عوارض قرص ژريويتون

مکمل ژریویتون حاوی ترکیبات موثر جهت حفظ و بازسازی قوای جسمی، روانی و پیشگیری از بروز عوارض مربوط به بالارفتن سن و برطرف کردن علایم خستگی، افسردگی، استرس ها، جسمی و فکری در افراد جوان تر می باشد.

کپسول ژریویتون با ترکیبی کامل ، پرمصرف ترین و مقبول ترین مکمل غذایی در ایران می باشد. ژریویتون دارای ۲۰ نوع از انواع ویتامین ها، مواد معدنی مورد نیاز بدن و عصاره گیاه جینسنگ است قابل مصرف در تمام گروه های سنی به تنهایی و بدون نیاز به مصرف مکمل دیگر، برطرف کننده علائم ناشی از کاهش کارآیی جسمی و فکری، خستگی، افسردگی، اختلالات حافظه و ضعف ناشی از کهنسالی در سالخوردگان و همچنین برطرف کننده علائم افسردگی،خستگی، و رفع بی خوابی در جوانان ، رفع ضعف دوران نقاهت بعد از بیماری ،عفونت، جراحی، رادیوتراپی در سنین مختلف با جبران ویتامین ها و مواد معدنی است.

ژریویتون دارای جذب یکنواخت مواد موثر بدون ایجاد تحریک، حلالیت بالا، سرعت جذب زیاد، پذیرش بهتر بیمار و سهولت مصرف، به دلیل فرم کپسول نرم ژلاتینی می باشد.

جهت حفظ و بازسازی قوای جسمانی، روانی و پیشگیری از بروز عوارض مربوط به افزایش سنعوارض قرص ژريويتون



در صورتیکه پزشک داروی دیگری تجویز نکرده باشد، ۲ کپسول روزانه به مدت ۳-۲ هفته (یک کپسول همراه صبحانه و یکی همراه ناهار) و بعد از این دوره، روزانه یک کپسول بعد از صبحانه مصرف شود. توصیه می شود مصرف این کپسول ها را به مدت چند ماه ادامه دهید که ممکن است بعد از یک دوره قطع شدن، مجددا تکرار گردد. توصیه می شود که کپسول ها را با مقدار کمی از مایعات مصرف نمایید. در صورتیکه بلع کپسول مشکل باشد می توان آن را برش داد و محتویات آن را همراه مقداری مربا و یا عسل میل نمود.

کپسول ژریویتون ۲۰ نوع ویتامین، مواد معدنی و عناصر كمیاب، در دوز‌هایی كه مورد نیاز روزانه بدن است، وجود دارد كه می‌تواند كمبود ویتامین‌های ناشی از سوء‌تغذیه، سوء جذب و یا بیماری را برطرف كند. این کپسول موجب رفع علائم عمومی ناشی از سالخوردگی شامل كاهش كارایی جسمی و فكری، خستگی و افسردگی، اختلال حافظه و فراموشی، عدم تمركز، بیخوابی، جمود ناشی از پیری، لرزش، خارش ناشی از پیری، سوء هاضمه و ضعف بنیه ناشی از پیری می شود. ژریویتون مکملی متشکل از چهار گروه ماده فعال است .

ژریویتون در افراد میانسال و جوانتر که به دلیل فعالیت های بیش از اندازه فکری و بدنی دچار استرس می باشند ، نیز مورد استفاده قرار می گیرد . عصاره جینسنگ G115 موجود در این کپسول از ریشه گیاهی به Panax Ginseng تهیه شده ، دارای اثر محرک نسبی بر روی مغز و بدن می باشد که باعث افزایش تمرکز و احتمالا بهبود حافظه می گردد این ماده همچنین دارای اثراتی در رفع خستگی ، بیخوابی ، افسردگی ، کاهش استرس های فکری و جسمی می باشد .

DMAE یک ترکیب بهبود دهنده عملکرد مغزی خلق و خوی بسیار ضعیف است . عناصر کمیاب موجود در ژریویتون دسته ای از مواد معدنی هستند که به مقادیر کم در بدن وجود دارند و نقش مهمی در متابولیسم بدن دارند و کمبود این مواد باعث ایجاد اختلالاتی در پوست ، مو و بطور کلی در رشد می شود . بعلاوه این کپسول با دارا بودن کولین ، اینوزیتول ، لینولئیک اسید ، لینولنیک اسید که دارای اثرات سینرژیستی با عصاره جینسنگ می باشند در بهبود اختلالات متابولیسمی چربی ها موثر است و مانع تجمع کلسترین (Cholesterin) در رگ های خونی می شود.


آهن

آهن موجود در ژریویتون ماده معدنی مورد نیاز در خانم هاست چرا که کمبود آن در زنان دیده شده است. انواع کم خونی های ناشی از کمبود آهن در زنان موجب شده مکمل آهن از مهم ترین مکمل های مصرفی در بانوان باشد.


ویتامین C

یک آنتی اکسیدان قوی است که موجب حفظ شادابی در بدن شده و از ایجاد رادیکال های آزاد و بروز بیماری های مختلف جلوگیری می کند. همچنین موجب تقویت سیستم ایمنی شده و برای پیشگیری از سرماخوردگی نیز استفاده می شود. این ویتامین موجب افزایش جذب آهن می شود.

کلسیم
ژریویتون محتوی کلسیم یکی از مهم ترین مینرال های موجود در بدن است که موجب حفظ استحکام استخوان ها و دندان ها شده و از بروز بیماری هایی نظیر پوکی استخوان و مشکلات استخوانی جلوگیری می کند. در دوره هایی از زندگی مانند یائسگی و بارداری و سنین بالای 5 سال نیاز به استفاده از کلسیم افزایش می یابد.


ویتامین E

این ویتامین یک آنتی اکسیدان طبیعی در بدن است و در تقویت سیستم ایمنی وکاهش زوال شناختی وابسته به سن موثر است. همچنین این ویتامین در برابر رادیکال های آزاد از سلول های بدن و از جمله سلول های مغز مراقبت می کند.


منیزیم

منیزیم یكی از املاح مورد نیاز هر سلول از بدن شماست. نیمی ازذخایر منیزیم بدن شما درون سلول های بافت ها و اندام های بدن و نیمی از آن به صورت تركیب با كلسیم و فسفر در استخوان وجود دارد. تنها 1% از منیزیم بدن شما در خون یافت می شود . بدن شما برای حفظ میزان ثابت منیزیم خون ، خیلی سخت فعالیت می كند . بیش از 3 واكنش در بدن برای فعالیت خود به منیزیم نیاز دارند چرا كه منیزیم باعث حفظ فعالیت نرمال ماهیچه و عصب، ضربان منظم قلب و استحكام استخوان ها و رفع گرفتگی عضلات می شود. همچنین منیزیم در متابولیسم انرژی و سنتز پروتئین نقش دارد.




بخوانید:


مکمل های ضد خستگی برای ورزشکاران حرفه ای


مکمل ها و ویتامین های جادویی برای کاهش وزن


مزایای باورنکردنی مصرف مکمل تائورین



گردآوری توسط بخش سلامت


مجله دلگرم

پاسخ به سوالات پزشکی ، مامایی و جنسی شما (توسط پزشک و ماما مجله دلگرم)

 

© تمامی حقوق این سایت برای شرکت آرادپرداز محفوظ است ؛ هر گونه استفاده از مطالب دلگرم با رعایت شرایط بازنشر امکان پذیر است.

در این مطلب با کپسول ژریویتون کاتالنت و موارد مصرف این محصول ایتالیایی و همچنین نحوه مصرف، ترکیبات، عوارض جانبی و شرایط نگهداری این دارو آشنا خواهید شد.

یکی از داروهای که می تواند میزان استرس های جسمی و فکری افراد جوان را کاهش دهد و در نتیجه از علائم ناشی از سالمندی پیشگیری کند، کپسول ژریویتون کاتالنت می باشد. که در ادامه این مقاله مزایای درمانی و عوارض این قرص ضد استرس ارائه گردیده است.

ژریویتون کاتالنت (Catalent Geriviton) عرضه شده شرکت ایتالیایی کاتالنت می باشد، که هر جعبه از این محصول محتوای ۳۰ عدد کپسول ژریویتون است.عوارض قرص ژريويتون

چنانچه پزشک داروی دیگری را تجویز نکرده باشد، به مدت زمان دو تا سه هفته هر روز ۱ عدد کپسول ژریویتون کاتالنت به همراه صبحانه و ۱ عدد به همراه ناهار مصرف گردد. پس از این دوره تنها ۱ عدد کپسول بعد از صرف صبحانه مصرف شود.

کپسول ژریویتون در دمای کمتر از ۲۵ درجه سانتیگراد و به دور از رطوبت، گرما و نور نگهداری کنید.

اگرچه کپسول ژریویتون کاتالنت دارای عارضه خاضی نمی باشذ اما توجه داشته باشید که استفاده از هر دارویی باید با تجویز پزشک صورت گیرد. و از استفاده خودسرانه داروی ژریویتون بپرهیزید.

منبع : آرگا







با بهترین بهترین مراکز خرید استانبول آشنا شوید




15 حقیقت شوکه کننده در مورد دبی

نشانی شما منتشر نخواهد شد.

ذخیره ، و من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

درمان و عوارض داروها

عوارض قرص ژريويتون

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از روزپلاس، قرص ژلوفن یکی از داروهایی است که بسیار کاربرد دارد و می توان گفت که اکثر افراد تقریبا برای تمامی دردها از آن استفاده می شود. اما قرص ژلوفن هم در اثراستفاده زیاد عوارض هم دارد. اگر استفاده از قرص ژلوفن ادامه دار شود عوارض آن خطرات جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت که یکی از اعضایی که در معرض خطرات ژلوفن است کبد می باشد.مصرف بی‌رویه ژلوفن می‌تواند به کبد آسیب شدیدی وارد کند. این دارو مانند هم خانواده‌هایش در کبد متابولیزه می‌شود تا قابلیت جذب برای بدن را داشته باشد. بنابراین مصرف بیش از اندازه آن فشار زیادی را به کبد وارد کرده و آن‌را دچار آسیب می‌گرداند. آسیب زدن یکی از مهمترین عوارض ژلوفن به‌حساب می‌‌آید. اگر می خواهید بدانید عوارض ژلوفن چیست این مقاله را بخوانید.

به‌طور کلی موارد مصرف ژلوفن شامل کاهش دردها و التهاب‌های ناشی از التهاب روماتیسمی مفاصل و پوکی استخوان، تب، دردهای خفیف تا متوسط و درمان اولیه دردهای قاعدگی است. البته برای کاهش دردهای اولیه دوران قاعدگی می‌توان از مفیک اسید و 2 روز قبل از پریود شدن به‌جای مصرف ژلوفن استفاده کرد. استفاده خودسرانه و بی اندازه از این نوع قرص‌‌ها در کشور ما به شدت افزایش یافته که با توجه به عوارض نسبی این دارو می‌بایست از مصرف بدون تجویز پزشک خودداری نمود.

اسهال، حالت تهوع و استفراغ، سوء هاضمه شامل نفخ و درد شکمی، هرگونه درد در ناحیه معده یا روده‌ها جزو عوارض شایع این مسکن‌ها و ضد التهاب‌ها به شمار می‌رود. البته عوارض ژلوفن به تدریج در طی درمان، با تطبیق بدن با دارو از بین می‌روند.

عوارض شدیدتر و البته نادر این قرص‌ها شامل سردرد شدید، اختلالات پوستی، اختلالات بینایی، تنگی نفس، افسردگی یا تغییرات رفتاری، اختلالات شنوایی،اختلالات ادراری و افزایش وزن است. همچنین اگر مدفوع قیری‌رنگ یا خون آلود، احساس درد و فشار در قفسه سینه، تشنج با لرزش یا بدون لرز، لکه‌های قرمز کوچک روی پوست، جراحت، زخم یا لکه‌های سفید روی لب‌ها یا داخل دهان، خون دماغ بدون علت خاص، خونریزی یا کبودی غیرمعمول، استفراغ و بالا آوردن خون در خود مشاهده کردید سریعا دارو را قطع و به پزشک مراجعه کنید.عوارض قرص ژلوفن

از علائم دیگر پس از مصرف ژلوفن می‌توان به  بی حسی یا ضعف در دست‌ها و پاها، احساس خستگی و خواب آلودگی اشاره کرد. بنابراین مصرف ژلوفن در برخی از موارد می‌تواند منجر به بی‌حالی وخواب‌ آلودگی فرد گردد.

مصرف ژلوفن حساسیت به نور آفتاب را بالا می برد. از این رو، قرار گرفتن طولانی مدت در برابر خورشید می تواند احتمال آفتاب سوختگی را افزایش دهد که استفاده از ضدآفتاب ها و لباس های پوشیده می تواند خطر را کاهش دهد.

استعمال دخانیات در ترکیب با ژلوفن خطر خونریزی معده را بالا می برد. به همین دلیل پزشکان به این افراد توصیه می کنند کشیدن سیگار را کنار بگذارند.

دکتر احمد رهنمای چیت ساز نایب رئیس انجمن داروسازان تهران ، گفت: داروی ایبوپروفن با تجاری پروفن به صورت دراژه وجود دارد که سه چهار سالی است که به صورت ژله ای و با ژلوفن تهیه می شود.

وی خاطر نشان کرد: در تکنولوژی جدید داروسازی تولید داروها به صورت ژله ای بسیار جا باز کرده است زیرا تولید داروها به صورت ژله ای عوارض ژلوفن را به حداقل می رساند و جذب دارو با سریع تر می کند.

وی افزود: از عوارض این دارو عوارض گوارشی است که از آن جمله می توان اثر آن بر روی کبد را ذکر کرد چون این دارو در کبد متابولیزه می شود تا قابلیت جذب داشته باشد بنابراین مصرف زیاد آن به کبد فشار می آورد.

وی ادامه داد: یکی دیگر از عوارض آن تاثیر این دارو بر کلیه است چرا که دفع دارو از طریق کلیه صورت می گیرد و مصرف بیش از حد آن بر کلیه اثر می گذارد.

رهنما یادآور شد: این دارو در بالغین استفاده می شود و به صورت کپسول های ۲۰۰ و ۴۰۰ میلی گرمی در بازار موجود است.

وی اذعان داشت: از این دارو در امراضی چون آرتریت، نقرس، دردهای شدید قاعدگی و درد دندان استفاده می شود.

وی ادامه داد: این دارو خاصیت ضد درد، ضد التهاب، ضد تب دارد که کودکان از این دارو به صورت شربت و با ایبوپروفن استفاده می کنند.

وی در مورد مصرف این دارو در دوران بارداری گفت: به طور کلی توصیه می شود تمامی داروها در سه ماهه اول بارداری استفاده نشود.

وی افزود: ژلوفن در دوران بارداری جز گروه B است یعنی برای جنین ضرری ندارد اما باید طبق دستور پزشک مصرف شود.

وی ادامه داد: اما در ۳ ماهه سوم بارداری این دارو جزء گروه D قرار می گیرد که نباید استفاده شود و مصرف آن باعث بروز اختلالات جنینی می شود.عوارض قرص ژلوفن1

حفظ طبیعت در سفرهای نوروزی طبیعت سرمایه‌ای گران‌بهاست که از میلیون‌ها سال قبل تا کنون در اختیار بشر قرار گرفته و نگهداری و حفاظت از آن وظیفه مهمی است که باید در همه حال رعایت شود، خصوصاً روزهای اول سال

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی امروزه با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن وب سایت‌های مختلف فروش، خرید و فروش اینترنتی اجناس و کالاهای مختلف نیز افزایش یافته است. یکی از پر مصرف‌ترین و همچنین متنوع‌ترین کالا، لوازم آرایشی

3 ویژگی مهم یک سایت آموزش زبان انگلیسی به روز بودن سایت آموزش زبان انگلیسی امروزه شیوه آموزش زبان انگلیسی در دنیا تغییرات بسیار گسترده ای داشته است با این حال مشاهده می شود اغلب سایت های آموزش زبان انگلیسی

امروزه خبر تبدیل به یک عنصر جدایی ناپذیر زندگی روزمره اکثر جوامع شده و همه مایل هست تا آخرین اخبار موضوعات متفاوت را مطالعه کنند. یک خبر بسته به موثق بودن، سرعت انتشار و اطلاع رسانی بموقع،رعایت اصول حرفه ای

خرید بیمه ثالث و بدنه در روزهای پایانی سال با آمدن روزهای پایانی سال، بسیاری از ما با درگیریها و دغدغه های متفاوتی دست و پنجه نرم میکنیم. که معمولا باعث کمبود وقت و بهم ریختگی برههای پایانی سال میشود.

نکاتی برای موفقیت کودکان در پیش دبستانی دوره پیش دبستانی یکی از مقاطع تحصیلی برای کودکان است که معمولا برای کودکان بین سه الی شش سال برگزار میشود. دوره پیش دبستانی تاثیرات زیادی در تربیت و پرورش و رشد ذهنی

گروه جامعه: با نزدیک شدن به ایام خانه تکانی شب عید و دقدقه تمیزی برای سال جدید خیلی از خانم ها و شاغلین به فکر تمیزی و پاکیزه بودن منزل و شرکت خود هستند. همیشه خانه تکانی و استرس آن

گردشی متفاوت در کیش و قشم وقتی به مسافرت کیش و قشم فکر میکنیم اولین چیزی که به ذهن میرسد ساحل و دریایی زیبا و آرومشون هست که قدم زدن و شنا کردن در اونجا حال خوشی میده. جالب اینجاست

بهترین مرکز ارائه خدمات زیبایی را چطور پیدا کنیم؟ امروزه با گسترش روز افزون اهمیت بهداشت و زیبایی در میان زنان و مردان سرتاسر جهان، یافتن بهترین مرکز ارائه کننده خدمات زیبایی نظیر اپیلاسیون و لیزر موهای زائد، به یکی

کتاب چاپ کنید؛ حتی یک جلد! نشر کتاب غالباً به دو شیوۀ سرمایه‌گذاری ناشر یا سرمایه‌گذاری نویسنده انجام می‌شود. در شیوۀ اول سرویراستار مجموعه یا دیگر متخصصانِ حوزۀ موردِ بحثِ کتاب پس از بررسی موضوع و محتوا دربارۀ سرمایه‌گذاری روی

عوارض قرص ژريويتون

مکمل ژریویتون حاوی ترکیبات موثر جهت حفظ و بازسازی قوای جسمی، روانی و پیشگیری از بروز عوارض مربوط به بالارفتن سن و برطرف کردن علایم خستگی، افسردگی، استرس ها، جسمی و فکری در افراد جوان تر می باشد.

کپسول ژریویتون با ترکیبی کامل ، پرمصرف ترین و مقبول ترین مکمل غذایی در ایران می باشد. ژریویتون دارای ۲۰ نوع از انواع ویتامین ها، مواد معدنی مورد نیاز بدن و عصاره گیاه جینسنگ است قابل مصرف در تمام گروه های سنی به تنهایی و بدون نیاز به مصرف مکمل دیگر، برطرف کننده علائم ناشی از کاهش کارآیی جسمی و فکری، خستگی، افسردگی، اختلالات حافظه و ضعف ناشی از کهنسالی در سالخوردگان و همچنین برطرف کننده علائم افسردگی،خستگی، و رفع بی خوابی در جوانان ، رفع ضعف دوران نقاهت بعد از بیماری ،عفونت، جراحی، رادیوتراپی در سنین مختلف با جبران ویتامین ها و مواد معدنی است.

ژریویتون دارای جذب یکنواخت مواد موثر بدون ایجاد تحریک، حلالیت بالا، سرعت جذب زیاد، پذیرش بهتر بیمار و سهولت مصرف، به دلیل فرم کپسول نرم ژلاتینی می باشد.

جهت حفظ و بازسازی قوای جسمانی، روانی و پیشگیری از بروز عوارض مربوط به افزایش سن

در صورتیکه پزشک داروی دیگری تجویز نکرده باشد، ۲ کپسول روزانه به مدت ۳-۲ هفته (یک کپسول همراه صبحانه و یکی همراه ناهار) و بعد از این دوره، روزانه یک کپسول بعد از صبحانه مصرف شود. توصیه می شود مصرف این کپسول ها را به مدت چند ماه ادامه دهید که ممکن است بعد از یک دوره قطع شدن، مجددا تکرار گردد. توصیه می شود که کپسول ها را با مقدار کمی از مایعات مصرف نمایید. در صورتیکه بلع کپسول مشکل باشد می توان آن را برش داد و محتویات آن را همراه مقداری مربا و یا عسل میل نمود.

کپسول ژریویتون ۲۰ نوع ویتامین، مواد معدنی و عناصر كمیاب، در دوز‌هایی كه مورد نیاز روزانه بدن است، وجود دارد كه می‌تواند كمبود ویتامین‌های ناشی از سوء‌تغذیه، سوء جذب و یا بیماری را برطرف كند. این کپسول موجب رفع علائم عمومی ناشی از سالخوردگی شامل كاهش كارایی جسمی و فكری، خستگی و افسردگی، اختلال حافظه و فراموشی، عدم تمركز، بیخوابی، جمود ناشی از پیری، لرزش، خارش ناشی از پیری، سوء هاضمه و ضعف بنیه ناشی از پیری می شود. ژریویتون مکملی متشکل از چهار گروه ماده فعال است .

ژریویتون در افراد میانسال و جوانتر که به دلیل فعالیت های بیش از اندازه فکری و بدنی دچار استرس می باشند ، نیز مورد استفاده قرار می گیرد . عصاره جینسنگ G115 موجود در این کپسول از ریشه گیاهی به Panax Ginseng تهیه شده ، دارای اثر محرک نسبی بر روی مغز و بدن می باشد که باعث افزایش تمرکز و احتمالا بهبود حافظه می گردد این ماده همچنین دارای اثراتی در رفع خستگی ، بیخوابی ، افسردگی ، کاهش استرس های فکری و جسمی می باشد .

DMAE یک ترکیب بهبود دهنده عملکرد مغزی خلق و خوی بسیار ضعیف است . عناصر کمیاب موجود در ژریویتون دسته ای از مواد معدنی هستند که به مقادیر کم در بدن وجود دارند و نقش مهمی در متابولیسم بدن دارند و کمبود این مواد باعث ایجاد اختلالاتی در پوست ، مو و بطور کلی در رشد می شود . بعلاوه این کپسول با دارا بودن کولین ، اینوزیتول ، لینولئیک اسید ، لینولنیک اسید که دارای اثرات سینرژیستی با عصاره جینسنگ می باشند در بهبود اختلالات متابولیسمی چربی ها موثر است و مانع تجمع کلسترین (Cholesterin) در رگ های خونی می شود.

آهن موجود در ژریویتون ماده معدنی مورد نیاز در خانم هاست چرا که کمبود آن در زنان دیده شده است. انواع کم خونی های ناشی از کمبود آهن در زنان موجب شده مکمل آهن از مهم ترین مکمل های مصرفی در بانوان باشد.

یک آنتی اکسیدان قوی است که موجب حفظ شادابی در بدن شده و از ایجاد رادیکال های آزاد و بروز بیماری های مختلف جلوگیری می کند. همچنین موجب تقویت سیستم ایمنی شده و برای پیشگیری از سرماخوردگی نیز استفاده می شود. این ویتامین موجب افزایش جذب آهن می شود.

کلسیمژریویتون محتوی کلسیم یکی از مهم ترین مینرال های موجود در بدن است که موجب حفظ استحکام استخوان ها و دندان ها شده و از بروز بیماری هایی نظیر پوکی استخوان و مشکلات استخوانی جلوگیری می کند. در دوره هایی از زندگی مانند یائسگی و بارداری و سنین بالای 5 سال نیاز به استفاده از کلسیم افزایش می یابد.

این ویتامین یک آنتی اکسیدان طبیعی در بدن است و در تقویت سیستم ایمنی وکاهش زوال شناختی وابسته به سن موثر است. همچنین این ویتامین در برابر رادیکال های آزاد از سلول های بدن و از جمله سلول های مغز مراقبت می کند.

منیزیم یكی از املاح مورد نیاز هر سلول از بدن شماست. نیمی ازذخایر منیزیم بدن شما درون سلول های بافت ها و اندام های بدن و نیمی از آن به صورت تركیب با كلسیم و فسفر در استخوان وجود دارد. تنها 1% از منیزیم بدن شما در خون یافت می شود . بدن شما برای حفظ میزان ثابت منیزیم خون ، خیلی سخت فعالیت می كند . بیش از 3 واكنش در بدن برای فعالیت خود به منیزیم نیاز دارند چرا كه منیزیم باعث حفظ فعالیت نرمال ماهیچه و عصب، ضربان منظم قلب و استحكام استخوان ها و رفع گرفتگی عضلات می شود. همچنین منیزیم در متابولیسم انرژی و سنتز پروتئین نقش دارد.

پاسخ به سوالات پزشکی ، مامایی و جنسی شما (توسط پزشک و ماما مجله دلگرم)

© تمامی حقوق این سایت برای شرکت آرادپرداز محفوظ است ؛ هر گونه استفاده از مطالب دلگرم با رعایت شرایط بازنشر امکان پذیر است.

عصاره استاندارد شده جینسنگ با غلظت بالا ۴۰ میلی گرمدی متیل آمینو اتانل بی تارترات ۲۶ میلی گرمویتامین A۴۰۰۰ واحدویتامین B۱ ۲ میلی گرمویتامین B۲ ۲ میلی گرمویتامین B۶ ۱ میلی گرمویتامین B۱۲ ۱ میکروگرمویتامین C ۶۰ میکروگرمویتامین D واحدویتامین E ۱۰ میلی گرمنیکوتیید( PP ) ۱۵ میلی گرمکلسیم پانتوتنات ۱۰ میلی گرمروتین( Rutin) ۲۰ میلی گرمآهن ۱۰ میلی گرمکلسیم ۳/۹۰ میلی گرمفسفر ۷۰ میلی گرمفلوئور ۲/۰ میلی گرممس ۱ میلی گرمپتاسیم ۸ میلی گرممنگنز ۱ میلی گرممنیزیم ۱۶ میلی گرمروی ۱ میلی گرمکولین، اینوزیتول، لینولئیک اسید و لینولنیک اسید ۶۰ میلی گرمخصوصیاتژریوتیون® مکملی متشکل از چهار گروه ماده فعال است:ـ عصاره جینسنگـ دی متیل آمینواتانل بی تارترات (DMAE)ـ ویتامین‌ها، مواد معدنی، عناصر کمیابـ مواد مؤثر در متابولیسم چربی‌ها (کولین، اینوزیتول، لینولنیک اسید، لینولئیک اسید)ژریویتون® در افراد میانسال و جوانتر که به دلیل فعالیت‌های بیش از اندازه فکری و بدنی دچار استرس می‌باشند، نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.عصاره جینسنگ G۱۱۵ موجود در این کپسول از ریشه گیاهی به Panax Ginseng تهیه شده، دارای اثر محرک نسبی بر روی مغز و بدن می‌باشد که باعث افزایش تمرکز و احتمالاً بهبود حافظه می‌گردد. این ماده همچنین دارای اثراتی در رفع خستگی، بیخوابی، افسردگی، کاهش استرس‌های فکری و جسمی می‌باشد.DMAE یک ترکیب بهبود دهنده عملکرد مغزی خلق و خوی بسیار ضعیف است.در این کپسول ۲۰ نوع ویتامین، مواد معدنی و عناصر کمیاب، در دوز‌هایی که مورد نیاز روزانه بدن است، وجود دارد که می‌تواند کمبود ویتامین‌های ناشی از سوء‌تغذیه، سوء جذب و یا بیماری را برطرف کند.عناصر کمیاب نیز دسته‌ای از مواد معدنی هستند که به مقادیر کم در بدن وجود دارند و نقش مهمی در متابولیسم بدن دارند و کمبود این مواد باعث ایجاد اختلالاتی در پوست، مو و بطور کلی در رشد می‌شود.بعلاوه، این کپسول با دارا بودن کولین، اینوزیتول، لینولئیک اسید، لینولنیک اسید که دارای اثرات سینرژیستی با عصاره جینسنگ می‌باشند در بهبود اختلالات متابولیسمی چربی‌ها موثر است و مانع تجمع کلسترین (cholesterin) در رگهای خونی می‌شود.موارد مصرف:• برطرف کردن علائم عمومی ناشی از سالخوردگی شامل کاهش کارایی جسمانی و فکری، خستگی و افسردگی، اختلال حافظه و فراموشی، عدم تمرکز، بیخوابی، جمود ناشی از پیری، لرزش، خارش ناشی از پیری، سوء هاضمه وضعف بنیه ناشی از پیری.• برطرف کردن علائم افسردگی، خستگی، بی‌خوابی، کاهش استرس‌های جسمی و فکری در افراد جوانتر• جبران کمبود ویتامین‌ها و مواد معدنی ناشی از افزایش سن، استرس، سوء تغذیه و غیره.• به عنوان درمان کمکی درموارد افزایش چربی خون، کاهش تحمل کربوهیدارتها، مشکلات مفصلی و استخوانی، دوران نقاهت (بعد از بیماری، عفونت، عمل جراحی، رادیوتراپی)

موارد منع مصرف و احتیاط‌ها• در صورتیکه باردار یا مایل به بارداری باشید، حتماً قبل از استفاده از این محصول با پزشک معالج خود مشورت نمایید.• این محصول را مطابق دستور پزشک یا دستور روی برچسب استفاده کنید و هرگز بیش از مقدار توصیه شده مصرف ننمایید.• از مصرف بیش از یک محصول حاوی ویتامین و مینرال بطور همزمان خودداری نمایید مگر با تجویز پزشک.• مصرف این کپسول‌ها در افراد دیابتیک، به دلیل دارا نبودن شکر مناسب است ولی در برخی موارد دیابت ناشی از پیری، بدلیل بهبود عدم تحمل پاتولوژیکی کربوهیدرات، دوز داروی ضد دیابت باید تحت نظر پزشک معالج کاهش داده شود.عوارض جانبی  کپسول ژریویتون

با رعایت موارد ذکر شده در خصوص این فراورده، عارضه جانبی خاصی گزارش نشده است.

در صورتی که پزشک داروی دیگری تجویز نکرده باشد، ۲ کپسول روزانه به مدت ۳-۲ هفته (یک کپسول همراه صبحانه و یکی همراه ناهار). بعد از این دوره، روزانه یک کپسول بعد از صبحانه، توصیه می‌شود مصرف این کپسول‌ها را به مدت چند ماه ادامه دهید که ممکن است بعد از یک دوره قطع شدن، مجدداً تکرار گردد.توصیه می‌شود که کپسول‌ها را با مقدار کمی از مایعات مصرف نمایید. در صورتیکه بلع کپسول مشکل باشد می‌توان آن را برش داد و محتویات آن را همراه مقداری مربا و یا عسل میل نمود.

شرایط نگهداری:ـ در دمای کمتر از ۲۵ درجه سانتیگراد، دور از نور، رطوبت و در ظرف اصلی نگهداری نمایید.

عصاره استاندارد شده جينسنگ با غلظت بالا ۴۰ ميلي گرمدي متيل آمينو اتانل بي تارترات ۲۶ ميلي گرمويتامين A۴۰۰۰ واحدويتامين B۱ ۲ ميلي گرمويتامين B۲ ۲ ميلي گرمويتامين B۶ ۱ ميلي گرمويتامين B۱۲ ۱ ميكروگرمويتامين C ۶۰ ميكروگرمويتامين D واحدويتامين E ۱۰ ميلي گرمنيكوتييد( PP ) ۱۵ ميلي گرمكلسيم پانتوتنات ۱۰ ميلي گرمروتين( Rutin) ۲۰ ميلي گرمآهن ۱۰ ميلي گرمكلسيم ۳/۹۰ ميلي گرمفسفر ۷۰ ميلي گرمفلوئور ۲/۰ ميلي گرممس ۱ ميلي گرمپتاسيم ۸ ميلي گرممنگنز ۱ ميلي گرممنيزيم ۱۶ ميلي گرمروي ۱ ميلي گرمكولين، اينوزيتول، لينولئيك اسيد و لينولنيك اسيد ۶۰ ميلي گرمخصوصياتژريوتيون® مكملي متشكل از چهار گروه مادة فعال است:ـ عصاره جينسنگـ دي متيل آمينواتانل بي تارترات (DMAE)ـ ويتامين‌ها، مواد معدني، عناصر كميابـ مواد مؤثر در متابوليسم چربي‌ها (كولين، اينوزيتول، لينولنيك اسيد، لينولئيك اسيد)ژريويتون® در افراد ميانسال و جوانتر كه به دليل فعاليت‌هاي بيش از اندازه فكري و بدني دچار استرس مي‌باشند، نيز مورد استفاده قرار مي‌گيرد.عصارة جينسنگ G۱۱۵ موجود در اين كپسول از ريشة گياهي به Panax Ginseng تهيه شده، داراي اثر محرك نسبي بر روي مغز و بدن مي‌باشد كه باعث افزايش تمركز و احتمالاً بهبود حافظه مي‌گردد. اين ماده همچنين داراي اثراتي در رفع خستگي، بيخوابي، افسردگي، كاهش استرس‌هاي فكري و جسمي مي‌باشد.DMAE يك تركيب بهبود دهنده عملكرد مغزي خلق و خوي بسيار ضعيف است.در اين كپسول ۲۰ نوع ويتامين، مواد معدني و عناصر كمياب، در دوز‌هايي كه مورد نياز روزانه بدن است، وجود دارد كه مي‌تواند كمبود ويتامين‌هاي ناشي از سوء‌تغذيه، سوء جذب و يا بيماري را برطرف كند.عناصر كمياب نيز دسته‌اي از مواد معدني هستند كه به مقادير كم در بدن وجود دارند و نقش مهمي در متابوليسم بدن دارند و كمبود اين مواد باعث ايجاد اختلالاتي در پوست، مو و بطور كلي در رشد مي‌شود.بعلاوه، اين كپسول با دارا بودن كولين، اينوزيتول، لينولئيك اسيد، لينولنيك اسيد كه داراي اثرات سينرژيستي با عصاره جينسنگ مي‌باشند در بهبود اختلالات متابوليسمي چربي‌ها موثر است و مانع تجمع كلسترين (cholesterin) در رگهاي خوني مي‌شود.موارد مصرف:• برطرف كردن علائم عمومي ناشي از سالخوردگي شامل كاهش كارايي جسماني و فكري، خستگي و افسردگي، اختلال حافظه و فراموشي، عدم تمركز، بيخوابي، جمود ناشي از پيري، لرزش، خارش ناشي از پيري، سوء هاضمه وضعف بنيه ناشي از پيري.• برطرف كردن علائم افسردگي، خستگي، بي‌خوابي، كاهش استرس‌هاي جسمي و فكري در افراد جوانتر• جبران كمبود ويتامين‌ها و مواد معدني ناشي از افزايش سن، استرس، سوء تغذيه و غيره.• به عنوان درمان كمكي درموارد افزايش چربي خون، كاهش تحمل كربوهيدارتها، مشكلات مفصلي و استخواني، دوران نقاهت (بعد از بيماري، عفونت، عمل جراحي، راديوتراپي)موارد منع مصرف و احتياط‌ها• در صورتيكه باردار يا مايل به بارداري باشيد، حتماً قبل از استفاده از اين محصول با پزشك معالج خود مشورت نماييد.• اين محصول را مطابق دستور پزشك يا دستور روي برچسب استفاده كنيد و هرگز بيش از مقدار توصيه شده مصرف ننماييد.• از مصرف بيش از يك محصول حاوي ويتامين و مينرال بطور همزمان خودداري نماييد مگر با تجويز پزشك.• مصرف اين كپسول‌ها در افراد ديابتيك، به دليل دارا نبودن شكر مناسب است ولي در برخي موارد ديابت ناشي از پيري، بدليل بهبود عدم تحمل پاتولوژيكي كربوهيدرات، دوز داروي ضد ديابت بايد تحت نظر پزشك معالج كاهش داده شود.عوارض جانبي كپسول‌ ژریویتونبا رعايت موارد ذكر شده در خصوص اين فراورده، عارضه جانبي خاصي گزارش نشده است.

در صورتي كه پزشك داروي ديگري تجويز نكرده باشد، ۲ كپسول روزانه به مدت ۳-۲ هفته (يك كپسول همراه صبحانه و يكي همراه ناهار). بعد از اين دوره، روزانه يك كپسول بعد از صبحانه، توصيه مي‌شود مصرف اين كپسول‌ها را به مدت چند ماه ادامه دهيد كه ممكن است بعد از يك دوره قطع شدن، مجدداً تكرار گردد.توصيه مي‌شود كه كپسول‌ها را با مقدار كمي از مايعات مصرف نماييد. در صورتيكه بلع كپسول مشكل باشد مي‌توان آن را برش داد و محتويات آن را همراه مقداري مربا و يا عسل ميل نمود.شرايط نگهداري:ـ در دماي كمتر از ۲۵ درجه سانتيگراد، دور از نور، رطوبت و در ظرف اصلي نگهداري نماييد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورتی که کسی به نظر من پاسخ دهد به من ارسال شود.

دعا زبان بند ، حذف موقت اکانت اینستاگرام ، متن اینستاگرام ، تعبیرخواب خون ، رمان بدون سانسور ، علیرضا آذر

نقشه سایت | چکیده سایت |کپی برداری مطالب آزاد است اما درج منبع نشانه معرفت شماست! |بهینه سازی و صعود توسط میهن بک لینک (بک لینک)

در این مطلب با کپسول ژریویتون کاتالنت و موارد مصرف این محصول ایتالیایی و همچنین نحوه مصرف، ترکیبات، عوارض جانبی و شرایط نگهداری این دارو آشنا خواهید شد.

یکی از داروهای که می تواند میزان استرس های جسمی و فکری افراد جوان را کاهش دهد و در نتیجه از علائم ناشی از سالمندی پیشگیری کند، کپسول ژریویتون کاتالنت می باشد. که در ادامه این مقاله مزایای درمانی و عوارض این قرص ضد استرس ارائه گردیده است.

ژریویتون کاتالنت (Catalent Geriviton) عرضه شده شرکت ایتالیایی کاتالنت می باشد، که هر جعبه از این محصول محتوای ۳۰ عدد کپسول ژریویتون است.

چنانچه پزشک داروی دیگری را تجویز نکرده باشد، به مدت زمان دو تا سه هفته هر روز ۱ عدد کپسول ژریویتون کاتالنت به همراه صبحانه و ۱ عدد به همراه ناهار مصرف گردد. پس از این دوره تنها ۱ عدد کپسول بعد از صرف صبحانه مصرف شود.

کپسول ژریویتون در دمای کمتر از ۲۵ درجه سانتیگراد و به دور از رطوبت، گرما و نور نگهداری کنید.

اگرچه کپسول ژریویتون کاتالنت دارای عارضه خاضی نمی باشذ اما توجه داشته باشید که استفاده از هر دارویی باید با تجویز پزشک صورت گیرد. و از استفاده خودسرانه داروی ژریویتون بپرهیزید.

با بهترین بهترین مراکز خرید استانبول آشنا شوید

ذخیره ، و من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

عوارض قرص ژریویتون چیست1

حفظ طبیعت در سفرهای نوروزی طبیعت سرمایه‌ای گران‌بهاست که از میلیون‌ها سال قبل تا کنون در اختیار بشر قرار گرفته و نگهداری و حفاظت از آن وظیفه مهمی است که باید در همه حال رعایت شود، خصوصاً روزهای اول سال

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی امروزه با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن وب سایت‌های مختلف فروش، خرید و فروش اینترنتی اجناس و کالاهای مختلف نیز افزایش یافته است. یکی از پر مصرف‌ترین و همچنین متنوع‌ترین کالا، لوازم آرایشی

3 ویژگی مهم یک سایت آموزش زبان انگلیسی به روز بودن سایت آموزش زبان انگلیسی امروزه شیوه آموزش زبان انگلیسی در دنیا تغییرات بسیار گسترده ای داشته است با این حال مشاهده می شود اغلب سایت های آموزش زبان انگلیسی

امروزه خبر تبدیل به یک عنصر جدایی ناپذیر زندگی روزمره اکثر جوامع شده و همه مایل هست تا آخرین اخبار موضوعات متفاوت را مطالعه کنند. یک خبر بسته به موثق بودن، سرعت انتشار و اطلاع رسانی بموقع،رعایت اصول حرفه ای

خرید بیمه ثالث و بدنه در روزهای پایانی سال با آمدن روزهای پایانی سال، بسیاری از ما با درگیریها و دغدغه های متفاوتی دست و پنجه نرم میکنیم. که معمولا باعث کمبود وقت و بهم ریختگی برههای پایانی سال میشود. عوارض قرص ژريويتون

نکاتی برای موفقیت کودکان در پیش دبستانی دوره پیش دبستانی یکی از مقاطع تحصیلی برای کودکان است که معمولا برای کودکان بین سه الی شش سال برگزار میشود. دوره پیش دبستانی تاثیرات زیادی در تربیت و پرورش و رشد ذهنی

گروه جامعه: با نزدیک شدن به ایام خانه تکانی شب عید و دقدقه تمیزی برای سال جدید خیلی از خانم ها و شاغلین به فکر تمیزی و پاکیزه بودن منزل و شرکت خود هستند. همیشه خانه تکانی و استرس آن

گردشی متفاوت در کیش و قشم وقتی به مسافرت کیش و قشم فکر میکنیم اولین چیزی که به ذهن میرسد ساحل و دریایی زیبا و آرومشون هست که قدم زدن و شنا کردن در اونجا حال خوشی میده. جالب اینجاست

بهترین مرکز ارائه خدمات زیبایی را چطور پیدا کنیم؟ امروزه با گسترش روز افزون اهمیت بهداشت و زیبایی در میان زنان و مردان سرتاسر جهان، یافتن بهترین مرکز ارائه کننده خدمات زیبایی نظیر اپیلاسیون و لیزر موهای زائد، به یکی

کتاب چاپ کنید؛ حتی یک جلد! نشر کتاب غالباً به دو شیوۀ سرمایه‌گذاری ناشر یا سرمایه‌گذاری نویسنده انجام می‌شود. در شیوۀ اول سرویراستار مجموعه یا دیگر متخصصانِ حوزۀ موردِ بحثِ کتاب پس از بررسی موضوع و محتوا دربارۀ سرمایه‌گذاری روی

سبد خرید شما خالی است!

قرص ژریویتون چیست؟

ترکیبات تشکیل دهنده کپسول ژریویتون

عصاره استاندارد شده جینسنگ با غلظت بالا ۴۰ میلی گرم
دی متیل آمینو اتانل بی تارترات ۲۶ میلی گرم
ویتامین A۴۰۰۰ واحد
ویتامین B۱ ۲ میلی گرم
ویتامین B۲ ۲ میلی گرم
ویتامین B۶ ۱ میلی گرم
ویتامین B۱۲ ۱ میکروگرم
ویتامین C ۶۰ میکروگرم
ویتامین D واحد
ویتامین E ۱۰ میلی گرم
نیکوتیید( PP ) ۱۵ میلی گرم
کلسیم پانتوتنات ۱۰ میلی گرم
روتین( Rutin) ۲۰ میلی گرم
آهن ۱۰ میلی گرم
کلسیم ۳/۹۰ میلی گرم
فسفر ۷۰ میلی گرم
فلوئور ۲/۰ میلی گرم
مس ۱ میلی گرم
پتاسیم ۸ میلی گرم
منگنز ۱ میلی گرم
منیزیم ۱۶ میلی گرم
روی ۱ میلی گرم
کولین، اینوزیتول، لینولئیک اسید و لینولنیک اسید ۶۰ میلی گرم
خصوصیات
ژریوتیون® مکملی متشکل از چهار گروه ماده فعال است:
ـ عصاره جینسنگ
ـ دی متیل آمینواتانل بی تارترات (DMAE)
ـ ویتامین‌ها، مواد معدنی، عناصر کمیاب
ـ مواد مؤثر در متابولیسم چربی‌ها (کولین، اینوزیتول، لینولنیک اسید، لینولئیک اسید)
ژریویتون® در افراد میانسال و جوانتر که به دلیل فعالیت‌های بیش از اندازه فکری و بدنی دچار استرس می‌باشند، نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.
عصاره جینسنگ G۱۱۵ موجود در این کپسول از ریشه گیاهی به Panax Ginseng تهیه شده، دارای اثر محرک نسبی بر روی مغز و بدن می‌باشد که باعث افزایش تمرکز و احتمالاً بهبود حافظه می‌گردد. این ماده همچنین دارای اثراتی در رفع خستگی، بیخوابی، افسردگی، کاهش استرس‌های فکری و جسمی می‌باشد.
DMAE یک ترکیب بهبود دهنده عملکرد مغزی خلق و خوی بسیار ضعیف است.
در این کپسول ۲۰ نوع ویتامین، مواد معدنی و عناصر کمیاب، در دوز‌هایی که مورد نیاز روزانه بدن است، وجود دارد که می‌تواند کمبود ویتامین‌های ناشی از سوء‌تغذیه، سوء جذب و یا بیماری را برطرف کند.
عناصر کمیاب نیز دسته‌ای از مواد معدنی هستند که به مقادیر کم در بدن وجود دارند و نقش مهمی در متابولیسم بدن دارند و کمبود این مواد باعث ایجاد اختلالاتی در پوست، مو و بطور کلی در رشد می‌شود.
بعلاوه، این کپسول با دارا بودن کولین، اینوزیتول، لینولئیک اسید، لینولنیک اسید که دارای اثرات سینرژیستی با عصاره جینسنگ می‌باشند در بهبود اختلالات متابولیسمی چربی‌ها موثر است و مانع تجمع کلسترین (cholesterin) در رگهای خونی می‌شود.
موارد مصرف:
• برطرف کردن علائم عمومی ناشی از سالخوردگی شامل کاهش کارایی جسمانی و فکری، خستگی و افسردگی، اختلال حافظه و فراموشی، عدم تمرکز، بیخوابی، جمود ناشی از پیری، لرزش، خارش ناشی از پیری، سوء هاضمه وضعف بنیه ناشی از پیری.
• برطرف کردن علائم افسردگی، خستگی، بی‌خوابی، کاهش استرس‌های جسمی و فکری در افراد جوانتر
• جبران کمبود ویتامین‌ها و مواد معدنی ناشی از افزایش سن، استرس، سوء تغذیه و غیره.
• به عنوان درمان کمکی درموارد افزایش چربی خون، کاهش تحمل کربوهیدارتها، مشکلات مفصلی و استخوانی، دوران نقاهت (بعد از بیماری، عفونت، عمل جراحی، رادیوتراپی)

موارد منع مصرف و احتیاط‌ها
• در صورتیکه باردار یا مایل به بارداری باشید، حتماً قبل از استفاده از این محصول با پزشک معالج خود مشورت نمایید.
• این محصول را مطابق دستور پزشک یا دستور روی برچسب استفاده کنید و هرگز بیش از مقدار توصیه شده مصرف ننمایید.
• از مصرف بیش از یک محصول حاوی ویتامین و مینرال بطور همزمان خودداری نمایید مگر با تجویز پزشک.
• مصرف این کپسول‌ها در افراد دیابتیک، به دلیل دارا نبودن شکر مناسب است ولی در برخی موارد دیابت ناشی از پیری، بدلیل بهبود عدم تحمل پاتولوژیکی کربوهیدرات، دوز داروی ضد دیابت باید تحت نظر پزشک معالج کاهش داده شود.
عوارض جانبی  کپسول ژریویتون

با رعایت موارد ذکر شده در خصوص این فراورده، عارضه جانبی خاصی گزارش نشده است.عوارض قرص ژريويتون

مقدار مصرف  کپسول ژریویتون

در صورتی که پزشک داروی دیگری تجویز نکرده باشد، ۲ کپسول روزانه به مدت ۳-۲ هفته (یک کپسول همراه صبحانه و یکی همراه ناهار). بعد از این دوره، روزانه یک کپسول بعد از صبحانه، توصیه می‌شود مصرف این کپسول‌ها را به مدت چند ماه ادامه دهید که ممکن است بعد از یک دوره قطع شدن، مجدداً تکرار گردد.
توصیه می‌شود که کپسول‌ها را با مقدار کمی از مایعات مصرف نمایید. در صورتیکه بلع کپسول مشکل باشد می‌توان آن را برش داد و محتویات آن را همراه مقداری مربا و یا عسل میل نمود.

شرایط نگهداری:
ـ در دمای کمتر از ۲۵ درجه سانتیگراد، دور از نور، رطوبت و در ظرف اصلی نگهداری نمایید.

منبع:قرص ژریویتون چیست؟

قرص ژریویتون چیست؟


We’re sorry,

We apologize for the inconvenience.

Please try clicking your browsers ‘back’ button or try reloading the home page.

.
1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *