عوارض شهرداری برای خودرو صفر



Powered By

عصر خودرو- سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از تشکیل کمیته‌ای در کمیسیون متبوعش برای بررسی مشکلات صنعت خودرو خبر داد و گفت: اگرچه در ۲۹ آذر ماه خودروسا

عصر خودرو- هرچند از حدود ۶ دهه پیش ایران در مسیر خودروساز شدن گام برداشت، اما کارشناسان معتقدند با گذشت سال ها هنوز نمی دانیم در این صنعت به دنبا

عصر خودرو- معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: تا زمان تعدیل قیمت‌ها، ­سیاست فروش فوری خودرو ادامه می‌یابد.

عصر خودرو- سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از تشکیل کمیته‌ای در کمیسیون متبوعش برای بررسی مشکلات صنعت خودرو خبر داد و گفت: اگرچه در ۲۹ آذر ماه خودروسازان متعهد شدند تمامی خودروهای پیش فروش شده را ظرف مدت ش

عصر خودرو -تب خرید خودروهای SUV بخصوص شاسی بلند های لوکس چند سالی است که به بازار داخلی کشور سرایت کرده است. در طول این سال‌ها برند های گوناگون خودرویی شانس خود را برای موفقیت هرچه در این بازار امتحان کردند.

عوارض شهرداری برای خودرو صفر

در قاب تصویر

عصر خودرو- رنو تلیسمان به‌عنوان پرچم‌دار محصولات رنو در رده سدان‌ها، یکی از محبوب‌ترین خودروهای سدان در بازارهای اروپایی است و در کشورمان هم توانسته پیش از این عنوان پرفروش‌ترین خودرو بازار را از آن خود کند. این خودرو سبک جدید طراحی رنو را معرفی کرد و همین سبک طراحی را پس از تلیسمان بر روی دیگر خودروهای رنو هم دیدیم.

در قاب تصویر

عصر خودرو- سورپرایز بزرگ تویوتا برای چینی ها در نمایشگاه خودرو پکن، معرفی نسخه پلاگین هایبرید کرولا و لِوین است.

در قاب تصویر

عصر خودرو- بی‌وای‌دی فعلا بره ای برای پایان دادن به تولید نسل اول سدان پلاگین هیبرید خود، Qin ندارد اما به زودی عرضه نسل جدید آن را با پسوند Pro و استایلی به مراتب مدرن تر آغاز خواهد کرد.

در قاب تصویر

عصر خودرو:سی‌وسومین «جشنواره بین‌المللی خودرو» هفته گذشته در پاریس برگزار و برندگان جوایز زیباترین خودرو، زیباترین ابرخودرو، زیباترین خودرو کانسپت، زیباترین تبلیغ خودرو و جایزه بزرگ خودرو‌های داخل‌شهری آینده‌نگر در سال ۲۰۱۷ مشخص شد.

در قاب تصویر

عصر خودرو- با A کلاس، مرسدس-بنز به قلمروی ورود کرد که کمتر کسی انتظار آن را داشت اما امروز که ۲۱ سال از عرضه اولین نسل A کلاس می‌گذرد، هاچبک پریمیوم مرسدس کاملا جایگاه خود را در بین هاچبک های کامپکت باز کرده. در نسل چهارم، A کلاس در عین حفظ خصوصیات اسپرتی نسل قبل، در تلاش است شیک‌تر و بالارده‌تر از آنچه که تا به امروز بوده، جلوه کند.

در قاب تصویر

عصر خودرو-تویوتا شرکت خودروسازی ژاپنی است که نخستین خط تولید اتومبیل خود را در سال ۱۹۳۷ در یک کارخانه نساجی راه‌اندازی کرد و نخستین اتومبیل خود را با تویوتا AA روانه بازار کرد.

در قاب تصویر

عصر خودرو- اگرچه مشاهده تصاویر اینترنتی خودروی نیم میلیون دلاری رولزرویس فانتوم ۲۰۱۸ خالی از لطف نیست، اما مطمئناً بررسی این خودرو از نزدیک لذتی دیگر دارد.

در قاب تصویر

عصر خودرو-مرسدس از فضای داخلی کلاس G سال ۲۰۱۹ خود رونمایی کرد.این خودرو قرار است برای اولین بار در نمایشگاه خودرویی کره شمالی که در ماه آینده برگزار می‌شود، در معرض دید عموم قرار گیرد.

در قاب تصویر

عصر خودرو-درحالی‌که نسخه‌های مختلف گلف، همچنان به‌عنوان محبوب‌ترین هاچبک‌های دنیا شناخته می‌شوند، محصول دیگری از فولکس واگن با پولو GTI به لطف توانایی‌های خیره‌کننده و قیمت مناسب، در حال جلب توجه بازار جهانی است.

در قاب تصویر

با عضویت در خبره عصرخودرو شما می توانید از مهمترین و بروزترین اخبار و اطلاعات روز ما با خبر شوید. همچنین ما امکانی را برای شما فراهم آورده ایم تا در صورت نیاز بتوانید خبره دریافتی را به سرویس و یا حوزه مورد نظر خود محدود کنید. همچنین می توانید تعیین کنید حداکثر در روز چه تعداد دریافت کنید.

گروه سردفتران آذربایجان

سوال : آیا می توان بدون اخذ عوارض سالیانه شهرداری برای خودروهای صفر کیلومتر سند تنظیم کرد ؟نظر به اینکه مطابق تبصره 1 ماده 42 قانون مالیات بر ارزش افزوده دفاتر اسناد رسمی مکلفند قبل از تنظیم هر نوع سند بیع قطعی ، صلح ، هبه و وکالت برای فروش انواع خودرو مشمول مالیات ، رسید و یا گواهی پرداخت عوارض ، موضوع بند ب ماده 43 قانون یاد شده را تا پایان سال قبل از تنظیم سند مطالبه و اطلاعات آنرا در سند تنظیمی قید نمایند و حسب بخشه شماره 41261/89/11-6/4/1389 سازمان ثبت اسناد و املاک کشور  هم تکلیف دفاتر اسناد رسمی صرفا در اخذ عوارض تا سال قبل از تنظیم سند می باشد. انچه از سیاق عبارات و الفاظ تبصره و بخشه یاد شده مستفاد است این است که دفاتر اسناد رسمی تكليفي در اخذ عوارض سال جاري خودروها نداشته و قانونگذار در قانون مالیات بر ارزش افزوده برای پرداخت عوارض سال جاری خودروها تا پایان سال تعیین مهلت نموده است و تکلیف به پرداخت عوارض هر سال با سپری شدن همان سال محقق می گردد لذا تنظیم سند خودروهای صفر کیلومتر در سال جاری نیازی به عوارض شهرداری نداشته و صرف اطلاع و قبول خریدار کافی است که آن هم با امضا سند محقق می شود

طراحی : شرکت پردازhhj

nnhfytfvyb

عضویت در خانواده همراه مکانیک به معنای قابلیت استفاده از ابزارها، دریافت مقالات تخصصی و استفاده از ابزار پایش و مراقبت تخصصی از خودرو بوده و در صورت استفاده از خدمات همراه مکانیک امکان استفاده از کارت باشگاه مشتریان، تخفیف‎های ویژه، پرونده فنی و مراقبت تخصصی از خودروی شما نیز فراهم می‌گردد.

آدرس: تهران – ستارخان – خیابان حبیب اله – پلاک 37

66511558 (21) – 6655943 (21)

آدرس نمایندگی اصفهان: اصفهان- حدفاصل میدان شهدا تا چهار راه تختی – روبروی هتل صبا

تلفن نمایندگی اصفهان: 33354954 (31)

عوارض شهرداری برای خودرو صفر

: info@hamrah-mechanic.com

در این قسمت شما می توانید بر اساس شماره موتور یا شماره شاسی خودرو مورد نظر خود را پیدا کنید.شماره موتور یا شماره شاسی خودرو را وارد کرده و بعد از پر کردن عبارت محاسباتی بر روی دکمه جستجو کلیک کنید.در
صورتیکه خودرو مورد نظر خود را پیدا نکردید، اگر خودرو شما تا کنون هیچ پرداختی
عوارض خودرو نداشته است می توانید در قسمت تشکیل پرونده ، اقدام به تشکیل پرونده
خوداظهاری نمایید.توجه داشته باشید در صورت مغایرت اطلاعات ، با مراجعه به یکی از
مراکز ذکر شده در راهنمای سایت نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایید. پر
کردن یکی از موارد شماره شاسی یا شماره موتور برای عملیات جستجو کافی می باشد1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *