رژیم لاغری با شیر و بیسکویت ساقه طلایی

رژیم لاغری با شیر و بیسکویت ساقه طلایی
رژیم لاغری با شیر و بیسکویت ساقه طلایی

اگر از اضافه وزن خود کلافه شده اید و تنوعی در رژیم های غذایی خود ندارید تا پایان همراه ما باشید تا با معرفی 3 رژیم شیر مفید و موثر برای کاهش وزن شگفت زده شوید. تنها با چند روز استفاده از این رژیم ها می توانید در مدت زمان کوتاهی مقدار قابل توجهی از وزنتان را کاهش دهید.

همانطور که می دانید شیر دارای خواص فراوانی برای بدن است که یکی از این خاصیت های شیر کاهش وزن و کاهش رسوبات چربی در بدن می باشد. شیر با احساس سیری طولانی مدتی که به شما می دهد می تواند در کاهش وزن و رسیدن شما به اندام متناسب مفید باشد. در این بخش از رژیم غذایی آرگا شما را با انواع متنوع رژیم شیر برای کاهش وزن آشنا می شازیم.

رژیم های متفاوت و متنوعی برای کاهش وزن وجود دارند که از موثرترین این رژیم ها می توان به رژیم لاغری کانادایی 15 روزه و رژیم شیر و رژیم مدیترانه ای اشاره کرد. اگر اضافه وزن شما به بزرگترین معضل زندگی تان تبدیل شده است می توانید با رژیم های لاغری علمی و موثر به کاهش وزن خود و رسیدن به اندام متناسب و ایده آل کمک کنید.

شیر یکی از انواع لبنیات های مفید برای کاهش وزن در افراد چاق محسوب می شود. افراد با وزن بالا بهتر است که در بین رژیم غذای اصلی خود هر چند ماه یکبار از رژیم لاغری شیر استفاده نمایند. در ادامه این مطلب 3 نوع رژیم غذایی شیر مفید و موثر را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم .

رژیم لاغری با شیر و بیسکویت ساقه طلایی

رژیم شیر و موز یکی از برنامه های مفید غذایی برای کاهش وزن سریع است شما می توانید در مواقع اضطراری و در مواقعی که می خواهید به سرعت وزن کنید از این رژیم غذایی استفاده نمایید.
با رژیم غذایی شیر و موز در 3 روز تقریبا 2.5 کیلو وزن کم می کنید که تاثیر این رژیم با ورزش هم بیشتر می شود. بنا بر نظریه دکتر جورج هروپ رژیم غذایی شیر و موز یک برنامه غذایی ساده است که برای کاهش وزن بسیار موثر است و علاوه بر کاهش وزن این رژیم سلالمت بدن شما را نیز حفظ می کند.

رایج ترین دستور غذایی شیر و موز بدین صورت است که شما می توانید روزانه 3 موز را همراه با یک لیوان شیر بدون چربی به عنوان یک وعده غذایی در صبح و ظهر و شب میل کنید. می توانید شیر و موز را با یکدیگر مخلوط کنید و سپس آن را میل کنید و یا به صورت جداگانه هر کدام از این مواد غذایی را میل نمایید. توجه داشته باشید که برای رژیم غذایی اگر می خواهید از مخلوط شیر و موز استفاده نمایید باید شیر موز فاقد شکر باشد. اگر ترجیح می دهید که شیر را به تنهایی و جدا از موز میل کنید می توانید به شیر طعم دهنده های کم کالری مانند وانیل و قهوه بزنید. نوشیدن آب را در طول انجام این رژیم غذایی فراموش نکنید. اگر در طول این رژیم غذایی احساس ضعف و یا ناتوانی کردید می توانید در وعده های روزانه غذایی خود مصرف سبزیجات و ماهی یا مرغ را هم اضافه کنید. بهتر است که از این رژیم غذایی در دروان قاعدگی اجتناب کنید زیرا این رژیم غذایی فاقد آهن و برخی از ویتامین ها است. این رژیم غذایی را در طولانی مدت هرگز استفاده نکنید و ایده آل ترین دوره این رژیم غذایی سه یا چهار روز است. با این رِژیم غذایی روزانه 900 کالری انرژی دریافت می کنید.

خواص موز برای بدن بسیار زیاد است و هم چنین موز سرشار از همه ویتامین هایی است که بدن برای داشتن یک عملکرد نرمال به آن ها نیاز دارد. موز دارای 422 میلی گرم پتاسیم و 3 گرم فیبر است و یک منبع غنی از فیبر محسوب می شود. فیبر موجود در موز بدن را از همه سم های مضر پاک می کند و احساس سیری را در شما بیشتر می کند.
علاوه بر موز نوشیدن شیر کم چرب هم دارای خواص زیادی برای بدن است و کلسیم موجود در شیر در طول انجام این برنامه غذایی از استخوان ها و اسکلت شما محافظت می کند و اختلالات هورمونی ناشی از رژیم را از بین می برد و باعث می شود که در طول رژیم هورمون های شما عملکرد صحیحی را داشته باشند. پروتئین  موجود در شیر در طول اجرا این رژیم غذایی به پرورش عضلات شما کمک فراوانی را می کنند.

این رژیم غذایی را می توانید به مدت 1 تا 2 هفته انجام دهید اگر می خواهید وزن بیشتری کم کنید بهتر است که این رژیم را به مدت 2 هفته رعایت کنید تا تجربه کاهش وزن 7 کیلو فقط در 14 روز را تجربه کنید. این رژیم غذایی بدن را به خوبی پاکسازی می کند و اگر شما دارای اضافه وزن بیش از حدی هستید بهتر است که قبل از انجام رژیم اصلی کاهش وزن تان این رژیم غذایی را به مدت 2 هفته انجام دهید تا بدن تان از سموم مضر پاک شود. هم چنین می توانید در طول رژیم اصلی کاهش وزن خود هر سه ماه یکبار رژیم غذایی شیر و خرما را تکرار کنید. بهتر است به همراه این رژیم غذایی در طول روز ورزش کنید تا با کمک ورزش از افتادگی عضلاتتان جلوگیری نمایید. مانند رژیم غذایی شیر و موز نوشیدن آب را در طول روز فراموش نکنید.

صبحانه :

یک لیوان شیر کم چرب + میوه فصل ( به دلخواه ) یک عدد + یک عدد خرما

نهار :

دو عدد خرما + دو لیوان شیر کم چرب + 1/2 موز

عصرانه :

یک عدد خرما + یک لیوان شیر کم چرب + میوه فصل ( به دلخواه ) یک عدد

نکته : توجه داشته باشید که وعده غذایی شام خود را باید به صورت کامل انجام دهید زیرا بدن در هنگام خواب به انرژی بیشتری برای تنظیم و متابولیسم نیاز دارد و برای این که دچار اختلالات عصبی و بیماری نشوید بهتر است که دستور غذایی شما در شب کاملا متفاوت با روز باشد.

شام :

1/2 سینه مرغ ( آب پز یا کبابی ) + یک کاسه سالاد فاقد چربی ( که می توانید آن را بدون سس و با کاهو و هویج و خیار و گوجه و کلم و هر نوع سبزیجات دلخواهی تهیه کنید) + یک عدد سیب زمینی کوچک ( آب پز و یا کبابی)

این رژیم همانند رژیم لاغری شیر و موز همه سموم مضر در درون بدن را دفع می کند و تسکین دهنده اعصاب و فشار روانی در فرد رژیم گیرنده است. و هم چنین این رژیم غذایی علاوه بر خاصیت پاک کنندگی با کلسیم فراوانی که دارد از استخوان ها و اسکلت شما به ویژه در خانم ها به خوبی محافظت می کند و پروتئین موجود در شیر نیز اندام های شما را پرورش می دهد.

این نوع رژیم برای تنوع در رژیم غذایی افراد چاق می تواند پیشنهاد خوبی باشد می توانید این رژیم را به حداکثر به مدت 2 روز اجرا کنید. بهتر است که به مدت 30 دقیقه هم در طول انجام این رژیم ورزش و یا پیاده روی نمایید. با این نوع رژیم روزانه 500 گرم از وزن بدنتان را کاهش می دهید.

می توانید روزانه از 3 لیوان شیر و 10 عدد بیسکویت ساقه طلایی برای وعده های صبحانه و نهار و شام و عصرانه خود استفاده نمایید. در صورت ضعف می توانید از 4 عدد خرما در طول روز استفاده کنید.

در این نوع بیسکویت از طعم دهنده های مصنوعی و شیمیایی استفاده نمی کنند و میزان انرژی که از خوردن این نوع بیسکویت در روز می توانید کسب کنید حدود 61.5 کیلو کالری است. و شیر موجود در این نوع رژیم هم دارای فواید زیادی برای بدن است که در مطالب قبلی رژیم های غذایی این مطلب فواید شیر را ذکر کرده ایم.

همانطور که مشاهده کردید شیر یک نوع رژیم مفید برای کاهش وزن چند کیلویی شما محسوب می شود ولی اگر دارای اضافه وزن زیادی هستید رژیم شیر را به عنوان رژیم اصلی خود محسوب نکنید و تنها برای تنوع در برنامه رژیم اصلی لاغری تان این نوع رژیم را قرار دهید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع برنامه های رژیم لاغری کلیک کنید.

منبع : آرگا



چگونه اندام های کوچک مانده بدن را بزرگ کنیم؟



چگونه چین و چروک پوست را از بین ببریم ؟



چگونه اشتهای کودکان را افزایش دهیم؟

رژیم لاغری با شیر و بیسکویت ساقه طلایی



ایده های جذاب برای طراحی ناخن در نوروز 98


دتاکس واتر چیست؟ چگونه دتاکس واترهای مفید درست کنیم؟



معرفی انواع غذاهای رژیمی برای کاهش وزن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

1_گذاشتن عکس یه مانکن یا هنر پیشه که دارای اندام قشنگی هست جلوی چشمتان و دوست دارید اندامی مانند اون داشته باشید هر بار با نگاه کردن بهش انگیزتون برای ادامه به دست میارید و هدفتون از یاد نمیره.

2_بعد از هر 2کیلو کاهش برای خودتان یه هدیه بخرید مثل یه تی شرت یا تاپ اروزن قیمت و تنتون کنید و ببینید که یه سایز کوچکتر از لباس قبلیتون شده 

3_وزن کردن هم خودش یه انگیزه میده، با دیدن وزنتون که نسبت به قبل چقدر کاهش داشتید خودش انگیزه است و بهترین ساعت برای وزن کردن صبح بصورت ناشتاست. 

وعده صبحانه:2کف دست نان سنگک+کمی پنیر+2 عدد گردو 

میان وعده :1عدد میوه، انبه و موز و انگور نباشه بهتره،سیب بهترین انتخاب

رژیم لاغری با شیر و بیسکویت ساقه طلایی

ناهار:نصف سینه مرغ،یا به همون مقدار گوشت یا ماهی،میتونید دریک ق غ روغن کنجد با حرارت کم بزارید سرخ شه یا ابپز کنید،بدون برنج و نون میل کنید و در کنارش سبزی و سالاد میل کنید

میان وعده دوم:یک عدد میوه

شام :1لیوان شیر +سه عدد خرما یا دوعدد بیسکوییت ساقه طلایی

موفق باشید

من خودم کاهش وزن خیلی زیادی با حذف برنج داشتم امیدوارم شما هم کاهشتونو اطلاع بدید 

یک رژیم لاغری بین المللى سه روزه

رژیم غذایی سه روزه خوراک‌ها‌یی را برای شما در نظر گرفته است که سیستم گوارشی را بر می‌انگیزد و آماده تغییر ذائقه میکند و به متابولیسم شما برای چربی سوزی کمک شایانی خواهد بود.

 

سایت تالاب :برای گرفتن این رژیم باید دستورات کاملا رعایت شود تا به نتیجه برسید. همراه با این رژیم ورزش ذکر یا سفارش نشده است. این رژیم را باید در طول سه روز گرفت در صورت تمایل به ادامه باید دو روز استراحت کرد دوباره دوره ۳ روزه را آغاز کنید. البته این رژیم مخصوص افرادى است که هیچ ناراحتى جسمانى خاصى ندارند.

 

در این رژیم سه روزه شما باید دقیقا همین وعده‌ها‌یی را که در دستور العمل آورده شده است مصرف کنید نه بیشتر ونه کمتر و گرنه ممکن است در این ۳ روز شما ۱۰ پوند به وزنتان افزوده شود. فقط یاذتان باشد دقیقا طبق دستورات عمل کنید.

 

روز اول:

صبحانه:

یک فنجان قهوه و یا چای ( شیرین کننده اختیاری است و البته در حد یک حبه قند یا یک خرما)۱/۲لیوان آب گریپ فروت یا آب میوه۱ تکه نان تست همراه با کره بادام زمینی (یک قاشق مربا خورى)

 

ناهار:

۱/۲ از یک تن ماهی بدون روغن‌ها‌یش۱ قطعه نان تست

 

شام:

۳ تکه گوشت قرمز یا سفید۱ فنجان هویج۱عدد سیب۱فنجان بستنی وانیلی

 

روز دوم:

صبحانه:

یک فنجان قهوه یا چای۱عدد تخم مرغنصف یک موز۱عدد نان تست

ناهار:

ا فنجان پنیر گوتا یا معادل یک فنجان تن۸ عدد بیسکویت ترد کوچک

۲عدد بیف بدون چربی۱ فنجان کلم بروکلی۱/۲ فنجان هویجنصف موز ۲/۱ فنجان بستنی وانیلی

 

روز سومصبحانه:

قهوه سیاه یا چای۵ عدد بیسکویت سبوس دارمعادل یک قوطی کبریت پنیر کم چرب۱عدد سیب

رژیم لاغری با شیر و بیسکویت ساقه طلایی

 

ناهار:

۱ عدد تخم مرغ آب پز۱عدد نان تست

شام:

۱ فنجان تن ماهی۱فنجان هویج۱ فنجان گل کلم۱ فنجان خربزه۱/۲ فنجان بستنی کم چرب وانیلی۴ فنجان لیوان آب در هر روز نوشیده شود.

 

این یک رژیم غذایی کم کالری است که ممکن است شما را دچار گرسنگی بکند البته آب هم از دست میدهید و باید آب بدن را نوشیدن آب بدست آورید. در طول این سه روز شما مقداری وزن از دست خواهید داد البته این وزن ازدست داده با اندک بی مبالاتی باز میگردد.البته این رژیم فقط به کسانى توصیه مى شود که بیمارى خاصى نداشته باشند.

 

این رژیم‌ها‌ی کوتاه قطعا معجزه نمی کند و یقینا به طور قطعی و دائمی مشکلات اضافه وزن شما را حل نخواهد کرد .سایت تالاب : بسیاری از روش‌ها‌ی کم کردن وزن که در دسترس است تحمل و صبر می‌طلبد ، بسیاری از آنها بر تغییر عادت غذایی در مدت طولانی استوار است و این تغییرات است که وزن شما را در حالت مطلوب نگه میدارد . اما دلسرد نشوید طرح‌ها‌ی خوبی وجود دارد تا در آینده به هدف خود که همان رسیدن به وزن مطلوب است نائل آیید.

2_هدف بزارید برای کاهش وزنتون و این جمله معروف به خاطر بیارید که یهو این همه وزن توی یک روز پیدا نکردید که حالا یهویی کاهش میخواهید پس باید حوصله داشته باشید و پرهیزو ورزش در کنارش خیلی کمک میکنه 

3_اگه میخواهید برای جشنی یا عید نوروز امسال به وزن ایده التون برسید از یه هفته مونده به تاریخ مد نظرتون شروع به رژیم های کشنده نکنید که روز اول عید با خوردن یه کاسه اجیل هم وزنتون برگردهم افسردگی و شکست بیاد سراغتون،لطفا از رژیمهای خیلی سخت و طاغت فرسا و طولانی مثل رژیم کاندایی استفاده نکنید هم زود برمیگرده وزنتون هم اینکه اعصاب خرابی و افسردگی به دنبال داره ریزش موهم داره از رژیمهای خاص اگه خواستید استفاده کنید به صورت کوتاه مدت استفاده کنید، مثل رژیم سه روزه موز و شیر، یا رژیم های شیر بیسکوییت ساغه طلایی که البته این رژیمها برای خارج شدن از استپ وزنی خیلی به درد بخورن 

4_خلاصه اگه برای عید نورز میخواهید به تناسب اندام برسید از امروز شروع کنید، پیاده روی رو هم کنارش داشته باشید 

 RSS

POWERED BY
BLOGFA.COM

‘);
var sidebar_align = ‘left’;
var content_container_margin = parseInt(‘290px’);
var sidebar_width = parseInt(‘270px’);
//–>

;(function($) {
$(function() {
$(‘#vbflat-login’).bind(‘click’, function(e) {
e.preventDefault();
$(‘#popuplogin’).bPopup({
speed: 1400,
});
});
});
})(jQuery);

var theSummaries = new Array(“هیچ اثر شاهکاری تاکنون به دست افراد تنبل ساخته نشده است. تلاش کن.”,”آدم های بزرگ اراده میکنند، آدم های کوچک آرزو”,”هر وقت داشتی کم می آوردی و خواستی تمومش کنی کافیه یادت بیاد چرا شروع کردی.”,”رود راه خودش را از وسط سنگ پیدا میکند. نه بخاطر قدرتش، بلکه بخاطر تداومش. پس هیچوقت تسلیم نشو.”,”تنها کسی که شما را عقب می اندازد خودتان هستید. بهانه کافیست! وقت آن رسیده است که جور دیگری زندگی کنید.”); var theSiteLinks = new Array( “#King-Design.Ir”,”#King-Design.Ir”,”#King-Design.Ir”,”#King-Design.Ir”,”#King-Design.Ir” );


با سلام خدمت شما کاربرگرامی

چنانچه قبلا عضو انجمن شدید فیلد های زیر را پر کنید و در صورتی که میخواهید عضو شوید از آیکون سمت راست استفاده کنید

طرز تهیه سالاد بادمجان و کدو رژیمی در منزل

زمان درست مصرف قرص آهن برای جذب بیشتر آن

رژیم لاغری با شیر و بیسکویت ساقه طلایی

مهمترین قدم قبل از اقدام برای لاغری را اینجا بخوانید

کاملترین دستور تهیه بادی رپ در منزل

آشنایی بیشتر با زیباتنی ها

پاسخ به رایج ترین سوالات کاربران

اطلاعیه مدیریت سایت

اخبار، اطلاعیه ها، قوانین و نظرسنجی های عمومی انجمن

در این قسمت قوانین، اطلاعیه ها و تازه های زیباتن قرار میگیرد.

و حالا : چالش نیمه خصوصی…

10 بهمن 1397, 20:51

کلیه آموزش های لازم جهت استفاده از بخش های مختلف زیباتن را می توانید در این قسمت مشاهده نمایید

آموزش ایجاد وبلاگ زیباتنی

12 مهر 1397, 04:52

شما میتوانید پیشنهادات و انتقادات خود را در این بخش بصورت یک تاپیک مجزا مطرح فرمایید تا مدیران زیباتن به آن رسیدگی و پاسخ دهند

چاقی دور شکم حتی در افراد لاغر

05 اردیبهشت 1398, 09:58

رژیم لاغری

در این قسمت ضمن مشاهده و دانلود جدول کالری مواد غذایی مختلف و جدول میزان کالری مصرفی در فعالیت ها، با انواع مفاهیم و محاسبات مورد نیاز در یک رژیم غذایی آشنا می شوید.

جدول میزان کالری مواد غذایی…

14 مهر 1397, 14:00

در این قسمت می توانید با انواع روش های رژیم کاهش وزن در دنیا و همچنین برنامه های آماده ی رژیم آشنا شده و سوالات خود را بپرسید.

رژیم سوئدی که واقعا معجزه می…

12 اردیبهشت 1398, 09:43

در زیباتن مسابقات رژیمی هفتگی و مناسبتی بین اعضا برگزار می گردد. در این قسمت امور مربوط به اعلام وزن ها، امتیازات اعضا و مدیریت مسابقات قرار میگیرند.

مسابقه کاهش وزن
تلاش ؛زمان (19 الی 25 آبان…

11 اردیبهشت 1398, 20:44

گروه بندی، گپ و گفتگوی اعضای گروه ها و سایر امور مربوط به گروه ها

کی پایه هست باهم رژیم بگیریم

04 اردیبهشت 1398, 01:58

بحث در مورد قرص ها و مکمل های دارویی که متخصصان تغذیه پیشنهاد میکنند در طی دوره ی رژیم مصرف شوند(مکمل های دارویی با قرص های لاغری غیر مجاز متفاوتند! همچنین به اطلاع میرساند تبلیغ یا خرید و فروش هر نوع مکمل رژیمی یا قرص لاغری بدون مجوز وزارت بهداشت در زیباتن ممنوع است.)

اطلاعات کامل در مورد ال…

01 بهمن 1397, 08:32

در این قسمت نکات و مقالات مختلفی در مورد کاهش وزن قرار گرفته و به بحث گذاشته می شود. همچنین نرم افزارها و سایر فایل های دانلودی ارائه می گردد

روش های خانگی برای کاهش وزن…

05 اسفند 1397, 14:15

رژیم لاغری با شیر و بیسکویت ساقه طلایی

محل آن دسته از سوالات شما که با سایر تاپیک ها مرتبط نیست

تاپیک لاغری افسون😎

18 فروردین 1398, 20:57

کاهش سایز سینه

03 بهمن 1397, 15:36

در گذشته ی زیباتن این بخش حاوی دفترچه های رژیمی اعضا بود. اما دفترچه ها جای خود را به وبلاگ زیباتنی دادند و بنابراین این بخش صرفا جهت مشاهده باز بوده و پس از آن کاربران روزنوشت های رژیمی خود را در وبلاگ های زیباتنی درج می نمایند. وبلاگ های زیباتنی را در حالت نمایش سایت با موبایل در انتهای صفحه و در حالت نمایش سایت با لپ تاپ و کامپیوتر خانگی در سمت چپ صفحه خواهید دید.

دختر 56کیلویی | ساعده

14 تیر 1397, 07:07

رژیم چاقی

نکات و مقالات موثر در افزایش وزن

راه هایی برای افزایش وزن

27 اسفند 1397, 13:37

در این قسمت می توانید با انواع روش های رژیم افزایش وزن در دنیا و همچنین برنامه های آماده ی رژیم آشنا شده و سوالات خود را بپرسید.

را های چاق شدن

24 آبان 1397, 17:49

تاپیک افزایش وزن من

12 شهریور 1397, 13:30

در این انجمن خواهید دید کاهش وزن غیر ممکن نیست…

این بخش مختص افراد موفق زیباتن است

وِیــــــژه
مصاحبه با یه زیباتنی موفق در…

30 بهمن 1396, 02:15

در این قسمت برای دوستانی که گروه وزنی آن ها تغییر میکند جشن میگیریم!

جشن خداحافظی از گروه قرمز…

03 شهریور 1397, 11:51

انجا مکانیست برای برگذاری جشن های مختلف انجمن، بخصوص جشن رسیدن به وزن هدف

لطفا افراد موفق زیباتن را…

14 مرداد 1397, 09:53

در این قسمت تصاویر، مقالات و سایر مطالب انگیزه بخش قرار می گیرد.

بچه ها بیایم از انگیزه هایی…

28 فروردین 1398, 03:22

حرکات ورزشی مختلف که در تناسب اندام موثرند

۱۰ پیشنهاد برای زندگی سالم‌…

28 بهمن 1397, 10:57

یوگای هوایی یا معلق

01 مهر 1395, 01:37

نکات کلیدی در مورد استفاده از…

08 بهمن 1396, 14:26

برنامه تردمیل برای چربی سوزی…

12 اسفند 1397, 23:44

ورزش جامپینگ فیت

22 تیر 1397, 17:38

حرکات ورزشی برای لاغر کردن بخش های مختلف بدن

عسل برای چاقی صورت

12 تیر 1397, 12:39

ورزش دسته جمعی حس خوب تندرستی

21 شهریور 1396, 15:38

زیبایی پوست و مو، آرایش و مدل لباس

مباحث مرتبط با زیبایی، سلامت و شادابی پوست و مو

چند ماسک طبیعی برای سلامت پوست

03 بهمن 1397, 12:56

بهترین روانپزشک تهران

23 مرداد 1397, 16:25

انواع روش های آرایش، مواد آرایشی و آشنایی با آرایشگاه ها

کمک برا خرید لوازم آرایشی برا…

13 بهمن 1397, 11:56

انواع مدل ها و برندهای لباس، کفش و…

زیورآلات خاص و شیک

26 آبان 1397, 19:05

طرز پخت انواع غذاهای رژیمی(عمدتا رژیم کاهش وزن)

در این قسمت با انواع غذاهای رژیمی و طرز پخت آن ها آشنا خواهید شد.

طرز تهيه پيتزاي رژيمي

14 آذر 1397, 19:43

در این قسمت با انواع سالادهای رژیمی و روش تهیه آن ها آشنا می شوید.

سالاد چربی سوز و لاغر کننده

26 دی 1396, 13:43

در این قسمت با انواع سس های رژِیمی و طرز تهیه آن ها آشنا خواهید شد.

سس مایونز

30 دی 1396, 16:15

در این قسمت با انواع خوراکی های رژیمی اعم از دسرها، نوشیدنی ها، تنقلات و غیره آشنا خواهید شد

نحوه درمان افتادگی پوست شکم

07 اسفند 1397, 17:04

در این بخش نکات، مقالات و موضوعات مربوط به حوزه ی بهداشت و تغذیه ی عمومی مطرح می شود

رژیم غذایی در کم کاری…

24 تیر 1394, 21:01

کلیه ی بحث ها در رابطه با تغذیه(بجز موارد موثر در کاهش و افزایش وزن که در تاپیک مربوط به خود قرار میگیرند)

بدویین بیاین عادات های زندگی…

07 آذر 1397, 22:58

لطفا راهنمایی برای بیماری…

26 دی 1397, 17:21

در این قسمت روش ها و مباحث مربوط به رژیم هایی که در درمان و جلوگیری از تشدید بیماری هایی همچون قند، چربی و غیره کاربرد دارند، قرار میگیرد

رفع كم خوني

12 اردیبهشت 1395, 14:13

تاثیر مصرف چای سبز در کاهش وزن

04 تیر 1397, 17:44

با حضور دو روانشناس و مشاور

زیباترین عروس سال باشید

11 اردیبهشت 1397, 15:56

زنان ناآگاه، اتاق خواب های سرد

14 شهریور 1397, 11:41

در این قسمت در مورد سایر مسایل روانشناسی صحبت می شود. همچنین می توانید مشکلات روحی خود را جهت کسب راه حل مطرح نمایید.

66 نکته مثبت که باید به…

21 تیر 1396, 22:56

مفاهیم قانون جذب، مراقبه، کمال گرایی، فنگ شویی و…

نقاط حساس برای کاهش استرس

15 دی 1394, 12:41

تحصیل در مجارستان

22 آبان 1396, 15:37

عمو موسی مهمان سنگین وزن…

10 بهمن 1396, 15:27

مباحث هنری مختلف را فقط در بخش مرتبط با آن ذکر نمایید

مدیرت وب سایت خودتان در…

09 اردیبهشت 1398, 21:14

علائم و نشانه های بیماری…

09 اردیبهشت 1398, 14:15

آشنايي با مرغ خانگي

24 بهمن 1395, 13:54

کاربرانی که در 24 ساعت گذشته از سایت دیدن کرده اند: 7 کاربر و هزاران مهمان

پیوستن ah9798 عزیز را به دیگر کاربران تبریک میگوئیم .

آخرین مطلب وبلاگ, سلاامم بر اهالی ز یباتن توسط arazz

با سلام هزاربار خواستم وزن کم کنم نشد که نشد واقعا خستهی خسته شدم بعد دو تا زایمان و سقط غر عمد خیلیییی وزنم زیاد شده :97: دلم برای خودم خیلی تنگ شده :17:.خواستم دوباره شروع کنم .انشاله که این دفع…

سلام من بعد از چند مدت از رژیم هیجده تا بیست ساعت روزه داری متناوب از دیروز دارم (رژیم صبحانه کامل + نهار پروتیین + شام حذف) فقط در روزه داری متناوب چون طبعم سرد وتر بود هر روز سالاد وماست وسردیجات…

من اومدم ایندفعه خداروشکر تونستم از استپ وزن دربیام و امروز بالاخره وزنه 89.8 رو دیدم و این یعنی وارد دهه ی هشتاد شدم میخوام پیاده روی سه روز تو هفته رو شروع کنم و شبا تا جایی که میتونم به جای پختنی…

5راز کاهش وزن ماندگار کاهش وزن به واسطه رفتارهایی اتفاق می افتد که باید تا پایان عمر به آنها مانند یک دوست وابسته شویم. در این نوشته مهم می خواهیم درباره…

سایت زیبــاتـن با عنوان نخستین و بزرگترین انجمن “رایگان” تناسب اندام و زیبایی در ایران با هدف تعامل، تشویق و هدایت کاربران به سمت تناسب اندام از طریق ورزش، رژیم های کاهش و افزایش وزن و نیز سلامت پوست و زیبایی فعالیت می نماید. مطالب و بحث های این انجمن تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و ارائه برنامه غذایی دانست. استفاده از این سایت بدان معناست که شما قبلاً صفحه “قوانین فعالیت در زیباتن” را مطالعه کرده و به مفاد آن واقفید.

روز ششم برنامه کاهش وزن ۲۱ روزه لاغرشو رو با توضیحاتی در رابطه با مراحل و پروسه ی وزن کم کردن شروع می کنیم. در کل اگر بخواهیم هر توصیه ی استاندارد تغذیه ای را آنالیز کنیم، متوجه می شویم که همه ی آنها از چند فاکتور مشترک تشکیل شده اند: رژیم غذایی، ورزش و فعالیت‌های فیزیکی، داروهای مجاز لاغری و جراحی؛ اما رژیم غذایی مهم‌ترین مرحله لاغری است.

با رسانه دکتر سلامت خانواده همراه باشید

یک رژیم غذایی صحیح و علمی نباید عملکرد بدن را مختل کند، باعث گرسنگی نشود و متابولیسم بدن را به‌صورت منفی بر هم نزند. همچنین باید تمام گروه‌های اصلی غذایی در آن گنجانده شود.

در رژیم غذایی مناسب برای پرهیز از گرسنه ماندن فرد، هر سه وعده غذایی به همراه دو میان وعده وجود دارد، اما از حجم و کالری غذا کاسته می‌شود. مواد غذایی مغذی، تازه و سالم، از ارکان چنین رژیمی است.

ما در این برنامه لاغر شو سعی کرده ایم به تمام موارد بالا توجه کنیم و رژیمی با کمترین عوارض ناشی از لاغری خدمت شما دوستان ارائه دهیم.

رژیم لاغری با شیر و بیسکویت ساقه طلایی

نمونه رژیم غذایی لاغری روز ششم:

ناشتا :

۲ لیوان آب ولرم + ۲ ق غ سرکه سیب در هر لیوان

صبحانه(۸ صبح):

۱ عدد بیسکویت ساقه طلایی یا ۱ عدد بیسکویت جمانه (با توت و خرما) + ۱ لیوان شیر

میان وعده (۱۰ و۱۲):

نارنگی ۱ عدد + تخم مرغ ۱ عدد +چای سبز با دارچین ۲ فنجان + هویچ رنده شده

ناهار (۲ ظهر):

نیم ساعت قبل ناهار ۲ لیوان آب ولرم + ۲ ق غ سرکه سیب در هر لیوان و بعد از آن سالاد بدون سس (همراه با سرکه بالزامیک و ۱ ق م روغن زیتون) مصرف کنید.

شوید پلو با قارچ (برنج آبکش ۷ ق غ + قارچ دکمه ای خرد شده ۱۰ عدد + سیب زمینی نگینی خرد شده ۱ عدد کوچک‌) + ماست کم چرب ۲ ق غ

درباره قارچ بیشتر بدانید:

عصرانه (۴ و ۶ عصر):

ژله رژیمی ۲ ق غ + سیب ۱ عدد + چای سبز با پودر هل ۱ فنجان + هویج رنده شده

شام (۸-۷ شب):

ماست کم چرب ۱ لیوان + خیار رنده شده ۳ عدد + کدو رنده شده ۱ عدد + شوید تازه خرد شده ۲ ق غ

قبل خواب (۱۱-۱۰):

۱ لیوان شیر کم چرب + ۱ عدد خرما

 

برای مشاهده ی بقیه روزهای رژیم اینجا کلیک کنید

نظر شما در مورد این مطلب چیست ؟

نام

آدرس ایمیل


Current ye@r *


Leave this field empty

شاید شما هم از جمله افرادی باشید که آفت دهان (canker-sores) را تجربه کرده اید و واقعا برایتان این سوال…

بیماری کم خونی، شامل انواع مختلفی است که در آن سطح هموگلوبین موجود در گلبول های قرمز خون پایین بوده و…

پیلینگ پوست یا همان پیلینگ شیمیایی پوست، یک روش لایه برداری از پوست است که از یک محلول شیمیایی و…

اگزما، یک التهاب پوستی است که می تواند موجب علائم گوناگون از راش قرمز خارش دار تا زخم های تکه…

رژیم لاغری با شیر و بیسکویت ساقه طلایی
رژیم لاغری با شیر و بیسکویت ساقه طلایی
9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *