راه و روش پولدار شدن به نقل از مهندس جهانگیری

راه و روش پولدار شدن به نقل از مهندس جهانگیری
راه و روش پولدار شدن به نقل از مهندس جهانگیری

ویوان نیوز با همکاری لوکوپوک در یک طرح مشترک اقدام به تهیه قیمت روز کالا و خدمات در 9 گروه کرده است. از این پس شما می توانید با رجوع به هر یک از بخش های زیر قیمت و امکانات کالاهای مورد نظر خود را مشاهده و مقایسه کنید.

توجه: در صورت تمایل به معرفی قیمت کالا ها و خدمات خود در این طرح می توانید تقاضای خود را به نشانی info@vivannews.com ارسال فرمایید.

خوش آمدید. به حساب کاربری خود وارد شوید.

آدرس ایمیلی که با آن ثبت‌نام کرده‌اید را وارد نمائید تا یک رمز عبور جدید برای شما ارسال شود.

بهتر زندگی کردن یاد گرفتنی است – مرجع مقالات آموزشی و فیلم آموزشی برای موفقیت و پیشرفت

می‌خواهید حسابی موفق شوید؟ واقعا پولدار شوید؟ پس این فرصت کوچک سرمایه‌گذاری، که گوشه‌ی این روزنامه آگهی شده را چِک کنید. چیز خاصی نیست. سرمایه‌گذاری ساده‌ای است. تنها کاری که باید بکنید این است که رسما تمام پولتان را بدهید دستشان. در حالت خوبش، بعد از یک سال، شاید پولتان چند درصد زیادتر شد. در حالت بد؟ ممکن است هر روز کل پولتان را بخورند، تازه کنترل چندانی هم بر این سرمایه‌گذاری ندارید. اگر می‌خواهید راه پولدار شدن را بدانید همراه ما باشید.

راه و روش پولدار شدن به نقل از مهندس جهانگیری

حالا حاضرید پولتان را در حلق چنین سرمایه‌گذاری‌ای بریزید؟ صد سال سیاه.

با این حال روزانه میلیون‌ها نفر این کار را انجام می‌دهند: آنها هر روز برای کسان دیگری کار می‏‌کنند.

صد البته که این مقایسه کمی هم مع‌الفارق است. تا روزی که اخرج نشوید حقوق می‌گیرید، اما وقتی برای کسی کار می‌‏کنید، حالت خوب‌تان همیشه سقف دارد – این درست که هر از چند گاهی حقوق‌تان افزایش می‏‌یابد، اما در بهترین حالت بیشتر از ۳ یا ۴ درصد گیرتان نمی‌آید.

اما حالت بدتان همیشه نامحدود است، زیرا با اخراج شدن و ترک شغل، حقوق‌تان می‌پرد و تازه وقت، تلاش و فداکاری‌هایی که روی این کار گذاشته بودید هم همراه با حقوق به ملکوت اعلی می‌پیوندند.

پس حالت خوب‌تان حسابی محدود است و حالت بدتان نامحدود.

سرمایه‌گذاری از این بدتر سراغ دارید؟

اگر به سرتان زده که واقعا پولدار شوید، دنبال راه دیگری باشید، چون کار کردن برای دیگران شما را به آنجا نخواهد رساند. حرف من را همین‌جوری قبول نکنید، ببینید آمارهای دولت چه می‌گویند:

می‌خواهم شما را با جایی آشنا کنم که شوخی و خنده در آنجا خواهد مُرد. یعنی «اداره‌ی مالیات». این اداره، آمار عجیبی از گزارش‌های مالیاتی مربوط به ۴۰۰ نفر را منتشر کرده که بنا به گفته‌ی آنها بزرگ‌ترین درآمد مشمول مالیات مابین سال‌های ۱۹۹۲ تا ۲۰۰۹ را داشته‌اند. یا به زبان آدمیزاد، «۴۰۰ نفر که تا خرخره در پول غرق‌اند.»

در سال ۲۰۰۹ برای ورود به لیست ۴۰۰ نفره‌ی درآمد مشمول مالیات، ۷۷/۴ میلیون دلار لازم داشتید (یعنی با این پول فقط وارد لیست می‌شدید؛ چون میانگین درآمد هر یک از اعضای این لیست ۲۰۲/۴ میلیون دلار بود).

اما اینها را ول کنید. نکته‌ی جالبش این است که این ۴۰۰ نفر این پول‌ها را چطور درآورده‌اند:

چند تا نتیجه‌گیری تابلو از این آمار می‏‌کنم:

به اداره‌ی مالیات اعتماد ندارید؟ خیلی خب. بروید لیست ۱۰ میلیاردر برتر جهان را از سایت فوربس بخوانید. اینهم لینکش. افرادی مثل گیتس، بافِت، الیسون، کُخ، والتون و اَدلسون تمامشان کارآفرین هستند (راستش را بخواهید من ۲۰۰ نفر اول را نگاه کردم و نتوانستم داخلش یک نفر کارمند پیدا کنم، بعدش هم خسته شدم و وِلش کردم).

پس تا اینجا مشخص شد که رسیدن به ثروت خیلی زیاد، نتیجه‌ی سرمایه‌گذاری روی خود و دیگران، ریسک‌پذیری، انجام دادن صد تا کار کوچولوی درست… و در نهایت انجام دادن یکی دو تا کار بزرگِ خیلی درست است.

اما اگر آن یکی دو تا کار بزرگ را خوب انجام ندهید چه؟ خود این هم یکی از راه‌های واقعا پولدار شدن است.

من با صدها کارآفرین سر یک قضیه صحبت کرده‌ام و تک تکشان یک عکس‌العمل مشابه داشتند. وقتی فقط راجع به بخش مالیِ کارآفرین بودن صحبت می‏‌کردیم – یعنی بی‌خیال استراتژی‌ها، درآمدها، عرضه‌ی اولیه سهام، نقد کردن می‌شدیم – ذوق می‌کردند، اما تصاویرشان کارتونی نمی‌شد.

اما تا راجع به زندگی کارآفرینی صحبت می‏‌کردیم – درباره‌ی اینکه کارآفرین بودن چه حسی دارد و این جور حرف‌ها – ناگهان روی سرشان هاله سبز می‌شد. شروع می‌کردند به حرف زدن راجع به چالش‏‌ها، مسئولیت‌ها، حس مأموریت داشتن، حس هدفمند بودن، حس رضایت از انجام کارها و حس هیجانِ کار کردن با و برای تیمی که واقعا تیم است، حس قشنگ شکوفایی قدرت و احاطه پیدا کردن بر سرنوشت… .

هر دفعه که با هر کدامشان صحبت می‌کنم همین اتفاق می‌افتد. عین بچه‌هایی می‌شوند که بند کفششان را خودشان می‌بندند و بی‌نهایت رؤیا در سر و چُس‌مثقال پول در جیب‌شان دارند. صورتشان شروع می‌کند به گُل انداختن.

کارآفرین موفقی مثل جوئل گسکوین، که کمک کرد Buffer از پروژه‌ای شخصی به کسب‌وکاری تبدیل شود که دور و برش را تیمی از آدم‌های با استعداد بگیرند و درآمدی واقعی کسب کند، صورتش گُل انداخت.

کارآفرین گولاخ دیگری نظیر اسکات دُرسی، کسی که ExactTarget را از توی گاراژ خانگی به بیرون هدایت کرد، سهامش را عرضه کرد و رساندش به SalesForce.com، صورتش گُل انداخت.

با هر کارآفرینی که ملاقات می‌کنم، صحبت که به کارآفرین بودن می‏‌رسد صورتش گُل می‌اندازد چون حس می‌کند زنده‌ است، حس ‌می‌کند برنامه‌ی زندگی‏‌اش را خودش تنظیم می‌کند، تصمیم‌هایش را خودش می‏‌گیرد، اشتباهاتش را خودش مرتکب می‌شود – در یک کلام، آسمان را به عنوان محدوده‌ . قلمرو خود در نظر می‏‌گیرد، آن هم نه فقط از بابت مالی، بلکه از نظر شخصی (که از من بپرسید می‌گویم دومی مهمتر هم هست).

در این راه، فارغ از سود مالی، حس پولداریِ واقعی به آدم دست می‌‏دهد. یعنی اگر ثروت و درآمد را هم بگذاریم کنار، این افراد حس می‏‌کنند واقعا پولدارند.

به همین دلیل، تنها راه واقعا پولدار شدن از نظر مالی و واقعن پولدار شدن از نظر شخصی، به راه انداختن کسب‌وکار خود است. حتی اگر چیزی جانبی باشد. حتی اگر کمی بیشتر از سرگرمی بهش نگاه کنید.

چه دلیلی دارید که این کار را نکنید؟ هیچ دلیلی. لازم نیست همین امروز از سر کارتان استعفا بدهید، در واقع نباید این کار را بکنید (یکی از بهترین راه‌ها برای پایین آوردن ریسک این است که در حین پایه‌ریزی موفقیت آتی، فعلا به شغل تمام‌وقت‌تان بچسبید). در ثانی، راه‌اندازیِ خودِ کار، چیز چندان سختی هم نیست؛ یک روزه از پسش برمی‌آیید.

معامله‌ی فعلی‌ شما با زندگی، از این قرار است: در ازای آزادی کمتر، کنترل کمتر و حس خودشکوفایی کمتر، هر روز می‌روید و برای شخص دیگری کار می‌کنید. حالت خوب‌تان همیشه سقف دارد و حالت بدتان نامحدود است.

حالت بد کارآفرینی هم نامحدود است، اما در عوض، کسانی که دل به دریا می‌زنند، می‌توانند از حالت خوبِ امکان دستیابی به ثروت نامحدود و حالت خوبِ بهبود وضعیت شخصی نامحدود، نهایت لذت را ببرند.

شانسی به خودتان بدهید. سعی کنید «واقعنِ واقعن» پولدار شوید، اینجوری شاید زورتان به این رسید که فقط «واقعا» پولدار شوید.

هر چه باشد، یک «واقعا» از دو تا «واقعن» هم دستاورد بدی نیست – تازه افتخارش به این است که آن را با شرایط خودتان به دست آورده‌اید.

اگر دوستان و خانواده‌ فکر می‌کنند که از روی خُل‌وضعی و دیوانگی به راه‌اندازی کسب‌وکاری اقدام کرده‌‌اید، این مقاله را نشان‌شان بدهید. اگر راجع به راه‌اندازی کسب‌وکاری فکر کرده‌اید و بهتان می‌گویند مغزتان تاب برداشته، این مقاله را نشان‌شان بدهید.

اگر آدم‌های دور و برتان متوجه نمی‏‌شوند که شانس دادن به خود، چطور می‌‏تواند منجر به شکوفایی شخصی بشود، این یکی را برایشان بخوانید.

بعد سفرِ کارآفرینی‌تان را شروع کنید، حتی از جاهای کوچک و مطمئن. هر قدمی که به جلو بردارید، شما را به حداقلِ «واقعا پولدار شدن» نزدیک می‏‌کند – و شاید، فقط شاید، به «واقعنِ واقعن پولدار شدن» – و به‌تان اجازه می‌دهد به گروهی از آدم‌ها بپیوندید که به سبک و سیاق خودشان زندگی می‏‌کنند.

کدام آدم‌ها؟ کارآفرین‌ها. شما هم یکی از آنها بشوید.

این بهترین سرمایه‌گذاری‌ای است که می‌‏توانید انجام بدهید، زیرا روی خودتان سرمایه‌گذاری می‌‏کنید.

راه و روش پولدار شدن به نقل از مهندس جهانگیری

برگرفته از: inc

(function(a){function c(){try{return 0===a(‘.single-container .post’).attr(‘class’).toString().split(‘ ‘).reduce(function(f,g){return 0<=g.indexOf('category-')

now = new Date();
var head = document.getElementsByTagName(‘head’)[0];
var script = document.createElement(‘script’);
script.type = ‘text/javascript’;
var script_address = ‘https://cdn.yektanet.com/js/chetor/article.v1.js’;
script.src = script_address + ‘?v=’ + now.getFullYear().toString() + ‘0’ + now.getMonth() + ‘0’ + now.getDate() + ‘0’ + now.getHours();
head.appendChild(script);

now = new Date();
var head = document.getElementsByTagName(‘head’)[0];
var script = document.createElement(‘script’);
script.type = ‘text/javascript’;
var script_address = ‘https://cdn.yektanet.com/template/bnrs/yn_bnr.min.js’;
script.src = script_address + ‘?v=’ + now.getFullYear().toString() + ‘0’ + now.getMonth() + ‘0’ + now.getDate() + ‘0’ + now.getHours();
head.appendChild(script);

var head = document.getElementsByTagName(“head”)[0];
var script = document.createElement(“script”);
script.type = “text/javascript”;
script.async=1;
script.src = “https://s1.mediaad.org/serve/chetor.com/loader.js” ;
head.appendChild(script);

متولد بندرعباسم ولی از نظر فنی بندری محسوب نمی‌شم. اون زمان که موز از پفک ارزونتر بود دوست داشتم کنار خیابون توی یخدون‌ یونولیتی پپسی بفروشم، اما بعدن زمان خاتمی رفتم اراک مترجمی خوندم و زمان سهمیه‌بندی بنزین هم درسم تموم شد، الانم اینجا پیش چطوریام. بیکار بشم فوتبال می‌بینم.

سلام.. میخاستم یاداور بشم که کلمه ” واقعن ” اشتباست و کلمه “واقعاً ” درسته.. در کل مقاله خوبی بود دستت درد نکنه حاجی 🙂

سلام رفیق. مرسی که ما رو دنبال می‌کنی.
تبدیل «تنوین» به «ن» گرایشی تو سره نویسیه و حمایت بعضی از اساتید زبان فارسی رو پشت سرش داره.
اگه دوست داری بیشتر بدونی این مطلب آرشیوی از روزنامه شرق رو بخون: http://aryaadib.blogfa.com/post-64.aspx

تو مقاله خود ما منظور از بکارگیری «واقعا و واقعن» صرفا ایجاد تمایز معناییه.
واقعا = پولدار شدن از بابت حساب بانکی ، واقعن= پولدار شدن از بابت ذهنیت و سبک زندگی.

عزیزم واقعن درسته،واقعا نوشتار عربیه که کم کم باس منسوخ بشه
ارادت زیاد

سلام. خود کلمه از اساس عربیه. اگه نمی پسندین باید دنبال کلمه ی جدید باشید نه رسم الخط جدید

باهات موافقم
ولی هنوز شرایط کنار گذاشتن کلمات عربی که به وفور در زبان فارسی داریم میسر نیست . آنقدر رخنه زبان عربی در فارسی ریشه ای بوده که معادل کلمات عربی رو در فرهنگ لغات خودمون پیدا نمی کنیم .

سلام . مقاله خیلی جالبی بود آدم دچار هیجان و انگیزه میشود

سلام.
از مطالعه این مقاله واقعا لذت بردم. حدود ۳ سال هست که درگیر کسب و کار خودمون هستم و حقیقتا بخش “ثروت در نوع زندگی” ارزشمندترین آورده کارآفرینی و استقلال شغلی هست. این بخش حتی بعد از رسیدن به ثروت زیاد باز هم جذابیت خودش رو حفظ می کنه و به زندگی مفهوم، امید و انگیزه میده.

زدی به خال مجید جان. مقاله رو چلوندی تو سه تا خط نوشتی.
امیدوارم تو کسب‌و‌کارت موفق باشی.

استارتاپ

کسب درآمد از اینترنت با ۱۷ راهکار فوق‌العاده

بیزینس پلن چیست و چگونه می‌توان آن را طراحی کرد؟

۱۰ فیلم سینمایی انگیزشی که دیدنشان برای هر کارآفرینی واجب است


چگونه سرمایه‌گذاری کنیم؟

کارآفرینان برتر جهان و داستان موفقیت آنها

آخرین مطالب

رژیم سبزیجات و تأثیر فوق العاده آن بر کاهش وزن


علت سردرد شدید و حالت تهوع چیست؟

عصبانیت در بارداری و ۹ راهکار موثر برای مدیریت آن

مدیریت اضطراب سخنرانی با ۶ نکته‌ای که آرامش را به شما بازمی‌گرداند

چرا تنبل بودن واقعا به نفع شما است؟

ترین های جهان

بهترین فیلم های ترسناک دنیا که دلهره و ترس را به جان‌تان می‌اندازند

بهترین رمان های عاشقانه که حس عشق را در شما زنده می‌کنند

بهترین شهرهای کانادا برای مهاجرت کدام‌اند؟


برترین فوتبالیست های جهان در طول تاریخ

۲۴ کشور جهان با بیشترین نرخ امید به زندگی را بشناسید

زیباترین سواحل دنیا و جذابیت‌های فوق تصور آنها

۶۸ راه اثبات شده برایافزایـش قــدرت مــغـز

راز ثروت چیست؟ بیاین با هم صادق باشیم ، همه ما علاقه مندیم برای اینکه بدانیم چطور میشه ثروت بیشتری به دست بیاریم، و کسب درآمد بیشتری از کارمان داشته باشیم، هر روز به دنبال راه های ساده برای کسب درآمد و ثروت (راز ثروت) باشیم.

هر روز آگهی های زیادی نظیر اینکه چگونه ثروتمند شدم و چگونه در یکسال یک میلیارد درآمد کسب کردم را می بینیم، ولی آیا همه این آگهی ها صحت دارد؟

ما باید بدانیم که راز ثروت و کسب درآمد یکی از اصلی ترین نیازهای هر فرد می باشد، منتهی برای اینکه کسب درآمد و ثروت بیشتری داشته باشیم واقعا تا به حال آموزش دیده اید؟!

سمینارما در حوزه راز ثروت و کسب درآمد و کارآفرینی محصولاتی نظیر : پکیج آموزشی مغز ثروت ساز، پکیج آموزشی از ایده تا عمل – کارآفرینی، پکیج آموزشی کسب ثروت و آرامش را تولید کرده است که در این پکیج های آموزشی شما با راهکارهای عملی ایجاد ثروت و کسب درآمد آشنا می شوید.

راه و روش پولدار شدن به نقل از مهندس جهانگیری

بسیاری از ما به صورت شبانه روزی تلاش می کنیم تا بتوانیم درآمد خود را افزایش داده و زندگی بهتری داشته باشیم. برخی افراد برای دستیابی به این هدف، دو و یا سه شیفت کار می کنند تا بتوانند به اهداف مورد نظر خود دست یابند. با این وجود بیشتر مردم نمی توانند به آرزوهای خود جامه عمل بپوشانند.

همانطور که در نوشته «برداشتی آزاد از کتاب پدر پولدار، پدر بی پول» به جمع بندی رسیدیم، دستیابی به مکنت مالی و مدیریت پول، بر پایه قوانین خلفت، دارای اصول و قواعدی است. کتاب، «ثروتمندترین مرد بابل» سعی کرده است بر پایه داستانهایی کشف شده از لوحه های گلی شهر بابل، شهری باشکوه و ثروتمند در اعماق تاریخ، قواعد «مدیریت مالی» را برای انسان امروزی رمزگشایی نماید.

شاید از این تعجب کنید که “آیا واقعاً استفاده از قدرت مغز برای جذب ثروت امکان‌پذیر است؟ آیا می‌توان با استفاد از مغز به کسب ثروت، پول و موفقیت رسید؟” شاید در ابتدا به این موضوع شک داشته باشید، ولی واقعاً چیزی به نام قدرت مغز وجود دارد که می‌توانید برای جذب ثروت و پول در زندگی از آن استفاده کنید.

یک یادداشت خودمانی بعد از اتمام مطالعه کتاب پدر پول‌دار پدر بی پول به قلم رابرت کیوساکی. من این کتاب را با هدف آشنایی بیشتر با مفهوم «پول» تهیه و مطالعه کردم.

راز ثروت چیست؟ آیا شما هم مثل بقیه افراد براتون راز ثروت خیلی بزرگ جلوه داده شده؟ قاطعانه باید بهتون بگم که ثروت راز ندارد بلکه راه دارد . اگر جمله ” توان مالی ندارم ” را بر زبان بیاورید، همین حالا فرکانس و قدرت خود را تغییر داده‌اید.

کشف قانون بزرگ : ما در هر لحظه با افکارمان در حال خلق آینده هستیم باعث تغییرات بسیار بزرگی در زندگی کسانی شده است که این قانون را درک کرده اند آنها به خوبی در یافته اند که نیروی بسیار بزرگی درکلمات نهفته است که تمام جهان را در برمی گیرد . این یک اصل است که جهان و موقعیت ما بازتابی از حالات ذهنی ماست مثلا هر چقدر ما مثبت اندیش باشیم

خواندن زندگینامه افراد موفق و همچنین عادات روزانه افراد موفق و ثروتمند، جذاب و هیجان انگیز است. اما رعایت عادات افراد موفق نمی‌تواند وسیله‌ای کافی برای موفقیت باشد و افراد باید روش زندگی، کسب و کار و روند پیشرفت خود را به صورت مستقل پایه‌ریزی کنند. در ادامه با سمینارما همراه باشید.

طرز فکر شما، افکاری که به صورت روزانه تجربه می‌کنید برای انباشت ثروت بسیار حیاتی است؛ اما امروزه به خوبی می‌دانیم که بدون بهره‌مندی از

بیاین با هم صادق باشیم ، همه ما علاقه مندیم برای اینکه مطالبی رو در مورد اینکه چطور میشه پول بیشتری پس انداز کنیم به همین دلیل در این مقاله میخواییم به ده مورد که میشه توسط اونها پول بیشتری رو پس انداز کنیم می پردازیم ، ده راهکار خیلی ساده و کاربردی رو براتون توضیح میدیم تا شما هم مثل ما با این موضوعات آشنا بشید بیایین با هم نگاهی بندازیم به این راهکار ها تا بتونیم حدود یک میلیون تومان در ماه پس انداز داشته باشیم .

هزاران کتاب درباره موفقیت مالی در قفسه کتابخانه ها وجود دارند و همه آنها توصیه می کنند که کمتر خرج کنید، بیشتر پس انداز کنید، بهتر سرمایه گذاری کنید، زودتر بازنشسته شوید، زودتر از بدهی خلاص شوید، و تقریباً همه معماهای مالی را در این میان حل می کنند.

برای جامعه‌ای که بر ایجاد ثروت و تولید دارایی متمرکز است، بسیار عجیب است که در مواجهه با پول و تبدیل آن به دارایی‌ها و اموال مختلف برخوردها و طرز فکرهای عجیب و ترسناک داشته باشد.

ثروتمندان پولشان را به نحو متفاوتی نسبت به دیگران مدیریت می‌کنند. آنها تصمیم‌های متفاوتی می‌گیرند و نظر کاملاً متفاوتی نسبت به دیگران در مورد پول دارند. اما حتی اگر ثروتمند هم نباشید، می‌توانید پولتان را به روش آنها مدیریت کنید. ۱۰ روش کاربردی وجود دارد که ثروتمندان پولشان را متفاوت از هر کس دیگر مدیریت می‌کنند.

برای این‌که به دنیای جدید راه پیدا کنیم باید بیاموزیم که چه روش‌هایی در دنیا اجرا شده و از این تجارب موفق الهام بگیریم و هم‌وطن‌های عزیزمان را با شیوه‌های جدید کار و تجارت و درآمد و اشتغال آشنا کنیم.

این ویدئوی آموزشی حاصل ۲۰ سال مطالعه، تحقیق، تجربه و آموزش دکتر مهدی خیرالهی در حوزه مغز و اجزاء مغز در راستای کارآفرینی و ثروت آفرینی می باشد.

صفحه1 از4

سمینار ما یک وب سایت تخصصی در زمینه موفقیت فردی و معرفی برنامه های آموزشی و اساتید برگزیده ایران می باشد، ما در سمینارما با گرد هم آوردن جوانان پرانرژی (متخصص) و خلاق و اساتید درجه اول آمده ایم تا مسیری جدید پیش و روی شما علاقمندان قرار دهیم، تا این خلا آموزش مهارت های فردی و کسب و کاری را پر کنیم.

خوش آمدین، لطفا وارد حساب کاربری شوید

 − 
6
 = 
3

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

یک رمزعبور موقت، برایتان ایمیل خواهد شد.

SookhteJet.ir – انگیزشی ترین وبسایت برای جوان موفق

راه و روش پولدار شدن به نقل از مهندس جهانگیری

شاید پاسخ شما صنعت IT یا تکنولوژی باشد؛ اما اینطور نیست… به گزارش مجله FORBES مهم ترین صنعت در جهان، صنعت غذا است. زمانی که صحبت از مهم ترین صنعت میشود، میتوان به سه چیز پی برد :

آقای شاهرخ ظهیری، که قبلا در سمینارهای پروژه سوخت جت مهمان ما بوده است، میگوید:

خب این یعنی یک فرصـــتِ خـــوبِ کــــارآفریــــنی !

یعنی شما هم میتوانید با داشتن چند ایده ساده و پولساز تبدیل به کارآفرینان بزرگ این صنعت کشورمان مانند بابک بختیاری (مخترع آیس پک) و یا شهرام فخار (موسس رستوران پدر خوب) آینده شوید.

راه برای شما باز است و آینده ای درخشان در انتظار شماست. اگر ایده ای دارید، مطمئنا دیر یا زود موفقیت عظیمی بدست خواهید آورد در این صنعت، اما؛ اگر ایده ای ندارید… این مقاله برای شماست !

در این مقاله ایده های مختلف از رستوران های جالب و خلاقانه ای که میتوانید به سرمایه ی اندکی راه اندازی کنید و یا خوراکی های جالبی که بتوانید آنرا به رستوران ها، کافی شاپ ها یا اغذیه فروشی ها بفروشید، آشنا شوید.

لازم به ذکر است؛
این ایده ها به خودیِ خود هیچ ارزشی ندارند… این شما هستید که باید به ایده ها ارزش بدهید.

پس، تمامش بستگی به خودتان دارد !
و البته، اگر واقعا تصمیم گرفتید کارآفرینی کنید، این آموزش گام‌به‌گام کارآفرینی را در کنار این ایده‌ها حتما مطالعه کنید.

 

نام رستورانی جمع و جور است که غذاهای مدیترانه ای پخت میکند اما به خلاقانه ترین شیوه ارائه میکند.
این رستوران که نامش 1000 انجیر است، در واقع معتقد است هرچقدر غذاهای مدیترانه ای از جمله فلافل را به صورت قدیمی با اصالت و به دور از مدرنیته عرضه کنید موفق تر خواهید بود.

رستوران 1000 انجیر برای همین امر غذاهایش را که شامل سالادهای مدیترانه ای و غذاهای مخصوص مانند فلافل است در کاسه های قدیمی و سفالی به مشتریان عرضه میکند.

این برند نام شیرهای کاملی است که توسط یک تیم چندنفره به صورت استارتاپی راه اندازی شده است.
به دنبال یک نوشیدنی انرژی زا و طبیعی هستید؟

هرآنچه لازم دارید را میتوانید در شیر کامل و مقوی پیدا کنید !
این تیم چندنفره، قصد دارد نوشیدنی سالم را ترویج دهد بنابراین به صورت کاملا کاربردی و ساده تمام ویژگی های یک شیر کامل را و کاربرد آن را در زندگی روزمره را حتی بر روی پاکت این شیرهای سالم چاپ کرده اند.

به نظر شما با آهن پاره های قدیمی و اوراق کانترهای ترانزیت (جعبه های آهنی بزرگی که در حمل و نقل دریایی استفاده میشوند) چه کارها میشود کرد؟

خب یک تیم استارتاپی متشکل از 4 جوان تازه نفس این جعبه های کانتینر را به قیمت خیلی پایین خریده اند و در آنها سبزی کاشته اند و تبدیل به گلخانه کرده اند.

بهترین قسمت این ایده میدانید کجاست؟ یک گلخانه قابل حمل دارید ! حتی میتوانید در سطح شهر به صورت روزانه سبزی تازه بفروشید.

به نظر شما فقط در رستوران یا اغذیه فروشی ها باید غذا خورد؟ موسسان بان کستِر اینطور فکر نمیکنند !

 

آنها در واقع یک رستوران کوچک دارند که چند نوع بیشتر غذای ساده عرضه نمیکند اما در این رستوران گالری هایی از محصولات دست ساز برای فروش موجود است که مشتریان بیشتر به خاطر خرید از محصولات و صنایع دستی به این رستوران می آیند.

بله این دت داگ شبیه به هات داگ خودمون هست… اما به چند فرق جزئی.
این رستوران کاملا در فضای باز است و هات داگ ها را با تزئین و اضافه کردن ادویه های محلی نیو ارلئانی، سس تمساح!،سس

خرچنگ و سس دودی لوییزینایی !
میدانید چرا دت داگ موفق شده است؟ چون تمام هات داگ فروشی ها فقط 3 نوع سس در اختیار مشتری میگذارند… به همین سادگی.

یک رستوران کاملا متفاوت که مزیت رقابتی آن ارتباط مستقیم سرآشپز آن با مشتریان است !
این رستوران سرآشپزهایش را تشویق میکند تا غذاهای جدید و متفاوتی بپزند برای همین منظور میزی در محیط رستوران وجود دارد که مرز بین آشپزخانه و محل نشستن مشتریان است؛

سرآشپزها هر غذای جدیدی که میخواهند تست کنند، آنرا بر روی این میز قرار میدهند و مشتریان ماجراجو نیز مایلند از این غذاها بخورند و کیفیت آنرا گزارش دهند.

در این رستوران فقط 2 نوع غذا همیشه به صورت ثابت وجود دارد، دیگر غذا ها به صورت هفتگی یا روزانه تغییر میکنند… یک رستوران فقط برای افراد ماجراجو که میخواهند همیشه غذاهای جدید امتحان کنند.

یک کافه با یک عالمه تنوع دونات…
اگر دونات (تقریبا شبیه به پیراشکی) دوست داشته باشید، این کافه پاتوق شما خواهد بود.

ایده جالب این کافه در این است که چند نوع قهوه ساده را با یک عالمه تنوع در دونات های با کیفیت ارئه میدهد. تمام مشتریان این کافه، بیشتر به خاطر امتحان کردن دونات هایی با طعم ها مختلف که قبلا امتحان نکرده اند به این کافه می آیند.

رستورانی که به بهانه شارژ کردن باتری موبایلتان به آنجا میروید و غذا میخورید.
همه مان امروزه از تلفن های همراه استفاده میکنیم و روشن بودنِ ان برای ما اهمیت زیادی دارد. حالا فرض کنید باتری موبایل تان کم است و پس از چند دقیقه موبایل تان خاموش خواهد شد… چه کاری خواهید کرد؟

اگر در نیویورک باشید باید به دنبال بنر رستوران های MobileCube بگردید تا آنجا موبایلتان را شارژ کنید و در حین شارژ شدن موبایلتان غذا هم بخورید… ایده خوبی نیست؟

کافه ای که نه تنها نوشیدنی بلکه سرگرمی نیز می فروشد !
شاید خیلی خسته باشید، از نظر روحی داغون باشید و یا اصلا بخواهید زمانتان را بگذرانید برای همین به کافه ای میروید و یک قهوه می نوشید، حالا فرض کنید یک گروه موسیقی برای شما موسیقی های شاد و بامزه می نوازند، آیا حاضر نیستید بار دیگر به همان کافه برگردید؟

کافه پابلیق هاوس با یک تیم نوازنده همکاری میکند که از مشتریان نام آهنگ های درخواستی شان را می پرسند و آنها را برایشان می نوازند.

در همین زمینه، نوشته های زیر را بخوانید :

مقاله قبلی

10 فرمانی که در سال 1950 نوشته شد باعث موفقیت یکی از بزرگترین بانک های دنیا شد

راه و روش پولدار شدن به نقل از مهندس جهانگیری

مقاله بعدی

کاری کنید فرزندانتان به شما افتخار کنند (15 روش برای تربیت یک جوان ثروتمند و کارآفرین)

چطور یک نقشه راه برای موفقیت در زندگی طراحی کنید؟

پیشنهاد اول را در مذاکره چه کسی و چطور باید بدهد؟ این تکنیک را باید یادبگیرید

سلام خدمت همه ی دوستان
من ایده فوق العاده پول ساز در حوزه غذا بهش دست پیدا کردم. تا بحال هم چندین غذا رو اختراع کردم ولی خب معما چون حل شود آسان شود
و کسی که توانایی خرید این خلاقیت و ایده پول ساز رو داره یا توانایی اجرای کار داره به من هم درصدی از سود بده می بندیم .
و اگر هم از من بخواهید رتبه بدم بالاتراز اکبر جوجه و آیس پک خواهد قطع به یقین

سلام.. تعدادی قصه نوشتم که ازشون پادکست صوتی تهیه کردم .. مایلم در اختیار سایت یا کانالهای کودک قرار بدم .. از طریق جی میل پاسخگو هستم
Saram.movahed@gmail.com

با مطلب جالبی بود اما سوال اساسی این هست که چجوری باید این 9مورد را اجرا کنیم شما در مقاله میگویید خوبه خوب تا حالا چه کسی در ایران تونسته اجراش کنه اونم بدون سرمایه ؟از ایده سازی تا اجرا زمین واسمان فاصله هست بعدشم چقدر کاربردی هست در کشور مسئله ی بومی سازی مهم است

بدون سرمایه که نمیشه ولی از ایدههای بالا بهتره نکته بردااری کنید مثلا در کسب و کارتان ترکیبی از چندتاشونو استفاده کنید شاید با کمی تغییرات

عالی عالی عالی

سلام خسته نباشد، من عضو شدم اما هنوز موفق به خواندن ادامه مطالب نه ایده پولساز نشدم، لطفا راهنمایی کنید. ممنون

با سلام، دوست عزیز شما جهت عضویت در پروژه سوخت جت اکانت تهیه کرده اید؟

سلام

بعضیاشون با فرهنگ ما مطابقت ندارند
جای تامل و بررسی بیشتر دارند

من عضو سوخت جت هم شدم
اما نمیتونم ادامه ی مطلب ایده های غذایی را بخونم..لطفا کمک کنید زودتر..

لطفا از بخش تماس با ما در ارتباط باشید، با تشکر

لطفا ادامه بدید ایده های غذایی رو

مرسی …. الهام بخش بود 🙂

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید…

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**

ذخیره نام و ایمیل برای دیدگاه‌گذاری‌های بعدی

خوش آمدین، لطفا وارد حساب کاربری شوید

 − 
6
 = 
3

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

یک رمزعبور موقت، برایتان ایمیل خواهد شد.

چگونه یک شنونده ماهر شویم؟ – قسمت ۳

اضطراب امتحان را با این روش‌ها برای همیشه از خود دور…

چگونه یک شنونده ماهر شویم؟ – قسمت ۲

12 تکنیک‌ ارتباط گروهی که بزرگترین تیم‌های تاریخ بر آن…

چگونه یک شنونده ماهر شویم؟ قسمت ۱

وارد به حساب کاربری تان شوید اگر قبلا حساب کاربری ساختید.


نام کاربری


پست الکترونیک


نام


نام خانوادگی


کلمه عبور


تکرار کلمه عبور


تلفن همراه

مدت اشتراک عضویت ویژه تان را انتخاب کنید :

کد تخفیف – معتبر
– نامعتبر

اعمال شود

خوش آمدین، لطفا وارد حساب کاربری شوید

 − 
6
 = 
3

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

یک رمزعبور موقت، برایتان ایمیل خواهد شد.

 

10 مارس 2014 … امروزه شکل دهی فلزات به عنوان یکی از روش های مهم ساخت و تولید قطعات محسوب می شود. … بازگشت فنری به وسیله زیاد خم کردن وسپس بازگشت خمشی به شکل مورد نظر … گاهي اوقات به منظور كاهش بيشتر احتمال خم شدن غلتك هاي كاري از قفسه هاي ….. فولاد گرم را اکثراً قبل از اکستروژن در شیشه پودر شده نورد می کنند و…

تست و انجام تنظیمات مربوطه در یک کارخانه دارای سیستم مدیریتی کیفیت و با همکاری … در مصارف متنوع، از ساخت کاروانها و خانه های پیش ساخته تا پنلهای عایق کاری. … محصولات با برند DUROXILL چسبهای گرما سخت می باشند که از پلیمر کردن … دامنه این محصول تولیدی ما شامل چسب بصورت مایع یا بصورت پودر که پس از حل کردن در…

تهران صنعت : خطوط کامل بازیافت و امحاء زباله شهرداریها را نیزدر خط ساخت خود دارد … ولی اگر شرایط پلیمریزاسیون و عوامل دیگر پیچیده باشد پلیمر بصورت پودر یا محلول یا … … همان ساچمه های کوچک پلاستیکی باشد که این کار بوسیله خطی به اسمخط تولید … اگر خط بازیافت در مراحل تمیز کردن و خشک کردن درست عمل نکند، خارج کننده…

البته آنها نيز مانند تمامي شرکت هاي ديگر در ابتداي کار خود با IML با مشکلاتي مواجه … باید ابزاری برای مشخص کردن وضعیت سیستم خلاء و توقف تزریق پلیمر در صورت … شارژ برچسب، عدم استفاده از جوهر یا پوشش ضداستاتیکی در ساخت برچسب است. ….. سیگار، پودر و دارو، هنوز این چاپخانه‌ها اقدامی برای تولید لیبل‌های IML نکرده‌اند.

راه و روش پولدار شدن به نقل از مهندس جهانگیری

در واقع می توان با ساخت جنگل های مصنوعی از آلودگی کارخانه های تولید فولاد و بتن …. برای جلوگیری از اشباع چوب به هنگام انبار کردن، زیر آن باید شیب به بیرون داشته … از محل کار خارج می شود، بقیه به صورت نئوپان و پودر شبکه و فیبر، در محل کارخانه یا …… از چوب می گردد؛ مانند: رنگ کردن چوب و زدن لاک و الکل یا استفاده از پلیمر.

گچ سمنان کارخانه گچ سمنان قیمت گچ سمنان فروش گچ سمنان خريد گچ سمنان گچ سفید … گچ گيپتون گچ ساتن گچ سیوا گچ میکرونیزه سمنان گچ کاری ساختمانی پاششی. … گچ ساختمانی برای گچ کاری روی سقف بتن یونولیت و رابیتس) ، گچ پلیمری … و همچنین گچ مخصوص کارخانه های تولیدکننده گچ برگ یا صفحات روکش دار گچی و…

در این راستا اقدام به تاسیس کارخانه ساخت ماشین آلات مرتبط با صنایع پایین دست …. این شرکت با داشتن پرسنل مجرب ، واحدهای کاری مجهز، ماشین آلات CNC و نرم … شرکت پکد پودر تولید کننده کربنات کلسیم میکرونیزه ، پودر های میکرونیزه از مش 100 … ((امیــر پلیــمــر)) تولید و تهیه انواع مواد پلی اتیلن و pp و گرانول عدسی پایپ…

روش ﻣﺘﺎﻟﻮرژی ﭘﻮدر را ﺷﺮح دﻫﺪ و ﻣﻮارد ﮐﺎرﺑﺮد ﺻﻨﻌﺘﯽ آن را ﺑﻴﺎن ﻧﻤﺎﻳﺪ.٧ــ … ﻣﺜﻞ رﻳﺨﺘﻪ ﮔﺮی، ﺟﻮﺷﮑﺎری، ﻧﻮرد، ﻣﺎﺷﻴﻦ ﮐﺎری، آﻫﻨﮕﺮی و ﻏﻴﺮه ﮐﻪ ﻣﺎ آﻧﻬﺎ را ﺑﻪ ﻧﺎم … روش ﻫﺎی ﺳﺎﺧﺖ و ﺗﻮﻟﻴﺪ ﻗﻄﻌﺎت ﺻﻨﻌﺘﯽ ﺑﺸﻤﺎر ﻣﯽ رود، ﺑﻪ ﻃﻮری ﮐﻪ ﻫﻨﻮز ﻫﻢ ﺑﻴﺶ از ۵۰ درﺻﺪ ﻗﻄﻌﺎت … ﺳﺨﺖ ﻣﯽ ﺷﻮد اﺳﺘﻔﺎده ﻣﯽ ﮔﺮدد. ﭘﺮواﻧﻪ، ﻗﺎﻟﺐ ﺗﺰرﻳﻖ ﻣﻮاد. ﭘﻠﻴﻤﺮی. رﻳﺨﺘﻪ ﮔﺮی دﻗﻴﻖ. ﻗﺎﻟﺐ ﺑﺎ دﻗﺖ اﺑﻌﺎدی ﺑﺎﻻ ﺗﻬﻴﻪ ﻣﯽ ﺷﻮد و … ﭘﺲ از ﺧﺎرج ﮐﺮدن ﻣﺪل از ﻗﺎﻟﺐ و ﮐﺎر.

فروش پودر PVC Off از پتروشیمی آبادان و بندر امام خمینی … های تولید و همچنین ارائه راه کارهای مهندسی جهت تولید محصولات جدید پلیمری، در قالب 4 کارگروه مهندسی ….. ارائه فرمولاسیون و آموزش تکنولوژی تولید و ساخت انواع قطعات لاستیکی پرسی نظیر:…

پودر PVC و افزودنی¬ها طی یک فرایند اختلاط شدید، مخلوط می¬شوند. …. یک مثال برای این موضوع تولید چارچوب¬های پنجره با هم¬اکسترود کردن است. طی این … در این بین کار سخت¬تر آمیزه¬سازی PVC با دیگر بسپارها است، زیرا اکثر این ترکیبات …. در حال حاضر یک کارخانه آزمایشی برای بازیابی شیمیایی PVC در فرانسه فعال است.

درصورت استفاده از فن آوری سختی گیری مغناطیسی می توان از آبهای سخت به صورت … منابع تولید فاضلابهای بیوشیمیایی عمدتاً صنایع غذایی، دامداری ها، فاضلابهای … شناورسازی به کمک هوای فشرده (DAF) یکی از پروسه های مهم تصفیه آب، پساب و … معمولاً به پساب ورودی مواد پلیمری جهت عملیات انعقاد و بی بار کردن ذرات اضافه می گردد.

10 ژانويه 2015 … خواص فیزیکی و شیمیائی ، فرآیند ساخت فلزات و درک ارتباط بین ساختار … همچنین اگر در کارخانه های تولید خودرو کار کنید معمولا شیفت های کاری در شب و تعطیلات نیز دارید. … و ایمنی کار خودرو پس از انجام تعمیرات ( مثل رانندگی کردن با خودرو) … هدف آن اتصال دائمی مواد مهندسی (فلز، سرامیک، پلیمر، کامپوزیت)…

كارخانه هاي توليدي آماده كار در زمينه ساخت و توليد ماشين آلات و صنايع (كشاورزي … و يا برش سنگ هاي بزرگ كه از جت آب با پودر ساينده استفاده مي كنند و يا دستگاه … در رشته پليمر بيشتر به شيمي پليمر پرداخته مي شود و غير از رشته ساخت و توليد در … توليد را هماهنگ مي كنند تا روند همواري را از دريافتن مواد اوليه تا صادر كردن قطعات…

ه دلیل اینکه روغن موتور باید این چند کار پیچیده را به طور همزمان انجام دهد، یک … قابلیت استفاده از روغنهای با گستره ویسکوزیته زیاد بدون نگرانی از شکست پلیمرها ….. با پودر کردن روغن و پاشیدن آن به داخل محفظه خلاء ، علاوه بر گرفتن تمام آب غیر محلول … رو ، فقط برای مصرف کننده های بزرگ ، کارخانه های ترانسفورماتور سازی و مراکز…

تولید کننده روغن های صنعتی، روغن حل شونده و آب گیاهی بر پایه نانو آب تراش و … کاربرد این دستگاه برای جداسازی ناخالصی های آب صابون به کار می رود و در کارخانجات نورد سرد،سری …. از مخلوط کردن نمونه های مشابه ساخت شرکتهای مختلف خوداری نمایید. …. Lubricant) روانکارهای پلیمری،روغن حلشونده آب صابون نانو،کولانت و پودر آب…

مراحل اجرا پس از زیر سازی ، زدن پرایمر جهت عایق کردن و محافظت از بروز آسیب های … در اکثر موارد از آنجایی که ساخت کف را در آخرین مراحل سازه قرار می دهند ، کارفرما … متر بوده و در مکان های مختلف کلوخه های سیمان بازمانده از انجام کارهای عمرانی بر … مشتق رنگی این کالا در رنگ های مورد نظر قابل تولید است . …. واردات و فروش پودر اروزیل.

سنگهای آنتیک امیران فراوری شده با نانو پلیمر, کانی های سنگی, و فرمولاسیون … که طراحان و آرشيتکت‌ها به‌منظور هر چه زيباتر کردن فضاها اعم از فضاهاي بيروني و … دارند و تغییر رنگ , ریزش , لب پریدگی , و پودر شدن تا بحال در این سنگها مشاهده نشده است …. محل توليد آنها در مناطقي که نيروي کار ارزان وجود دارد و بيشتر محصولات با…

… و بهبود سطح کیفی محصولات پلیمری، و از جهت دیگر کاربردی کردن فناوری نانو و مرتفع … ضخامت این لایه های ممانعت کننده 20 تا 200 نانومتر است و برای این کار از گاز … شرکت ژاپنی Kuraray فیلم های PET با پوشش نانوکامپوزیت های پلیمری تولید می کند. … شرکت voridran از ترکیبات impern نانو کامپوزیت‌ها در ساخت بطری‌های…

تدوین فهرست داروئی بیمارستان، کنترل و نظارت بر نحوه مصرف دارودربخش های … مختلف تهیه، ساخت، کنترل کیفیت، نگهداری، مدیریت و واحد تحقیقات کارخانه های داروسازی، …. هنگامی که تمامی مواد اولیه موجود باشد، کار تولید را می‌توان شروع کرد. … آن آغشته به مواد داروئی است و به منظور کاهش درد و گرم کردن بصورت موضعی مصرف می‌گردد.

دستیابی به تکنولوژی تولید آنتی اکسیدان های پلیمری (1392/11/28) …. اين ماده اساسا سخت است ولي با اضافه كردن مواد نرم كننده و وينيل استات ميتوان آنرا نرم نمود . … براي ساخت والو ها ، بطريهايي كه توسط حرارت استريل مي شوند و لوله و اتصالات به كار مي رود . … قالب گیری تزریقی قبلأ به وسیله انسان در کارخانه ها انجام می شد.

شرکت صنایع پلیمری اصفهان لاستیک – تامین و تولید انواع قطعات پلیمری … شهید منتظری اصفهان; · روکش کاری وان های ضد اسید صنایع باطری سازی اصفهان … واشرهای استاتیک, استر های اصطکاکی (friction covering) و نیز آستر کردن …. ساخت لاستيکهاي ويژه کارخانجات سيمان کچ و کاني غير فلزي ( معادن ) از لاستیک و پلی یورتان.

6 – پودر صنعتی (نمک نرم صنعتی) آخرین دسته از نظر سایز دانه ها،نمک. … پاک کردن آلودگی از روی دست هنگام کار کردن با قطعات صنعتی و ماشین آلات در کارخانه و … درجه ممتاز خود را جهت ساخت قطعات به کارخانجات طرف قرارداد کارخانه های اتومبیل سازی ؛ لوله …. تولید ظروف یکبارمصرف صنعت پلیمر غرب معرفی شرکت صنعت پلیمر غرب…

پت پلاستیک بسیار چقرمه ای است لذا تیغه های آسیاب چکشی به دلیل نوع شکل آن بیشتر از … انسانی و اتوماسین کردن; شخصیت خود فرد بدلیل اینکه بازیافت کار سخت و پرزحمت و زمان ….. پودر کردن پس از شستشو و خشک کردن انجام می شود. … در مورد فروش كارخانه بازيافت در حال كار آيا شما ميتوانيد راهنمايي يا كمكي به مجموعه ما بكنيد

انتخاب محل مناسب جهت احداث كارخانه توليد سيمان با عوامل چندي در ارتباط است كه عبارتند از : …. شيوه كار چنين است كه در حاليكه استوانه مي چرخد، اين مواد با گلوله ها بالا مي روند و از … پس از آماده شدن پودر سنگ آهك وخاك رس ، نوبت به تهيه خوراك كوره مي رسد. … حاصل ، خمير سختي خواهد بود كه پس از بريدن آن به شكل استوانه هاي كوچك ، اين…

پس از فارغ‌التحصیلی از رشته شیمی به كارهای مختلف مشغول شدم تا اینكه یك آگهی در روزنامه … در رشته پلیمر پلاستیك فارغ‌التحصیل و همان‌جا در اروپا استخدام شدم و صنایع … را تولید كردیم و همان‌جا با چند كارگر روزمزد، گروه كارخانجات هگزان شروع به كار كرد. … چندوقت پیش احتیاج به اسانس و پودر میوه داشتم و وقتی كمی دنبال آن گشتم…

استفاده در صنایع تولیدی : رنگسازی / سمنت پلاست / نما / کفپوش لاستیکی و سیمانی … بتن / ارس پولاد /معدن پودر /نیک تابان دز / شایان کف / کیهان شیمی / بهین ساخت …. از نور توسط پلیمر جذب می شود و قسمت عمده آن رو به بیرون برگشت داده می شود. … های سطحی متفاوتی ممکن است برای بهینه کردن عملکرد تیتان به کار گرفته شود.

به دليل سختي بالاي پودرهاي توليد شده با روش هاي مکانيکي، پرس سرد آنها تقريباً غير ممکن است. … مايع نافذ روشي است که در جهت پيدا کردن ناپيوستگي هاي سطحي به کار برده مي شود. ….. متالورژي پودر، روشي براي ساخت و توليد قطعات فلزي و سراميكي است كه اساس … گاهی در قطعه‌ای از یک ماشین کارخانه، شکستگی‌هایی به وجود می‌آید.

3 فوریه 2013 … من با اینکه متاهل بودم و مشغول کار، قبول شدم و به اتریش رفتم. در رشته پلیمر پلاستیک فارغ‌التحصیل و همان‌جا در اروپا استخدام شدم و صنایع … یک وانت کرایه کردیم و هر روز به کارخانه‌های مختلف می‌رفتیم و بشکه خالی …. کارخانه فولکس واگن قبل از جنگ جهانی ماشین تولید می‌کرد ولی در زمان جنگ کلاه‌جنگی ساخت‌.

PVC S60 : نوعی پلیمر تعلیقی جریان آزاد با ویژگی گداز بسیار عالی است . … فیلم های سخت آرایش یافته و آرایش نیافته تولید شده روی کلندر و اکسترودر …. PVC S80 نوعی پودر جریان آزاد با ذرات متخلخل است . …. پوشش کاری گسترانی لایه های فشرده با سطح کم -متوسط نرم کننده که دارای ویژگی های مکانیکیخوب (تسمه، نقاله ها،…

10 مارس 2014 … امروزه شکل دهی فلزات به عنوان یکی از روش های مهم ساخت و تولید قطعات محسوب می شود. … بازگشت فنری به وسیله زیاد خم کردن وسپس بازگشت خمشی به شکل مورد نظر … گاهي اوقات به منظور كاهش بيشتر احتمال خم شدن غلتك هاي كاري از قفسه هاي ….. فولاد گرم را اکثراً قبل از اکستروژن در شیشه پودر شده نورد می کنند و…

تست و انجام تنظیمات مربوطه در یک کارخانه دارای سیستم مدیریتی کیفیت و با همکاری … در مصارف متنوع، از ساخت کاروانها و خانه های پیش ساخته تا پنلهای عایق کاری. … محصولات با برند DUROXILL چسبهای گرما سخت می باشند که از پلیمر کردن … دامنه این محصول تولیدی ما شامل چسب بصورت مایع یا بصورت پودر که پس از حل کردن در…

تهران صنعت : خطوط کامل بازیافت و امحاء زباله شهرداریها را نیزدر خط ساخت خود دارد … ولی اگر شرایط پلیمریزاسیون و عوامل دیگر پیچیده باشد پلیمر بصورت پودر یا محلول یا … … همان ساچمه های کوچک پلاستیکی باشد که این کار بوسیله خطی به اسمخط تولید … اگر خط بازیافت در مراحل تمیز کردن و خشک کردن درست عمل نکند، خارج کننده…

البته آنها نيز مانند تمامي شرکت هاي ديگر در ابتداي کار خود با IML با مشکلاتي مواجه … باید ابزاری برای مشخص کردن وضعیت سیستم خلاء و توقف تزریق پلیمر در صورت … شارژ برچسب، عدم استفاده از جوهر یا پوشش ضداستاتیکی در ساخت برچسب است. ….. سیگار، پودر و دارو، هنوز این چاپخانه‌ها اقدامی برای تولید لیبل‌های IML نکرده‌اند.

در واقع می توان با ساخت جنگل های مصنوعی از آلودگی کارخانه های تولید فولاد و بتن …. برای جلوگیری از اشباع چوب به هنگام انبار کردن، زیر آن باید شیب به بیرون داشته … از محل کار خارج می شود، بقیه به صورت نئوپان و پودر شبکه و فیبر، در محل کارخانه یا …… از چوب می گردد؛ مانند: رنگ کردن چوب و زدن لاک و الکل یا استفاده از پلیمر.

گچ سمنان کارخانه گچ سمنان قیمت گچ سمنان فروش گچ سمنان خريد گچ سمنان گچ سفید … گچ گيپتون گچ ساتن گچ سیوا گچ میکرونیزه سمنان گچ کاری ساختمانی پاششی. … گچ ساختمانی برای گچ کاری روی سقف بتن یونولیت و رابیتس) ، گچ پلیمری … و همچنین گچ مخصوص کارخانه های تولیدکننده گچ برگ یا صفحات روکش دار گچی و…

در این راستا اقدام به تاسیس کارخانه ساخت ماشین آلات مرتبط با صنایع پایین دست …. این شرکت با داشتن پرسنل مجرب ، واحدهای کاری مجهز، ماشین آلات CNC و نرم … شرکت پکد پودر تولید کننده کربنات کلسیم میکرونیزه ، پودر های میکرونیزه از مش 100 … ((امیــر پلیــمــر)) تولید و تهیه انواع مواد پلی اتیلن و pp و گرانول عدسی پایپ…

روش ﻣﺘﺎﻟﻮرژی ﭘﻮدر را ﺷﺮح دﻫﺪ و ﻣﻮارد ﮐﺎرﺑﺮد ﺻﻨﻌﺘﯽ آن را ﺑﻴﺎن ﻧﻤﺎﻳﺪ.٧ــ … ﻣﺜﻞ رﻳﺨﺘﻪ ﮔﺮی، ﺟﻮﺷﮑﺎری، ﻧﻮرد، ﻣﺎﺷﻴﻦ ﮐﺎری، آﻫﻨﮕﺮی و ﻏﻴﺮه ﮐﻪ ﻣﺎ آﻧﻬﺎ را ﺑﻪ ﻧﺎم … روش ﻫﺎی ﺳﺎﺧﺖ و ﺗﻮﻟﻴﺪ ﻗﻄﻌﺎت ﺻﻨﻌﺘﯽ ﺑﺸﻤﺎر ﻣﯽ رود، ﺑﻪ ﻃﻮری ﮐﻪ ﻫﻨﻮز ﻫﻢ ﺑﻴﺶ از ۵۰ درﺻﺪ ﻗﻄﻌﺎت … ﺳﺨﺖ ﻣﯽ ﺷﻮد اﺳﺘﻔﺎده ﻣﯽ ﮔﺮدد. ﭘﺮواﻧﻪ، ﻗﺎﻟﺐ ﺗﺰرﻳﻖ ﻣﻮاد. ﭘﻠﻴﻤﺮی. رﻳﺨﺘﻪ ﮔﺮی دﻗﻴﻖ. ﻗﺎﻟﺐ ﺑﺎ دﻗﺖ اﺑﻌﺎدی ﺑﺎﻻ ﺗﻬﻴﻪ ﻣﯽ ﺷﻮد و … ﭘﺲ از ﺧﺎرج ﮐﺮدن ﻣﺪل از ﻗﺎﻟﺐ و ﮐﺎر.

فروش پودر PVC Off از پتروشیمی آبادان و بندر امام خمینی … های تولید و همچنین ارائه راه کارهای مهندسی جهت تولید محصولات جدید پلیمری، در قالب 4 کارگروه مهندسی ….. ارائه فرمولاسیون و آموزش تکنولوژی تولید و ساخت انواع قطعات لاستیکی پرسی نظیر:…

پودر PVC و افزودنی¬ها طی یک فرایند اختلاط شدید، مخلوط می¬شوند. …. یک مثال برای این موضوع تولید چارچوب¬های پنجره با هم¬اکسترود کردن است. طی این … در این بین کار سخت¬تر آمیزه¬سازی PVC با دیگر بسپارها است، زیرا اکثر این ترکیبات …. در حال حاضر یک کارخانه آزمایشی برای بازیابی شیمیایی PVC در فرانسه فعال است.

راه و روش پولدار شدن به نقل از مهندس جهانگیری

درصورت استفاده از فن آوری سختی گیری مغناطیسی می توان از آبهای سخت به صورت … منابع تولید فاضلابهای بیوشیمیایی عمدتاً صنایع غذایی، دامداری ها، فاضلابهای … شناورسازی به کمک هوای فشرده (DAF) یکی از پروسه های مهم تصفیه آب، پساب و … معمولاً به پساب ورودی مواد پلیمری جهت عملیات انعقاد و بی بار کردن ذرات اضافه می گردد.

10 ژانويه 2015 … خواص فیزیکی و شیمیائی ، فرآیند ساخت فلزات و درک ارتباط بین ساختار … همچنین اگر در کارخانه های تولید خودرو کار کنید معمولا شیفت های کاری در شب و تعطیلات نیز دارید. … و ایمنی کار خودرو پس از انجام تعمیرات ( مثل رانندگی کردن با خودرو) … هدف آن اتصال دائمی مواد مهندسی (فلز، سرامیک، پلیمر، کامپوزیت)…

كارخانه هاي توليدي آماده كار در زمينه ساخت و توليد ماشين آلات و صنايع (كشاورزي … و يا برش سنگ هاي بزرگ كه از جت آب با پودر ساينده استفاده مي كنند و يا دستگاه … در رشته پليمر بيشتر به شيمي پليمر پرداخته مي شود و غير از رشته ساخت و توليد در … توليد را هماهنگ مي كنند تا روند همواري را از دريافتن مواد اوليه تا صادر كردن قطعات…

ه دلیل اینکه روغن موتور باید این چند کار پیچیده را به طور همزمان انجام دهد، یک … قابلیت استفاده از روغنهای با گستره ویسکوزیته زیاد بدون نگرانی از شکست پلیمرها ….. با پودر کردن روغن و پاشیدن آن به داخل محفظه خلاء ، علاوه بر گرفتن تمام آب غیر محلول … رو ، فقط برای مصرف کننده های بزرگ ، کارخانه های ترانسفورماتور سازی و مراکز…

تولید کننده روغن های صنعتی، روغن حل شونده و آب گیاهی بر پایه نانو آب تراش و … کاربرد این دستگاه برای جداسازی ناخالصی های آب صابون به کار می رود و در کارخانجات نورد سرد،سری …. از مخلوط کردن نمونه های مشابه ساخت شرکتهای مختلف خوداری نمایید. …. Lubricant) روانکارهای پلیمری،روغن حلشونده آب صابون نانو،کولانت و پودر آب…

مراحل اجرا پس از زیر سازی ، زدن پرایمر جهت عایق کردن و محافظت از بروز آسیب های … در اکثر موارد از آنجایی که ساخت کف را در آخرین مراحل سازه قرار می دهند ، کارفرما … متر بوده و در مکان های مختلف کلوخه های سیمان بازمانده از انجام کارهای عمرانی بر … مشتق رنگی این کالا در رنگ های مورد نظر قابل تولید است . …. واردات و فروش پودر اروزیل.

سنگهای آنتیک امیران فراوری شده با نانو پلیمر, کانی های سنگی, و فرمولاسیون … که طراحان و آرشيتکت‌ها به‌منظور هر چه زيباتر کردن فضاها اعم از فضاهاي بيروني و … دارند و تغییر رنگ , ریزش , لب پریدگی , و پودر شدن تا بحال در این سنگها مشاهده نشده است …. محل توليد آنها در مناطقي که نيروي کار ارزان وجود دارد و بيشتر محصولات با…

… و بهبود سطح کیفی محصولات پلیمری، و از جهت دیگر کاربردی کردن فناوری نانو و مرتفع … ضخامت این لایه های ممانعت کننده 20 تا 200 نانومتر است و برای این کار از گاز … شرکت ژاپنی Kuraray فیلم های PET با پوشش نانوکامپوزیت های پلیمری تولید می کند. … شرکت voridran از ترکیبات impern نانو کامپوزیت‌ها در ساخت بطری‌های…

تدوین فهرست داروئی بیمارستان، کنترل و نظارت بر نحوه مصرف دارودربخش های … مختلف تهیه، ساخت، کنترل کیفیت، نگهداری، مدیریت و واحد تحقیقات کارخانه های داروسازی، …. هنگامی که تمامی مواد اولیه موجود باشد، کار تولید را می‌توان شروع کرد. … آن آغشته به مواد داروئی است و به منظور کاهش درد و گرم کردن بصورت موضعی مصرف می‌گردد.

دستیابی به تکنولوژی تولید آنتی اکسیدان های پلیمری (1392/11/28) …. اين ماده اساسا سخت است ولي با اضافه كردن مواد نرم كننده و وينيل استات ميتوان آنرا نرم نمود . … براي ساخت والو ها ، بطريهايي كه توسط حرارت استريل مي شوند و لوله و اتصالات به كار مي رود . … قالب گیری تزریقی قبلأ به وسیله انسان در کارخانه ها انجام می شد.

شرکت صنایع پلیمری اصفهان لاستیک – تامین و تولید انواع قطعات پلیمری … شهید منتظری اصفهان; · روکش کاری وان های ضد اسید صنایع باطری سازی اصفهان … واشرهای استاتیک, استر های اصطکاکی (friction covering) و نیز آستر کردن …. ساخت لاستيکهاي ويژه کارخانجات سيمان کچ و کاني غير فلزي ( معادن ) از لاستیک و پلی یورتان.

6 – پودر صنعتی (نمک نرم صنعتی) آخرین دسته از نظر سایز دانه ها،نمک. … پاک کردن آلودگی از روی دست هنگام کار کردن با قطعات صنعتی و ماشین آلات در کارخانه و … درجه ممتاز خود را جهت ساخت قطعات به کارخانجات طرف قرارداد کارخانه های اتومبیل سازی ؛ لوله …. تولید ظروف یکبارمصرف صنعت پلیمر غرب معرفی شرکت صنعت پلیمر غرب…

پت پلاستیک بسیار چقرمه ای است لذا تیغه های آسیاب چکشی به دلیل نوع شکل آن بیشتر از … انسانی و اتوماسین کردن; شخصیت خود فرد بدلیل اینکه بازیافت کار سخت و پرزحمت و زمان ….. پودر کردن پس از شستشو و خشک کردن انجام می شود. … در مورد فروش كارخانه بازيافت در حال كار آيا شما ميتوانيد راهنمايي يا كمكي به مجموعه ما بكنيد

انتخاب محل مناسب جهت احداث كارخانه توليد سيمان با عوامل چندي در ارتباط است كه عبارتند از : …. شيوه كار چنين است كه در حاليكه استوانه مي چرخد، اين مواد با گلوله ها بالا مي روند و از … پس از آماده شدن پودر سنگ آهك وخاك رس ، نوبت به تهيه خوراك كوره مي رسد. … حاصل ، خمير سختي خواهد بود كه پس از بريدن آن به شكل استوانه هاي كوچك ، اين…

پس از فارغ‌التحصیلی از رشته شیمی به كارهای مختلف مشغول شدم تا اینكه یك آگهی در روزنامه … در رشته پلیمر پلاستیك فارغ‌التحصیل و همان‌جا در اروپا استخدام شدم و صنایع … را تولید كردیم و همان‌جا با چند كارگر روزمزد، گروه كارخانجات هگزان شروع به كار كرد. … چندوقت پیش احتیاج به اسانس و پودر میوه داشتم و وقتی كمی دنبال آن گشتم…

استفاده در صنایع تولیدی : رنگسازی / سمنت پلاست / نما / کفپوش لاستیکی و سیمانی … بتن / ارس پولاد /معدن پودر /نیک تابان دز / شایان کف / کیهان شیمی / بهین ساخت …. از نور توسط پلیمر جذب می شود و قسمت عمده آن رو به بیرون برگشت داده می شود. … های سطحی متفاوتی ممکن است برای بهینه کردن عملکرد تیتان به کار گرفته شود.

به دليل سختي بالاي پودرهاي توليد شده با روش هاي مکانيکي، پرس سرد آنها تقريباً غير ممکن است. … مايع نافذ روشي است که در جهت پيدا کردن ناپيوستگي هاي سطحي به کار برده مي شود. ….. متالورژي پودر، روشي براي ساخت و توليد قطعات فلزي و سراميكي است كه اساس … گاهی در قطعه‌ای از یک ماشین کارخانه، شکستگی‌هایی به وجود می‌آید.

3 فوریه 2013 … من با اینکه متاهل بودم و مشغول کار، قبول شدم و به اتریش رفتم. در رشته پلیمر پلاستیک فارغ‌التحصیل و همان‌جا در اروپا استخدام شدم و صنایع … یک وانت کرایه کردیم و هر روز به کارخانه‌های مختلف می‌رفتیم و بشکه خالی …. کارخانه فولکس واگن قبل از جنگ جهانی ماشین تولید می‌کرد ولی در زمان جنگ کلاه‌جنگی ساخت‌.

PVC S60 : نوعی پلیمر تعلیقی جریان آزاد با ویژگی گداز بسیار عالی است . … فیلم های سخت آرایش یافته و آرایش نیافته تولید شده روی کلندر و اکسترودر …. PVC S80 نوعی پودر جریان آزاد با ذرات متخلخل است . …. پوشش کاری گسترانی لایه های فشرده با سطح کم -متوسط نرم کننده که دارای ویژگی های مکانیکیخوب (تسمه، نقاله ها،…

دفتر شرکت :
416 number, Jianye Road, Pudong New Area
Shanghai, China – 201201

سیاست حفظ حریم خصوصی GBM 2019. طراحی شده و توسعه یافته توسط GBM

 

تاریخچه مهندسی شیمی …. به عنوان نمونه در واکنش‌های گرماده شدید، در صورتی که گرمای تولید شده در واکنش به … یک راکتور شیمیایی در ابعاد بزرگ برای تولید صنعتی …. کاربید سینامید از واکنش نیتروژن هوا با کلسیم کاربید • واکنش سوختن سنگ معدن … که در آن سرعت حرکت سیال در نزدیکی دیواره لوله و در مرکز لوله یکنواخت است.

مـا درحـوزه سـلول های بنیـادی عـلم تولید مـی کنیم … تکمیلــی مشــمول ضوابــط و مقــررات بنیــاد ملــی نخبــگان بــا شــرکت های ….. گذاشته اند مرکز کشف و خنثی سازی …. جامعه گریز بیرون آمده است، ولی صرف نظر … بتوانند سـنگی از جلوی پای توسعه کشور …. فر علمی شان بتوانند از پس تست زنی بر بیایند، … فیزیک و شیمی و.

در سال های اخیر نوع جدیدی از بدنه های فلورسان بسیار درخشان شامل یک شیشه حاوی …. تولید پوش تا پیش از اختراع مرکز گریزی ، کار دشواری بود، اما در این روش از ….. تمیزکاری ، سنگ زنی ، پرداخت ، برش ، ماس زنی ، لعاب کاری ، درجه بندی و شابلن زنی . ….. ج) وجود استادان خبره و رشته های مهندسی شیمی ، متالورژی ، مکانیک ،فیزیک، برق و…

)دانشجوی کارشناسي ارشد مهندسي شیمی دانشگاه علم وصنعت، کارشناس سیمان … )بخش پانزدهم: نگهداری و تعمیرات( تکنولوژي تولید در کارخانه سیمان براي ….. بولدوزر دپو یا پس زنی می ش وند )به عنوان مثال احداث راه )ترانشه( … اس تحصال درجه خردایش های غیر متعارف )ابعاد سنگ نیم تا یک ….. .16ریخته گری به روش گریز از مرکز.

راه و روش پولدار شدن به نقل از مهندس جهانگیری

… 14 مهر 1394: دومین کنفرانس دانشجویی شیمی ایران; 15 مهر 1394: دومین همایش ملی فرهنگ …. مقالات پژوهشی، ترویجی و کاربردی از کلیه شاخه های مهندسی ساخت و تولید به … و غیرسنتی: روشهای مختلف ماشینکاری و سنگ زنی و تولید سنتی و غیرسنتی. ….. مدلسازی پروانه های گریز از مرکز و تعیین اثرات مونتاژ تقویت کننده ها بر خواص…

8 دسامبر 2011 … فهرست اولویت های سرمایه‌گذاری صنعتی و صنایع معدنی » … سرمایه‌گذاری، طرح توجیهی فنی اقتصادی (امکانسنجی) ترجیحاً با کمک مهندسین مشاور ذیصلاح تهیه گردد. … 11- ماشین های ریخته گری گریز از مرکز … 22-‌‌‌دستگاههای حفاری چال زنی با موتورهای هیدرولیک و هوایی … 3- تولید گندله (پلت) از کنسانتره سنگ آهن

13 دسامبر 2011 … امروزه رعایت استانداردهای ایزو در تولید و عرضه محصولات و خدمات از چنان اهمیتی … آن درک و فهم درست از شیمی و فیزیک مواد و شناخت محیط بیولوژیک بدن است. …. اول آنكه اين مركز در فعاليت هاي طراحي و مهندسي اين شركت همكاري داشته و دوم …… کله‌زنی ، سنگ زنی ، تیز کاری و سوراخ‌کن استفاده می‌شود که معمولا این قطعات…

چک لیست بازدید و تعمیرات پمپهاي گریز از مرکز ( روتین c ) …. برش پیچ حین کار H.B با روشهای کاری گرم مانند هوا برش یا سنگ زنی مجاز نمی ….. صداها در هنگام انتقال بخار در لوله ها چرا و چگونه تولید میشوند؟ …. تعیین نشتی هوای فشرده در کارخانجات …. (پترو شیمی) فعالیت دارد که نرم افزارهای آن جهت مهندسین مشاور که پروژه های EPC…

شرکت اس کا اف مالک بیش از ۱۰۰ کارخانه تولیدی در ۷۰ کشور جهان بوده که بالغ بر ۴۰٫۰۰۰ … برچسب‌ها: مونتاژ و دمونتاژ بیرینگ های شرکت SKF, یاتاقان, بیرینگ ….. در ریخته گری سانتریفیوژ بدلیل فشارحاصل از نیروی گریز از مرکز و انجماد جهت …. روانکاری اولتراسانتریفیوژها، ماشین های ابزار سنگ زنی دقیق که با سرعت زیاد کار…

19 مه 2007 … سیستم های با تولید بیش از ۳۰۰۰ تن در روز نیز راه اندازی شده بودند. … جامدات به سمت لبه خروجی ظرف با عمل گریز از مرکز حرکت می کنند و از طریق دریچه ای در رأس … تن ذغال سنگ به ازای هر تن کلینکر تولیدی مصرف می کرد. … کارخانه هایی که پسماند سوخت را می سوزانند در مصرف انرژی صرفه جویی می کنند ( این پسماند…

13 آوريل 2015 … البته این مساله بدین معنا نیست که سایر شاخه های فنی و مهندسی با آن سر و کار … ماشینکاری( شامل : تراشکار، فرزکاری ، سنگ زنی ،اره کشی ، خان کشی و…) … ریخته گری گریز از مرکز از جمله روشهایی است که در تهیه قطعات مدور ….. یا زیست جرمی تامین می‌شود، استفاده از یک کارخانه تولید ترکیبی مقرون به صرفه است.

شرکت آروند معتقد است با توجه به پیشرفت های بسیار زیاد این صنعت در دنیا و وجود … برای افزایش توانایی خود جهت ارائه سرویس های مهندسی ،ارتباط خوبی را با شرکت های … 3)طراحی و ساخت ماشین آلات خطوط تولید نشاسته و مشتقات آن 4)واردات ماشین آلات … آبگیر سانتریفیوژ مخصوص آبکشی سبزیجات به روش گریز از مرکز میباشد.

22 سپتامبر 2014 … این حجم از تقلب به اندازه‌ای است که یک کارخانه بسته‌بندی مرغ و ماهی در مشهد برند … علوم کشاورزی دانشگاه گیلان)، مهندس مولود غلام زاده چیتگر، مهندس مونا مرادی واجارگاهی … زیست سنجی، شیمی، متابولیسم و چگونگی تاثیر آفت کشها، …. پمپ های گریز از مرکز نیز، توان تولید فشاری در حدود psi 50 تا ۲۰۰ را دارا می باشند.

منظور از کار کردن روی فلزات ، روشهای مختلف تولید مصنوعات فلزی است که مهمترین شیوه‌های … قسمت اعظم فولادی که در کارخانه‌های فولادسازی به‌صورت شمش تهیه می‌گردد، توسط … سنگ زنی ، تیز کاری و سوراخ‌کن استفاده می‌شود که معمولا این قطعات ، خود محصول … مهندسی شیمی ، رشته ای دانشگاهی است که البته دارای زیر شاخه‌های متفاوت در…

كنترل و كاهش مواجهه با گردوغبار سيليس در كارگاهها و كارخانجات داراي پتانسيل آلايندگي … برش كاري سنگ، توليد سیمان پورتلند، بتون ريزي، ساخت صابون، دترجنتها و. … مطالعات محدود انجام شده توسط وزارت بهداشت مرکز سلامت محیط و کار(در ملایر و قم) …. مهندسی; مشاغل با مواجهه بالا و ریسک خطرناک با کنترل سیلیس به شیوه های فردی…

دامنه کاربرد این سیستم شامل طراحی و تولید کلیه غلتك ها و رینگ های ریخته گری، و … 24 فرایندهای مهندسی در طراحی و اجرای صنایع معدنی زنجان رعایت شود 25 افزایش 36 … گری غلتك های نورد از روشهای ریخته گری استاتیك و گریز از مركز استفاده می كند. … تراشی، كوپلینگ زنی، سنگ زنی، مته زنی، كنترل نهایی و بسته بندی انجام داده و…

سرعت متوسطآسیاب مستقیم گریز, مرکز لازم به. ذکر, دستگاه معلق …. دانشجویان, لرستان ورودی میباشد ژیراتوری, کارخانه … های تولیدی. عین افزایش. نرخ تولید وماسه تن ساعت همچنین قطعات بتنی, …. سنگ زنی dhiren سیلندر تولید. ….. جستجو وب سايتاستخدام مهندس شیمی اجزاء_طراحی_کامپیوتر صنایع غذایی آیا, یافتن شغل مورد.

اصول طراحي، ساخت و راه‌اندازي واحدهاي نيمه‌صنعتي در مهندسي شيمي …. بررسي پديده سرج و شکست قطعات در توربين‌هاي گازي و کمپرسورهاي گريز از مرکز(سولار مارس).

یکی از تصویر آفرینی های مولوی در مثنوی، تلمیح است که کاربرد آن با استفاده از تشبیه و … پایه‌ی بادام ← خاک خشک و سنگ لاخی ولی احتمال ناسازگاری ….. فهرست مطالب مقدمه کارخانه ریخته گری آلومینیوم ایران خودرو تولید سیلندر با دستگاه …. مزایا معایب توضیحت تکمیلی روش ریخته گری گریز از مرکز به روشی گفته می شود که در…

ممیزی زیست محیطی مرکز دفن زباله های شهری منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس؛ 91-90 … طراحي خط توليد كارخانه كمپوست زون غربي استان گلستان (موسسه بازیافت استان … ترکیب ازن زنی و جذب سطحی”، مجله علمی- پژوهشی عمران مدرس، دوره دوازدهم، شماره1، … تولید PHAs از لجن فعال با خوراک فاضلاب شهری”، نشریه شیمی و مهندسی شیمی…

بنابراين هر مركز هزينه مي تواند بر مبناي ميزان هزينه و درآمدهاي خود در دوره هاي مختلف يك ….. تبصره 2 ماده 2 قانون حداکثر استفاده از توان فنی و مهندسی تولیدی و صنعتی و اجرایی و کشور … 4- بازدید از شرکتها و کارخانجات مرتبط با فناوری مورد ارزیابی, 1 ….. مرمت و احياي سيستم فاضلاب و اتصال منهول هاي فاضلاب شيمي (بعد از تصفيه…

ﺟﺴﺘﺠﻮ در ﭘﺎﻳﮕﺎﻩ هﺎي اﻃﻼﻋﺎﺗﻲ ﻣﺮآﺰ اﻃﻼع رﺳﺎﻧﻲ در ﺳﺎﻳﺖ ﻧﻔﺖ. •. ﺟﺴﺘﺠﻮ در ﺷﺒﻜﻪ …. ﺗﻮﻟﻴﺪ ﻧﻴﺮوي. ﺧﻮرﺷﻴﺪي. ۴ . . ﮔﺮﻣﺎﻳﺶ . ﺷﻤﺎرﻩ ﻣﻘﺎﻟﻪ. : ٩٠٠٠٣۴٨. ۴. ﺁﺷﻨﺎﻳﻲ ﺑﺎ واﺣﺪ ﺑﻬﺮﻩ ﺑﺮداري … ﻣﻬﻨﺪﺳﻲ ﺷﻴﻤﻲ اﻳﺮان . ١٣٩١.

غلتک های ضد سایش- ساخت غلتک ساده و شیار دار- غلتکهای روکش شده با لاستیک- غلتکهای روکش شده با لاستیک ضد سایش– حاجی کمالی – غلتک های ضد سایش-…

طرح توجیهی کارخانه تولید سمنت پلاست کف پوش نما دیوار تزیین Cement Plast … طرح توجیهی تولید پمپ هاي گريز از مركز ديناميكي سانتريفيوژ … طرح توجیهی تولید كاشي سنگي و سنگ آنتيك …. شرکت شیمی بتون بهینه (سهامی خاص) Shimi Beton Behine تولید کننده نسل جدید افزودنی های بتن و مواد آب بندی و پوششی بتن روان…

تراش CNC ، فرز CNC ، بورینگ و سنگ … گیربکس، چرخدنده زنی … فروش و تولید دستگاه های شات بلاست میزی ودرام در ایران ….. مرکز محتویات دارای تعدادی بالغ بر بیشتر از 000/000/1 قطعه استاندارد است که …. ارسال کننده مقاله: صنایع آذر شیمی …. اينجانب هادي چلنگري مدير كنترل كيفيت و مشاور مدير عامل كارخانه ماشين سازي هادي…

پس از فارغ‌التحصیلی از رشته شیمی به كارهای مختلف مشغول شدم تا اینكه یك آگهی در …. هر چیزی در كارخانه تولید كنید، ضرر می‌كنید چون چینی‌ها همان جنس را با كمترین قیمت … فكر نمی‌كنم 10 سال دیگر زنده باشم، من حتی سنگ قبرم را هم داده‌ام ساخته‌اند. …. هستید میخواستم بدانم با 6 میلیون تومان میشود چه کارگاهها و کارافرینی های انجام داد…

مرکز ایمنی و بهداشت صنعتی کانادا CCOHS … این روش برای همه نوع پسماند مخصوصاً برای پسماندهای ویژه نظیر زباله های … 1- آگهي دعوت به همكاري كارشناس بهداشت حرفه اي (مرد و زن) در يك شركت توليدي فعال در … 3- آگهي استخدام كارشناس ايمني و كارشناس محيط زيست در شركت مهندسي مشاور در ….. دستورالعمل ایمنی باماشین سنگ زنی

این محصول را اکثراً برای مصارف محدود و دارویی تولید می‌کنند. … اطلاق می‌گردد که بصورت خام از دستگاه‌های گریز از مرکز یا سانتریفوژ گذشته و …. در حال حاضـر کارخانه های چغندری ، 36 واحد با ظرفیـت اسـمی حدود 7 میلیـون تـن … ذخایر رطوبتی خاک بتواند تا حد امکان قسمتی از نیاز آبی را برای جوانه زنی ….. منبع: انجمن مهندسی کیفیت…

اﺳﺖ ﮐﻪ اﺳﺘﺎﻧﺪاردﻫﺎی ﻣﻠﯽ، در ﺟﻬﺖ ﻣﻄﻠﻮﺑﯿﺖ ﻫﺎ و ﻣﺼﺎﻟﺢ ﻣﻠﯽ وﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﺷﺮاﯾﻂ ﺗﻮﻟﯿﺪی، ﻓﻨﯽ و ﻓﻦ. آوری ﺣﺎﺻﻞ از … ﯾﺰدﺟﺮدی ، ﺣﺴﯿﻦ. ﮐﺎﻧﻮن اﻧﺠﻤﻦ ﻫﺎی ﺻﻨﻔﯽ ﺳﺮاﺳﺮی ﺻﻨﺎﯾﻊ آرد. اﯾﺮان. (. دﮐﺘﺮای ﺷﯿﻤﯽ. ) ﯾﻮﺳﻔﯽ ، ﻧﯿﻠﻮﻓﺮ. ﮐﺎرﺧﺎﻧﻪ آرد ….. دﺳــﺘﮕﺎﻫﯽ اﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺮﭘﺎﯾــﻪ ﻧﯿﺮوی ﮔﺮﯾﺰ از ﻣﺮﮐﺰ ﺑﺪﺳﺖ آﻣﺪه از ﻋﺒﻮر داﻧﻪ ﻫـﺎی ﮔـﺮد آﻧﻬـﺎ را از. داﻧﻪ ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ … دﺳﺘﮕﺎﻫﯽ اﺳﺖ ﺑﺮای ﺟﺪاﮐﺮدن ﺳﻨﮓ رﯾﺰه ﻫﺎی آﻣﯿﺨﺘﻪ ﺑﺎ داﻧﻪ ﻫﺎی ﮔﻨﺪم ﺑﺎ. ﺑﻬﺮه ﮔﯿﺮی از…

تاریخچه مهندسی شیمی …. به عنوان نمونه در واکنش‌های گرماده شدید، در صورتی که گرمای تولید شده در واکنش به … یک راکتور شیمیایی در ابعاد بزرگ برای تولید صنعتی …. کاربید سینامید از واکنش نیتروژن هوا با کلسیم کاربید • واکنش سوختن سنگ معدن … که در آن سرعت حرکت سیال در نزدیکی دیواره لوله و در مرکز لوله یکنواخت است.

مـا درحـوزه سـلول های بنیـادی عـلم تولید مـی کنیم … تکمیلــی مشــمول ضوابــط و مقــررات بنیــاد ملــی نخبــگان بــا شــرکت های ….. گذاشته اند مرکز کشف و خنثی سازی …. جامعه گریز بیرون آمده است، ولی صرف نظر … بتوانند سـنگی از جلوی پای توسعه کشور …. فر علمی شان بتوانند از پس تست زنی بر بیایند، … فیزیک و شیمی و.

در سال های اخیر نوع جدیدی از بدنه های فلورسان بسیار درخشان شامل یک شیشه حاوی …. تولید پوش تا پیش از اختراع مرکز گریزی ، کار دشواری بود، اما در این روش از ….. تمیزکاری ، سنگ زنی ، پرداخت ، برش ، ماس زنی ، لعاب کاری ، درجه بندی و شابلن زنی . ….. ج) وجود استادان خبره و رشته های مهندسی شیمی ، متالورژی ، مکانیک ،فیزیک، برق و…

)دانشجوی کارشناسي ارشد مهندسي شیمی دانشگاه علم وصنعت، کارشناس سیمان … )بخش پانزدهم: نگهداری و تعمیرات( تکنولوژي تولید در کارخانه سیمان براي ….. بولدوزر دپو یا پس زنی می ش وند )به عنوان مثال احداث راه )ترانشه( … اس تحصال درجه خردایش های غیر متعارف )ابعاد سنگ نیم تا یک ….. .16ریخته گری به روش گریز از مرکز.

… 14 مهر 1394: دومین کنفرانس دانشجویی شیمی ایران; 15 مهر 1394: دومین همایش ملی فرهنگ …. مقالات پژوهشی، ترویجی و کاربردی از کلیه شاخه های مهندسی ساخت و تولید به … و غیرسنتی: روشهای مختلف ماشینکاری و سنگ زنی و تولید سنتی و غیرسنتی. ….. مدلسازی پروانه های گریز از مرکز و تعیین اثرات مونتاژ تقویت کننده ها بر خواص…

8 دسامبر 2011 … فهرست اولویت های سرمایه‌گذاری صنعتی و صنایع معدنی » … سرمایه‌گذاری، طرح توجیهی فنی اقتصادی (امکانسنجی) ترجیحاً با کمک مهندسین مشاور ذیصلاح تهیه گردد. … 11- ماشین های ریخته گری گریز از مرکز … 22-‌‌‌دستگاههای حفاری چال زنی با موتورهای هیدرولیک و هوایی … 3- تولید گندله (پلت) از کنسانتره سنگ آهن

13 دسامبر 2011 … امروزه رعایت استانداردهای ایزو در تولید و عرضه محصولات و خدمات از چنان اهمیتی … آن درک و فهم درست از شیمی و فیزیک مواد و شناخت محیط بیولوژیک بدن است. …. اول آنكه اين مركز در فعاليت هاي طراحي و مهندسي اين شركت همكاري داشته و دوم …… کله‌زنی ، سنگ زنی ، تیز کاری و سوراخ‌کن استفاده می‌شود که معمولا این قطعات…

چک لیست بازدید و تعمیرات پمپهاي گریز از مرکز ( روتین c ) …. برش پیچ حین کار H.B با روشهای کاری گرم مانند هوا برش یا سنگ زنی مجاز نمی ….. صداها در هنگام انتقال بخار در لوله ها چرا و چگونه تولید میشوند؟ …. تعیین نشتی هوای فشرده در کارخانجات …. (پترو شیمی) فعالیت دارد که نرم افزارهای آن جهت مهندسین مشاور که پروژه های EPC…

شرکت اس کا اف مالک بیش از ۱۰۰ کارخانه تولیدی در ۷۰ کشور جهان بوده که بالغ بر ۴۰٫۰۰۰ … برچسب‌ها: مونتاژ و دمونتاژ بیرینگ های شرکت SKF, یاتاقان, بیرینگ ….. در ریخته گری سانتریفیوژ بدلیل فشارحاصل از نیروی گریز از مرکز و انجماد جهت …. روانکاری اولتراسانتریفیوژها، ماشین های ابزار سنگ زنی دقیق که با سرعت زیاد کار…

19 مه 2007 … سیستم های با تولید بیش از ۳۰۰۰ تن در روز نیز راه اندازی شده بودند. … جامدات به سمت لبه خروجی ظرف با عمل گریز از مرکز حرکت می کنند و از طریق دریچه ای در رأس … تن ذغال سنگ به ازای هر تن کلینکر تولیدی مصرف می کرد. … کارخانه هایی که پسماند سوخت را می سوزانند در مصرف انرژی صرفه جویی می کنند ( این پسماند…

راه و روش پولدار شدن به نقل از مهندس جهانگیری

13 آوريل 2015 … البته این مساله بدین معنا نیست که سایر شاخه های فنی و مهندسی با آن سر و کار … ماشینکاری( شامل : تراشکار، فرزکاری ، سنگ زنی ،اره کشی ، خان کشی و…) … ریخته گری گریز از مرکز از جمله روشهایی است که در تهیه قطعات مدور ….. یا زیست جرمی تامین می‌شود، استفاده از یک کارخانه تولید ترکیبی مقرون به صرفه است.

شرکت آروند معتقد است با توجه به پیشرفت های بسیار زیاد این صنعت در دنیا و وجود … برای افزایش توانایی خود جهت ارائه سرویس های مهندسی ،ارتباط خوبی را با شرکت های … 3)طراحی و ساخت ماشین آلات خطوط تولید نشاسته و مشتقات آن 4)واردات ماشین آلات … آبگیر سانتریفیوژ مخصوص آبکشی سبزیجات به روش گریز از مرکز میباشد.

22 سپتامبر 2014 … این حجم از تقلب به اندازه‌ای است که یک کارخانه بسته‌بندی مرغ و ماهی در مشهد برند … علوم کشاورزی دانشگاه گیلان)، مهندس مولود غلام زاده چیتگر، مهندس مونا مرادی واجارگاهی … زیست سنجی، شیمی، متابولیسم و چگونگی تاثیر آفت کشها، …. پمپ های گریز از مرکز نیز، توان تولید فشاری در حدود psi 50 تا ۲۰۰ را دارا می باشند.

منظور از کار کردن روی فلزات ، روشهای مختلف تولید مصنوعات فلزی است که مهمترین شیوه‌های … قسمت اعظم فولادی که در کارخانه‌های فولادسازی به‌صورت شمش تهیه می‌گردد، توسط … سنگ زنی ، تیز کاری و سوراخ‌کن استفاده می‌شود که معمولا این قطعات ، خود محصول … مهندسی شیمی ، رشته ای دانشگاهی است که البته دارای زیر شاخه‌های متفاوت در…

كنترل و كاهش مواجهه با گردوغبار سيليس در كارگاهها و كارخانجات داراي پتانسيل آلايندگي … برش كاري سنگ، توليد سیمان پورتلند، بتون ريزي، ساخت صابون، دترجنتها و. … مطالعات محدود انجام شده توسط وزارت بهداشت مرکز سلامت محیط و کار(در ملایر و قم) …. مهندسی; مشاغل با مواجهه بالا و ریسک خطرناک با کنترل سیلیس به شیوه های فردی…

دامنه کاربرد این سیستم شامل طراحی و تولید کلیه غلتك ها و رینگ های ریخته گری، و … 24 فرایندهای مهندسی در طراحی و اجرای صنایع معدنی زنجان رعایت شود 25 افزایش 36 … گری غلتك های نورد از روشهای ریخته گری استاتیك و گریز از مركز استفاده می كند. … تراشی، كوپلینگ زنی، سنگ زنی، مته زنی، كنترل نهایی و بسته بندی انجام داده و…

سرعت متوسطآسیاب مستقیم گریز, مرکز لازم به. ذکر, دستگاه معلق …. دانشجویان, لرستان ورودی میباشد ژیراتوری, کارخانه … های تولیدی. عین افزایش. نرخ تولید وماسه تن ساعت همچنین قطعات بتنی, …. سنگ زنی dhiren سیلندر تولید. ….. جستجو وب سايتاستخدام مهندس شیمی اجزاء_طراحی_کامپیوتر صنایع غذایی آیا, یافتن شغل مورد.

اصول طراحي، ساخت و راه‌اندازي واحدهاي نيمه‌صنعتي در مهندسي شيمي …. بررسي پديده سرج و شکست قطعات در توربين‌هاي گازي و کمپرسورهاي گريز از مرکز(سولار مارس).

یکی از تصویر آفرینی های مولوی در مثنوی، تلمیح است که کاربرد آن با استفاده از تشبیه و … پایه‌ی بادام ← خاک خشک و سنگ لاخی ولی احتمال ناسازگاری ….. فهرست مطالب مقدمه کارخانه ریخته گری آلومینیوم ایران خودرو تولید سیلندر با دستگاه …. مزایا معایب توضیحت تکمیلی روش ریخته گری گریز از مرکز به روشی گفته می شود که در…

ممیزی زیست محیطی مرکز دفن زباله های شهری منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس؛ 91-90 … طراحي خط توليد كارخانه كمپوست زون غربي استان گلستان (موسسه بازیافت استان … ترکیب ازن زنی و جذب سطحی”، مجله علمی- پژوهشی عمران مدرس، دوره دوازدهم، شماره1، … تولید PHAs از لجن فعال با خوراک فاضلاب شهری”، نشریه شیمی و مهندسی شیمی…

بنابراين هر مركز هزينه مي تواند بر مبناي ميزان هزينه و درآمدهاي خود در دوره هاي مختلف يك ….. تبصره 2 ماده 2 قانون حداکثر استفاده از توان فنی و مهندسی تولیدی و صنعتی و اجرایی و کشور … 4- بازدید از شرکتها و کارخانجات مرتبط با فناوری مورد ارزیابی, 1 ….. مرمت و احياي سيستم فاضلاب و اتصال منهول هاي فاضلاب شيمي (بعد از تصفيه…

ﺟﺴﺘﺠﻮ در ﭘﺎﻳﮕﺎﻩ هﺎي اﻃﻼﻋﺎﺗﻲ ﻣﺮآﺰ اﻃﻼع رﺳﺎﻧﻲ در ﺳﺎﻳﺖ ﻧﻔﺖ. •. ﺟﺴﺘﺠﻮ در ﺷﺒﻜﻪ …. ﺗﻮﻟﻴﺪ ﻧﻴﺮوي. ﺧﻮرﺷﻴﺪي. ۴ . . ﮔﺮﻣﺎﻳﺶ . ﺷﻤﺎرﻩ ﻣﻘﺎﻟﻪ. : ٩٠٠٠٣۴٨. ۴. ﺁﺷﻨﺎﻳﻲ ﺑﺎ واﺣﺪ ﺑﻬﺮﻩ ﺑﺮداري … ﻣﻬﻨﺪﺳﻲ ﺷﻴﻤﻲ اﻳﺮان . ١٣٩١.

غلتک های ضد سایش- ساخت غلتک ساده و شیار دار- غلتکهای روکش شده با لاستیک- غلتکهای روکش شده با لاستیک ضد سایش– حاجی کمالی – غلتک های ضد سایش-…

طرح توجیهی کارخانه تولید سمنت پلاست کف پوش نما دیوار تزیین Cement Plast … طرح توجیهی تولید پمپ هاي گريز از مركز ديناميكي سانتريفيوژ … طرح توجیهی تولید كاشي سنگي و سنگ آنتيك …. شرکت شیمی بتون بهینه (سهامی خاص) Shimi Beton Behine تولید کننده نسل جدید افزودنی های بتن و مواد آب بندی و پوششی بتن روان…

تراش CNC ، فرز CNC ، بورینگ و سنگ … گیربکس، چرخدنده زنی … فروش و تولید دستگاه های شات بلاست میزی ودرام در ایران ….. مرکز محتویات دارای تعدادی بالغ بر بیشتر از 000/000/1 قطعه استاندارد است که …. ارسال کننده مقاله: صنایع آذر شیمی …. اينجانب هادي چلنگري مدير كنترل كيفيت و مشاور مدير عامل كارخانه ماشين سازي هادي…

پس از فارغ‌التحصیلی از رشته شیمی به كارهای مختلف مشغول شدم تا اینكه یك آگهی در …. هر چیزی در كارخانه تولید كنید، ضرر می‌كنید چون چینی‌ها همان جنس را با كمترین قیمت … فكر نمی‌كنم 10 سال دیگر زنده باشم، من حتی سنگ قبرم را هم داده‌ام ساخته‌اند. …. هستید میخواستم بدانم با 6 میلیون تومان میشود چه کارگاهها و کارافرینی های انجام داد…

مرکز ایمنی و بهداشت صنعتی کانادا CCOHS … این روش برای همه نوع پسماند مخصوصاً برای پسماندهای ویژه نظیر زباله های … 1- آگهي دعوت به همكاري كارشناس بهداشت حرفه اي (مرد و زن) در يك شركت توليدي فعال در … 3- آگهي استخدام كارشناس ايمني و كارشناس محيط زيست در شركت مهندسي مشاور در ….. دستورالعمل ایمنی باماشین سنگ زنی

این محصول را اکثراً برای مصارف محدود و دارویی تولید می‌کنند. … اطلاق می‌گردد که بصورت خام از دستگاه‌های گریز از مرکز یا سانتریفوژ گذشته و …. در حال حاضـر کارخانه های چغندری ، 36 واحد با ظرفیـت اسـمی حدود 7 میلیـون تـن … ذخایر رطوبتی خاک بتواند تا حد امکان قسمتی از نیاز آبی را برای جوانه زنی ….. منبع: انجمن مهندسی کیفیت…

اﺳﺖ ﮐﻪ اﺳﺘﺎﻧﺪاردﻫﺎی ﻣﻠﯽ، در ﺟﻬﺖ ﻣﻄﻠﻮﺑﯿﺖ ﻫﺎ و ﻣﺼﺎﻟﺢ ﻣﻠﯽ وﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﺷﺮاﯾﻂ ﺗﻮﻟﯿﺪی، ﻓﻨﯽ و ﻓﻦ. آوری ﺣﺎﺻﻞ از … ﯾﺰدﺟﺮدی ، ﺣﺴﯿﻦ. ﮐﺎﻧﻮن اﻧﺠﻤﻦ ﻫﺎی ﺻﻨﻔﯽ ﺳﺮاﺳﺮی ﺻﻨﺎﯾﻊ آرد. اﯾﺮان. (. دﮐﺘﺮای ﺷﯿﻤﯽ. ) ﯾﻮﺳﻔﯽ ، ﻧﯿﻠﻮﻓﺮ. ﮐﺎرﺧﺎﻧﻪ آرد ….. دﺳــﺘﮕﺎﻫﯽ اﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺮﭘﺎﯾــﻪ ﻧﯿﺮوی ﮔﺮﯾﺰ از ﻣﺮﮐﺰ ﺑﺪﺳﺖ آﻣﺪه از ﻋﺒﻮر داﻧﻪ ﻫـﺎی ﮔـﺮد آﻧﻬـﺎ را از. داﻧﻪ ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ … دﺳﺘﮕﺎﻫﯽ اﺳﺖ ﺑﺮای ﺟﺪاﮐﺮدن ﺳﻨﮓ رﯾﺰه ﻫﺎی آﻣﯿﺨﺘﻪ ﺑﺎ داﻧﻪ ﻫﺎی ﮔﻨﺪم ﺑﺎ. ﺑﻬﺮه ﮔﯿﺮی از…

دفتر شرکت :
416 number, Jianye Road, Pudong New Area
Shanghai, China – 201201

سیاست حفظ حریم خصوصی GBM 2019. طراحی شده و توسعه یافته توسط GBM

راه و روش پولدار شدن به نقل از مهندس جهانگیری
راه و روش پولدار شدن به نقل از مهندس جهانگیری
9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *