل شود.

مهم ترین اثرات کافیین: – کافیین دارای اثر تحریک مرکزی مشابه با آمفتامین است که خستگی را تقلیل داده و تمرکز و هوشیاری را افزایش می دهد. – دارای اثرات نیرو زا می باشد. – گلیکوژن مهم ترین منبع انرژی برای ورزشکاران بوده و ذخایر گلیکوژن برای افزایش زمان تمرین ضروری است. کافیین با وارد کردن اسیدهای چرب در خون شما سرعت مصرف گلیکوژن را کاهش می دهد. – کافیین دارای اثرات ضد درد بوده و عهمراه با سایر ترکیبات دارویی بکار می رود. – کافیین سبب بهبود علائم بیماری دیابت نوع دوم می شود. – کافیین به کمک خصوصیات تاثیر بر عروق (قطر رگ ها اثر می گذارد) ، میگرن و سردردها را تسکین می دهد. مصرف کافیین برای ورزشکاران امکان افزایش زمان و نیز شدت تمرین را فراهم می کند. مهمترین اثرات تائورین: – تائورین می تواند از آسیب بافت ها و در برابر واکنش های انفجاری تنفسی که در هنگام فعالیت های شدید جسمانی و فکری بوجود می آید، جلوگیری نماید. – تائورین دارای اثرات کاهش دهنده کلسترول و کاهنده فشار خون می باشذ. – فعالیت سم زدایی تائورین ناشی از اثرات آنتی اکسیدانی و تثبیت غشایی آن می باشد. – تائورین مقاومت به انسولین را کاهش می دهد و با این مکانیسم در افرادی که دیابت نوع دوم دارند، قند خون را کاهش داده و در هنگام فعالیت های جسمانی و فکری باعث افزایش انتقال گوکوز لازم توسط انسولین به درون سلول ها می گردد. تائورین با دو مکانیسم باعث افزایش قوای جنسی در مردان و زنان می گردد و در درمان آندروپوز بکار می رود. با تسهیل ورود و خروج یون های پتاسیم، کلسیم و منیزیم در انتقال پیام های عصبی نقش کلیدی داشته و در افزایش تحریک پذیری جنسی موثر است. ویتامین های ب-کمپلکس: ویتامین های ب کمپلکس موجود در قرص در نگهدارای و تنظیم مکانیسم های اصلی بیولوژیک نقش اساسی دارند و نقش حیاتی در استقامت جسمانی ایفا می نمایند.

سلام ، خسته نباشید

من موقع کنکورم از این مکمل استفاده می کردم و بسیار راضی بودم ولی الان هیجا پیداش نمی کنم از طرفی جایگزینی که معرفی کردین ایرانی هست . امکانش هست که خارجی معرفی کنید که کاراییش مثل این مکمل باشه ؟ ممنون

کاربر گرامی با سلام،
جهت افزایش انرژی می توانید از مکمل Exotique plus استفاده نمایید.
قرص انرژی زا o2 قیمت

سپاس

سلام استاد وقت بخیر
پسری 17 ساله عادت خیلی زیادی داره به جویدن ناخن و ضمنا اضطراب هم داره، بنظر شما موثرترین دارو واسه ترک این عادتش چی هست و آیا این محصول(O2) یا oxyforte میتونه تا حدودی به رفع مشکلش کمک کنه؟

باسلام

کاربر گرامی، این محصول تاثیر چندانی در کنترل این عادت نداشته و در این مورد بهتر است با پزشک مشورت شود.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام
شبتون بخیر
من 18 سالمه و پشت کنکوریم
مدتیه ک سطح انرژیم کاهش پیدا کرده
و مشکل تمرکز هم دارم
آیا این دارو علاوه بر رفع خستگی میتونه باعث ایجاد تمرکز هم بشه؟

کاربر گرامی با سلام،
توصیه می شود که از مکمل oxyforte استفاده نمایید. این مکمل در افزایش توان و قوای جسمی بسیار موثر می باشد . لطفا به لینک مراجعه نمایید.
با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

لطفا این دارو را موجود کنید.

با سلام

کاربر گرامی، متاسفانه زمان دقیق موجود شدن این محصول مشخص نیست.
لطفا به قسمت ” به من اطلاع بده ” در زیر محصول مراجعه کرده و با درج شماره تلفن خود، اطلاعات تماس خود را در اختیار بخش پشتیبانی قرار دهید.
در صورت ورود و توزیع محصول، به صورت اس ام اسی به شما اطلاع رسانی می گردد.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام
بین این محصول و stimol برای افزایش انرژی و رفع خستگی کدام بهتر است؟و چگونه این دارو برای بهبود میگرن موثر است؟
با تشکر فراوان

کاربر گرامی با سلام ،
هر دو محصول از جمله مکمل هایی می باشند که در افزایش انرژی میتواند تاثیر بسزایی داشته باشند. سترولئین موجود در stimol می تواند در تولید نیتریک اکساید جهت بالا بردن انرژی و نیز دفع آمونیاک از بدن نقش بسزایی داشته باشد. مصرف یک ساشه از این محصول روزانه توصیه می شود.
با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

عالیه این دارو… دکتر برای میگرن واسم تجویز کرد. امیدوارم همیشه وارد کشور بشه.

سلام. میخواستم بدونم این دارو عوارض هم داره. و اینکه برای ایام امتحانات جواب میده؟؟؟؟

با سلام

در صورتی که بیماری خاصی نداشته باشید، این محصول عارضه خاصی ایجاد نمی کند. این محصول برای رفع خستگی و افزایش انرژی مناسب می باشد.

با تشکر. مسئول فنی داروخانه

سلام
خسته نباشید
جناب آقای دکتر من از این قرص به صورت روزانه دو عدد طبق تجویز پزشک استفاده می کنم
اما مشکلی که وجود داره طبق اطلاعات موجود در سایت داروکده این قرص باید جویده شود ، اما واقعا قابل جویدن نیست و من با آب و به صورت عادی مصرف می کنم . آیا به این صورت مشکلی ایجاد می شود ؟ و همچنین در بر چسب روی شیشه قرص نوشته شده با آب میل شود
امکانش هست لطفا نحوه استفاده صحیح این قرص را بفرمایید
با تشکر فراوان

با سلام

خیر. در صورت عدم جویدن مشکلی پیش نخواهد آمد ولی در صورت جویدن اثربخشی بهتری خواهد داشت. البته حق با شماست و روی بسته بندی جدید نیاز به جویدن محصول قید نشده ولی در بسته بندی قدیمی درج شده بود.

با تشکر. مسئول فنی داروخانه مرکزی جمالزاده

سلام خسته نباشید
این محصول اصله؟
ممنون

کلیه محصولات آرایشی و بهداشتی، مکمل های غذایی و رژیمی و دیگر محصولات خوراکی و آشامیدنی عرضه شده، از نام های تجاری معتبر و اصل بوده و بر حسب مورد دارای مجوزهای بهداشتی لازم می باشند.

تهران – خیابان جمالزاده شمالی – 200 متر بالاتر از خیابان فرصت – نبش کوچه یزدان شناس – پلاک 251 – داروخانه مرکزی جمالزاده

طراحی و توسعه توسط گروه آریاس ( 1388-1398 )

این محصول از سبد خرید شما حذف شود ؟

مشخصه ها :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

قرص انرژی زا o2 قیمت

وبسایت

قرص انرژی زا  O2 نوتری میکس Nutri Mix O2 tablets مشخصات: – انرژی زا – افزایش فعالیت های جسمانی و مغزی – کمک به حفظ هوشیاری در هنگام خستگی و خواب آلودگی – تعداد در بسته: 70 عدد موارد استفاده: افزایش فعالیت های جسمانی و مغزی و ایجاد انرژی نحوه مصرف: روزانه 1 تا 4 قرص با آب میل گردد. احتیاط: در کودکان و افراد تحت نظر توصیه نمی شود. در دوران بارداری و شیردهی مجاز نمی باشد.

با استفاده از دکمه سفارش دهی و ارسال درخواست برای فروشنده، می توانید برای خرید این محصول به صورت عمده با فروشنده وارد مذاکره شوید. با پرداخت آنلاین وجه سفارش از ضمانت بازگشت وجه برخوردار می شوید.

تجارت اول تنها وب سایت تخصصی در زمینه تجارت بین بنگاهی در ایران می باشد که در فضای یک بانک اطلاعاتی شامل بیش از 207.000 کسب و کار فعال در ایران به ترویج تجارت الکترونیک می پردازد. از این رهگذر نه تنها کسب و کارهای بسیاری می توانند تجارت خود را در ورای مرزهای جغرافیایی دنبال کنند، بلکه مدل تازه ای در تامین منابع کسب و کارها و حتی اشخاص ارائه شده است که می تواند نتایج بسیار چشمگیری در فعالیت های تجاری بنگاه ها و افراد به دنبال داشته باشد.

۸۴،۲۰۰ تومان

در انبار موجود نمی باشد

‘-کمک به حفظ هوشیاری در هنگام خستگی وخواب الودگی

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.قرص انرژی زا o2 قیمت

بهره مند از کادر مجرب و متخصص در خدمت هم میهنان عزیز. داروخانه دکتر روغنی حقیقی محصولاتش را به سراسر کشور ارسال می کند.

شيراز – بلوار پاسداران – نبش کوچه ۶۰

تلفن: ۳۸۲۳۲۴۲۳-۰۷۱ و ۳۸۴۲۱۶۰۵-۰۷۱

پرداخت آنلاین توسط کلیه کارت های عضو شتاب

© 2019 داروخانه آنلاین دکتر روغنی. تمام حقوق محفوظ است

هیچ محصولی وجود ندارد

پرداخت

فیلترها

EURO VITAL – Macavit M تقویت قوای جنسی آقایان

EURO VITAL – Macavit F تقویت قوای جنسی بانوان

قرص انرژی زا o2 قیمت

Karen – Energetic Bar  انرژی بخش و ضدخستگی

PNC – CARBO MASS 2 افزایش انرژی و جلوگیری از افت قندخون

PNC – CARBO MASS 1 افزایش انرژی و جلوگیری از افت قندخون

VITABIOTICS – Wellman Conception Tab مکمل خوراکی تقویت کننده قوای جنسی آقایان

Natures Only – Double Bull  Tablets انرژی زا و افزایش استقامت بدن

PHAROS PHARMED – ALERTEEN Caffeine 200 کاهش سردرد و خستگی

داروپست را در شبکه های اجتماعی زیر دنبال کنید

     

ترب یک موتور جستجوی هوشمند است که با استفاده از آن می توانید کالای مورد نظر خود را در همه فروشگاه های اینترنتی به صورت همزمان جستجو کنید، به مقایسه‌ی قیمت کالا در فروشگاه ها بپردازید و از فروشگاه های مطمئن خرید کنید.

ترب را دنبال کنید تا از تغییرات قیمت کالای مورد علاقه خود سریع‌تر باخبر شوید

قرص انرژی زا o2 قیمت
قرص انرژی زا o2 قیمت
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *